Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandlere til Sygedagpenge i Ydelsesservice København

Vi søger en ny medarbejder til en fast stilling, da en dygtig og erfaren kollega går på efterløn. Vi søger også en barselsvikar samt en årsvikar.

Afdelingens kerneopgaverne

  • Behandle udbetaling af sygedagpenge og sygedagpengerefusion til borgere, arbejdsgivere og selvstændige og at samarbejde med jobcentret
  • Telefonisk råd og vejledning til borgere og arbejdsgivere 

Dine faglige kompetencer 

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx uddannet kommunom 
  • Du har erfaring inden for fagområdet ydelse sygedagpenge 
  • Du kan sagsbehandle korrekt med afsæt i lovgivningen 
  • Du behersker stor datadisciplin og kan følge fælles arbejdsgange 
  • Du har erfaring med betjening af borgere og virksomheder, du leverer en god service, og du kan kommunikere skriftligt og mundtligt 
  • Vi ser meget gerne, at du har kendskab til fagsystemet KSD, Kommunernes Sygedagpengesystem

Dine personlige kompetencer 

  • Du er ambitiøs på vegne af dig selv og afdelingen 
  • Du er en holdspiller og bidrager til den gode stemning 
  • Du evner at arbejde effektivt, struktureret og selvstændigt 

Vi kan tilbyde 

  • Et spændende og meningsfyldt arbejde  
  • En travl hverdag i et fagligt miljø, som hele tiden er under udvikling og forandring 
  • Gode erfarne kollegaer 
  • Faglig sparring i opgavevaretagelsen  
  • En arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på trivsel, service, samarbejde og godt humør.

Løn- og ansættelsesvilkår 
Ansættelse og aflønning vil ske efter principperne for Ny Løn og i henhold til aftale med den forhandlingsberettigede organisation. 

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. 

Tiltrædelse snarest muligt.

Vi har en række personaleordninger, bl.a. kantineordning og massageordning.

Arbejdsstedet er Ydelsesservice Sygedagpenge, Krumtappen 2, 2500 Valby.

Mere information
For yderligere oplysninger om jobbet kan du kontakte afdelingschef Hanne Siholte på 2812 3979 eller faglig koordinator Anja Andersen på 6161 0770.

Søg via nedenstående link senest fredag den 15. januar 2021
Vi forventer at holde jobsamtaler i januar 2021 uge 3 og 4.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen 
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. 
Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer. 

Ydelsesservice – vi administrerer og udbetaler forsørgelsesydelse til ledige og sygemeldte københavnere og refusion til arbejdsgivere.
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.