Sagsbehandler til Sygedagpengeafdelingen, Jobcenter Randers

Har du lyst til at arbejde med sygedagpengeoprådet, kan vi tilbyde dig en spændende stilling i Sygedagpengeafdelingen, Jobcenter Randers.

I afdelingen arbejder vi teambaseret, med en høj grad af kompetence i det enkelte team. Du vil komme til at indgå i et af vores fire sygedagpengeteams, der består af 4-5 rådgivere samt en jobkonsulent. Det enkelte sygedagpengeteam arbejder med sygedagpengesager indtil raskmelding eller afklaring til anden forsørgelse. Borgere som ikke kan fortsætte på sygedagpenge, men fortsat er uarbejdsdygtige, overgår til Udviklingshuset, der er den afdeling i Jobcentret der arbejder med matchkategori 3 sager og jobafklaringsforløb.

Opgaverne, du skal være med til at løse med dit team, er bl.a.

  • opfølgning af sygedagpengesager
  • aftaler om delvise raskmeldinger og iværksættelse af aktive tilbud
  • afklaring af arbejdsevnen og udarbejdelse af rehabiliteringsplaner
  • sagsbehandling i forhold til revalidering, fleksjob, ressourceforløb og førtidspension.

Vi lægger vægt på, at du
  • er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller at du har anden relevant uddannelse og/eller erfaring
  • har kendskab til social lovgivning, herunder gerne kendskab til sygedagpengeloven, aktivloven og beskæftigelsesindsatsloven
  • evner at arbejde struktureret, systematisk med gode samarbejdsevner
  • er handlekraftig og kan agere i en hektisk og travl hverdag.

Vi tilbyder

Et engageret arbejdsmiljø med selvstændigt arbejdsområde i et tæt samarbejde med gode teams og kolleger, der fungerer godt både fagligt og socialt.

Ledelsesmæssigt er der fokus på teamtankegangen og meget kompetence er derfor delegeret til de enkelte teams. Leders og den faglige konsulents rolle er, at understøtte de enkelte teams, så de har de bedst mulige vilkår for at udføre deres arbejde.

Yderligere oplysninger kan fås ved kontakt til afdelingsleder Lars Præcius, på telefon 89 15 76 79.

Der er tale om en fast fuldtidsstilling.

Samtaler gennemføres tirsdag den 25. juni.
Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og efter reglerne om Ny løn.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
01-08-2019

Ansøgningsfrist
18-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
JCR Sygedagpengeafdeling

Kontaktperson
Lars Præcius

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033390Phoenix-57186ee112019-05-28T00:00:00Sagsbehandler til Sygedagpengeafdelingen, Jobcenter RandersHar du lyst til at arbejde med sygedagpengeoprådet, kan vi tilbyde dig en spændende stilling i Sygedagpengeafdelingen, Jobcenter Randers.

I afdelingen arbejder vi teambaseret, med en høj grad af kompetence i det enkelte team. Du vil komme til at indgå i et af vores fire sygedagpengeteams, der består af 4-5 rådgivere samt en jobkonsulent. Det enkelte sygedagpengeteam arbejder med sygedagpengesager indtil raskmelding eller afklaring til anden forsørgelse. Borgere som ikke kan fortsætte på sygedagpenge, men fortsat er uarbejdsdygtige, overgår til Udviklingshuset, der er den afdeling i Jobcentret der arbejder med matchkategori 3 sager og jobafklaringsforløb.

Opgaverne, du skal være med til at løse med dit team, er bl.a.
  • opfølgning af sygedagpengesager
  • aftaler om delvise raskmeldinger og iværksættelse af aktive tilbud
  • afklaring af arbejdsevnen og udarbejdelse af rehabiliteringsplaner
  • sagsbehandling i forhold til revalidering, fleksjob, ressourceforløb og førtidspension.

Vi lægger vægt på, at du
  • er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller at du har anden relevant uddannelse og/eller erfaring
  • har kendskab til social lovgivning, herunder gerne kendskab til sygedagpengeloven, aktivloven og beskæftigelsesindsatsloven
  • evner at arbejde struktureret, systematisk med gode samarbejdsevner
  • er handlekraftig og kan agere i en hektisk og travl hverdag.

Vi tilbyder

Et engageret arbejdsmiljø med selvstændigt arbejdsområde i et tæt samarbejde med gode teams og kolleger, der fungerer godt både fagligt og socialt.

Ledelsesmæssigt er der fokus på teamtankegangen og meget kompetence er derfor delegeret til de enkelte teams. Leders og den faglige konsulents rolle er, at understøtte de enkelte teams, så de har de bedst mulige vilkår for at udføre deres arbejde.

Yderligere oplysninger kan fås ved kontakt til afdelingsleder Lars Præcius, på telefon 89 15 76 79.

Der er tale om en fast fuldtidsstilling.

Samtaler gennemføres tirsdag den 25. juni.
Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og efter reglerne om Ny løn.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
01-08-2019

Ansøgningsfrist
18-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
JCR Sygedagpengeafdeling

Kontaktperson
Lars Præcius

 

