Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler/Salgskoordinator til ejendomsmægler

Jeg søger en erfaren salgskoordinator til min ejendomsmæglerbutik, beliggende i Rødby, med snarlig tiltrædelse. 

Vi er et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på tre ansatte, og butikken har fokus på lokalområdet og god kundeservice. Seriøs rådgivning, loyalitet og troværdighed er en selvfølge.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Sagsbehandling af alle handlens faser
  • Kvalitetssikring
  • Udarbejdelse af købsaftaler
  • Kundebetjening i forretning, pr. telefon og mail
  • Koordinering af mæglernes kalender

Stillingen kræver:

At du har erfaring fra lignende stilling og besidder den fleksibilitet, det kræver at være ansat i en travl ejendomsmæglervirksomhed. 

For yderligere oplysninger: Kontakt Thomas Porse direkte på tlf. 4017 4544


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026694Phoenix-f66e41b412019-05-17T00:00:00Sagsbehandler/Salgskoordinator til ejendomsmægler

Jeg søger en erfaren salgskoordinator til min ejendomsmæglerbutik, beliggende i Rødby, med snarlig tiltrædelse. 

Vi er et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på tre ansatte, og butikken har fokus på lokalområdet og god kundeservice. Seriøs rådgivning, loyalitet og troværdighed er en selvfølge.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Sagsbehandling af alle handlens faser
  • Kvalitetssikring
  • Udarbejdelse af købsaftaler
  • Kundebetjening i forretning, pr. telefon og mail
  • Koordinering af mæglernes kalender

Stillingen kræver:

At du har erfaring fra lignende stilling og besidder den fleksibilitet, det kræver at være ansat i en travl ejendomsmæglervirksomhed. 

