SALES MANAGER

Der får ansvaret for videreudviklingen af forhandlernet i Europa

Virksomhedsbeskrivelse:
DEKO eksporterer sine produkter gennem et net af forhandlere i mere end 50 lande i Europa, Asien og Afrika. DEKO har egen produktudvikling og produktion. Virksomheden, der har eksisteret i mere end 45 år, har i dag ca. 300 medarbejdere, heraf ca. 180 tømrersvende. Læs mere om DEKO her: www.deko.com/dk. 

Derudover er DEKO én af Danmarks største indretningsentreprenører med speciale i aptering/indretning af erhvervs- og institutionsbyggeri og Skandinaviens førende virksomhed inden for sit område. 

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til Chief Commercial Officer for EMEA får du ansvaret for salget af DEKO's vægsystemer til eksisterende og nye forhandlere i Europa. På baggrund af de opsatte mål og den overordnede strategi, som er udarbejdet for forhandlersalget i Europa, bliver du primus motor for at eksekvere planen og sikre, at de opstillede mål opnås. 

I opstartsfasen kommer du til at bruge tid på at finde ud af, hvordan det eksisterende forhandlernet skal se ud i fremtiden. Du kommer til at implementere en mere performanceorienteret kultur hos forhandlerne samtidig med, at du sikrer, at forhandlernettet løbende bliver passet og plejet og videreudviklet i de forskellige lande. 

Du får en grundig indføring i produktområdet og bliver præsenteret for de største forhandlere. Efterfølgende kommer du til at arbejde meget selvstændigt med god mulighed for løbende sparring med CCO’en, der har en god indsigt i DEKO's marked og en bred erfaring inden for eksportsalg. Du står for rådgivning og vejledning af forhandlerne omkring vægsystemernes mange muligheder og sørger for, at der løbende bliver fulgt op på både sager og hos forhandlere. 

Stillingen er meget alsidig, idet du kommer til at arbejde med mange forskellige typer forhandlere, som spænder lige fra tømrer-snedker-virksomheder til specialister inden for indretningsløsninger. Derfor er du en god kommunikator, der er i stand til at tale med mange forskellige typer mennesker. 

Du skal forvente at have 50-60 rejsedage p.a. 

Egenskaber:
Du er en initiativtagende og selvstændigt arbejdende person med gode samarbejdsevner samt gode evner til at skabe tætte og langvarige relationer til forhandlerne. 

Du er udadvendt med et godt drive, og har derfor lyst til at sælge og skabe relationer både gennem telefonisk kontakt og personlig henvendelse.

Du tilbydes:
En meget selvstændig og spændende stilling i en virksomhed med et sundt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor resultaterne tæller, men hvor der også er plads til humor. Du vil få gode muligheder for personlig såvel som faglig udvikling.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk, engelsk og tysk i skrift og tale. Samtidig forventes det, at du er en habil bruger af IT.

Løn:
Du får en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Det forventes, at du minimum har nogle års erfaring med internationalt salg, gerne til de europæiske lande.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for eksportsalg/netværkssalg.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032218Phoenix-ae34e51b12019-06-04T00:00:00SALES MANAGER

Der får ansvaret for videreudviklingen af forhandlernet i Europa

Virksomhedsbeskrivelse:
DEKO eksporterer sine produkter gennem et net af forhandlere i mere end 50 lande i Europa, Asien og Afrika. DEKO har egen produktudvikling og produktion. Virksomheden, der har eksisteret i mere end 45 år, har i dag ca. 300 medarbejdere, heraf ca. 180 tømrersvende. Læs mere om DEKO her: www.deko.com/dk. 

Derudover er DEKO én af Danmarks største indretningsentreprenører med speciale i aptering/indretning af erhvervs- og institutionsbyggeri og Skandinaviens førende virksomhed inden for sit område. 

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til Chief Commercial Officer for EMEA får du ansvaret for salget af DEKO's vægsystemer til eksisterende og nye forhandlere i Europa. På baggrund af de opsatte mål og den overordnede strategi, som er udarbejdet for forhandlersalget i Europa, bliver du primus motor for at eksekvere planen og sikre, at de opstillede mål opnås. 

