Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Fast Ejendom i hele Danmark

Om Sagsbehandlingen

Sagsbehandlingen består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sags-gangen og ejendomsmarkedet til bunds, hvilket afspejler sig i konkurrencedygtige priser.

Vi aflaster både ejendomsmæglere, revisorer og advokater på tværs af Danmark, og er med til at skabe store besparelser for disse virksomheder på samme tid.

Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Nordjylland, Sønderjylland eller Nordsjælland.

Om stillingen

Nu søger vi en ny Sagsbehandler som kan indgå i vores proaktive team.

Den rette profil skal have erfaring med sagsbehandling af Fast Ejendom fra tidligere erhverv, og skal være uddannet ejendomsmægler. Du må endvidere gerne have erfaring med Erhvervs-delen, da vi også løser den slags opgaver for nogle af vore klienter.

For at imødekomme ”Work Life Balance” arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn m.v. som skal tages af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe.

Grundet at vi arbejder hjemmefra betyder det ikke noget hvor i Danmark du har bopæl.

Stillingen er som udgangspunkt velegnet som Freelance/Bijob, men kan sagtens ændres til et fuldtids arbejde hen ad vejen, i det vi arbejder på nye og større projekter som kan betyde en stigning i sagsbehandlings opgaver.

Ansøgningsfrist

Vi ansætter kun den rigtige profil og er villige til at vente på den rette. Ønsket er dog at ansætte den rette hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har derfor behov for den rette hurtigst muligt.

Kontakt

Har du spørgsmål og interesseret i at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Partner Julie Rosschou på 26140677.

Du kan endvidere skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329818807Phoenix-ee6851b512018-05-26T00:00:00Sagsbehandler til Fast Ejendom i hele Danmark

Om Sagsbehandlingen

Sagsbehandlingen består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sags-gangen og ejendomsmarkedet til bunds, hvilket afspejler sig i konkurrencedygtige priser.

Vi aflaster både ejendomsmæglere, revisorer og advokater på tværs af Danmark, og er med til at skabe store besparelser for disse virksomheder på samme tid.

Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Nordjylland, Sønderjylland eller Nordsjælland.

Om stillingen

Nu søger vi en ny Sagsbehandler som kan indgå i vores proaktive team.

Den rette profil skal have erfaring med sagsbehandling af Fast Ejendom fra tidligere erhverv, og skal være uddannet ejendomsmægler. Du må endvidere gerne have erfaring med Erhvervs-delen, da vi også løser den slags opgaver for nogle af vore klienter.

For at imødekomme ”Work Life Balance” arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn m.v. som skal tages af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe.

Grundet at vi arbejder hjemmefra betyder det ikke noget hvor i Danmark du har bopæl.

Stillingen er som udgangspunkt velegnet som Freelance/Bijob, men kan sagtens ændres til et fuldtids arbejde hen ad vejen, i det vi arbejder på nye og større projekter som kan betyde en stigning i sagsbehandlings opgaver.

Ansøgningsfrist

Vi ansætter kun den rigtige profil og er villige til at vente på den rette. Ønsket er dog at ansætte den rette hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har derfor behov for den rette hurtigst muligt.

Kontakt

Har du spørgsmål og interesseret i at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Partner Julie Rosschou på 26140677.

Du kan endvidere skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!

