Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Bilområdet i Borgercenter Handicap

Vi er ildsjæle, vi er ambitiøse, vi er professionelle, og vi er ordentlige.   
 
Bilområdet i Borgercenter Handicap søger en ny, fast kollega fra den 1. juli 2019. 
 
Bilteamet består af ni sagsbehandlere, som behandler ansøgninger om støtte til køb af bil efter Servicelovens § 114 til borgere i Københavns Kommunes samt iværksættelser af billån. Den ledige stilling er som sagsbehandler af ansøgninger. Udover sagsbehandling af ansøgninger skal du deltage i bilafprøvninger og eventuelt foretage gangvurderinger og afprøvning af el-scootere.   
 
Om os  
Bilteamet er en del af Modtagelsen i Borgercenter Handicap. Vores målgruppe er alle borgere med en længerevarende fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse i Københavns Kommune.  
 
Vores kerneopgave er at understøtte og skabe forudsætninger for, at københavnere med handicap kan udfolde deres potentiale for livskvalitet og mestring af eget liv. I Borgercenter Handicap lægger vi vægt på, at vi hver dag lærer af ny viden og egen praksis. 
 
Vi ser gerne, at du
  • har en uddannelse som ergoterapeut, fysioterapeut, socialrådgiver eller lignende  
  • har erfaring med sagsbehandling af ansøgninger om støtte til køb af bil eller anden erfaring med sagsbehandling indenfor handicapområdet  
  • tænker i helheder og medinddragelse af borgerne i sagsbehandlingen  
  • har gode kompetencer i mundtlig og skriftlig formidling  
  • er fleksibel, ansvarsbevidst og kan arbejde struktureret i forhold til opgaveløsningen  
  • tænker tværfagligt og har lyst til at indgå i tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap og andre samarbejdspartnere  
  • er interesseret i at medvirke til den videre udvikling af fagligheden i bilteamet  
  • har gode IT-kundskaber  
Vi kan til gengæld tilbyde  
  • en enhed med faglige, engagerede og erfarne kolleger  
  • et job, der er præget af tæt samarbejde med borgere, tværfaglige samarbejdspartnere og eksterne leverandører på området  
  • et spændende, udviklende og udfordrende job med mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af det daglige arbejde  
  • en afvekslende hverdag med dage på kontoret, samtaler med borgerne og deltagelse i afprøvning og indretning af biler  
  • en arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling af fagligheden på området  
  • en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, kollegialt sammenhold og humor i hverdagen   
  • flekstid og mulighed for hjemmearbejdsplads
Løn og ansættelsesvilkår:   
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden for stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt med flekstidsordning.  
 
Mere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karin Høgsbjerg Kræmer på 5142 8557.  
 
Du kan læse mere om Borgercenter Handicap og om Socialforvaltningen på Københavns Kommunens hjemmeside: www.kk.dk.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 19. maj 2019  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. og 28. maj.
 
   


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016100Phoenix-b4711db712019-05-03T12:00:54.270Sagsbehandler til Bilområdet i Borgercenter Handicap
Vi er ildsjæle, vi er ambitiøse, vi er professionelle, og vi er ordentlige.   
 
Bilområdet i Borgercenter Handicap søger en ny, fast kollega fra den 1. juli 2019. 
 
Bilteamet består af ni sagsbehandlere, som behandler ansøgninger om støtte til køb af bil efter Servicelovens § 114 til borgere i Københavns Kommunes samt iværksættelser af billån. Den ledige stilling er som sagsbehandler af ansøgninger. Udover sagsbehandling af ansøgninger skal du deltage i bilafprøvninger og eventuelt foretage gangvurderinger og afprøvning af el-scootere.   
 
Om os  
Bilteamet er en del af Modtagelsen i Borgercenter Handicap. Vores målgruppe er alle borgere med en længerevarende fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse i Københavns Kommune.  
 
Vores kerneopgave er at understøtte og skabe forudsætninger for, at københavnere med handicap kan udfolde deres potentiale for livskvalitet og mestring af eget liv. I Borgercenter Handicap lægger vi vægt på, at vi hver dag lærer af ny viden og egen praksis. 
 
Vi ser gerne, at du
  • har en uddannelse som ergoterapeut, fysioterapeut, socialrådgiver eller lignende  
  • har erfaring med sagsbehandling af ansøgninger om støtte til køb af bil eller anden erfaring med sagsbehandling indenfor handicapområdet  
  • tænker i helheder og medinddragelse af borgerne i sagsbehandlingen  
  • har gode kompetencer i mundtlig og skriftlig formidling  
  • er fleksibel, ansvarsbevidst og kan arbejde struktureret i forhold til opgaveløsningen  
  • tænker tværfagligt og har lyst til at indgå i tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap og andre samarbejdspartnere  
  • er interesseret i at medvirke til den videre udvikling af fagligheden i bilteamet  
  • har gode IT-kundskaber  
Vi kan til gengæld tilbyde  
  • en enhed med faglige, engagerede og erfarne kolleger  
  • et job, der er præget af tæt samarbejde med borgere, tværfaglige samarbejdspartnere og eksterne leverandører på området  
  • et spændende, udviklende og udfordrende job med mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af det daglige arbejde  
  • en afvekslende hverdag med dage på kontoret, samtaler med borgerne og deltagelse i afprøvning og indretning af biler  
  • en arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling af fagligheden på området  
  • en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, kollegialt sammenhold og humor i hverdagen   
  • flekstid og mulighed for hjemmearbejdsplads
Løn og ansættelsesvilkår:   
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden for stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt med flekstidsordning.  
 
