Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandlere til den kommende Motorstyrelse

Har du erfaring med sagsbehandling? Og trives du med at besvare skriftlige og telefoniske kundehenvendelser i en afvekslende hverdag, hvor tingene går stærkt? I den kommende Motorstyrelse søger vi efter nye kollegaer, der kan sikre korrekt og effektiv sagsbehandlingen i forbindelse med indregistrering og eksport af køretøjer.

I Danmark er der registreret 4,6 millioner køretøjer, hvoraf der årligt eksporteres omkring 40.000 køretøjer. En af Motorstyrelsens vigtige opgaver er at sikre korrekt og effektiv sagsbehandling af de mange opgaver og henvendelser, der følger i kølvandet på de mange registreringer til glæde for de mange danske bilejere. Det indebærer blandt andet vejledning af både bilejere og bilbranche, samt vedligeholdelse af Motorregisteret, der indeholder alle informationer om køretøjer i Danmark.

Hvilke opgaver kan du forvente?

  • Træffe afgørelser i forbindelse med registrering, registreringspligt og eksport af køretøjer
  • Skriftlig og 2. level telefonisk besvarelse af den kommende Motorstyrelses kunder og interessenter
  • Generel vejledning af kunder og interessenter på motorområdet
  • Vedligeholdelse af breve, skabeloner m.m.

Dine opgaver løses sammen med andre kollegaer i den kommende Motorstyrelse, ligesom du vil få et tæt samarbejde med kollegaer fra den øvrige skatteforvaltning. Du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dine opgaver og din dagligdag.

Vores forventninger til dig?
  • Erfaring med telefoniske og skriftlige kundehenvendelser
  • Kendskab til forvaltningslovens regler
  • Åben og serviceminded
  • Relevant uddannelse, f.eks. Administrationsbachelor indenfor offentlig administration
  • Høj grad af datadisciplin
  • Gode sprogkundskaber i engelsk og/eller tysk, da mange af vores henvendelser kommer fra ikke-dansktalende kunder

Vi forventer endvidere, at du trives med komplekse problemstillinger i en omskiftelig arbejdsdag, og at du kan bevare overblikket – også når informationsmængden er stor og læringskurven er stejl. Vi forventer naturligvis, at du har en empatisk og professionel tilgang til vores kunder, ligesom gode samarbejdsevner er et must.

Hvad kan vi tilbyde?
Vi tilbyder et job i den kommende Motorstyrelse, der er under udvikling med fokus på målrettet og databaseret opgaveløsning. Du får rig mulighed for at påvirke den kommende Motorstyrelses fremtidige løsninger, ligesom du vil blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes.

I den kommende Motorstyrelse praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde, og vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for vores værdier.

Ansøgning og kontakt
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Jes Tilsted på tlf. 72 38 99 97 eller funktionsleder Flemming Redøn på tlf. 72 38 72 74.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Nybrogade 6, st., 9000 Aalborg.

Ansøgningsfrist 19. april 2018. Tiltrædelse snarest muligt.

Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

En del af din oplæring kan komme til at foregå andre steder i landet.

Motorstyrelsen
Som led i regeringens plan ”Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021” vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Motorstyrelsens kerneopgave bliver at sikre korrekt og effektiv afgiftsberegning og registrering af alle køretøjer. Styrelsen forventes bemandet med ca. 250-300 medarbejdere og får kontorer i Aalborg, Høje Tåstrup, Odense og Aarhus.
Læs mere om Motorstyrelsen på http://www.fra1til7.dk.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329783641Phoenix-3fc253e312018-03-26T16:00:57.107Sagsbehandlere til den kommende MotorstyrelseHar du erfaring med sagsbehandling? Og trives du med at besvare skriftlige og telefoniske kundehenvendelser i en afvekslende hverdag, hvor tingene går stærkt? I den kommende Motorstyrelse søger vi efter nye kollegaer, der kan sikre korrekt og effektiv sagsbehandlingen i forbindelse med indregistrering og eksport af køretøjer.

I Danmark er der registreret 4,6 millioner køretøjer, hvoraf der årligt eksporteres omkring 40.000 køretøjer. En af Motorstyrelsens vigtige opgaver er at sikre korrekt og effektiv sagsbehandling af de mange opgaver og henvendelser, der følger i kølvandet på de mange registreringer til glæde for de mange danske bilejere. Det indebærer blandt andet vejledning af både bilejere og bilbranche, samt vedligeholdelse af Motorregisteret, der indeholder alle informationer om køretøjer i Danmark.

Hvilke opgaver kan du forvente?
  • Træffe afgørelser i forbindelse med registrering, registreringspligt og eksport af køretøjer
  • Skriftlig og 2. level telefonisk besvarelse af den kommende Motorstyrelses kunder og interessenter
  • Generel vejledning af kunder og interessenter på motorområdet
  • Vedligeholdelse af breve, skabeloner m.m.

Dine opgaver løses sammen med andre kollegaer i den kommende Motorstyrelse, ligesom du vil få et tæt samarbejde med kollegaer fra den øvrige skatteforvaltning. Du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dine opgaver og din dagligdag.

Vores forventninger til dig?
  • Erfaring med telefoniske og skriftlige kundehenvendelser
  • Kendskab til forvaltningslovens regler
  • Åben og serviceminded
  • Relevant uddannelse, f.eks. Administrationsbachelor indenfor offentlig administration
  • Høj grad af datadisciplin
  • Gode sprogkundskaber i engelsk og/eller tysk, da mange af vores henvendelser kommer fra ikke-dansktalende kunder

Vi forventer endvidere, at du trives med komplekse problemstillinger i en omskiftelig arbejdsdag, og at du kan bevare overblikket – også når informationsmængden er stor og læringskurven er stejl. Vi forventer naturligvis, at du har en empatisk og professionel tilgang til vores kunder, ligesom gode samarbejdsevner er et must.

Hvad kan vi tilbyde?
Vi tilbyder et job i den kommende Motorstyrelse, der er under udvikling med fokus på målrettet og databaseret opgaveløsning. Du får rig mulighed for at påvirke den kommende Motorstyrelses fremtidige løsninger, ligesom du vil blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes.

I den kommende Motorstyrelse praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde, og vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for vores værdier.

Ansøgning og kontakt
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Jes Tilsted på tlf. 72 38 99 97 eller funktionsleder Flemming Redøn på tlf. 72 38 72 74.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Nybrogade 6, st., 9000 Aalborg.

Ansøgningsfrist 19. april 2018. Tiltrædelse snarest muligt.

Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

En del af din oplæring kan komme til at foregå andre steder i landet.

Motorstyrelsen
Som led i regeringens plan ”Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021” vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Motorstyrelsens kerneopgave bliver at sikre korrekt og effektiv afgiftsberegning og registrering af alle køretøjer. Styrelsen forventes bemandet med ca. 250-300 medarbejdere og får kontorer i Aalborg, Høje Tåstrup, Odense og Aarhus.
Læs mere om Motorstyrelsen på http://www.fra1til7.dk.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2018-04-20T00:50:39.047 Har du erfaring med sagsbehandling? Og trives du med at besvare skriftlige og telefoniske kundehenvendelser i en afvekslende hverdag, hvor tingene går stærkt? I den kommende Motorstyrelse søger vi efter nye kollegaer, der kan sikre korrekt og effektiv sagsbehandlingen i forbindelse med indregistrering og eksport af køretøjer. I Danmark er der registreret 4,6 millioner køretøjer, hvoraf der årligt eksporteres omkring 40.000 køretøjer. En af Motorstyrelsens vigtige opgaver er at sikre korrekt og effektiv sagsbehandling af de mange opgaver og henvendelser, der følger i kølvandet på de mange registreringer til glæde for de mange danske bilejere. Det indebærer blandt andet vejledning af både bilejere og bilbranche, samt vedligeholdelse af Motorregisteret, der indeholder alle informationer om køretøjer i Danmark. Hvilke opgaver kan du forvente? Træffe afgørelser i forbindelse med registrering, registreringspligt og eksport af køretøjer Skriftlig og 2. level telefonisk besvarelse af den kommende Motorstyrelses kunder og interessenter Generel vejledning af kunder og interessenter på motorområdet Vedligeholdelse af breve, skabeloner m.m. Dine opgaver løses sammen med andre kollegaer i den kommende Motorstyrelse, ligesom du vil få et tæt samarbejde med kollegaer fra den øvrige skatteforvaltning. Du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dine opgaver og din dagligdag. Vores forventninger til dig? Erfaring med telefoniske og skriftlige kundehenvendelser Kendskab til forvaltningslovens regler Åben og serviceminded Relevant uddannelse, f.eks. Administrationsbachelor indenfor offentlig administration Høj grad af datadisciplin Gode sprogkundskaber i engelsk og eller tysk, da mange af vores henvendelser kommer fra ikke-dansktalende kunder Vi forventer endvidere, at du trives med komplekse problemstillinger i en omskiftelig arbejdsdag, og at du kan bevare overblikket også når informationsmængden er stor og læringskurven er stejl. Vi forventer naturligvis, at du har en empatisk og professionel tilgang til vores kunder, ligesom gode samarbejdsevner er et must. Hvad kan vi tilbyde? Vi tilbyder et job i den kommende Motorstyrelse, der er under udvikling med fokus på målrettet og databaseret opgaveløsning. Du får rig mulighed for at påvirke den kommende Motorstyrelses fremtidige løsninger, ligesom du vil blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes. I den kommende Motorstyrelse praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde, og vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for vores værdier. Ansøgning og kontakt Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Jes Tilsted på tlf. 72 38 99 97 eller funktionsleder Flemming Redøn på tlf. 72 38 72 74. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Nybrogade 6, st., 9000 Aalborg. Ansøgningsfrist 19. april 2018. Tiltrædelse snarest muligt. Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse. En del af din oplæring kan komme til at foregå andre steder i landet. Motorstyrelsen Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Motorstyrelsens kerneopgave bliver at sikre korrekt og effektiv afgiftsberegning og registrering af alle køretøjer. Styrelsen forventes bemandet med ca. 250-300 medarbejdere og får kontorer i Aalborg, Høje Tåstrup, Odense og Aarhus. Læs mere om Motorstyrelsen på http: www.fra1til7.dk. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet3fc253e3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=112034&DepartmentId=8592&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3197073SKAT11Skibsbyggerivej 59000Aalborg72389997DKDanmark157.046515009.94548700
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent546010JobNet48012891000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3fc253e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3fc253e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3fc253e3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3fc253e3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Akademisk medarbejder i dag.12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration353966022Majkenmajken.rasmussen@skat.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK