Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Ejendomsafdelingen

Vi søger en sagsbehandler med flair for ejendomsdrift.

Ejendomsafdelingen består i dag af 30 medarbejdere opdelt i flere teams: Driftsteamet, Vedligeholdelsesteamet, Energiteamet, Projektteamet samt Forsikringsteamet. Herudover er der ansat tekniske serviceassistenter. Ejendomsafdelingen har ansvaret for en samlet ejendomsportefølje der omfatter ca. 350.000 m2 etageareal.

Du vil få et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger i Driftsteamet, ligesom det øvrige personale i ejendomsafdelingen kan trække på din viden.

Dine arbejdsopgaver vil hovedsalig være

   • Kontering af regninger i økonomisystemet Opus
   • Udlejning af boliger, lejekontrakter, restancelister, flytteopgørelser m.m.
   • Administration af vand, varme og elregnskaber
   • Servicering af garageanlæg
   • Administration af kolonihaver
   • Kontakt til lejere, viceværter mv.
   • Telefonpasning i samarbejde med dine øvrige kolleger i driftsteamet

 
Du har en uddannelse som HK assistent eller tilsvarende og erfaring fra tidligere jobs som beskrevet ovenfor
Du er udadvendt, fleksibel og indstillet på at arbejde selvstændigt, men evner også at samarbejde i et aktivt team. Vi forventer endvidere, at du er serviceminded, er vant til at have mange bolde i luften og kan bidrage til den gode energi.
Vi forventer ligeledes, at du:

   • har kendskab til lejeloven i almindelighed
   • du er rutineret bruger af relevante IT–programmer og MS Office
   • du evt. har kendskab til OPUS
   • du har humor og kan omgås vores mange forskellige ”kunder”

 
Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor du selv skal være med til at ”definere” dine arbejdsopgaver
Du tilbydes et afvekslende job med store udfordringer samt mulighed for at udvikle og vedligeholde egne faglige og personlige egenskaber.
 
Du vil få en masse gode kolleger i et til tider hektisk og udfordrende arbejdsmiljø.
 
Vil du vide mere
Kontakt teamkoordinator Dorte Lund Andersen, 7210 7698 eller Leder af Ejendomsafdelingen Jacob Daniel Degn Larsen, 7210 7678.

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelse 1. april 2018. Der er tale om en fuldtidsstilling – 37 timer ugentlig.

Send din ansøgning online
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du opfordres til at sende din ansøgning vedhæftet eksamensbevis og relevante bilag online. Læs mere om onlineansøgning via www.fredericia.dk

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 22. og fredag den 23. februar 2018.
 
Ansøgningsfrist 18. februar 2018.
 
Fredericia kommunes - Ejendomsafdeling
Ejendomsafdelingen har ansvaret for bygningsvedligeholdelse, bygherrerådgivning, syn af udlejningsboliger, til– og ombygninger af kommunes ejendomme, som i dag beløber sig til ca. 350.000 m2 etageareal fordelt på fritidscentre, børnehaver og integrerede daginstitutioner, skoler og lejrskoler og aktivitetshuse, udlejningsboliger samt biblioteker, Fredericia Teater, Musicalakademi, Uddannelsescentret Fredericia, museer, rideskoler, Sundhedshus og en del administrationsbygninger, herunder Rådhusbygningen.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329751401Phoenix-ddc9427e12018-01-31T19:28:20.370Sagsbehandler til EjendomsafdelingenVi søger en sagsbehandler med flair for ejendomsdrift.

Ejendomsafdelingen består i dag af 30 medarbejdere opdelt i flere teams: Driftsteamet, Vedligeholdelsesteamet, Energiteamet, Projektteamet samt Forsikringsteamet. Herudover er der ansat tekniske serviceassistenter. Ejendomsafdelingen har ansvaret for en samlet ejendomsportefølje der omfatter ca. 350.000 m2 etageareal.

Du vil få et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger i Driftsteamet, ligesom det øvrige personale i ejendomsafdelingen kan trække på din viden.

Dine arbejdsopgaver vil hovedsalig være

   • Kontering af regninger i økonomisystemet Opus
   • Udlejning af boliger, lejekontrakter, restancelister, flytteopgørelser m.m.
   • Administration af vand, varme og elregnskaber
   • Servicering af garageanlæg
   • Administration af kolonihaver
   • Kontakt til lejere, viceværter mv.
   • Telefonpasning i samarbejde med dine øvrige kolleger i driftsteamet

 
Du har en uddannelse som HK assistent eller tilsvarende og erfaring fra tidligere jobs som beskrevet ovenfor
Du er udadvendt, fleksibel og indstillet på at arbejde selvstændigt, men evner også at samarbejde i et aktivt team. Vi forventer endvidere, at du er serviceminded, er vant til at have mange bolde i luften og kan bidrage til den gode energi.
Vi forventer ligeledes, at du:

   • har kendskab til lejeloven i almindelighed
   • du er rutineret bruger af relevante IT–programmer og MS Office
   • du evt. har kendskab til OPUS
   • du har humor og kan omgås vores mange forskellige ”kunder”

 
Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor du selv skal være med til at ”definere” dine arbejdsopgaver
Du tilbydes et afvekslende job med store udfordringer samt mulighed for at udvikle og vedligeholde egne faglige og personlige egenskaber.
 
