Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SALES SUPPORTER - Nordic

Den nuværende Sales Supporter har fået nye udfordringer internt i virksomheden, hvorfor vi leder efter en ny energisk og serviceminded person til at understøtte salgsfunktionen i Danmark og Sverige.


STILLINGEN
Stillingen refererer til Sales Director Nordic i Niko Nordic, Sønderborg Niels Christensen.
Vi leder efter en Sales Supporter, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og ikke mindst bistå salgsteamet, der består af 17 dygtige kolleger fordelt på Danmark og Sverige samt en distributør i Norge.

OPGAVEN
Hovedopgaverne vil omfatte følgende:
  • Ordrehåndtering for Danmark, Sverige og Norge, herunder eksport og Intercompany via telefon, mails og EDI
  • Håndtering af salgsrelaterede forespørgsler
  • Opdatering af salgspriser, statistikker og kontraktrelateret input i ERP
  • Udarbejde tilbud samt ajourføring af samhandels- og rabataftaler
  • Sikre en effektiv og professionel håndtering af kunderne
  • Kontaktperson for den norske distributør – besvare daglige forespørgsler
  • Sikre implementering af nye produkter hos grossister
  • Deltage i udvalgte salgs- og grossistmøder
  • Drive små projekter
  • Booke møder    
  • Generelle administrative ad hoc opgaver
  • Assistere Sales Director Nordic
KANDIDATEN
Den ideelle kandidat kan komme fra en tilsvarende stilling indenfor elektronik-branchen eller fra en virksomhed med tekniske produkter, der har en sælgerstyrke på landevejene, der skal supporteres.

Desuden forventes der:
  • Min. 3-5 års erfaring fra en tilsvarende eller lignende stilling
  • Solidt kendskab til ERP systemer og IT generelt
  • Vant til at drive mindre projekter
  • Har let ved at kommunikere, samarbejde og skabe gode relationer i en Matrix-organisation nationalt såvel som internationalt
  • Har et kundefokuseret mindset og en god forretningsforståelse
  • Er vant til tæt dialog og samarbejde med kunder og partnere
  • Er udadvendt, selvkørende og vant til at følge op og tage beslutninger
  • Arbejder struktureret og målrettet
Ansøgning
Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".


Se mere på vores ansøgersite: https://niko-servodan.ofir.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330092817Phoenix-396dc48412019-09-19T17:02:00.020SALES SUPPORTER - NordicDen nuværende Sales Supporter har fået nye udfordringer internt i virksomheden, hvorfor vi leder efter en ny energisk og serviceminded person til at understøtte salgsfunktionen i Danmark og Sverige.

STILLINGEN
Stillingen refererer til Sales Director Nordic i Niko Nordic, Sønderborg Niels Christensen.
Vi leder efter en Sales Supporter, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og ikke mindst bistå salgsteamet, der består af 17 dygtige kolleger fordelt på Danmark og Sverige samt en distributør i Norge.

OPGAVEN
Hovedopgaverne vil omfatte følgende:
  • Ordrehåndtering for Danmark, Sverige og Norge, herunder eksport og Intercompany via telefon, mails og EDI
  • Håndtering af salgsrelaterede forespørgsler
  • Opdatering af salgspriser, statistikker og kontraktrelateret input i ERP
  • Udarbejde tilbud samt ajourføring af samhandels- og rabataftaler
  • Sikre en effektiv og professionel håndtering af kunderne
  • Kontaktperson for den norske distributør – besvare daglige forespørgsler
  • Sikre implementering af nye produkter hos grossister
  • Deltage i udvalgte salgs- og grossistmøder
  • Drive små projekter
  • Booke møder    
  • Generelle administrative ad hoc opgaver
  • Assistere Sales Director Nordic
KANDIDATEN
Den ideelle kandidat kan komme fra en tilsvarende stilling indenfor elektronik-branchen eller fra en virksomhed med tekniske produkter, der har en sælgerstyrke på landevejene, der skal supporteres.

