Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg

I Region Hovedstaden er opgaven vedrørende patientvejledning samlet i en central enhed; Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg. Enheden er organisatorisk placeret i Center for Sundhed i Region Hovedstaden og er beliggende på Frederiksberg Hospital. Vi er 38 engagerede medarbejdere, som er opdelt i tre grupper; Patientvejledningen, Regnskab for Sygehusvalg og Rådgivning om Sygehusvalg.

Du kommer fortrinsvist til at være en del af gruppen Regnskab for Sygehusvalg med arbejdsområde indenfor transporttilskud til patienter. Vi har en målsætning om at vores samlede ressourcer og kompetencer løbende udnyttes og udvikles på tværs af grupperne og arbejdsopgaverne.

Om os
I Center for Sundhed arbejder vi målrettet med værdier for at skabe fælles retning og resultater. Vores fokus er særligt værdierne; tillid, åbenhed og helhedssyn. Det betyder, at vi tager ansvar for mere end vores egen gruppe. Vi er inviterende, og vi øger hinandens handlekraft.

Vi er to medarbejdere, der modtager og behandler anmodninger om transporttilskud fra patienter, der har været til udredning og behandling på privathospital eller på hospitaler udenfor Region Hovedstaden. Området er vokset, og vi søger derfor en ekstra kollega.

Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • sagsbehandling og afgørelser om anmodninger til transporttilskud
  • journalisering i Workzone
  • administrative opgaver i forhold til ex. revidering af patientbreve
  • at være opsøgende på regler og aftaler ifm. frit og udvidet frit sygehusvalg samt transportregler
  • dataudtræk fra dokumentationssystem Workzone
  • betjening af og vejledning til patienter om transportregler
Om dig
Du er regnskabs – og eller kontoruddannet. Desuden har du erfaring med patientkontakt, samt sagsbehandling og sagsafgørelser og kendskab til transportreglerne.

Vi forventer, at du:

  • er serviceminded, engageret og parat til at deltage i udviklingen af gruppen
  • er driftsorienteret, omstillingsparat og fleksibel, og kan håndtere at have mange bolde i luften
  • har erfaring med Workzone eller andre dokumentationsredskaber
  • har lyst og evne til at indgå i et job, der både kræver selvstændighed, teamwork og samarbejde på tværs
  • er en opsøgende og udadvendt person
Vi tilbyder
Vi lægger vægt på at give dig:

  • et komplekst og spændende job, som både indeholder udvikling og drift
  • teamsamarbejde og et sundt arbejdsmiljø, som vi værner om
  • en grundig oplæring med introduktionsprogram
  • fleksibilitet – vi har stort fokus på, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv bl.a. i kraft af flekstidsordning
Vi tilbyder et job, hvor samarbejde, service, kvalitet og godt humør er en del af dagligdagen.

Vi har gode parkeringsforhold og en beliggenhed tæt på bus og metro.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos enhedschef Jens Kristian Kragholm på telefon: 38 69 79 40 eller sektionschef Charlotte Olsen på telefon: 38 69 79 41

Læs mere om Center for Sundhed her: https://www.regionh.dk//Center-for-Sundhed/Sider

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning er i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Vi regner med at tiltrædelse sker snarest eller 1. november 2019.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion.

Ansøgningsfristen er den 6. september 2019 kl. 12.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330074192Phoenix-2dda3f2812019-08-16T00:00:00Sagsbehandler til Enhed for Patientvejledning og SygehusvalgI Region Hovedstaden er opgaven vedrørende patientvejledning samlet i en central enhed; Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg. Enheden er organisatorisk placeret i Center for Sundhed i Region Hovedstaden og er beliggende på Frederiksberg Hospital. Vi er 38 engagerede medarbejdere, som er opdelt i tre grupper; Patientvejledningen, Regnskab for Sygehusvalg og Rådgivning om Sygehusvalg.

Du kommer fortrinsvist til at være en del af gruppen Regnskab for Sygehusvalg med arbejdsområde indenfor transporttilskud til patienter. Vi har en målsætning om at vores samlede ressourcer og kompetencer løbende udnyttes og udvikles på tværs af grupperne og arbejdsopgaverne.

Om os
I Center for Sundhed arbejder vi målrettet med værdier for at skabe fælles retning og resultater. Vores fokus er særligt værdierne; tillid, åbenhed og helhedssyn. Det betyder, at vi tager ansvar for mere end vores egen gruppe. Vi er inviterende, og vi øger hinandens handlekraft.

Vi er to medarbejdere, der modtager og behandler anmodninger om transporttilskud fra patienter, der har været til udredning og behandling på privathospital eller på hospitaler udenfor Region Hovedstaden. Området er vokset, og vi søger derfor en ekstra kollega.

Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • sagsbehandling og afgørelser om anmodninger til transporttilskud
  • journalisering i Workzone
  • administrative opgaver i forhold til ex. revidering af patientbreve
  • at være opsøgende på regler og aftaler ifm. frit og udvidet frit sygehusvalg samt transportregler
  • dataudtræk fra dokumentationssystem Workzone
  • betjening af og vejledning til patienter om transportregler
Om dig
Du er regnskabs – og eller kontoruddannet. Desuden har du erfaring med patientkontakt, samt sagsbehandling og sagsafgørelser og kendskab til transportreglerne.

Vi forventer, at du:

  • er serviceminded, engageret og parat til at deltage i udviklingen af gruppen
  • er driftsorienteret, omstillingsparat og fleksibel, og kan håndtere at have mange bolde i luften
  • har erfaring med Workzone eller andre dokumentationsredskaber
  • har lyst og evne til at indgå i et job, der både kræver selvstændighed, teamwork og samarbejde på tværs
  • er en opsøgende og udadvendt person
Vi tilbyder
Vi lægger vægt på at give dig:

  • et komplekst og spændende job, som både indeholder udvikling og drift
  • teamsamarbejde og et sundt arbejdsmiljø, som vi værner om
  • en grundig oplæring med introduktionsprogram
  • fleksibilitet – vi har stort fokus på, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv bl.a. i kraft af flekstidsordning
Vi tilbyder et job, hvor samarbejde, service, kvalitet og godt humør er en del af dagligdagen.

Vi har gode parkeringsforhold og en beliggenhed tæt på bus og metro.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos enhedschef Jens Kristian Kragholm på telefon: 38 69 79 40 eller sektionschef Charlotte Olsen på telefon: 38 69 79 41

Læs mere om Center for Sundhed her: https://www.regionh.dk//Center-for-Sundhed/Sider

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning er i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Vi regner med at tiltrædelse sker snarest eller 1. november 2019.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion.

Ansøgningsfristen er den 6. september 2019 kl. 12.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!





