Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sales Director - Rosemunde - Vedbæk

Vil du have en ledende rolle på C-level niveau og stor indflydelse på forretningsudviklingen hos et dansk modebrand med international dybde? Så har du nu mulighed for at kombinere din proven track record for salg af fashion med din store passion og viden om morgendagens trends og styles…

Innovativ forretningsudviklende frontfigur til virksomhed i vækst 
Rosemunde har specialiseret sig i at forene funktionalitet og femininitet, så alle kvinder og piger, der bærer et stykke tøj med navnet Rosemunde, føler og får et strejf af luksus hver dag. Modevirksomheden oplever stor succes i både Danmark og internationalt, og du skal udbrede brandet yderligere ved at præge den kommercielle udvikling. 

Læs meget mere om stillingen ved at klikke her.

Sådan ansøger du

Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329940908Phoenix-a486113a12019-01-11T00:00:00Sales Director - Rosemunde - Vedbæk

Vil du have en ledende rolle på C-level niveau og stor indflydelse på forretningsudviklingen hos et dansk modebrand med international dybde? Så har du nu mulighed for at kombinere din proven track record for salg af fashion med din store passion og viden om morgendagens trends og styles…

Innovativ forretningsudviklende frontfigur til virksomhed i vækst 
Rosemunde har specialiseret sig i at forene funktionalitet og femininitet, så alle kvinder og piger, der bærer et stykke tøj med navnet Rosemunde, føler og får et strejf af luksus hver dag. Modevirksomheden oplever stor succes i både Danmark og internationalt, og du skal udbrede brandet yderligere ved at præge den kommercielle udvikling. 

Læs meget mere om stillingen ved at klikke her.

Sådan ansøger du

Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.

2019-03-01T00:50:29.327 Vil du have en ledende rolle på C-level niveau og stor indflydelse på forretningsudviklingen hos et dansk modebrand med international dybde? Så har du nu mulighed for at kombinere din proven track record for salg af fashion med din store passion og viden om morgendagens trends og styles… Innovativ forretningsudviklende frontfigur til virksomhed i vækst Rosemunde har specialiseret sig i at forene funktionalitet og femininitet, så alle kvinder og piger, der bærer et stykke tøj med navnet Rosemunde, føler og får et strejf af luksus hver dag. Modevirksomheden oplever stor succes i både Danmark og internationalt, og du skal udbrede brandet yderligere ved at præge den kommercielle udvikling. Læs meget mere om stillingen ved at klikke her. Sådan ansøger du Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.11Jobneta486113a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000https://humantrust.dk/job/jobopslag?jobid=671320EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3433447HumanTrust A/S11Bredskifte Allé 5, st tv8210Aarhus VDKDanmark0
kontakt@humantrust.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent692499JobNet492925749292571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgSom Salgschef hos HumanTrust A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale123305Salgschef2Salg6Ledelse360059152HumanTrustkontakt@humantrust.dkDKDanmarkDKDanmark329999648International sales manager - ÅrhusRobot Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter. JOBBET I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarlig for at øge salget af LED-løsninger til eksisterende kunder samt nye markeder og segmenter i Skandinavien. Som en del af salgsteamet vil det være din opgave at fastlægge retningen for de kommende år. Dette i tæt samarbejde med salgsdirektøren. Du vil komme til at stå i spidsen for at skabe, udbygge og eksekvere expromo s kanalstrategi på de skandinaviske markeder. Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være, at: udarbejde markedsføringsplaner på strategisk, taktisk og operationel plan definere og eksekvere go-to-market strategier for udvalgte markeder og produkter stå for budgetplanlægning og opfølgning på forecast sammen med sælgere og expromo s partnere træne og motivere eksisterende - og nye forhandlere deltage på relevante messer etc. For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater. Du vil skulle forvente en rejseaktivitet på cirka 30 dage om året. Primært i Skandinavien. KANDIDATEN Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor salg og brancheerfaring fra enten AV, digital signage, software eller LED. Du ved hvad der skal til, for sammen med dine kolleger, at entrere nye kunder og markeder, og skabe ekstraordinære resultater. Skal du have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for direkte salg og salg gennem partnere. Vi forventer at du: har en god forretningsforståelse og evner at udarbejde en strategisk plan er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner har styr på dine salgsteknikker og din pipeline har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift besidder et stærkt købmandskab, samt er vedholdende i forhandlingssituationer har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger Vigtigst er det, at du har evnen til at sætte ambitiøse mål og eksekvere på dem. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Jobbet der tilbydes, er et udfordrende og selvstændigt job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og gå-på-mod. Der er tale om et miljø hvor daglig sparring og muligheder for vækst er den del af hverdagen. Hos Expromo kommer du til at være en del af et nyt dynamisk og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger videreudvikle og virkeliggør den overordnede salgsstrategi. Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. LØN Du vil blive tilbudt en særdeles attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du firmabil, pensions- og sundhedsordning. SPROG Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tysk er det et plus. TILTR DELSE Løbende KONTAKTPERSON For nærmere info, kontakt salgsdirektør Mads Lind på telefon 29920295 eller send en mail til mlin@expromo.eu VIRKSOMHEDEN Expromo Europe A S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme over hele verden, mens ProShop Europe Media A S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til AV markedet, konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https: expromo.eu da

Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter.