Har du lyst til at arbejde med sygedagpengeoprådet, kan vi tilbyde dig en spændende stilling i Sygedagpengeafdelingen, Jobcenter Randers. I afdelingen arbejder vi teambaseret, med en høj grad af kompetence i det enkelte team. Du vil komme til at indgå i et af vores fire sygedagpengeteams, der består af 4-5 rådgivere samt en jobkonsulent. Det enkelte sygedagpengeteam arbejder med sygedagpengesager indtil raskmelding eller afklaring til anden forsørgelse. Borgere som ikke kan fortsætte på sygedagpenge, men fortsat er uarbejdsdygtige, overgår til Udviklingshuset, der er den afdeling i Jobcentret der arbejder med matchkategori 3 sager og jobafklaringsforløb. Opgaverne, du skal være med til at løse med dit team, er bl.a.opfølgning af sygedagpengesageraftaler om delvise raskmeldinger og iværksættelse af aktive tilbudafklaring af arbejdsevnen og udarbejdelse af rehabiliteringsplanersagsbehandling i forhold til revalidering, fleksjob, ressourceforløb og førtidspension. Vi lægger vægt på, at duer uddannet socialrådgiver socialformidler eller at du har anden relevant uddannelse og eller erfaringhar kendskab til social lovgivning, herunder gerne kendskab til sygedagpengeloven, aktivloven og beskæftigelsesindsatslovenevner at arbejde struktureret, systematisk med gode samarbejdsevnerer handlekraftig og kan agere i en hektisk og travl hverdag. Vi tilbyder Et engageret arbejdsmiljø med selvstændigt arbejdsområde i et tæt samarbejde med gode teams og kolleger, der fungerer godt både fagligt og socialt. Ledelsesmæssigt er der fokus på teamtankegangen og meget kompetence er derfor delegeret til de enkelte teams. Leders og den faglige konsulents rolle er, at understøtte de enkelte teams, så de har de bedst mulige vilkår for at udføre deres arbejde. Yderligere oplysninger kan fås ved kontakt til afdelingsleder Lars Præcius, på telefon 89 15 76 79. Der er tale om en fast fuldtidsstilling. Samtaler gennemføres tirsdag den 25. juni. Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og efter reglerne om Ny løn. Ansættelsesforhold Fuldtid Tiltrædelse 01-08-2019 Ansøgningsfrist 18-06-2019 23:59 Virksomhedens oplysninger JCR Sygedagpengeafdeling Kontaktperson Lars Præcius11jobnet57186ee1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:000000https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/549690EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3536581Randers Kommune11Regimentvej 108930Randers NØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769223JobNet4996320499632010028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57186ee1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=57186ee1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57186ee1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57186ee1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed11Socialvæsen361937477noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330036245Koordinerende sagsbehandler til Udviklingshuset, Jobcenter RandersRobot Er du vores nye kollega? Vi har fokus på at skabe gode resultater til gavn for borgere og virksomheder. Kan du inddrage sygdomsramte borgere i et forløb som understøtter deres fastholdelse eller tilbagevenden til arbejdsmarkedet, så er dette job måske lige noget for dig? Vi har lige nu en fast stilling ledig i et af vore to jobafklaringsteams. I udviklingshuset arbejder vi teambaseret om opgaveløsningen og du vil indgå i et tværfagligt team, hvor fokus er på at få borgere i arbejde. Vi lægger vægt på at borger inddrages i sit forløb fra start og således kan tage ansvar for den plan der lægges. Vi mener, at vi skal møde borgeren med positive og tydelige forventninger og krav, da det er at møde borgeren med respekt. Vores arbejde baserer sig i høj grad på samtaler med borgerne, og vi vægter det gode samarbejde mellem borger og sagsbehandler. Samtidigt betyder den koordinerende rolle, at der er en meget høj grad af tværfagligt samarbejde. Arbejdsopgaver Din arbejdsopgave bliver at lede den enkelte sag gennem de indsatser, der skal bringe borgeren tættere på arbejdsmarkedet. Arbejdet indebærer både en myndighedsrolle og en rolle, hvor du gennem samtaler skal motivere borgeren til at tage ansvar for egen udvikling. Du vil skulle arbejde med progression og udvikling i dialogen med borger, hvor din tro på at borger lykkedes er særdeles vigtig. Vi lægger vægt på en udvklingsorienteret tilgang til borgeren og på en høj grad af præcision i de skriftlige produkter, du skal udarbejde Mere konkret er opgaverne bl.a.Forberedelse og udarbejdelse af rehabiliteringsplanDeltage i møder i rehabiliteringsteamet, sammen med borgerKoordinering af indsatser iht. plan med samarbejdspartnereIværksætte beskæftigelsesrettede aktiviteter som udvikler og afklarer arbejdsevnen samt understøtter tilbagevenden til job.Vurdere uarbejdsdygtighed og træffe afgørelserAt dokumentere og foretage faglige vurderinger i forhold til fleksjob, ressourceforløb og førtidspension.Sagssparring på egne og andres sager Vi lægger vægt på, at du Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler.Arbejder ud fra en tro på, at alle mennesker kan udvikle sig og har bedst af at bidrage på arbejdsmarkedet med det, de kan.Har gode samtalekompetencer og formidler dit myndighedsansvar præcist. Derudover skal du kunne støtte og motivere udsatte borgere til udvikling.Vægter høj faglighed og vil indgå aktivt i dit tværfaglige team.Er struktureret og handlekraftig og kan agere i en hektisk og travl hverdag. Om udviklingshuset I Udviklingshuset arbejder vi med aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, borgere i jobafklaringsforløb og ressourceforløb. Vi tilbyder et engageret arbejdsmiljø med selvstændigt arbejdsområde i et tæt samarbejde med gode teams og kolleger, der fungerer godt både fagligt og socialt. Ledelse i udviklingshuset Ledelse i udviklingshuset defineres af en så høj grad af medindflydelse som muligt. Meget kompetence er derfor delegeret til de enkelte teams. Leders, souschefs og to faglige konsulenters væsentligste rolle er, at facilitere de enkelte teams, med fokus på sikker drift, læring og udvikling. Målet er at skabe et godt og sammenhængende forløb for borger med henblik på at komme i arbejde. Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst enten DS eller HK. Yderligere oplysninger kan fås ved kontakt til afdelingsleder Per Damgaard Petersen, på tlf. 89 15 79 59, Souschef Nanna Thorn Poulsen, på tlf. 61 13 33 97 eller souschef Suvada Kasumovic på tlf. 23 99 22 97. Ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse, kopier af eksamenspapir og evt. udtalelser sendes til Jobcenter Randers, senest den 23. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. juni 2019. Ansættelsesforhold Fuldtid Tiltrædelse 1. juli 2019 eller hurtigst muligt derefter Ansøgningsfrist 23-06-2019 23:59 Virksomhedens oplysninger JCR Udviklingshus Kontaktperson Per Damgaard Petersen, tlf. 89 15 79 59Er du vores nye kollega?

