Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandlere til generationsskiftesager i den kommende Skattestyrelse (Genopslag)

Har du interesse for skattemæssige problemstillinger inden for generationsskifte?
Har du lyst til at arbejde med både alsidige og specialiserede opgaver?
Så har du nu muligheden for at blive en del af et fagligt dygtigt team i Struer.

Sagsbehandling af generationsskiftesager
Vi behandler sager om generationsskifte for virksomheder i hele landet og kommer i den forbindelse i dialog med rådgivere på skatte- og generationsskifteområdet. Herved får man som sagsbehandler et godt indblik i forskellige selskabskonstruktioner og finansieringsformer.

Da behandling af gaveafgiftssager inden for generationsskifte samles i Skattecenter Struer pr. 1 maj 2018, søger vi en til to kolleger, som har lyst til at indgå i et team, som beskæftiger sig med disse sager.

Vi søger dig, der har interesse for skatteret og selskabsskatteretten samt for regnskaber.

Vores sagsbehandling består hovedsageligt i efterprøvelse af, om gaveanmeldelser opfylder krav i skatte- og selskabslovgivning, herunder om værdiansættelsen er korrekt. Vi har et tæt samarbejde med andre specialenheder i Skattestyrelsen, som bidrager med deres viden på værdiansættelsesområdet.


Dine faglige og personlige kompetencer
Din uddannelsesmæssige baggrund kan fx være skatterevisor, erhvervsjurist, revisor eller anden teoretisk uddannelse med fokus på økonomi, regnskab og selskabsret. Du har interesse inden for skatteretten, gerne suppleret med specialviden inden for selskabsområdet.

Vi forventer, at du er resultatorienteret og kan bevare overblikket, selvom informationsmængden er omfattende. Derudover forventer vi, at du er parat til at deltage aktivt i den daglige sagsbehandling og sparring med kolleger.

Du arbejder struktureret med dine opgaver, er dygtig til at prioritere og er ligeledes i stand til at argumentere skriftligt.

Din nye enhed
Din enhed vil blive Dødsbo 1, som er placeret i afdelingen Borgere i den kommende Skattestyrelse. Én enhed, der er præget af engagement, og som har et godt socialt miljø med en humoristisk og uhøjtidelig omgangstone, og vi tilbyder et spændende, specialiseret og selvstændigt arbejde.
Enheden består på nuværende tidspunkt af 37 medarbejdere.

Hvis du vil vide mere om Struer som by eller om arbejdsopgaverne, så klik her!

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, cv og dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale senest den 29. april 2018 via linket ”søg jobbet”.

Ønsker du yderligere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Per Kragsø på tlf.: 72 38 86 56.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 18 med ansættelse snarest herefter.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er indtil videre: Fabriksvej 13, 7600 Struer.

Der vil blive indhentet straffeattest forud for ansættelse.

Om Skattestyrelsen
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Skattestyrelsens kerneopgave bliver at sikre nem og korrekt skattebetaling for borgere og virksomheder. Styrelsen forventes bemandet med ca. 3.300-3.500 medarbejdere og får kontorer i hele landet, herunder i København, Ribe, Høje Taastrup, Århus og Odense. Læs mere om Skattestyrelsen på http://www.fra1til7.dk.

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329789667Phoenix-935f8cdd12018-04-09T14:02:00.847Sagsbehandlere til generationsskiftesager i den kommende Skattestyrelse (Genopslag)Har du interesse for skattemæssige problemstillinger inden for generationsskifte?
Har du lyst til at arbejde med både alsidige og specialiserede opgaver?
Så har du nu muligheden for at blive en del af et fagligt dygtigt team i Struer.

Sagsbehandling af generationsskiftesager
Vi behandler sager om generationsskifte for virksomheder i hele landet og kommer i den forbindelse i dialog med rådgivere på skatte- og generationsskifteområdet. Herved får man som sagsbehandler et godt indblik i forskellige selskabskonstruktioner og finansieringsformer.

Da behandling af gaveafgiftssager inden for generationsskifte samles i Skattecenter Struer pr. 1 maj 2018, søger vi en til to kolleger, som har lyst til at indgå i et team, som beskæftiger sig med disse sager.

Vi søger dig, der har interesse for skatteret og selskabsskatteretten samt for regnskaber.

Vores sagsbehandling består hovedsageligt i efterprøvelse af, om gaveanmeldelser opfylder krav i skatte- og selskabslovgivning, herunder om værdiansættelsen er korrekt. Vi har et tæt samarbejde med andre specialenheder i Skattestyrelsen, som bidrager med deres viden på værdiansættelsesområdet.


Dine faglige og personlige kompetencer
Din uddannelsesmæssige baggrund kan fx være skatterevisor, erhvervsjurist, revisor eller anden teoretisk uddannelse med fokus på økonomi, regnskab og selskabsret. Du har interesse inden for skatteretten, gerne suppleret med specialviden inden for selskabsområdet.