2018-07-21T00:50:24.397 Om Sagsbehandlingen Sagsbehandlingen består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sags-gangen og ejendomsmarkedet til bunds, hvilket afspejler sig i konkurrencedygtige priser. Vi aflaster både ejendomsmæglere, revisorer og advokater på tværs af Danmark, og er med til at skabe store besparelser for disse virksomheder på samme tid. Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Nordjylland, Sønderjylland eller Nordsjælland. Om stillingen Nu søger vi en ny Sagsbehandler som kan indgå i vores proaktive team. Den rette profil skal have erfaring med sagsbehandling af Fast Ejendom fra tidligere erhverv, og skal være uddannet ejendomsmægler. Du må endvidere gerne have erfaring med Erhvervs-delen, da vi også løser den slags opgaver for nogle af vore klienter. For at imødekomme Work Life Balance arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn m.v. som skal tages af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe. Grundet at vi arbejder hjemmefra betyder det ikke noget hvor i Danmark du har bopæl. Stillingen er som udgangspunkt velegnet som Freelance Bijob, men kan sagtens ændres til et fuldtids arbejde hen ad vejen, i det vi arbejder på nye og større projekter som kan betyde en stigning i sagsbehandlings opgaver. Ansøgningsfrist Vi ansætter kun den rigtige profil og er villige til at vente på den rette. Ønsket er dog at ansætte den rette hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har derfor behov for den rette hurtigst muligt. Kontakt Har du spørgsmål og interesseret i at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Partner Julie Rosschou på 26140677. Du kan endvidere skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk Vi ser frem til at høre fra dig!11Jobnetee6851b5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-20T00:00:000000https://houseofrecruitment.com/jobs/sagsbehandler-freelancebijob/0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3267798Sagsbehandlingen IVS11Bernstorffsvej 1852920CharlottenlundDKDanmark0jr@sagsbehandlingen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent577676JobNet48295271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee6851b5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee6851b5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee6851b5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee6851b5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/6.jpgEr du en fagligt stærk Advokatsekretær?12007561Dansk3Læse/ tale343201Advokatsekretær8Jura og retsvæsen355201087Juliejr@sagsbehandlingen.dkDKDanmarkDKDanmark329918483Sagskoordinator til ErhvervsejendommeRobot Sagsbehandlingen søger en kompetent og selvkørende Sagskoordinator til Erhverv Om os I Sagsbehandlingen er vi stolte af at vi kan tilbyde vores kunder at have fokus på deres kerneforretning og kun betale for det de bruger. Og vi er bevidste om, at verden omkring os forandrer sig dramatisk i disse år, hvorfor der er et massivt behov for vores kunder at have en fleksibel økonomi. Alt det stiller krav til os. Vi skal have et team af talentfulde sagskoordinatorer som reagerer hurtigt, kan gennemskue en bolighandel, og som kan sparre med hinanden. I denne foranderlige er det vigtigt vi er fleksible, og vi skal tilbyde det bedste og mest unikke produkt til vores kunder og samarbejdspartnere. Vi er derfor et team af talentfulde mennesker med mange års erfaring med sagsbehandling og berigtigelse af ejendomshandler fra både ejendomsmægler- og advokatbranchen. Vi håndterer dagligt bolighandler, projektsalg, erhvervshandler samt landbrug, og er ydermere specialister i Digital Tinglysning, og håndterer derfor alle typer af tinglysningsmæssige ekspeditioner. Om stillingen Vi søger en ny Sagskoordinator som kan indgå i vores proaktive team. Den rette profil skal have erfaring med sagsbehandling af Fast Ejendom fra tidligere erhverv, og skal helst være uddannet ejendomsmægler. Du skal have dybdegående erfaring med sagskoordinering i Erhverv For at imødekomme Work Life Balance arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn mv. som skal tages af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe Grundet at vi arbejder hjemmefra betyder det ikke noget hvor i Danmark du har bopæl Stillingen er som udgangspunkt velegnet som deltidsjob bijob, men kan sagtens ændres til et fuldtids arbejde hen ad vejen, i det vi arbejder pånye og større projekter som kan betyde en stigning i sagsbehandlings opgaver Ansøgningsfrist Vi ansætter kun den rigtige profil, og er derfor villige til at vente på den rette. Ønsket er dog at ansætte den rette hurtigst muligt. Kontakt Har du spørgsmål og interesseret i at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Indehaver Julie Rosschou på 2614 0677. Du kan også skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk. Vi ser frem til at høre fra dig!

Sagsbehandlingen søger en kompetent og selvkørende Sagskoordinator til Erhverv

Om os

I Sagsbehandlingen er vi stolte af at vi kan tilbyde vores kunder at have fokus på deres kerneforretning og kun betale for det de bruger. Og vi er bevidste om, at verden omkring os forandrer sig dramatisk i disse år, hvorfor der er et massivt behov for vores kunder at have en fleksibel økonomi.

Alt det stiller krav til os. Vi skal have et team af talentfulde sagskoordinatorer som reagerer hurtigt, kan gennemskue en bolighandel, og som kan sparre med hinanden. I denne foranderlige er det vigtigt vi er fleksible, og vi skal tilbyde det bedste og mest unikke produkt til vores kunder og samarbejdspartnere.

Vi er derfor et team af talentfulde mennesker med mange års erfaring med sagsbehandling og berigtigelse af ejendomshandler fra både ejendomsmægler- og advokatbranchen.

Vi håndterer dagligt bolighandler, projektsalg, erhvervshandler samt landbrug, og er ydermere specialister i Digital Tinglysning, og håndterer derfor alle typer af tinglysningsmæssige ekspeditioner.

Om stillingen

Vi søger en ny Sagskoordinator som kan indgå i vores proaktive team.

Den rette profil skal have erfaring med sagsbehandling af Fast Ejendom fra tidligere erhverv, og skal helst være uddannet ejendomsmægler. 

  • Du skal have dybdegående erfaring med sagskoordinering i Erhverv
  • For at imødekomme ”Work Life Balance”arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn mv. som skal tages af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe
  • Grundet at vi arbejder hjemmefra betyder det ikke noget hvor i Danmark du har bopæl
  • Stillingen er som udgangspunkt velegnet som deltidsjob/bijob, men kan sagtens ændres til et fuldtids arbejde hen ad vejen, i det vi arbejder pånye og større projekter som kan betyde en stigning i sagsbehandlings opgaver

Ansøgningsfrist

Vi ansætter kun den rigtige profil, og er derfor villige til at vente på den rette. Ønsket er dog at ansætte den rette hurtigst muligt.

Kontakt

Har du spørgsmål og interesseret i at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Indehaver Julie Rosschou på 2614 0677.

Du kan også skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Sagsbehandlingen IVSCharlottenlund2018-11-27T00:00:002019-01-22T00:00:00
329935543Selvstændig og fagligt stærk advokatsekretær søgesBasic Juridisk ServiceBureau søger på vegne af Arnfred Advokatanpartsselskab en advokatsekretær med gode kompetencer inden for dødsbobehandling. Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads, hvor der er fokus på faglighed, omhyggelighed og kvalitet. Om stillingenSom advokatsekretær vil dit primære arbejdsområde være sagsbehandling af dødsboer, men derudover vil du også have en række andre arbejdsopgaver. Arbejdsopgaverne vil blandt andet omfatte:Ansvar for dødsbosager, herunder den løbende behandling, samt udarbejdelse af åbningsstatus.Kommunikation med skifteret, arvinger, bank, ejendomsmægler, skat mv.Udarbejdelse af testamenter og ægtepagter.Håndtering af ejendomshandler, herunder digital tinglysning. Herudover forventes det, at du har kendskab til øvrige almindeligt forekommende sekretæropgaver, herunder udarbejdelse af processkrifter, behandling af retssager m.v. Der er tale om en selvstændig stilling, og det er derfor væsentligt, at du kan løse arbejdsopgaverne individuelt og struktureret. Om digSom person besidder du en høj faglighed, har en veludviklet ordenssans og forstår vigtigheden i at have styr på detaljerne. Du har ikke nødvendigvis direkte erfaring med selvstændig dødsbobehandling, men har måske siddet i lignende stilling med fokus på talforståelse. Det vigtigste er, at du er nysgerrig på opgaverne og har lyst til at løfte ansvaret. Du er positiv og har lyst til at samarbejde, idet der er tale om et mindre kontor, hvor alle medarbejdere løfter kontorets arbejdsopgaver i samlet flok og bistår hinanden, når der er behov herfor. Har du kendskab til AdvoPro og minretssag.dk er dette et plus. Om kontoretDu bliver en del af et åbent og uformelt arbejdsmiljø, hvor der udover høj kvalitet i arbejdet og professional betjening af klienter, er stort fokus på medarbejdernes trivsel. Der er desuden diverse goder såsom frokost og frugtordning, massør, samt diverse sociale arrangementer. Kontoret er beliggende nær offentlig transport centralt i Hellerup, og ellers er der mulighed for fri parkering.På kontoret afholdes 6. ferieuge, og kontoret holder sommerferielukket i 2 uger hvert år. AnsættelsesvilkårDu tilbydes gode ansættelsesvilkår og løn efter kvalifikationer. Det er en stilling på 30 timer om ugen. Der er mulighed for individuelt aftalte fleksible arbejdstider. Dog forventes det, at man møder ind mellem 8-9 om morgenen.Søg stillingenAlle henvendelser vedrørende jobbet bedes ske til Juridisk ServiceBureau, som varetager rekrutteringsprocessen. Du er meget velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Niels Pedersen på tlf.: 29725683 eller via mail: niels@servicebureau.dk.Vi opfordrer dig til at søge med det samme, da stillingen ønskes besat hurtigst muligt.Al kontakt er fortrolig, og Arnfred Advokatanpartsselskab får ikke kendskab til dig, før vi har din accept.Om Juridisk ServicebureauJuridisk ServiceBureau er den juridiske branches vikar- og rekrutteringsbureau. Vi har eksisteret siden 1989, og i årenes løb har vi slået vores position solidt fast som advokathusenes og den juridiske branches foretrukne personalepartner.Juridisk ServiceBureau søger på vegne af Arnfred Advokatanpartsselskab en advokatsekretær med gode kompetencer inden for dødsbobehandling. Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads, hvor der er fokus på faglighed, omhyggelighed og kvalitet.
 