Vi har fokus på at skabe gode resultater til gavn for borgere og virksomheder. Kan du inddrage sygdomsramte borgere i et forløb som understøtter deres fastholdelse eller tilbagevenden til arbejdsmarkedet, så er dette job måske lige noget for dig?

Vi har lige nu en fast stilling ledig i et af vore to jobafklaringsteams.

I udviklingshuset arbejder vi teambaseret om opgaveløsningen og du vil indgå i et tværfagligt team, hvor fokus er på at få borgere i arbejde. Vi lægger vægt på at borger inddrages i sit forløb fra start og således kan tage ansvar for den plan der lægges. Vi mener, at vi skal møde borgeren med positive og tydelige forventninger og krav, da det er at møde borgeren med respekt. Vores arbejde baserer sig i høj grad på samtaler med borgerne, og vi vægter det gode samarbejde mellem borger og sagsbehandler. Samtidigt betyder den koordinerende rolle, at der er en meget høj grad af tværfagligt samarbejde.

Arbejdsopgaver
Din arbejdsopgave bliver at ”lede” den enkelte sag gennem de indsatser, der skal bringe borgeren tættere på arbejdsmarkedet. Arbejdet indebærer både en myndighedsrolle og en rolle, hvor du gennem samtaler skal motivere borgeren til at tage ansvar for egen udvikling. Du vil skulle arbejde med progression og udvikling i dialogen med borger, hvor din tro på at borger lykkedes er særdeles vigtig. Vi lægger vægt på en udvklingsorienteret tilgang til borgeren og på en høj grad af præcision i de skriftlige produkter, du skal udarbejde

Mere konkret er opgaverne bl.a.
  • Forberedelse og udarbejdelse af rehabiliteringsplan
  • Deltage i møder i rehabiliteringsteamet, sammen med borger
  • Koordinering af indsatser iht. plan med samarbejdspartnere
  • Iværksætte beskæftigelsesrettede aktiviteter som udvikler og afklarer arbejdsevnen samt understøtter tilbagevenden til job.
  • Vurdere uarbejdsdygtighed og træffe afgørelser
  • At dokumentere og foretage faglige vurderinger i forhold til fleksjob, ressourceforløb og førtidspension.
  • Sagssparring på egne og andres sager

Vi lægger vægt på, at du
  • Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler.
  • Arbejder ud fra en tro på, at alle mennesker kan udvikle sig og har bedst af at bidrage på arbejdsmarkedet med det, de kan.
  • Har gode samtalekompetencer og formidler dit myndighedsansvar præcist. Derudover skal du kunne støtte og motivere udsatte borgere til udvikling.
  • Vægter høj faglighed og vil indgå aktivt i dit tværfaglige team.
  • Er struktureret og handlekraftig og kan agere i en hektisk og travl hverdag.

Om udviklingshuset
I Udviklingshuset arbejder vi med aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, borgere i jobafklaringsforløb og ressourceforløb. Vi tilbyder et engageret arbejdsmiljø med selvstændigt arbejdsområde i et tæt samarbejde med gode teams og kolleger, der fungerer godt både fagligt og socialt.

Ledelse i udviklingshuset
Ledelse i udviklingshuset defineres af en så høj grad af medindflydelse som muligt. Meget kompetence er derfor delegeret til de enkelte teams. Leders, souschefs og to faglige konsulenters væsentligste rolle er, at facilitere de enkelte teams, med fokus på sikker drift, læring og udvikling. Målet er at skabe et godt og sammenhængende forløb for borger med henblik på at komme i arbejde.

Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst enten DS eller HK.

Yderligere oplysninger
kan fås ved kontakt til afdelingsleder Per Damgaard Petersen, på tlf. 89 15 79 59, Souschef Nanna Thorn Poulsen, på tlf. 61 13 33 97 eller souschef Suvada Kasumovic på tlf. 23 99 22 97.

Ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse, kopier af eksamenspapir og evt. udtalelser sendes til Jobcenter Randers, senest den 23. juni 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. juni 2019.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
1. juli 2019 eller hurtigst muligt derefter

Ansøgningsfrist
23-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
JCR Udviklingshus

Kontaktperson
Per Damgaard Petersen, tlf. 89 15 79 59

 

Randers KommuneRanders NØ2019-06-03T00:00:002019-06-23T00:00:00
330042321Socialrådgiver til Kriminalforsorgen i Frihed, KIF Århus, Lokalkontoret i RandersRobot Kunne du tænke dig at blive del af en spændende og alsidig arbejdsplads? Lige nu søger Kriminalforsorgen i Frihed, KIF Aarhus, Lokalkontoret i Randers 2 socialrådgivere. Kriminalforsorgen i Frihed (KIF) har til primær opgave at føre tilsyn med klienter, der er prøveløsladte, betinget dømte samt behandlingsdømte. KIF udarbejder ligeledes personundersøgelser af sigtede, før deres sag behandles i retten og deltager i det almindelige kriminalpræventive arbejde i samfundet. Dine opgaver Tilsynsarbejdet består primært af iværksættelse og kontrol af vilkår fastsat i forbindelse med dom eller prøveløsladelse, samt støtte og motivation til at skabe en kriminalitetsfri tilværelse. Du kommer til at: • Udarbejde risiko- og behovsvurderinger LS RNR, samt handleplaner til brug for tilsynet. • Gennemføre intensive tilsynsforløb med klienter der vurderes i høj risiko for tilbagefald til krimi-nalitet. • Have kontakt til eksterne samarbejdspartnere vedr. iværksættelse og opfølgning på vilkår om samfundstjeneste, misbrugsbehandling mv.. Ved kontrol af samfundstjeneste skal du påregne opga-ver udenfor normal arbejdstid. • Samarbejde med psykiatrien om en koordineret indsats for behandlingsdømte. • Samarbejde med kommunerne om en koordineret indsats for tilsynsklienterne. • Udarbejde mini-personundersøgelser samt udtalelser til Anklagemyndigheden. Vi forventer, at du: • Er uddannet socialrådgiver, gerne med erfaring fra klientgruppen. • Har interesse for det socialfaglige område og ønsker at arbejde med administrative arbejdsop-gaver indenfor sagsbehandling. • Kan formulere dig mundtligt og skriftligt. • Er struktureret og systematisk i sagsarbejdet. • Ønsker uddannelse eller hvis du er uddannet at dygtiggøre sig i brugen af LS RNR (risiko- og behovsvurdering) og MOSAIK (særlig tilrettelagt tilsynsforløb). • Har en anerkendende tilgang til og respekt for forskellige behov ved klienterne. • Har lyst til at arbejde selvstændigt og individuelt. • Er initiativrig, samarbejdsvillig og kan påtage dig et ansvar. • Er psykisk robust. • Er positiv og har humoristisk sans - også i en travl hverdag. • Er en dygtig og aktiv team- og medspiller og har respekt for fælles beslutninger. Da der må påregnes kørsel i tjenestetiden, skal du have kørekort (Vi har tjenestebiler). Vi kan tilbyde: • Alsidigt og ansvarsfuldt arbejde. • Mulighed for selv at strukturere arbejdsdagen. • Faglig udvikling, herunder kollegial supervision. • Gode kolleger. • God introduktion, samt obligatorisk uddannelse i LS RNR og MOSAIK. • Et arbejdsområde i konstant udvikling og forandring. Hvem er vi: KIF Aarhus er en arbejdsplads med 55 ansatte fordelt på tre kontorer (Aarhus, Horsens og Randers), bestående af socialrådgivere, fængselsbetjente og administrative medarbejdere. Vi dækker i alt 10 kommuner. Afdelingen i Aarhus og Randers dækker dækker Østjylland politikreds (Århus, Favrskov, Odder, Samsø, Randers, Norddjurs og Syddjurs). KIF Horsens hører til Sydøstjyllands politikreds og har kommunerne Horsens, Hedensted, Skanderborg. Løn og ansættelsesvilkår: Stillingen er til tiltrædelse 1. august 2019. Arbejdstiden er gennemsnitlig på 37 timer om ugen. Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst samt Ny Løn. KIF Aarhus, lokalkontoret i Randers er beliggende Houmeden 12, 8900 Randers. Du søger stillingen via linket Søg stillingen . Din ansøgning med CV, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget senest 26. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler d. 29. juni 2019. Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Inden ansættelse skal vi modtage dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser, uddannelsesbeviser mm. Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe identifikation f.eks. pas eller kørekort. Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende enhedschef Ditte Nygaard på tlf. 7255 7265.Kunne du tænke dig at blive del af en spændende og alsidig arbejdsplads? Lige nu søger Kriminalforsorgen i Frihed, KIF Aarhus, Lokalkontoret i Randers 2 socialrådgivere.



Kriminalforsorgen i Frihed (KIF) har til primær opgave at føre tilsyn med klienter, der er prøveløsladte, betinget dømte samt behandlingsdømte. KIF udarbejder ligeledes personundersøgelser af sigtede, før deres sag behandles i retten og deltager i det almindelige kriminalpræventive arbejde i samfundet.





Dine opgaver

Tilsynsarbejdet består primært af iværksættelse og kontrol af vilkår fastsat i forbindelse med dom eller prøveløsladelse, samt støtte og motivation til at skabe en kriminalitetsfri tilværelse. Du kommer til at:

• Udarbejde risiko- og behovsvurderinger – LS/RNR, samt handleplaner til brug for tilsynet.

• Gennemføre intensive tilsynsforløb med klienter der vurderes i høj risiko for tilbagefald til krimi-nalitet.

• Have kontakt til eksterne samarbejdspartnere vedr. iværksættelse og opfølgning på vilkår om samfundstjeneste, misbrugsbehandling mv.. Ved kontrol af samfundstjeneste skal du påregne opga-ver udenfor normal arbejdstid.

• Samarbejde med psykiatrien om en koordineret indsats for behandlingsdømte.

• Samarbejde med kommunerne om en koordineret indsats for tilsynsklienterne.

• Udarbejde mini-personundersøgelser samt udtalelser til Anklagemyndigheden.



Vi forventer, at du:

• Er uddannet socialrådgiver, gerne med erfaring fra klientgruppen.

• Har interesse for det socialfaglige område og ønsker at arbejde med administrative arbejdsop-gaver indenfor sagsbehandling.

• Kan formulere dig mundtligt og skriftligt.

• Er struktureret og systematisk i sagsarbejdet.

• Ønsker uddannelse eller hvis du er uddannet at dygtiggøre sig i brugen af LS/RNR (risiko- og behovsvurdering) og MOSAIK (særlig tilrettelagt tilsynsforløb).

• Har en anerkendende tilgang til og respekt for forskellige behov ved klienterne.

• Har lyst til at arbejde selvstændigt og individuelt.

• Er initiativrig, samarbejdsvillig og kan påtage dig et ansvar.

• Er psykisk robust.

• Er positiv og har humoristisk sans - også i en travl hverdag.

• Er en dygtig og aktiv team- og medspiller og har respekt for fælles beslutninger.





Da der må påregnes kørsel i tjenestetiden, skal du have kørekort (Vi har tjenestebiler).



Vi kan tilbyde:

• Alsidigt og ansvarsfuldt arbejde.

• Mulighed for selv at strukturere arbejdsdagen.

• Faglig udvikling, herunder kollegial supervision.

• Gode kolleger.

• God introduktion, samt obligatorisk uddannelse i LS/RNR og MOSAIK.

• Et arbejdsområde i konstant udvikling og forandring.









