Sales Director - Rosemunde - Vedbæk

Vil du have en ledende rolle på C-level niveau og stor indflydelse på forretningsudviklingen hos et dansk modebrand med international dybde? Så har du nu mulighed for at kombinere din proven track record for salg af fashion med din store passion og viden om morgendagens trends og styles…

Innovativ forretningsudviklende frontfigur til virksomhed i vækst 
Rosemunde har specialiseret sig i at forene funktionalitet og femininitet, så alle kvinder og piger, der bærer et stykke tøj med navnet Rosemunde, føler og får et strejf af luksus hver dag. Modevirksomheden oplever stor succes i både Danmark og internationalt, og du skal udbrede brandet yderligere ved at præge den kommercielle udvikling. 

Læs meget mere om stillingen ved at klikke her.

Sådan ansøger du

Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329940908Phoenix-a486113a12019-01-11T00:00:00Sales Director - Rosemunde - Vedbæk

Vil du have en ledende rolle på C-level niveau og stor indflydelse på forretningsudviklingen hos et dansk modebrand med international dybde? Så har du nu mulighed for at kombinere din proven track record for salg af fashion med din store passion og viden om morgendagens trends og styles…

Innovativ forretningsudviklende frontfigur til virksomhed i vækst 
Rosemunde har specialiseret sig i at forene funktionalitet og femininitet, så alle kvinder og piger, der bærer et stykke tøj med navnet Rosemunde, føler og får et strejf af luksus hver dag. Modevirksomheden oplever stor succes i både Danmark og internationalt, og du skal udbrede brandet yderligere ved at præge den kommercielle udvikling. 

Læs meget mere om stillingen ved at klikke her.

Sådan ansøger du

Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.

Vil du have en ledende rolle på C-level niveau og stor indflydelse på forretningsudviklingen hos et dansk modebrand med international dybde? Så har du nu mulighed for at kombinere din proven track record for salg af fashion med din store passion og viden om morgendagens trends og styles… Innovativ forretningsudviklende frontfigur til virksomhed i vækst Rosemunde har specialiseret sig i at forene funktionalitet og femininitet, så alle kvinder og piger, der bærer et stykke tøj med navnet Rosemunde, føler og får et strejf af luksus hver dag. Modevirksomheden oplever stor succes i både Danmark og internationalt, og du skal udbrede brandet yderligere ved at præge den kommercielle udvikling. Læs meget mere om stillingen ved at klikke her. Sådan ansøger du Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.11Jobneta486113a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000https://humantrust.dk/job/jobopslag?jobid=671320EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3433447HumanTrust A/S11Bredskifte Allé 5, st tv8210Aarhus VDKDanmark0
kontakt@humantrust.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent692499JobNet492925749292571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a486113a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgSom Salgschef hos HumanTrust A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale123305Salgschef2Salg6Ledelse360059152HumanTrustkontakt@humantrust.dkDKDanmarkDKDanmark329946813Service Sales Manager - Aarhus or HamburgRobot Change the future of energy through relations Do you want to contribute to the development of service sales offerings to the offshore wind industry? Are you a natural team player who thrives on building and improving relations with customers and colleagues? Innovation dedication team spirit that s MHI Vestas Innovation comes from daily inspiration and motivation. Even if we find ourselves in many different locations, one thing remains the same: We prioritise the team spirit and we value the close connection between our employees. With 2500 employees and 30 different nationalities in seven different countries, we are one of the leading players in the offshore wind industry. We focus on financially viable and sustainable energy source projects that benefit future generations. Established in 2014, we are a young and ambitious organisation with room for differences. Play a significant part in developing game-changing service sales offerings in the offshore wind industry As Service Sales Manager, you will focus on the service-related aspect of selling our turbines in core and new markets. You will lead the internal preparation and presentation of service sales solutions and you will support the negotiations of service agreements. Your role as Service Sales Manager will also include: Review of tender documents Development of service pricing Preparation of tender responses and proposals Development of supplementary tender documents and tools Building, maintaining and improving customer relations during the tender phase Development of service sales concepts as well as presenting such concepts to existing and new customers Support the selling of After-Sales solutions Ensure sharing of lessons learned in the Service Sales team Experience skills: Our new colleague... ...wants to create a value-adding collaboration with our customers and colleagues. Every day. You thrive on ensuring that customer requests are properly attended to and evaluated. To succeed in this position, you easily navigate within the internally framed processes and you are good at prioritising your tasks and maintaining the overview during hectic periods We expect that you: Have a relevant commercial, legal or technical education or background Have min. three years of experience with large projects Are a super user of the Microsoft Office package Are fluent in English (written and oral) Have an interest in complex agreements and contractual details Why should you apply? Do you want to work in a young, international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market? If your answer is: YES! then you should send your application today. We also offer: Excellent opportunities for professional and personal development The opportunity to work with a determined and motivated team Values such as initiative, responsibility and the right balance between creativity and quality in all solutions Great colleagues that support each other and work together The opportunity for you to really make your mark on the way we build, maintain and improve relations with our customers during the tender phase Do you want to join us? Excellent! We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of Service Sales, Jakob Nygaard Andersen, on 45 4125 3308. We can also tell you that your primary work location will be Aarhus, Denmark or Hamburg, Germany, depending on your residence, and you must expect 20-30 days of travel per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 2500 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany and Sweden.

Change the future of energy through relations

Do you want to contribute to the development of service sales offerings to the offshore wind industry? Are you a natural team player who thrives on building and improving relations with customers and colleagues?

Innovation + dedication + team spirit = that's MHI Vestas

Innovation comes from daily inspiration and motivation. Even if we find ourselves in many different locations, one thing remains the same: We prioritise the team spirit and we value the close connection between our employees. With +2500 employees and 30 different nationalities in seven different countries, we are one of the leading players in the offshore wind industry. We focus on financially viable and sustainable energy source projects that benefit future generations. Established in 2014, we are a young and ambitious organisation with room for differences.

Play a significant part in developing game-changing service sales offerings in the offshore wind industry

As Service Sales Manager, you will focus on the service-related aspect of selling our turbines in core and new markets. You will lead the internal preparation and presentation of service sales solutions and you will support the negotiations of service agreements.

Your role as Service Sales Manager will also include:

  • Review of tender documents
  • Development of service pricing
  • Preparation of tender responses and proposals
  • Development of supplementary tender documents and tools
  • Building, maintaining and improving customer relations during the tender phase
  • Development of service sales concepts as well as presenting such concepts to existing and new customers
  • Support the selling of "After-Sales" solutions
  • Ensure sharing of lessons learned in the Service Sales team

Experience & skills: Our new colleague...

...wants to create a value-adding collaboration with our customers and colleagues. Every day. You thrive on ensuring that customer requests are properly attended to and evaluated. To succeed in this position, you easily navigate within the internally framed processes and you are good at prioritising your tasks and maintaining the overview during hectic periods

We expect that you:

  • Have a relevant commercial, legal or technical education or background
  • Have min. three years of experience with large projects
  • Are a super user of the Microsoft Office package
  • Are fluent in English (written and oral)
  • Have an interest in complex agreements and contractual details

Why should you apply?

Do you want to work in a young, international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market? If your answer is: "YES!" then you should send your application today.

We also offer:

  • Excellent opportunities for professional and personal development
  • The opportunity to work with a determined and motivated team
  • Values such as initiative, responsibility and the right balance between creativity and quality in all solutions
  • Great colleagues that support each other and work together
  • The opportunity for you to really make your mark on the way we build, maintain and improve relations with our customers during the tender phase

Do you want to join us?

Excellent! We're already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of Service Sales, Jakob Nygaard Andersen, on +45 4125 3308. We can also tell you that your primary work location will be Aarhus, Denmark or Hamburg, Germany, depending on your residence, and you must expect 20-30 days of travel per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially.

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +2500 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany and Sweden.

 

MHI VESTAS OFFSHORE WIND A/SAarhus N2019-01-22T00:00:002019-03-19T00:00:00
329950691Head of Sales Nordics - AutoUncleRobot AutoUncle har udviklet markedets stærkeste produkter til at hjælpe bilforhandlere og importører med at sælge flere biler - og vi kan dokumentere, at det virker! Som Head of Sales Nordics vil dit ansvar være at udvikle vores nordiske salgsteams samt sælge AutoUncle s no-cure-no-pay produkter til markedets største kunder. AutoUncles vision er at skabe en fremtid, hvor biler handles uden bøvl. Kombinationen af vores viden om forbrugeradfærd og teknologiske stærke produkter har vi brugt vi til at udvikle en platform, som hjælper forhandlerne med at få success i den moderne online-verden. Du vil blive del af en hurtigt voksende, international virksomhed, hvor du får mulighed for at arbejde med produkter, der har stor strategisk vigtighed for vores kunder. Hos AutoUncle brænder vi for at skabe en virksomhed, hvor det er fedt at gå på arbejde. Vi adskiller os ved at være særdeles non-corporate og forventer, at du kan bidrage positivt til en kultur som bygger på åbenhed, tydelighed, nysgerrighed, dedikation og medmenneskelighed. Dit arbejde vil være med udgangspunkt i AutoUncle s romantiske hovedkvarter i Klostergade i Aarhus. Dine opgaver som AutoUncle s Head of Sales Nordics vil være: Du er ansvarlig for at lede og udvikle de nordiske salgsteams med udgangspunkt i Danmark og Sverige Du er ansvarlig for konsistent vækst i antallet af kunder på tværs af de nordiske lande Du udvikler salgsstrategier, som sikrer sund og hurtigt-voksende vækst Du leder dine kolleger til bedre succes med deres salgsarbejde Du sælger selv direkte til de største kunder i Danmark og Sverige Du udarbejder selv budgetter, tilbud og kontrakter Du udvikler din egen viden med målet om at blive den onkel forhandlerne kan rådgive sig med for at få success online Om dig forventer vi, at: Du er en team-player med stærke salgs- og ledelseskompetencer Du er god coach og moderne leder Du er struktureret og komfortabel med at bruge analyser som en del af din hverdag Du arbejder selvstændigt og proaktivt Du er en dygtig forhandler Du har en passion for salg og ønsker at kombinere ledelsesarbejdet med selv at sælge Du taler flydende engelsk Du er ambitiøs og arbejder for at vinde i en internationale kontekst Er du interesseret? Send os din ansøgning og CV - vi glæder os til at høre fra dig!

AutoUncle har udviklet markedets stærkeste produkter til at hjælpe bilforhandlere og importører med at sælge flere biler - og vi kan dokumentere, at det virker!

Som Head of Sales Nordics vil dit ansvar være at udvikle vores nordiske salgsteams samt sælge AutoUncle’s ‘no-cure-no-pay’ produkter til markedets største kunder.

AutoUncles vision er at skabe en fremtid, hvor biler handles uden bøvl. Kombinationen af vores viden om forbrugeradfærd og teknologiske stærke produkter har vi brugt vi til at udvikle en platform, som hjælper forhandlerne med at få success i den moderne online-verden. Du vil blive del af en hurtigt voksende, international virksomhed, hvor du får mulighed for at arbejde med produkter, der har stor strategisk vigtighed for vores kunder.

Hos AutoUncle brænder vi for at skabe en virksomhed, hvor det er fedt at gå på arbejde. Vi adskiller os ved at være særdeles non-corporate og forventer, at du kan bidrage positivt til en kultur som bygger på åbenhed, tydelighed, nysgerrighed, dedikation og medmenneskelighed.

Dit arbejde vil være med udgangspunkt i AutoUncle’s romantiske hovedkvarter i Klostergade i Aarhus.

 

Dine opgaver som AutoUncle’s Head of Sales Nordics vil være:

  • Du er ansvarlig for at lede og udvikle de nordiske salgsteams med udgangspunkt i Danmark og Sverige
  • Du er ansvarlig for konsistent vækst i antallet af kunder på tværs af de nordiske lande
  • Du udvikler salgsstrategier, som sikrer sund og hurtigt-voksende vækst
  • Du leder dine kolleger til bedre succes med deres salgsarbejde
  • Du sælger selv direkte til de største kunder i Danmark og Sverige
  • Du udarbejder selv budgetter, tilbud og kontrakter
  • Du udvikler din egen viden med målet om at blive den onkel forhandlerne kan rådgive sig med for at få success online

 

Om dig forventer vi, at:

  • Du er en team-player med stærke salgs- og ledelseskompetencer
  • Du er god coach og moderne leder
  • Du er struktureret og komfortabel med at bruge analyser som en del af din hverdag
  • Du arbejder selvstændigt og proaktivt
  • Du er en dygtig forhandler
  • Du har en passion for salg og ønsker at kombinere ledelsesarbejdet med selv at sælge
  • Du taler flydende engelsk
  • Du er ambitiøs og arbejder for at vinde i en internationale kontekst

 

Er du interesseret? Send os din ansøgning og CV - vi glæder os til at høre fra dig!

AUTOUNCLE ApSAarhus C2019-01-29T00:00:002019-03-26T00:00:00
329958985Sales Manager - AarhusRobot Would you like a truly exciting role where it is your responsibility to grow our business by delivering outstanding partnering with customers in some of our biggest markets? Then join Arla Foods Amba, Global Industry Sales Trading. We are looking for a person in a position where all eyes are on you and you will get to manage a very broad and complex portfolio and use most of your time with specified customers. But we offer you plenty of support and will work with you every day to achieve more together. So, if you are up for a challenge, there is no shortage of opportunities to have an impact and realize your ambitions here. Take on a great responsibility As Sales Manager in Global Industry Sales Trading, you are responsible for your own customer portfolio. Our business area is wide, as we serve many different customer segments focusing on Milk ingredients to Infant Nutrition, Sports, Medical and Food applications. Thus, you collaborate with many different stakeholders internally as well as at the customer where our ingredients are used in a diverse range of products. All in all, you use your business acumen to: Drive, maintain and follow up on sales activities Manage, map and collaborate with both internal and external stakeholders Obtain, build and maintain a thorough knowledge of your customer s business Prepare for quarterly reviews where you present e.g. revenue and earnings Submit short- and long-term sales plans and prepare sales strategies Extrovert and energetic with great stakeholder management skills Working in a very broad and complex stakeholder environment, you will need to be great at navigating and communicating with all kinds of people from line operators to CEOs and specialists in marketing, NPD and R D. To do so requires a special kind of energy from a sociable and extrovert professional, who is ready to motivate people and engage in all kinds of projects. Your qualifications: You have several years of experience within a relevant business either doing food ingredients sale or working as a key account manager, category manager or similar You may have a technical (e.g. dairy engineer or food technician) and or a commercial background. You are comfortable with numbers You can travel 30-40 days a year You communicate effortlessly in English Application and contact If you want to seize this exciting opportunity, please apply as soon as possible and no later than 6 March 2019.

Would you like a truly exciting role where it is your responsibility to grow our business by delivering outstanding partnering with customers in some of our biggest markets?

Then join Arla Foods Amba, Global Industry Sales & Trading. We are looking for a person in a position where all eyes are on you and you will get to manage a very broad and complex portfolio and use most of your time with specified customers. But we offer you plenty of support and will work with you every day to achieve more together. So, if you are up for a challenge, there is no shortage of opportunities to have an impact – and realize your ambitions – here.

Take on a great responsibility
As Sales Manager in Global Industry Sales & Trading, you are responsible for your own customer portfolio. Our business area is wide, as we serve many different customer segments focusing on Milk ingredients to Infant Nutrition, Sports, Medical and Food applications. Thus, you collaborate with many different stakeholders internally as well as at the customer where our ingredients are used in a diverse range of products. All in all, you use your business acumen to: 

  • Drive, maintain and follow up on sales activities
  • Manage, map and collaborate with both internal and external stakeholders
  • Obtain, build and maintain a thorough knowledge of your customer’s business
  • Prepare for quarterly reviews where you present e.g. revenue and earnings
  • Submit short- and long-term sales plans and prepare sales strategies

Extrovert and energetic – with great stakeholder management skills
Working in a very broad and complex stakeholder environment, you will need to be great at navigating and communicating with all kinds of people – from line operators to CEOs and specialists in marketing, NPD and R&D. To do so requires a special kind of energy from a sociable and extrovert professional, who is ready to motivate people and engage in all kinds of projects. Your qualifications:

  • You have several years of experience within a relevant business either doing food ingredients sale or working as a key account manager, category manager or similar 
  • You may have a technical (e.g. dairy engineer or food technician) and/or a commercial background.
  • You are comfortable with numbers
  • You can travel 30-40 days a year
  • You communicate effortlessly in English

Application and contact
If you want to seize this exciting opportunity, please apply as soon as possible and no later than 6 March 2019.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-02-11T00:00:002019-03-06T00:00:00
329959404Fashion og kvalitetsbevidst International Sales Manager - DEPECHE A/S - HorsensRobot Har du en proven track record i forhold til udvikling og implementering af salgsstrategier på øverste niveau? Har du interesse for fashion, og motiveres du af at opfylde budgetmål og se dine salgs resultater? Så kan du nu blive international salgsansvarlig for vækstvirksomheden, DEPECHE A S, der opruster sit internationale setup… Fashion brand funderet på kvalitet og funktionalitet DEPECHE A S er en dansk fashion virksomhed, som har specialiseret sig i at designe og udvikle tasker, bælter og skindtøj til modebevidste kvinder. For at øge sin internationale markedsposition har virksomheden brug for en stærk profil, som har kompetencerne og det personlige drive til at skabe yderligere vækst og som evner at stå i spidsen for videreudviklingen af salgsorganisationen. Læs meget mere om stillingen ved at klikke her. Sådan ansøger du Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.

Har du en proven track record i forhold til udvikling og implementering af salgsstrategier på øverste niveau? Har du interesse for fashion, og motiveres du af at opfylde budgetmål og se dine salgs resultater? Så kan du nu blive international salgsansvarlig for vækstvirksomheden, DEPECHE A/S, der opruster sit internationale setup…

Fashion brand funderet på kvalitet og funktionalitet 
DEPECHE A/S er en dansk fashion virksomhed, som har specialiseret sig i at designe og udvikle tasker, bælter og skindtøj til modebevidste kvinder. For at øge sin internationale markedsposition har virksomheden brug for en stærk profil, som har kompetencerne og det personlige drive til at skabe yderligere vækst og som evner at stå i spidsen for videreudviklingen af salgsorganisationen. 

Læs meget mere om stillingen ved at klikke her.

Sådan ansøger du

Tryk på dette link eller den grønne knap nedenfor, hvis du vil vide mere eller søge denne stilling.

HumanTrust A/SAarhus V2019-02-12T00:00:002019-02-28T00:00:00
329942009Salgsdirektør ved Euromaster DanmarkRobot Brænder du for at bruge dine salgs- og lederevner, er du stærk til at håndtere alle aspekter i salgsarbejdet og er du målrettet og resultatorienteret? Ja, så tilbyder vi en fantastisk spændende mulighed. Du får en unik chance for at sætte dit fingeraftryk på både processer og salget i Euromaster. Stillingen indgår i Euromasters øverste managementgruppe (Direktionen). Dine primære mål og arbejdsopgaver bliver: Deltagelse i udarbejdelsen af strategien for Euromaster DNK som et medlem i direktionen. Udarbejde og sikre implementering samt ejerskab for Euromasters salgsstrategi. Ansvarlig for, at de forretningsmæssige og finansielle mål i salgsafdelingen nås. Sikre koordinering og samarbejde mellem centre og vores salgsstyrke. Deltage i udarbejdelse af handlingsplaner, i samarbejde med salgschefer og sælgere. Være garant for gode resultater og et højt kvalitetsniveau i den ydede service i regionerne segmenterne. Løbende opfølgning på budgetter og de handlingsplaner, der sikrer, at Euromaster når sine mål. Ledelse, coaching og udvikling af salgsstyrken. Implementering af CRM system. Egen kundeportefølje samt overordnet ansvarlig for Euromasters DNK største kunder. Faglige kvalifikationer: Du har ledelsesmæssig erfaring fra en virksomhed med kædedrift samt erfaring med distanceledelse. Du har stor erfaring med salg og salgsledelse. Du begår dig hjemmevant på alle niveauer i organisationen og spiller en aktiv rolle i centrene, på hovedkontoret i Skanderborg og i samspillet med dit internationale netværk ude i Europa. Personlige kvalifikationer Vi lægger vægt på, at du har eminente samarbejdsevner. Du er engageret, dynamisk, motiverende og involverende i din arbejdsstil. Du er målrettet, fleksibel, vedholdende og sikrer 100 implementering af planerne. Du er resultatorienteret og en vindertype. Du har IT kompetencer på et højt brugerniveau. Du behersker engelsk i skrift og tale på et højt niveau. Vi tilbyder: En spændende stilling, hvor der vil være rig mulighed for at få indflydelse på, hvorledes jobbet skal udvikle sig. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling Euromaster er inde i. Euromaster er en international virksomhed, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold. Yderligere informationer: Ønsker du yderligere informationer om stillingen, så er du velkommen til at rette henvendelse til CEO Henrik Fusager, mobil 23 68 74 22. Ansøgningsfrist: Send din ansøgning hurtigst muligt, vi foretager os retten til løbende at indkalde til samtaler.

Brænder du for at bruge dine salgs- og lederevner, er du stærk til at håndtere alle aspekter i salgsarbejdet og er du målrettet og resultatorienteret?

Ja, så tilbyder vi en fantastisk spændende mulighed. Du får en unik chance for at sætte dit fingeraftryk på både processer og salget i Euromaster. Stillingen indgår i Euromasters øverste managementgruppe (Direktionen).

Dine primære mål og arbejdsopgaver bliver:

  • Deltagelse i udarbejdelsen af strategien for Euromaster DNK som et medlem i direktionen.
  • Udarbejde og sikre implementering samt ejerskab for Euromasters salgsstrategi.
  • Ansvarlig for, at de forretningsmæssige og finansielle mål i salgsafdelingen nås.
  • Sikre koordinering og samarbejde mellem centre og vores salgsstyrke.
  • Deltage i udarbejdelse af handlingsplaner, i samarbejde med salgschefer og sælgere.
  • Være garant for gode resultater og et højt kvalitetsniveau i den ydede service i regionerne/segmenterne.
  • Løbende opfølgning på budgetter og de handlingsplaner, der sikrer, at Euromaster når sine mål.
  • Ledelse, coaching og udvikling af salgsstyrken.
  • Implementering af CRM system.
  • Egen kundeportefølje samt overordnet ansvarlig for Euromasters DNK største kunder.

Faglige kvalifikationer:

  • Du har ledelsesmæssig erfaring fra en virksomhed med kædedrift samt erfaring med distanceledelse.
  • Du har stor erfaring med salg og salgsledelse.
  • Du begår dig hjemmevant på alle niveauer i organisationen og spiller en aktiv rolle i centrene, på hovedkontoret i Skanderborg og i samspillet med dit internationale netværk ude i Europa.

Personlige kvalifikationer

  • Vi lægger vægt på, at du har eminente samarbejdsevner.
  • Du er engageret, dynamisk, motiverende og involverende i din arbejdsstil.
  • Du er målrettet, fleksibel, vedholdende og sikrer 100% implementering af planerne.
  • Du er resultatorienteret og en vindertype.
  • Du har IT kompetencer på et højt brugerniveau.
  • Du behersker engelsk i skrift og tale på et højt niveau.

Vi tilbyder:

En spændende stilling, hvor der vil være rig mulighed for at få indflydelse på, hvorledes jobbet skal udvikle sig. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling Euromaster er inde i. Euromaster er en international virksomhed, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold.

Yderligere informationer:

Ønsker du yderligere informationer om stillingen, så er du velkommen til at rette henvendelse til CEO Henrik Fusager, mobil 23 68 74 22.

Ansøgningsfrist: Send din ansøgning hurtigst muligt, vi foretager os retten til løbende at indkalde til samtaler.

Euromaster Danmark A/SSkanderborg2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Service Sales Manager - Aarhus or Hamburg

MHI VESTAS OFFSHORE WIND A/S

Aarhus N
Change the future of energy through relations Do you want to contribute to the development of service sales offerings to the offshore wind industry? Are you a natural team player who thrives on building and improving relations with customers and col...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:19. marts 2019

Head of Sales Nordics - AutoUncle

AUTOUNCLE ApS

Aarhus C
AutoUncle har udviklet markedets stærkeste produkter til at hjælpe bilforhandlere og importører med at sælge flere biler - og vi kan dokumentere, at det virker! Som Head of Sales Nordics vil dit ansvar være at udvikle vores nordiske salgsteams samt ...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:26. marts 2019

Sales Manager - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Would you like a truly exciting role where it is your responsibility to grow our business by delivering outstanding partnering with customers in some of our biggest markets? Then join Arla Foods Amba, Global Industry Sales Trading. We are looking fo...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:6. marts 2019

Fashion og kvalitetsbevidst International Sales Manager - DEPECHE A/S - Horsens

HumanTrust A/S

Aarhus V
Har du en proven track record i forhold til udvikling og implementering af salgsstrategier på øverste niveau? Har du interesse for fashion, og motiveres du af at opfylde budgetmål og se dine salgs resultater? Så kan du nu blive international salgsan...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Salgsdirektør ved Euromaster Danmark

Euromaster Danmark A/S

Skanderborg
Brænder du for at bruge dine salgs- og lederevner, er du stærk til at håndtere alle aspekter i salgsarbejdet og er du målrettet og resultatorienteret? Ja, så tilbyder vi en fantastisk spændende mulighed. Du får en unik chance for at sætte dit finger...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019