I opstartsfasen kommer du til at bruge tid på at finde ud af, hvordan det eksisterende forhandlernet skal se ud i fremtiden. Du kommer til at implementere en mere performanceorienteret kultur hos forhandlerne samtidig med, at du sikrer, at forhandlernettet løbende bliver passet og plejet og videreudviklet i de forskellige lande. 

Du får en grundig indføring i produktområdet og bliver præsenteret for de største forhandlere. Efterfølgende kommer du til at arbejde meget selvstændigt med god mulighed for løbende sparring med CCO’en, der har en god indsigt i DEKO's marked og en bred erfaring inden for eksportsalg. Du står for rådgivning og vejledning af forhandlerne omkring vægsystemernes mange muligheder og sørger for, at der løbende bliver fulgt op på både sager og hos forhandlere. 

Stillingen er meget alsidig, idet du kommer til at arbejde med mange forskellige typer forhandlere, som spænder lige fra tømrer-snedker-virksomheder til specialister inden for indretningsløsninger. Derfor er du en god kommunikator, der er i stand til at tale med mange forskellige typer mennesker. 

Du skal forvente at have 50-60 rejsedage p.a. 

Egenskaber:
Du er en initiativtagende og selvstændigt arbejdende person med gode samarbejdsevner samt gode evner til at skabe tætte og langvarige relationer til forhandlerne. 

Du er udadvendt med et godt drive, og har derfor lyst til at sælge og skabe relationer både gennem telefonisk kontakt og personlig henvendelse.

Du tilbydes:
En meget selvstændig og spændende stilling i en virksomhed med et sundt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor resultaterne tæller, men hvor der også er plads til humor. Du vil få gode muligheder for personlig såvel som faglig udvikling.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk, engelsk og tysk i skrift og tale. Samtidig forventes det, at du er en habil bruger af IT.

Løn:
Du får en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Det forventes, at du minimum har nogle års erfaring med internationalt salg, gerne til de europæiske lande.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for eksportsalg/netværkssalg.

