Sagsbehandler til kyst- og klimatilpasning

Center for By, Land og Vand

Vi søger en dygtig sagsbehandler inden for kystbeskyttelse og klimatilpasning.
Vil du være med til at beskytte vores kyster og arbejde med klimatilpasning og har du flair for myndighedsbehandling, så har vi måske jobbet til dig.
Hvad bliver dine opgaver?
Dine arbejdsopgaver på kysten vil primært omfatte myndighedsopgaver og sagsbehandling inden for følgende områder: kystbeskyttelsesprojekter, bade- og bådebroer, badevand og blå flag.
På klimatilpasningsområdet vil du skulle arbejde med sagsbehandling vedr. regnvandshåndtering og LAR-projekter, herunder med tilladelser til nedsivning og udledning af regnvand.
Du skal også bidrage med vurderinger og udtalelser i forbindelse med projekter og kommune- og lokalplaner.
Hvem er vi?
Natur og Vand er et selvstyrende team på 8 medarbejdere i Center for By, Land og Vand. Teamets kerneopgaver er myndighedsbehandling af sager inden for naturbeskyttelse, vandløb, landzone, spildevand og rotter, badevand, grundvand og kystbeskyttelse.
Sagsbehandlingen løses selvstændigt i tæt sparring i teamet.
Center for By, Land og Vand er karakteriseret ved at prioritere samarbejde højt. Vi er en arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone og engagerede kolleger, samt et stærkt fagligt miljø med rig mulighed for udvikling både fagligt og personligt.
Helsingør Kommune har masser af natur, en lang kystlinje og et bevaringsværdigt landskab omkring Helsingørs historiske bykerne.
Vi tænker, at du


  • har en relevant akademisk uddannelse som geograf, ingeniør, biolog eller tilsvarende

  • har gode IT og GIS-kvalifikationer og har kørekort til bil

  • har erfaring med ét eller flere af sagsområderne

  • har evne og lyst til daglig kommunikation med borgere/ansøgere/grundejere m.fl.

  • er brugerorienteret i den mundtlige dialog og skriftlige formidling

  • er fremsynet, initiativrig og har mod til at træffe beslutninger

  • har masser af godt humør og lyst til at bidrage til den gode stemning i teamet
Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem din organisation og Kommunernes Landsforening, og med indplacering på ny løn. Der vil være mulighed for forhandling af funktionstillæg. For ansøgeren med de rette kvalifikationer vil et kvalifikationstillæg også kunne forhandles.

Arbejdsstedet er Center for By, Land og Vand, Prøvestensvej 52, 3000 Helsingør.
Yderligere oplysninger
Fås ved henvendelse til sagsbehandler Andreas Jarløv Busch på 49 28 25 41, sagsbehandler Dorthe Pedersen på 49 28 25 85 eller leder af Natur og Miljø, Annemarie Westh Jepsen på 49 28 25 05. Læs mere om Helsingør Kommune på www.helsingor.dk (http://www.helsingor.dk/) .

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest d. 2. juni 2019.
Du søger stillingen via Helsingør kommunes e-rekrutteringssystem på hjemmesiden www.helsingor.dk (http://www.helsingor.dk/) via knappen ”Søg Jobbet”.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 24.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013731Phoenix-68bf487b12019-04-30T00:00:00Sagsbehandler til kyst- og klimatilpasningCenter for By, Land og Vand

Vi søger en dygtig sagsbehandler inden for kystbeskyttelse og klimatilpasning.
Vil du være med til at beskytte vores kyster og arbejde med klimatilpasning og har du flair for myndighedsbehandling, så har vi måske jobbet til dig.
Hvad bliver dine opgaver?
Dine arbejdsopgaver på kysten vil primært omfatte myndighedsopgaver og sagsbehandling inden for følgende områder: kystbeskyttelsesprojekter, bade- og bådebroer, badevand og blå flag.
På klimatilpasningsområdet vil du skulle arbejde med sagsbehandling vedr. regnvandshåndtering og LAR-projekter, herunder med tilladelser til nedsivning og udledning af regnvand.
Du skal også bidrage med vurderinger og udtalelser i forbindelse med projekter og kommune- og lokalplaner.
Hvem er vi?
Natur og Vand er et selvstyrende team på 8 medarbejdere i Center for By, Land og Vand. Teamets kerneopgaver er myndighedsbehandling af sager inden for naturbeskyttelse, vandløb, landzone, spildevand og rotter, badevand, grundvand og kystbeskyttelse.
Sagsbehandlingen løses selvstændigt i tæt sparring i teamet.
Center for By, Land og Vand er karakteriseret ved at prioritere samarbejde højt. Vi er en arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone og engagerede kolleger, samt et stærkt fagligt miljø med rig mulighed for udvikling både fagligt og personligt.
Helsingør Kommune har masser af natur, en lang kystlinje og et bevaringsværdigt landskab omkring Helsingørs historiske bykerne.
Vi tænker, at du

  • har en relevant akademisk uddannelse som geograf, ingeniør, biolog eller tilsvarende

  • har gode IT og GIS-kvalifikationer og har kørekort til bil

  • har erfaring med ét eller flere af sagsområderne

  • har evne og lyst til daglig kommunikation med borgere/ansøgere/grundejere m.fl.

  • er brugerorienteret i den mundtlige dialog og skriftlige formidling

  • er fremsynet, initiativrig og har mod til at træffe beslutninger

  • har masser af godt humør og lyst til at bidrage til den gode stemning i teamet
Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem din organisation og Kommunernes Landsforening, og med indplacering på ny løn. Der vil være mulighed for forhandling af funktionstillæg. For ansøgeren med de rette kvalifikationer vil et kvalifikationstillæg også kunne forhandles.

Arbejdsstedet er Center for By, Land og Vand, Prøvestensvej 52, 3000 Helsingør.
Yderligere oplysninger
Fås ved henvendelse til sagsbehandler Andreas Jarløv Busch på 49 28 25 41, sagsbehandler Dorthe Pedersen på 49 28 25 85 eller leder af Natur og Miljø, Annemarie Westh Jepsen på 49 28 25 05. Læs mere om Helsingør Kommune på www.helsingor.dk (http://www.helsingor.dk/) .