Om stillingen
Som advokatsekretær vil dit primære arbejdsområde være sagsbehandling af dødsboer, men derudover vil du også have en række andre arbejdsopgaver. Arbejdsopgaverne vil blandt andet omfatte:
  • Ansvar for dødsbosager, herunder den løbende behandling, samt udarbejdelse af åbningsstatus.
  • Kommunikation med skifteret, arvinger, bank, ejendomsmægler, skat mv.
  • Udarbejdelse af testamenter og ægtepagter.
  • Håndtering af ejendomshandler, herunder digital tinglysning.
Herudover forventes det, at du har kendskab til øvrige almindeligt forekommende sekretæropgaver, herunder udarbejdelse af processkrifter, behandling af retssager m.v. Der er tale om en selvstændig stilling, og det er derfor væsentligt, at du kan løse arbejdsopgaverne individuelt og struktureret.
 
Om dig
Som person besidder du en høj faglighed, har en veludviklet ordenssans og forstår vigtigheden i at have styr på detaljerne. Du har ikke nødvendigvis direkte erfaring med selvstændig dødsbobehandling, men har måske siddet i lignende stilling med fokus på talforståelse. Det vigtigste er, at du er nysgerrig på opgaverne og har lyst til at løfte ansvaret. 

Du er positiv og har lyst til at samarbejde, idet der er tale om et mindre kontor, hvor alle medarbejdere løfter kontorets arbejdsopgaver i samlet flok og bistår hinanden, når der er behov herfor. Har du kendskab til AdvoPro og minretssag.dk er dette et plus.
 
Om kontoret
Du bliver en del af et åbent og uformelt arbejdsmiljø, hvor der udover høj kvalitet i arbejdet og professional betjening af klienter, er stort fokus på medarbejdernes trivsel. Der er desuden diverse goder såsom frokost og frugtordning, massør, samt diverse sociale arrangementer. Kontoret er beliggende nær offentlig transport centralt i Hellerup, og ellers er der mulighed for fri parkering.

På kontoret afholdes 6. ferieuge, og kontoret holder sommerferielukket i 2 uger hvert år.
 
Ansættelsesvilkår
Du tilbydes gode ansættelsesvilkår og løn efter kvalifikationer. Det er en stilling på 30 timer om ugen. Der er mulighed for individuelt aftalte fleksible arbejdstider. Dog forventes det, at man møder ind mellem 8-9 om morgenen.

Søg stillingen
Alle henvendelser vedrørende jobbet bedes ske til Juridisk ServiceBureau, som varetager rekrutteringsprocessen. Du er meget velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Niels Pedersen på tlf.: 29725683 eller via mail: niels@servicebureau.dk.

Vi opfordrer dig til at søge med det samme, da stillingen ønskes besat hurtigst muligt.
Al kontakt er fortrolig, og Arnfred Advokatanpartsselskab får ikke kendskab til dig, før vi har din accept.

Om Juridisk Servicebureau
Juridisk ServiceBureau er den juridiske branches vikar- og rekrutteringsbureau. Vi har eksisteret siden 1989, og i årenes løb har vi slået vores position solidt fast som advokathusenes og den juridiske branches foretrukne personalepartner.
ORS/Small/32619253_logo.pngJuridisk ServiceBureauFrederiksberg C2019-01-03T16:00:26.1332019-02-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sagskoordinator til Erhvervsejendomme

Sagsbehandlingen IVS

Charlottenlund
Sagsbehandlingen søger en kompetent og selvkørende Sagskoordinator til Erhverv Om os I Sagsbehandlingen er vi stolte af at vi kan tilbyde vores kunder at have fokus på deres kerneforretning og kun betale for det de bruger. Og vi er bevidste om, at v...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:22. januar 2019

Selvstændig og fagligt stærk advokatsekretær søges

Juridisk ServiceBureau

Frederiksberg C
Juridisk ServiceBureau søger på vegne af Arnfred Advokatanpartsselskab en advokatsekretær med gode kompetencer inden for dødsbobehandling. Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads, hvor der er fokus på faglighed, omhyggelighed og kvalitet. Om s...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:6. februar 2019