Der får ansvaret for videreudviklingen af forhandlernet i Europa Virksomhedsbeskrivelse:DEKO eksporterer sine produkter gennem et net af forhandlere i mere end 50 lande i Europa, Asien og Afrika. DEKO har egen produktudvikling og produktion. Virksomheden, der har eksisteret i mere end 45 år, har i dag ca. 300 medarbejdere, heraf ca. 180 tømrersvende. Læs mere om DEKO her: www.deko.com dk. Derudover er DEKO n af Danmarks største indretningsentreprenører med speciale i aptering indretning af erhvervs- og institutionsbyggeri og Skandinaviens førende virksomhed inden for sit område. Stillingsbeskrivelse:Med reference til Chief Commercial Officer for EMEA får du ansvaret for salget af DEKO s vægsystemer til eksisterende og nye forhandlere i Europa. På baggrund af de opsatte mål og den overordnede strategi, som er udarbejdet for forhandlersalget i Europa, bliver du primus motor for at eksekvere planen og sikre, at de opstillede mål opnås. I opstartsfasen kommer du til at bruge tid på at finde ud af, hvordan det eksisterende forhandlernet skal se ud i fremtiden. Du kommer til at implementere en mere performanceorienteret kultur hos forhandlerne samtidig med, at du sikrer, at forhandlernettet løbende bliver passet og plejet og videreudviklet i de forskellige lande. Du får en grundig indføring i produktområdet og bliver præsenteret for de største forhandlere. Efterfølgende kommer du til at arbejde meget selvstændigt med god mulighed for løbende sparring med CCO en, der har en god indsigt i DEKO s marked og en bred erfaring inden for eksportsalg. Du står for rådgivning og vejledning af forhandlerne omkring vægsystemernes mange muligheder og sørger for, at der løbende bliver fulgt op på både sager og hos forhandlere. Stillingen er meget alsidig, idet du kommer til at arbejde med mange forskellige typer forhandlere, som spænder lige fra tømrer-snedker-virksomheder til specialister inden for indretningsløsninger. Derfor er du en god kommunikator, der er i stand til at tale med mange forskellige typer mennesker. Du skal forvente at have 50-60 rejsedage p.a. Egenskaber:Du er en initiativtagende og selvstændigt arbejdende person med gode samarbejdsevner samt gode evner til at skabe tætte og langvarige relationer til forhandlerne. Du er udadvendt med et godt drive, og har derfor lyst til at sælge og skabe relationer både gennem telefonisk kontakt og personlig henvendelse. Du tilbydes:En meget selvstændig og spændende stilling i en virksomhed med et sundt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor resultaterne tæller, men hvor der også er plads til humor. Du vil få gode muligheder for personlig såvel som faglig udvikling. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk, engelsk og tysk i skrift og tale. Samtidig forventes det, at du er en habil bruger af IT. Løn:Du får en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Det forventes, at du minimum har nogle års erfaring med internationalt salg, gerne til de europæiske lande. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for eksportsalg netværkssalg.11jobnetae34e51b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1903/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3535673PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 812630TaastrupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768097JobNet4995770499577010027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae34e51bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae34e51bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae34e51b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae34e51b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSom Salgschef hos PROFILPARTNERS ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale123305Salgschef2Salg6Ledelse361932376Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark330037378ACCOUNT MANAGER/PROJEKTLEDERRobot Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande Virksomhedsbeskrivelse:EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og producerer udstyr og yder konsulent bistand til industrier, der kræver tørreapparater i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerrørspulp fra sukkerfabrikker, i form af en damptørrer. Udviklingen af denne teknologi har resulteret i adskillelige anerkendende priser. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Efter en grundig oplæring hvor du kommer med en eller flere af dine kollegaer på sambesøg hos kunder, får du ansvaret for selv at tage fat i nye potentielle kundeemner. Når du har fået en god viden og forståelse for de løsninger virksomheden udvikler, konstruerer og sælger, får du ansvaret for at kontakte din egen målgruppe, som vil være sukkerfabrikanter i Rusland men også i de øvrige ex- sovjetiske lande. Der er tale om salg af meget tunge løsninger indenfor damptørringsanlæg. Din bearbejdning af kunderne, kan derfor være flere år undervejs, før salget bliver til en konkret ordre. I forbindelse med tilbudsgivning kommer du til at arbejde med procesberegninger og udarbejdelse af layout m.v. Når ordren er kommet i hus, vil projektledelsen i forbindelse med gennemførelsen af ordren være en vigtig opgave. Det vil da være følgende opgaver, som kommer til at optage meget af din tid: - Maskinkonstruktion i forbindelse med designændringer - Indkøb og forsendelse af dele - Økonomistyring- Teknisk support til kunden - Kvalitetsinspektion på kundens værksteder og on site - On site support under opførelsen af projektet - Opstart support og oplæring af kundens medarbejdere - Løbende service inspektion Du skal forvente, at der vil være ca. 60-80 rejsedage p.a. i forbindelse med kundebesøg. Du får en meget alsidig hverdag, hvor du løbende har en teknisk dialog omkring løsninger og muligheder med kunderne. Samtidig med, at du står for udarbejdelse af tilbud, har du kontakten til diverse leverandører, og tager dig af planlægning og sikring af, at løsningen lever op til det lovede både hvad angår kvalitet og overholdelse af leveringsterminer og driftssikkerhed. Du kommer til at sidde med flere projekter på n gang, afhængig af projekternes størrelse, og du kommer til at arbejde både meget selvstændigt og i team. Egenskaber:Du er en tillidsvækkende og åben person med et godt overblik, og samtidig er du en både struktureret og systematisk person, som besidder en tung teknisk forståelse og indsigt. Du er i stand til at håndtere mange opgaver på en gang uden at gå på kompromis med kvaliteten i dine løsninger, og du har humor og besidder et godt overblik. Du er en teknisk velfunderet, serviceorienteret og salgsminded person med et godt drive. Du tilbydes:Du vil få god mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende virksomhed, hvor du kan få mulighed for at arbejde med internationale projekter. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i engelsk og russisk både i skrift og tale, og har minimum et godt kendskab til dansk. Dertil kommer at det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk og fransk. Du har generelt en god 3D tegningsforståelse. Løn:Du tilbydes en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har stået for salg af teknisk tunge løsninger og også stået for både konstruktion og projektledelse. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør med speciale i konstruktion termodynamik. Det vil være en stor fordel, hvis du har en eller flere certificeringer indenfor projektledelse.

Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande

Virksomhedsbeskrivelse:
EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og producerer udstyr og yder konsulent bistand til industrier, der kræver tørreapparater i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerrørspulp fra sukkerfabrikker, i form af en damptørrer. Udviklingen af denne teknologi har resulteret i adskillelige anerkendende priser. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Efter en grundig oplæring hvor du kommer med en eller flere af dine kollegaer på sambesøg hos kunder, får du ansvaret for selv at tage fat i nye potentielle kundeemner. 

Når du har fået en god viden og forståelse for de løsninger virksomheden udvikler, konstruerer og sælger, får du ansvaret for at kontakte din egen målgruppe, som vil være sukkerfabrikanter i Rusland men også i de øvrige ex- sovjetiske lande. 

Der er tale om salg af meget tunge løsninger indenfor damptørringsanlæg. Din bearbejdning af kunderne, kan derfor være flere år undervejs, før salget bliver til en konkret ordre. I forbindelse med tilbudsgivning kommer du til at arbejde med procesberegninger og udarbejdelse af layout m.v. 

Når ordren er kommet i hus, vil projektledelsen i forbindelse med gennemførelsen af ordren være en vigtig opgave. Det vil da være følgende opgaver, som kommer til at optage meget af din tid: 

- Maskinkonstruktion i forbindelse med designændringer 
- Indkøb og forsendelse af dele 
- Økonomistyring
- Teknisk support til kunden 
- Kvalitetsinspektion på kundens værksteder og on site 
- On site support under opførelsen af projektet 
- Opstart support og oplæring af kundens medarbejdere 
- Løbende service inspektion 

Du skal forvente, at der vil være ca. 60-80 rejsedage p.a. i forbindelse med kundebesøg. 

Du får en meget alsidig hverdag, hvor du løbende har en teknisk dialog omkring løsninger og muligheder med kunderne. Samtidig med, at du står for udarbejdelse af tilbud, har du kontakten til diverse leverandører, og tager dig af planlægning og sikring af, at løsningen lever op til det lovede både hvad angår kvalitet og overholdelse af leveringsterminer og driftssikkerhed. 

Du kommer til at sidde med flere projekter på én gang, afhængig af projekternes størrelse, og du kommer til at arbejde både meget selvstændigt og i team. 

Egenskaber:
Du er en tillidsvækkende og åben person med et godt overblik, og samtidig er du en både struktureret og systematisk person, som besidder en tung teknisk forståelse og indsigt. 

Du er i stand til at håndtere mange opgaver på en gang uden at gå på kompromis med kvaliteten i dine løsninger, og du har humor og besidder et godt overblik. 

Du er en teknisk velfunderet, serviceorienteret og salgsminded person med et godt drive.

Du tilbydes:
Du vil få god mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende virksomhed, hvor du kan få mulighed for at arbejde med internationale projekter.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i engelsk og russisk både i skrift og tale, og har minimum et godt kendskab til dansk. Dertil kommer at det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk og fransk. 

Du har generelt en god 3D tegningsforståelse. 

Løn:
Du tilbydes en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har stået for salg af teknisk tunge løsninger og også stået for både konstruktion og projektledelse.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør med speciale i konstruktion/termodynamik. Det vil være en stor fordel, hvis du har en eller flere certificeringer indenfor projektledelse.

