Gem job

Sagsbehandler til Hittegods og Koster – Kredsstyring, Regnskab i Østjyllands Politi

Aarhus, Østjyllands Politi

Til at indgå i vores team til sagsbehandling af hittegodsloven og sagsbehandling af sagsrelaterede effekter og genstande (koster) søger vi en engageret, udviklingsparat og hands-on person, der trives i et arbejdsmiljø med omskiftelige arbejdsopgaver.

OM STILLINGEN
Dine primære arbejdsopgaver er:
• Modtagelse og sagsbehandling af hittegods med afsæt i Hittegodsloven
• Modtagelse, sagsbehandling og lagerstyring af straffesagsrelaterede genstande – i daglig tale koster - i samarbejde med sagsbehandlere i politi og anklagemyndigheden
• Klargøring af effekter til politiauktioner i samarbejde med eksternt auktionshus.
• Telefonisk og personlig borgerbetjening.
• Lettere sagsbehandling i regnskab.

I Hittegods og Koster teamet er der 3 ansatte. Der refereres direkte til økonomichefen. Vi lægger stor vægt på at sætte borgeren i centrum, vi leverer et højt serviceniveau og har et godt samarbejde på tværs i organisationen samt med eksterne myndigheder. Teamet du bliver en del af er under Kredsstyring, der også består af en regnskabsenhed, og et team der arbejder med analyser, budget og controlling.

OM DIG
Er du en udadvendt, innovativ og robust person, der trives i et arbejdsmiljø med omskiftelige arbejdsopgaver? Så kan det være, at du er vores nye kollega.

Vi forestiller os, at du er administrativt uddannet gerne med en regnskabsmæssig baggrund suppleret med kendskab til et område med lagerstyring - fx en logistik eller indkøbsfunktion.

Derudover forventer vi, at du;
• Er teamplayer, da du indgår i et selvstyrende team
• Kan planlægge egen tid og opgaver såvel som tværgående opgaver i teamet
• Har lyst til at være en ”blæksprutte”, der kan være serviceminded
• Kan holde hovedet koldt - også i perioder med travlhed
• Har lyst og evne til at arbejde med tal og mennesker
• Skal kunne arbejde i storumskontor (pt. har vi et kontor med bl.a. 4 pladser)
• Er rutineret bruger af Office pakken
• Evner at spotte logiske sammenhænge

Du vil få en grundig oplæring i politiets systemer, men det vil være en fordel, hvis du har stor viden omkring journalisering, sagsbehandling eller lagersystemer. Det er desuden en fordel, hvis du har kendskab til Navision, elektronisk fakturahåndtering samt dagligt bruge af Office pakken. Derudover besidder du evnen til at spotte logiske sammenhænge og har gerne erfaring med kundebetjening.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Østjyllands Politi med tjenestested indtil videre på Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, og at denne kan opretholdes under hele din ansættelse.

Tiltrædelse i stillingen vil ske efter nærmere aftale.

Samtaler forventes afholdt i uge 22 eller uge 23.

Kontakt

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomichef John Lautrup på telefon 2269 1002.

Er du interesseret i stillingen, bedes du sende din ansøgning, CV og dokumentation for relevant uddannelse.

Når du ansøger om en stilling ved politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist: 25. maj 2022 

Danmark er inddelt i 12 politikredse (samt Færøerne og Grønland). Østjyllands Politi har tre primære stationer henholdsvis i Aarhus, Randers og Grenaa samt et antal lokalstationer. Kredsen dækker et areal på 3.503 km2, som har mere end 536.000 indbyggere. Der er ved Østjyllands Politi ansat i alt ca. 1000 medarbejdere. Østjyllands Politi omfatter følgende kommuner; Randers, Norddjurs, Syddjurs, Favrskov, Aarhus, Odder og Samsø.

Østjyllands Politi arbejder ud fra værdier om åbenhed, ærlighed, ansvarlighed, etik og kvalitet. Vores mission er, som en del af dansk politi, at virke for tryghed, sikkerhed, fred og orden i samfundet gennem forebyggende, hjælpende og håndhævende virksomhed. Vi vil sikre at strafskyldige drages til ansvar og sikre, at der ikke sker forfølgning af uskyldige.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Empatisk sagsbehandler søges

Lowell Danmark A/S

Horsens
Er du systematisk og god til at kommunikere med mennesker, som star i en sårbar situation? Hos Lowell søger vi sagsbehandlere til vores kontaktcenter, hvor vi taler med kunder og hjælper dem med at finde de bedste løsninger. Det er ikke et krav, at d...
17. juni 2022

Paralegal / Sagsbehandler til vores team for Fast ...

DLA Piper

Århus C
Description Har du erfaring med tinglysningsmæssige ekspeditioner og styring af ejendomshandler og -transaktioner? Så kan du blive en del af DLA Piper Denmarks Fast Ejendomsteam. Som paralegal eller sagsbehandler vil du indgå i vores team for Fast Ej...
19. juni 2022

Koordinerende sagsbehandler søges til jobafklaring...

Favrskov Kommune

Hadsten
Har du lyst til at arbejde i en organisation, hvor udvikling, engagement og kvalitet er i centrum? Og vil du gerne være et sted, hvor din indsats gør en forskel hver dag? Så har vi brug for dig i Sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Favrskov. Sygedagpe...
24. juni 2022

Sagsbehandler til Hittegods og Koster – Kredsstyring, Regnskab i Østjyllands Politi

Aarhus, Østjyllands Politi

Til at indgå i vores team til sagsbehandling af hittegodsloven og sagsbehandling af sagsrelaterede effekter og genstande (koster) søger vi en engageret, udviklingsparat og hands-on person, der trives i et arbejdsmiljø med omskiftelige arbejdsopgaver.

OM STILLINGEN
Dine primære arbejdsopgaver er:
• Modtagelse og sagsbehandling af hittegods med afsæt i Hittegodsloven
• Modtagelse, sagsbehandling og lagerstyring af straffesagsrelaterede genstande – i daglig tale koster - i samarbejde med sagsbehandlere i politi og anklagemyndigheden
• Klargøring af effekter til politiauktioner i samarbejde med eksternt auktionshus.
• Telefonisk og personlig borgerbetjening.
• Lettere sagsbehandling i regnskab.

I Hittegods og Koster teamet er der 3 ansatte. Der refereres direkte til økonomichefen. Vi lægger stor vægt på at sætte borgeren i centrum, vi leverer et højt serviceniveau og har et godt samarbejde på tværs i organisationen samt med eksterne myndigheder. Teamet du bliver en del af er under Kredsstyring, der også består af en regnskabsenhed, og et team der arbejder med analyser, budget og controlling.

OM DIG
Er du en udadvendt, innovativ og robust person, der trives i et arbejdsmiljø med omskiftelige arbejdsopgaver? Så kan det være, at du er vores nye kollega.

Vi forestiller os, at du er administrativt uddannet gerne med en regnskabsmæssig baggrund suppleret med kendskab til et område med lagerstyring - fx en logistik eller indkøbsfunktion.

Derudover forventer vi, at du;
• Er teamplayer, da du indgår i et selvstyrende team
• Kan planlægge egen tid og opgaver såvel som tværgående opgaver i teamet
• Har lyst til at være en ”blæksprutte”, der kan være serviceminded
• Kan holde hovedet koldt - også i perioder med travlhed
• Har lyst og evne til at arbejde med tal og mennesker
• Skal kunne arbejde i storumskontor (pt. har vi et kontor med bl.a. 4 pladser)
• Er rutineret bruger af Office pakken
• Evner at spotte logiske sammenhænge

Du vil få en grundig oplæring i politiets systemer, men det vil være en fordel, hvis du har stor viden omkring journalisering, sagsbehandling eller lagersystemer. Det er desuden en fordel, hvis du har kendskab til Navision, elektronisk fakturahåndtering samt dagligt bruge af Office pakken. Derudover besidder du evnen til at spotte logiske sammenhænge og har gerne erfaring med kundebetjening.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Østjyllands Politi med tjenestested indtil videre på Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, og at denne kan opretholdes under hele din ansættelse.

Tiltrædelse i stillingen vil ske efter nærmere aftale.

Samtaler forventes afholdt i uge 22 eller uge 23.

Kontakt

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomichef John Lautrup på telefon 2269 1002.

Er du interesseret i stillingen, bedes du sende din ansøgning, CV og dokumentation for relevant uddannelse.

Når du ansøger om en stilling ved politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist: 25. maj 2022 

Danmark er inddelt i 12 politikredse (samt Færøerne og Grønland). Østjyllands Politi har tre primære stationer henholdsvis i Aarhus, Randers og Grenaa samt et antal lokalstationer. Kredsen dækker et areal på 3.503 km2, som har mere end 536.000 indbyggere. Der er ved Østjyllands Politi ansat i alt ca. 1000 medarbejdere. Østjyllands Politi omfatter følgende kommuner; Randers, Norddjurs, Syddjurs, Favrskov, Aarhus, Odder og Samsø.

Østjyllands Politi arbejder ud fra værdier om åbenhed, ærlighed, ansvarlighed, etik og kvalitet. Vores mission er, som en del af dansk politi, at virke for tryghed, sikkerhed, fred og orden i samfundet gennem forebyggende, hjælpende og håndhævende virksomhed. Vi vil sikre at strafskyldige drages til ansvar og sikre, at der ikke sker forfølgning af uskyldige.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Empatisk sagsbehandler søges

Lowell Danmark A/S

Horsens
Er du systematisk og god til at kommunikere med mennesker, som star i en sårbar situation? Hos Lowell søger vi sagsbehandlere til vores kontaktcenter, hvor vi taler med kunder og hjælper dem med at finde de bedste løsninger. Det er ikke et krav, at d...
17. juni 2022

Paralegal / Sagsbehandler til vores team for Fast ...

DLA Piper

Århus C
Description Har du erfaring med tinglysningsmæssige ekspeditioner og styring af ejendomshandler og -transaktioner? Så kan du blive en del af DLA Piper Denmarks Fast Ejendomsteam. Som paralegal eller sagsbehandler vil du indgå i vores team for Fast Ej...
19. juni 2022

Koordinerende sagsbehandler søges til jobafklaring...

Favrskov Kommune

Hadsten
Har du lyst til at arbejde i en organisation, hvor udvikling, engagement og kvalitet er i centrum? Og vil du gerne være et sted, hvor din indsats gør en forskel hver dag? Så har vi brug for dig i Sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Favrskov. Sygedagpe...
24. juni 2022