Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Visitation & Rehabilitering

Afdeling Visitation & Rehabilitering i Aabenraa Kommune søger snarest muligt en sagsbehandler med en social- og/eller sundhedsfaglig baggrund til en nyoprettet fast stilling med en ansættelsesnorm på 20 timer ugentligt. 
 
Vi er en afdeling, der er i en løbende proces, hvor vi tilpasser vores organisering af opgaver og ressourcer.  Vi har særligt fokus på tværfaglig udvikling og rehabilitering, og afdelingens kerneopgave er at understøtte borgernes evne til at mestre eget liv indenfor rammerne i Lov om Social Service og de politiske fastlagte serviceniveauer.  
 
Stillingen er organisatorisk tilknyttet Team Længerevarende, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med 9 kollegaer. 
Her får du ansvar for myndighedsudøvelse for målgruppen af borgere indenfor Handicap & Psykiatriområdet herunder udviklingshæmmede, senhjerneskadede, autister samt borgere med psykiatriske diagnoser. 
 
Dine primære opgaver i teamet er: 
  • Udredning, bevilling samt opfølgning for målgruppen af borgere i botilbud efter servicelovens §§ 85, 107 og 108.  
  • Forhandling af kontrakter med tilbuddene. 
  • Sagsbehandling vedrørende ledsagerordning, beskyttet beskæftigelse samt aktivitets- og samværstilbud for de nævnte målgrupper. 
  • Være forløbskoordinator på tværfaglige rehabiliteringsforløb. 
Ud over de nævnte opgaveområder, som du kommer til at beskæftige dig med, varetager teamet i øvrigt sagsbehandling ift støtte til køb af bil, BPA ordninger, hjælpemidler, træning, merudgifter samt behandler ansøgninger om optagelse på venteliste til pleje- og ældreboliger. 
 
Vi forventer, at du
  • har erfaring med eller interesse for at arbejde som sagsbehandler i en myndighedsafdeling i det offentlige regi. 
  • har praksis erfaring eller interesse for at arbejde med målgruppen af borgere indenfor handicap & psykiatri og ældreområdet 
  • er omstillingsparat og ser  muligheder i omstillingsprocesser. 
  • er i stand til at systematisere, prioritere og afgrænse opgaver i en travl hverdag. 
  • har gode kommunikative evner både i skrift og tale. 
  • er robust og har gåpåmod. 
Løn og ansættelsesvilkår  
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne om Lokal løn.
Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet  straffeattest, og at ansættelsen vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende
 
Yderligere oplysninger
Spørgsmål til stillingen kan rettes til Visitation & Rehabilitering teamleder Edith Møllvang Larsen tlf. nr.73767632 mobil 29446316 eller afdelingschef Bjarne Ipsen på telefon nr.: 7376 8911 eller mobil 20483027   
 
Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 18. april 2018. Send din ansøgning via linket.
Der afholdes samtaler d. 25.april. 2018. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786933Phoenix-280b397a12018-04-04T12:00:37.457Sagsbehandler til Visitation & Rehabilitering

Afdeling Visitation & Rehabilitering i Aabenraa Kommune søger snarest muligt en sagsbehandler med en social- og/eller sundhedsfaglig baggrund til en nyoprettet fast stilling med en ansættelsesnorm på 20 timer ugentligt. 
 
Vi er en afdeling, der er i en løbende proces, hvor vi tilpasser vores organisering af opgaver og ressourcer.  Vi har særligt fokus på tværfaglig udvikling og rehabilitering, og afdelingens kerneopgave er at understøtte borgernes evne til at mestre eget liv indenfor rammerne i Lov om Social Service og de politiske fastlagte serviceniveauer.  
 
Stillingen er organisatorisk tilknyttet Team Længerevarende, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med 9 kollegaer. 
Her får du ansvar for myndighedsudøvelse for målgruppen af borgere indenfor Handicap & Psykiatriområdet herunder udviklingshæmmede, senhjerneskadede, autister samt borgere med psykiatriske diagnoser. 
 
Dine primære opgaver i teamet er: 
  • Udredning, bevilling samt opfølgning for målgruppen af borgere i botilbud efter servicelovens §§ 85, 107 og 108.  
  • Forhandling af kontrakter med tilbuddene. 
  • Sagsbehandling vedrørende ledsagerordning, beskyttet beskæftigelse samt aktivitets- og samværstilbud for de nævnte målgrupper. 
  • Være forløbskoordinator på tværfaglige rehabiliteringsforløb. 
Ud over de nævnte opgaveområder, som du kommer til at beskæftige dig med, varetager teamet i øvrigt sagsbehandling ift støtte til køb af bil, BPA ordninger, hjælpemidler, træning, merudgifter samt behandler ansøgninger om optagelse på venteliste til pleje- og ældreboliger. 
 
