Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Team Voksne med Særlige Behov


Vi søger en ny ansvarsbevidst kollega med interesse for de udsatte voksne og tværfagligt samarbejde



I Team Voksne med Særlige behov lægger vi vægt på et nært samarbejde med borgerne. Vi tager os primært af myndighedsopgaver omkring tildeling af og opfølgning i tilbud efter Servicelovens bestemmelser vedrørende socialpsykiatri, handicap, misbrug, hjemløshed og andre særlige sociale problemer.

Vi søger nu en ny kollega, og ønsker os en socialrådgiver/-formidler - eller anden medarbejder med tilsvarende relevant erfaring – med en stærk faglig profil.



Opgaver i teamet

Vi har fokus på kvalitet og faglighed i vores sagsbehandling, som foregår i et tæt tværgående samarbejde med andre afdelinger i Kommunen.

Teamet varetager en række opgaver bl.a.:

  • træffer vurderinger ud fra VUM
  • rådgiver og vejleder samt iværksætter tilbud med udgangspunkt i en rehabiliterende tilgang
  • udarbejder indstillinger til Visitationsudvalget
  • fører personlige tilsyn med borgere i bo- og dagtilbud
  • går på hjemmebesøg hos borgerne ved behov
  • koordinerer og opfølger på igangværende tilbud med fokus på borgerens progression
  • vi arbejder indenfor servicelovens § 85, § 97, § 99, § 101, § 102, §103, § 104, § 107, § 108, §109, § 110 samt Lov om Specialundervisning for Voksne
  • endvidere har vi hver især nogle særområder såsom rehabiliteringsteam, psykiatrien, krise- og forsorgshjem, handicap og misbrug.

  • I teamet har vi mulighed for løbende sparring med vores juridiske konsulent, der har kontor i afdelingen 3 dage om ugen.

    I 2018/19 skal vi have indført et nyt journalsystem, og derudover skal vi til at opstarte et forløb om kommunikation, hvor vi vil arbejde med vores håndtering af borgersamtaler både telefonisk og personligt.



    Vi forestiller os, at du
  • arbejder systematisk og har overblik
  • har relevant uddannelsesbaggrund og solid erfaring inden for området

  • tager ansvar for løsning af opgaverne og vil være med til at sikre en fleksibel opgaveløsning

  • har gode kommunikative evner for at sikre et godt møde og samarbejde med den enkelte borger
  • er økonomisk ansvarlig i forhold til valg af tilbud og løsninger
  • evner at arbejde selvstændigt og tværfagligt
  • er en rutineret bruger af it-systemer som fx Office pakken
  • har gode skriftlige kompetencer
  • har fokus på muligheder og ikke på begrænsninger

  • kan fortælle, hvad du synes lyder særligt spændende ved vores arbejdsområde og måske endda også Glostrup Kommune som arbejdsplads.

  • I vores hverdag koordinerer vi meget - både internt og eksternt. En del af dit arbejde foregår hos borgerne og leverandører. Vi forventer, at du bidrager til at udvikle sagsgange og metoder, og hermed styrker den generelle kvalitet i sagsbehandlingen.

    En del af fællesskabet

    Vi er 7 personer i teamet, og du bliver her en del af et kollegialt fællesskab, hvor socialt samvær og hjælpsomhed er i fokus. Der er plads til opbakning til hinanden i hverdagen, og der er en høj grad af faglig sparring. Dit faglige engagement og mod på at byde aktivt ind i vores faglige miljø er vigtigt for os og vores arbejdsplads.

    Vi er fleksible, og her er højt til loftet. Det betyder, at der er en stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen.

    Ledelsesstilen er åben, lydhør og medinddragende.

    Du får

    En arbejdsplads tæt på offentlig transport og stor mulighed for selv at tilrettelægge din tid – vi har bl.a. flekstid. Vi har eget kontor, og derudover har vi kantine, hvor du vil kunne købe sund mad.

    Det praktiske

    Stillingen er en 37 timers stilling, som kan tiltrædes den 1. marts 2018 eller snarest herefter.

    Du ansættes som sagsbehandler i Glostrup Kommune med ansættelsessted i Center for Social Service. Løn efter principper om Ny Løn ift. gældende overenskomst.

    Vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 22. februar 2018.