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest d. 2. juni 2019.
Du søger stillingen via Helsingør kommunes e-rekrutteringssystem på hjemmesiden www.helsingor.dk (http://www.helsingor.dk/) via knappen ”Søg Jobbet”.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 24.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Center for By, Land og VandVi søger en dygtig sagsbehandler inden for kystbeskyttelse og klimatilpasning.Vil du være med til at beskytte vores kyster og arbejde med klimatilpasning og har du flair for myndighedsbehandling, så har vi måske jobbet til dig.Hvad bliver dine opgaver?Dine arbejdsopgaver på kysten vil primært omfatte myndighedsopgaver og sagsbehandling inden for følgende områder: kystbeskyttelsesprojekter, bade- og bådebroer, badevand og blå flag.På klimatilpasningsområdet vil du skulle arbejde med sagsbehandling vedr. regnvandshåndtering og LAR-projekter, herunder med tilladelser til nedsivning og udledning af regnvand.Du skal også bidrage med vurderinger og udtalelser i forbindelse med projekter og kommune- og lokalplaner.Hvem er vi?Natur og Vand er et selvstyrende team på 8 medarbejdere i Center for By, Land og Vand. Teamets kerneopgaver er myndighedsbehandling af sager inden for naturbeskyttelse, vandløb, landzone, spildevand og rotter, badevand, grundvand og kystbeskyttelse.Sagsbehandlingen løses selvstændigt i tæt sparring i teamet.Center for By, Land og Vand er karakteriseret ved at prioritere samarbejde højt. Vi er en arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone og engagerede kolleger, samt et stærkt fagligt miljø med rig mulighed for udvikling både fagligt og personligt.Helsingør Kommune har masser af natur, en lang kystlinje og et bevaringsværdigt landskab omkring Helsingørs historiske bykerne.Vi tænker, at duhar en relevant akademisk uddannelse som geograf, ingeniør, biolog eller tilsvarendehar gode IT og GIS-kvalifikationer og har kørekort til bilhar erfaring med ét eller flere af sagsområdernehar evne og lyst til daglig kommunikation med borgere ansøgere grundejere m.fl.er brugerorienteret i den mundtlige dialog og skriftlige formidlinger fremsynet, initiativrig og har mod til at træffe beslutningerhar masser af godt humør og lyst til at bidrage til den gode stemning i teametLøn- og ansættelsesvilkårEfter gældende overenskomst mellem din organisation og Kommunernes Landsforening, og med indplacering på ny løn. Der vil være mulighed for forhandling af funktionstillæg. For ansøgeren med de rette kvalifikationer vil et kvalifikationstillæg også kunne forhandles.Arbejdsstedet er Center for By, Land og Vand, Prøvestensvej 52, 3000 Helsingør.Yderligere oplysninger Fås ved henvendelse til sagsbehandler Andreas Jarløv Busch på 49 28 25 41, sagsbehandler Dorthe Pedersen på 49 28 25 85 eller leder af Natur og Miljø, Annemarie Westh Jepsen på 49 28 25 05. Læs mere om Helsingør Kommune på www.helsingor.dk (http: www.helsingor.dk ) .AnsøgningsfristVi skal have din ansøgning senest d. 2. juni 2019.Du søger stillingen via Helsingør kommunes e-rekrutteringssystem på hjemmesiden www.helsingor.dk (http: www.helsingor.dk ) via knappen Søg Jobbet .Vi forventer at afholde samtaler i uge 24.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.11jobnet68bf487b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-02T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=347380EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3516403Helsingør Kommune11Prøvestensvej 523000Helsingør49282828DKDanmark0
sni50@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751225JobNet4980509498050910030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=68bf487bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=68bf487bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=68bf487b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=68bf487b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgEr du struktureret? Hos Helsingør Kommune søger vi en dygtig Akademisk medarbejder, der udviser selvstændighed.12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361627926Susannesni50@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark330028209Byplanlægger til Helsingør BYLABRobot Vil du udvikle Helsingør?Helsingør Kommune er i en spændende udvikling og søger derfor en visionær byplanlægger til Helsingør BYLAB.Sammen med politikere, borgere og interessenter skaber og udvikler Helsingør BYLAB rammerne for en attraktiv, bæredygtig og mangfoldig kommune og by.Vi ønsker at styrke samspillet med borgere, erhvervsliv, udviklere og investorer, og derigennem sikre en planlægning, der giver en god by for alle.Vi søger derfor en byplanlægger, der brænder for byudvikling, projektledelse og borgerinddragelse.Hvad bliver dine opgaver?Du bliver en del af et hold, der arbejder med byudvikling i bredeste forstand. Opgaverne omfatter arbejde med planprojekter fra vision til endelig plan. Du får en stor kontaktflade i og uden for organisationen - til borgere, virksomheder, foreninger og samarbejdspartnere. Alle projekter udformes i løbende dialog med kolleger, eksterne parter og det politiske niveau.Du vil primært komme til at arbejde med:Projektledelse i lokalplansager,Projektledelse eller deltagelse i tværgående udviklingsprojekter eller kommunale arealudviklingsopgaverFagbidrag til kommuneplan og planstrategiDialog med bygherrer og konsulenter i forhold til at afdække lokalplaners indhold og omfang,Udarbejdelse af byrådsindstillinger, plandokumenter, notater og mødereferaterUdtalelser og dialog i sager inden for allerede lokalplanlagte arealerVidensdeling og sparring med kollegaerVores forventningVi forventer, at du har en faglig baggrund inden for fysisk planlægning - arkitekt, ingeniør, urban designer eller lignende, og har godt kendskab til byudvikling, arealudvikling, planprocesser, gældende lovgivning samt dens muligheder og begrænsninger. Vi forventer at du:er en dygtig projektleder og har evnen til at overskue komplekse problemstillinger og processer gerne i en politisk ledet organisation.brænder for byudvikling, planlægning og arbejdet for det gode bymiljøer kreativ, engageret, samarbejdsorienteret og har mod til at træffe beslutningerer god til at kommunikere klart både mundtligt, skriftligt og visuelt. arbejder med DK-Plan, Q-GIS og 3D-programer f.eks. SketchUp.har evne og lyst til daglig kommunikation med projektudviklere og borgere har et godt humør og lyst til at bidrage til den gode stemning i husetVi tilbyderEt spændende job med udfordringer i en god, travl og afvekslende hverdag på en arbejdsplads med gode arbejdsforhold og en uformel omgangstone. Her er aldrig kedeligt og du får:et selvstændigt og udviklende job med mange udfordringer og arbejde på tværs af fagområdermange spændende byudviklingsprojekter og planopgaveret stærkt fagligt miljøengagerede kolleger og en stor kontaktfladeen kommune med mange typer af bysamfund og en fantastisk naturen arbejdsplads midt i en Danmarks smukkeste købstæderLøn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Lønnen fastsættes efter forhandling med organisationen efter principperne om Ny Løn.Stillingen er på 37 timer ugentligt.Arbejdsstedet er Helsingør BYLAB , Sct. Anna Gade 5C, 3000 Helsingør.Hvem er vi?Helsingør BYLAB er en selvstændig enhed med reference til direktionen. Vi er to teams Byudvikling og Geodata. Vi er 14 personer med god faglig og aldersmæssig bredde.Team Byudviklings kerneopgaver er lokal- og kommuneplanlægning, borgerinddragelsesprocesser, VVM-redegørelser, miljøvurderinger, kulturmiljøopgaver, helhedsplanlægning og planer for omdannelsesområder.Vi arbejder proaktivt og helhedsorienteret ud fra en målsætning om at skabe attraktiv kommune, der kan tiltrække nye borger, turister og virksomheder.Arbejdsområdet har stor politisk bevågenhed, og kommunikation og dialog med både interne og eksterne interessenter er en stor del af den daglige opgavevaretagelse.Vi prioriterer samarbejde højt, og du vil som projektleder arbejde i et tværfagligt miljø, hvor opgaverne løses i et tæt samarbejde med dygtige kolleger fra kommunens andre fagområder.Yderligere oplysninger Fås ved henvendelse til Leder af Helsingør BYLAB Dennis Larsen tlf. 25312555.Læs mere om Helsingør Kommune på www.helsingor.dk.Ansøgning Vi skal have din ansøgning senest den 10. juni 2019.Du søger stillingen via Helsingør kommunes e-rekrutteringssystem på hjemmesiden www.helsingor.dk (http: www.helsingor.dk ) via knappen Søg Jobbet .Vi forventer, at samtaler vil finde sted i perioden 13-20. juni 2019 med henblik på ansættelse pr. 1. august 2019.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Vil du udvikle Helsingør?

