Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Fast Ejendom i hele Danmark

Om Sagsbehandlingen

Sagsbehandlingen består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sags-gangen og ejendomsmarkedet til bunds, hvilket afspejler sig i konkurrencedygtige priser.

Vi aflaster både ejendomsmæglere, revisorer og advokater på tværs af Danmark, og er med til at skabe store besparelser for disse virksomheder på samme tid.

Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Nordjylland, Sønderjylland eller Nordsjælland.

Om stillingen

Nu søger vi en ny Sagsbehandler som kan indgå i vores proaktive team.

Den rette profil skal have erfaring med sagsbehandling af Fast Ejendom fra tidligere erhverv, og skal være uddannet ejendomsmægler. Du må endvidere gerne have erfaring med Erhvervs-delen, da vi også løser den slags opgaver for nogle af vore klienter.

For at imødekomme ”Work Life Balance” arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn m.v. som skal tages af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe.

Grundet at vi arbejder hjemmefra betyder det ikke noget hvor i Danmark du har bopæl.

Stillingen er som udgangspunkt velegnet som Freelance/Bijob, men kan sagtens ændres til et fuldtids arbejde hen ad vejen, i det vi arbejder på nye og større projekter som kan betyde en stigning i sagsbehandlings opgaver.

Ansøgningsfrist

Vi ansætter kun den rigtige profil og er villige til at vente på den rette. Ønsket er dog at ansætte den rette hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har derfor behov for den rette hurtigst muligt.

Kontakt

Har du spørgsmål og interesseret i at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Partner Julie Rosschou på 26140677.

Du kan endvidere skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329818807Phoenix-ee6851b512018-05-26T00:00:00Sagsbehandler til Fast Ejendom i hele Danmark

Om Sagsbehandlingen

Sagsbehandlingen består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sags-gangen og ejendomsmarkedet til bunds, hvilket afspejler sig i konkurrencedygtige priser.

Vi aflaster både ejendomsmæglere, revisorer og advokater på tværs af Danmark, og er med til at skabe store besparelser for disse virksomheder på samme tid.

Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Nordjylland, Sønderjylland eller Nordsjælland.

Om stillingen

Nu søger vi en ny Sagsbehandler som kan indgå i vores proaktive team.

Den rette profil skal have erfaring med sagsbehandling af Fast Ejendom fra tidligere erhverv, og skal være uddannet ejendomsmægler. Du må endvidere gerne have erfaring med Erhvervs-delen, da vi også løser den slags opgaver for nogle af vore klienter.

For at imødekomme ”Work Life Balance” arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn m.v. som skal tages af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe.

Grundet at vi arbejder hjemmefra betyder det ikke noget hvor i Danmark du har bopæl.

Stillingen er som udgangspunkt velegnet som Freelance/Bijob, men kan sagtens ændres til et fuldtids arbejde hen ad vejen, i det vi arbejder på nye og større projekter som kan betyde en stigning i sagsbehandlings opgaver.

Ansøgningsfrist

Vi ansætter kun den rigtige profil og er villige til at vente på den rette. Ønsket er dog at ansætte den rette hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har derfor behov for den rette hurtigst muligt.

Kontakt

Har du spørgsmål og interesseret i at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Partner Julie Rosschou på 26140677.

Du kan endvidere skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!