2019-09-07T00:51:16.370 I Region Hovedstaden er opgaven vedrørende patientvejledning samlet i en central enhed Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg. Enheden er organisatorisk placeret i Center for Sundhed i Region Hovedstaden og er beliggende på Frederiksberg Hospital. Vi er 38 engagerede medarbejdere, som er opdelt i tre grupper Patientvejledningen, Regnskab for Sygehusvalg og Rådgivning om Sygehusvalg. Du kommer fortrinsvist til at være en del af gruppen Regnskab for Sygehusvalg med arbejdsområde indenfor transporttilskud til patienter. Vi har en målsætning om at vores samlede ressourcer og kompetencer løbende udnyttes og udvikles på tværs af grupperne og arbejdsopgaverne. Om os I Center for Sundhed arbejder vi målrettet med værdier for at skabe fælles retning og resultater. Vores fokus er særligt værdierne tillid, åbenhed og helhedssyn. Det betyder, at vi tager ansvar for mere end vores egen gruppe. Vi er inviterende, og vi øger hinandens handlekraft. Vi er to medarbejdere, der modtager og behandler anmodninger om transporttilskud fra patienter, der har været til udredning og behandling på privathospital eller på hospitaler udenfor Region Hovedstaden. Området er vokset, og vi søger derfor en ekstra kollega. Om stillingen Dine primære arbejdsopgaver bliver: sagsbehandling og afgørelser om anmodninger til transporttilskud journalisering i Workzone administrative opgaver i forhold til ex. revidering af patientbreve at være opsøgende på regler og aftaler ifm. frit og udvidet frit sygehusvalg samt transportregler dataudtræk fra dokumentationssystem Workzone betjening af og vejledning til patienter om transportregler Om dig Du er regnskabs og eller kontoruddannet. Desuden har du erfaring med patientkontakt, samt sagsbehandling og sagsafgørelser og kendskab til transportreglerne. Vi forventer, at du: er serviceminded, engageret og parat til at deltage i udviklingen af gruppen er driftsorienteret, omstillingsparat og fleksibel, og kan håndtere at have mange bolde i luften har erfaring med Workzone eller andre dokumentationsredskaber har lyst og evne til at indgå i et job, der både kræver selvstændighed, teamwork og samarbejde på tværs er en opsøgende og udadvendt person Vi tilbyder Vi lægger vægt på at give dig: et komplekst og spændende job, som både indeholder udvikling og drift teamsamarbejde og et sundt arbejdsmiljø, som vi værner om en grundig oplæring med introduktionsprogram fleksibilitet vi har stort fokus på, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv bl.a. i kraft af flekstidsordning Vi tilbyder et job, hvor samarbejde, service, kvalitet og godt humør er en del af dagligdagen. Vi har gode parkeringsforhold og en beliggenhed tæt på bus og metro. Yderligere oplysninger Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos enhedschef Jens Kristian Kragholm på telefon: 38 69 79 40 eller sektionschef Charlotte Olsen på telefon: 38 69 79 41 Læs mere om Center for Sundhed her: https: www.regionh.dk Center-for-Sundhed Sider Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning er i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Vi regner med at tiltrædelse sker snarest eller 1. november 2019. Ansøgningsprocedure Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion. Ansøgningsfristen er den 6. september 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!11jobnet2dda3f28100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-06T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219816&DepartmentId=11975&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3575921Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent808431JobNet5031517503151710016-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2dda3f28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2dda3f28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2dda3f28&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2dda3f28&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgSagsbehandler til Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362306290noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330169945Bogholder/administrationsassistent med udpræget servicegenProfile Vores dygtige mangeårige bogholder har søgt nye udfordringer. Vil du være vores nye kollega, der i samarbejde med Dyssegårdens øvrige administrationsteam kan varetage de mangeartede opgaver i vores administration ? Dyssegården er en non profit organisation, som tilbyder psykiatrisk behandling til børn og unge med begyndende psykiatriske lidelser. Som følge af sygdommen kan børnene miste bl.a. sociale færdigheder og troen på et meningsfuldt liv blandt andre mennesker f.eks. i nære relationer, på arbejdsmarkedet eller i uddannelsessystemet. Vi arbejder med en holdning om, at kunne skabe et meningsfuldt liv ved behandling, undervisning og fritidsaktiviteter med faste og trygge rammer tilpasset den enkelte. Dine opgaver vil være:Betaling af regninger, bogføring, kassefunktion og div. afstemninger (NAV)Lønindberetning og rapportering af statistikker - (Timeplan)Administrative opgaver i forbindelse med løn- og personalesager, herunder indhentelse af div. attester, udfærdigelse af ansættelsesbreve og kommunikation med samarbejdspartnereTelefonpasning, mindre sekretær opgaver, (referatskrivning m.m.)Udbetaling af lommepenge, tøjpenge og kostpenge til de unge og deres forældreDiv. administrative opgaverKvalifikationer:Kontorfaglig bogholderi uddannelse gerne med og erfaring i NAVUdpræget godt kendskab til bogholderi- og regnskabsopgaverFortrolighed med Office 365 gerne på superbrugerniveau herunder Excel regnearkSom person er du serviceminded og systematisk, med en høj grad af ansvarsbevidsthed, fleksibilitet og har en udpræget ordenssans, ligesom du har let til smil, også selvom dagene ikke altid er er ens. Du vil blive en af institutionens lille administrationsteam på 3 kollegaer. Vi kan tilbyde en arbejdsplads med engagerede tværfaglige kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for selv at tilrettelægge dit daglige arbejde og have indflydelse på udviklingen af dit arbejdsfelt. Arbejdstid mandag til onsdag 7:30-15:30. Torsdag 9:00 til 17:00. Fredag 7:30-12:30. Mulighed for flextid. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende HK overenskomst. Sygeforsikring, betalt frokostpause med madordning. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrativ leder Trine Lykke Olsen på telefon 48207800. Ansøgning med dokumentation for uddannelse og tidligere ansættelse sendes via knappen Send ansøgning . Ansøgningsfristen er den 20-02-2020. kl. 12.00. Samtaler onsdag d. 26-02-2020. Se mere om Dyssegården på www.dyssegaarden.dk Se mere på vores ansøgersite: https: dyssegaarden.ofir.com
Vores dygtige mangeårige bogholder har søgt nye udfordringer. Vil du være vores nye kollega, der i samarbejde med Dyssegårdens øvrige administrationsteam kan varetage de mangeartede opgaver i vores administration ?