    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    329755169Phoenix-2b1a6ab912018-02-06T12:38:00.697Sagsbehandler til Team Voksne med Særlige Behov
    Vi søger en ny ansvarsbevidst kollega med interesse for de udsatte voksne og tværfagligt samarbejde



    I Team Voksne med Særlige behov lægger vi vægt på et nært samarbejde med borgerne. Vi tager os primært af myndighedsopgaver omkring tildeling af og opfølgning i tilbud efter Servicelovens bestemmelser vedrørende socialpsykiatri, handicap, misbrug, hjemløshed og andre særlige sociale problemer.

    Vi søger nu en ny kollega, og ønsker os en socialrådgiver/-formidler - eller anden medarbejder med tilsvarende relevant erfaring – med en stærk faglig profil.



    Opgaver i teamet

    Vi har fokus på kvalitet og faglighed i vores sagsbehandling, som foregår i et tæt tværgående samarbejde med andre afdelinger i Kommunen.

    Teamet varetager en række opgaver bl.a.:
  • træffer vurderinger ud fra VUM
  • rådgiver og vejleder samt iværksætter tilbud med udgangspunkt i en rehabiliterende tilgang
  • udarbejder indstillinger til Visitationsudvalget
  • fører personlige tilsyn med borgere i bo- og dagtilbud
  • går på hjemmebesøg hos borgerne ved behov
  • koordinerer og opfølger på igangværende tilbud med fokus på borgerens progression
  • vi arbejder indenfor servicelovens § 85, § 97, § 99, § 101, § 102, §103, § 104, § 107, § 108, §109, § 110 samt Lov om Specialundervisning for Voksne
  • endvidere har vi hver især nogle særområder såsom rehabiliteringsteam, psykiatrien, krise- og forsorgshjem, handicap og misbrug.

  • I teamet har vi mulighed for løbende sparring med vores juridiske konsulent, der har kontor i afdelingen 3 dage om ugen.

    I 2018/19 skal vi have indført et nyt journalsystem, og derudover skal vi til at opstarte et forløb om kommunikation, hvor vi vil arbejde med vores håndtering af borgersamtaler både telefonisk og personligt.



    Vi forestiller os, at du
  • arbejder systematisk og har overblik
  • har relevant uddannelsesbaggrund og solid erfaring inden for området

  • tager ansvar for løsning af opgaverne og vil være med til at sikre en fleksibel opgaveløsning

  • har gode kommunikative evner for at sikre et godt møde og samarbejde med den enkelte borger
  • er økonomisk ansvarlig i forhold til valg af tilbud og løsninger
  • evner at arbejde selvstændigt og tværfagligt
  • er en rutineret bruger af it-systemer som fx Office pakken
  • har gode skriftlige kompetencer
  • har fokus på muligheder og ikke på begrænsninger

  • kan fortælle, hvad du synes lyder særligt spændende ved vores arbejdsområde og måske endda også Glostrup Kommune som arbejdsplads.

  • I vores hverdag koordinerer vi meget - både internt og eksternt. En del af dit arbejde foregår hos borgerne og leverandører. Vi forventer, at du bidrager til at udvikle sagsgange og metoder, og hermed styrker den generelle kvalitet i sagsbehandlingen.

    En del af fællesskabet

    Vi er 7 personer i teamet, og du bliver her en del af et kollegialt fællesskab, hvor socialt samvær og hjælpsomhed er i fokus. Der er plads til opbakning til hinanden i hverdagen, og der er en høj grad af faglig sparring. Dit faglige engagement og mod på at byde aktivt ind i vores faglige miljø er vigtigt for os og vores arbejdsplads.

    Vi er fleksible, og her er højt til loftet. Det betyder, at der er en stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen.

    Ledelsesstilen er åben, lydhør og medinddragende.

    Du får

    En arbejdsplads tæt på offentlig transport og stor mulighed for selv at tilrettelægge din tid – vi har bl.a. flekstid. Vi har eget kontor, og derudover har vi kantine, hvor du vil kunne købe sund mad.

    Det praktiske

    Stillingen er en 37 timers stilling, som kan tiltrædes den 1. marts 2018 eller snarest herefter.

    Du ansættes som sagsbehandler i Glostrup Kommune med ansættelsessted i Center for Social Service. Løn efter principper om Ny Løn ift. gældende overenskomst.

    Vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 22. februar 2018.
    2018-02-20T01:03:36.800 Vi søger en ny ansvarsbevidst kollega med interesse for de udsatte voksne og tværfagligt samarbejde I Team Voksne med Særlige behov lægger vi vægt på et nært samarbejde med borgerne. Vi tager os primært af myndighedsopgaver omkring tildeling af og opfølgning i tilbud efter Servicelovens bestemmelser vedrørende socialpsykiatri, handicap, misbrug, hjemløshed og andre særlige sociale problemer. Vi søger nu en ny kollega, og ønsker os en socialrådgiver -formidler - eller anden medarbejder med tilsvarende relevant erfaring med en stærk faglig profil. Opgaver i teamet Vi har fokus på kvalitet og faglighed i vores sagsbehandling, som foregår i et tæt tværgående samarbejde med andre afdelinger i Kommunen. Teamet varetager en række opgaver bl.a.: træffer vurderinger ud fra VUM rådgiver og vejleder samt iværksætter tilbud med udgangspunkt i en rehabiliterende tilgang udarbejder indstillinger til Visitationsudvalget fører personlige tilsyn med borgere i bo- og dagtilbud går på hjemmebesøg hos borgerne ved behov koordinerer og opfølger på igangværende tilbud med fokus på borgerens progression vi arbejder indenfor servicelovens 85, 97, 99, 101, 102, 103, 104, 107, 108, 109, 110 samt Lov om Specialundervisning for Voksne endvidere har vi hver især nogle særområder såsom rehabiliteringsteam, psykiatrien, krise- og forsorgshjem, handicap og misbrug. I teamet har vi mulighed for løbende sparring med vores juridiske konsulent, der har kontor i afdelingen 3 dage om ugen. I 2018 19 skal vi have indført et nyt journalsystem, og derudover skal vi til at opstarte et forløb om kommunikation, hvor vi vil arbejde med vores håndtering af borgersamtaler både telefonisk og personligt. Vi forestiller os, at du arbejder systematisk og har overblik har relevant uddannelsesbaggrund og solid erfaring inden for området tager ansvar for løsning af opgaverne og vil være med til at sikre en fleksibel opgaveløsning har gode kommunikative evner for at sikre et godt møde og samarbejde med den enkelte borger er økonomisk ansvarlig i forhold til valg af tilbud og løsninger evner at arbejde selvstændigt og tværfagligt er en rutineret bruger af it-systemer som fx Office pakken har gode skriftlige kompetencer har fokus på muligheder og ikke på begrænsninger kan fortælle, hvad du synes lyder særligt spændende ved vores arbejdsområde og måske endda også Glostrup Kommune som arbejdsplads. I vores hverdag koordinerer vi meget - både internt og eksternt. En del af dit arbejde foregår hos borgerne og leverandører. Vi forventer, at du bidrager til at udvikle sagsgange og metoder, og hermed styrker den generelle kvalitet i sagsbehandlingen. En del af fællesskabet Vi er 7 personer i teamet, og du bliver her en del af et kollegialt fællesskab, hvor socialt samvær og hjælpsomhed er i fokus. Der er plads til opbakning til hinanden i hverdagen, og der er en høj grad af faglig sparring. Dit faglige engagement og mod på at byde aktivt ind i vores faglige miljø er vigtigt for os og vores arbejdsplads. Vi er fleksible, og her er højt til loftet. Det betyder, at der er en stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen. Ledelsesstilen er åben, lydhør og medinddragende. Du får En arbejdsplads tæt på offentlig transport og stor mulighed for selv at tilrettelægge din tid vi har bl.a. flekstid. Vi har eget kontor, og derudover har vi kantine, hvor du vil kunne købe sund mad. Det praktiske Stillingen er en 37 timers stilling, som kan tiltrædes den 1. marts 2018 eller snarest herefter. Du ansættes som sagsbehandler i Glostrup Kommune med ansættelsessted i Center for Social Service. Løn efter principper om Ny Løn ift. gældende overenskomst. Vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 22. februar 2018.11Jobnet2b1a6ab9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-19T00:00:000010http://www.glostrup.dk/service/job?hr=show-job/260680EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3102279Glostrup Kommune11Rådhusparken 22600GlostrupDKDanmark0
    DKDanmarkDKDanmark
    8Fuldtid46Permanent520832JobNet47627751000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b1a6ab9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b1a6ab9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b1a6ab9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b1a6ab9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/4.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Glostrup Kommune er dette netop hvad du bliver mødt af.12008011Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed11Socialvæsen352858909importimport_2b1a6ab9DKDanmarkDKDanmarkda-DK