Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sales and Trade Marketing Coordinator


- nøgleperson i vores salg- og marketing team

Orifarm Generics søger en ny kollega til at koordinere og drive virksomhedens mange kampagneaftaler med apotekerne og sikre, at alle opgaver når i mål. Har du godt humør, en positiv indstilling og lyst til at være en del af en engageret og kompetent afdeling med højt til loftet, kan du meget vel være vores nye Sales and Trade Marketing Coordinator.

Om jobbet
Du skal i tæt samarbejde med afdelingens dygtige medarbejdere være med til at udvikle og sikre en fortsat vækst inden for vores Generikaforretning i Danmark og de nordiske lande. Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt, og du vil få en stor kontaktflade både internt i organisationen og eksternt mod kunder og samarbejdspartnere, herunder grafiske bureauer, brancheforeninger m.m.. Du vil være i tæt dialog med apotekskæderne om eksekvering af vores kampagneaktiviteter, ligesom du vil få ansvar for kampagnemateriale, udsende direct mails og anden information til apotekerne. Du vil i samarbejde med category managers stå for deltagelse på messer og meget mere. Reference vil være til Head of OTC.

Hvem er du?
Den ideelle kandidat har ca. 2-4 års erfaring fra en lignende stilling og gerne med erfaring med samarbejde med apotekskæderne i Danmark. Som person er du proaktiv og med et højt drive, og du trives i et miljø med fokus på personlig og faglig udvikling. Kommunikation og samarbejde er nøgleord for afdelingen, men du formår samtidig at udfordre og stille spørgsmålstegn og dermed understøtte vores fælles udvikling mod nye mål. Du har en struktureret tilgang til dine opgaver og besidder en forretningsorienteret indstilling med flair for godt købmandsskab.
Du mestrer det danske og engelske sprog i både skrift og tale, og derudover er det en fordel, hvis du kan begå dig på svensk og norsk.

Hvem er vi?
Marketingafdelingen består af i alt tre Category Managers og tre studentermedhjælpere. Afdelingen opererer i det spændende felt imellem forbrugere, apotekere og interne kolleger. Vores ambitioner er høje, men fagligheden overskygger ikke hjælpsomhed, højt humør og en uformel omgangsform.

Vores værdier
Entreprenørånden gennemsyrer stadig Orifarm, selv om vi er blevet en stor international virksomhed, siden Hans og Birgitte Bøgh-Sørensen grundlagde firmaet i 1994. Vores mission er at skabe mærkbare besparelser for samfundet via parallelimporterede og generiske lægemidler og at give forbrugerne mere sundhed for pengene. Mens vi arbejder seriøst og målbevidst på det, insisterer vi på at være gode kolleger, udvikle os sammen, hjælpes ad og lære nyt. Den indstilling kan også komme dig til gode.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en attraktiv løn-, sundheds- og kantineordning. Derudover afholder vi løbende sociale arrangementer både i og udenfor arbejdstid.

Hvis du er interesseret i at blive en del af Orifarm, bedes du uploade din ansøgning og CV hurtigst muligt via linket nedenfor. Samtaler afholdes løbende.

Har du nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of OTC Stig Schou Madsen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329782224Phoenix-5ed1721012018-03-23T00:00:00Sales and Trade Marketing Coordinator


- nøgleperson i vores salg- og marketing team

Orifarm Generics søger en ny kollega til at koordinere og drive virksomhedens mange kampagneaftaler med apotekerne og sikre, at alle opgaver når i mål. Har du godt humør, en positiv indstilling og lyst til at være en del af en engageret og kompetent afdeling med højt til loftet, kan du meget vel være vores nye Sales and Trade Marketing Coordinator.

Om jobbet
Du skal i tæt samarbejde med afdelingens dygtige medarbejdere være med til at udvikle og sikre en fortsat vækst inden for vores Generikaforretning i Danmark og de nordiske lande. Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt, og du vil få en stor kontaktflade både internt i organisationen og eksternt mod kunder og samarbejdspartnere, herunder grafiske bureauer, brancheforeninger m.m.. Du vil være i tæt dialog med apotekskæderne om eksekvering af vores kampagneaktiviteter, ligesom du vil få ansvar for kampagnemateriale, udsende direct mails og anden information til apotekerne. Du vil i samarbejde med category managers stå for deltagelse på messer og meget mere. Reference vil være til Head of OTC.