JOBBET

I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarlig for at øge salget af LED-løsninger til eksisterende kunder samt nye markeder og segmenter i Skandinavien. Som en del af salgsteamet vil det være din opgave at fastlægge retningen for de kommende år. Dette i tæt samarbejde med salgsdirektøren.

Du vil komme til at stå i spidsen for at skabe, udbygge og eksekvere expromo´s kanalstrategi på de skandinaviske markeder.

Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være, at:

  • udarbejde markedsføringsplaner på strategisk, taktisk og operationel plan
  • definere og eksekvere go-to-market strategier for udvalgte markeder og produkter
  • stå for budgetplanlægning og opfølgning på forecast sammen med sælgere og expromo´s partnere
  • træne og motivere eksisterende - og nye forhandlere
  • deltage på relevante messer
  • etc.

For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater.

Du vil skulle forvente en rejseaktivitet på cirka 30 dage om året. Primært i Skandinavien.

KANDIDATEN

Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor salg og brancheerfaring fra enten AV, digital signage, software eller LED.

Du ved hvad der skal til, for sammen med dine kolleger, at entrere nye kunder og markeder, og skabe ekstraordinære resultater. Skal du have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for direkte salg og salg gennem partnere.

Vi forventer at du:

  • har en god forretningsforståelse og evner at udarbejde en strategisk plan
  • er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner
  • har styr på dine salgsteknikker og din pipeline
  • har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift
  • besidder et stærkt købmandskab, samt er vedholdende i forhandlingssituationer
  • har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger

Vigtigst er det, at du har evnen til at sætte ambitiøse mål og eksekvere på dem.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Jobbet der tilbydes, er et udfordrende og selvstændigt job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og gå-på-mod. Der er tale om et miljø hvor daglig sparring og muligheder for vækst er den del af hverdagen.

Hos Expromo kommer du til at være en del af et nyt dynamisk og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger videreudvikle og virkeliggør den overordnede salgsstrategi.

Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet.

LØN

Du vil blive tilbudt en særdeles attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du firmabil, pensions- og sundhedsordning.

SPROG

Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tysk er det et plus.

TILTRÆDELSE

Løbende

KONTAKTPERSON

For nærmere info, kontakt salgsdirektør Mads Lind på telefon 29920295 eller send en mail til mlin@expromo.eu

VIRKSOMHEDEN

Expromo Europe A/S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme over hele verden, mens ProShop Europe Media A/S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A/S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til AV markedet, konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https://expromo.eu/da/

