Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Projekttilskud



Har du lyst til at arbejde med tilskudsordninger med fokus på kunden, landbrug, akvakultur og penge til tiden? Interesserer du dig for udvikling af fødevaresektoren? Og har du lyst til sammen med engagerede kolleger at arbejde for grøn omstilling, bæredygtig udvikling og produktivitet? Så er jobbet som sagsbehandler i Landbrugsstyrelsen i Augustenborg måske lige noget for dig. 
 
Vores enhed 
Kerneopgaven i enheden Projekttilskud er behandling af ansøgninger om tilskud til projekter inden for jordbrug, fiskeri, fødevareforarbejdning, EU’s markedsordninger og nationale ordninger samt Grønt Udviklings- og Demonstrationsprogram. Den overvejende del af vores sagsbehandling sker digitalt, og vi udvikler løbende systemer og sagsgange, som kan effektivisere og forenkle de komplekse processer, så de bliver lettere tilgængelige for alle. Vi arbejder i IT-systemerne BTAS, CAPTAS og EUS. 
 
Vi søger en kontorfunktionær til sagsbehandling af udbetalingssager i Team GUDP 
I Team GUDP (Grønt Udviklings- og Demonstrationsprogram) arbejder vi med udbetalingsanmodninger inden for en lang række projekter, der medvirker til den dobbelte bundlinje, og som går på tværs af værdikæden. Vi har projekter inden for bl.a. landbrug, non-food, akvakultur og forarbejdningsindustrien. Der er et stort spænd i både type og område af projekter. Vi er et team, der består af 7 faglige sagsbehandlere og 2 kontorfunktionærer, der arbejder med udbetalingsdelen samt en teamleder. Vi er en del af et sekretariat, hvor der er yderligere 3 medarbejdere ansat i Miljøstyrelsen i København. Denne del af sekretariatet står bl.a. for betjeningen af vores erhvervsbestyrelse, kommunikationen samt regelfortolkning mv. I det daglige har vi et tæt samarbejde og mødes fysisk flere gange om året. 
 
Om stillingen 
Som sagsbehandler i udbetalingssager kommer du til at arbejde med udbetalingsanmodninger og er i et tæt samarbejde med de faglige sagsbehandlere, bl.a. omkring budget- og projektændringer. Vi har meget kundekontakt, og vi lægger stor vægt på kundefokus og en høj kvalitet i vores opgaveløsning.   
 
Arbejdet består i sagsbehandling af udbetalingsanmodningerne, hvor vi gennemgår de indsendte dokumenter og sikrer, at udbetalingen sker i overensstemmelse med tilsagnet og inden for gældende regelsæt. Vi har ofte kontakt til ansøgerne og arbejder sammen med de faglige sagsbehandlere i teamet samt på tværs i styrelsen. Herudover vil der indgå en række andre administrative opgaver både som faste opgaver og som ad-hoc-opgaver. I kontakten med vores kunder vægter vi højt, at vi kan besvare spørgsmål både skriftligt og telefonisk med afsæt i et højt serviceniveau. 
 
Vi har en travl hverdag, men teamet ser det som vigtigt, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi siger tingene lige ud og er meget uformelle og giver plads til hinanden. Vi værdsætter også hinandens forskelligheder og kompetencer. 
 
Om dig 
Du har en administrativ baggrund (gerne inden for bogføring) og gode IT-kompetencer særligt inden for Excel. Derudover har du god økonomi- og talforståelse og lyst til at arbejde systematisk og struktureret. Du har både ordenssans og et højt kvalitetsniveau.  
 
Du har en konstruktiv tilgang til opgaverne og kan bidrage med gode ideer til nye måder at gøre tingene på. Du behandler ofte komplekse sager og foretager selvstændige vurderinger af de opgaver, du sidder med.  
 
Du har masser af gå-på-mod og bidrager positivt til at nå de fælles mål – selv i en travl og omskiftelig hverdag. 
 
Ansættelsesvilkår 
Du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg.  
 
Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Augustenborg Slot 3, 6440 Augustenborg. 
 
Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2018.  
 
Vil du vide mere 
Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.LBST.dk og om ministeriet og vores fælles ledelsesgrundlag på www.mfvm.dk. Du kan desuden læse mere om GUDP på www.gudp.dk   
 
Hvis du har spørgsmål til stillingerne kan du kontakte teamleder Pernille Svindt Lentfer (GUDP) på tlf.: 22 65 02 17. 
 
Ansøgningsfrist 
Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest torsdag den 15. februar 2018.  
 
Ansættelsessamtalerne forventes afholdt den 23. februar 2018 i Augustenborg. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her