Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sales Controller

Moment søger en Sales Controller til pris- og kundeadministration til Price Management afdelingen hos MultiLine. Opstart er hurtigst muligt og stillingen er fast.  

Jobbet

Er du forretningsorienteret og kan lide at arbejde med tal, data og systemer, så har vi måske jobbet til dig.

Du bliver en del af et velfungerende team, hvor humøret vægtes højt og et godt grin er naturligt i løbet af dagen.

Din arbejdsdag bliver præget af en bred kontaktflade og sparring med salg, logistik og indkøbsafdelingen. Her vil du være en nøgleperson, hvor du er ansvarlig for at sikre, at systemerne er opdateret med rette data.

Du skal anvende dit gode forretningsperspektiv til at udvikle prisstrukturer og spotte, hvor der kan optimeres på salget. Derfor får du brug for dine kompetencer indenfor analyse af data, så der kan træffes beslutninger på de rette grundlag.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte følgende:

  • Udvikling og vedligehold af prisopsætninger (prisstrukturer)
  • Support til salgsorganisationen med pris- og kundedata
  • Gennemførelse af prisreguleringer
  • Oprettelse, vedligehold og kontrol af kundestamdata
  • Rentabilitets-, pris- og kundeanalyser

MultiLine er én af branchens førende virksomheder, med en stærk virksomhedskultur, der har styr på interne processer og et veltilrettelagt Onboarding program. Du kan derfor forvente at blive taget godt imod af dine 15 engagerede kollegaer. Formår du at byde ind og bidrage til den forretningsmæssige udvikling, vil der også være gode udviklingsmuligheder for dig.

Din profil

Du er struktureret, grundig og formår selvstændigt at eksekvere på opgaverne. Med dit positive humør og gode samarbejdsevner er du en person, der hurtigt falder til og lærer arbejdsprocesser og kultur at kende. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra salgsadministration, salgs-controlling, data management eller uddannelse indenfor administration, økonomi eller it.

Den rette kandidat kan bekræfte følgende:

  • God forretningsforståelse og lyst til at påvirke den forretningsmæssige udvikling
  • Erfaring med ERP-systemer og superbruger i Excel
  • Gode dansk- og engelskkundskaber i såvel skrift som tale
  • Kvalitetsbevidst og detaljeorienteret
  • Analytisk velfunderet og administrativ stærk

Arbejdstid og løn

Arbejdspladsen har åbent fra kl. 06.00-23.00. Selve arbejdstiden er fleksibelt placeret mandag til fredag indenfor almindelig kontortid. Der gives en attraktiv lønpakke inkl. pensionsordning og sundhedsforsikring.

Proces

Moment varetager hele processen, og har du spørgsmål til stillingen, så skriv gerne til finance@moment.dk. Da vi ønsker at få den rette person ansat hurtigst muligt, vil vi løbende tage kontakt til relevante kandidater.
Som ansøger kan du derfor forvente en hurtig proces, hvor samtaler og opstart vil ske indenfor kort tid. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329780247Phoenix-f5245b6a12018-03-20T15:08:26.283Sales Controller

Moment søger en Sales Controller til pris- og kundeadministration til Price Management afdelingen hos MultiLine. Opstart er hurtigst muligt og stillingen er fast.  

Jobbet

Er du forretningsorienteret og kan lide at arbejde med tal, data og systemer, så har vi måske jobbet til dig.

Du bliver en del af et velfungerende team, hvor humøret vægtes højt og et godt grin er naturligt i løbet af dagen.

Din arbejdsdag bliver præget af en bred kontaktflade og sparring med salg, logistik og indkøbsafdelingen. Her vil du være en nøgleperson, hvor du er ansvarlig for at sikre, at systemerne er opdateret med rette data.