Mere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karin Høgsbjerg Kræmer på 5142 8557.  
 
Du kan læse mere om Borgercenter Handicap og om Socialforvaltningen på Københavns Kommunens hjemmeside: www.kk.dk.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 19. maj 2019  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. og 28. maj.
 
   
2019-05-20T00:50:43.110 Vi er ildsjæle, vi er ambitiøse, vi er professionelle, og vi er ordentlige. Bilområdet i Borgercenter Handicap søger en ny, fast kollega fra den 1. juli 2019. Bilteamet består af ni sagsbehandlere, som behandler ansøgninger om støtte til køb af bil efter Servicelovens § 114 til borgere i Københavns Kommunes samt iværksættelser af billån. Den ledige stilling er som sagsbehandler af ansøgninger. Udover sagsbehandling af ansøgninger skal du deltage i bilafprøvninger og eventuelt foretage gangvurderinger og afprøvning af el-scootere. Om os Bilteamet er en del af Modtagelsen i Borgercenter Handicap. Vores målgruppe er alle borgere med en længerevarende fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse i Københavns Kommune. Vores kerneopgave er at understøtte og skabe forudsætninger for, at københavnere med handicap kan udfolde deres potentiale for livskvalitet og mestring af eget liv. I Borgercenter Handicap lægger vi vægt på, at vi hver dag lærer af ny viden og egen praksis. Vi ser gerne, at du har en uddannelse som ergoterapeut, fysioterapeut, socialrådgiver eller lignende har erfaring med sagsbehandling af ansøgninger om støtte til køb af bil eller anden erfaring med sagsbehandling indenfor handicapområdet tænker i helheder og medinddragelse af borgerne i sagsbehandlingen har gode kompetencer i mundtlig og skriftlig formidling er fleksibel, ansvarsbevidst og kan arbejde struktureret i forhold til opgaveløsningen tænker tværfagligt og har lyst til at indgå i tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap og andre samarbejdspartnere er interesseret i at medvirke til den videre udvikling af fagligheden i bilteamet har gode IT-kundskaber Vi kan til gengæld tilbyde en enhed med faglige, engagerede og erfarne kolleger et job, der er præget af tæt samarbejde med borgere, tværfaglige samarbejdspartnere og eksterne leverandører på området et spændende, udviklende og udfordrende job med mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af det daglige arbejde en afvekslende hverdag med dage på kontoret, samtaler med borgerne og deltagelse i afprøvning og indretning af biler en arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling af fagligheden på området en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, kollegialt sammenhold og humor i hverdagen flekstid og mulighed for hjemmearbejdsplads Løn og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden for stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Mere information Er du interesseret i at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karin Høgsbjerg Kræmer på 5142 8557. Du kan læse mere om Borgercenter Handicap og om Socialforvaltningen på Københavns Kommunens hjemmeside: www.kk.dk. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 19. maj 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. og 28. maj.10Phoenixb4711db7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158083&DepartmentId=21189&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3519312Modtagelsen Biler og VK11Thoravej 292400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent753467KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15808300003-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b4711db7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b4711db7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b4711db7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b4711db7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Modtagelsen Biler og VK er dette netop hvad du bliver mødt af.12008011Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler25Offentlig administration361672124mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330019378Dygtig myndighedssagsbehandler til Borgercenter Børn og Unge City-Østerbro (barselsvikariat)Basic Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte børn og unge, så læs videre her. I Borgercenter Børn og Unge (BBU) City-Østerbro søger vi en engageret medarbejder, der har mod på myndighedsarbejdet i en udviklingsorienteret enhed. Vi har et ledigt barselsvikariat i vores ungegruppe. Ungegruppens arbejdsområde består primært i at udarbejde børnefaglige undersøgelser efter servicelovens § 50, iværksætte foranstaltninger efter servicelovens § 52 og følge op på igangværende foranstaltninger. Vikariatet er med opstart den 1. juli 2019. Lidt om os BBU City-Østerbro er en af i alt fem områdeenheder i Borgercenter Børn og Unge, som er en del af Københavns Kommunes socialforvaltning. I BBU City-Østerbro er vi ca. 90 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vores målgruppe er børn, unge og familier, som har behov for særlig støtte efter kap. 11 i serviceloven. BBU City-Østerbro består af flere forskellige grupper, som samlet set leverer en tidlig, tæt og kvalificeret indsats. Vi er opdelt i to myndighedsgrupper: Børnegruppen for 0-13 årige og Ungegruppen for 14-23 årige, som består af både specialiserede undersøgelses- og handleplanssagsbehandlere. Derudover har vi en vagtgruppe, skolesocialrådgivere og daginstitutions-socialrådgivere og sikkerhedsplansgruppe. Vi har vores egne familiebehandlere og kontaktpersoner, og vi prioriterer at have tæt samarbejde både internt i grupperne og på tværs af grupperne. Vi har fokus på familiens ressourcer og prioriterer at involvere familien og familiens netværk. I centrum for vores arbejde står den tidlige indsats, og vi har en løsningsfokuseret tilgang, hvor der bl.a. bruges Signs of Safety og sikkerhedsplaner. Vi ønsker at være kendt for høj kvalitet i sagsbehandlingen og har derfor øget fokus på metodeudvikling og kvalitetssikring i sagsarbejdet. Det kombinerer vi med en høj grad af involvering af børnene, de unge, familierne og netværket i sagsarbejdet. Vi har et godt kollegialt arbejdsklima med fokus på faglig udvikling. Ungegruppen består af 13 engagerede myndighedssagsbehandlere og en faglig koordinator. Sagsbehandlerne arbejder ofte i makkerskaber på tværs af afdelinger og opgaver, da dette er med til at sikre en indsats over for børnene, de unge og familierne, som er præget af kontinuitet og høj kvalitet. Til stillingerne lægger vi vægt på, at du har relevant socialfaglig baggrund (fx socialrådgiver eller socialformidler) samt gerne erfaring fra myndighedsarbejdet på børne- og ungeområdet er skriftligt skarp og kan arbejde processtyret og kortfattet god til at tale med de unge, forældrene og vores samarbejdspartnere er interesseret i at tilrettelægge dit arbejde sammen med dine kolleger har gode samarbejdsevner, tænker kreativt og løsningsfokuseret og kan se muligheder ved at træffe faglige beslutninger i fællesskab kan strukturere dit arbejde, så du sikrer, at både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes kan arbejde både selvstændigt, systematisk og tværfagligt besidder personlig gennemslagskraft og en god portion humor Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsplads i udvikling og med meningsfulde opgaver introprogram og oplæring og gode muligheder for faglig udvikling en arbejdsplads med høj faglighed med fokus på mål, metodeudvikling, etik og retssikkerhed en høj grad af indflydelse og ansvar for egen sagsstamme med stor mulighed for at bringe din faglighed i spil engagerede, kreative og dygtige kollegaer i en ambitiøs gruppe, som prioriterer det gode samarbejde i en travl hverdag en nærværende og tydelig ledelsesgruppe, der er opmærksom på den enkeltes trivsel og på at sætte retning, rammer og ambitioner for arbejdet flextid kantine, et lattermildt miljø og sociale arrangementer Løn- og ansættelsesvilkår Vikariatet på 10 måneder er med tiltrædelse den 1. juli 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Ved ansættelse indhenter vi udvidet straffeattest og børneattest. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karen Frost på 2911 4509 eller faglig koordinator Lea Lundbech på 2476 9295. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 22. maj 2019
Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte børn og unge, så læs videre her.
 