Du vil få en masse gode kolleger i et til tider hektisk og udfordrende arbejdsmiljø.
 
Vil du vide mere
Kontakt teamkoordinator Dorte Lund Andersen, 7210 7698 eller Leder af Ejendomsafdelingen Jacob Daniel Degn Larsen, 7210 7678.

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelse 1. april 2018. Der er tale om en fuldtidsstilling – 37 timer ugentlig.

Send din ansøgning online
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du opfordres til at sende din ansøgning vedhæftet eksamensbevis og relevante bilag online. Læs mere om onlineansøgning via www.fredericia.dk

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 22. og fredag den 23. februar 2018.
 
Ansøgningsfrist 18. februar 2018.
 
Fredericia kommunes - Ejendomsafdeling
Ejendomsafdelingen har ansvaret for bygningsvedligeholdelse, bygherrerådgivning, syn af udlejningsboliger, til– og ombygninger af kommunes ejendomme, som i dag beløber sig til ca. 350.000 m2 etageareal fordelt på fritidscentre, børnehaver og integrerede daginstitutioner, skoler og lejrskoler og aktivitetshuse, udlejningsboliger samt biblioteker, Fredericia Teater, Musicalakademi, Uddannelsescentret Fredericia, museer, rideskoler, Sundhedshus og en del administrationsbygninger, herunder Rådhusbygningen.
 
2018-02-19T01:03:49.800 Vi søger en sagsbehandler med flair for ejendomsdrift. Ejendomsafdelingen består i dag af 30 medarbejdere opdelt i flere teams: Driftsteamet, Vedligeholdelsesteamet, Energiteamet, Projektteamet samt Forsikringsteamet. Herudover er der ansat tekniske serviceassistenter. Ejendomsafdelingen har ansvaret for en samlet ejendomsportefølje der omfatter ca. 350.000 m2 etageareal. Du vil få et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger i Driftsteamet, ligesom det øvrige personale i ejendomsafdelingen kan trække på din viden. Dine arbejdsopgaver vil hovedsalig være Kontering af regninger i økonomisystemet Opus Udlejning af boliger, lejekontrakter, restancelister, flytteopgørelser m.m. Administration af vand, varme og elregnskaber Servicering af garageanlæg Administration af kolonihaver Kontakt til lejere, viceværter mv. Telefonpasning i samarbejde med dine øvrige kolleger i driftsteamet Du har en uddannelse som HK assistent eller tilsvarende og erfaring fra tidligere jobs som beskrevet ovenfor Du er udadvendt, fleksibel og indstillet på at arbejde selvstændigt, men evner også at samarbejde i et aktivt team. Vi forventer endvidere, at du er serviceminded, er vant til at have mange bolde i luften og kan bidrage til den gode energi. Vi forventer ligeledes, at du: har kendskab til lejeloven i almindelighed du er rutineret bruger af relevante IT programmer og MS Office du evt. har kendskab til OPUS du har humor og kan omgås vores mange forskellige kunder Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor du selv skal være med til at definere dine arbejdsopgaver Du tilbydes et afvekslende job med store udfordringer samt mulighed for at udvikle og vedligeholde egne faglige og personlige egenskaber. Du vil få en masse gode kolleger i et til tider hektisk og udfordrende arbejdsmiljø. Vil du vide mere Kontakt teamkoordinator Dorte Lund Andersen, 7210 7698 eller Leder af Ejendomsafdelingen Jacob Daniel Degn Larsen, 7210 7678. Løn- og ansættelsesforhold I henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. april 2018. Der er tale om en fuldtidsstilling 37 timer ugentlig. Send din ansøgning online Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du opfordres til at sende din ansøgning vedhæftet eksamensbevis og relevante bilag online. Læs mere om onlineansøgning via www.fredericia.dk Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 22. og fredag den 23. februar 2018. Ansøgningsfrist 18. februar 2018. Fredericia kommunes - Ejendomsafdeling Ejendomsafdelingen har ansvaret for bygningsvedligeholdelse, bygherrerådgivning, syn af udlejningsboliger, til og ombygninger af kommunes ejendomme, som i dag beløber sig til ca. 350.000 m2 etageareal fordelt på fritidscentre, børnehaver og integrerede daginstitutioner, skoler og lejrskoler og aktivitetshuse, udlejningsboliger samt biblioteker, Fredericia Teater, Musicalakademi, Uddannelsescentret Fredericia, museer, rideskoler, Sundhedshus og en del administrationsbygninger, herunder Rådhusbygningen.11Jobnetddc9427e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010https://fredericia.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a113b60e-b8d4-4668-9cb9-1864ec1dedd30EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3094744Fredericia Kommune11Vendersgade 30D7000FredericiaDKDanmark0
DKDanmarkAdvertiser
8Fuldtid46Permanent516453JobNet47569951000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddc9427ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddc9427ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddc9427e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ddc9427e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration352656622importimport_ddc9427eAdvertiserAdvertiserda-DK