Du skal anvende dit gode forretningsperspektiv til at udvikle prisstrukturer og spotte, hvor der kan optimeres på salget. Derfor får du brug for dine kompetencer indenfor analyse af data, så der kan træffes beslutninger på de rette grundlag.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte følgende:

  • Udvikling og vedligehold af prisopsætninger (prisstrukturer)
  • Support til salgsorganisationen med pris- og kundedata
  • Gennemførelse af prisreguleringer
  • Oprettelse, vedligehold og kontrol af kundestamdata
  • Rentabilitets-, pris- og kundeanalyser

MultiLine er én af branchens førende virksomheder, med en stærk virksomhedskultur, der har styr på interne processer og et veltilrettelagt Onboarding program. Du kan derfor forvente at blive taget godt imod af dine 15 engagerede kollegaer. Formår du at byde ind og bidrage til den forretningsmæssige udvikling, vil der også være gode udviklingsmuligheder for dig.

Din profil

Du er struktureret, grundig og formår selvstændigt at eksekvere på opgaverne. Med dit positive humør og gode samarbejdsevner er du en person, der hurtigt falder til og lærer arbejdsprocesser og kultur at kende. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra salgsadministration, salgs-controlling, data management eller uddannelse indenfor administration, økonomi eller it.

Den rette kandidat kan bekræfte følgende:

  • God forretningsforståelse og lyst til at påvirke den forretningsmæssige udvikling
  • Erfaring med ERP-systemer og superbruger i Excel
  • Gode dansk- og engelskkundskaber i såvel skrift som tale
  • Kvalitetsbevidst og detaljeorienteret
  • Analytisk velfunderet og administrativ stærk

Arbejdstid og løn

Arbejdspladsen har åbent fra kl. 06.00-23.00. Selve arbejdstiden er fleksibelt placeret mandag til fredag indenfor almindelig kontortid. Der gives en attraktiv lønpakke inkl. pensionsordning og sundhedsforsikring.

Proces

Moment varetager hele processen, og har du spørgsmål til stillingen, så skriv gerne til finance@moment.dk. Da vi ønsker at få den rette person ansat hurtigst muligt, vil vi løbende tage kontakt til relevante kandidater.
Som ansøger kan du derfor forvente en hurtig proces, hvor samtaler og opstart vil ske indenfor kort tid. 

2018-05-01T00:51:06.370 Moment søger en Sales Controller til pris- og kundeadministration til Price Management afdelingen hos MultiLine. Opstart er hurtigst muligt og stillingen er fast. Jobbet Er du forretningsorienteret og kan lide at arbejde med tal, data og systemer, så har vi måske jobbet til dig. Du bliver en del af et velfungerende team, hvor humøret vægtes højt og et godt grin er naturligt i løbet af dagen. Din arbejdsdag bliver præget af en bred kontaktflade og sparring med salg, logistik og indkøbsafdelingen. Her vil du være en nøgleperson, hvor du er ansvarlig for at sikre, at systemerne er opdateret med rette data. Du skal anvende dit gode forretningsperspektiv til at udvikle prisstrukturer og spotte, hvor der kan optimeres på salget. Derfor får du brug for dine kompetencer indenfor analyse af data, så der kan træffes beslutninger på de rette grundlag. Dine opgaver vil blandt andet omfatte følgende: Udvikling og vedligehold af prisopsætninger (prisstrukturer) Support til salgsorganisationen med pris- og kundedata Gennemførelse af prisreguleringer Oprettelse, vedligehold og kontrol af kundestamdata Rentabilitets-, pris- og kundeanalyser MultiLine er n af branchens førende virksomheder, med en stærk virksomhedskultur, der har styr på interne processer og et veltilrettelagt Onboarding program. Du kan derfor forvente at blive taget godt imod af dine 15 engagerede kollegaer. Formår du at byde ind og bidrage til den forretningsmæssige udvikling, vil der også være gode udviklingsmuligheder for dig. Din profil Du er struktureret, grundig og formår selvstændigt at eksekvere på opgaverne. Med dit positive humør og gode samarbejdsevner er du en person, der hurtigt falder til og lærer arbejdsprocesser og kultur at kende. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra salgsadministration, salgs-controlling, data management eller uddannelse indenfor administration, økonomi eller it. Den rette kandidat kan bekræfte følgende: God forretningsforståelse og lyst til at påvirke den forretningsmæssige udvikling Erfaring med ERP-systemer og superbruger i Excel Gode dansk- og engelskkundskaber i såvel skrift som tale Kvalitetsbevidst og detaljeorienteret Analytisk velfunderet og administrativ stærk Arbejdstid og løn Arbejdspladsen har åbent fra kl. 06.00-23.00. Selve arbejdstiden er fleksibelt placeret mandag til fredag indenfor almindelig kontortid. Der gives en attraktiv lønpakke inkl. pensionsordning og sundhedsforsikring. Proces Moment varetager hele processen, og har du spørgsmål til stillingen, så skriv gerne til finance@moment.dk. Da vi ønsker at få den rette person ansat hurtigst muligt, vil vi løbende tage kontakt til relevante kandidater. Som ansøger kan du derfor forvente en hurtig proces, hvor samtaler og opstart vil ske indenfor kort tid.11Jobnetf5245b6a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:000000https://job.moment.dk/job-opslag?id=32877&id=328770EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3152455MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.1606København VDKDanmark0
kof@moment.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent543005JobNet47984481000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5245b6ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5245b6ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5245b6a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5245b6a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Økonomi?12007951Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi353831245Krestine Østerbykof@moment.dkDKDanmarkDKDanmark329965383Erfaren controller til økonomisk styring af anlægsinvesteringer og procesoptimering søges til stor energivirksomhed i FredericiaBasic Beskrivelse Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter Rapportering til projektledelse styregrupper og linjeledelse Udarbejde projektregnskaber Controlling på projekter Økonomisk kontraktstyring Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget Sparringspartner for projektledere Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider Personlige kompetencer Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende. IT-kompetencer Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav Uddannelse Relevant kandidatuddannelse Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter

  • Rapportering til projektledelse/styregrupper og linjeledelse

  • Udarbejde projektregnskaber

  • Controlling på projekter

  • Økonomisk kontraktstyring

  • Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget

  • Sparringspartner for projektledere

  • Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen

  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider

Personlige kompetencer

Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende.

IT-kompetencer

Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav

Uddannelse

Relevant kandidatuddannelse

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/7892c95e_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-02-24T01:00:03.7232019-03-31T00:00:00
329962017Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i FredericiaBasic Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver: Arbejdsopgaver Analyser Business cases Konsolidering af investeringsplaner Controlling på større investeringer (over 100 mio.) Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse Optimere processer i forhold til investeringsgovernance Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider. Personlige kompetencer Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret. IT-kompetencer Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP. Uddannelse Cand.merc. eller lignende. Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav. Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører/ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver:

Arbejdsopgaver

  • Analyser
  • Business cases
  • Konsolidering af investeringsplaner
  • Controlling på større investeringer (over 100 mio.)
  • Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter
  • Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter
  • Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse
  • Optimere processer i forhold til investeringsgovernance
  • Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider.

Personlige kompetencer

Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP.

Uddannelse

Cand.merc. eller lignende.

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav.

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/b02b592d_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-02-18T14:00:23.0832019-03-25T00:00:00
329961818Fokuseret Controller søges til kvalitetsorienteret produktionsvirksomhed i VærløseBasic Beskrivelse Som en af tre i en stærk og humoristisk fokuseret enhed og med direkte reference til virksomhedens CFO, får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor den store berøringsflade kræver struktur og overblik for at matche dine ansvarsområder i en godt balanceret hverdag. Arbejdsopgaver Månedsrapportering, deltagelse Salgsrapportering, deltagelse Konsolidering, deltagelse Debitorstyring Omkostningsstyring Afstemninger Moms Intrastat Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en produktionsvirksomhed med mere ende 100 ansatte på lokationen. Man opererer i en internationalt orientereret hverdag, hvor interessenterne, kunderne og leverandører forventer kvalitet, ordentlighed og ansvarlighed. Man søger at optimere sin placering i lokalområdet og er opmærksom på vigtigheden af, at være en del af det lokale opland. Personlige kompetencer Du er proaktiv, struktureret, udviklingsorienteret, og du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du trives i et ansvarligt miljø, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på virksomhedens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du har stor forståelse for, at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer SAP og Excel Uddannelse Merkonom, HD-1. del, HD-R eller tilsvarende Sprog Engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

Som en af tre i en stærk og humoristisk fokuseret enhed og med direkte reference til virksomhedens CFO, får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor den store berøringsflade kræver struktur og overblik for at matche dine ansvarsområder i en godt balanceret hverdag.