I Borgercenter Børn og Unge (BBU) City-Østerbro søger vi en engageret medarbejder, der har mod på myndighedsarbejdet i en udviklingsorienteret enhed. Vi har et ledigt barselsvikariat i vores ungegruppe.
 
Ungegruppens arbejdsområde består primært i at udarbejde børnefaglige undersøgelser efter servicelovens § 50, iværksætte foranstaltninger efter servicelovens § 52 og følge op på igangværende foranstaltninger. Vikariatet er med opstart den 1. juli 2019.  
 
Lidt om os  
BBU City-Østerbro er en af i alt fem områdeenheder i Borgercenter Børn og Unge, som er en del af Københavns Kommunes socialforvaltning. I BBU City-Østerbro er vi ca. 90 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vores målgruppe er børn, unge og familier, som har behov for særlig støtte efter kap. 11 i serviceloven.  
 
BBU City-Østerbro består af flere forskellige grupper, som samlet set leverer en tidlig, tæt og kvalificeret indsats. Vi er opdelt i to myndighedsgrupper: Børnegruppen for 0-13 årige og Ungegruppen for 14-23 årige, som består af både specialiserede undersøgelses- og handleplanssagsbehandlere. Derudover har vi en vagtgruppe, skolesocialrådgivere og daginstitutions-socialrådgivere og sikkerhedsplansgruppe.
 
Vi har vores egne familiebehandlere og kontaktpersoner, og vi prioriterer at have tæt samarbejde både internt i grupperne og på tværs af grupperne.  
 
Vi har fokus på familiens ressourcer og prioriterer at involvere familien og familiens netværk. I centrum for vores arbejde står den tidlige indsats, og vi har en løsningsfokuseret tilgang, hvor der bl.a. bruges Signs of Safety og sikkerhedsplaner.
 
Vi ønsker at være kendt for høj kvalitet i sagsbehandlingen og har derfor øget fokus på metodeudvikling og kvalitetssikring i sagsarbejdet. Det kombinerer vi med en høj grad af involvering af børnene, de unge, familierne og netværket i sagsarbejdet. Vi har et godt kollegialt arbejdsklima med fokus på faglig udvikling.  
 
Ungegruppen består af 13 engagerede myndighedssagsbehandlere og en faglig koordinator. Sagsbehandlerne arbejder ofte i makkerskaber på tværs af afdelinger og opgaver, da dette er med til at sikre en indsats over for børnene, de unge og familierne, som er præget af kontinuitet og høj kvalitet.  
 
