Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandlere til Hjælpemiddelcentret

Vil du være med til at gøre en forskel indenfor hjælpemiddelområdet og i den forbindelse levere den gode service og sagsbehandling overfor borgerne? Så er det dig, vi søger.
 
Hjælpemiddelcentret søger to fuldtidsansatte sagsbehandlere til sagsbehandlerteamet. Stillingerne er midlertidige. Den ene stilling er et barselsvikariat med start den 1. juni 2018, og den anden stilling er et fem-måneders vikariat med start den 1. juni 2018, eller tidligere. Du vil skulle arbejde med sagsbehandling af ansøgninger om tekniske hjælpemidler til beboere i plejebolig og kropsbårne hjælpemidler.  
 
Vi forventer, at du
  • har en administrativ uddannelse og erfaring med hjælpemiddelsagsbehandling efter serviceloven  
  • er ambitiøs på vegne af både dig selv og afdelingen, samtidig med at du er en god holdspiller, der bidrager til den gode stemning i teamet  
  • arbejder effektivt, struktureret, selvstændigt og analytisk med sans for orden og dokumentation  
  • kan begå dig i samarbejdet med kolleger, borgere, samarbejdspartnere og leverandører – det vil være en særlig fordel, hvis du har erfaring fra plejeområdet, så du forstår dagligdagen hos vores borgere og samarbejdspartnere  
  • har erfaring med KMD Care Hjælpemidler og gerne CURA   
Vi kan tilbyde
  • et meningsfyldt job, hvor du hver dag kan bidrage til, at vi gør en forskel for kommunens hjælpemiddelbrugere  
  • varierende og udfordrende opgaver og mulighed for at præge jobbet  
  • gode kolleger i en uformel organisation med fokus på udvikling og medindflydelse  
  • løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og aftale om ny løndannelse   
Om Hjælpemiddelcentret  
Hjælpemiddelcentret løser opgaver indenfor rådgivning, undervisning, sagsbehandling, indkøb, logistik og service på hjælpemiddelområdet på tværs af forvaltningerne i Københavns Kommune. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.  
 
Vi er ca. 80 kolleger, der beriger hinandens hverdag med vidt forskellige faglige kompetencer. Vi sætter en ære i at levere god service, har en straks-kultur, hvor opgaverne i videst muligt omfang løses samme dag eller inden for kort tid, og vores grundlæggende filosofi er, at ting kan lade sig gøre. Du kan læse mere på www.hjaelpemiddelcentret.kk.dk.
 
Mere information
Vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte centerchef Didde Christensen på 3530 6728 eller faglig leder Martin Jonassen på 3530 6773.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 2. maj 2018.
Vi afholder ansættelsessamtaler hurtigst muligt efter ansøgningsfristen.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her