Sagsbehandlere til Fiskeristyrelsens Team Tilsagn og Udbetaling i Hav- og Fiskeritilskudskontoret i Augustenborg

Sagsbehandlere til Fiskeristyrelsens Team Tilsagn og Udbetaling i Hav- og Fiskeritilskudskontoret i Augustenborg 
 
Har du lyst til at arbejde med tilskudsordninger under Den Europæiske Hav- og Fiskerifond (EHFF), der understøtter indsatser inden for natur og miljø, innovation samt vækst og beskæftigelse i fiskeri- og akvakultursektoren? Så har vi jobbet til dig i Augustenborg
 
Velkommen til Hav & Fiskeritilskud 
Hav & Fiskeritilskudskontoret arbejder med at udvikle og administrere tilskudsordninger for fiskeri- og akvakulturerhvervet samt vandmiljøet i Danmark. Kontoret består af 24 dygtige og engagerede medarbejdere fordelt på to teams. Stillingerne er placeret i Team Tilsagn & Udbetaling i Augustenborg. Team Politik & Design er placeret i København. 
Du vil komme til at arbejde tæt sammen med 12 kollegaer og en teamleder. Vi har en uhøjtidelig omgangstone, hvor vi også lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde.  
  
Du sørger for høj faglig kvalitet og koordinering med dine kollegaer, så sagsbehandlingen kan ske hurtigt og effektivt 
Du vil komme til at arbejde som sagsbehandler med udbetaling eller tilsagn, og du skal være fleksibel i opgaveløsningen på begge områder. Arbejdet består i behandling af udbetalingsanmodninger og projektansøgninger til forskellige ordninger under hav- og fiskeriudviklingsprogrammet. Du vil blive ansvarlig for at sagsbehandle ud fra gældende bekendtgørelser og vejledninger. I perioder vil der være arbejde med budget- og projektændringer, kontrol, revision, udbud og kundekontakt. Du vil få et tæt samarbejde med øvrige kollegaer, produktionskoordinator, jurister og teamleder. Der er løbende kontakt til ansøgerne og tæt samarbejde med vores kollegaer i Team Politik og Design i København. 
 
Det meste af sagsbehandlingen foregår digitalt, og vi udvikler løbende systemer og sagsgange, som kan effektivisere og forenkle de komplekse processer, så de bliver lettere tilgængelig for alle. Vi arbejder primært i IT-systemerne BTAS og CAPTAS. Kender du dem ikke, vil vi introducere dig for dem. 
 
Din arbejdsdag er varieret og fyldt med ad hoc opgaver. Samtidig har du opgaver, der løber over en længere periode, og som skal planlægges og løses i et samarbejde på tværs af Fiskeristyrelsen. 
  
Om dig  
Du har en administrativ baggrund og gode IT-kompetencer. Derudover vil det være en fordel med kendskab til offentlig administration, god regnskabsforståelse og meget gerne erfaring med komplekse bilagssager. 
  
Jobbet kræver, at du har gode kommunikationsevner og har en personlig autoritet, som skaber tryghed hos kolleger og samarbejdspartnere. Du behandler ofte komplekse sager og foretager selvstændige vurderinger af ansøgningerne, og det er nødvendigt, at du mestrer balancen mellem at sikre god faglig kvalitet og at være en handlekraftig afslutter.  
  
Du er struktureret og analytisk, har gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner. Du har masser af gå-på-mod og bidrager positivt til at nå de fælles mål – selv i en travl og omskiftelig hverdag. Det skal ligge dig meget på sinde, at vores kunder får en sagsbehandling med høj kvalitet og føler sig godt behandlet. Vores kunder er fiskere, konsulenter, tekniske og videnskabelige institutioner og kommuner i hele landet. 
   
Ansættelsesvilkår                              
Stillingerne ønskes besat snarest muligt og senest 1. maj 2018. 
 
Ansættelse vil ske efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO (Det statslige område) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT. 
 
Ansættelsesområde
Ansættelsesområdet er Fiskeristyrelsen, og tjenestested er Augustenborg Slot 3, 6440 Augustenborg. 
  
Kontakt  
Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest 5. marts 2018.  
  
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 11.  
 
Fiskeristyrelsen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Derfor opfordres alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. 
 
Fiskeristyrelsen er en ny styrelse under Udenrigsministeriet. Styrelsen beskæftiger ca. 235 medarbejdere og omfatter en central del, der består af en afdeling i København og en afdeling i Augustenborg, samt den regionale fiskerikontrol, der består af to inspektorater, et fiskeri monitoreringscenter og tre fiskerikontrolskibe. 
 



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:12. februar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

Engageret sagsbehandler til kontrol af punktafgifter i den kommende Skattestyrelse

SKAT

København
Motiveres du af at arbejde med komplekse og spændende sager, hvor du selvstændigt træffer beslutninger, og har du gode kompetencer inden for både kontrol revision og afgifter? Så håber vi at høre fra dig. Kontrol- Revisionsopgaver inden for punktafg...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:4. marts 2018

Business Controller til Økonomidivisionen ved Værnsfælles Forsvarskommando

Civile stillinger

København
Vil du være med til at styre Forsvarets økonomi? Har du mod på at arbejde med økonomistyring i en af de mest komplekse styrelser i den danske stat? Er du engageret, fagligt dygtig og god til at samarbejde? Så er du måske den vi søger. Som ansat hos ...
Indrykket:2. februar 2018
Udløbsdato:19. februar 2018

Administrativ medarbejder til Campus Service SUNDs afdeling for rengøring- og kantinedrift

Campus Service SUND

Frederiksberg
Campus Service SUND søger en administrativ medarbejder til vores afdeling for rengøring og kantine. I rengøringssektion tager vi os blandt andet af: graffitirens, rottebekæmpelse, vinduespolering, måtteservice insta800 kontroller, kontraktstyring på...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:3. april 2018

Kontorfuldmægtigt ( Care Supervisor )

HUMAN CARE A/S

Care Supervisor for Human Care søges Vi søger en ansvarlig kontoransat, og du kan søge jobbet, selvom du ingen kontorerfaring har. Du skal dog helst have 6-7 års sundhedsfaglig erfaring som SOSU hjælper, SOSU assistent eller sygeplejerske. Du behøve...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Konsulent med potentiale til Koncernøkonomi i Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet

Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet

København
Vil du arbejde med finanslov, koncernstyring og økonomi i en koncern, der favner særdeles bredt over alt fra energiforlig og vejrudsigter til jordbundsundersøgelser og store offentlige digitaliseringsprojekter. Om jobbet Vi søger en erfaren konsulen...