Til stillingerne lægger vi vægt på, at du  
  • har relevant socialfaglig baggrund (fx socialrådgiver eller socialformidler) samt gerne erfaring fra myndighedsarbejdet på børne- og ungeområdet  
  • er skriftligt skarp og kan arbejde processtyret og kortfattet  
  • god til at tale med de unge, forældrene og vores samarbejdspartnere  
  • er interesseret i at tilrettelægge dit arbejde sammen med dine kolleger  
  • har gode samarbejdsevner, tænker kreativt og løsningsfokuseret og kan se muligheder ved at træffe faglige beslutninger i fællesskab  
  • kan strukturere dit arbejde, så du sikrer, at både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes  
  • kan arbejde både selvstændigt, systematisk og tværfagligt  
  • besidder personlig gennemslagskraft og en god portion humor  
Vi kan tilbyde dig   
  • en spændende arbejdsplads i udvikling og med meningsfulde opgaver  
  • introprogram og oplæring og gode muligheder for faglig udvikling  
  • en arbejdsplads med høj faglighed med fokus på mål, metodeudvikling, etik og retssikkerhed  
  • en høj grad af indflydelse og ansvar for egen sagsstamme med stor mulighed for at bringe din faglighed i spil  
  • engagerede, kreative og dygtige kollegaer i en ambitiøs gruppe, som prioriterer det gode samarbejde i en travl hverdag  
  • en nærværende og tydelig ledelsesgruppe, der er opmærksom på den enkeltes trivsel og på at sætte retning, rammer og ambitioner for arbejdet  
  • flextid  
  • kantine, et lattermildt miljø og sociale arrangementer  
Løn- og ansættelsesvilkår   
Vikariatet på 10 måneder er med tiltrædelse den 1. juli 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Ved ansættelse indhenter vi udvidet straffeattest og børneattest.  
 
Yderligere oplysninger  
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karen Frost på 2911 4509 eller faglig koordinator Lea Lundbech på 2476 9295.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 22. maj 2019
  
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU City-Østerbro - MY UngegruppenKøbenhavn Ø2019-05-08T11:00:00.9372019-05-22T00:00:00
330018713Stud.jur. til Personalejura og ForhandlingBasic Kunne du tænke dig at arbejde i Danmarks største afdeling for offentlig ansættelsesret, og samtidig få mulighed for at omsætte dine teoretiske færdigheder i en praktisk hverdag? Personalejura og Forhandling søger flere stud.jur. til lettere sagsbehandling i personalesager, herunder i sager om afsked, tjenstlige forløb og aktindsigter mv. Dine arbejdsopgaver vil endvidere omfatte at yde bistand til vores jurister med juridisk informationssøgning og deltage i diverse ad hoc-opgaver herunder rådgivning i telefonvagten. Vi tilbyder et travlt og spændende arbejde, hvor der altid er mulighed for sparring med dygtige kollegaer. Du vil få en grundig oplæring, og vi forestiller os en ugentlig arbejdstids på 10-15 timer fordelt på to til tre dage med hensyn til dine studier. Om dig Du er en fagligt dygtig jurastuderende, der har interesse for ansættelsesret og forvaltningsret. Du er udadvendt og kan arbejde selvstændigt på en struktureret måde. Vi forestiller os, at du er i slutningen af bacheloren eller i starten af kandidaten, og det vil være en fordel, hvis du har arbejdsret eller har relevant erfaring indenfor personalejura. Om Personalejura og Forhandling Personalejura og Forhandling er en del af Koncernservice, som er en koncern med ca. 700 medarbejdere. Personalejura og Forhandling består af ca. 40 medarbejdere fordelt på tre teams. Vi leverer rådgivning og vejledning i personalejuridiske og overenskomstmæssige forhold. Vi rådgiver og sagsbehandler blandt andet i tjenstlige forløb lige fra den tjenstlige samtale til den disciplinære sanktion herunder også forhandlinger med de faglige organisationer. Derudover udvikler og afholder vi kurser for lederne om ansættelsesretlige emner. Stillingerne besættes efter aftale. Vil du vide mere? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Thomas Aasborg på 3366 4460 eller personalejurist Allan Hauch på 3366 5198. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 22. maj 2019 Om Koncernservice Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk.
Kunne du tænke dig at arbejde i Danmarks største afdeling for offentlig ansættelsesret, og samtidig få mulighed for at omsætte dine teoretiske færdigheder i en praktisk hverdag?  
 
Personalejura og Forhandling søger flere stud.jur. til lettere sagsbehandling i personalesager, herunder i sager om afsked, tjenstlige forløb og aktindsigter mv. Dine arbejdsopgaver vil endvidere omfatte at yde bistand til vores jurister med juridisk informationssøgning og deltage i diverse ad hoc-opgaver herunder rådgivning i telefonvagten.  
 
Vi tilbyder et travlt og spændende arbejde, hvor der altid er mulighed for sparring med dygtige kollegaer.  
 
Du vil få en grundig oplæring, og vi forestiller os en ugentlig arbejdstids på 10-15 timer fordelt på to til tre dage med hensyn til dine studier.  
 
Om dig  
Du er en fagligt dygtig jurastuderende, der har interesse for ansættelsesret og forvaltningsret. Du er udadvendt og kan arbejde selvstændigt på en struktureret måde.  
 
Vi forestiller os, at du er i slutningen af bacheloren eller i starten af kandidaten, og det vil være en fordel, hvis du har arbejdsret eller har relevant erfaring indenfor personalejura.  
 
Om Personalejura og Forhandling  
Personalejura og Forhandling er en del af Koncernservice, som er en koncern med ca. 700 medarbejdere.  
 
Personalejura og Forhandling består af ca. 40 medarbejdere fordelt på tre teams. Vi leverer rådgivning og vejledning i personalejuridiske og overenskomstmæssige forhold. Vi rådgiver og sagsbehandler blandt andet i tjenstlige forløb lige fra den tjenstlige samtale til den disciplinære sanktion – herunder også forhandlinger med de faglige organisationer.  
 
Derudover udvikler og afholder vi kurser for lederne om ansættelsesretlige emner.  
 
Stillingerne besættes efter aftale.   
 
Vil du vide mere?  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Thomas Aasborg på 3366 4460 eller personalejurist Allan Hauch på 3366 5198.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 22. maj 2019
 
Om Koncernservice  
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPersonalejura og ForhandlingKøbenhavn NV2019-05-07T14:01:13.2232019-05-22T00:00:00
330027089To sagsbehandlere til Københavns FolkeregisterBasic Vi lægger vægt på en høj service over for borgere og samarbejdspartnere i en afvekslende og travl hverdag. Københavns Kommunes Folkeregister søger to selvstændige og initiativrige sagsbehandlere, der kan lide udfordringer og har mod på at sætte sine faglige og personlige kompetencer i spil på et område, der løbende udvikler sig. I den ene af de to stillinger ligger også håndtering af en række administrative opgaver for kontorchefen. Begge stillinger er fuldtidsstillinger med tiltrædelse snarest muligt. Om os Københavns Folkeregister har ansvaret for en lang række opgaver forbundet med personregistreringer i en kommune, der vokser med 1.000 nye borgere om måneden. Vi behandler sager om flytninger, personoplysninger, arvesager, sundhedskort, lægeskift mv. Folkeregisteret har desuden en stor opgave i forbindelse med gennemførelse af valg. Vi kan derfor tilbyde en spændende arbejdsplads i landets største folkeregister, hvor du får mulighed for faglig udvikling på et bredt fagområde sammen med et team af 46 dygtige og ambitiøse kolleger. Vores arbejdsklima er uformelt med en åben og ærlig omgangstone. Vi prioriterer stabilitet, engagement og samarbejde højt og er del af et center med fokus på resultater, trivsel og gode ansættelsesvilkår. Arbejdsopgaver Behandling af sager vedrørende folkeregistrering mv. partshøringer, afgørelser mv. Betjening af borgere telefonisk og i borgerservicecenteret i Nyropsgade Håndtering af opgaver i forbindelse med afholdelse af valg i Danmark I den administrative sagsbehandlerstilling vil arbejdsopgaverne også bestå i administrative opgaver for kontorchefen, herunder håndtering af IT-bestillinger, tildeling og ajourføring af autorisationer, kalenderstyring, indberetninger af ferie, ansættelser, fratrædelser, lønaftaler mv. Vi lægger vægt på, at du har erfaring med sagsbehandling inden for folkeregisterområdet og trives med borgerkontakt er kontoruddannet inden for det offentlige har en stærk digital profil og kan bistå i arbejdet med at styrke digitale løsninger hurtigt kan sætte dig ind i nye sagsområder kan arbejde selvstændigt og samtidig levere høj kvalitet er serviceminded og positiv overfor nye udfordringer i en travl hverdag Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Folkeregisteret Trine Oliveri på 2712 3946. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019
Vi lægger vægt på en høj service over for borgere og samarbejdspartnere i en afvekslende og travl hverdag. Københavns Kommunes Folkeregister søger to selvstændige og initiativrige sagsbehandlere, der kan lide udfordringer og har mod på at sætte sine faglige og personlige kompetencer i spil på et område, der løbende udvikler sig.   
 
I den ene af de to stillinger ligger også håndtering af en række administrative opgaver for kontorchefen. Begge stillinger er fuldtidsstillinger med tiltrædelse snarest muligt.  
 
Om os  
Københavns Folkeregister har ansvaret for en lang række opgaver forbundet med personregistreringer i en kommune, der vokser med 1.000 nye borgere om måneden. Vi behandler sager om flytninger, personoplysninger, arvesager, sundhedskort, lægeskift mv. Folkeregisteret har desuden en stor opgave i forbindelse med gennemførelse af valg. Vi kan derfor tilbyde en spændende arbejdsplads i landets største folkeregister, hvor du får mulighed for faglig udvikling på et bredt fagområde sammen med et team af 46 dygtige og ambitiøse kolleger.  
 
Vores arbejdsklima er uformelt med en åben og ærlig omgangstone. Vi prioriterer stabilitet, engagement og samarbejde højt og er del af et center med fokus på resultater, trivsel og gode ansættelsesvilkår.  
 
