Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til løsning af HR-opgaver

Kunne du tænke dig at arbejde på en dynamisk arbejdsplads i en stor offentlig virksomhed, hvor vi giver plads til udvikling og uddannelse?

Søværnets Operative Logistiske Støttecenter Korsør søger en sagsbehandler til personelsektionen i Søværnets Administrative Kompetencecenter Korsør.

Om os

Søværnets Administrative kompetencecenter Korsør er etableret i samarbejde mellem Søværnets Taktiske Stab, 2. eskadre, Søværnets Operative Logistiske Støttecenter Korsør samt Søværnets Overvågningsenhed med det formål at forestå al administrativ HR-støtte til de 4 Søværnsmyndigheder på Flådestationen.

Vi fungerer således som en serviceorganisation for små 1.000 personer. Søværnets Administrative kompetencecenter Korsør består af 3 sektioner med i alt 22 medarbejdere.

Om stillingen

Stillingen er en overassistent stilling og du skal være en del af et team på 5 medarbejdere og en sektionschef, som arbejder tæt sammen. Arbejdsopgaverne er mangeartede og indeholder bl.a. daglig rapportering og modtagelse af meldinger om sygdom, samt opfølgning og samtaler med medarbejderne, herunder iværksættelse af procedure ved længere tids fravær.

Du skal sagsbehandle bl.a. personelsager med ansættelsesretslige tiltag samt bistå ved forhandling af løntillæg, herunder udarbejde og vedligeholde materialet hertil. Derudover er der generel sagsbehandling ved tilgang og afgang af personel, orlovsansøgninger samt vedligeholdelse af personelstamdata, og sagsbehandling af funktionsrelateret efteruddannelse og kompetenceforløb, herunder at booke kurser.

Du skal trække diverse rapporter i forsvarets IT systemer og udarbejde statistikker herfra. Ovenstående vil give dig en god bred viden til gældende bestemmelser og organisationsaftaler inden for HR-området. Vi tilbyder Vi kan tilbyde et godt arbejdsklima i et alsidigt job med mulighed for udvikling, herunder et uddannelsesforløb med kurser og efteruddannelse, hvor vi tager udgangspunkt i din baggrund.

Vi går ind for ”frihed under ansvar”, så du tilrettelægger selv din arbejdsdag og i vid udstrækning også opgaveløsningen. Vi arbejder tæt sammen i sektionen, sparrer dagligt med hinanden og praktiserer meget gerne sidemandsoplæring.

Om dig

Du har en kontoruddannelse og gerne en praktisk erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har kendskab til forsvarets IT systemer, DeMars, Business Intelligent og KESDH. Du skal selvstændigt kunne varetage sagsbehandling på et varieret sagsområde, der kræver specialviden.

Du arbejder effektivt og målrettet, forstår at prioritere dine arbejdsopgaver og kan overholde deadlines. Da du vil få en meget stor berøringsflade, er det vigtigt at du besidder gode samarbejdsevner og bidrager med en høj faglighed, ligesom du i det daglige skal kunne bevare overblikket i pressede situationer.

Du er udadvendt og kan lide at tale med mennesker, herunder også kunne håndtere en vanskelig samtale.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). For en overassistent udgør lønnen pr. måned 23.850,00 kr. pr. måned i aktuelt niveau. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Nærmere oplysning om stillingsindholdet kan fås ved henvendelse til sektionschef Vinni Friis, tlf. 72 85 63 20 – alternativt OASS Tanja T. Østervang, tlf. 72 85 63 25.

Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen herunder ansættelsesvilkår kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Bettina Sønderhøj på telefon nr. 72 81 91 54.

Ansøgningsfristen er den 12.02.2018. Efter ansøgningsfristens udløb vil vi gennemføre en kvalitativ vurdering af ansøgerne og evt. indkalde til samtale. Samtaler forventes afholdt i uge 8. Tiltrædelse den 01. april 2018

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her