2018-07-21T00:50:24.397 Om Sagsbehandlingen Sagsbehandlingen består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sags-gangen og ejendomsmarkedet til bunds, hvilket afspejler sig i konkurrencedygtige priser. Vi aflaster både ejendomsmæglere, revisorer og advokater på tværs af Danmark, og er med til at skabe store besparelser for disse virksomheder på samme tid. Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Nordjylland, Sønderjylland eller Nordsjælland. Om stillingen Nu søger vi en ny Sagsbehandler som kan indgå i vores proaktive team. Den rette profil skal have erfaring med sagsbehandling af Fast Ejendom fra tidligere erhverv, og skal være uddannet ejendomsmægler. Du må endvidere gerne have erfaring med Erhvervs-delen, da vi også løser den slags opgaver for nogle af vore klienter. For at imødekomme Work Life Balance arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn m.v. som skal tages af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe. Grundet at vi arbejder hjemmefra betyder det ikke noget hvor i Danmark du har bopæl. Stillingen er som udgangspunkt velegnet som Freelance Bijob, men kan sagtens ændres til et fuldtids arbejde hen ad vejen, i det vi arbejder på nye og større projekter som kan betyde en stigning i sagsbehandlings opgaver. Ansøgningsfrist Vi ansætter kun den rigtige profil og er villige til at vente på den rette. Ønsket er dog at ansætte den rette hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har derfor behov for den rette hurtigst muligt. Kontakt Har du spørgsmål og interesseret i at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Partner Julie Rosschou på 26140677. Du kan endvidere skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk Vi ser frem til at høre fra dig!11Jobnetee6851b5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-20T00:00:000000https://houseofrecruitment.com/jobs/sagsbehandler-freelancebijob/0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3267798Sagsbehandlingen IVS11Bernstorffsvej 1852920CharlottenlundDKDanmark0jr@sagsbehandlingen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent577676JobNet48295271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee6851b5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee6851b5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee6851b5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee6851b5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/6.jpgEr du en fagligt stærk Advokatsekretær?12007561Dansk3Læse/ tale343201Advokatsekretær8Jura og retsvæsen355201087Juliejr@sagsbehandlingen.dkDKDanmarkDKDanmark329972817Advokatsekretær med talent for juridisk engelsk søges til PlesnerBasic Er du en dygtig engelsk oversætter og korrekturlæser, og motiveres du af at være en del af et team, der sætter kvalitet og sproglig flair i højsædet? Vil du arbejde sammen med ambitiøse kolleger, der dagligt stræber efter at sætte standarden i advokatbranchen? Så har vi måske en spændende stilling til dig. På vegne af Plesner, søger Juridisk ServiceBureau en selvstændig advokatsekretær, som er dygtig til juridisk engelsk og som effektivt formår at drive administrative opgaver i mål. Om stillingenDine primære arbejdsopgaver vil omhandle korrekturlæsning samt udarbejdelse af skriftlige dokumenter, både på dansk og engelsk, og det er derfor væsentligt, at det er opgaver du trives med og holder af at løse. Du vil blive en del Plesners samlede sekretærteam og vil have din faste gang i husets IP-afdeling, som er en travl retssagsafdeling med mange sager, og derfor er der løbende deadlines og frister, som skal overholdes. Du vil indgå i IP-afdelingens sekretærgruppe, hvor I vil assistere afdelingens advokater og fuldmægtige, og du er således med til at sikre, at klienterne får det bedst mulige sagsforløb. Arbejdsopgaverne er mangeartede og omfatter blandt andet: Korrekturlæsning og oversættelser både på dansk og engelsk.Administrere og følge op på sager samt generel kvalitetssikring og overholdelse af deadlines.Planlægning af møder og kalenderstyring. Det er et krav, at du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med juridisk engelsk på højt niveau. Har du desuden erfaring med IP-ret, er dette en fordel, og hvis ikke, skal du være indstillet på at lære det. Du bliver en del af et inspirerende og udfordrende arbejdsmiljø, hvor du selvstændigt varetager dine arbejdsopgaver. Som en del af husets tværgående sekretærteam og i det omfang, det passer med IP-afdelingens opgaver, yder du også assistance til andre af husets afdelinger, når der er brug for hjælp. Om digDu har erfaring som advokatsekretær, translatør, korrespondent, direktionssekretær, PA eller lignende, og du er vant til at arbejde med korrekturlæsning og engelsksprogede opgaver. Du finder det inspirerende at være en del af et mindre team, som også finder det interessant at arbejde med sprog. Du behersker Office-pakken og dansk retskrivning til fingerspidserne. Som person udstråler du faglig stolthed, har en veludviklet ordenssans og forstår vigtigheden i at have styr på detaljerne. Du trives og bevarer overblikket i et miljø, hvor tingene går stærkt, og hvor din rolle løbende udvikler sig og din arbejdsdag er omskiftelig. Du er desuden dygtig til at prioritere dine arbejdsopgaver, og bidrager til den gode stemning i både afdelingen og det samlede sekretærteam. Praktiske oplysningerLøn efter erfaring og kvalifikationer. Arbejdstid: Fuldtid. 37,5 timer eksklusive frokostpause. Tiltrædelse hurtigst muligt. Er du interesseret i at høre mere?Din ansøgning behandles fuldt fortroligt, og Plesner får ikke kendskab til din ansøgning, før du har givet din accept. Hvis du er interesseret i stillingen, opfordrer vi dig til at søge med det samme, da vi løbende indkalder til samtaler. Stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR- og rekrutteringskonsulent Marie Møller på telefon 29 72 45 48 eller mail marie@servicebureau.dk Vi ser frem til at høre fra dig!