PersonaleBørsenAarhus N2019-04-03T00:00:002019-05-29T00:00:00
330002462International Sales Manager - CopenhagenRobot - til Six Ames spændende vækstrejse The philosophy of Six Ames is to create high fashion dictum of elegance based on clean lines, strong feminine shapes and luxurious fabrics at seductive prices. The creative manifesto of Six Ames is to cover all aspects of life by combining the feminine and chic French lifestyle with Scandinavian craftmanship and simplicity. With a great focus on pristine quality and sophisticated styles, Six Ames aims to give women the opportunity to express themselves in their own unique way. --- For at videreføre den positive udvikling for Six Ames søger vi en International Sales Manager. For at være den rette profil er det afgørende, at du kan eksekvere og indfri Six Ames salgs- og markedsføringsstrategi på eksisterende og nye markeder. Vi forventer du er målrettet og har et stort personligt drive, og at du samtidig brænder for at skabe resultater i et internationalt salgsmiljø. I din arbejdsstil er du proaktiv med et konstant fokus på udnyttelsen af salgsmuligheder med den rigtige position i markedet. Den kommende International Sales Manager refererer til virksomhedens CEO, og du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med vores agenter, ligesom du vil få et tæt samarbejde på hovedkontoret med vores Design Manager, Sourcing Manager og PR Manager. I stillingen, der er uden personaleansvar, må du være indstillet på rejseaktivitet. Six Ames har hovedkontor i dejlige omgivelser i Amaliegade i København. JOBBESKRIVELSE Der er tale om et meget attraktivt job i en velkonsolideret virksomhed, hvor du spiller en central rolle i udnyttelsen af det fulde salgspotentiale. Du bliver en central driver ifm. virksomhedens spændende vækstrejse. For den rette person indebærer jobbet store muligheder karrieremæssigt. Du får følgende opgaver: Sikre opfyldelse af salgsbudgettet og udarbejdelse af go-to-market strategier. Opfølgning på og support til agenter samt opstart og udvikling af nye markeder. Udvikling af salget til key accounts. Overvåge salgsudviklingen og analysere produkt portefølje performance på tværs af markeder. Indkøb af NOOS varer og optimering af vareflow. Planlægning og afvikling ifm. deltagelse på modemesser. Sikre et tæt samarbejde med øvrige afdelinger og arbejdsglæde samt engagement hos agenter. Udvikling og optimering af B2C online salg i Six Ames web-shop. Six Ames er kendetegnet ved en flad struktur og en uformel tone, og du skal derfor fungere godt i et sådant miljø. Det er afgørende, at du som International Sales Manager er selvkørende og besidder et højt drive. OM DIG Du er en vedholdende entreprenør med et kommercielt mind-set. Du ønsker at få en central rolle i en virksomhed, hvor passion, engagement og personligt drive hyldes. Du har en hands-on attitude, så du evner at arbejde med daglige opgaver og samtidig sætte den strategiske retning for virksomhedens afsætningsstrategi i Europa. Du er løsningsorienteret og elsker at få ting til at ske. Du er en teamplayer, der evner at opbygge og udbygge stærke professionelle relationer. Du går i detaljen, uden at miste overblikket. Du har erfaring i at arbejde i et dynamisk, internationalt orienteret vækstmiljø. FAGLIG PROFIL Solid erfaring med salgserfaring indenfor fashion. Erfaring med ledelse af agenter på tværs af europæiske markeder. Dokumenterede resultater i samarbejdet med agenter. Produktforståelse og wholesale erfaring. God talforståelse og stærke analytiske kompetencer. Erfaring med Navision er et plus. ?PERSONLIG PROFIL Du er en positiv og empatisk person med stærke relationelle kompetencer. Du er er dygtig til at opbygge professionelt netværk i et internationalt miljø. Du trives i en flad organisation, hvor det går stærkt. Du behersker engelsk, mundtligt såvel som skriftligt. DU TILBYDES Et meget afvekslende job i en dynamisk og entreprenant vækstvirksomhed, hvor vi løfter i flok. Et spændende job med stor berøringsflade samt et stort ansvarsområde. Mulighed for at spille en central rolle ifm. Six Ames vækstrejse internationalt. Fagligt dygtige og passionerede kolleger i et dynamisk, kreativt team. Løn og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau. ANSØGNING UnikRecruitment bistår Six Ames ved denne rekrutteringsopgave. Virksomheden vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000 eller mk@unikrecruitment.dk. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.

- til Six Ames’ spændende vækstrejse

The philosophy of Six Ames is to create high fashion dictum of elegance based on clean lines, strong feminine shapes and luxurious fabrics at seductive prices. The creative manifesto of Six Ames is to cover all aspects of life by combining the feminine and chic French lifestyle with Scandinavian craftmanship and simplicity. With a great focus on pristine quality and sophisticated styles, Six Ames aims to give women the opportunity to express themselves in their own unique way.

---

For at videreføre den positive udvikling for Six Ames søger vi en International Sales Manager. For at være den rette profil er det afgørende, at du kan eksekvere og indfri Six Ames’ salgs- og markedsføringsstrategi på eksisterende og nye markeder. Vi forventer du er målrettet og har et stort personligt drive, og at du samtidig brænder for at skabe resultater i et internationalt salgsmiljø. I din arbejdsstil er du proaktiv med et konstant fokus på udnyttelsen af salgsmuligheder med den rigtige position i markedet.

Den kommende International Sales Manager refererer til virksomhedens CEO, og du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med vores agenter, ligesom du vil få et tæt samarbejde på hovedkontoret med vores Design Manager, Sourcing Manager og PR Manager. I stillingen, der er uden personaleansvar, må du være indstillet på rejseaktivitet. Six Ames har hovedkontor i dejlige omgivelser i Amaliegade i København.

JOBBESKRIVELSE

Der er tale om et meget attraktivt job i en velkonsolideret virksomhed, hvor du spiller en central rolle i udnyttelsen af det fulde salgspotentiale. Du bliver en central driver ifm. virksomhedens spændende vækstrejse. For den rette person indebærer jobbet store muligheder karrieremæssigt.

Du får følgende opgaver:

  • Sikre opfyldelse af salgsbudgettet og udarbejdelse af ”go-to-market” strategier.
  • Opfølgning på og support til agenter samt opstart og udvikling af nye markeder.
  • Udvikling af salget til key accounts.
  • Overvåge salgsudviklingen og analysere produkt portefølje performance på tværs af markeder.
  • Indkøb af NOOS varer og optimering af vareflow.
  • Planlægning og afvikling ifm. deltagelse på modemesser.
  • Sikre et tæt samarbejde med øvrige afdelinger og arbejdsglæde samt engagement hos agenter.
  • Udvikling og optimering af B2C online salg i Six Ames’ web-shop.

Six Ames er kendetegnet ved en flad struktur og en uformel tone, og du skal derfor fungere godt i et sådant miljø. Det er afgørende, at du som International Sales Manager er selvkørende og besidder et højt drive.

OM DIG

  • Du er en vedholdende entreprenør med et kommercielt mind-set.
  • Du ønsker at få en central rolle i en virksomhed, hvor passion, engagement og personligt drive hyldes.
  • Du har en hands-on attitude, så du evner at arbejde med daglige opgaver og samtidig sætte den strategiske retning for virksomhedens afsætningsstrategi i Europa.
  • Du er løsningsorienteret og elsker at få ting til at ske.
  • Du er en teamplayer, der evner at opbygge og udbygge stærke professionelle relationer.
  • Du går i detaljen, uden at miste overblikket.
  • Du har erfaring i at arbejde i et dynamisk, internationalt orienteret vækstmiljø.

FAGLIG PROFIL

  • Solid erfaring med salgserfaring indenfor fashion.
  • Erfaring med ledelse af agenter på tværs af europæiske markeder.
  • Dokumenterede resultater i samarbejdet med agenter.
  • Produktforståelse og wholesale erfaring.
  • God talforståelse og stærke analytiske kompetencer.
  • Erfaring med Navision er et plus.

?PERSONLIG PROFIL

  • Du er en positiv og empatisk person med stærke relationelle kompetencer.
  • Du er er dygtig til at opbygge professionelt netværk i et internationalt miljø.
  • Du trives i en flad organisation, hvor det går stærkt.
  • Du behersker engelsk, mundtligt såvel som skriftligt.

DU TILBYDES

  • Et meget afvekslende job i en dynamisk og entreprenant vækstvirksomhed, hvor vi løfter i flok.
  • Et spændende job med stor berøringsflade samt et stort ansvarsområde.
  • Mulighed for at spille en central rolle ifm. Six Ames’ vækstrejse internationalt.
  • Fagligt dygtige og passionerede kolleger i et dynamisk, kreativt team.
  • Løn og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau.

ANSØGNING

UnikRecruitment bistår Six Ames ved denne rekrutteringsopgave. Virksomheden vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000 eller mk@unikrecruitment.dk. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.

UnikRecruitmentKøbenhavn K2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
329975406Growth ManagerRobot Growth Manager at L AMOURBOX, Copenhagen ABOUT L AMOURBOX Who are we and why should we work together? We are the leading subscription club of romantic and erotic product in Scandinavia and known from Løvens Hule Shark Tank Dragons Den. Back in December 2017 we shipped out our first box with the vision to redefine the way couples discovers the extra sparkle in their relationship. Since then more than 5000 couples in Denmark, Sweden and Norway have tried L AMOURBOX. We feel we are on to something big, but we just started, and we need you to be part of our journey, scaling L AMOURBOX in our new office in Copenhagen at Founders House. OUR REQUIREMENTS We are looking for a talented growth hacker with 2-3 years of experience in growth or digital marketing. You get excited about numbers and knows how to work with metrics You have a proven record with performing campaigns and growth through Facebook Ads, Instagram Ads, Organic SoMe, Content Marketing, Email Marketing and UX. Highly results driven, we need a person who is driven by delivering high user growth. Have several years experience working with digital marketing budgets, either through Facebook ads and influencer marketing. Have experience working with marketing and or social media for a digital product. Are obsessed with details yet able to zoom out whenever to see the whole picture. Preferably you have worked with growth hacking before Self-driven, take ownership and have the ability to manage your own projects, but also play well in a team. You are independent and knows how to take action. You should be able to work together with our creative team knowing how to convert edgy ideas to a scaling business When you hear erotic toys, you get curious not scared. You are a kickass person that loves to work and make a difference. Hard work pays off! YOUR ROLE This is what we offer: A real opportunity to be part of a fun, exciting and hardworking start-up starting from scratch in Copenhagen The responsibility to manage budgets to optimize all growth efforts across all channels. Set the strategy and direction for the most optimal use of our growth budget and make a plan for allocation of resources and budget for this. Work with external primarily optimizing Facebook ads and PPC. Alongside our designer, you will work on growth hacking through product and user enhancements. You will through a data-driven creative approach provide ideas, input and tweaks to our product and user communication to integrate intuitive campaign and growth initiatives. Follow up on reports and delivering on weekly and monthly KPI s. Managing the ongoing lifecycle of our existing customers to retain them (e.g. contacting them with a new product offer). Developing and interlocking sales targets with sales and retention channels BENEFITS Flexible working hours and vacation: Morning person or night owl, this job is for you Located near public transportation Part of vibrant Founders house and start-up village in Islands Brygge (Copenhagen) where we share office with 30 other tech start-ups Free coffee tea: Get your caffeine fix for free Free beer on Fridays: Friday is something special, let s enjoy a beer together Free soft drinks and treats fruits: Peckish after lunch? We got your back Free lunch: Enjoy a free catered lunch with your colleagues, every day Interested? Please send your application to career@lamourbox.com and attach your CV and Cover letter. Also show or explain us a few examples of your best work. Show us why you are so awesome!

Growth Manager at L'AMOURBOX, Copenhagen

ABOUT L’AMOURBOX

Who are we and why should we work together? 

We are the leading subscription club of romantic and erotic product in Scandinavia and known from Løvens Hule / Shark Tank / Dragons Den.

Back in December 2017 we shipped out our first box with the vision to redefine the way couples discovers the extra sparkle in their relationship. Since then more than 5000 couples in Denmark, Sweden and Norway have tried L’AMOURBOX.

We feel we are on to something big, but we just started, and we need you to be part of our journey, scaling L’AMOURBOX in our new office in Copenhagen at Founders House. 

OUR REQUIREMENTS

  • We are looking for a talented growth hacker with 2-3+ years of experience in growth or digital marketing.
  • You get excited about numbers and knows how to work with metrics
  • You have a proven record with performing campaigns and growth through Facebook Ads, Instagram Ads, Organic SoMe, Content Marketing, Email Marketing and UX.
  • Highly results driven, we need a person who is driven by delivering high user growth.
  • Have several years’ experience working with digital marketing budgets, either through Facebook ads and influencer marketing.
  • Have experience working with marketing and/or social media for a digital product.
  • Are obsessed with details yet able to zoom out whenever to see the whole picture.
  • Preferably you have worked with growth hacking before
  • Self-driven, take ownership and have the ability to manage your own projects, but also play well in a team.
  • You are independent and knows how to take action.
  • You should be able to work together with our creative team knowing how to convert edgy ideas to a scaling business
  • When you hear erotic toys, you get curious – not scared.
  • You are a kickass person that loves to work and make a difference. Hard work pays off!

YOUR ROLE

This is what we offer:

  • A real opportunity to be part of a fun, exciting and hardworking start-up starting from scratch in Copenhagen
  • The responsibility to manage budgets to optimize all growth efforts across all channels.
  • Set the strategy and direction for the most optimal use of our growth budget and make a plan for allocation of resources and budget for this.
  • Work with external primarily optimizing Facebook ads and PPC.
  • Alongside our designer, you will work on growth hacking through product and user enhancements. You will through a data-driven creative approach provide ideas, input and tweaks to our product and user communication to integrate intuitive campaign and growth initiatives.
  • Follow up on reports and delivering on weekly and monthly KPI’s.
  • Managing the ongoing lifecycle of our existing customers to retain them (e.g. contacting them with a new product/offer).
  • Developing and interlocking sales targets with sales and retention channels

 

BENEFITS

  • Flexible working hours and vacation: Morning person or night owl, this job is for you
  • Located near public transportation
  • Part of vibrant Founders house and start-up village in Islands Brygge (Copenhagen) where we share office with 30+ other tech start-ups
  • Free coffee/tea: Get your caffeine fix for free
  • Free beer on Fridays: Friday is something special, let's enjoy a beer together
  • Free soft drinks and treats / fruits: Peckish after lunch? We got your back
  • Free lunch: Enjoy a free catered lunch with your colleagues, every day

 

Interested? Please send your application to career@lamourbox.com and attach your CV and Cover letter. Also show or explain us a few examples of your best work. Show us why you are so awesome!

M.X. Agency ApS / MagentoxpertenKøbenhavn S2019-03-11T00:00:002019-05-05T00:00:00
329975005E-Commerce Manager - OdenseRobot - Kommerciel og dygtig profil til NIELSEN s NIELSEN s er en familieejet virksomhed, som driver 18 tøjbutikker i Danmark indenfor herre-, dame- og teenz tøj. Varesortimentet består af både egne mærker samt mærkevarer fra en lang række brands. Virksomheden sælger i dag primært fra egne fysiske multibrand butikker, og har som led i en strategisk udvikling af virksomheden besluttet at udvikle sig i retningen mod omni-channel salg. Derfor søger NIELSEN s nu en kommerciel E-Commerce Manager, som skal sikre, at online salget kommer til at udgøre en betydelig del af virksomhedens samlede omsætning som en medspiller til NIELSEN s fysiske butiksnetværk. Som E-Commerce Manager på hovedkontoret i Odense får du reference til adm. direktør, Søren Bebe Nielsen og kommer i øvrigt til at indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens øvrige funktioner. I butikkerne og på hovedkontoret beskæftiger NIELSEN s samlet ca. 300 medarbejdere. Se i øvrigt http: www.nielsens.dk. JOBBESKRIVELSE Der er tale om et attraktivt job, der har stort fokus hos NIELSEN s ledelse, bestyrelse og ejerkreds. Du bliver en driver og ansvarlig for udviklingen af profitabelt online salg til et betydeligt niveau i et positivt samspil med virksomhedens fysiske butiksnetværk. Du bliver også en proaktiv sparrings-partner for ledelsen omkring udviklingen af det digitale område. Du skal indgå i et værdiskabende samarbejde med butikkerne, marketing, indkøb og økonomi etc. samt eksterne samarbejdspartnere. Du sætter dit eget team, ligesom du leder projekter indenfor online salg i et tæt samarbejde med marketing. Du kommer til at stå for både de daglige operationelle og driftsmæssige opgaver samt udviklingen af omni-channel, og du har viljen og kompetencerne til at være med til at trække de større strategiske linjer, der fører NIELSEN s ind i fremtiden. Du evner at sikre P L overblik indenfor E-Commerce. NIELSEN s er kendetegnet ved en flad struktur og en uformel tone, og du skal derfor fungere godt i et sådant miljø i en familieejet virksomhed. Det er afgørende, at du er selvkørende og besidder et højt drive. OM DIG Du er E-Commerce Manager med stærke kompetencer indenfor online salg og markedsføring. Du er kommerciel og forstår hele værdikæden indenfor E-Commerce. Du er en empatisk teamplayer med stærke relationelle kompetencer. Du er en dygtig igangsætter og afslutter. Du kan gå i detaljen, uden at miste overblikket. Du forstår at begå dig i en ejerledet virksomhed, hvor du er tæt på ledelsen. FAGLIG PROFIL BtC E-Commerce erfaring, evt. fra fashion, design eller livsstil (dog ikke afgørende). Du har gerne erfaring med at optimere samspillet mellem E-Commerce og fysiske butikker, hvor service er i højsædet. Evner at arbejde med data til optimering af salg, marketing og processer. Erfaring med optimering af værdikæden indenfor E-Commerce og online marketing. Erfaring i arbejdet med strategi- og handlingsplaner indenfor E-Commerce og online marketing. Teknisk indsigt, så du kan briefe udviklere og øvrige samarbejdspartnere. Relevant kommerciel uddannelse eller praktisk erfaring med dokumenterede resultater indenfor E-Commerce med P L ansvar. PERSONLIG PROFIL Du er en positiv og empatisk person med stærke relationelle kompetencer. Du er en dygtig kommunikator på alle niveauer, internt såvel som eksternt. Du er loyal og en god sparrings-partner for kolleger, virksomhedens ledelse og ejerkreds. Du er idérig rollemodel for kolleger, der skaber begejstring omkring dig. Du er en god leder, der trives i en organisation med en flad struktur. DU TILBYDES Et spændende og meget afvekslende job i en solid og veldrevet familieejet virksomhed. Mulighed for at spille en meget central rolle ifm. NIELSEN s E-Commerce udvikling. Gode kolleger i et miljø, der er entreprenant og båret oppe af sunde værdier. Løn og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau. ANSØGNING UnikRecruitment bistår NIELSEN s ved denne rekrutteringsopgave. NIELSEN s vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000 eller mk@unikrecruitment.dk. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.

- Kommerciel og dygtig profil til NIELSEN’s

NIELSEN’s er en familieejet virksomhed, som driver 18 tøjbutikker i Danmark indenfor herre-, dame- og teenz tøj. Varesortimentet består af både egne mærker samt mærkevarer fra en lang række brands. Virksomheden sælger i dag primært fra egne fysiske multibrand butikker, og har som led i en strategisk udvikling af virksomheden besluttet at udvikle sig i retningen mod omni-channel salg.

Derfor søger NIELSEN’s nu en kommerciel E-Commerce Manager, som skal sikre, at online salget kommer til at udgøre en betydelig del af virksomhedens samlede omsætning – som en medspiller til NIELSEN’s fysiske butiksnetværk.

Som E-Commerce Manager på hovedkontoret i Odense får du reference til adm. direktør, Søren Bebe Nielsen og kommer i øvrigt til at indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens øvrige funktioner. I butikkerne og på hovedkontoret beskæftiger NIELSEN’s samlet ca. 300 medarbejdere. Se i øvrigt http://www.nielsens.dk.

JOBBESKRIVELSE

Der er tale om et attraktivt job, der har stort fokus hos NIELSEN’s ledelse, bestyrelse og ejerkreds. Du bliver en driver og ansvarlig for udviklingen af profitabelt online salg til et betydeligt niveau i et positivt samspil med virksomhedens fysiske butiksnetværk. Du bliver også en proaktiv sparrings-partner for ledelsen omkring udviklingen af det digitale område.

Du skal indgå i et værdiskabende samarbejde med butikkerne, marketing, indkøb og økonomi etc. samt eksterne samarbejdspartnere. Du sætter dit eget team, ligesom du leder projekter indenfor online salg i et tæt samarbejde med marketing.

Du kommer til at stå for både de daglige operationelle og driftsmæssige opgaver samt udviklingen af omni-channel, og du har viljen og kompetencerne til at være med til at trække de større strategiske linjer, der fører NIELSEN’s ind i fremtiden. Du evner at sikre P&L overblik indenfor E-Commerce.

NIELSEN’s er kendetegnet ved en flad struktur og en uformel tone, og du skal derfor fungere godt i et sådant miljø i en familieejet virksomhed. Det er afgørende, at du er selvkørende og besidder et højt drive.

OM DIG

  • Du er E-Commerce Manager med stærke kompetencer indenfor online salg og markedsføring.
  • Du er kommerciel og forstår hele værdikæden indenfor E-Commerce.
  • Du er en empatisk teamplayer med stærke relationelle kompetencer.
  • Du er en dygtig igangsætter og afslutter.
  • Du kan gå i detaljen, uden at miste overblikket.
  • Du forstår at begå dig i en ejerledet virksomhed, hvor du er tæt på ledelsen.

FAGLIG PROFIL

  • BtC E-Commerce erfaring, evt. fra fashion, design eller livsstil (dog ikke afgørende).
  • Du har gerne erfaring med at optimere samspillet mellem E-Commerce og fysiske butikker, hvor service er i højsædet.
  • Evner at arbejde med data til optimering af salg, marketing og processer.
  • Erfaring med optimering af værdikæden indenfor E-Commerce og online marketing.
  • Erfaring i arbejdet med strategi- og handlingsplaner indenfor E-Commerce og online marketing.
  • Teknisk indsigt, så du kan briefe udviklere og øvrige samarbejdspartnere.
  • Relevant kommerciel uddannelse eller praktisk erfaring med dokumenterede resultater indenfor E-Commerce med P&L ansvar.

PERSONLIG PROFIL

  • Du er en positiv og empatisk person med stærke relationelle kompetencer.
  • Du er en dygtig kommunikator på alle niveauer, internt såvel som eksternt.
  • Du er loyal og en god sparrings-partner for kolleger, virksomhedens ledelse og ejerkreds.
  • Du er idérig rollemodel for kolleger, der skaber begejstring omkring dig.
  • Du er en god leder, der trives i en organisation med en flad struktur.

DU TILBYDES

  • Et spændende og meget afvekslende job i en solid og veldrevet familieejet virksomhed.
  • Mulighed for at spille en meget central rolle ifm. NIELSEN’s E-Commerce udvikling.
  • Gode kolleger i et miljø, der er entreprenant og båret oppe af sunde værdier.
  • Løn og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau.

ANSØGNING

UnikRecruitment bistår NIELSEN’s ved denne rekrutteringsopgave. NIELSEN’s vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000 eller mk@unikrecruitment.dk. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.

UnikRecruitmentOdense SV2019-03-11T00:00:002019-05-04T00:00:00
330007645betterpeople A/S søger teamleder for Out of Home Media i KøbenhavnRobot Motiveres du af at udvikle andre samtidig med, at du skaber din egen succes? Sætter du barren højt og går hele vejen selvom du møder udfordringer? Har du erfaring med B2B salg og forhandling, og vil du have en nøglerolle i en succesfuld virksomhed med en sund performancekultur? Out of Home Media er Danmarks største udbyder af busreklamer, har Danmarks største Outdoor Digitale Netværk og Danmarks bredeste dækning med EurosizePlus. Salgs- og ledelsesmæssig nøglerolleI takt med Out of Home Medias fortsatte vækst søges nu en ekstra teamleder til et af virksomhedens dygtige salgsteams på 3-4 personer, der alle beskæftiger sig med kontraktsalg af outdoor reklamer i eget distrikt. Du får som teamleder en central rolle i udviklingen af medarbejdernes performance og trivsel samtidig med, at du varetager egen kundeportefølje. Da dit primære ansvar er dit eget, såvel som teamets, budget, er din dagligdag præget af salgs- og ledelsesmæssige opgaver. Hos Out Of Home Media arbejdes der hver dag på at nytænke mediet og skabe nye måder og veje for anvendelse af outdoor. Det gør virksomheden til en levende sparringspartner for kunderne, hvilket du som teamleder får ansvaret for at sikre den positive udvikling af. Resultatorienteret og ambitiøs teamlederDine kvalifikationer har du opnået gennem tidligere salgsrelaterede jobs, hvor du har haft egen kundeportefølje og budget. Du er herfra vant til at forhandle og skabe gode relationer til såvel kunder som kolleger. Du er formentlig uddannet inden for salg, markedsføring eller lignende, vigtigst er dog din evne og lyst til at sælge og skabe performance samt udvikling i teamet. Som person har du evnen til at inspirere og motivere dem, du arbejder sammen med. Du er resultatorienteret, robust og ambitiøs, og du besidder et positivt og teamorienteret syn på tingene. Du har masser af drive, er initiativrig, og du får øget energi, når du og dit team når jeres mål. Sund performancekultur præget af engagementDu tilbydes et spændende og udfordrende job med rig mulighed for personlig udvikling. Du bliver en del af en virksomhed i vækst med en sund performancekultur, hvor alle 75 ansatte fordelt i København og Aarhus, hver især gør alt for at bidrage til firmaets vækst og udvikling. Out of Home Media tilskriver virksomhedens store succes til deres engagerede og dygtige medarbejdere og deres dybe indsigt i annoncørernes behov. Du vil opleve et godt kollegialt sammenhold, hvor alle lytter til de gode ideer, og hvor man sammen går efter fælles mål, der honoreres med spændende belønninger i form af fælles oplevelser. Rekrutteringen varetages af betterpeopleDa stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 5383 4994 eller Team Lead, Gitte Højlund på gh@betterpeople.dk eller på 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Motiveres du af at udvikle andre samtidig med, at du skaber din egen succes? Sætter du barren højt og går hele vejen – selvom du møder udfordringer? Har du erfaring med B2B salg og forhandling, og vil du have en nøglerolle i en succesfuld virksomhed med en sund performancekultur?

Out of Home Media er Danmarks største udbyder af busreklamer, har Danmarks største Outdoor Digitale Netværk og Danmarks bredeste dækning med EurosizePlus.

Salgs- og ledelsesmæssig nøglerolle
I takt med Out of Home Medias fortsatte vækst søges nu en ekstra teamleder til et af virksomhedens dygtige salgsteams på 3-4 personer, der alle beskæftiger sig med kontraktsalg af outdoor reklamer i eget distrikt. Du får som teamleder en central rolle i udviklingen af medarbejdernes performance og trivsel samtidig med, at du varetager egen kundeportefølje. Da dit primære ansvar er dit eget, såvel som teamets, budget, er din dagligdag præget af salgs- og ledelsesmæssige opgaver. Hos Out Of Home Media arbejdes der hver dag på at nytænke mediet og skabe nye måder og veje for anvendelse af outdoor. Det gør virksomheden til en levende sparringspartner for kunderne, hvilket du som teamleder får ansvaret for at sikre den positive udvikling af.

Resultatorienteret og ambitiøs teamleder
Dine kvalifikationer har du opnået gennem tidligere salgsrelaterede jobs, hvor du har haft egen kundeportefølje og budget. Du er herfra vant til at forhandle og skabe gode relationer til såvel kunder som kolleger. Du er formentlig uddannet inden for salg, markedsføring eller lignende, vigtigst er dog din evne og lyst til at sælge og skabe performance samt udvikling i teamet. Som person har du evnen til at inspirere og motivere dem, du arbejder sammen med. Du er resultatorienteret, robust og ambitiøs, og du besidder et positivt og teamorienteret syn på tingene. Du har masser af drive, er initiativrig, og du får øget energi, når du og dit team når jeres mål.

Sund performancekultur præget af engagement
Du tilbydes et spændende og udfordrende job med rig mulighed for personlig udvikling. Du bliver en del af en virksomhed i vækst med en sund performancekultur, hvor alle 75 ansatte fordelt i København og Aarhus, hver især gør alt for at bidrage til firmaets vækst og udvikling. Out of Home Media tilskriver virksomhedens store succes til deres engagerede og dygtige medarbejdere og deres dybe indsigt i annoncørernes behov. Du vil opleve et godt kollegialt sammenhold, hvor alle lytter til de gode ideer, og hvor man sammen går efter fælles mål, der honoreres med spændende belønninger i form af fælles oplevelser.

Rekrutteringen varetages af betterpeople
Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 5383 4994 eller Team Lead, Gitte Højlund på gh@betterpeople.dk eller på 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SKøbenhavn Ø2019-04-15T00:00:002019-05-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

International sales manager - Århus

PersonaleBørsen

Aarhus N
Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter. JOBBET I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarl...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

International Sales Manager - Copenhagen

UnikRecruitment

København K
- til Six Ames spændende vækstrejse The philosophy of Six Ames is to create high fashion dictum of elegance based on clean lines, strong feminine shapes and luxurious fabrics at seductive prices. The creative manifesto of Six Ames is to cover all as...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Growth Manager

M.X. Agency ApS / Magentoxperten

København S
Growth Manager at L AMOURBOX, Copenhagen ABOUT L AMOURBOX Who are we and why should we work together? We are the leading subscription club of romantic and erotic product in Scandinavia and known from Løvens Hule Shark Tank Dragons Den. Back in Decem...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:5. maj 2019

E-Commerce Manager - Odense

UnikRecruitment

Odense SV
- Kommerciel og dygtig profil til NIELSEN s NIELSEN s er en familieejet virksomhed, som driver 18 tøjbutikker i Danmark indenfor herre-, dame- og teenz tøj. Varesortimentet består af både egne mærker samt mærkevarer fra en lang række brands. Virksom...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:4. maj 2019

betterpeople A/S søger teamleder for Out of Home Media i København

betterpeople A/S

København Ø
Motiveres du af at udvikle andre samtidig med, at du skaber din egen succes? Sætter du barren højt og går hele vejen selvom du møder udfordringer? Har du erfaring med B2B salg og forhandling, og vil du have en nøglerolle i en succesfuld virksomhed m...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019