Sales Assistant
HARIBO Lakrids A/S søger en Sales Assistant
Brænder du for at være med til at sælge for et af Danmarks stærkeste varemærker?
Vi er på udkig efter en kollega med et udpræget servicegen og en stærk holdånd, der kan bevare fokus og overblik i hverdagen. Arbejdspladsen er i Vallensbæk uden for København.
Stillingen – hvad skal du lave?
Som Sales Assistant med direkte reference til Head of KAM, supporterer du både Key Account Managers og Salgschef med salgsunderstøttende og administrative opgaver lige fra kundesupport, vedligehold af prislister/kampagneplaner og kundedata til håndtering af salgsrapporter. Du får således en vigtig rolle i at være med til at skabe resultater i kraft af din support til både eksterne kunder og vores interne salgsteam.
Primære arbejdsopgaver:
Supportere KAM med diverse salgsopgaver Kampagneplanlægning, prognoser og koordinering med KAM og Supply Chain Udarbejdelse af salgsmateriale til salgsstyrken Assistere salgschef med forberedelse og afholdelse af salgsmøder Vedligeholdelse af masterdata, herunder oprette og vedligeholde data i GS1 Opfølgning og administration af fakturaer Direkte kundekontakt mht. opfølgning og support Opfølgning og koordinering med Marketing ved produktændringer Ad hoc-support Kompetencer – hvad skal der til for at få succes i jobbet?
For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du har et kommercielt og serviceminded mindset, og at du kan tage ansvar og eksekvere på en række opgaver i hele salgsprocessen. Din lyst og evne til at koordinere, strukturere og følge op, er afgørende for, at vi sammen når målet og sikrer fremdrift i teamet. Det er desuden vigtigt, at du har evnen til at holde mange bolde i luften.
Det er vigtigt, at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner og har en positiv og motiverende tilgang til både kunder og kolleger. Herudover har du:
Et indgående kendskab til detailbranchen med FMCG Relevant videregående uddannelse og/eller minimum 5 års erfaring fra lignende stilling Gode engelskkundskaber i både skrift og tale. Kan du begå dig på de nordiske sprog, vil det bestemt være en fordel Stærke it-kundskaber – og arbejder ubesværet i Microsoft Office-pakken, særligt Excel. Gerne kendskab til ERP-systemer og meget gerne BMS Og du er
Systematisk, analytisk og detaljeorienteret i din tilgang til opgaveløsning Fleksibel, idet der må forventes travlhed i visse perioder I stand til at holde hovedet koldt under pres, positiv og serviceminded Selvstændig i opgaveløsning og helhedsorienteret teamplayer … og så nyder du at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø og deler vores værdier: Kvalitet, pragmatisme, fokus, tillid, uafhængighed og barnlig glæde.
Vi tilbyder
Gode ansættelsesforhold i en spændende og udfordrende stilling, som du selv kan være med til at præge og videreudvikle. Vi har et åbent og uformelt arbejdsklima med dygtige, engagerede og professionelle kolleger med respekt for hinanden og koncernens værdier. Du kan forvente en spændende hverdag med masser af udfordringer og et højt arbejdstempo.