Arbejdsopgaver  
  • Behandling af sager vedrørende folkeregistrering mv. – partshøringer, afgørelser mv.  
  • Betjening af borgere telefonisk og i borgerservicecenteret i Nyropsgade
  • Håndtering af opgaver i forbindelse med afholdelse af valg i Danmark
I den administrative sagsbehandlerstilling vil arbejdsopgaverne også bestå i administrative opgaver for kontorchefen, herunder håndtering af IT-bestillinger, tildeling og ajourføring af autorisationer, kalenderstyring, indberetninger af ferie, ansættelser, fratrædelser, lønaftaler mv.   
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • har erfaring med sagsbehandling inden for folkeregisterområdet og trives med borgerkontakt
  • er kontoruddannet inden for det offentlige
  • har en stærk digital profil og kan bistå i arbejdet med at styrke digitale løsninger
  • hurtigt kan sætte dig ind i nye sagsområder
  • kan arbejde selvstændigt og samtidig levere høj kvalitet
  • er serviceminded og positiv overfor nye udfordringer i en travl hverdag
Løn- og ansættelsesvilkår    
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.    
 
Yderligere oplysninger  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Folkeregisteret Trine Oliveri på 2712 3946.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFolkeregisterKøbenhavn V2019-05-20T14:00:07.2002019-06-03T00:00:00
330021085Myndighedssagsbehandler til sagsbehandling i det nye Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-BispebjergBasic Er du optaget af at gøre en solid indsats for udsatte børn og deres familier, og tør du prøve kræfter med Nørrebro-Bispebjerg? Har du engagement, socialfaglig viden og erfaring? Så er det dig, vi leder efter. Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg er fra den 1. januar 2019 en ny sammenlagt enhed. I vores nye organisering er vi inddelt i fem geografiske distrikter. Hvert distrikt har ansvar for sagsbehandlingen af familier med børn fra 0-18 år. Det vil sige, at man som sagsbehandler arbejder enten med sagsbehandlingen af underretninger og børnefaglig undersøgelse eller med iværksættelse af handleplan og opfølgning på denne. Vi søger aktuelt en fast sagsbehandler, der skal udarbejde handleplaner og opfølgninger på ungeområdet, distrikt Rådmandsgade Nørrebro Park. Lidt om Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg: Vi er i vores nye enhed 217 medarbejdere, og sammen er vi fordelt i ni afdelinger. De fem afdelinger tager hver især sit geografiske udgangspunkt omkring to skoler og er tværfagligt sammensat. Derudover har vi afdelingerne Styrket Modtagelse, Sekretariat & Rådgivning, Familiebehandling og Kontaktpersoner Gadeplan Skolefravær. Hver afdeling har en leder og en socialfaglig koordinator tilknyttet. Vi arbejder løsningsorienteret og metodisk med at styrke familiens og netværkets egne ressourcer bl.a. ved hjælp af metoden Signs of safety . Vi deltager aktivt i udviklingsprojekter, og vi prioriterer den forebyggende indsats højt. Karakteristisk for hele myndighedsområdet er, at der ofte skal ske noget hurtigt, tænkes klart og findes nye fremtidsorienterede løsninger med udgangspunkt i inddragelse af familie og netværk. Det er afgørende, at vores sagsbehandling lever op til borgernes retskrav om god forvaltningsskik, at borgerne mødes ordentligt og respektfuldt, og at opgaverne bliver løst rettidigt og indenfor lovens rammer. Vi lægger vægt på, at du er uddannet socialrådgiver eller lignende tænker innovativt og i muligheder, samtidig med at du har blik for begrænsninger kan arbejde selvstændigt, systematisk og tværfagligt og at du bruger dine kollegaer til sparring kan planlægge og strukturere dit arbejde, så du sikrer at både lovgivningens og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes kan bevare overblikket og handle konstruktivt i pressede situationer og kan håndtere at planer må ændres, så dagen ender anderledes end du forventede proaktivt søger mod at tilegne dig nye kompetencer og hjælper andre med at udvikle deres. Vi tilbyder engagerede kollegaer, der har en høj faglighed en arbejdsplads, hvor faglighed og udvikling prioriteres højt gode muligheder for kompetenceudvikling et godt socialt og humoristisk arbejdsmiljø. Yderligere oplysninger Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Stillingen er en fastansættelse på fuld tid (37 timer) med tiltrædelse den 1. juli 2019. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Karin Jørgensen på 2687 0001. Før vi ansætter dig, forholder vi os til den viden, vi får fra dine referencer og straffe- og børneattest. Skriv i ansøgningen hvorvidt du ønsker at arbejde med at udarbejde undersøgelser eller med foranstaltning og opfølgning. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. maj 2019 Samtaler forventes afholdt i uge 22.
Er du optaget af at gøre en solid indsats for udsatte børn og deres familier, og tør du prøve kræfter med Nørrebro-Bispebjerg? Har du engagement, socialfaglig viden og erfaring? Så er det dig, vi leder efter.   
 
Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg er fra den 1. januar 2019 en ny sammenlagt enhed. I vores nye organisering er vi inddelt i fem geografiske distrikter. Hvert distrikt har ansvar for sagsbehandlingen af familier med børn fra 0-18 år. Det vil sige, at man som sagsbehandler arbejder enten med sagsbehandlingen af underretninger og børnefaglig undersøgelse eller med iværksættelse af handleplan og opfølgning på denne.  
 
Vi søger aktuelt en fast sagsbehandler, der skal udarbejde handleplaner og opfølgninger på ungeområdet, distrikt Rådmandsgade/Nørrebro Park.  
 
Lidt om Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg:  
 
Vi er i vores nye enhed 217 medarbejdere, og sammen er vi fordelt i ni afdelinger. De fem afdelinger tager hver især sit geografiske udgangspunkt omkring to skoler og er tværfagligt sammensat. Derudover har vi afdelingerne Styrket Modtagelse, Sekretariat & Rådgivning, Familiebehandling og Kontaktpersoner/Gadeplan/Skolefravær. Hver afdeling har en leder og en socialfaglig koordinator tilknyttet.   
 
Vi arbejder løsningsorienteret og metodisk med at styrke familiens og netværkets egne ressourcer bl.a. ved hjælp af metoden ”Signs of safety”. Vi deltager aktivt i udviklingsprojekter, og vi prioriterer den forebyggende indsats højt. Karakteristisk for hele myndighedsområdet er, at der ofte skal ske noget hurtigt, tænkes klart og findes nye fremtidsorienterede løsninger med udgangspunkt i inddragelse af familie og netværk. Det er afgørende, at vores sagsbehandling lever op til borgernes retskrav om god forvaltningsskik, at borgerne mødes ordentligt og respektfuldt, og at opgaverne bliver løst rettidigt og indenfor lovens rammer.  
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • er uddannet socialrådgiver eller lignende  
  • tænker innovativt og i muligheder, samtidig med at du har blik for begrænsninger  
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk og tværfagligt – og at du bruger dine kollegaer til sparring  
  • kan planlægge og strukturere dit arbejde, så du sikrer at både lovgivningens og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes  
  • kan bevare overblikket og handle konstruktivt i pressede situationer og kan håndtere at planer må ændres, så dagen ender anderledes end du forventede  
  • proaktivt søger mod at tilegne dig nye kompetencer og hjælper andre med at udvikle deres.    
Vi tilbyder
  • engagerede kollegaer, der har en høj faglighed  
  • en arbejdsplads, hvor faglighed og udvikling prioriteres højt  
  • gode muligheder for kompetenceudvikling  
  • et godt socialt og humoristisk arbejdsmiljø.    
Yderligere oplysninger  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.  
Stillingen er en fastansættelse på fuld tid (37 timer) med tiltrædelse den 1. juli 2019.  
 
Yderligere oplysninger  
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Karin Jørgensen på 2687 0001. Før vi ansætter dig, forholder vi os til den viden, vi får fra dine referencer og straffe- og børneattest.  
 
Skriv i ansøgningen hvorvidt du ønsker at arbejde med at udarbejde undersøgelser eller med foranstaltning og opfølgning.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. maj 2019
Samtaler forventes afholdt i uge 22.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU Nørrebro-BispebjergKøbenhavn N2019-05-09T18:01:27.9802019-05-23T00:00:00
330027820Administrativ sagsbehandler til Ydelsesservice KøbenhavnBasic Sygedagpenge i Ydelsesservice København skal have en ny kollega. Sygedagpengeafdelingen behandler anmeldelser om sygefravær, anmodning om udbetaling af sygedagpenge og refusion til arbejdsgivere samt telefonbetjening med råd og vejledning til borgere og arbejdsgivere. Kerneopgaverne er Behandle anmeldelser og ansøgninger i forbindelse med sygefravær fra borgere, arbejdsgivere og selvstændige Beregne og udbetale sygedagpenge og sygedagpengerefusion Give telefonisk råd og vejledning til Københavns borgere og deres arbejdsgivere Administrative opgaver fx kontrol og uddata Dine faglige kompetencer Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx uddannet Kommunom Du har dokumenteret erfaring inden for fagområdet Kan sagsbehandle korrekt med afsæt i lovgivningen Beregne og udbetale sygedagpenge, sygedagpengerefusion Beherske KM-systemerne e-dagpenge og KMD- sag Beherske stor datadisciplin og følge fælles arbejdsgange Kommunikere skriftligt og mundtligt Du har erfaring med betjening af borgere og virksomheder og leverer en god service Dine personlige kompetencer Du er ambitiøs på vegne af dig selv og afdelingen Du er en holdspiller og bidrager til den gode stemning Du evner at arbejde effektivt, struktureret og selvstændigt Vi kan tilbyde Et spændende og meningsfyldt arbejde En travl hverdag i et fagligt miljø, som hele tiden er under udvikling og forandring Gode erfarne kollegaer Faglig sparring i opgavevaretagelsen Vi lægger vægt på trivsel, service, samarbejde og godt humør Ydelsesservice København Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune, der har som ambition at være blandt de kommuner, der har flest mulige borgere i job og uddannelse. For Ydelsesservice København betyder det et særligt fokus på kvalitet i sagsbehandlingen og i borger- og virksomhedsbetjeningen i et godt samarbejde med jobcentrene. Løn- og ansættelsesvilkår Tiltrædelse snarest mulig. Arbejdstiden er 37 timer ugentlig med flekstidsordning. Ansættelse og aflønning vil ske efter principperne for Ny Løn og i henhold til aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Vi har en række personaleordninger, bl.a. kantineordning, massageordning og frugtordning. Arbejdsstedet Ydelsesservice Sygedagpenge, Krumtappen i Valby. Vil du vide mere For yderligere oplysninger om jobbet kan du kontakte afdelingschef Hanne Siholte på 2812 3979 eller faglig koordinator Anja Andersen på 6161 0770. Er du servicemindet, har de rette faglige og personlige kvalifikationer og erfaringer og i øvrigt har flair for tal og IT, så send os din ansøgning. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 7. juni 2019 Vi forventer at holde jobsamtaler i uge 24 og 25.
Sygedagpenge i Ydelsesservice København skal have en ny kollega.  
 
