Sagsbehandler til psykiatriområdet for voksne

Da en af vores sagsbehandlere flytter tættere på sin familie, søger vi en dygtig og engageret kollega til Handicap- og Psykiatricenteret, som varetager myndighedsopgaver inden for det specialiserede socialområde for voksne. Stillingen er placeret i vores psykiatriteam og er på 37 timer ugentligt med ansættelsesstart den 1. august eller hurtigst muligt derefter.

Din uddannelsesmæssige baggrund er socialrådgiver eller socialformidler. Vi lægger vægt på, at du er interesseret i at arbejde med området, er rolig af natur, selvstændig og struktureret. Det er ligeledes vigtigt for os, at du kan genkende værdierne ordentlighed, åbenhed og fællesskab, som danner grundlag for vores arbejde med hinanden samt vores samarbejdspartnere og borgere.

Vi arbejder med myndighedsopgaver inden for serviceloven, herunder dag- og døgntilbud, støtte i eget hjem, misbrugsbehandling mv. Dernæst fører vi tilsyn med borgere på botilbud i andre kommuner. Samarbejde og koordinering med andre afdelinger såsom Jobcentret og behandlingspsykiatrien såvel som interne og eksterne leverandører er i højsædet. Vi deltager desuden som repræsentant for socialområdet i Tårnby Kommunes Rehabiliteringsteam.

Faglig udvikling og kvalitet er i fokus, og vi arbejder hele tiden med at dygtiggøre os i arbejdet med voksenudredningsmetoden (VUM), herunder ved at opstille og følge op på indsatsmål. Vi arbejder i fagsystemet CURA social. Derudover har vi løbende større og mindre projekter, som sagsbehandlerne deltager i.

I Handicap- og Psykiatricentret er vi 11 sagsbehandlere, fordelt på to teams: Et handicapteam og et psykiatriteam, en socialfaglig medarbejder, tre administrative medarbejdere, en myndighedsleder og en centerchef. Til centret hører også to decentrale afdelinger, Det Socialpsykiatriske Team og Bo- og Støtteenheden, som leverer socialpædagogisk bistand samt driver to botilbud og et aktivitetscenter.


Vi forventer, at du:
  • kan samarbejde og arbejde i teams.
  • kan skabe god kontakt til borgere og deres pårørende.
  • vil sætte dig ind i området og bidrage til centrets udvikling.
  • er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt.

Vi kan tilbyde dig:
  • gode, engagerede og støttende kolleger.
  • et godt arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone.
  • en arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i højsædet.
  • mulighed for at bidrage med netop dine evner og erfaring.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med HK/Dansk Socialrådgiverforening efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende.

Værdigrundlag og perspektiv for Tårnby Kommunale Forvaltning samt hvilke personalegoder Tårnby Kommune tilbyder, kan ses her.


Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til faglig koordinator Anette Madsen på telefon 3247 1821 (afholder ferie i ugerne 27-28-29).

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag og torsdag i uge 31.


Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.


Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Udadvendt og serviceminded sagsbehandler til Privat Pasning i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Regnskab

København V
Privat Pasning varetager den administrative del af de private pasningsordninger, der tilbydes børnefamilier bosiddende i Københavns Kommune. Arbejdsopgaverne består af sagsbehandling med telefonisk borgerbetjening, løbende kontrol af sager og udbeta...
Indrykket:3. juli 2020

Forsvarets Efterretningstjeneste søger en administrativ sagsbehandler til sikkerhedsgodkendelser (tidsbegrænset ansættel

Forsvarets Efterretningstjeneste

København K
Forsvarets Efterretningstjeneste søger en administrativ sagsbehandler til sikkerhedsgodkendelser (tidsbegrænset ansættelse) med delvis indstationering i Politiets Efterretningstjeneste Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) søger en administrativ med...
Indrykket:2. juli 2020

Transport- og Boligministeriets departement søger fagligt stærk medarbejder til økonomistyring (barselsvikariat)

Transportministeriet

København K
Er du en dygtig fuldmægtig controller, der er skarp til økonomistyring og har flair for tal, og har du lyst til at indgå som en del af et dedikeret økonomiteam? Så har vi jobbet til dig hos Transport- og Boligministeriets departement. Er dine grundl...
Indrykket:30. juni 2020

Jobkonsulent, sagsbehandler og andre indenfor beskæftigelsesområdet

SOCIALEER GROUP IVS

København S
NyBoss søger for kunde! Går du med overvejelser om at blive selvstændig, så har NyBoss fået til opgave at finde partnere til en etableret privat aktør indenfor beskæftigelsesområdet. Vi leder efter personer med det helt rette netværk som kan åbne dø...
Indrykket:8. juli 2020

Sagsbehandler til fleksløntilskud

Rudersdal Kommune

Holte
Om jobbet Vi har en spændende ny stilling i vores team, som bl.a. udbetaler fleksløntilskud til borgere, der er i fleksjob eller som modtager ledighedsydelse. Det er vores opgave, at borgerne modtager det korrekte tilskud til deres fleksjob, så de s...
Indrykket:3. juli 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Udadvendt og serviceminded sagsbehandler til Privat Pasning i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Regnskab

København V
Privat Pasning varetager den administrative del af de private pasningsordninger, der tilbydes børnefamilier bosiddende i Københavns Kommune. Arbejdsopgaverne består af sagsbehandling med telefonisk borgerbetjening, løbende kontrol af sager og udbeta...
Indrykket:3. juli 2020

Forsvarets Efterretningstjeneste søger en administrativ sagsbehandler til sikkerhedsgodkendelser (tidsbegrænset ansættel

Forsvarets Efterretningstjeneste

København K
Forsvarets Efterretningstjeneste søger en administrativ sagsbehandler til sikkerhedsgodkendelser (tidsbegrænset ansættelse) med delvis indstationering i Politiets Efterretningstjeneste Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) søger en administrativ med...
Indrykket:2. juli 2020

Transport- og Boligministeriets departement søger fagligt stærk medarbejder til økonomistyring (barselsvikariat)

Transportministeriet

København K
Er du en dygtig fuldmægtig controller, der er skarp til økonomistyring og har flair for tal, og har du lyst til at indgå som en del af et dedikeret økonomiteam? Så har vi jobbet til dig hos Transport- og Boligministeriets departement. Er dine grundl...
Indrykket:30. juni 2020

Jobkonsulent, sagsbehandler og andre indenfor beskæftigelsesområdet

SOCIALEER GROUP IVS

København S
NyBoss søger for kunde! Går du med overvejelser om at blive selvstændig, så har NyBoss fået til opgave at finde partnere til en etableret privat aktør indenfor beskæftigelsesområdet. Vi leder efter personer med det helt rette netværk som kan åbne dø...
Indrykket:8. juli 2020

Sagsbehandler til fleksløntilskud

Rudersdal Kommune

Holte
Om jobbet Vi har en spændende ny stilling i vores team, som bl.a. udbetaler fleksløntilskud til borgere, der er i fleksjob eller som modtager ledighedsydelse. Det er vores opgave, at borgerne modtager det korrekte tilskud til deres fleksjob, så de s...
Indrykket:3. juli 2020