For yderligere oplysninger: Kontakt Thomas Porse direkte på tlf. 4017 4544

2019-06-16T00:51:02.427 Jeg søger en erfaren salgskoordinator til min ejendomsmæglerbutik, beliggende i Rødby, med snarlig tiltrædelse. Vi er et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på tre ansatte, og butikken har fokus på lokalområdet og god kundeservice. Seriøs rådgivning, loyalitet og troværdighed er en selvfølge. Dine arbejdsopgaver vil være: Sagsbehandling af alle handlens faser Kvalitetssikring Udarbejdelse af købsaftaler Kundebetjening i forretning, pr. telefon og mail Koordinering af mæglernes kalender Stillingen kræver: At du har erfaring fra lignende stilling og besidder den fleksibilitet, det kræver at være ansat i en travl ejendomsmæglervirksomhed. For yderligere oplysninger: Kontakt Thomas Porse direkte på tlf. 4017 454411jobnetf66e41b4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterLolland3529900Thomas Porse11Østergade 374970RødbyDKDanmark0tp@thomasporse.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent763143JobNet4991340499134010017-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f66e41b4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f66e41b4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f66e41b4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f66e41b4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSagsbehandler/Salgskoordinator til ejendomsmægler1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration361842116Thomas Porsetp@thomasporse.dkDKDanmarkDKDanmark330163203Blæksprutte / receptionBasic Guldborgsund Genoptræning søger hjælp til reception, administration og praktisk arbejde.Guldborgsund Genoptræning Guldborgsund Kommune søger medarbejder 25 timer ugentligt pr. 1. marts eller snarest derefter. Arbejdstiden er mandag til fredag fra 8-13.Arbejdsstedets adresse er Møllebakken 5 i Nykøbing F. (tidligere Fjordvej 46).Er du smilende og imødekommende? Har du en serviceminded indstilling? Og ikke bange for at tage fat, hvor det brænder. Så er det måske dig, vi søger! Dine kvalifikationerVi søger en person som befinder sig godt i et levende hus med 250 borgere dagligt og har mangeartede opgaver og i tillæg kan genkende sig selv i dette: Smilende og imødekommende af natur. Har kendskab til lettere IT-opgaver du behøver ikke være nørd. Er vant til praktiske opgaver i hjemmet som kan overføres til din nye arbejdsplads. Er mødestabil og møder glad på arbejde ligesom dine nye kollegaer. Ikke er bange for forskelligartede opgaver fordi at arbejdspladsen bare skal fungere. Humor og let til grin da vi går meget op i et positivt arbejdsmiljø Nogen synes også her skulle stå noget om, at du skal være fleksibel, have gode samarbejdsevner, være mødestabil og kunne lide kage men det tager vi for givet, så det har vi ikke listet op.Vi tilbyder at tage rigtig godt imod dig, så du føler dig hjemme fra første dag. Vi har et grundigt introduktionsprogram og gode muligheder for personlig og faglig udvikling.En flok af dygtige kolleger, et godt arbejdsmiljø og spændende udfordringer, hvor fælles ansvar er en del af vores mindset.Vi holder 2 årlige trivselsdage, hvor fagligt indhold veksler med sjove og udfordrende events men trivsel og godt humør har vi heldigvis hele året. Det skal være godt at gå på arbejde!Vi kan også stille op med helt vilde dage travlhed og alt for lidt tid. Men ikke hele tiden, og når det sker kommer det fælles ansvar rigtig til sin ret. I øvrigt er dit daglige kaffefix (eller tefix) gratis. På særlige varme dage giver vi en is.Vi er en arbejdsplads med både ergo- og fysioterapeuter, træningsassistenter, udviklingsterapeuter, HK personale og ledere. Guldborgsund Genoptræning består af et stort genoptræningscenter samt en afdeling med både døgn og ambulant behandling for borgere med erhvervede senhjerneskader. Her er der i tillæg forskellige specialister ansat. Vi er pt. 78 ansatte og udover disse har vi studerende fra ind- og udland samt diverse praktikforløb.Vi er med andre ord et dynamisk hus med masser af aktivitet. Det er også værd at nævne at selve huset din nye arbejdsplads? er en nyrenoveret bygning med lys, luft og venlig indretning. Vi har gode faciliteter når vi selv skal sige det.Ansøgningsfrist: torsdag d. 20. februar.Ansættelsessamtaler: onsdag d. 26 februar.Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.Vil du høre mere om jobbet ring til sekretariatsleder Thomas Steen Nielsen på 25181689. Hvis du synes dette lyder som noget for dig, så skal du sende din ansøgning bilagt relevante papirer ved at klikke på & 39 send ansøgning& 39 og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun i mod elektroniske ansøgninger.Hvis dette nu lige er et job for dig men du bor langt væk, så fortvivl ikke. Du kan med fordel flytte her til Sydhavsøerne , hvor der er skov, strand, kultur og alt andet i rigelige mængder. I tillæg er huspriserne gode vi har skoler, kultur, uddannelsesinstitutioner og meget andet godt at byde på.Har du en ægtefælle der skal flytte med og have job? Business Lolland Falster står klar til at hjælpe.Du kan læse mere om Guldborgsund Kommune på https: www.guldborgsund.dkGuldborgsund Genoptræning søger hjælp til reception, administration og praktisk arbejde.

Guldborgsund Genoptræning / Guldborgsund Kommune søger medarbejder 25 timer ugentligt pr. 1. marts eller snarest derefter. Arbejdstiden er mandag til fredag fra 8-13.
Arbejdsstedets adresse er Møllebakken 5 i Nykøbing F. (tidligere Fjordvej 46).

Er du smilende og imødekommende? Har du en serviceminded indstilling? Og ikke bange for at tage fat, hvor det brænder. Så er det måske dig, vi søger!

 
Dine kvalifikationer
Vi søger en person som befinder sig godt i et levende hus med 250 borgere dagligt og har mangeartede opgaver og i tillæg kan genkende sig selv i dette:
 
  • Smilende og imødekommende af natur.
  • Har kendskab til lettere IT-opgaver – du behøver ikke være nørd.
  • Er vant til praktiske opgaver i hjemmet – som kan overføres til din nye arbejdsplads.
  • Er mødestabil og møder glad på arbejde – ligesom dine nye kollegaer.
  • Ikke er bange for forskelligartede opgaver – fordi at arbejdspladsen bare skal fungere.
  • Humor og let til grin – da vi går meget op i et positivt arbejdsmiljø

Nogen synes også her skulle stå noget om, at du skal være fleksibel, have gode samarbejdsevner, være mødestabil og kunne lide kage – men det tager vi for givet, så det har vi ikke listet op.

Vi tilbyder at tage rigtig godt imod dig, så du føler dig hjemme fra første dag. Vi har et grundigt introduktionsprogram og gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
En flok af dygtige kolleger, et godt arbejdsmiljø og spændende udfordringer, hvor fælles ansvar er en del af vores mindset.

Vi holder 2 årlige trivselsdage, hvor fagligt indhold veksler med sjove og udfordrende events – men trivsel og godt humør har vi heldigvis hele året. Det skal være godt at gå på arbejde!
Vi kan også stille op med helt vilde dage – travlhed og alt for lidt tid. Men ikke hele tiden, og når det sker kommer det fælles ansvar rigtig til sin ret.
 
I øvrigt er dit daglige ”kaffefix” (eller tefix) gratis. På særlige varme dage giver vi en is.

Vi er en arbejdsplads med både ergo- og fysioterapeuter, træningsassistenter, udviklingsterapeuter, HK personale og ledere. Guldborgsund Genoptræning består af et stort genoptræningscenter samt en afdeling med både døgn og ambulant behandling for borgere med erhvervede senhjerneskader. Her er der i tillæg forskellige specialister ansat. Vi er pt. 78 ansatte og udover disse har vi studerende fra ind- og udland samt diverse praktikforløb.
Vi er med andre ord et dynamisk hus med masser af aktivitet. Det er også værd at nævne at selve huset – din nye arbejdsplads? – er en nyrenoveret bygning med lys, luft og venlig indretning. Vi har gode faciliteter når vi selv skal sige det.


Ansøgningsfrist: torsdag d. 20. februar.
Ansættelsessamtaler: onsdag d. 26 februar.

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.

Vil du høre mere om jobbet – ring til sekretariatsleder Thomas Steen Nielsen på 25181689.
 
Hvis du synes dette lyder som noget for dig, så skal du sende din ansøgning bilagt relevante papirer ved at klikke på 'send ansøgning' og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun i mod elektroniske ansøgninger.

Hvis dette nu lige er et job for dig – men du bor langt væk, så fortvivl ikke. Du kan med fordel flytte her til ”Sydhavsøerne”, hvor der er skov, strand, kultur og alt andet i rigelige mængder. I tillæg er huspriserne gode – vi har skoler, kultur, uddannelsesinstitutioner og meget andet godt at byde på.
Har du en ægtefælle der skal flytte med og have job? Business Lolland Falster står klar til at hjælpe.
Du kan læse mere om Guldborgsund Kommune på https://www.guldborgsund.dk/


 

ORS/Small/66b4b460_logo.gifGenoptræningNykøbing F2020-01-23T11:13:27.8802020-02-20T00:00:00
330185610Detaljeorienterede og kvalitetsbevidste sagsbehandlere til Vurderingsstyrelsen i MariboRobot Vil du være med til at gøre en forskel og bidrage til udviklingen af Vurderingsstyrelsen, og trives du med et arbejdsliv i bevægelse? Har du lyst til at arbejde med værdiansættelse af grunde og bygninger, og motiveres du af spændende og udfordrende sagsbehandling? Så er det netop dig, vi søger til det fortsatte arbejde med ejendomsvurderinger Vi har brug for medarbejdere som selvstændigt, med høj kvalitet og et godt flow i afviklingen af sager, kan arbejde med konkret sagsbehandling indenfor bl.a. vurderinger, genoptagelsessager og klagesager. Lovlige, forståelige og ensartede ejendomsvurderinger Vurderingsstyrelsen har ansvaret for at vurdere alle landets ejendomme. Vi har dermed et bredt spænd af opgaver, som indebærer lovfortolkning, skøn, talforståelse, formidling og ikke mindst godt samarbejde. Vores ambition om altid at lave korrekte ejendomsvurderinger står på tre ben de skal være lovlige, forståelige og ensartede. Derudover lægger vi stor vægt på, at vores sagsbehandling er gennemskuelig for borgere og virksomheder. Sammen med eksisterende og nye kolleger er du med til at sætte en høj standard, som har stor samfundsmæssig betydning. Din profil Vi lægger vægt på, at du har lyst til at bringe dine juridiske og sagsbehandlingsmæssige kompetencer i spil og arbejder dedikeret med at sikre et højt niveau i Vurderingsstyrelsens opgaver. Din tilgang til stillingen kan være mange: Uddannelsesmæssigt kan du være cand.jur., cand.merc.jur., cand.merc., HD, finansøkonom, professionsbachelor i offentlig administration eller anden tilsvarende uddannelse Det er en fordel, hvis du har erfaring med ejendomsvurdering eller sagsbehandlingsopgaver i andre offentlige myndigheder, men er ikke en nødvendighed Du har en høj faglighed, er detaljeorienteret, ordentlig og kvalitetsbevidst Du har fokus på retssikkerhed og god forvaltningsskik. Du vil indgå i et samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere, hvilket nødvendiggør, at du er serviceminded, samarbejdsvillig og har gode kommunikative evner i både dansk skrift og tale. Du håndterer dine opgaver med en stor selvstændighed og formår samtidig at indgå i teamsamarbejde, hvor du forstår vigtigheden af vidensdeling og sparring med dine kolleger. Du har endvidere en løsningsorienteret tilgang til dine opgaver. Velkommen ombord Vi arbejder i enheder med 20-25 sagsbehandlere med forskellig faglig baggrund. De kommende år bliver stærkt præget af den omstilling, der er forbundet med overgangen til det nye ejendomsvurderingssystem, som vi tager i drift i 2020. Vi står overfor at skulle vurdere ca. 1,7 millioner ejerboliger. Du kan se frem til at blive en del af en arbejdsplads, som har en politisk prioriteret opgave. Du vil lære en masse, får ansvar og mulighed for at gøre en forskel sammen med fagligt dygtige kollegaer samt de mange berøringsflader i og uden for Vurderingsstyrelsen. Din hverdag bliver afvekslende og du kommer ind i et stærkt fagligt miljø med udviklingsmuligheder. Det kræver engagement og indsats, og derfor ønsker vi at sætte rammerne for et godt arbejdsliv for dig som medarbejder. Vi har fokus på nærværende ledelse, gode kolleger og en god balance mellem arbejde og fritid. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, dit CV og eksamenspapirer via linket Søg stillingen senest den 21. februar 2020. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Sussi Beck tlf.: 7238 4580, funktionsleder John Hougaard tlf.: 7237 9509 eller funktionsleder Simon Hansen tlf.: 7237 0437 Vi forventer at afholde samtaler i uge 10 og 11, og det er planen, at vores nye kolleger starter 1. maj 2020 eller hurtigst muligt derefter. Forud for ansættelsen indhenter vi straffeattest. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Arbejdsstedet er indtil videre Brovejen 15A, 4930 Maribo. Om Vurderingsstyrelsen Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering Vurderingsstyrelsens opgave er at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vi har et godt kollegaskab med en uformel omgangstone og vi tror på, at en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv giver motiverede og tilfredse medarbejdere. Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye, engagerede kolleger. Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at gøre en forskel og bidrage til udviklingen af Vurderingsstyrelsen, og trives du med et arbejdsliv i bevægelse? Har du lyst til at arbejde med værdiansættelse af grunde og bygninger, og motiveres du af spændende og udfordrende sagsbehandling? Så er det netop dig, vi søger til det fortsatte arbejde med ejendomsvurderinger

Vi har brug for medarbejdere som selvstændigt, med høj kvalitet og et godt flow i afviklingen af sager, kan arbejde med konkret sagsbehandling indenfor bl.a. vurderinger, genoptagelsessager og klagesager.

Lovlige, forståelige og ensartede ejendomsvurderinger
Vurderingsstyrelsen har ansvaret for at vurdere alle landets ejendomme. Vi har dermed et bredt spænd af opgaver, som indebærer lovfortolkning, skøn, talforståelse, formidling og ikke mindst godt samarbejde.

Vores ambition om altid at lave korrekte ejendomsvurderinger står på tre ben – de skal være lovlige, forståelige og ensartede. Derudover lægger vi stor vægt på, at vores sagsbehandling er gennemskuelig for borgere og virksomheder. Sammen med eksisterende og nye kolleger er du med til at sætte en høj standard, som har stor samfundsmæssig betydning.

Din profil
Vi lægger vægt på, at du har lyst til at bringe dine juridiske og sagsbehandlingsmæssige kompetencer i spil og arbejder dedikeret med at sikre et højt niveau i Vurderingsstyrelsens opgaver. Din tilgang til stillingen kan være mange:

  • Uddannelsesmæssigt kan du være cand.jur., cand.merc.jur., cand.merc., HD, finansøkonom, professionsbachelor i offentlig administration eller anden tilsvarende uddannelse
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med ejendomsvurdering eller sagsbehandlingsopgaver i andre offentlige myndigheder, men er ikke en nødvendighed
  • Du har en høj faglighed, er detaljeorienteret, ordentlig og kvalitetsbevidst
  • Du har fokus på retssikkerhed og god forvaltningsskik.


Du vil indgå i et samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere, hvilket nødvendiggør, at du er serviceminded, samarbejdsvillig og har gode kommunikative evner i både dansk skrift og tale.

Du håndterer dine opgaver med en stor selvstændighed og formår samtidig at indgå i teamsamarbejde, hvor du forstår vigtigheden af vidensdeling og sparring med dine kolleger. Du har endvidere en løsningsorienteret tilgang til dine opgaver.

Velkommen ombord
Vi arbejder i enheder med 20-25 sagsbehandlere med forskellig faglig baggrund.

De kommende år bliver stærkt præget af den omstilling, der er forbundet med overgangen til det nye ejendomsvurderingssystem, som vi tager i drift i 2020. Vi står overfor at skulle vurdere ca. 1,7 millioner ejerboliger.

Du kan se frem til at blive en del af en arbejdsplads, som har en politisk prioriteret opgave. Du vil lære en masse, får ansvar og mulighed for at gøre en forskel sammen med fagligt dygtige kollegaer samt de mange berøringsflader i og uden for Vurderingsstyrelsen. Din hverdag bliver afvekslende og du kommer ind i et stærkt fagligt miljø med udviklingsmuligheder.

Det kræver engagement og indsats, og derfor ønsker vi at sætte rammerne for et godt arbejdsliv for dig som medarbejder. Vi har fokus på nærværende ledelse, gode kolleger og en god balance mellem arbejde og fritid.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, dit CV og eksamenspapirer via linket ”Søg stillingen” senest den 21. februar 2020.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Sussi Beck tlf.: 7238 4580, funktionsleder John Hougaard tlf.: 7237 9509 eller funktionsleder Simon Hansen tlf.: 7237 0437

Vi forventer at afholde samtaler i uge 10 og 11, og det er planen, at vores nye kolleger starter 1. maj 2020 eller hurtigst muligt derefter. Forud for ansættelsen indhenter vi straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Arbejdsstedet er indtil videre Brovejen 15A, 4930 Maribo.

Om Vurderingsstyrelsen
’Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering’

Vurderingsstyrelsens opgave er at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vi har et godt kollegaskab med en uformel omgangstone og vi tror på, at en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv giver motiverede og tilfredse medarbejdere.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye, engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, MariboMaribo2020-02-19T00:00:002020-02-21T00:00:00
330179464Sagsbehandler/ejendomsmægler til home Servicecenter, Nykøbing F.Robot Vi søger lige nu en ny kollega som sagsbehandler. Vi forestiller os, at du allerede nu er beskæftiget i vores branche, og du er rutineret i arbejdsopgaver som eftersagsbehandler. Du må meget gerne være uddannet ejendomsmægler. Du brænder for den administative del af en ejendomshandel, arbejder struktureret med en positiv attitude. Servicecenteret varetager eftersagsbehandlingen for 43 home forretninger, herunder opfølgning på købsaftaler, diverse korrespondance, gennemgang af skøder og refusionsopgørelser samt berigtigelser, herunder tinglysningsmæssige ekspeditioner, kundekontakt pr. mail og telefon m.v. Vi ønsker, at vores nye kollega har følgende kvalifikationer: Sans for høj faglig kvalitet og kundeservice. Bevare overblikket i travle perioder Evner for selvstændigt arbejde. Erfaring med sagsbehandling og gerne berigtigelse af ejendomshandler fra ejendomsmæglerforretning, pengeinstitut, advokatkontor el. lign., hvor du har ekspederet ejendomshandler. Med godt humør og sans for humor. Vi tilbyder: Et spændende, selvstændigt og travlt job. Et positivt og fleksibelt arbejdsmiljø. 16 gode og kompetente kollegaer. Intet weekendarbejde.

Vi søger lige nu en ny kollega som sagsbehandler.

Vi forestiller os, at du allerede nu er beskæftiget i vores branche, og du er rutineret i arbejdsopgaver som eftersagsbehandler. Du må meget gerne være uddannet ejendomsmægler. Du brænder for den administative del af en ejendomshandel, arbejder struktureret med en positiv attitude.

Servicecenteret varetager eftersagsbehandlingen for 43 home forretninger, herunder opfølgning på købsaftaler, diverse korrespondance, gennemgang af skøder og refusionsopgørelser samt berigtigelser, herunder tinglysningsmæssige ekspeditioner, kundekontakt pr. mail og telefon m.v.

Vi ønsker, at vores nye kollega har følgende kvalifikationer:

  • Sans for høj faglig kvalitet og kundeservice.
  • Bevare overblikket i travle perioder
  • Evner for selvstændigt arbejde.
  • Erfaring med sagsbehandling og gerne berigtigelse af ejendomshandler fra ejendomsmæglerforretning, pengeinstitut, advokatkontor el. lign., hvor du har ekspederet ejendomshandler.
  • Med godt humør og sans for humor.

Vi tilbyder:

  • Et spændende, selvstændigt og travlt job.
  • Et positivt og fleksibelt arbejdsmiljø.
  • 16 gode og kompetente kollegaer.
  • Intet weekendarbejde.
Servicecenter Sjælland SydNykøbing F2020-02-18T00:00:002020-04-10T00:00:00
330179439StudiesekretærRobot Om jobbet Studieadministrationen er skolens ansigt udadtil og bruges flittigt af både studerende, lærere, vejledere og ledelsen. Du skal derfor være imødekommende, kunne træffe beslutninger og trives i en travl og foranderlig hverdag, hvor ikke to dage er ens. Du skal kunne holde mange bolde i luften på én gang, også når der er livligt på kontoret, og når du bliver afbrudt i dit arbejde. På VUC Storstrøm i Nykøbing F. er I to studiesekretærer, der har tæt samarbejde både med den lokale pædagogiske medarbejder, men også med kollegaer der har tilsvarende opgaver på de øvrige afdelinger. Dine typiske opgaver bliver: TelefonbetjeningBetjening af studerendeAdministration vedr. ordblindeundervisning, forberedende voksenuddannelse, almen voksenuddannelse, højere forberedelseseksamen herunder f.eks. Oprettelse af holdTastning af skemaerEksamensadministrationUdarbejdelse af beviserPC administration Vi ser gerne, at du: Har en kontoruddannelseHar erfaring fra en uddannelsesinstitutionHar erfaring med LUDUS eller andet administrativt studiesystemTager ansvar for dine opgaver, er fleksibel og initiativrigHar overblik og kan holde fokus også i pressede situationerUdstråler udadvendthed og er servicemindedHar lyst til at lære nyt og er åben for forandringer Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er den 23. februar 2020. Ansættelsessamtaler afholdes d. 27. februar 2020 Stillingen ønskes besat pr 1. april 2020 Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af studieadministrationen Dorte Krog Larsen på tlf 24 90 90 87 eller mail dkl@vucstor.dk Løn Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Der er tale om en fuldtidsstilling. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi lægger alene vægt på kvalifikationer og kompetencer. Om os VUC Storstrøm har i alt cirka 200 medarbejdere fordelt på seks lokationer Næstved, Faxe, Vordingborg, Nykøbing F., Nakskov og Maribo. Vi tilbyder kompetencegivende undervisning på alment niveau for alle unge og voksne, der har brug for at kvalificere sig til videre uddannelse og arbejdsliv. VUC Storstrøm har et bredt uddannelsesudbud, hvor vi tilbyder almen voksenuddannelse (AVU), forberedende voksenundervisning (FVU), ordblindeundervisning, hf-enkeltfag, 2-årig hf og gymnasiale suppleringskurser. Derudover tilbyder vi opkvalificerende efter- og videreuddannelse til både offentlige og private virksomheder.

Om jobbet
Studieadministrationen er skolens ansigt udadtil og bruges flittigt af både studerende, lærere, vejledere og ledelsen. Du skal derfor være imødekommende, kunne træffe beslutninger og trives i en travl og foranderlig hverdag, hvor ikke to dage er ens. Du skal kunne holde mange bolde i luften på én gang, også når der er livligt på kontoret, og når du bliver afbrudt i dit arbejde.

På VUC Storstrøm i Nykøbing F. er I to studiesekretærer, der har tæt samarbejde både med den lokale pædagogiske medarbejder, men også med kollegaer der har tilsvarende opgaver på de øvrige afdelinger.

Dine typiske opgaver bliver:

  • Telefonbetjening
  • Betjening af studerende
  • Administration vedr. ordblindeundervisning, forberedende voksenuddannelse, almen voksenuddannelse, højere forberedelseseksamen herunder f.eks.
     
    • Oprettelse af hold
    • Tastning af skemaer
    • Eksamensadministration
    • Udarbejdelse af beviser
    • PC administration

Vi ser gerne, at du:

  • Har en kontoruddannelse
  • Har erfaring fra en uddannelsesinstitution
  • Har erfaring med LUDUS eller andet administrativt studiesystem
  • Tager ansvar for dine opgaver, er fleksibel og initiativrig
  • Har overblik og kan holde fokus også i pressede situationer
  • Udstråler udadvendthed og er serviceminded
  • Har lyst til at lære nyt og er åben for forandringer

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 23. februar 2020.

Ansættelsessamtaler afholdes d. 27. februar 2020

Stillingen ønskes besat pr 1. april 2020

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af studieadministrationen Dorte Krog Larsen på tlf 24 90 90 87 eller mail dkl@vucstor.dk

Løn
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Der er tale om en fuldtidsstilling.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi lægger alene vægt på kvalifikationer og kompetencer.

Om os
VUC Storstrøm har i alt cirka 200 medarbejdere fordelt på seks lokationer; Næstved, Faxe, Vordingborg, Nykøbing F., Nakskov og Maribo. Vi tilbyder kompetencegivende undervisning på alment niveau for alle unge og voksne, der har brug for at kvalificere sig til videre uddannelse og arbejdsliv.

VUC Storstrøm har et bredt uddannelsesudbud, hvor vi tilbyder almen voksenuddannelse (AVU), forberedende voksenundervisning (FVU), ordblindeundervisning, hf-enkeltfag, 2-årig hf og gymnasiale suppleringskurser. Derudover tilbyder vi opkvalificerende efter- og videreuddannelse til både offentlige og private virksomheder.

VUC StorstrømNykøbing F2020-02-18T00:00:002020-02-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Blæksprutte / reception

Genoptræning

Nykøbing F
Guldborgsund Genoptræning søger hjælp til reception, administration og praktisk arbejde.Guldborgsund Genoptræning Guldborgsund Kommune søger medarbejder 25 timer ugentligt pr. 1. marts eller snarest derefter. Arbejdstiden er mandag til fredag fra 8-...
Indrykket:23. januar 2020

Detaljeorienterede og kvalitetsbevidste sagsbehandlere til Vurderingsstyrelsen i Maribo

Skatteforvaltningen, Maribo

Maribo
Vil du være med til at gøre en forskel og bidrage til udviklingen af Vurderingsstyrelsen, og trives du med et arbejdsliv i bevægelse? Har du lyst til at arbejde med værdiansættelse af grunde og bygninger, og motiveres du af spændende og udfordrende ...
Indrykket:19. februar 2020

Sagsbehandler/ejendomsmægler til home Servicecenter, Nykøbing F.

Servicecenter Sjælland Syd

Nykøbing F
Vi søger lige nu en ny kollega som sagsbehandler. Vi forestiller os, at du allerede nu er beskæftiget i vores branche, og du er rutineret i arbejdsopgaver som eftersagsbehandler. Du må meget gerne være uddannet ejendomsmægler. Du brænder for den adm...
Indrykket:18. februar 2020

Studiesekretær

VUC Storstrøm

Nykøbing F
Om jobbet Studieadministrationen er skolens ansigt udadtil og bruges flittigt af både studerende, lærere, vejledere og ledelsen. Du skal derfor være imødekommende, kunne træffe beslutninger og trives i en travl og foranderlig hverdag, hvor ikke to d...
Indrykket:18. februar 2020