Vi forventer, at du
  • har erfaring med eller interesse for at arbejde som sagsbehandler i en myndighedsafdeling i det offentlige regi. 
  • har praksis erfaring eller interesse for at arbejde med målgruppen af borgere indenfor handicap & psykiatri og ældreområdet 
  • er omstillingsparat og ser  muligheder i omstillingsprocesser. 
  • er i stand til at systematisere, prioritere og afgrænse opgaver i en travl hverdag. 
  • har gode kommunikative evner både i skrift og tale. 
  • er robust og har gåpåmod. 
Løn og ansættelsesvilkår  
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne om Lokal løn.
Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet  straffeattest, og at ansættelsen vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende
 
Yderligere oplysninger
Spørgsmål til stillingen kan rettes til Visitation & Rehabilitering teamleder Edith Møllvang Larsen tlf. nr.73767632 mobil 29446316 eller afdelingschef Bjarne Ipsen på telefon nr.: 7376 8911 eller mobil 20483027   
 
Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 18. april 2018. Send din ansøgning via linket.
Der afholdes samtaler d. 25.april. 2018. 
 
2018-04-18T22:50:28.930 Afdeling Visitation & Rehabilitering i Aabenraa Kommune søger snarest muligt en sagsbehandler med en social- og eller sundhedsfaglig baggrund til en nyoprettet fast stilling med en ansættelsesnorm på 20 timer ugentligt. Vi er en afdeling, der er i en løbende proces, hvor vi tilpasser vores organisering af opgaver og ressourcer. Vi har særligt fokus på tværfaglig udvikling og rehabilitering, og afdelingens kerneopgave er at understøtte borgernes evne til at mestre eget liv indenfor rammerne i Lov om Social Service og de politiske fastlagte serviceniveauer. Stillingen er organisatorisk tilknyttet Team Længerevarende, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med 9 kollegaer. Her får du ansvar for myndighedsudøvelse for målgruppen af borgere indenfor Handicap & Psykiatriområdet herunder udviklingshæmmede, senhjerneskadede, autister samt borgere med psykiatriske diagnoser. Dine primære opgaver i teamet er: Udredning, bevilling samt opfølgning for målgruppen af borgere i botilbud efter servicelovens §§ 85, 107 og 108. Forhandling af kontrakter med tilbuddene. Sagsbehandling vedrørende ledsagerordning, beskyttet beskæftigelse samt aktivitets- og samværstilbud for de nævnte målgrupper. Være forløbskoordinator på tværfaglige rehabiliteringsforløb. Ud over de nævnte opgaveområder, som du kommer til at beskæftige dig med, varetager teamet i øvrigt sagsbehandling ift støtte til køb af bil, BPA ordninger, hjælpemidler, træning, merudgifter samt behandler ansøgninger om optagelse på venteliste til pleje- og ældreboliger. Vi forventer, at du har erfaring med eller interesse for at arbejde som sagsbehandler i en myndighedsafdeling i det offentlige regi. har praksis erfaring eller interesse for at arbejde med målgruppen af borgere indenfor handicap & psykiatri og ældreområdet er omstillingsparat og ser muligheder i omstillingsprocesser. er i stand til at systematisere, prioritere og afgrænse opgaver i en travl hverdag. har gode kommunikative evner både i skrift og tale. er robust og har gåpåmod. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne om Lokal løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet straffeattest, og at ansættelsen vil være betinget af, at denne er tilfredsstillende Yderligere oplysninger Spørgsmål til stillingen kan rettes til Visitation & Rehabilitering teamleder Edith Møllvang Larsen tlf. nr.73767632 mobil 29446316 eller afdelingschef Bjarne Ipsen på telefon nr.: 7376 8911 eller mobil 20483027 Ansøgning Ansøgningsfristen er den 18. april 2018. Send din ansøgning via linket. Der afholdes samtaler d. 25.april. 2018.10Phoenix280b397a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1044&ProjectId=146097&DepartmentId=18983&MediaId=4655&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3204908Visitation og Rehabilitering11Skelbækvej 26200AabenraaDKDanmarkORS/280b397a_logo.pngORS/Small/280b397a_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent548725AabenraaMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=280b397ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=280b397ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=280b397a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=280b397a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/3.jpgHos Visitation og Rehabilitering søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler25Offentlig administration354156143eml@aabenraa.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK