Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til folkeregister samt borgerbetjening

Til Aabenraa Borgerservice, der er en afdeling med 22 medarbejdere, der bemander et hovedcenter og et lokalcenter, søger vi en dygtig kollega. 
 
Der er tale om et alsidigt job med hovedansvarsområde inden for CPR-loven med sagsbehandling på folkeregister, samt borgerbetjening både i Aabenraa og Bov med fokus på NemID, pasansøgninger og hjælp til selvbetjening. Arbejdsugen fordeles med 3 dage i Aabenraa og 2 dage i Bov.  
 
Arbejdet betyder, at du dagligt er i kontakt med mange mennesker. For succesfuldt at kunne varetage jobbet er det nødvendigt, at du både har en faglig ballast og den rette personlighed.  
 
Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat pr. 1. april 2018 eller snarest muligt. 
 
I forhold til det faglige forventer vi, at du: 
  • Har erfaring med lovgivningen på folkeregister  
  • Har erfaring med at udstede NemID og pas  
  • Har gode kommunikative- og formidlingsevner  
  • Har gode sprogkundskaber på tysk og engelsk  
  • Er uddannet indenfor offentlig administration  
  • Har erfaring med kommunernes selvbetjeningsløsninger og Borger.dk 
I forhold til personlige egenskaber skal du:    
  • Kunne arbejde systematisk og struktureret 
  • Have modenhed til selvstændigt at kunne tackle uventede situationer  
  • Kunne lide at tale med mange forskellige mennesker 
  • Have et positivt menneskesyn  
  • Være stabil, fleksibel og omstillingsparat samt 
  • Kunne tackle et til tider hektisk arbejdstempo 
Arbejdsopgaverne er:  
  • Sagsbehandling af folkeregister samt øvrige opgaver under fagområdet 
  • Ekspedition af personlige henvendelser på alle områder i Borgerservice, herunder især NemID, pas 
  • Generel rådgivning og vejledning  
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende kontorfunktionær overenskomst og principperne om Lokal Løn. 
 
Kontaktoplysninger:
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorleder Yvonne Callesen på tlf. 73767405 eller fagansvarlig Christel Christiansen tlf. 73766320. 
 
Ansøgningsfrist er den 18. februar 2018.  
 
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket. 
 
Vi forventer at afholde samtale den 26. februar 2018. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329749385Phoenix-f27665fe12018-01-29T16:00:58.327Sagsbehandler til folkeregister samt borgerbetjening
Til Aabenraa Borgerservice, der er en afdeling med 22 medarbejdere, der bemander et hovedcenter og et lokalcenter, søger vi en dygtig kollega. 
 
Der er tale om et alsidigt job med hovedansvarsområde inden for CPR-loven med sagsbehandling på folkeregister, samt borgerbetjening både i Aabenraa og Bov med fokus på NemID, pasansøgninger og hjælp til selvbetjening. Arbejdsugen fordeles med 3 dage i Aabenraa og 2 dage i Bov.  
 
Arbejdet betyder, at du dagligt er i kontakt med mange mennesker. For succesfuldt at kunne varetage jobbet er det nødvendigt, at du både har en faglig ballast og den rette personlighed.  
 
Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat pr. 1. april 2018 eller snarest muligt. 
 
I forhold til det faglige forventer vi, at du: 
  • Har erfaring med lovgivningen på folkeregister  
  • Har erfaring med at udstede NemID og pas  
  • Har gode kommunikative- og formidlingsevner  
  • Har gode sprogkundskaber på tysk og engelsk  
  • Er uddannet indenfor offentlig administration  
  • Har erfaring med kommunernes selvbetjeningsløsninger og Borger.dk 
I forhold til personlige egenskaber skal du:    
  • Kunne arbejde systematisk og struktureret 
  • Have modenhed til selvstændigt at kunne tackle uventede situationer  
  • Kunne lide at tale med mange forskellige mennesker 
  • Have et positivt menneskesyn  
  • Være stabil, fleksibel og omstillingsparat samt 
  • Kunne tackle et til tider hektisk arbejdstempo 
Arbejdsopgaverne er:  
  • Sagsbehandling af folkeregister samt øvrige opgaver under fagområdet 
  • Ekspedition af personlige henvendelser på alle områder i Borgerservice, herunder især NemID, pas 
  • Generel rådgivning og vejledning  
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende kontorfunktionær overenskomst og principperne om Lokal Løn. 
 
Kontaktoplysninger:
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorleder Yvonne Callesen på tlf. 73767405 eller fagansvarlig Christel Christiansen tlf. 73766320. 
 
Ansøgningsfrist er den 18. februar 2018.  
 
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket. 
 
Vi forventer at afholde samtale den 26. februar 2018. 
2018-02-18T02:00:32.477 Til Aabenraa Borgerservice, der er en afdeling med 22 medarbejdere, der bemander et hovedcenter og et lokalcenter, søger vi en dygtig kollega. Der er tale om et alsidigt job med hovedansvarsområde inden for CPR-loven med sagsbehandling på folkeregister, samt borgerbetjening både i Aabenraa og Bov med fokus på NemID, pasansøgninger og hjælp til selvbetjening. Arbejdsugen fordeles med 3 dage i Aabenraa og 2 dage i Bov. Arbejdet betyder, at du dagligt er i kontakt med mange mennesker. For succesfuldt at kunne varetage jobbet er det nødvendigt, at du både har en faglig ballast og den rette personlighed. Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat pr. 1. april 2018 eller snarest muligt. I forhold til det faglige forventer vi, at du: Har erfaring med lovgivningen på folkeregister Har erfaring med at udstede NemID og pas Har gode kommunikative- og formidlingsevner Har gode sprogkundskaber på tysk og engelsk Er uddannet indenfor offentlig administration Har erfaring med kommunernes selvbetjeningsløsninger og Borger.dk I forhold til personlige egenskaber skal du: Kunne arbejde systematisk og struktureret Have modenhed til selvstændigt at kunne tackle uventede situationer Kunne lide at tale med mange forskellige mennesker Have et positivt menneskesyn Være stabil, fleksibel og omstillingsparat samt Kunne tackle et til tider hektisk arbejdstempo Arbejdsopgaverne er: Sagsbehandling af folkeregister samt øvrige opgaver under fagområdet Ekspedition af personlige henvendelser på alle områder i Borgerservice, herunder især NemID, pas Generel rådgivning og vejledning Løn og ansættelsesvilkår efter gældende kontorfunktionær overenskomst og principperne om Lokal Løn. Kontaktoplysninger: Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorleder Yvonne Callesen på tlf. 73767405 eller fagansvarlig Christel Christiansen tlf. 73766320. Ansøgningsfrist er den 18. februar 2018. Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket. Vi forventer at afholde samtale den 26. februar 2018.10Phoenixf27665fe101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1044&ProjectId=146036&DepartmentId=19007&MediaId=4655&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3091335Borgerservice11Skelbækvej 26200AabenraaDKDanmarkORS/f27665fe_logo.pngORS/Small/f27665fe_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514397AabenraaMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f27665fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f27665fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f27665fe&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f27665fe&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Socialvaesen/2.jpgBrænder du for at blive Sagsbehandler?12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler11Socialvæsen352613859importimport_f27665feDKDanmarkDKDanmarkda-DK