Hvem er vi:

KIF Aarhus er en arbejdsplads med 55 ansatte fordelt på tre kontorer (Aarhus, Horsens og Randers), bestående af socialrådgivere, fængselsbetjente og administrative medarbejdere. Vi dækker i alt 10 kommuner. Afdelingen i Aarhus og Randers dækker dækker Østjylland politikreds (Århus, Favrskov, Odder, Samsø, Randers, Norddjurs og Syddjurs). KIF Horsens hører til Sydøstjyllands politikreds og har kommunerne; Horsens, Hedensted, Skanderborg.





Løn og ansættelsesvilkår:

Stillingen er til tiltrædelse 1. august 2019. Arbejdstiden er gennemsnitlig på 37 timer om ugen. Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst samt Ny Løn.

KIF Aarhus, lokalkontoret i Randers er beliggende Houmeden 12, 8900 Randers.



Du søger stillingen via linket "Søg stillingen”.

Din ansøgning med CV, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget senest 26. juni 2019.

Vi forventer at holde samtaler d. 29. juni 2019.





Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister.





Inden ansættelse skal vi modtage dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser, uddannelsesbeviser mm.





Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe identifikation f.eks. pas eller kørekort.





Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.







Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende enhedschef Ditte Nygaard på tlf. 7255 7265.



KiF Aarhus - Lokalkontoret i RandersRanders C2019-06-12T00:00:002019-06-27T00:00:00
330042941Socialrådgiver/socialformidler til Anbringelsesteamet i MyndighedsCentretRobot Da én af vores dygtige og vellidte medarbejdere har søgt om orlov i 1 år for at kunne udforske Downunder , har du nu muligheden for at blive en del af et fantastisk team. Vi søger derfor en ny kollega fra 15. juli 2019 til 1. august 2020.Ønsker du at arbejde som socialrådgiver socialformidler i en organisation som altid er i bevægelse? Ønsker du at arbejde i et område med høj puls , hvor befolkningsgrundlaget er mangfoldigt?Så er MyndighedsCentret i Randers Kommune måske noget for dig. Vi arbejder målrettet med systematik og styr på basis. Derudover har vi sideløbende et stort udviklings- og uddannelsesprogram, som du skal være en aktiv og medskabende del af. Målet er at sikre udsatte børn og deres familier den bedst mulige støtte med udgangspunkt i barnets eller den unges behov, og under hensyntagen til familiens samlede ressourcer og muligheder. Vi arbejder aktivt og inddragende med barnets og familiens netværk med udgangspunkt i løsningsfokuserende tilgange og anerkendende relationer. Vi har ICS som hoved-redskab i den analyserende del af vores praksis.Alle rådgiverne i MyndighedsCentret anvender coaching, sparring og rådgivning til børn, unge og deres familier, afholder børnesamtaler og familiesamtaler, arbejder målrettet med netværket som en ressource samt arbejder administrativt indenfor de lovbestemte tidsfrister, der er på området. MyndighedsCentret er et arbejdsområde, der stiller store krav til kreativiteten og evnen til at finde løsninger på ofte vanskelige og komplekse problemstillinger. Vi har en bred vifte af indsatser, som vi kan henvise til. En af de ting vi værdsætter meget er et konstruktivt, løsningsfokuseret og fremadskuende samarbejde med familierne, netværket og vores samarbejdspartnere.MyndighedsCentret er organiseret i 4 teams Modtagelsen, Børneteamet, Ungeteamet og Anbringelsesteamet.Anbringelsesteamet varetager og følger op på anbringelsessagerne. Der arbejdes systematisk og målrettet med SEL §140 handleplaner, SEL § 54 forældrehandleplaner, samværsafgørelser samt udarbejdelse af tillæg til de børnefaglige undersøgelser efter SEL § 50. Anbringelsesteamet varetager frivillige såvel som tvangsmæssige anbringelser. Vi har et stort fokus på barnets ret til samvær med biologisk familie, netværkets ressourcer og betydning for barnet samt samarbejde på tværs. Der arbejdes i Anbringelsesteamet med plejefamilier, netværksplejefamilier, døgninstitutioner og andre foranstaltninger, der kan bidrage til løsninger for familien og det enkelte barn.Vi forventer, at du på det faglige plankan arbejde selvstændigt, systematisk, helhedsorienteret og er bekendt med lovgivningen på områdeter struktureret og kan organisere det administrative arbejde samt prioritere i en travl hverdagindgår konstruktivt i såvel den faglige som den administrative opgaveløsninger handlingsorienteret og har gode kommunikative evnerer udviklingsorienteret og har lyst til at bidragehar fokus på inddragelse af netværket og dets ressourcerer villig til at modtage supervisioni det daglige arbejde kan omsætte vores sociale faglige tilgange til praksisVi forventer, at du som personer innovativ, nysgerrig og kompetenter ressourceorienteret, og ser muligheder fremfor begrænsningerhar lyst til at bidrage til det sociale fællesskaber ressourcestærk og robust.Vi kan tilbydeen arbejdsplads med engagerede og motiverede kollegaergode arbejdsforhold med alsidige og helhedsorienterede arbejdsopgaveren arbejdsplads, hvor trivsel og arbejdsglæde skal være et nøglebegreben arbejdsplads, hvor kerneopgaven er i fokusmentorordning i de første 3 måneder.Vi arbejder med ICS (Integrated Childrens System) og med DUBU 3.0., hvorfor ansøgere med kendskab til dette vil blive foretrukket - dog har vi mulighed for at tilbyde den grundlæggende undervisning.Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte Afdelingsleder, Linette Nielsen, på tlf. 89 15 45 64 eller socialfaglig koordinator, Sabrina Gregersen, på tlf. 89 15 45 07.Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Der afholdes ansættelsessamtaler den 1. juli 2019.Ved ansættelsen indhentes Børne- og straffeattest.AnsættelsesforholdFuld tid - tidsbegrænset stilling.Tiltrædelse15-07-2019Ansøgningsfrist25-06-2019 23:59Virksomhedens oplysningerMyndighedsCentretKontaktpersonAfdelingsleder, Linette Nielsen, på tlf. 89 15 45 64 Socialfaglig koordinator, Sabrina Gregersen, på tlf. 89 15 45 07Da én af vores dygtige og vellidte medarbejdere har søgt om orlov i 1 år for at kunne udforske ”Downunder”, har du nu muligheden for at blive en del af et fantastisk team. Vi søger derfor en ny kollega fra 15. juli 2019 til 1. august 2020.

Ønsker du at arbejde som socialrådgiver/socialformidler i en organisation som altid er i bevægelse? Ønsker du at arbejde i et område med ”høj puls”, hvor befolkningsgrundlaget er mangfoldigt?

Så er MyndighedsCentret i Randers Kommune måske noget for dig. Vi arbejder målrettet med systematik og styr på basis. Derudover har vi sideløbende et stort udviklings- og uddannelsesprogram, som du skal være en aktiv og medskabende del af. Målet er at sikre udsatte børn og deres familier den bedst mulige støtte med udgangspunkt i barnets eller den unges behov, og under hensyntagen til familiens samlede ressourcer og muligheder. Vi arbejder aktivt og inddragende med barnets og familiens netværk med udgangspunkt i løsningsfokuserende tilgange og anerkendende relationer. Vi har ICS som hoved-redskab i den analyserende del af vores praksis.

Alle rådgiverne i MyndighedsCentret anvender coaching, sparring og rådgivning til børn, unge og deres familier, afholder børnesamtaler og familiesamtaler, arbejder målrettet med netværket som en ressource samt arbejder administrativt indenfor de lovbestemte tidsfrister, der er på området. MyndighedsCentret er et arbejdsområde, der stiller store krav til kreativiteten og evnen til at finde løsninger på ofte vanskelige og komplekse problemstillinger. Vi har en bred vifte af indsatser, som vi kan henvise til. En af de ting vi værdsætter meget er et konstruktivt, løsningsfokuseret og fremadskuende samarbejde med familierne, netværket og vores samarbejdspartnere.

MyndighedsCentret er organiseret i 4 teams;
Modtagelsen, Børneteamet, Ungeteamet og Anbringelsesteamet.


Anbringelsesteamet varetager og følger op på anbringelsessagerne. Der arbejdes systematisk og målrettet med SEL §140 handleplaner, SEL § 54 forældrehandleplaner, samværsafgørelser samt udarbejdelse af tillæg til de børnefaglige undersøgelser efter SEL § 50. Anbringelsesteamet varetager frivillige såvel som tvangsmæssige anbringelser. Vi har et stort fokus på barnets ret til samvær med biologisk familie, netværkets ressourcer og betydning for barnet samt samarbejde på tværs. Der arbejdes i Anbringelsesteamet med plejefamilier, netværksplejefamilier, døgninstitutioner og andre foranstaltninger, der kan bidrage til løsninger for familien og det enkelte barn.

Vi forventer, at du på det faglige plan
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk, helhedsorienteret og er bekendt med lovgivningen på området
  • er struktureret og kan organisere det administrative arbejde samt prioritere i en travl hverdag
  • indgår konstruktivt i såvel den faglige som den administrative opgaveløsning
  • er handlingsorienteret og har gode kommunikative evner
  • er udviklingsorienteret og har lyst til at bidrage
  • har fokus på inddragelse af netværket og dets ressourcer
  • er villig til at modtage supervision
  • i det daglige arbejde kan omsætte vores sociale faglige tilgange til praksis

Vi forventer, at du som person
  • er innovativ, nysgerrig og kompetent
  • er ressourceorienteret, og ser muligheder fremfor begrænsninger
  • har lyst til at bidrage til det sociale fællesskab
  • er ressourcestærk og robust.

Vi kan tilbyde
  • en arbejdsplads med engagerede og motiverede kollegaer
  • gode arbejdsforhold med alsidige og helhedsorienterede arbejdsopgaver
  • en arbejdsplads, hvor trivsel og arbejdsglæde skal være et nøglebegreb
  • en arbejdsplads, hvor kerneopgaven er i fokus
  • mentorordning i de første 3 måneder.

Vi arbejder med ICS (Integrated Childrens System) og med DUBU 3.0., hvorfor ansøgere med kendskab til dette vil blive foretrukket - dog har vi mulighed for at tilbyde den grundlæggende undervisning.

Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte Afdelingsleder, Linette Nielsen, på tlf. 89 15 45 64 eller socialfaglig koordinator, Sabrina Gregersen, på tlf. 89 15 45 07.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Der afholdes ansættelsessamtaler den 1. juli 2019.

Ved ansættelsen indhentes Børne- og straffeattest.

Ansættelsesforhold
Fuld tid - tidsbegrænset stilling.

Tiltrædelse
15-07-2019

Ansøgningsfrist
25-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
MyndighedsCentret

Kontaktperson
Afdelingsleder, Linette Nielsen, på tlf. 89 15 45 64
Socialfaglig koordinator, Sabrina Gregersen, på tlf. 89 15 45 07

 

Randers KommuneRanders C2019-06-13T00:00:002019-06-25T00:00:00
330038727Socialrådgiver til sygedagpengeRobot Jobcenter Odder søger socialrådgiver til sygedagpengeteamet Til vores sygedagpengeteam søger vi en socialrådgiver socialformidler 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat fra 1.7.2019 eller snarest muligt derefter Er du engageret, selvstændig og ansvarsfuld ? Kan du kommunikere tydeligt og respektfuldt ? Kan du sætte i gang og afslutte ? Kan du strukturere dine arbejdsopgaver selvstændigt, herunder den administrative del af jobbet ? Er du socialrådgiver af hjertet, der kan holde hovedet koldt ? Og er du samtidigt fuld af gode ideer og har et positivt sind ? Ja så er det dig, vi søger….. Dine primære opgaver vil være indenfor følgende områder: Sagsbehandling af sygedagpengesager Dobbeltfunktion som socialrådgiver og jobkonsulent i fastholdelsessager Udarbejdelse af rehabiliteringsplaner til borgere, der skal i ressourceforløb, fleksjob og på førtidspension, samt deltagelse i rehabiliteringsteammøder Vi kan tilbyde: en travl og dynamisk arbejdsplads, som er i konstant udvikling gode kolleger i sygedagpengeteamet og opgavefællesskabet med jobkonsulenter og vores tilbudsafdeling et afvekslende job med høj grad af selvstændig kompetence supervision sundhedsordning Ansøgningsfrist: 24. juni 2019 kl. 8.00. Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og forventer at afholde samtaler den 27. juni 2019 om eftermiddagen på Odder rådhus Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst ny løn. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Susanne Lund Jensen på 87 80 40 33, mobil 24 86 55 11 eller faglig koordinator Bodil Kaalund Rasmussen på telefon 24865579 Ansøgning via Odder kommunes hjemmeside