Sygedagpengeafdelingen behandler anmeldelser om sygefravær, anmodning om udbetaling af sygedagpenge og refusion til arbejdsgivere samt telefonbetjening med råd og vejledning til borgere og arbejdsgivere.  
 
Kerneopgaverne er 
  • Behandle anmeldelser og ansøgninger i forbindelse med sygefravær fra borgere, arbejdsgivere og selvstændige  
  • Beregne og udbetale sygedagpenge og sygedagpengerefusion  
  • Give telefonisk råd og vejledning til Københavns borgere og deres arbejdsgivere  
  • Administrative opgaver fx kontrol og uddata 
Dine faglige kompetencer
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx uddannet Kommunom  
  • Du har dokumenteret erfaring inden for fagområdet  
  • Kan sagsbehandle korrekt med afsæt i lovgivningen
  • Beregne og udbetale sygedagpenge, sygedagpengerefusion
  • Beherske KM-systemerne e-dagpenge og KMD- sag
  • Beherske stor datadisciplin og følge fælles arbejdsgange  
  • Kommunikere skriftligt og mundtligt
  • Du har erfaring med betjening af borgere og virksomheder og leverer en god service
Dine personlige kompetencer  
  • Du er ambitiøs på vegne af dig selv og afdelingen  
  • Du er en holdspiller og bidrager til den gode stemning  
  • Du evner at arbejde effektivt, struktureret og selvstændigt
Vi kan tilbyde  
  • Et spændende og meningsfyldt arbejde  
  • En travl hverdag i et fagligt miljø, som hele tiden er under udvikling og forandring  
  • Gode erfarne kollegaer  
  • Faglig sparring i opgavevaretagelsen  
  • Vi lægger vægt på trivsel, service, samarbejde og godt humør
Ydelsesservice København  
Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune, der har som ambition at være blandt de kommuner, der har flest mulige borgere i job og uddannelse. For Ydelsesservice København betyder det et særligt fokus på kvalitet i sagsbehandlingen og i borger- og virksomhedsbetjeningen i et godt samarbejde med jobcentrene.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Tiltrædelse snarest mulig.  
Arbejdstiden er 37 timer ugentlig med flekstidsordning.  
Ansættelse og aflønning vil ske efter principperne for Ny Løn og i henhold til aftale med den forhandlingsberettigede organisation.  
Vi har en række personaleordninger, bl.a. kantineordning, massageordning og frugtordning.  
 
Arbejdsstedet  
Ydelsesservice Sygedagpenge, Krumtappen i Valby.  
 
Vil du vide mere  
For yderligere oplysninger om jobbet kan du kontakte afdelingschef Hanne Siholte på 2812 3979 eller faglig koordinator Anja Andersen på 6161 0770.  
 
Er du servicemindet, har de rette faglige og personlige kvalifikationer og erfaringer og i øvrigt har flair for tal og IT, så send os din ansøgning.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 7. juni 2019  
Vi forventer at holde jobsamtaler i uge 24 og 25. 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngYdelsesservice KøbenhavnValby2019-05-21T11:00:32.4432019-06-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig myndighedssagsbehandler til Borgercenter Børn og Unge City-Østerbro (barselsvikariat)

BBU City-Østerbro - MY Ungegruppen

København Ø
Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte børn og unge, så læs videre her. I Borgercenter Børn og Unge (BBU) City-Østerbro søger vi en engageret medarbejder, der har mod på myndighedsarbejdet i en udviklingsorienteret enhed. Vi har et ledig...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Stud.jur. til Personalejura og Forhandling

Personalejura og Forhandling

København NV
Kunne du tænke dig at arbejde i Danmarks største afdeling for offentlig ansættelsesret, og samtidig få mulighed for at omsætte dine teoretiske færdigheder i en praktisk hverdag? Personalejura og Forhandling søger flere stud.jur. til lettere sagsbeha...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

To sagsbehandlere til Københavns Folkeregister

Folkeregister

København V
Vi lægger vægt på en høj service over for borgere og samarbejdspartnere i en afvekslende og travl hverdag. Københavns Kommunes Folkeregister søger to selvstændige og initiativrige sagsbehandlere, der kan lide udfordringer og har mod på at sætte sine...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Myndighedssagsbehandler til sagsbehandling i det nye Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg

BBU Nørrebro-Bispebjerg

København N
Er du optaget af at gøre en solid indsats for udsatte børn og deres familier, og tør du prøve kræfter med Nørrebro-Bispebjerg? Har du engagement, socialfaglig viden og erfaring? Så er det dig, vi leder efter. Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispe...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Administrativ sagsbehandler til Ydelsesservice København

Ydelsesservice København

Valby
Sygedagpenge i Ydelsesservice København skal have en ny kollega. Sygedagpengeafdelingen behandler anmeldelser om sygefravær, anmodning om udbetaling af sygedagpenge og refusion til arbejdsgivere samt telefonbetjening med råd og vejledning til borger...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019