Dyssegården er en non profit organisation, som tilbyder psykiatrisk behandling til børn og unge med begyndende psykiatriske lidelser. Som følge af sygdommen kan børnene miste bl.a. sociale færdigheder og troen på et meningsfuldt liv blandt andre mennesker f.eks. i nære relationer, på arbejdsmarkedet eller i uddannelsessystemet. Vi arbejder med en holdning om, at kunne skabe et meningsfuldt liv ved behandling, undervisning og fritidsaktiviteter med faste og trygge rammer tilpasset den enkelte.

Dine opgaver vil være:
  • Betaling af regninger, bogføring, kassefunktion og div. afstemninger (NAV)
  • Lønindberetning og rapportering af statistikker - (Timeplan)
  • Administrative opgaver i forbindelse med løn- og personalesager, herunder indhentelse af div. attester, udfærdigelse af ansættelsesbreve og kommunikation med samarbejdspartnere
  • Telefonpasning, mindre sekretær opgaver, (referatskrivning m.m.)
  • Udbetaling af lommepenge, tøjpenge og kostpenge til de unge og deres forældre
  • Div. administrative opgaver
Kvalifikationer:
  • Kontorfaglig bogholderi uddannelse gerne med og erfaring i NAV
  • Udpræget godt kendskab til bogholderi- og regnskabsopgaver
  • Fortrolighed med Office 365 – gerne på superbrugerniveau – herunder Excel regneark
Som person er du serviceminded og systematisk, med en høj grad af ansvarsbevidsthed, fleksibilitet og har en udpræget ordenssans, ligesom du har let til smil, også selvom dagene ikke altid er er ens.

Du vil blive en af institutionens lille administrationsteam på 3 kollegaer.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads med engagerede tværfaglige kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for selv at tilrettelægge dit daglige arbejde og have indflydelse på udviklingen af dit arbejdsfelt.

Arbejdstid mandag til onsdag 7:30-15:30. Torsdag 9:00 til 17:00. Fredag 7:30-12:30. Mulighed for flextid.

Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende HK overenskomst. Sygeforsikring, betalt frokostpause med madordning.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrativ leder Trine Lykke Olsen på telefon 48207800.

Ansøgning med dokumentation for uddannelse og tidligere ansættelse sendes via knappen "Send ansøgning".

Ansøgningsfristen er den 20-02-2020. kl. 12.00.

Samtaler onsdag d. 26-02-2020.

Se mere om Dyssegården på www.dyssegaarden.dk


Se mere på vores ansøgersite: https://dyssegaarden.ofir.com

ORS/Small/a685e535_logo.pngDyssegårdenKokkedal2020-02-03T14:06:59.0532020-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder/administrationsassistent med udpræget servicegen

Dyssegården

Kokkedal
Vores dygtige mangeårige bogholder har søgt nye udfordringer. Vil du være vores nye kollega, der i samarbejde med Dyssegårdens øvrige administrationsteam kan varetage de mangeartede opgaver i vores administration ? Dyssegården er en non profit organ...
Indrykket:3. februar 2020