 

Jobcenter Odder søger socialrådgiver til sygedagpengeteamet 

 

Til vores sygedagpengeteam søger vi en socialrådgiver / socialformidler 37 timer pr. uge. 

 

Stillingen ønskes besat fra 1.7.2019 eller snarest muligt derefter

  • Er du engageret, selvstændig og ansvarsfuld ?
  • Kan du kommunikere tydeligt og respektfuldt ?
  • Kan du sætte i gang og afslutte ?
  • Kan du strukturere dine arbejdsopgaver selvstændigt, herunder den administrative del af jobbet ?
  • Er du socialrådgiver af hjertet, der kan holde hovedet koldt ?
  • Og er du samtidigt fuld af gode ideer og har et positivt sind ? 

Ja så er det dig, vi søger….. 

 

Dine primære opgaver vil være indenfor følgende områder:

  • Sagsbehandling af sygedagpengesager
  • Dobbeltfunktion som socialrådgiver og jobkonsulent i fastholdelsessager
  • Udarbejdelse af rehabiliteringsplaner til borgere, der skal i ressourceforløb, fleksjob og på førtidspension, samt deltagelse i rehabiliteringsteammøder 

 Vi kan tilbyde:

  • en travl og dynamisk arbejdsplads, som er i konstant udvikling
  • gode kolleger i sygedagpengeteamet og opgavefællesskabet med jobkonsulenter og vores tilbudsafdeling
  • et afvekslende job med høj grad af selvstændig kompetence
  • supervision
  • sundhedsordning

Ansøgningsfrist: 24. juni 2019 kl. 8.00.

 

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og forventer at afholde samtaler den 27. juni 2019 om eftermiddagen på Odder rådhus 

 

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst / ny løn. 

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Susanne Lund Jensen på 87 80 40 33, mobil 24 86 55 11 eller faglig koordinator Bodil Kaalund Rasmussen på telefon 24865579

Ansøgning via Odder kommunes hjemmeside  

 

 

Jobcenter OdderOdder2019-06-08T00:00:002019-08-01T00:00:00
330030007Pædagog/socialrådgiverRobot Havredal Praktiske Uddannelser søger per 1. august 2019 en medarbejder med pædagogisk og eller socialrådgiverbaggrund til en fast stilling på 37 timer uge. Havredal Praktiske Uddannelser er et helhedsorienteret uddannelsestilbud, som tilbyder uddannelse inden for landbrug, have-anlæg og butik i autentiske læringsmiljøer med henblik på udslusning til job og en tilværelse i egen bolig med et så selvstændigt liv som muligt. Målgruppen er unge med særlige behov i alderen 16-25 år med generelle og specifikke indlæringsvanskeligheder, ADHD samt autismespektrumforstyrrelser. Tilbuddet er ikke for kriminelle, misbrugere eller unge, der har behov for døgndækning. Vi arbejder bl.a. med KRAP, KAT kassen og neuropædagogiske og psykologiske tilgange i et situeret læringsperspektiv. Stillingen omfatter opgaver inden for to afdelinger teams: • Beskrivelser med henblik på afklaring af arbejdsevne samt vurdering af bostøttebehov. Beskrivelserne skal kunne indgå i rehabiliteringsplaner med henblik på indstilling til fleksjob eller ressourceforløb. • Løbende evaluering og sparring med henblik på at understøtte skolens arbejde med målsætninger for den enkelte elev. • Være med til at understøtte et bredt tværfagligt samarbejde med faglærere, boundervisere, jobkonsulenter samt med forvaltninger i mange kommuner. • Boundervisning og kontaktlærerfunktion • Kontaktlærerfunktion med primært ansvar for et antal elevers trivsel og udvikling til så selvstændig livsførelse, som den enkeltes potentiale rækker til (ADL funktioner). • Aftenvagter i boundervisningen hvor den primære opgave er at understøtte praktiske funktioner bl.a. madlavning i elevhusene samt understøtte udviklingen af elevernes sociale kompetencer. Der må forventes to aftenvagter 15.00-21.00 om ugen. Vi forventer: • At du har kompetencer og kendskab til unge med generelle og specifikke indlæringsvanskeligheder, ADHD samt autismespektrumforstyrrelser. • At du har flair for IT samt sikker skriftlig formuleringsevne. • At du kan arbejde selvstændigt og vedholdende. • At du kan arbejde struktureret og med overblik ift. faglig dokumentation. Det er en fordel at have kendskab til STU uddannelsesplaner herunder UVvej og UNOIT. • At du er systematisk, struktureret og selvstændig i udførelsen af opgaverne. • At du er fleksibel og kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer. • At du har gode relationelle kompetencer og evner at være i en ligeværdig dialog med eleverne. • At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker, formår at tilsidesætte egne normer, holdninger og værdier og i høj grad følger og understøtter elevernes initiativer og ønsker. Vi tilbyder: • En høj faglighed, hvor en anerkendende og neuropædagogisk tilgang har fokus. • Tværprofessionelt samarbejde som et fast redskab i hverdagen. • Plads til nytænkning og en høj grad af frihed i opgaveløsningen. • Sparring og supervision med kolleger, ledelse og eksterne supervisere. • Et spændende job på et uddannelsestilbud i konstant udvikling, der arbejder målrettet og resultatorienteret. • Løn efter overenskomst med SL. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til pædagogisk leder Mette Navntoft på tlf. 61620225. se også mere på www.havredal.dk Ansøgningen mærkes Ansøgning og skal være os i hænde senest fredag den 21.06.2019. Samtalerne finder sted onsdag 26. juni kl. 13-15.