Helsingør Kommune er i en spændende udvikling og søger derfor en visionær byplanlægger til Helsingør BYLAB.
Sammen med politikere, borgere og interessenter skaber og udvikler Helsingør BYLAB rammerne for en attraktiv, bæredygtig og mangfoldig kommune og by.
Vi ønsker at styrke samspillet med borgere, erhvervsliv, udviklere og investorer, og derigennem sikre en planlægning, der giver en god by for alle.
Vi søger derfor en byplanlægger, der brænder for byudvikling, projektledelse og borgerinddragelse.

Hvad bliver dine opgaver?
Du bliver en del af et hold, der arbejder med byudvikling i bredeste forstand. Opgaverne omfatter arbejde med planprojekter fra vision til endelig plan. Du får en stor kontaktflade i og uden for organisationen - til borgere, virksomheder, foreninger og samarbejdspartnere. Alle projekter udformes i løbende dialog med kolleger, eksterne parter og det politiske niveau.
Du vil primært komme til at arbejde med:

  • Projektledelse i lokalplansager,

  • Projektledelse eller deltagelse i tværgående udviklingsprojekter eller kommunale arealudviklingsopgaver

  • Fagbidrag til kommuneplan og planstrategi

  • Dialog med bygherrer og konsulenter i forhold til at afdække lokalplaners indhold og omfang,

  • Udarbejdelse af byrådsindstillinger, plandokumenter, notater og mødereferater

  • Udtalelser og dialog i sager inden for allerede lokalplanlagte arealer

  • Vidensdeling og sparring med kollegaer

Vores forventning
Vi forventer, at du har en faglig baggrund inden for fysisk planlægning - arkitekt, ingeniør, urban designer eller lignende, og har godt kendskab til byudvikling, arealudvikling, planprocesser, gældende lovgivning samt dens muligheder og begrænsninger. Vi forventer at du:
  • er en dygtig projektleder og har evnen til at overskue komplekse problemstillinger og processer – gerne i en politisk ledet organisation.
  • brænder for byudvikling, planlægning og arbejdet for det gode bymiljø
  • er kreativ, engageret, samarbejdsorienteret og har mod til at træffe beslutninger
  • er god til at kommunikere klart både mundtligt, skriftligt og visuelt.
  • arbejder med DK-Plan, Q-GIS og 3D-programer f.eks. SketchUp.
  • har evne og lyst til daglig kommunikation med projektudviklere og borgere
  • har et godt humør og lyst til at bidrage til den gode stemning i huset
Vi tilbyder
Et spændende job med udfordringer i en god, travl og afvekslende hverdag på en arbejdsplads med gode arbejdsforhold og en uformel omgangstone. Her er aldrig kedeligt og du får:
  • et selvstændigt og udviklende job med mange udfordringer og arbejde på tværs af fagområder
  • mange spændende byudviklingsprojekter og planopgaver
  • et stærkt fagligt miljø
  • engagerede kolleger og en stor kontaktflade
  • en kommune med mange typer af bysamfund og en fantastisk natur
  • en arbejdsplads midt i en Danmarks smukkeste købstæder
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Lønnen fastsættes efter forhandling med organisationen efter principperne om Ny Løn.
Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Arbejdsstedet er ”Helsingør BYLAB”, Sct. Anna Gade 5C, 3000 Helsingør.
Hvem er vi?
Helsingør BYLAB er en selvstændig enhed med reference til direktionen. Vi er to teams Byudvikling og Geodata. Vi er 14 personer med god faglig og aldersmæssig bredde.
Team Byudviklings kerneopgaver er lokal- og kommuneplanlægning, borgerinddragelsesprocesser, VVM-redegørelser, miljøvurderinger, kulturmiljøopgaver, helhedsplanlægning og planer for omdannelsesområder.
Vi arbejder proaktivt og helhedsorienteret ud fra en målsætning om at skabe attraktiv kommune, der kan tiltrække nye borger, turister og virksomheder.
Arbejdsområdet har stor politisk bevågenhed, og kommunikation og dialog med både interne og eksterne interessenter er en stor del af den daglige opgavevaretagelse.
Vi prioriterer samarbejde højt, og du vil som projektleder arbejde i et tværfagligt miljø, hvor opgaverne løses i et tæt samarbejde med dygtige kolleger fra kommunens andre fagområder.

Yderligere oplysninger
Fås ved henvendelse til Leder af Helsingør BYLAB Dennis Larsen tlf. 25312555.
Læs mere om Helsingør Kommune på www.helsingor.dk.
Ansøgning
Vi skal have din ansøgning senest den 10. juni 2019.
Du søger stillingen via Helsingør kommunes e-rekrutteringssystem på hjemmesiden www.helsingor.dk (http://www.helsingor.dk/) via knappen ”Søg Jobbet”.
Vi forventer, at samtaler vil finde sted i perioden 13-20. juni 2019 med henblik på ansættelse pr. 1. august 2019.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2019-05-21T00:00:002019-06-10T00:00:00
330028622To akademikere til politisk betjening i Center for Regional Udvikling i Region HovedstadenRobot Vil du være med at præge det regionale udviklingsområde i Danmarks største region med mere end 40.000 ansatte? Har du interesse og flair for at levere en professionel og effektiv sekretariatsbetjening? Har du politisk gehør, og kan du bidrage til at skabe helhed og sammenhæng i en kompleks organisation? Så er vores ledige stillinger som i Sekretariatet i Center for Regional Udvikling måske noget for dig? Vi søger to kollegaer som får energi af at arbejde i krydsfeltet mellem politik og administration, og gerne vil videreudvikle kompetencer med politikudvikling og understøtte vores tre politiske udvalg, som står i spidsen for at løse opgaver inden for miljø, trafik, sundhedsforskning, innovation og uddannelse i Region Hovedstaden. Hvad angår erfaring søger vi to forskellige profiler: Du kan enten have solid akademisk ballast og et par års erfaring fra en politisk styret organisation eller du kan være en erfaren profil som indgående forstår beslutningsgangene og kan agere i det politiske landskab. Du får en helt central rolle i udviklingen og betjeningen af vores politiske udvalg, hvor du skal være med til løfte vigtige strategiske dagsordener og styrke den tværgående koordinering på tværs af centret. Du kommer til at få en tæt daglig dialog med den øvrige administration, hvor du hjælper dine kolleger med at udforme det gode beslutningsgrundlag for politikerne. Vi ønsker, at du som ny kollega er med til at løfte den strategiske interessevaretagelse og kommunikation omkring politikudviklingen i centeret, og vi lægger vægt på høj faglighed og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver. I Region Hovedstaden er vi ambitiøse, og går oftest foran i udviklingsprocesser og i nye strømninger både når det gælder udvikling af vores opgaveløsning og måden, vi samarbejder på. Dine opgaver vil blandt andet være: politisk betjening, herunder mødeforberedelse, udarbejdelse af dagsordener og opfølgning i samarbejde med centrets øvrige enheder, som har ansvaret for det faglige indhold i udvalgssagerne. at koordinere og kvalificere notater, materiale mv. til Regionsrådsformand og udvalgsformænd at rådgive og vejlede kolleger i centrets enheder i forbindelse med udarbejdelse af politiske udvalgssager at bidrage til koordinering og sparring på tværs af centre i regionens centrale administration diverse ad hoc-opgaver for direktion, sekretariat og enheder, herunder at understøtte enhederne i policymaking og strategisk udvikling og interessevaretagelse Vi forventer, at du: har en relevant akademisk uddannelse forstår at begå dig i en politisk styret organisation har gode kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt er god til at skabe relationer og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder har en god situationsfornemmelse og et blik for, at både små og store opgaver er betydningsfulde og vigtige er fleksibel i forhold til opgaveportefølje og arbejdstid, da jobbet bl.a. indebærer aftenmøder og møder ude af huset formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften forstår vigtigheden af at være del af en servicefunktion Om os Center for Regional Udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening. Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme. Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sekretariatschef Rasmus Kampff på telefon 40 85 58 07 eller mail: rasmus.kampff@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Regionsgården, Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød. Ansøgningsfrist Send din ansøgning og CV senest den 16. juni Vi forventer at holde første omgang ansættelsessamtaler den 20. og 21. juni og anden runde samtaler den 25. juni med henblik på ansættelse med start den 1. august 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Vil du være med at præge det regionale udviklingsområde i Danmarks største region med mere end 40.000 ansatte? Har du interesse og flair for at levere en professionel og effektiv sekretariatsbetjening? Har du politisk gehør, og kan du bidrage til at skabe helhed og sammenhæng i en kompleks organisation? Så er vores ledige stillinger som i Sekretariatet i Center for Regional Udvikling måske noget for dig?

