Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sales Director - Rosemunde - Vedbæk

Vil du have en ledende rolle på C-level niveau og stor indflydelse på forretningsudviklingen hos et dansk modebrand med international dybde? Så har du nu mulighed for at kombinere din proven track record for salg af fashion med din store passion og viden om morgendagens trends og styles…

Innovativ forretningsudviklende frontfigur til virksomhed i vækst 
Rosemunde har specialiseret sig i at forene funktionalitet og femininitet, så alle kvinder og piger, der bærer et stykke tøj med navnet Rosemunde, føler og får et strejf af luksus hver dag. Modevirksomheden oplever stor succes i både Danmark og internationalt, og du skal udbrede brandet yderligere ved at præge den kommercielle udvikling. 

Læs meget mere om stillingen ved at klikke her.

Sådan ansøger du

Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329940908Phoenix-a486113a12019-01-11T00:00:00Sales Director - Rosemunde - Vedbæk

Vil du have en ledende rolle på C-level niveau og stor indflydelse på forretningsudviklingen hos et dansk modebrand med international dybde? Så har du nu mulighed for at kombinere din proven track record for salg af fashion med din store passion og viden om morgendagens trends og styles…

Innovativ forretningsudviklende frontfigur til virksomhed i vækst 
Rosemunde har specialiseret sig i at forene funktionalitet og femininitet, så alle kvinder og piger, der bærer et stykke tøj med navnet Rosemunde, føler og får et strejf af luksus hver dag. Modevirksomheden oplever stor succes i både Danmark og internationalt, og du skal udbrede brandet yderligere ved at præge den kommercielle udvikling. 

Læs meget mere om stillingen ved at klikke her.

Sådan ansøger du

Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.

2019-03-01T00:50:29.327 Vil du have en ledende rolle på C-level niveau og stor indflydelse på forretningsudviklingen hos et dansk modebrand med international dybde? Så har du nu mulighed for at kombinere din proven track record for salg af fashion med din store passion og viden om morgendagens trends og styles… Innovativ forretningsudviklende frontfigur til virksomhed i vækst Rosemunde har specialiseret sig i at forene funktionalitet og femininitet, så alle kvinder og piger, der bærer et stykke tøj med navnet Rosemunde, føler og får et strejf af luksus hver dag. Modevirksomheden oplever stor succes i både Danmark og internationalt, og du skal udbrede brandet yderligere ved at præge den kommercielle udvikling. Læs meget mere om stillingen ved at klikke her. Sådan ansøger du Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.11Jobneta486113a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000https://humantrust.dk/job/jobopslag?jobid=671320EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3433447HumanTrust A/S11Bredskifte Allé 5, st tv8210Aarhus VDKDanmark0
kontakt@humantrust.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent692499JobNet492925749292571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgSales Director - Rosemunde - Vedbæk12007991Dansk3Læse/ tale123305Salgschef2Salg6Ledelse360059152HumanTrustkontakt@humantrust.dkDKDanmarkDKDanmark330124452Sales ExecutiveRobot SØGES TIL BHS LOGISTICS AARHUS Er du dynamisk og elsker udfordringer? Er du god til at skabe nye kontakter og netværk? Har du høje ambitioner og kan du bidrage til at udvide vores kundeportefølje? Så er det præcis dig, som vi søger, som vores nye sælger til vores fynske og jyske kunder. Som en vigtig del i salgsteamet, vil du blive ansvarlig for at udbygge vores og din egen portefølje i Jylland og på Fyn. Du skal bl.a. spille en væsenlig rolle ved identifikation af kundeemner, den indledende kontakt til kunderne, tilbudsgivning, kontraktforhandling og den efterfølgende opgave med at fastholde kunden i fremtiden. Denne stilling er en fantastisk mulighed for at være med i udvidelsen på markedet i Jylland og Fyn, og dermed for at sætte dit præg på hvordan BHS Logistics vil blive opfattet i markedet. Du vil altså få stor indflydelse på resultaterne og bidrage til både din egen og BHS Logistics& 39 fortsatte vækst. Som Sales Executive vil du: Blive en af tre repræsentater for BHS Logistics& 39 salg i Jylland Fyn og bidrage til hele det jysk-fynske marked og refere direkte til vores Direktør for BHS Logistics Aarhus samt vores General Sales Manager. Komme til at deltage i møder med vores kunder og interessenter, så du altid er opdateret og være med til at skabe lange relationer. Have lyst til at være omdrejningspunktet for mange spændende aktiviteter i relation til salg og have ansvaret for aftaler, forhandlinger m.m.. I tæt samarbejde med vores Trafikchefer, Direktør og General Sales Manager være med til at udarbejde og fastsætte salgsmål for Jylland Fyn samt bidrage til eventuelle indsatsområder for at nå disse målsætninger. Deltage i salgsmøde med vor øverste ledelse samt vores øvrige sælgere fra resten af koncernen. Om dig: Du har min. to års erfaring inden for transport og salg. Du er vant til at udarbejde målsætninger, og motiveres af at nå dem. Det er en fordel, hvis du kan fremvise gode resultater fra tidligere stillinger. Du har indgående kendskab til branchen, og har overblikket til at starte med en målrettet indsats. Du er udadvendt i kontakten med andre mennesker og formår at skabe gode og stærke langvarige relationer. Du taler og forstår både dansk og engelsk Vi tilbyder dig at blive en del af Danmarks mest innovative og fremgangsrige transportvirksomhed med konstant fokus på udvikling både af forretningen og på det faglige plan. Vi tilbyder god løn efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring, sundhedsordning og frokostordning Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os for mere info. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder. Vi modtager ikke ansøgere pr mail - men udelukkende via formularen herunder. VI GL DER OS TIL AT HØRE FRA DIG BHS Logistics A S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger i København, Aarhus og Rønne.

SØGES TIL BHS LOGISTICS AARHUS

Er du dynamisk og elsker udfordringer? Er du god til at skabe nye kontakter og netværk? Har du høje ambitioner og kan du bidrage til at udvide vores kundeportefølje? Så er det præcis dig, som vi søger, som vores nye sælger til vores fynske og jyske kunder.

Som en vigtig del i salgsteamet, vil du blive ansvarlig for at udbygge vores og din egen portefølje i Jylland og på Fyn. Du skal bl.a. spille en væsenlig rolle ved identifikation af kundeemner, den indledende kontakt til kunderne, tilbudsgivning, kontraktforhandling og den efterfølgende opgave med at fastholde kunden i fremtiden.

Denne stilling er en fantastisk mulighed for at være med i udvidelsen på markedet i Jylland og Fyn, og dermed for at sætte dit præg på hvordan BHS Logistics vil blive opfattet i markedet. Du vil altså få stor indflydelse på resultaterne og bidrage til både din egen og BHS Logistics' fortsatte vækst.

Som Sales Executive vil du:

  • Blive en af tre repræsentater for BHS Logistics' salg i Jylland/Fyn og bidrage til hele det jysk-fynske marked og refere direkte til vores Direktør for BHS Logistics Aarhus samt vores General Sales Manager.
  • Komme til at deltage i møder med vores kunder og interessenter, så du altid er opdateret og være med til at skabe lange relationer.
  • Have lyst til at være omdrejningspunktet for mange spændende aktiviteter i relation til salg og have ansvaret for aftaler, forhandlinger m.m..
  • I tæt samarbejde med vores Trafikchefer, Direktør og General Sales Manager være med til at udarbejde og fastsætte salgsmål for Jylland/Fyn samt bidrage til eventuelle indsatsområder for at nå disse målsætninger.
  • Deltage i salgsmøde med vor øverste ledelse samt vores øvrige sælgere fra resten af koncernen.

Om dig:

  • Du har min. to års erfaring inden for transport og salg.
  • Du er vant til at udarbejde målsætninger, og motiveres af at nå dem. Det er en fordel, hvis du kan fremvise gode resultater fra tidligere stillinger.
  • Du har indgående kendskab til branchen, og har overblikket til at starte med en målrettet indsats.
  • Du er udadvendt i kontakten med andre mennesker og formår at skabe gode og stærke langvarige relationer.
  • Du taler og forstår både dansk og engelsk

Vi tilbyder dig at blive en del af Danmarks mest innovative og fremgangsrige transportvirksomhed med konstant fokus på udvikling – både af forretningen og på det faglige plan.

Vi tilbyder god løn efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring, sundhedsordning og frokostordning

Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os for mere info.

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder. Vi modtager ikke ansøgere pr mail - men udelukkende via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger i København, Aarhus og Rønne.

BHS Logistics A/SHasselager2019-12-11T00:00:002020-01-07T00:00:00
330123615Sales ManagerRobot Store Managerens tætteste sparringspartner Du bliver Store Managerens højre hånd og tætteste sparringspartner i den daglige ledelse af butikken. Det vil sige du får et medansvar for både den daglige drift og det øvrige personale. Ligeledes skal du støtte Store Manageren i at opnå målene for salg, service og personaleudvikling. Jobbet som Sales Manager er en rigtig god karrieremulighed for dig der har ambitioner om at blive Store Manager. Du skal have mod på tyngden og bredden i jobbet og overskud til at være energisk, inspirerende. Det er en fordel hvis du har en baggrund i detailbranchen og gerne med et par års ledererfaring. Hvad forventer vi? Vi forventer du er sælger med stort S, en teamplayer og rollemodel for de andre medarbejdere i butikken. En som er engageret, tager ansvar, ikke bange for at gå forrest og viser vejen uanset hvilken situation du står overfor. Derudover forventer vi: Du viser vejen indenfor Salg Service med kunden i centrum Du er fleksibel og målrettet Du interesserer dig for sport og lever en aktiv og sund livsstil Du er social og trives med mange mennesker omkring dig Som Sales Manager vil du: Være ansvarlig for butikken lever op til vores standarder og altid står salgsklar Forberede og gennemføre butikkens kampagner Motivere butikkens øvrige medarbejdere til salg og mersalg Du skal være klar til at gå forrest og forvente, at størstedelen af din arbejdstid foregår i butikken sammen med kunder og kolleger. Hvad tilbyder vi? Udover et fantastisk spændende og alsidigt job hvor du får ansvar for at sætte dit præg på butikken og mulighed for at udvikle dig som leder, så vil du blive en del af et stærkt team af engagerede og motiverede kollegaer med et stærkt sammenhold og som har det sjovt når de er på arbejde Du vil blive en del af TEAM INTERSPORT verdens største sportskæde. Et stort INTERSPORT netværk og mange kolleger over hele landet i en spændende branche hvor udviklingen går stærkt. Løbende intern uddannelse indenfor for bla. Salg Service Ledelse Vi tilbyder en løn efter kvalifikationer, pension samt diverse andre personalegoder. Hvis det er dig, vi leder efter så send hurtigst muligt en kortfattet ansøgning pr. e-mail inkl. CV til ansoegning@intersport.dk Skriv Randers city i emnefeltet. Har du spørgsmål til jobbet kontakt da Bent Josephsen på mob. 45 20 72 45 02 Tiltrædelse hurtigst muligt. OBS! Dato for ansøgninsfrist er foreløblig - Stillingen kan være besat inden - så søg nu!

Store Managerens tætteste sparringspartner

Du bliver Store Managerens højre hånd og tætteste sparringspartner i den daglige ledelse af butikken. Det vil sige du får et medansvar for både den daglige drift og det øvrige personale. Ligeledes skal du støtte Store Manageren i at opnå målene for salg, service og personaleudvikling.

 

Jobbet som Sales Manager er en rigtig god karrieremulighed for dig der har ambitioner om at blive Store Manager. Du skal have mod på tyngden og bredden i jobbet og overskud til at være energisk, inspirerende. Det er en fordel hvis du har en baggrund i detailbranchen og gerne med et par års ledererfaring.

 

Hvad forventer vi?

Vi forventer du er sælger med stort S, en teamplayer og rollemodel for de andre medarbejdere i butikken. En som er engageret, tager ansvar, ikke bange for at gå forrest og viser vejen uanset hvilken situation du står overfor.

 

Derudover forventer vi:

  • Du viser vejen indenfor Salg & Service med kunden i centrum
  • Du er fleksibel og målrettet
  • Du interesserer dig for sport og lever en aktiv og sund livsstil
  • Du er social og trives med mange mennesker omkring dig

 

Som Sales Manager vil du:

  • Være ansvarlig for butikken lever op til vores standarder og altid står salgsklar
  • Forberede og gennemføre butikkens kampagner
  • Motivere butikkens øvrige medarbejdere til salg og mersalg

 

Du skal være klar til at gå forrest og forvente, at størstedelen af din arbejdstid foregår i butikken sammen med kunder og kolleger.

 

Hvad tilbyder vi?

Udover et fantastisk spændende og alsidigt job hvor du får ansvar for at sætte dit præg på butikken og mulighed for at udvikle dig som leder, så vil du blive en del af et stærkt team af engagerede og motiverede kollegaer med et stærkt sammenhold og som har det sjovt når de er på arbejde – Du vil blive en del af TEAM INTERSPORT verdens største sportskæde.

Et stort INTERSPORT netværk og mange kolleger over hele landet i en spændende branche hvor udviklingen går stærkt.

Løbende intern uddannelse indenfor for bla. Salg & Service & Ledelse

 

Vi tilbyder en løn efter kvalifikationer, pension samt diverse andre personalegoder.

 

Hvis det er dig, vi leder efter så send hurtigst muligt en kortfattet ansøgning pr. e-mail inkl. CV til

ansoegning@intersport.dk

 

Skriv ” Randers city ” i emnefeltet. Har du spørgsmål til jobbet kontakt da Bent Josephsen på mob. +45 20 72 45 02

 

Tiltrædelse hurtigst muligt.

 

OBS! Dato for ansøgninsfrist er foreløblig

- Stillingen kan være besat inden - så søg nu!

Intersport City VestBrabrand2019-12-11T00:00:002019-12-16T00:00:00
330140516Jasa Company søger B2B Salgs- & MarketingchefRobot B2B SALGS- MARKETINGCHEF TIL UDVIKLING OG V KST Har du erfaring med B2B og overbevisende resultater på din og teamets bundlinje? Opnår du resultater gennem andre ved at lytte, forstå og bidrage? Er du en motiverende leder og en dygtig spillende træner? Så er det helt sikkert dig, vi gerne vil have med på holdet til at lede intern salg, eksterne sælgere og marketingmedarbejdere ved Jasa Company! Salg Marketing består af 16 personer, og der vil være direkte reference fra teamledere i stillingen, og du refererer direkte til CEO. OM JASA COMPANY Jasa Company A S er en handelsvirksomhed der sælger produkter til byggesektoren i Danmark, Norden og EU. Vi har et bredt varesortiment inden for beslag, dørgreb, låse nøgler med tilbehør samt cylindre og reservedele. Vores kunder er industri, håndværkere og Gør-det-selv-markedet via grossister, detail og byggemarkeder. Vi udvikler kontinuerligt vores service- og produktportefølje i samarbejde med arkitekter, ingeniører og kunder og har således et standardsortiment til hurtige og effektive leverancer, men tilbyder også design, udvikling og produktion af kundespecifikke løsninger. Se mere om Jasa Company på www.jasaco.dk OM STILLINGEN Vores nye leder i Salg Marketing er en fremragende menneskekender og tillidsskabende brobygger, der har indgående erfaring med udvikling og eksekvering af off- og online salgsstrategier på B2B markedet, samt udvikling af teams og medarbejdere. Som Salgs- Marketingchef har du daglig ledelse af teamledere inden for Intern Salg, Key Account Management, Industri, Eksport, Ekstern Salg og Marketing, og du har budget- og resultatansvar. Udover den daglige ledelse af Salg Marketing, bliver du ansvarlig for at etablere Go-To Market strategier og handlingsplaner for New Bizz med nye kundesegmenter - der har stort potentiale, men endnu ikke er en del af den eksisterende portefølje. Det er afgørende, at du har erfaring med at etablere kontakt og dialog med en lang række nøglepersoner såvel internt som eksternt. Du har fokus på at sælge løsninger, og du har helhedsforståelse for, hvad der skaber værdi for virksomheden, kunderne, samarbejdspartnere og dine teams. Du har dagligt et tæt samarbejde med virksomhedens øvrige teams, som lager, låseafdeling, økonomi og indkøb, og du har en god forståelse for hvordan et optimalt samarbejde bare bliver bedre, når alle arbejder i samme retning, kommunikere tydeligt og har 100 kundetilfredshed som det ultimative mål. Jasa Company A S, Jasa Trading ApS og Eskimo Aps har den samme ejer, men er tre individuelle virksomheder, der har tætte relationer og samarbejde. Salg Marketing er involveret med alle virksomheder i koncernen. OM DIG Du har arbejdet med salgsledelse i en årrække, og har muligvis haft direkte reference fra marketing - eller som minimum et tæt samarbejde med dine dygtige kolleger i marketing gennem adskillige projekter, salgsindsatser og kundeaktiviteter. Du har minimum 5 års erfaring som ansvarlig for Salg Marketing. Vi vil være Best in Class på kundeservice, være nytænkende i vores løsninger, kontinuerligt udvikle og vedligeholde kunder, have ekstremt hurtig responstid og fokus på stærkt købmandsskab. Selvom du ofte går forrest, ved du, hvornår det er tid at træde et skridt tilbage og heppe på dit team fra sidelinjen. Du trives med at dine ansvarsområder er lige dele operationelle dag-til-dag opgaver og strategiske salgs- og marketingplaner med tydelige KPI ere. Du eksekverer selvstændigt på implementering og opfølgning af handleplaner, der bidrager direkte på bundlinjen, sikre høj kundetilfredshed og udvikler Jasa Company s markedsandele. Du arbejder tæt sammen med CEO om målfastsættelse og strategiske kunder. Du ved, at den daglige drift, opfølgning og udvikling af den eksisterende kundebase er fundamentet for udvikling af nye kundesegmenter, men du udfordrer det etablerede på en respektfuld og insisterende - men aldrig intimiderende - måde. Du har en coachende tilgang til ledelse og du er ansvarlig for den overordnede retning i Salg Marketing - og dermed er du naturligt nysgerrig på mennesker, tal, processer og resultater. INTERESSERET? Hvis du allerede nu ved, at det her er den helt rigtige udfordring for dig i dit nye job, vil vi meget gerne modtage dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du fortæller os lidt om, hvordan du kan bidrage og gøre en positiv forskel som vores Salgs- Marketingchef. Du bliver en del af en organisation, hvor der er højt til loftet, mulighed for personlig og faglig udvikling, med en solid kundebase og potentiale til at udvikle den yderligere med danske og internationale kunder. Du bliver dermed tovholder på at se muligheder og gennemskue konsekvenser - for kunderne, bundlinjen, medarbejderne og kulturen. Du kan sende CV og ansøgning på e-mail: job@jasaco.dk hurtigst muligt da vi løbende inviterer til samtaler, og senest d. 12.1.2020 Vi glæder os til at høre fra dig!

B2B SALGS- & MARKETINGCHEF TIL UDVIKLING OG VÆKST

  • Har du erfaring med B2B og overbevisende resultater på din og teamets bundlinje?
  • Opnår du resultater gennem andre ved at lytte, forstå og bidrage?
  • Er du en motiverende leder og en dygtig spillende træner?

Så er det helt sikkert dig, vi gerne vil have med på holdet til at lede intern salg, eksterne sælgere og marketingmedarbejdere ved Jasa Company!

Salg & Marketing består af 16 personer, og der vil være direkte reference fra teamledere i stillingen, og du refererer direkte til CEO.

 

OM JASA COMPANY

Jasa Company A/S er en handelsvirksomhed der sælger produkter til byggesektoren i Danmark,  Norden og EU. Vi har et bredt varesortiment inden for beslag, dørgreb, låse/nøgler med tilbehør samt cylindre og reservedele.

Vores kunder er industri, håndværkere og ’Gør-det-selv-markedet’ via grossister, detail og byggemarkeder. Vi udvikler kontinuerligt vores service- og produktportefølje i samarbejde med arkitekter, ingeniører og kunder og har således et standardsortiment til hurtige og effektive leverancer, men tilbyder også design, udvikling og produktion af kundespecifikke løsninger.

Se mere om Jasa Company på www.jasaco.dk

 

OM STILLINGEN

Vores nye leder i Salg & Marketing er en fremragende menneskekender og tillidsskabende brobygger, der har indgående erfaring med udvikling og eksekvering af off- og online salgsstrategier på B2B markedet, samt udvikling af teams og medarbejdere.

Som Salgs- & Marketingchef har du daglig ledelse af teamledere inden for Intern Salg, Key Account Management, Industri, Eksport, Ekstern Salg og Marketing, og du har budget- og resultatansvar. Udover den daglige ledelse af Salg & Marketing, bliver du ansvarlig for at etablere Go-To Market strategier og handlingsplaner for New Bizz med nye kundesegmenter - der har stort potentiale, men endnu ikke er en del af den eksisterende portefølje.

Det er afgørende, at du har erfaring med at etablere kontakt og dialog med en lang række nøglepersoner såvel internt som eksternt. Du har fokus på at sælge løsninger, og du har helhedsforståelse for, hvad der skaber værdi for virksomheden, kunderne, samarbejdspartnere og dine teams.

Du har dagligt et tæt samarbejde med virksomhedens øvrige teams, som lager, låseafdeling, økonomi og indkøb, og du har en god forståelse for hvordan et optimalt samarbejde bare bliver bedre, når alle arbejder i samme retning, kommunikere tydeligt og har 100% kundetilfredshed som det ultimative mål.

Jasa Company A/S, Jasa Trading ApS og Eskimo Aps har den samme ejer, men er tre individuelle virksomheder, der har tætte relationer og samarbejde. Salg & Marketing er involveret med alle virksomheder i koncernen.

 

OM DIG

Du har arbejdet med salgsledelse i en årrække, og har muligvis haft direkte reference fra marketing - eller som minimum et tæt samarbejde med dine dygtige kolleger i marketing gennem adskillige projekter, salgsindsatser og kundeaktiviteter.

Du har minimum 5 års erfaring som ansvarlig for Salg & Marketing. Vi vil være Best in Class på kundeservice, være nytænkende i vores løsninger, kontinuerligt udvikle og vedligeholde kunder, have ekstremt hurtig responstid og fokus på stærkt købmandsskab. Selvom du ofte går forrest, ved du, hvornår det er tid at træde et skridt tilbage og heppe på dit team fra sidelinjen.

Du trives med at dine ansvarsområder er lige dele operationelle dag-til-dag opgaver og strategiske salgs- og marketingplaner med tydelige KPI’ere. Du eksekverer selvstændigt på implementering og opfølgning af handleplaner, der bidrager direkte på bundlinjen, sikre høj kundetilfredshed og udvikler Jasa Company’s markedsandele. Du arbejder tæt sammen med CEO om målfastsættelse og strategiske kunder.

Du ved, at den daglige drift, opfølgning og udvikling af den eksisterende kundebase er fundamentet for udvikling af nye kundesegmenter, men du udfordrer det etablerede på en respektfuld og insisterende - men aldrig intimiderende - måde.

Du har en coachende tilgang til ledelse og du er ansvarlig for den overordnede retning i Salg & Marketing - og dermed er du naturligt nysgerrig på mennesker, tal, processer og resultater.

 

INTERESSERET?

Hvis du allerede nu ved, at det her er den helt rigtige udfordring for dig i dit nye job, vil vi meget gerne modtage dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du fortæller os lidt om, hvordan du kan bidrage og gøre en positiv forskel som vores Salgs- & Marketingchef.

Du bliver en del af en organisation, hvor der er højt til loftet, mulighed for personlig og faglig udvikling, med en solid kundebase og potentiale til at udvikle den yderligere med danske og internationale kunder. Du bliver dermed tovholder på at se muligheder og gennemskue konsekvenser - for kunderne, bundlinjen, medarbejderne og kulturen.

Du kan sende CV og ansøgning på e-mail: job@jasaco.dk hurtigst muligt da vi løbende inviterer til samtaler, og senest d. 12.1.2020

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

JASA COMPANY A/SLystrup2019-12-12T00:00:002020-01-12T00:00:00
330131909Acute Bid Manager with a passion for responsible businessRobot Grundfos pioneering water solutions We offer a unique opportunity to join one of Denmark s most successful companies driven by innovation, sustainability and high ambitions. At Grundfos, we pioneer solutions to the world s water and climate challenges and improve quality of life for people. Concretely, we develop, produce and sell some of the world s most efficient pumps and water solutions. 19,000 colleagues partner with customers and bring heat to the homes of 500 million people as well as water to almost 1 billion people across the globe. You re in it for the positive impact Do you like working across cultures, geography and organisations to craft bids that bind together our own and customer expectations? Can you find just the right position, so it supports our ambition to do business whilst reaching millions of people with better drinking water services? If so, this is your opportunity to help bring Grundfos values to life with real impact on real people. What do we offer? The successful candidate will exercise a vital and global role in our expanding Grundfos Lifelink team a strategic business unit under the Chief Sales Officer. Our vision is to bring improved drinking water access to 10 million people annually by 2025. Read more about Grundfos Lifelink here - https: www.grundfos.com market-areas water lifelink.html The role is based in Bjerringbro or Brøndby, Denmark and is part of a collaborative, agile and international team. We are looking for an experienced bid professional. Be part of stretching for bold, audacious targets We re in pursuit of the silver lining of a bold, audacious target of making good business of bringing drinking water to millions of people who have limited or no access to sustainable water services today. The bid manager is part of a cross-functional team, and is responsible for managing, coordinating and administering the proposal efforts on all proposals from Lifelink. It is our ambition to introduce systematic bid development, monitoring and management on improved access to water projects in order to be a better partner to key customers in the public and development sectors in emerging economies. The team has a momentous task ahead of them to identify and set up key processes and parameters of quality, collaboration and impact. Your job will take stamina and a lot of flexibility Establish and maintain bid development, monitoring, prioritisation and management procedures, including negotiations and concrete proposal coordination and writing Evaluate commercial value of bids Build relations and trust with key partners Lead systematic and ongoing evaluations of won and lost bids What do you need to apply? Most likely, you have a bachelor s degree or similar. 5 years of proven track record with complex global bids is a must, along with a deep commercial understanding of the bid market. You have worked in an international environment, speak, read and write English fluently and have a mindset to corporate across functions and geography. Skype calls is your best friend and you enjoy building personal relations across the distance, but also ready to travel about 4-6 weeks per year primarily to countries in Africa, Asia and South America. We are trial and error team you must be ready to prioritise, cope with risk and failure, and able to motivate yourself and the team towards the next opportunity. Excellent communication and project management skills with an attention to detail is a must. Additional information: If you want to know more about the position, please contact Director of Safe Water, Pia Yasuko Rask, on 45 23 81 68 11. If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today or as soon as possible by clicking on Apply . We will invite candidates for interviews on an ongoing basis and we will close the position once the right candidate is found. We look forward to hearing from you.

Grundfos – pioneering water solutions
We offer a unique opportunity to join one of Denmark’s most successful companies driven by innovation, sustainability and high ambitions. At Grundfos, we pioneer solutions to the world’s water and climate challenges and improve quality of life for people. Concretely, we develop, produce and sell some of the world’s most efficient pumps and water solutions. 19,000 colleagues partner with customers and bring heat to the homes of 500 million people as well as water to almost 1 billion people across the globe.

You’re in it for the positive impact
Do you like working across cultures, geography and organisations to craft bids that bind together our own and customer expectations? Can you find just the right position, so it supports our ambition to do business whilst reaching millions of people with better drinking water services? If so, this is your opportunity to help bring Grundfos values to life with real impact on real people.

What do we offer?
The successful candidate will exercise a vital and global role in our expanding Grundfos Lifelink team – a strategic business unit under the Chief Sales Officer. Our vision is to bring improved drinking water access to 10 million people annually by 2025. Read more about Grundfos Lifelink here - https://www.grundfos.com/market-areas/water/lifelink.html

The role is based in Bjerringbro or Brøndby, Denmark and is part of a collaborative, agile and international team. We are looking for an experienced bid professional.

Be part of stretching for bold, audacious targets
We’re in pursuit of the silver lining of a bold, audacious target of making good business of bringing drinking water to millions of people who have limited or no access to sustainable water services today.

The bid manager is part of a cross-functional team, and is responsible for managing, coordinating and administering the proposal efforts on all proposals from Lifelink. It is our ambition to introduce systematic bid development, monitoring and management on improved access to water projects in order to be a better partner to key customers in the public and development sectors in emerging economies.

The team has a momentous task ahead of them to identify and set up key processes and parameters of quality, collaboration and impact.

Your job will take stamina and a lot of flexibility

  • Establish and maintain bid development, monitoring, prioritisation and management procedures, including negotiations and concrete proposal coordination and writing
  • Evaluate commercial value of bids
  • Build relations and trust with key partners
  • Lead systematic and ongoing evaluations of won and lost bids

What do you need to apply?
Most likely, you have a bachelor’s degree or similar. 5+ years of proven track record with complex global bids is a must, along with a deep commercial understanding of the bid market. You have worked in an international environment, speak, read and write English fluently and have a mindset to corporate across functions and geography. Skype calls is your best friend and you enjoy building personal relations across the distance, but also ready to travel about 4-6 weeks per year primarily to countries in Africa, Asia and South America. We are trial and error team – you must be ready to prioritise, cope with risk and failure, and able to motivate yourself and the team towards the next opportunity. Excellent communication and project management skills with an attention to detail is a must.

Additional information:
If you want to know more about the position, please contact Director of Safe Water, Pia Yasuko Rask, on +45 23 81 68 11. 

If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today or as soon as possible by clicking on “Apply”. We will invite candidates for interviews on an ongoing basis and we will close the position once the right candidate is found.

We look forward to hearing from you.

GRUNDFOS HOLDING A/SBjerringbro2019-12-12T00:00:002020-01-22T00:00:00
330131906Global Key Account Manager for responsible business growthRobot Grundfos pioneering water solutions We offer a unique opportunity to join one of Denmark s most successful companies driven by innovation, sustainability and high ambitions. At Grundfos, we pioneer solutions to the world s water and climate challenges and improve quality of life for people. Concretely, we develop, produce and sell some of the world s most efficient pumps and water solutions. We are 19,000 colleagues, we partner with customers and bring heat to the homes of 500 million people as well as water to almost 1 billion people across the globe. You re in it for the positive impact Do you like working across cultures, geography and organisations and build deep customer understanding and personal relationships that bring shared value to Grundfos, partners and communities? Do you understand how international non-profit organisations work, their unrivalled passion, challenges, needs and wants and can you translate that understanding into shared value? Do you see opportunity where others do not to support our ambition to do business whilst reaching millions of people with better drinking water services? If so, this is your opportunity to help bring Grundfos values to life with real impact on real people. What do we offer? The successful candidate will exercise a vital and global role in our expanding Grundfos Lifelink team a strategic business unit under the Chief Sales Officer. Our vision is to bring improved drinking water access to 10 million people annually by 2025. Read more about Grundfos Lifelink here - https: www.grundfos.com market-areas water lifelink.html The role is based in Bjerringbro or Brøndby, Denmark and is part of a collaborative, agile and international team. We are looking for an experienced global key account professional. Be part of stretching for bold, audacious targets We re in pursuit of the silver lining of a bold, audacious target of making good business of bringing drinking water to millions of people who have limited or no access to sustainable water services today. The iNGO key account manager is part of a cross-functional team focused on key account management of global iNGOs. Through targeted and continued development, this team works for iNGOs as customers to understand all key customer needs, how the customers buy pumps globally, regionally and locally and prioritise efforts to bring as much value to the customer as possible in specific locations. We work with our local Grundfos sales offices in those locations, train our colleagues to work with iNGOs and continuously improve our ability to partner for positive impact. Your job entails a passion for doing good, doing business Define and refine our ability to be an iNGO partner for positive change through commercially viable business models Evidence-based identification of potential key customers and markets where we can play a significant role Drive key account management processes, including operational account management (using our CRM system to track and learn) spending significant time on concrete dialogue with each potential customer Establish and further develop key account relationships together with local sales regions Perform ongoing portfolio evaluations - including forecasting Monitor sales progress and relationship building progress across the account portfolio What do you need to apply? Most likely, you have a bachelor s degree or similar, preferably a technical background, but the right educational basis can be achieved in many ways. 8 years of proven track record with global key account management, identifying, compiling and bringing in customers is a must. Proven experience working with deliveries to NGOs and governmental authorities and institutions is a plus but not a prerequisite. Besides, you have a deep commercial understanding and experience with strategic partnerships, developing long-term relations as well as an in-depth understanding of products, systems, digitalization and customer service delivery. You have worked in an international environment, speak, read and write English fluently and have a mindset to corporate across functions and geography. Skype calls is your best friend and you enjoy building personal relations across the distance, but also ready to travel about 6-8 weeks per year primarily to countries in Africa, Asia and South America. We are a trial and error team you must be ready to prioritize, cope with risk and failure, and be able to motivate yourself and the team towards the next opportunity. Excellent communication and project management skills with an attention to detail is a must. Most importantly, you must be passionate about our vision. Additional information: If you want to know more about the position, please contact Director of Safe Water, Pia Yasuko Rask, on 45 23 81 68 11. If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today or as soon as possible by clicking on Apply . We will invite candidates for interviews on an ongoing basis and we will close the position once the right candidate is found. We look forward to hearing from you.

Grundfos – pioneering water solutions
We offer a unique opportunity to join one of Denmark’s most successful companies driven by innovation, sustainability and high ambitions. At Grundfos, we pioneer solutions to the world’s water and climate challenges and improve quality of life for people. Concretely, we develop, produce and sell some of the world’s most efficient pumps and water solutions. We are 19,000 colleagues, we partner with customers and bring heat to the homes of 500 million people as well as water to almost 1 billion people across the globe.

You’re in it for the positive impact
Do you like working across cultures, geography and organisations and build deep customer understanding and personal relationships that bring shared value to Grundfos, partners and communities? Do you understand how international non-profit organisations work, their unrivalled passion, challenges, needs and wants – and can you translate that understanding into shared value? Do you see opportunity where others do not to support our ambition to do business whilst reaching millions of people with better drinking water services? If so, this is your opportunity to help bring Grundfos values to life with real impact on real people.

What do we offer?
The successful candidate will exercise a vital and global role in our expanding Grundfos Lifelink team – a strategic business unit under the Chief Sales Officer. Our vision is to bring improved drinking water access to 10 million people annually by 2025. Read more about Grundfos Lifelink here - https://www.grundfos.com/market-areas/water/lifelink.html

The role is based in Bjerringbro or Brøndby, Denmark and is part of a collaborative, agile and international team. We are looking for an experienced global key account professional.

Be part of stretching for bold, audacious targets
We’re in pursuit of the silver lining of a bold, audacious target of making good business of bringing drinking water to millions of people who have limited or no access to sustainable water services today.

The iNGO key account manager is part of a cross-functional team focused on key account management of global iNGOs. Through targeted and continued development, this team works for iNGOs as customers to understand all key customer needs, how the customers buy pumps globally, regionally and locally and prioritise efforts to bring as much value to the customer as possible in specific locations. We work with our local Grundfos sales offices in those locations, train our colleagues to work with iNGOs and continuously improve our ability to partner for positive impact.

Your job entails a passion for doing good, doing business

  • Define and refine our ability to be an iNGO partner for positive change through commercially viable business models
  • Evidence-based identification of potential key customers and markets where we can play a significant role
  • Drive key account management processes, including operational account management (using our CRM system to track and learn) – spending significant time on concrete dialogue with each potential customer
  • Establish and further develop key account relationships together with local sales regions
  • Perform ongoing portfolio evaluations - including forecasting
  • Monitor sales progress and relationship building progress across the account portfolio

What do you need to apply?
Most likely, you have a bachelor’s degree or similar, preferably a technical background, but the right educational basis can be achieved in many ways. 8+ years of proven track record with global key account management, identifying, compiling and bringing in customers is a must. Proven experience
working with deliveries to NGOs and governmental authorities and institutions is a plus but not a prerequisite. Besides, you have a deep commercial understanding and experience with strategic partnerships, developing long-term relations as well as an in-depth understanding of products, systems, digitalization and customer service delivery.

You have worked in an international environment, speak, read and write English fluently and have a mindset to corporate across functions and geography. Skype calls is your best friend and you enjoy building personal relations across the distance, but also ready to travel about 6-8 weeks per year primarily to countries in Africa, Asia and South America. We are a trial and error team – you must be ready to prioritize, cope with risk and failure, and be able to motivate yourself and the team towards the next opportunity. Excellent communication and project management skills with an attention to detail is a must.

Most importantly, you must be passionate about our vision.

Additional information:
If you want to know more about the position, please contact Director of Safe Water, Pia Yasuko Rask, on +45 23 81 68 11. 

If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today or as soon as possible by clicking on “Apply”. We will invite candidates for interviews on an ongoing basis and we will close the position once the right candidate is found.

We look forward to hearing from you.

GRUNDFOS HOLDING A/SBjerringbro2019-12-12T00:00:002020-01-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sales Executive

BHS Logistics A/S

Hasselager
SØGES TIL BHS LOGISTICS AARHUS Er du dynamisk og elsker udfordringer? Er du god til at skabe nye kontakter og netværk? Har du høje ambitioner og kan du bidrage til at udvide vores kundeportefølje? Så er det præcis dig, som vi søger, som vores nye sæ...
Indrykket:11. december 2019
Udløbsdato:7. januar 2020

Sales Manager

Intersport City Vest

Brabrand
Store Managerens tætteste sparringspartner Du bliver Store Managerens højre hånd og tætteste sparringspartner i den daglige ledelse af butikken. Det vil sige du får et medansvar for både den daglige drift og det øvrige personale. Ligeledes skal du s...
Indrykket:11. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Jasa Company søger B2B Salgs- & Marketingchef

JASA COMPANY A/S

Lystrup
B2B SALGS- MARKETINGCHEF TIL UDVIKLING OG V KST Har du erfaring med B2B og overbevisende resultater på din og teamets bundlinje? Opnår du resultater gennem andre ved at lytte, forstå og bidrage? Er du en motiverende leder og en dygtig spillende træn...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:12. januar 2020

Acute Bid Manager with a passion for responsible business

GRUNDFOS HOLDING A/S

Bjerringbro
Grundfos pioneering water solutions We offer a unique opportunity to join one of Denmark s most successful companies driven by innovation, sustainability and high ambitions. At Grundfos, we pioneer solutions to the world s water and climate challeng...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:22. januar 2020

Global Key Account Manager for responsible business growth

GRUNDFOS HOLDING A/S

Bjerringbro
Grundfos pioneering water solutions We offer a unique opportunity to join one of Denmark s most successful companies driven by innovation, sustainability and high ambitions. At Grundfos, we pioneer solutions to the world s water and climate challeng...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:22. januar 2020