Havredal Praktiske Uddannelser søger per 1. august 2019 en medarbejder med pædagogisk og/eller socialrådgiverbaggrund til en fast stilling på 37 timer/uge.


Havredal Praktiske Uddannelser er et helhedsorienteret uddannelsestilbud, som tilbyder uddannelse inden for landbrug, have-anlæg og butik i autentiske læringsmiljøer med henblik på udslusning til job og en tilværelse i egen bolig med et så selvstændigt liv som muligt. Målgruppen er unge med særlige behov i alderen 16-25 år med generelle og specifikke indlæringsvanskeligheder, ADHD samt autismespektrumforstyrrelser.
Tilbuddet er ikke for kriminelle, misbrugere eller unge, der har behov for døgndækning.


Vi arbejder bl.a. med KRAP, KAT kassen og neuropædagogiske og psykologiske tilgange i et situeret læringsperspektiv.


Stillingen omfatter opgaver inden for to afdelinger/teams:


• Beskrivelser med henblik på afklaring af arbejdsevne samt vurdering af bostøttebehov. Beskrivelserne skal kunne indgå i rehabiliteringsplaner med henblik på indstilling til fleksjob eller ressourceforløb.


• Løbende evaluering og sparring med henblik på at understøtte skolens arbejde
med målsætninger for den enkelte elev.


• Være med til at understøtte et bredt tværfagligt samarbejde med faglærere, boundervisere, jobkonsulenter samt med forvaltninger i mange kommuner.


• Boundervisning og kontaktlærerfunktion


• Kontaktlærerfunktion med primært ansvar for et antal elevers trivsel og udvikling til så selvstændig livsførelse, som den enkeltes potentiale rækker til (ADL funktioner).


• Aftenvagter i boundervisningen hvor den primære opgave er at understøtte praktiske funktioner bl.a. madlavning i elevhusene samt understøtte udviklingen af elevernes sociale kompetencer. Der må forventes to aftenvagter 15.00-21.00 om ugen.


Vi forventer:


• At du har kompetencer og kendskab til unge med generelle og specifikke indlæringsvanskeligheder, ADHD samt autismespektrumforstyrrelser.


• At du har flair for IT samt sikker skriftlig formuleringsevne.


• At du kan arbejde selvstændigt og vedholdende.

• At du kan arbejde struktureret og med overblik ift. faglig dokumentation. Det er en fordel at have kendskab til STU uddannelsesplaner herunder UVvej og UNOIT.


• At du er systematisk, struktureret og selvstændig i udførelsen af opgaverne.


• At du er fleksibel og kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer.


• At du har gode relationelle kompetencer og evner at være i en ligeværdig dialog med eleverne.


• At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker, formår at tilsidesætte egne normer, holdninger og værdier og i høj grad følger og understøtter elevernes initiativer og ønsker.


Vi tilbyder:


• En høj faglighed, hvor en anerkendende og neuropædagogisk tilgang har fokus.


• Tværprofessionelt samarbejde som et fast redskab i hverdagen.


• Plads til nytænkning og en høj grad af frihed i opgaveløsningen.


• Sparring og supervision med kolleger, ledelse og eksterne supervisere.


• Et spændende job på et uddannelsestilbud i konstant udvikling, der arbejder målrettet og resultatorienteret.


• Løn efter overenskomst med SL.

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til pædagogisk leder Mette Navntoft på
tlf. 61620225. – se også mere på www.havredal.dk


Ansøgningen mærkes ”Ansøgning” og skal være os i hænde senest fredag den 21.06.2019.
Samtalerne finder sted onsdag 26. juni kl. 13-15.

 

Havredal Praktiske Uddannelser S/IKarup J2019-06-04T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Koordinerende sagsbehandler til Udviklingshuset, Jobcenter Randers

Randers Kommune

Randers NØ
Er du vores nye kollega? Vi har fokus på at skabe gode resultater til gavn for borgere og virksomheder. Kan du inddrage sygdomsramte borgere i et forløb som understøtter deres fastholdelse eller tilbagevenden til arbejdsmarkedet, så er dette job mås...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Socialrådgiver til Kriminalforsorgen i Frihed, KIF Århus, Lokalkontoret i Randers

KiF Aarhus - Lokalkontoret i Randers

Randers C
Kunne du tænke dig at blive del af en spændende og alsidig arbejdsplads? Lige nu søger Kriminalforsorgen i Frihed, KIF Aarhus, Lokalkontoret i Randers 2 socialrådgivere. Kriminalforsorgen i Frihed (KIF) har til primær opgave at føre tilsyn med klien...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Socialrådgiver/socialformidler til Anbringelsesteamet i MyndighedsCentret

Randers Kommune

Randers C
Da én af vores dygtige og vellidte medarbejdere har søgt om orlov i 1 år for at kunne udforske Downunder , har du nu muligheden for at blive en del af et fantastisk team. Vi søger derfor en ny kollega fra 15. juli 2019 til 1. august 2020.Ønsker du a...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Socialrådgiver til sygedagpenge

Jobcenter Odder

Odder
Jobcenter Odder søger socialrådgiver til sygedagpengeteamet Til vores sygedagpengeteam søger vi en socialrådgiver socialformidler 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat fra 1.7.2019 eller snarest muligt derefter Er du engageret, selvstændig og an...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Pædagog/socialrådgiver

Havredal Praktiske Uddannelser S/I

Karup J
Havredal Praktiske Uddannelser søger per 1. august 2019 en medarbejder med pædagogisk og eller socialrådgiverbaggrund til en fast stilling på 37 timer uge. Havredal Praktiske Uddannelser er et helhedsorienteret uddannelsestilbud, som tilbyder uddann...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019