Vi søger to kollegaer som får energi af at arbejde i krydsfeltet mellem politik og administration, og gerne vil videreudvikle kompetencer med politikudvikling og understøtte vores tre politiske udvalg, som står i spidsen for at løse opgaver inden for miljø, trafik, sundhedsforskning, innovation og uddannelse i Region Hovedstaden. Hvad angår erfaring søger vi to forskellige profiler: Du kan enten have solid akademisk ballast og et par års erfaring fra en politisk styret organisation eller du kan være en erfaren profil som indgående forstår beslutningsgangene og kan agere i det politiske landskab.

Du får en helt central rolle i udviklingen og betjeningen af vores politiske udvalg, hvor du skal være med til løfte vigtige strategiske dagsordener og styrke den tværgående koordinering på tværs af centret. Du kommer til at få en tæt daglig dialog med den øvrige administration, hvor du hjælper dine kolleger med at udforme det gode beslutningsgrundlag for politikerne. Vi ønsker, at du som ny kollega er med til at løfte den strategiske interessevaretagelse og kommunikation omkring politikudviklingen i centeret, og vi lægger vægt på høj faglighed og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver. I Region Hovedstaden er vi ambitiøse, og går oftest foran i udviklingsprocesser og i nye strømninger – både når det gælder udvikling af vores opgaveløsning og måden, vi samarbejder på.



Dine opgaver vil blandt andet være:

  • politisk betjening, herunder mødeforberedelse, udarbejdelse af dagsordener og opfølgning i samarbejde med centrets øvrige enheder, som har ansvaret for det faglige indhold i udvalgssagerne.

  • at koordinere og kvalificere notater, materiale mv. til Regionsrådsformand og udvalgsformænd

  • at rådgive og vejlede kolleger i centrets enheder i forbindelse med udarbejdelse af politiske udvalgssager

  • at bidrage til koordinering og sparring på tværs af centre i regionens centrale administration

  • diverse ad hoc-opgaver for direktion, sekretariat og enheder, herunder at understøtte enhederne i policymaking og strategisk udvikling og interessevaretagelse



Vi forventer, at du:

  • har en relevant akademisk uddannelse

  • forstår at begå dig i en politisk styret organisation

  • har gode kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt

  • er god til at skabe relationer og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder

  • har en god situationsfornemmelse og et blik for, at både små og store opgaver er betydningsfulde og vigtige

  • er fleksibel i forhold til opgaveportefølje og arbejdstid, da jobbet bl.a. indebærer aftenmøder og møder ude af huset

  • formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften

  • forstår vigtigheden af at være del af en servicefunktion

Om os

Center for Regional Udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening. Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.

Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation.



Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sekretariatschef Rasmus Kampff på telefon 40 85 58 07 eller mail: rasmus.kampff@regionh.dk



Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Regionsgården, Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød.



Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV senest den 16. juni



Vi forventer at holde første omgang ansættelsessamtaler den 20. og 21. juni og anden runde samtaler den 25. juni med henblik på ansættelse med start den 1. august 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Region HovedstadenHillerød2019-05-21T00:00:002019-06-20T00:00:00
330027945Projektledere søges til projekt- og innovationsorganisationen Nyt Hospital NordsjællandRobot Nyt Hospital Nordsjælland er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospital. Et hospital, der for alvor ønsker at bruge designdrevet teknologi og digitalisering som en driver for et hospital, der sætter patienten i centrum. Vil du være med til at sætte brugernes behov i front ift. udvikling og sikring af de endelige løsninger og services for det nye hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder for, hvordan nye services og teknologi kan være med til at flytte sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger. Vi søger to ambitiøse kolleger, som begge vil indgå i vores innovations- og teknologi team. KONSULENT PROJEKTLEDER TIL DIGITALE LØSNINGER JOBBET Vi søger en projektleder, der kan drive projekter og sikre leverancer knyttet til analyser, konceptafprøvninger og tilvejebringelse af teknologi og digitale løsninger, der understøtter patient-flow og arbejdsgange på det nye hospital. Det kan fx være lokalisering af udstyr og hjælpemidler, mobile arbejdsgange, digital wayfinding og løsninger, der understøtter logistikken. Som projektleder skal du kunne tænke den samlede proces for projektet og planlægge, hvilke workshops, analyser og inddragelse af stakeholders, der skal til for at gå fra idé til projekt. Du skal være med til at drive den samlede indsats med at afklare muligheder og barrierer samt identificere og gennemføre konkrete projekter, der kan sikre et funktionsdygtigt hospital, skabe effektiviseringer og højne patienttilfredshed i dag og i fremtiden. Du kommer til at varetage opgaverne i tæt samarbejde med IT-konsulenter, innovationskonsulenter, kliniske og administrative afdelinger på hospitalet samt leverandører. Et typisk forløb kunne være interviews og observationer i brugerorganisationen, beskrivelse af brugerrejsen og omsætning til specifikation af krav til den digitale understøttelse, afdækning af digitale løsningsmuligheder, pilotprojekt og evt. efterfølgende skalering og implementering. For nogle trin i et forløb vil du være tovholder, for andre vil du bidrage som projektmedarbejder. Du vil møde forskelligartede opgaver, og du vil støde på store og små udfordringer, som stiller krav til dit gå-på-mod og din evne til at arbejde på tværs i en matrix-organisation, som alle deler en fælles aspiration: At skabe et referenceværk for udviklingen af fremtidens sundhedsområde og måden, man driver megaprojekter på. Tonen er uformel, og vi lægger vægt på anerkendelse og direkte feedback. Forventninger til dig: 2-4 års relevant erhvervserfaring. Stillingen kan skæres til i forhold til mere erfarne kandidater Relevant akademisk uddannelse, fx med en digital profil fra ITU eller DTU eller mere analytisk profil fra KU. Vi er åbne overfor andre profiler og baggrunde, da vi værdsætter kvaliteten af et tværfagligt team. Du er god til at inddrage brugere og facilitere workshops og samarbejde mellem mange forskellige faggrupper og samarbejdspartnere Analytisk tilgang og gerne erfaring med både kvantitative og kvalitative analysemetoder Du arbejder struktureret og har flair for projektledelse Du kan begå dig i en kompleks organisation med mange interessenter Kendskab til sundhedsvæsenet er en fordel, men ikke en forudsætning Du har en høj arbejdskapacitet, er fleksibel og leverer på højt niveau Optimistisk og positiv af natur Du er nysgerrig og orienterer dig mod relevante projekter og inspirerende initiativer i Danmark og verden Du kan bidrage med input og sparring til hvordan vi skaber de bedste rammer for innovation, både internt og med medarbejdere på det eksisterende hospital SENIOR PROJEKTLEDER TIL UDVIKLING OG SKALERING AF DIGITALE SERVICES JOBBET Vi søger en projektleder, der kan drive digitale udviklingsprojekter fra pilottest til videre skalering på Nordsjællands Hospital, og dermed bidrage til at indfri de store menneskelige og økonomiske potentialer, som digitale transformationer medfører. Du kommer til at varetage leverancer forbundet med videreudvikling af services til patienter og pårørende, co-design med kliniske medarbejdere, leverandørstyring, samarbejde med vores IT-organisation vedr. integrationer, effektmålinger evaluering og afrapportering mv. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kliniske afdelinger på hospitalet og være med til at designe koncepter for implementering af nye IT-løsninger. Du vil møde forskelligartede opgaver, og du vil støde på store og små udfordringer, som stiller krav til dit gå-på-mod og din evne til at arbejde på tværs i en matrix-organisation, som alle deler en fælles aspiration: At skabe et referenceværk for udviklingen af fremtidens sundhedsområde og måden, man driver megaprojekter på. Tonen er uformel, og vi lægger vægt på anerkendelse og direkte feedback. Forventninger til dig: Du er en kompetent projektleder med 5 års erfaring, der formår at styre tid, økonomi og kvalitet og som kan levere resultater Erfaring fra sundhedsvæsenet og eller digitale projekter er et plus Du har solid praktisk erfaring med design tænkning og brugerdreven innovation, og føler dig hjemme i facilitering af workshops og innovationsprocesser Du kan begå dig i en kompleks organisation med mange interesser og mange forskellige samarbejdspartnere Da vi arbejder målrettet med samarbejde med industrien, vil det være et plus hvis du har erfaring eller i hvert fald interesse for det Du er en stærk formidler, der har modet og kompetencen til at udfordre og inspirere Du har et skarpt og kreativt øje for nye muligheder og lader dig inspirere og lære af de bedste på tværs af brancher Du mestrer både kvalitative og kvantitative analysemetoder og er stærk til at afrapportere og formidle resultater Du har en høj arbejdskapacitet, er fleksibel og leverer på højt niveau Optimistisk og positiv af natur Du er nysgerrig og orienterer dig mod relevante projekter og inspirerende initiativer i Danmark og verden Du kan bidrage med input og sparring til hvordan vi skaber de bedste rammer for innovation, både internt og medarbejdere på det eksisterende hospital PROJEKTET Projekt- og innovationsorganisationen Nyt Hospital Nordsjælland er organiseret under Nordsjællands Hospital, hvor vi også har vores projektkontor. Vi er en dynamisk organisation på ca. 35 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde. Vi deler en fælles vision om, at den bedste løsning er skabt intelligent og ambitiøst. Vi er netop ved at vælge den hovedentreprenør, der skal stå for byggeriet af det nye hospital i Nordsjælland. Du vil således indgå i en spændende fase op til at vi inddrager entreprenøren. Du vil bidrage til at samarbejdet mellem projektets parter fungerer optimalt og bliver understøttet af digitale værktøjer og metoder. Under udførelsen er du med til at drive og udvikle disse værktøjer og metoder, så de bidrager til byggeriets effektive udførelse og forbereder et fuldt digitalt projekt til den efterfølgende drift. Projektet har et kompromisløst fokus på leverancer af høj kvalitet med en klar mission: Det nye Nordsjællands Hospital skal sætte nye standarder og være et referenceværk for måder at tænke hospital på gennem udsyn og innovative tilgange til teknologi, indretning og services. Hos Nyt Hospital Nordsjælland skal du derfor gøre dig umage hele tiden og i alle sammenhænge. Med Nyt Hospital Nordsjælland skaber vi et referenceværk for fremtidens hospital. LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst for Region Hovedstaden. Vi opfordrer alle til at søge stillingerne - uanset etnicitet, køn og alder. YDERLIGERE INFORMATION Vil du vide mere, kan du kontakte chef for Innovation & Teknologi Rune Holdt på telefon 5144 6925, mail rune.holdt@regionh.dk eller digital projektleder Marie Bay på telefon 2020 5591, mail marie.broendum.bay@regionh.dk. Er det dig, vi søger, så skriv en ansøgning inkl. CV og uddannelsesbevis og send det til os via linket hurtigst muligt og senest 7. juni 2019. Vi planlægger at afholde screeningssamtaler d. 13. juni og 2. samtaler d. 18. juni. Ansættelse hurtigst muligt. Læs meget mere om projektet og besøg vores digitale platforme her: LinkedIn Twitter Web FacebookNyt Hospital Nordsjælland er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospital. Et hospital, der for alvor ønsker at bruge designdrevet teknologi og digitalisering som en driver for et hospital, der sætter patienten i centrum. Vil du være med til at sætte brugernes behov i front ift. udvikling og sikring af de endelige løsninger og services for det nye hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder for, hvordan nye services og teknologi kan være med til at flytte sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger.






Vi søger to ambitiøse kolleger, som begge vil indgå i vores innovations- og teknologi team.

KONSULENT/PROJEKTLEDER TIL DIGITALE LØSNINGER


JOBBET
Vi søger en projektleder, der kan drive projekter og sikre leverancer knyttet til analyser, konceptafprøvninger og tilvejebringelse af teknologi og digitale løsninger, der understøtter patient-flow og arbejdsgange på det nye hospital. Det kan fx være lokalisering af udstyr og hjælpemidler, mobile arbejdsgange, digital wayfinding og løsninger, der understøtter logistikken. Som projektleder skal du kunne tænke den samlede proces for projektet og planlægge, hvilke workshops, analyser og inddragelse af stakeholders, der skal til for at gå fra idé til projekt.



Du skal være med til at drive den samlede indsats med at afklare muligheder og barrierer samt identificere og gennemføre konkrete projekter, der kan sikre et funktionsdygtigt hospital, skabe effektiviseringer og højne patienttilfredshed i dag og i fremtiden.