Er du en dygtig engelsk oversætter og korrekturlæser, og motiveres du af at være en del af et team, der sætter kvalitet og sproglig flair i højsædet? Vil du arbejde sammen med ambitiøse kolleger, der dagligt stræber efter at sætte standarden i advokatbranchen? Så har vi måske en spændende stilling til dig. På vegne af Plesner, søger Juridisk ServiceBureau en selvstændig advokatsekretær, som er dygtig til juridisk engelsk og som effektivt formår at drive administrative opgaver i mål.

Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver vil omhandle korrekturlæsning samt udarbejdelse af skriftlige dokumenter, både på dansk og engelsk, og det er derfor væsentligt, at det er opgaver du trives med og holder af at løse. Du vil blive en del Plesners samlede sekretærteam og vil have din faste gang i husets IP-afdeling, som er en travl retssagsafdeling med mange sager, og derfor er der løbende deadlines og frister, som skal overholdes. Du vil indgå i IP-afdelingens sekretærgruppe, hvor I vil assistere afdelingens advokater og fuldmægtige, og du er således med til at sikre, at klienterne får det bedst mulige sagsforløb.

Arbejdsopgaverne er mangeartede og omfatter blandt andet:

  • Korrekturlæsning og oversættelser både på dansk og engelsk.
  • Administrere og følge op på sager samt generel kvalitetssikring og overholdelse af deadlines.
  • Planlægning af møder og kalenderstyring.

Det er et krav, at du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med juridisk engelsk på højt niveau. Har du desuden erfaring med IP-ret, er dette en fordel, og hvis ikke, skal du være indstillet på at lære det. Du bliver en del af et inspirerende og udfordrende arbejdsmiljø, hvor du selvstændigt varetager dine arbejdsopgaver.

Som en del af husets tværgående sekretærteam og i det omfang, det passer med IP-afdelingens opgaver, yder du også assistance til andre af husets afdelinger, når der er brug for hjælp.

Om dig
Du har erfaring som advokatsekretær, translatør, korrespondent, direktionssekretær, PA eller lignende, og du er vant til at arbejde med korrekturlæsning og engelsksprogede opgaver. Du finder det inspirerende at være en del af et mindre team, som også finder det interessant at arbejde med sprog. Du behersker Office-pakken og dansk retskrivning til fingerspidserne.

Som person udstråler du faglig stolthed, har en veludviklet ordenssans og forstår vigtigheden i at have styr på detaljerne. Du trives og bevarer overblikket i et miljø, hvor tingene går stærkt, og hvor din rolle løbende udvikler sig og din arbejdsdag er omskiftelig. Du er desuden dygtig til at prioritere dine arbejdsopgaver, og bidrager til den gode stemning i både afdelingen og det samlede sekretærteam.

Praktiske oplysninger
Løn efter erfaring og kvalifikationer.

Arbejdstid: Fuldtid. 37,5 timer eksklusive frokostpause.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Er du interesseret i at høre mere?
Din ansøgning behandles fuldt fortroligt, og Plesner får ikke kendskab til din ansøgning, før du har givet din accept.

Hvis du er interesseret i stillingen, opfordrer vi dig til at søge med det samme, da vi løbende indkalder til samtaler. Stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR- og rekrutteringskonsulent Marie Møller på telefon 29 72 45 48 eller mail marie@servicebureau.dk 

Vi ser frem til at høre fra dig!

ORS/Small/1de032fe_logo.pngJuridisk ServiceBureauFrederiksberg C2019-03-06T18:00:17.1072019-04-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Advokatsekretær med talent for juridisk engelsk søges til Plesner

Juridisk ServiceBureau

Frederiksberg C
Er du en dygtig engelsk oversætter og korrekturlæser, og motiveres du af at være en del af et team, der sætter kvalitet og sproglig flair i højsædet? Vil du arbejde sammen med ambitiøse kolleger, der dagligt stræber efter at sætte standarden i advok...
Indrykket:6. marts 2019
Udløbsdato:9. april 2019