Hvem er du?
Den ideelle kandidat har ca. 2-4 års erfaring fra en lignende stilling og gerne med erfaring med samarbejde med apotekskæderne i Danmark. Som person er du proaktiv og med et højt drive, og du trives i et miljø med fokus på personlig og faglig udvikling. Kommunikation og samarbejde er nøgleord for afdelingen, men du formår samtidig at udfordre og stille spørgsmålstegn og dermed understøtte vores fælles udvikling mod nye mål. Du har en struktureret tilgang til dine opgaver og besidder en forretningsorienteret indstilling med flair for godt købmandsskab.
Du mestrer det danske og engelske sprog i både skrift og tale, og derudover er det en fordel, hvis du kan begå dig på svensk og norsk.

Hvem er vi?
Marketingafdelingen består af i alt tre Category Managers og tre studentermedhjælpere. Afdelingen opererer i det spændende felt imellem forbrugere, apotekere og interne kolleger. Vores ambitioner er høje, men fagligheden overskygger ikke hjælpsomhed, højt humør og en uformel omgangsform.

Vores værdier
Entreprenørånden gennemsyrer stadig Orifarm, selv om vi er blevet en stor international virksomhed, siden Hans og Birgitte Bøgh-Sørensen grundlagde firmaet i 1994. Vores mission er at skabe mærkbare besparelser for samfundet via parallelimporterede og generiske lægemidler og at give forbrugerne mere sundhed for pengene. Mens vi arbejder seriøst og målbevidst på det, insisterer vi på at være gode kolleger, udvikle os sammen, hjælpes ad og lære nyt. Den indstilling kan også komme dig til gode.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en attraktiv løn-, sundheds- og kantineordning. Derudover afholder vi løbende sociale arrangementer både i og udenfor arbejdstid.

Hvis du er interesseret i at blive en del af Orifarm, bedes du uploade din ansøgning og CV hurtigst muligt via linket nedenfor. Samtaler afholdes løbende.

Har du nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of OTC Stig Schou Madsen.

2018-05-09T09:52:44.460 - nøgleperson i vores salg- og marketing team Orifarm Generics søger en ny kollega til at koordinere og drive virksomhedens mange kampagneaftaler med apotekerne og sikre, at alle opgaver når i mål. Har du godt humør, en positiv indstilling og lyst til at være en del af en engageret og kompetent afdeling med højt til loftet, kan du meget vel være vores nye Sales and Trade Marketing Coordinator. Om jobbet Du skal i tæt samarbejde med afdelingens dygtige medarbejdere være med til at udvikle og sikre en fortsat vækst inden for vores Generikaforretning i Danmark og de nordiske lande. Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt, og du vil få en stor kontaktflade både internt i organisationen og eksternt mod kunder og samarbejdspartnere, herunder grafiske bureauer, brancheforeninger m.m.. Du vil være i tæt dialog med apotekskæderne om eksekvering af vores kampagneaktiviteter, ligesom du vil få ansvar for kampagnemateriale, udsende direct mails og anden information til apotekerne. Du vil i samarbejde med category managers stå for deltagelse på messer og meget mere. Reference vil være til Head of OTC. Hvem er du? Den ideelle kandidat har ca. 2-4 års erfaring fra en lignende stilling og gerne med erfaring med samarbejde med apotekskæderne i Danmark. Som person er du proaktiv og med et højt drive, og du trives i et miljø med fokus på personlig og faglig udvikling. Kommunikation og samarbejde er nøgleord for afdelingen, men du formår samtidig at udfordre og stille spørgsmålstegn og dermed understøtte vores fælles udvikling mod nye mål. Du har en struktureret tilgang til dine opgaver og besidder en forretningsorienteret indstilling med flair for godt købmandsskab. Du mestrer det danske og engelske sprog i både skrift og tale, og derudover er det en fordel, hvis du kan begå dig på svensk og norsk. Hvem er vi? Marketingafdelingen består af i alt tre Category Managers og tre studentermedhjælpere. Afdelingen opererer i det spændende felt imellem forbrugere, apotekere og interne kolleger. Vores ambitioner er høje, men fagligheden overskygger ikke hjælpsomhed, højt humør og en uformel omgangsform. Vores værdier Entreprenørånden gennemsyrer stadig Orifarm, selv om vi er blevet en stor international virksomhed, siden Hans og Birgitte Bøgh-Sørensen grundlagde firmaet i 1994. Vores mission er at skabe mærkbare besparelser for samfundet via parallelimporterede og generiske lægemidler og at give forbrugerne mere sundhed for pengene. Mens vi arbejder seriøst og målbevidst på det, insisterer vi på at være gode kolleger, udvikle os sammen, hjælpes ad og lære nyt. Den indstilling kan også komme dig til gode. Vi tilbyder Vi tilbyder en attraktiv løn-, sundheds- og kantineordning. Derudover afholder vi løbende sociale arrangementer både i og udenfor arbejdstid. Hvis du er interesseret i at blive en del af Orifarm, bedes du uploade din ansøgning og CV hurtigst muligt via linket nedenfor. Samtaler afholdes løbende. Har du nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of OTC Stig Schou Madsen.11Jobnet5ed17210100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-21T00:00:000000http://www.orifarm.com/job-career/jobdescription/?jobid=275760EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3194165Orifarm11Energivej 155260Odense SDKDanmark155.3467510010.40772100
stmad@orifarm.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent544669JobNet48000211000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ed17210https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ed17210https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ed17210&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ed17210&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Marketing?12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing353900631Stigstmad@orifarm.comDKDanmarkDKDanmark329920692Junior Online Marketing medarbejderRobot OnlinePlus junior Google Ads medarbejder Vil du være en del af Danmarks hurtigst voksende web- og contentbureau, med placering i Odense? Kan du holde mange bolde i luften samtidig med, at du bevarer et godt overblik? Har du flair for tal og har du mod på at skabe resultater for virksomheden såvel som for virksomhedens kunder? Hos OnlinePlus har vi rigtig travlt. Vi vækster med kunder i hele Danmark, og i samarbejde med dine kollegaer inden for marketing, er det vores opgave at skabe salg for alle vores kunder. Derfor søger vi en Google Ads medarbejder til vores marketingafdeling. Din hverdag vil primært bestå af optimering af både e-commerce- og websitekunder. Derudover er det vigtigt, at du, sammen med dine kollegaer, kan bidrage til en sjov, udfordrende og struktureret hverdag også når det hele går lidt hurtigt. Erfaring med Google Ads (det tidligere AdWords) er ikke et krav, eftersom du vil modtage intern oplæring. Dine primære opgaver Opsætning og vedligeholdelse af Google Ads konti Dialog med kunder Rapportering til kunder Deltage i interne møder Samarbejde med dine kollegaer i salg marketing teamet og de øvrige teams Du har Forretningsforståelse God analytisk forståelse Gode kommunikationsevner. Herunder skriftlige kompetencer. En god struktur i din hverdag. Evnen til at have mange bolde i luften. Du får: Fuld oplæring i produktet Google Certificeringer Løn svarende til kvalifikationer. 37 timers arbejdsuge Gratis morgenmad hver fredag Fredagsbar 4-5 årlige firmaarrangementer Et job med mulighed for udvikling, og hvor du kan sætte dit eget præg Sparring med vores øvrige marketinggruppe Relevant arbejdsudstyr En aktiv personaleforening Løbende arrangementer Personlig og faglig udvikling gennem interne såvel som eksterne kurser Et godt miljø med superdygtige og behagelige kollegaer Spændende kunder i forskellige brancher Ansøgning: Såfremt stillingen har din interesse, bedes du sende din ansøgning og CV med tilhørende foto til Partner, Jimmy Vejlemark på e-mail: jv@onlineplus.dk Skriv Junior Ads medarbejder i emnet på e-mailen Din arbejdsplads bliver på vores kontor i placeret centralt på Ruggårdsvej i Odense. Ansøgningsfrist: Ansøgningsfrist er den 31.december 2018. Alle ansøgninger bliver behandlet løbende og evalueret. Først herefter vil alle ansøgere modtage et svar. Tiltrædelse: Tiltrædelse sker efter aftale, da vi gerne venter på den rette kandidat.

OnlinePlus junior Google Ads medarbejder

 

Vil du være en del af Danmarks hurtigst voksende web- og contentbureau, med placering i Odense? Kan du holde mange bolde i luften samtidig med, at du bevarer et godt overblik? Har du flair for tal og har du mod på at skabe resultater for virksomheden såvel som for virksomhedens kunder?

 

Hos OnlinePlus har vi rigtig travlt. Vi vækster med kunder i hele Danmark, og i samarbejde med dine kollegaer inden for marketing, er det vores opgave at skabe salg for alle vores kunder.  

 

Derfor søger vi en Google Ads medarbejder til vores marketingafdeling. Din hverdag vil primært bestå af optimering af både e-commerce- og websitekunder.

 

Derudover er det vigtigt, at du, sammen med dine kollegaer, kan bidrage til en sjov, udfordrende og struktureret hverdag – også når det hele går lidt hurtigt.

 

Erfaring med Google Ads (det tidligere AdWords) er ikke et krav, eftersom du vil modtage intern oplæring.

 

Dine primære opgaver

  • Opsætning og vedligeholdelse af Google Ads konti
  • Dialog med kunder
  • Rapportering til kunder
  • Deltage i interne møder 
  • Samarbejde med dine kollegaer i salg/marketing teamet og de øvrige teams

Du har

  • Forretningsforståelse
  • God analytisk forståelse
  • Gode kommunikationsevner. Herunder skriftlige kompetencer.
  • En god struktur i din hverdag.
  • Evnen til at have mange bolde i luften.

  Du får: 

  • Fuld oplæring i produktet
  • Google Certificeringer
  • Løn svarende til kvalifikationer.
  • 37 timers arbejdsuge
  • Gratis morgenmad hver fredag
  • Fredagsbar 
  • 4-5 årlige firmaarrangementer
  • Et job med mulighed for udvikling, og hvor du kan sætte dit eget præg
  • Sparring med vores øvrige marketinggruppe 
  • Relevant arbejdsudstyr 
  • En aktiv personaleforening 
  • Løbende arrangementer 
  • Personlig og faglig udvikling gennem interne såvel som eksterne kurser 
  • Et godt miljø med superdygtige og behagelige kollegaer 
  • Spændende kunder i forskellige brancher

Ansøgning: 

Såfremt stillingen har din interesse, bedes du sende din ansøgning og CV med tilhørende foto til Partner, Jimmy Vejlemark på e-mail: jv@onlineplus.dk   

Skriv ”Junior Ads medarbejder” i emnet på e-mailen 

Din arbejdsplads bliver på vores kontor i placeret centralt på Ruggårdsvej i Odense.  

 

Ansøgningsfrist: 

Ansøgningsfrist er den 31.december 2018. 

Alle ansøgninger bliver behandlet løbende og evalueret. Først herefter vil alle ansøgere modtage et svar. 

 

Tiltrædelse: 

Tiltrædelse sker efter aftale, da vi gerne venter på den rette kandidat.

OnlinePlus ApSOdense2018-11-30T00:00:002018-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Junior Online Marketing medarbejder

OnlinePlus ApS

Odense
OnlinePlus junior Google Ads medarbejder Vil du være en del af Danmarks hurtigst voksende web- og contentbureau, med placering i Odense? Kan du holde mange bolde i luften samtidig med, at du bevarer et godt overblik? Har du flair for tal og har du m...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:31. december 2018