Du kommer til at varetage opgaverne i tæt samarbejde med IT-konsulenter, innovationskonsulenter, kliniske og administrative afdelinger på hospitalet samt leverandører. Et typisk forløb kunne være interviews og observationer i brugerorganisationen, beskrivelse af brugerrejsen og omsætning til specifikation af krav til den digitale understøttelse, afdækning af digitale løsningsmuligheder, pilotprojekt og evt. efterfølgende skalering og implementering. For nogle trin i et forløb vil du være tovholder, for andre vil du bidrage som projektmedarbejder.

Du vil møde forskelligartede opgaver, og du vil støde på store og små udfordringer, som stiller krav til dit gå-på-mod og din evne til at arbejde på tværs i en matrix-organisation, som alle deler en fælles aspiration: At skabe et referenceværk for udviklingen af fremtidens sundhedsområde og måden, man driver megaprojekter på.

Tonen er uformel, og vi lægger vægt på anerkendelse og direkte feedback.
Forventninger til dig:
  • 2-4 års relevant erhvervserfaring. Stillingen kan skæres til i forhold til mere erfarne kandidater
  • Relevant akademisk uddannelse, fx med en digital profil fra ITU eller DTU eller mere analytisk profil fra KU. Vi er åbne overfor andre profiler og baggrunde, da vi værdsætter kvaliteten af et tværfagligt team.
  • Du er god til at inddrage brugere og facilitere workshops og samarbejde mellem mange forskellige faggrupper og samarbejdspartnere
  • Analytisk tilgang og gerne erfaring med både kvantitative og kvalitative analysemetoder
  • Du arbejder struktureret og har flair for projektledelse
  • Du kan begå dig i en kompleks organisation med mange interessenter
  • Kendskab til sundhedsvæsenet er en fordel, men ikke en forudsætning
  • Du har en høj arbejdskapacitet, er fleksibel og leverer på højt niveau
  • Optimistisk og positiv af natur
  • Du er nysgerrig og orienterer dig mod relevante projekter og inspirerende initiativer i Danmark og verden
  • Du kan bidrage med input og sparring til hvordan vi skaber de bedste rammer for innovation, både internt og med medarbejdere på det eksisterende hospital

SENIOR PROJEKTLEDER TIL UDVIKLING OG SKALERING AF DIGITALE SERVICES

JOBBET
Vi søger en projektleder, der kan drive digitale udviklingsprojekter fra pilottest til videre skalering på Nordsjællands Hospital, og dermed bidrage til at indfri de store menneskelige og økonomiske potentialer, som digitale transformationer medfører. Du kommer til at varetage leverancer forbundet med videreudvikling af services til patienter og pårørende, co-design med kliniske medarbejdere, leverandørstyring, samarbejde med vores IT-organisation vedr. integrationer, effektmålinger evaluering og afrapportering mv.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kliniske afdelinger på hospitalet og være med til at designe koncepter for implementering af nye IT-løsninger.

Du vil møde forskelligartede opgaver, og du vil støde på store og små udfordringer, som stiller krav til dit gå-på-mod og din evne til at arbejde på tværs i en matrix-organisation, som alle deler en fælles aspiration: At skabe et referenceværk for udviklingen af fremtidens sundhedsområde og måden, man driver megaprojekter på.

Tonen er uformel, og vi lægger vægt på anerkendelse og direkte feedback.
Forventninger til dig:
  • Du er en kompetent projektleder med +5 års erfaring, der formår at styre tid, økonomi og kvalitet og som kan levere resultater
  • Erfaring fra sundhedsvæsenet og/eller digitale projekter er et plus
  • Du har solid praktisk erfaring med design tænkning og brugerdreven innovation, og føler dig hjemme i facilitering af workshops og innovationsprocesser
  • Du kan begå dig i en kompleks organisation med mange interesser og mange forskellige samarbejdspartnere
  • Da vi arbejder målrettet med samarbejde med industrien, vil det være et plus hvis du har erfaring eller i hvert fald interesse for det
  • Du er en stærk formidler, der har modet og kompetencen til at udfordre og inspirere
  • Du har et skarpt og kreativt øje for nye muligheder og lader dig inspirere og lære af de bedste på tværs af brancher
  • Du mestrer både kvalitative og kvantitative analysemetoder og er stærk til at afrapportere og formidle resultater
  • Du har en høj arbejdskapacitet, er fleksibel og leverer på højt niveau
  • Optimistisk og positiv af natur
  • Du er nysgerrig og orienterer dig mod relevante projekter og inspirerende initiativer i Danmark og verden
  • Du kan bidrage med input og sparring til hvordan vi skaber de bedste rammer for innovation, både internt og medarbejdere på det eksisterende hospital
PROJEKTET
Projekt- og innovationsorganisationen Nyt Hospital Nordsjælland er organiseret under Nordsjællands Hospital, hvor vi også har vores projektkontor. Vi er en dynamisk organisation på ca. 35 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde. Vi deler en fælles vision om, at den bedste løsning er skabt intelligent og ambitiøst.

Vi er netop ved at vælge den hovedentreprenør, der skal stå for byggeriet af det nye hospital i Nordsjælland. Du vil således indgå i en spændende fase op til at vi inddrager entreprenøren. Du vil bidrage til at samarbejdet mellem projektets parter fungerer optimalt og bliver understøttet af digitale værktøjer og metoder. Under udførelsen er du med til at drive og udvikle disse værktøjer og metoder, så de bidrager til byggeriets effektive udførelse og forbereder et fuldt digitalt projekt til den efterfølgende drift.

Projektet har et kompromisløst fokus på leverancer af høj kvalitet med en klar mission: Det nye Nordsjællands Hospital skal sætte nye standarder og være et referenceværk for måder at tænke hospital på gennem udsyn og innovative tilgange til teknologi, indretning og services. Hos Nyt Hospital Nordsjælland skal du derfor gøre dig umage – hele tiden og i alle sammenhænge. Med Nyt Hospital Nordsjælland skaber vi et referenceværk for fremtidens hospital.


LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst for Region Hovedstaden. Vi opfordrer alle til at søge stillingerne - uanset etnicitet, køn og alder.

YDERLIGERE INFORMATION
Vil du vide mere, kan du kontakte chef for Innovation & Teknologi Rune Holdt på telefon 5144 6925, mail rune.holdt@regionh.dk eller digital projektleder Marie Bay på telefon 2020 5591, mail marie.broendum.bay@regionh.dk.

Er det dig, vi søger, så skriv en ansøgning inkl. CV og uddannelsesbevis og send det til os via linket hurtigst muligt og senest 7. juni 2019.
Vi planlægger at afholde screeningssamtaler d. 13. juni og 2. samtaler d. 18. juni. Ansættelse hurtigst muligt.




Læs meget mere om projektet og besøg vores digitale platforme her:


LinkedIn / Twitter / Web / Facebook



Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-05-21T00:00:002019-06-07T00:00:00
330022776To akademikere til internationalisering og strategisk udvikling i Center for Regional UdviklingRobot Center for Regional Udvikling søger to energiske og ambitiøse akademikere, der brænder for den fremtidige udvikling af Hovedstadsregionen. Ser du muligheder i at arbejde på tværs i krydsfeltet mellem mobilitet, sundhedsforskning, uddannelse og miljø og skabe gode løsninger for borgere i Region Hovedstaden? Kan du samarbejde lokalt, regionalt, nationalt og internationalt om at skabe regionale indsatser, der gør en forskel? Så søger vi to akademikere til vores team for Internationalisering og strategisk udvikling. Om stillingerne I teamet for Internationalisering og strategisk udvikling arbejder vi med at udarbejde og implementere den regionale udviklingsstrategi, styrke samarbejdet i hele Greater Copenhagen og sikre internationalt udsyn, synlighed og interessevaretagelse. Vi arbejder med at sikre finansiering til regional udvikling via Interreg og andre EU-programmer og samarbejder med vores EU-kontor om hjemtag af midler og interessevaretagelse på EU-niveau. Opgaven er især at varetage regionens interesser i Greater Copenhagen og samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere om at skabe regionale løsninger på de regionale udfordringer. Derfor er det afgørende, at du trives med at arbejde i mange forskellige uformelle og formelle netværk. Jobbet kræver, at du kan mobilisere nøglepersoner i organisationen, sætte en dagsorden og styrke den tværgående koordinering i centret og understøtte vores centerledelse og politiske udvalg i udviklingen af det regionale udviklingsområde. Du har pondus til at klare en del interne og eksterne relationer selv, men du er også en udpræget teamspiller med sans for at få det bedste ud af dine kolleger. Stillingerne er placeret i Sekretariatet for Regional Udvikling, der består af 24 medarbejdere fordelt på tre teams. Herudover indgår vores EU-kontor i Bruxelles med 15 medarbejdere. Vi løser en bred vifte af opgaver som ledelses- og politisk betjening, økonomi og en række interne og eksterne strategiske og udviklingsorienterede opgaver. Dine primære arbejdsopgaver indebærer at: indgå i arbejdet med de store strategiske indsatser i teamet for Internationalisering og Strategisk Udvikling, herunder internationalisering og den regionale udviklingsplan deltage i Greater Copenhagen samarbejdet sammen med kommuner og regioner i Østdanmark og SydSverige på vegne af Region Hovedstaden definere og være med til at løfte dagsordensættende indsatser inden for vores opgaveportefølje give løbende sekretariatsbetjening i forhold til Center for Regional Udviklings direktør og politiske ledelse løfte diverse ad hoc-opgaver for direktør, sekretariat og øvrige enheder Din profil Du har en relevant videregående uddannelse og har erfaring med arbejdet i en politisk organisation. Derudover forventer vi, at du: har politisk flair og forståelse for regionens opgaver og rolle har gode personlige kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt har et højt engagement og stor gennemslagskraft er god til at skabe relationer internt og eksternt og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder er ansvarlig og arbejder struktureret og selvstændigt med opgaverne Om os Center for Regional udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening. Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme. Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation. Yderligere oplysninger Du kan få flere oplysninger om stillingen hos teamleder Anette Prilow på tlf. 60 91 54 43 eller konst. sekretariatschef Rasmus Kampff på tlf. 40 85 58 07. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår fastlægges i henhold til overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant faglig organisation. Du bliver ansat i Region Hovedstaden med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød. Tiltrædelse 1. august 2019. Ansøgningsprocedure Ansøgningsfristen er den 3. juni 2019. Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem. Samtaler afholdes i uge 24 og 25.Center for Regional Udvikling søger to energiske og ambitiøse akademikere, der brænder for den fremtidige udvikling af Hovedstadsregionen. Ser du muligheder i at arbejde på tværs i krydsfeltet mellem mobilitet, sundhedsforskning, uddannelse og miljø og skabe gode løsninger for borgere i Region Hovedstaden? Kan du samarbejde lokalt, regionalt, nationalt og internationalt om at skabe regionale indsatser, der gør en forskel? Så søger vi to akademikere til vores team for Internationalisering og strategisk udvikling.

Om stillingerne
I teamet for Internationalisering og strategisk udvikling arbejder vi med at udarbejde og implementere den regionale udviklingsstrategi, styrke samarbejdet i hele Greater Copenhagen og sikre internationalt udsyn, synlighed og interessevaretagelse. Vi arbejder med at sikre finansiering til regional udvikling via Interreg og andre EU-programmer og samarbejder med vores EU-kontor om hjemtag af midler og interessevaretagelse på EU-niveau.

Opgaven er især at varetage regionens interesser i Greater Copenhagen og samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere om at skabe regionale løsninger på de regionale udfordringer. Derfor er det afgørende, at du trives med at arbejde i mange forskellige uformelle og formelle netværk.

Jobbet kræver, at du kan mobilisere nøglepersoner i organisationen, sætte en dagsorden og styrke den tværgående koordinering i centret og understøtte vores centerledelse og politiske udvalg i udviklingen af det regionale udviklingsområde.

Du har pondus til at klare en del interne og eksterne relationer selv, men du er også en udpræget teamspiller med sans for at få det bedste ud af dine kolleger.

Stillingerne er placeret i Sekretariatet for Regional Udvikling, der består af 24 medarbejdere fordelt på tre teams. Herudover indgår vores EU-kontor i Bruxelles med 15 medarbejdere.

Vi løser en bred vifte af opgaver som ledelses- og politisk betjening, økonomi og en række interne og eksterne strategiske og udviklingsorienterede opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver indebærer at:
  • indgå i arbejdet med de store strategiske indsatser i teamet for Internationalisering og Strategisk Udvikling, herunder internationalisering og den regionale udviklingsplan
  • deltage i Greater Copenhagen samarbejdet sammen med kommuner og regioner i Østdanmark og SydSverige på vegne af Region Hovedstaden
  • definere og være med til at løfte dagsordensættende indsatser inden for vores opgaveportefølje
  • give løbende sekretariatsbetjening i forhold til Center for Regional Udviklings direktør og politiske ledelse
  • løfte diverse ad hoc-opgaver for direktør, sekretariat og øvrige enheder
Din profil
Du har en relevant videregående uddannelse og har erfaring med arbejdet i en politisk organisation.

Derudover forventer vi, at du:
  • har politisk flair og forståelse for regionens opgaver og rolle
  • har gode personlige kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt
  • har et højt engagement og stor gennemslagskraft
  • er god til at skabe relationer internt og eksternt og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder
  • er ansvarlig og arbejder struktureret og selvstændigt med opgaverne
Om os
Center for Regional udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening.

Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.
Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation.

Yderligere oplysninger
Du kan få flere oplysninger om stillingen hos teamleder Anette Prilow på tlf. 60 91 54 43 eller konst. sekretariatschef Rasmus Kampff på tlf. 40 85 58 07.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastlægges i henhold til overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant faglig organisation.

Du bliver ansat i Region Hovedstaden med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød.

Tiltrædelse 1. august 2019.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er den 3. juni 2019.

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.