Arbejdsopgaver

  • Månedsrapportering, deltagelse
  • Salgsrapportering, deltagelse
  • Konsolidering, deltagelse
  • Debitorstyring
  • Omkostningsstyring
  • Afstemninger
  • Moms
  • Intrastat
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en produktionsvirksomhed med mere ende 100 ansatte på lokationen. Man opererer i en internationalt orientereret hverdag, hvor interessenterne, kunderne og leverandører forventer kvalitet, ordentlighed og ansvarlighed. Man søger at optimere sin placering i lokalområdet og er opmærksom på vigtigheden af, at være en del af det lokale opland.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv, struktureret, udviklingsorienteret, og du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du trives i et ansvarligt miljø, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på virksomhedens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du har stor forståelse for, at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

SAP og Excel

Uddannelse

Merkonom, HD-1. del, HD-R eller tilsvarende

Sprog

Engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/d63456cd_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-02-17T19:00:02.8172019-03-24T00:00:00
329979349Operationel controller søges til kvalitetsfokuseret og internationalt orienteret virksomhed i NordsjællandBasic Beskrivelse I en stærk, professionel og kvalitetsfokuseret regnskabsafdeling bliver du, som controller, omdrejningspunkt i afdelingen såvel som i virksomheden som helhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, så du har gode muligheder for selv at sætte dit præg på stillingen. Dine opgaver ligger på et operationelt niveau og omfatter følgende fokusområder. Arbejdsopgaver AR-ansvarlig (Accounts receivable) Salgs-Controlling Sales bonus agreements Salgsafstemning Salgsprisberegninger Vedligehold af salgsbetingelser- og priser Credit Management styring Lager-Controlling (lokal lager) Måneds-, Kvartals- & Årsregnskab Hensættelser, periodiseringer, anlægsaktiver Moms og Intrastat rapportering Bidrage til JSox compliance Ad Hoc projekter Back-up Accounting Manager Om virksomheden Der er her tale om en dynamisk japansk ejet virksomhed, hvor man i respekt for hinandens kompetencer og ressourcer, får det bedste ud af en hektisk hverdag. Virksomheden, der residerer i indbydende lokaler, opererer internationalt med engelsk som koncernsprog. Udover en spændende og udviklende hverdag med en bred kontaktflade, tilbyder vi et godt arbejdsmiljø med fokus på worklife-balance, og en konkurrencedygtig lønpakke, der inkluderer pension, kantineordning og en sundhedsforsikring. Personlige kompetencer Du er god i dialogen med tallene, hvor du præcist og punktligt og med en proaktiv tilgang til opgaverne leverer kvalitet til tiden. Du trives i den selvstændige rolle, og du har overblikket, der medfører, at du sætter ind, der hvor dine kompetencer gør mest gavn uden at miste fokus på dine overordnede ansvarsområder. Du fungerer godt i et internationalt miljø, hvor man arbejder selvstændigt, og samtidig er en aktiv del af teamet. Du har et godt humør, der afspejler din tilgang til dine opgaver og dine kolleger. IT-kompetencer SAP, generelt IT-stærk Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, bedes du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

I en stærk, professionel og kvalitetsfokuseret regnskabsafdeling bliver du, som controller, omdrejningspunkt i afdelingen såvel som i virksomheden som helhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, så du har gode muligheder for selv at sætte dit præg på stillingen. Dine opgaver ligger på et operationelt niveau og omfatter følgende fokusområder.

