Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til folkeregisteret samt borgerbetjening

Borgerservice i Middelfart Kommune søger en dygtig medarbejder til primært sagsbehandling i folkeregisteret samt afløsning i borgerbetjeningen.

Jobbet er primært sagsbehandling i vores backoffice inden for CPR-loven og derudover personlig borgerbetjening i front. Fordeling vil en typisk uge være 4 dage i back og 1 dag i front. Du skal derfor være indstillet på at indgå i en vagtplan. Endelig indeholder jobbet en række centrale opgaver i forbindelse med afholdelse af valg.

 

Vi forestiller os, at du

  • har en administrativ baggrund som kontorassistent, administrationsbachelor eller fx jurist

  • trives med dybdegående sagsbehandling

  • er struktureret og effektiv med sans for balancen mellem kvalitet og kvantitet

  • kan kommunikere tydeligt og præcist både skriftligt og mundtligt

  • er tålmodig og har gode kommunikative og pædagogiske evner, som sikrer et godt møde og samarbejde med borgeren

  • er fleksibel og hjælpsom og gerne giver en hånd med, hvis en kollega har brug for hjælp

 

Vores opgaver i Borgerservice
I Borgerservice varetager vi en lang række forskellige opgaver, fx: Folkeregister, sygesikring, personligt tillæg og helbredstillæg til pensionister, digital selv- og medbetjening, pas, kørekort, vielser samt rådgivning om skat og pension.

Vi arbejder hele tiden med at forbedre og udvikle vores arbejdsprocesser og har særligt fokus på de digitale muligheder for at betjene borgerne og sikre effektiv sagsbehandling. Alle medarbejdere forventes at være en aktiv deltager og medspiller i dette arbejde.


Vores fællesskab
Som medarbejder i Borgerservice bliver du en del af et godt fællesskab, hvor vi værdsætter høj faglighed og trives med en stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og en uformel omgangstone med plads til et godt grin.

Du skal have lyst til at bidrage til fællesskabet og blive en del af vores kultur.

Samarbejdet mellem borgerne, kollegaer og dig vil tage udgangspunkt i vores strategi ”Fremtidens velfærd”, vores værdigrundlag ”At lære og lykkes” samt vores medarbejder- og ledelsesgrundlag ”Vi kan, tør og lykkes”. Læs mere på vores hjemmeside under ”Job” www.middelfart.dk/Job/Arbejdspladsen/Personalepolitik

 

Det praktiske
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af Ny Løn. Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende privat straffeattest. Din fysiske placering er i Borgerservice på Middelfart Rådhus.

Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte Borgerserviceleder Peter Tvebro på 8888 5008.

Ansøgningsfristen er torsdag den 19. april. Vi udvælger deltagere til samtale den 20. april. De, der skal til samtale, skal være indstillet på at medvirke i en personprofilanalyse. Ansættelsessamtalerne afholdes den 25. april. Stillingen forventes tiltrådt snarest muligt eller senest per 1. juni 2018.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her