Samtaler afholdes i uge 24 og 25.
Region HovedstadenHillerød2019-05-13T00:00:002019-06-03T00:00:00
330022001Brænder du for at arbejde med sundhedsdata i stor skala?Robot Vil du være med til at sikre hospitaler i hele Østdanmark de bedst mulige rammer for systematisk brug af data? Drømmer du om at jonglere med 21.000 tabeller og arbejde med data, der dækker over 3,2 millioner patienter? Vi udvider, så du er måske vores nye kollega til Sektion for Sundhedsdata i Sundhedsplatformen. Din kommende hverdag Du vil indgå i en sektion på ca. 20 kolleger, der blandt andet står for udvikling og vedligehold af Business Intelligence-løsninger og data analytics på sundhedsdata. Sektionen består af forskellige profiler lige fra personer med klinisk baggrund til samfundsfagligt uddannede og ingeniører. Vores mål er at have domæneviden og teknisk indsigt til at understøtte regionens mange forskellige ønsker til dataanalyse. Dine arbejdsopgaver bliver at opbygge domæneviden til løbende at kunne understøtte og samarbejde med klinikere i regionen med anvendelse af dataanalyse. Arbejdsområderne inkluderer både datateknisk indsigt i klinikkens hverdag, understøtning af forskning, kvalitetsarbejde og dataunderstøttelse til den daglige drift af hospitalerne. Om dig Du har en relevant uddannelse, er teknisk og analytisk begavet og kan lide at arbejde med komplekse dataproblemstillinger. Vi forestiller os, at du har erfaring med en eller flere af følgende: statistisk analyse af data datatekniske kodesprog (SQL, R, Python, etc.) Business Intelligence-produktionskæden udvikling i Business Object-suiten, særligt er Information Design Tool en fordel at implementere data warehouse på Microsoft-platforme Sundhedsvæsenet og Sundhedsplatformen Derudover forventes det, at du er struktureret, energisk og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation. Du har blik for både detaljen og de store sammenhænge i en it-løsning. Du er er positiv og har en proaktiv tilgang til opgavehåndtering samt har gode skriftlige og mundtlige engelskkundskaber. Vi tilbyder Vi tilbyder dig en sektion med stort engagement, godt humør og højt til loftet samt mulighed for at arbejde med Danmarks største samling af kliniske sundhedsdata. Du får mulighed for at gøre en forskel for sundhedsvæsenet i et ambitiøst og dynamisk miljø med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper, ligesom du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling med målrettet efteruddannelse i rapporteringsværktøjer og datamodeller i Sundhedsplatformen. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Nina Bonnevie på telefon 38 66 59 66 eller mail nina.bonnevie@regionh.dk eller sektionschef Marianne Bertelsen på telefon 24 40 23 61 eller mail marianne.bjerregaard.bertelsen@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 28, 2100 København Ø. Forventet startdato er d. 1. august 2019. Ansøgningsfrist Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest den 7. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler i løbet af uge 24 og 25. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Vil du være med til at sikre hospitaler i hele Østdanmark de bedst mulige rammer for systematisk brug af data? Drømmer du om at jonglere med 21.000 tabeller og arbejde med data, der dækker over 3,2 millioner patienter? Vi udvider, så du er måske vores nye kollega til Sektion for Sundhedsdata i Sundhedsplatformen.

Din kommende hverdag
Du vil indgå i en sektion på ca. 20 kolleger, der blandt andet står for udvikling og vedligehold af Business Intelligence-løsninger og data analytics på sundhedsdata. Sektionen består af forskellige profiler lige fra personer med klinisk baggrund til samfundsfagligt uddannede og ingeniører.

Vores mål er at have domæneviden og teknisk indsigt til at understøtte regionens mange forskellige ønsker til dataanalyse. Dine arbejdsopgaver bliver at opbygge domæneviden til løbende at kunne understøtte og samarbejde med klinikere i regionen med anvendelse af dataanalyse. Arbejdsområderne inkluderer både datateknisk indsigt i klinikkens hverdag, understøtning af forskning, kvalitetsarbejde og dataunderstøttelse til den daglige drift af hospitalerne.

Om dig
Du har en relevant uddannelse, er teknisk og analytisk begavet og kan lide at arbejde med komplekse dataproblemstillinger.

Vi forestiller os, at du har erfaring med en eller flere af følgende:
  • statistisk analyse af data
  • datatekniske kodesprog (SQL, R, Python, etc.)
  • Business Intelligence-produktionskæden
  • udvikling i Business Object-suiten, særligt er Information Design Tool en fordel
  • at implementere data warehouse på Microsoft-platforme
  • Sundhedsvæsenet og Sundhedsplatformen
Derudover forventes det, at du er struktureret, energisk og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation. Du har blik for både detaljen og de store sammenhænge i en it-løsning. Du er er positiv og har en proaktiv tilgang til opgavehåndtering samt har gode skriftlige og mundtlige engelskkundskaber.

Vi tilbyder
Vi tilbyder dig en sektion med stort engagement, godt humør og højt til loftet samt mulighed for at arbejde med Danmarks største samling af kliniske sundhedsdata. Du får mulighed for at gøre en forskel for sundhedsvæsenet i et ambitiøst og dynamisk miljø med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper, ligesom du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling med målrettet efteruddannelse i rapporteringsværktøjer og datamodeller i Sundhedsplatformen.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Nina Bonnevie på telefon 38 66 59 66 eller mail nina.bonnevie@regionh.dk eller sektionschef Marianne Bertelsen på telefon 24 40 23 61 eller mail marianne.bjerregaard.bertelsen@regionh.dk

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.

Forventet startdato er d. 1. august 2019.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest den 7. juni 2019.

Vi forventer at afholde samtaler i løbet af uge 24 og 25.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Region HovedstadenKøbenhavn Ø2019-05-10T00:00:002019-06-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Byplanlægger til Helsingør BYLAB

Helsingør Kommune

Helsingør
Vil du udvikle Helsingør?Helsingør Kommune er i en spændende udvikling og søger derfor en visionær byplanlægger til Helsingør BYLAB.Sammen med politikere, borgere og interessenter skaber og udvikler Helsingør BYLAB rammerne for en attraktiv, bæredyg...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

To akademikere til politisk betjening i Center for Regional Udvikling i Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Hillerød
Vil du være med at præge det regionale udviklingsområde i Danmarks største region med mere end 40.000 ansatte? Har du interesse og flair for at levere en professionel og effektiv sekretariatsbetjening? Har du politisk gehør, og kan du bidrage til at...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Projektledere søges til projekt- og innovationsorganisationen Nyt Hospital Nordsjælland

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Nyt Hospital Nordsjælland er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospital. Et hospital, der for alvor ønsker at bruge designdrevet teknologi og digitalisering som en driver for et hospital, der sætter patienten i centrum. Vil du være...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

To akademikere til internationalisering og strategisk udvikling i Center for Regional Udvikling

Region Hovedstaden

Hillerød
Center for Regional Udvikling søger to energiske og ambitiøse akademikere, der brænder for den fremtidige udvikling af Hovedstadsregionen. Ser du muligheder i at arbejde på tværs i krydsfeltet mellem mobilitet, sundhedsforskning, uddannelse og miljø...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Brænder du for at arbejde med sundhedsdata i stor skala?

Region Hovedstaden

København Ø
Vil du være med til at sikre hospitaler i hele Østdanmark de bedst mulige rammer for systematisk brug af data? Drømmer du om at jonglere med 21.000 tabeller og arbejde med data, der dækker over 3,2 millioner patienter? Vi udvider, så du er måske vor...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019