Vi forventer, at du er resultatorienteret og kan bevare overblikket, selvom informationsmængden er omfattende. Derudover forventer vi, at du er parat til at deltage aktivt i den daglige sagsbehandling og sparring med kolleger.

Du arbejder struktureret med dine opgaver, er dygtig til at prioritere og er ligeledes i stand til at argumentere skriftligt.

Din nye enhed
Din enhed vil blive Dødsbo 1, som er placeret i afdelingen Borgere i den kommende Skattestyrelse. Én enhed, der er præget af engagement, og som har et godt socialt miljø med en humoristisk og uhøjtidelig omgangstone, og vi tilbyder et spændende, specialiseret og selvstændigt arbejde.
Enheden består på nuværende tidspunkt af 37 medarbejdere.

Hvis du vil vide mere om Struer som by eller om arbejdsopgaverne, så klik her!

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, cv og dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale senest den 29. april 2018 via linket ”søg jobbet”.

Ønsker du yderligere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Per Kragsø på tlf.: 72 38 86 56.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 18 med ansættelse snarest herefter.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er indtil videre: Fabriksvej 13, 7600 Struer.

Der vil blive indhentet straffeattest forud for ansættelse.

Om Skattestyrelsen
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Skattestyrelsens kerneopgave bliver at sikre nem og korrekt skattebetaling for borgere og virksomheder. Styrelsen forventes bemandet med ca. 3.300-3.500 medarbejdere og får kontorer i hele landet, herunder i København, Ribe, Høje Taastrup, Århus og Odense. Læs mere om Skattestyrelsen på http://www.fra1til7.dk.

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2018-04-30T00:50:44.667 Har du interesse for skattemæssige problemstillinger inden for generationsskifte? Har du lyst til at arbejde med både alsidige og specialiserede opgaver? Så har du nu muligheden for at blive en del af et fagligt dygtigt team i Struer. Sagsbehandling af generationsskiftesager Vi behandler sager om generationsskifte for virksomheder i hele landet og kommer i den forbindelse i dialog med rådgivere på skatte- og generationsskifteområdet. Herved får man som sagsbehandler et godt indblik i forskellige selskabskonstruktioner og finansieringsformer. Da behandling af gaveafgiftssager inden for generationsskifte samles i Skattecenter Struer pr. 1 maj 2018, søger vi en til to kolleger, som har lyst til at indgå i et team, som beskæftiger sig med disse sager. Vi søger dig, der har interesse for skatteret og selskabsskatteretten samt for regnskaber. Vores sagsbehandling består hovedsageligt i efterprøvelse af, om gaveanmeldelser opfylder krav i skatte- og selskabslovgivning, herunder om værdiansættelsen er korrekt. Vi har et tæt samarbejde med andre specialenheder i Skattestyrelsen, som bidrager med deres viden på værdiansættelsesområdet. Dine faglige og personlige kompetencer Din uddannelsesmæssige baggrund kan fx være skatterevisor, erhvervsjurist, revisor eller anden teoretisk uddannelse med fokus på økonomi, regnskab og selskabsret. Du har interesse inden for skatteretten, gerne suppleret med specialviden inden for selskabsområdet. Vi forventer, at du er resultatorienteret og kan bevare overblikket, selvom informationsmængden er omfattende. Derudover forventer vi, at du er parat til at deltage aktivt i den daglige sagsbehandling og sparring med kolleger. Du arbejder struktureret med dine opgaver, er dygtig til at prioritere og er ligeledes i stand til at argumentere skriftligt. Din nye enhed Din enhed vil blive Dødsbo 1, som er placeret i afdelingen Borgere i den kommende Skattestyrelse. Én enhed, der er præget af engagement, og som har et godt socialt miljø med en humoristisk og uhøjtidelig omgangstone, og vi tilbyder et spændende, specialiseret og selvstændigt arbejde. Enheden består på nuværende tidspunkt af 37 medarbejdere. Hvis du vil vide mere om Struer som by eller om arbejdsopgaverne, så klik her! Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, cv og dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale senest den 29. april 2018 via linket søg jobbet . Ønsker du yderligere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Per Kragsø på tlf.: 72 38 86 56. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 18 med ansættelse snarest herefter. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre: Fabriksvej 13, 7600 Struer. Der vil blive indhentet straffeattest forud for ansættelse. Om Skattestyrelsen Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Skattestyrelsens kerneopgave bliver at sikre nem og korrekt skattebetaling for borgere og virksomheder. Styrelsen forventes bemandet med ca. 3.300-3.500 medarbejdere og får kontorer i hele landet, herunder i København, Ribe, Høje Taastrup, Århus og Odense. Læs mere om Skattestyrelsen på http: www.fra1til7.dk. Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet935f8cdd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=112199&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebroEuropaDanmarkJyllandVestjyllandLemvig3206541Skatteområdet i SKAT11Fabriksvej 137600Struer72388656DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent549926JobNet48047921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=935f8cddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=935f8cddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=935f8cdd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=935f8cdd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Skatteområdet i SKAT er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration354171376Malenemalene.bro@skat.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK