Sagsbehandlere til værdiansættelse af ejendomme

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at arbejde med kompleks og udfordrende sagsbehandling indenfor ejendomsvurdering? Og synes du juridiske problemstillinger i forbindelse med værdiansættelse af grunde og bygninger lyder spændende? Så er det netop dig, vi søger i Vurderingsstyrelsen i Roskilde.

I Vurderingsstyrelsen udarbejder vi vurderinger af alle landets ca. 1,7 millioner ejerboliger og andre ejendomme, herunder erhvervs-, landbrugs- og skovejendomme. Det er vores fornemmeste opgave at gøre ejendomsvurderingerne mere retvisende og gennemskuelige. Derfor er vi i gang med udviklingen og implementeringen af et nyt ejendomsvurderingssystem. Vores arbejde vil bl.a. være præget af den omstilling, der er forbundet med overgangen til det nye system.

Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk og om de nye ejendomsvurderinger på www.vurderingsportalen.dk.

Fokus på faglighed, udvikling og samarbejde
Hos os bliver du en del af et stærkt fagligt og socialt miljø, hvor vi med sparring og samarbejde sørger for at spille hinanden gode. Sammen med dine fagligt dygtige kolleger i Vurderingsstyrelsen kommer du til at gøre en forskel.

Du får gode faglige udviklingsmuligheder, en nærværende og lydhør ledelse, og som moderne arbejdsplads sørger vi for, at der er en god balance mellem arbejde og fritid.

Vi søger et antal sagsbehandlere, og vi har brug for dig, som kan arbejde selvstændigt og som har et godt flow i afviklingen af sager uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Dine primære arbejdsopgaver kan fx være:

  • opgaver ifm. fastsættelse af ejendomsvurderinger
  • klagesagsbehandling
  • behandling af genoptagelsessager.
Du vil efter en grundig introduktion se frem til at blive en del af en arbejdsplads, som har en politisk prioriteret opgave med betydning for alle danske boligejere.

Vi er begyndt at udsende de nye ejendomsvurderinger til boligejerne, og vi forventer i 2022 at udsende yderligere ca. 600.000 ejendomsvurderinger.

Stærk faglighed, gode samarbejdsevner og forandringsparathed
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse som professionsbachelor i skat eller offentlig administration, finansøkonom eller lign., som har givet dig gode forudsætninger for at arbejde med sagsbehandling. Du kan også have en anden uddannelsesmæssig baggrund, som eksempelvis ejendomsmægler eller anden kontoruddannelse, hvor du har solid erfaring med sagsbehandling og/eller ejendomsvurdering.

Med din stærke faglighed og dit store fokus på retssikkerhed og god forvaltningsskik, formår du at sikre et højt niveau i Vurderingsstyrelsens opgaveløsning. Det er en fordel, hvis du har erfaring med sagsbehandlingsopgaver i en juridisk kontekst, gerne fra andre offentlige myndigheder, eller anden erfaring med ejendomsvurdering, men vi er også interesseret i dig der er nyuddannet.

Du har særdeles gode kommunikative evner på dansk i skrift og tale og du har en serviceminded og løsningsorienteret tilgang.

Du håndterer dine opgaver med en stor selvstændighed og formår samtidig at indgå i teamsamarbejde, hvor du forstår vigtigheden af vidensdeling og sparring med dine kolleger.

Da vi er i gang med at implementere et nyt ejendomsvurderingssystem, er det vigtigt, at du kan lide en til tider omskiftelig hverdag, og at du ikke lader dig slå ud af forandringer og midlertidige forhindringer.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest torsdag den 11. august 2022.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Henning Bülow på telefon 25 44 06 52, funktionsleder Jens-Henrik Rønkendorff på telefon 25 44 06 72 eller funktionsleder Arnita Larsen på telefon 72 38 88 27.

Samtaler afholdes umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb. Der vil forud for ansættelse blive indhentet referencer og straffeattest. Tiltrædelse pr. 1. oktober 2022 eller snarest muligt.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil være Ny Østergade 11, 4000 Roskilde.

Vurderingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Sagsbehandlere til værdiansættelse af ejendomme

Har du lyst til at arbejde med kompleks og udfordrende sagsbehandling indenfor ejendomsvurdering? Og synes du juridiske problemstillinger i forbindelse med værdiansættelse af grunde og bygninger lyder spændende? Så er det netop dig, vi søger i Vurderingsstyrelsen i Roskilde.

I Vurderingsstyrelsen udarbejder vi vurderinger af alle landets ca. 1,7 millioner ejerboliger og andre ejendomme, herunder erhvervs-, landbrugs- og skovejendomme. Det er vores fornemmeste opgave at gøre ejendomsvurderingerne mere retvisende og gennemskuelige. Derfor er vi i gang med udviklingen og implementeringen af et nyt ejendomsvurderingssystem. Vores arbejde vil bl.a. være præget af den omstilling, der er forbundet med overgangen til det nye system.

Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk og om de nye ejendomsvurderinger på www.vurderingsportalen.dk.

Fokus på faglighed, udvikling og samarbejde
Hos os bliver du en del af et stærkt fagligt og socialt miljø, hvor vi med sparring og samarbejde sørger for at spille hinanden gode. Sammen med dine fagligt dygtige kolleger i Vurderingsstyrelsen kommer du til at gøre en forskel.

Du får gode faglige udviklingsmuligheder, en nærværende og lydhør ledelse, og som moderne arbejdsplads sørger vi for, at der er en god balance mellem arbejde og fritid.

Vi søger et antal sagsbehandlere, og vi har brug for dig, som kan arbejde selvstændigt og som har et godt flow i afviklingen af sager uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Dine primære arbejdsopgaver kan fx være:

  • opgaver ifm. fastsættelse af ejendomsvurderinger
  • klagesagsbehandling
  • behandling af genoptagelsessager.
Du vil efter en grundig introduktion se frem til at blive en del af en arbejdsplads, som har en politisk prioriteret opgave med betydning for alle danske boligejere.

Vi er begyndt at udsende de nye ejendomsvurderinger til boligejerne, og vi forventer i 2022 at udsende yderligere ca. 600.000 ejendomsvurderinger.

Stærk faglighed, gode samarbejdsevner og forandringsparathed
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse som professionsbachelor i skat eller offentlig administration, finansøkonom eller lign., som har givet dig gode forudsætninger for at arbejde med sagsbehandling. Du kan også have en anden uddannelsesmæssig baggrund, som eksempelvis ejendomsmægler eller anden kontoruddannelse, hvor du har solid erfaring med sagsbehandling og/eller ejendomsvurdering.

Med din stærke faglighed og dit store fokus på retssikkerhed og god forvaltningsskik, formår du at sikre et højt niveau i Vurderingsstyrelsens opgaveløsning. Det er en fordel, hvis du har erfaring med sagsbehandlingsopgaver i en juridisk kontekst, gerne fra andre offentlige myndigheder, eller anden erfaring med ejendomsvurdering, men vi er også interesseret i dig der er nyuddannet.

Du har særdeles gode kommunikative evner på dansk i skrift og tale og du har en serviceminded og løsningsorienteret tilgang.

Du håndterer dine opgaver med en stor selvstændighed og formår samtidig at indgå i teamsamarbejde, hvor du forstår vigtigheden af vidensdeling og sparring med dine kolleger.

Da vi er i gang med at implementere et nyt ejendomsvurderingssystem, er det vigtigt, at du kan lide en til tider omskiftelig hverdag, og at du ikke lader dig slå ud af forandringer og midlertidige forhindringer.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest torsdag den 11. august 2022.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Henning Bülow på telefon 25 44 06 52, funktionsleder Jens-Henrik Rønkendorff på telefon 25 44 06 72 eller funktionsleder Arnita Larsen på telefon 72 38 88 27.

Samtaler afholdes umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb. Der vil forud for ansættelse blive indhentet referencer og straffeattest. Tiltrædelse pr. 1. oktober 2022 eller snarest muligt.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil være Ny Østergade 11, 4000 Roskilde.

Vurderingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.