Arbejdsopgaver

  • AR-ansvarlig (Accounts receivable)
  • Salgs-Controlling
  • Sales bonus agreements
  • Salgsafstemning
  • Salgsprisberegninger
  • Vedligehold af salgsbetingelser- og priser
  • Credit Management styring
  • Lager-Controlling (lokal lager)
  • Måneds-, Kvartals- & Årsregnskab
  • Hensættelser, periodiseringer, anlægsaktiver
  • Moms og Intrastat rapportering
  • Bidrage til JSox compliance
  • Ad Hoc projekter
  • Back-up Accounting Manager

Om virksomheden

Der er her tale om en dynamisk japansk ejet virksomhed, hvor man i respekt for hinandens kompetencer og ressourcer, får det bedste ud af en hektisk hverdag. Virksomheden, der residerer i indbydende lokaler, opererer internationalt med engelsk som koncernsprog. Udover en spændende og udviklende hverdag med en bred kontaktflade, tilbyder vi et godt arbejdsmiljø med fokus på worklife-balance, og en konkurrencedygtig lønpakke, der inkluderer pension, kantineordning og en sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Du er god i dialogen med tallene, hvor du præcist og punktligt og med en proaktiv tilgang til opgaverne leverer kvalitet til tiden. Du trives i den selvstændige rolle, og du har overblikket, der medfører, at du sætter ind, der hvor dine kompetencer gør mest gavn uden at miste fokus på dine overordnede ansvarsområder. Du fungerer godt i et internationalt miljø, hvor man arbejder selvstændigt, og samtidig er en aktiv del af teamet. Du har et godt humør, der afspejler din tilgang til dine opgaver og dine kolleger.

IT-kompetencer

SAP, generelt IT-stærk

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, bedes du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/14c7ce13_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-03-17T11:00:03.5772019-04-21T00:00:00
329978090CBRE A/S søger erfaren controllerRobot Er du interesseret i at arbejde i en hurtigvoksende international virksomhed, og har du minimum 5 års erfaring som controller i en ejendomsadministration? Vi kan tilbyde et udfordrende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling i en professionel og global virksomhed. STILLINGEN I vores Property Management team vil du få en varieret arbejdsdag i et travlt og inspirerende miljø, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med kompetente kolleger i en kultur, som er præget af høj faglighed, hvor man ønsker at gøre en forskel og følge opgaverne til dørs. Dine opgaver vil typisk være: Etablering af kontoplaner bogføringsskabeloner, opsætning af bogføringsprocesser og løbende kontakt til kundens økonomiansvarlige Udarbejdelse af rapporteringspakker ud fra kundens ønsker og behov typisk baseret på data fra vores regnskabssystem Yardi Voyager herunder udarbejdelse og vedligeholdelse af forskellige templates i Excel til brug for rapportering Analyse af nøgletal og opfølgning på samme Afstemninger og kvalitetssikring Likviditetsstyring Udarbejdelse af budgetter og forecasts samt opfølgning herpå Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber Driftsøkonomiske analyser Udvikling og implementering af procedurer og forretningsgange Udarbejde nøgletal på omkostninger Diverse analyser statistikker Udarbejdelse af nye arbejdsgange metoder Sidst, men ikke mindst, skal du sikre en konsistens i data samt indgå som en holdspiller i økonomifunktionen med vægt på stor fleksibilitet. ER DU VORES NYE MEDARBEJDER? Den ideelle kandidat kommer med minimum 5 års erfaring med økonomisk rapportering og eller controlling fra ejendomsadministrationsbranchen. Det er afgørende, at du har stærke IT-kompetencer og superbruger i Excel, ligesom du forventes at have en relevant kommerciel uddannelse som fx HA eller HD(R). Som person er du en energisk selvstarter og kan træffe selvstændige beslutninger med respekt for teamet. Du har det drive, der skal til, og du er kendt for din vedholdenhed og dit skarpe overblik. Det er vigtigt, at du trives i et seriøst fagligt internationalt miljø, og taler skriver engelsk på højt niveau. En stærk holdånd og en god kollega er et must. Da vi er en forholdsvis lille afdeling, er det vigtigt, at du er klar til at hjælpe dine kollegaer med opgaver, der ikke altid ligger inden for rammerne af din jobbeskrivelse. CBRE TILBYDER Stor medbestemmelse på din hverdag Fleksible arbejdstider Et sundt arbejdsmiljø med en uformel daglig omgangstone i et åbent kontorlandskab Løbende efteruddannelse Samarbejde på tværs af hele organisationen Attraktiv løn samt personalegoder

Er du interesseret i at arbejde i en hurtigvoksende international virksomhed, og har du minimum 5 års erfaring som controller i en ejendomsadministration? Vi kan tilbyde et udfordrende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling i en professionel og global virksomhed.

STILLINGEN

I vores Property Management team vil du få en varieret arbejdsdag i et travlt og inspirerende miljø, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med kompetente kolleger i en kultur, som er præget af høj faglighed, hvor man ønsker at gøre en forskel og følge opgaverne til dørs.

Dine opgaver vil typisk være:

  • Etablering af kontoplaner/bogføringsskabeloner, opsætning af bogføringsprocesser og løbende kontakt til kundens økonomiansvarlige
  • Udarbejdelse af rapporteringspakker ud fra kundens ønsker og behov – typisk baseret på data fra vores regnskabssystem Yardi Voyager – herunder udarbejdelse og vedligeholdelse af forskellige templates i Excel til brug for rapportering
  • Analyse af nøgletal – og opfølgning på samme
  • Afstemninger og kvalitetssikring
  • Likviditetsstyring
  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts samt opfølgning herpå
  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Driftsøkonomiske analyser
  • Udvikling og implementering af procedurer og forretningsgange
  • Udarbejde nøgletal på omkostninger
  • Diverse analyser/statistikker
  • Udarbejdelse af nye arbejdsgange/metoder

Sidst, men ikke mindst, skal du sikre en konsistens i data samt indgå som en holdspiller i økonomifunktionen med vægt på stor fleksibilitet.

ER DU VORES NYE MEDARBEJDER?

Den ideelle kandidat kommer med minimum 5 års erfaring med økonomisk rapportering og/eller controlling fra ejendomsadministrationsbranchen. Det er afgørende, at du har stærke IT-kompetencer og superbruger i Excel, ligesom du forventes at have en relevant kommerciel uddannelse som fx HA eller HD(R).

Som person er du en energisk selvstarter og kan træffe selvstændige beslutninger med respekt for teamet. Du har det drive, der skal til, og du er kendt for din vedholdenhed og dit skarpe overblik. Det er vigtigt, at du trives i et seriøst fagligt internationalt miljø, og taler/skriver engelsk på højt niveau.

En stærk holdånd og en god kollega er et must. Da vi er en forholdsvis lille afdeling, er det vigtigt, at du er klar til at hjælpe dine kollegaer med opgaver, der ikke altid ligger inden for rammerne af din jobbeskrivelse.

CBRE TILBYDER

  • Stor medbestemmelse på din hverdag
  • Fleksible arbejdstider
  • Et sundt arbejdsmiljø med en uformel daglig omgangstone i et åbent kontorlandskab
  • Løbende efteruddannelse
  • Samarbejde på tværs af hele organisationen
  • Attraktiv løn samt personalegoder
CBRE A/SKøbenhavn S2019-03-14T00:00:002019-04-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren controller til økonomisk styring af anlægsinvesteringer og procesoptimering søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen,...
Indrykket:24. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktøre...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Fokuseret Controller søges til kvalitetsorienteret produktionsvirksomhed i Værløse

Proselection

København K
Beskrivelse Som en af tre i en stærk og humoristisk fokuseret enhed og med direkte reference til virksomhedens CFO, får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor den store berøringsflade kræver struktur og overblik for at matche dine ansvarsområ...
Indrykket:17. februar 2019
Udløbsdato:24. marts 2019

Operationel controller søges til kvalitetsfokuseret og internationalt orienteret virksomhed i Nordsjælland

Proselection

København K
Beskrivelse I en stærk, professionel og kvalitetsfokuseret regnskabsafdeling bliver du, som controller, omdrejningspunkt i afdelingen såvel som i virksomheden som helhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, så du har gode muligheder for selv at s...
Indrykket:17. marts 2019
Udløbsdato:21. april 2019

CBRE A/S søger erfaren controller

CBRE A/S

København S
Er du interesseret i at arbejde i en hurtigvoksende international virksomhed, og har du minimum 5 års erfaring som controller i en ejendomsadministration? Vi kan tilbyde et udfordrende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling i en p...
Indrykket:14. marts 2019
Udløbsdato:14. april 2019