PROFILPARTNERS ApSVirum2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
330033232Industry Solutions Executive (Manufacturing)Robot Industries are digitally transforming and the Industry Solutions Executive (ISE) role is at the leading edge of this transformation journey with our customers. The goal of the Industry Solution Executive (ISE) is leading industry digital transformation engagements and opportunities with Microsoft s customers, with deep industry knowledge and experience. This is a senior role that is operating at a strategic level with customers, with deep engagement and understanding of the industry business issues and strategic challenges. The role is seen as a deep, subject matter expert in their industry and the digital transformation occurring within it. The role is a leader in the industry focused sales team and, in partnership with the sales team, builds trusted advisor relationships with key customer business decision-makers, helping them build the program of digital transformation change. The role will use industry experience, expertise and credentials directly with customer business decision makers to engage and create unique business value. The role of ISE is focused on generating and owning industry solution opportunities, working and selling closely with Microsoft s partners. The role delivers growth of Microsoft cloud services (Azure, Office 365 and Dynamics 365) by developing the partner ecosystem, and positioning industry solutions that solve the customers business challenges as they digitally transform their businesses. The role will partner closely with the world-wide industry sales teams and the One Commercial Partner (OCP) team, sharing best practices and customer references case studies to bring Microsoft s industry digital transformation stories to life. Responsibilities Overall objective: Drive Microsoft cloud services growth through industry focused solutions (Azure, Office 365 and Dynamics 365) Primary Responsibilities: * Engaging with customers of strategic accounts to identify, generate and nurture new business opportunities through industry solutions, leading opportunity engagements * Working with Microsoft partners to build out the Microsoft industry solution portfolio map, to comprehensively solve business challenges, and identifying industry leading partners for recruitment * Providing insight and feedback from customers and partners to the worldwide industry teams to help learning and improvement in industry solutions and digital transformation * Working with industry focused sales teams at Microsoft as the industry subject matter expert in Digital Transformation account planning Qualifications Experiences Required: Education, Key Experiences, Skills and Knowledge: * 10 years Industry domain (manufacturing) expertise and expertise working in business roles at a company in the target industry * Significant (10 years) industry solution selling experience * Business development and sales skills * Market development skills * Industry specialized sales or consulting position within an IT Consulting or Services company * Solution sales or consulting position in a competing or partner company * Bachelor s degree or equivalent required * MBA desirable Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.

Industries are digitally transforming and the Industry Solutions Executive (ISE) role is at the leading edge of this transformation journey with our customers. The goal of the Industry Solution Executive (ISE) is leading industry digital transformation engagements and opportunities with Microsoft’s customers, with deep industry knowledge and experience.

This is a senior role that is operating at a strategic level with customers, with deep engagement and understanding of the industry business issues and strategic challenges. The role is seen as a deep, subject matter expert in their industry and the digital transformation occurring within it. The role is a leader in the industry focused sales team and, in partnership with the sales team, builds trusted advisor relationships with key customer business decision-makers, helping them build the program of digital transformation change. The role will use industry experience, expertise and credentials directly with customer business decision makers to engage and create unique business value.

The role of ISE is focused on generating and owning industry solution opportunities, working and selling closely with Microsoft’s partners. The role delivers growth of Microsoft cloud services (Azure, Office 365 and Dynamics 365) by developing the partner ecosystem, and positioning industry solutions that solve the customers’ business challenges as they digitally transform their businesses.

The role will partner closely with the world-wide industry sales teams and the One Commercial Partner (OCP) team, sharing best practices and customer references/case studies to bring Microsoft’s industry digital transformation stories to life.

Responsibilities

Overall objective: Drive Microsoft cloud services growth through industry focused solutions (Azure, Office 365 and Dynamics 365)

 

Primary Responsibilities: 

* Engaging with customers of strategic accounts to identify, generate and nurture new business opportunities through industry solutions, leading opportunity engagements

* Working with Microsoft partners to build out the Microsoft industry solution portfolio/map, to comprehensively solve business challenges, and identifying industry leading partners for recruitment

* Providing insight and feedback from customers and partners to the worldwide industry teams to help learning and improvement in industry solutions and digital transformation

* Working with industry focused sales teams at Microsoft as the industry subject matter expert in Digital Transformation account planning

Qualifications

Experiences Required: Education, Key Experiences, Skills and Knowledge:

 

* 10+ years Industry domain (manufacturing) expertise and expertise working in business roles at a company in the target industry

* Significant (10+ years) industry solution selling experience

* Business development and sales skills

* Market development skills

* Industry specialized sales or consulting position within an IT Consulting or Services company

* Solution sales or consulting position in a competing or partner company

* Bachelor's degree or equivalent required

* MBA desirable

 

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. 

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-06-04T00:00:002019-06-25T00:00:00
330032362ACCOUNT MANAGERRobot Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer Virksomhedsbeskrivelse:Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markedsledende leverandør af high-end komponenter og systemløsninger indenfor kabelbeskyttelse og gennemføringer. Virksomheden forhandler produkter fra markedsførende producenter på det danske marked, og henvender sig til en bred vifte af kunder inden for robotteknologien, fødevareindustrien, energisektoren m.fl. i såvel ind- som udland. Virksomheden udvikler og fremstiller individuelle løsninger, der imødekommer kundens krav og forventninger, og produktprogrammet omfatter bl.a. stik, kabler, forskruninger, kabelkæder, kabelbeskyttelsessystemer og føringsveje, der dels sælges som enkeltstående produkter, eller som indgår i komplicerede systemløsninger med et væsentligt indhold af engineering og eksterne samarbejder. Evnen til at forstå og omsætte kundernes behov til robuste og pålidelige løsninger er kernen i medarbejderstabens arbejde. Bagger-Nielsen er inde i en meget positiv udvikling og har en klar målsætning om en yderligere styrkelse af markedspositionen i Danmark, såvel som i udlandet. Læs mere på www.bagger-nielsen.dk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Egenskaber:Du er en dedikeret, struktureret og salgsorienteret person, der er dygtig til at opbygge gode kunderelationer og vedligeholde dem. Du er en vedholdende og besidder en god portion empati, og er derfor i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker. Samtidig er du både resultatsøgende og selvmotiverende. Du er positiv og ambitiøs og vant til at arbejde og tænke selvstændigt, men du forstår og værdsætter også et tæt samarbejde med dine kollegaer internt i organisationen. Du er en person, som ikke kun jagter de umiddelbare resultater, men som forstår værdien af det lange, seje træk. Du tilbydes:Du bliver en del af en solid og veldrevet virksomhed, som er klar til at fortsætte sin udvikling og går efter næste niveau. Der er tale om en meget spændende stilling, hvor du vil få en alsidig hverdag med mulighed for sammen med gode kolleger at gøre en forskel indenfor salg af mange forskellige typer tekniske løsninger. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk og dansk på forhandlingsniveau i skrift og tale.Det forventes, at du er en erfaren bruger af IT og har en god tegningsforståelse, og du er vant til at arbejde med CRM systemer og Office pakken. Løn:Du får en god lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du har god erfaring med salg af tekniske komponenter og eller løsninger. Alternativt kommer du fra grossistleddet og ønsker en stilling, hvor du også kan komme ud og besøge kunder. Uddannelser:Du har en relevant el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund

Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer

Virksomhedsbeskrivelse:
Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markedsledende leverandør af high-end komponenter og systemløsninger indenfor kabelbeskyttelse og gennemføringer. Virksomheden forhandler produkter fra markedsførende producenter på det danske marked, og henvender sig til en bred vifte af kunder inden for robotteknologien, fødevareindustrien, energisektoren m.fl. i såvel ind- som udland. 

Virksomheden udvikler og fremstiller individuelle løsninger, der imødekommer kundens krav og forventninger, og produktprogrammet omfatter bl.a. stik, kabler, forskruninger, kabelkæder, kabelbeskyttelsessystemer og føringsveje, der dels sælges som enkeltstående produkter, eller som indgår i komplicerede systemløsninger med et væsentligt indhold af ’engineering’ og eksterne samarbejder. 

Evnen til at forstå og omsætte kundernes behov til robuste og pålidelige løsninger er kernen i medarbejderstabens arbejde. Bagger-Nielsen er inde i en meget positiv udvikling og har en klar målsætning om en yderligere styrkelse af markedspositionen i Danmark, såvel som i udlandet. 

Læs mere på www.bagger-nielsen.dk 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Egenskaber:
Du er en dedikeret, struktureret og salgsorienteret person, der er dygtig til at opbygge gode kunderelationer og vedligeholde dem. Du er en vedholdende og besidder en god portion empati, og er derfor i stand til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker. 
Samtidig er du både resultatsøgende og selvmotiverende. Du er positiv og ambitiøs og vant til at arbejde og tænke selvstændigt, men du forstår og værdsætter også et tæt samarbejde med dine kollegaer internt i organisationen. 

Du er en person, som ikke kun jagter de umiddelbare resultater, men som forstår værdien af det lange, seje træk. 

Du tilbydes:
Du bliver en del af en solid og veldrevet virksomhed, som er klar til at fortsætte sin udvikling og går efter næste niveau. Der er tale om en meget spændende stilling, hvor du vil få en alsidig hverdag med mulighed for sammen med gode kolleger at gøre en forskel indenfor salg af mange forskellige typer tekniske løsninger.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk og dansk på forhandlingsniveau i skrift og tale.

Det forventes, at du er en erfaren bruger af IT og har en god tegningsforståelse, og du er vant til at arbejde med CRM systemer og Office pakken. 

Løn:
Du får en god lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med salg af tekniske komponenter og/eller løsninger. Alternativt kommer du fra grossistleddet og ønsker en stilling, hvor du også kan komme ud og besøge kunder.

Uddannelser:
Du har en relevant el-teknisk uddannelsesmæssig baggrund

PROFILPARTNERS ApSØlstykke2019-05-27T00:00:002019-07-22T00:00:00
330017932Distriktschef søges til drift af ny spænende BilsynsvirksomhedRobot Vi sørger en kompetent medarbejder til drift af en ny bilsynsvirksomhed. Krav: 10 års erfaring med ledelse Kendskab til branchen glad for udfordringer kan begå sig blandt et stort team Send dit CV til os allerede idag

Vi sørger en kompetent medarbejder til drift af en ny bilsynsvirksomhed.

Krav:

10 års erfaring med ledelse

Kendskab til branchen

glad for udfordringer

kan begå sig blandt et stort team

 

 

 Send dit CV til os allerede idag

 

VJ HOLDING AF 2015 ApSGlostrup2019-06-03T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ACCOUNT MANAGER/PROJEKTLEDER

PROFILPARTNERS ApS

Virum
Der får ansvaret for salg og projektledelse af damptørrer til Rusland, Polen og de øvrige ex-sovjetiske lande Virksomhedsbeskrivelse:EnerDry er en dansk ejet virksomhed der blev grundlagt i 1998 af Arne Sloth Jensen. Virksomheden udvikler og produce...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Industry Solutions Executive (Manufacturing)

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Industries are digitally transforming and the Industry Solutions Executive (ISE) role is at the leading edge of this transformation journey with our customers. The goal of the Industry Solution Executive (ISE) is leading industry digital transformat...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

ACCOUNT MANAGER

PROFILPARTNERS ApS

Ølstykke
Med elteknisk flair, struktur og gode relationsskabende kompetencer Virksomhedsbeskrivelse:Bagger-Nielsen er en velrenommeret familiedrevet virksomhed som har været igennem et generationsskifte og nu ledes af 2. generation. Bagger-Nielsen er markeds...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Distriktschef søges til drift af ny spænende Bilsynsvirksomhed

VJ HOLDING AF 2015 ApS

Glostrup
Vi sørger en kompetent medarbejder til drift af en ny bilsynsvirksomhed. Krav: 10 års erfaring med ledelse Kendskab til branchen glad for udfordringer kan begå sig blandt et stort team Send dit CV til os allerede idag
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019