Desuden forventes der:
  • Min. 3-5 års erfaring fra en tilsvarende eller lignende stilling
  • Solidt kendskab til ERP systemer og IT generelt
  • Vant til at drive mindre projekter
  • Har let ved at kommunikere, samarbejde og skabe gode relationer i en Matrix-organisation nationalt såvel som internationalt
  • Har et kundefokuseret mindset og en god forretningsforståelse
  • Er vant til tæt dialog og samarbejde med kunder og partnere
  • Er udadvendt, selvkørende og vant til at følge op og tage beslutninger
  • Arbejder struktureret og målrettet
Ansøgning
Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".


Se mere på vores ansøgersite: https://niko-servodan.ofir.com

2019-10-18T08:50:05.380 Den nuværende Sales Supporter har fået nye udfordringer internt i virksomheden, hvorfor vi leder efter en ny energisk og serviceminded person til at understøtte salgsfunktionen i Danmark og Sverige. STILLINGENStillingen refererer til Sales Director Nordic i Niko Nordic, Sønderborg Niels Christensen.Vi leder efter en Sales Supporter, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og ikke mindst bistå salgsteamet, der består af 17 dygtige kolleger fordelt på Danmark og Sverige samt en distributør i Norge. OPGAVENHovedopgaverne vil omfatte følgende:Ordrehåndtering for Danmark, Sverige og Norge, herunder eksport og Intercompany via telefon, mails og EDIHåndtering af salgsrelaterede forespørgslerOpdatering af salgspriser, statistikker og kontraktrelateret input i ERPUdarbejde tilbud samt ajourføring af samhandels- og rabataftalerSikre en effektiv og professionel håndtering af kunderneKontaktperson for den norske distributør besvare daglige forespørgslerSikre implementering af nye produkter hos grossisterDeltage i udvalgte salgs- og grossistmøderDrive små projekterBooke møder Generelle administrative ad hoc opgaverAssistere Sales Director NordicKANDIDATEN Den ideelle kandidat kan komme fra en tilsvarende stilling indenfor elektronik-branchen eller fra en virksomhed med tekniske produkter, der har en sælgerstyrke på landevejene, der skal supporteres. Desuden forventes der:Min. 3-5 års erfaring fra en tilsvarende eller lignende stillingSolidt kendskab til ERP systemer og IT genereltVant til at drive mindre projekterHar let ved at kommunikere, samarbejde og skabe gode relationer i en Matrix-organisation nationalt såvel som internationaltHar et kundefokuseret mindset og en god forretningsforståelseEr vant til tæt dialog og samarbejde med kunder og partnereEr udadvendt, selvkørende og vant til at følge op og tage beslutningerArbejder struktureret og målrettetAnsøgningSend din ansøgning via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: niko-servodan.ofir.com10Phoenix396dc484101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-23T00:00:000000https://niko-servodan.ofir.com/job/sales-supporter-nordic-3763860821#link0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandSønderborg3615128Niko-Servodan A/S11Stenager 56400SønderborgDKDanmarkORS/396dc484_logo.pngORS/Small/396dc484_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent826234MwCareerSiteMinimum5293b32e-0d3b-4407-8566-45157829d360000119-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=396dc484https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=396dc484https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=396dc484&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=396dc484&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSALES SUPPORTER - Nordic12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder933117Salgssupporter2Salg362775605cg@targetheadhunting.comDanmarkDanmark330140976Kundekoordinator/skadesbehandlerRobot Til nyoprettet stilling søger vi en kundekoordinator skadesbehandler, der kan være med til at sikre tilfredse kunder ved forsikringsskader, og samtidig skabe tillid og sympati igennem telefonen. Hos VVS Søberg er kundetilfredshed altafgørende, og sammen med resten af forsikringsteamet, bliver det din opgave at sikre, at hjælpe kunden på en smidig og enkel måde med høj kvalitet, så kundetilfredsheden er i top. Du opleves som venlig med empatisk stemme, og leverer unik kundeservice i hver eneste samtale. Din store interesse er kundeservice og planlægning af opgaver. Du motiveres af en arbejdsdag, hvor du får mulighed for at gå foran og tage ansvaret for at følge op, holde styr på og samle alle trådene, så vi sammen giver kunden en god oplevelse. Da stillingen indebærer stor kontakt til forsikringskunder, forsikringsselskaber og håndværkere, er det naturligt for dig at kommunikere tydeligt både på skrift og i tale og samtidig bevare overblikket i en travl hverdag. Du skal kunne arbejde struktureret og have et mindset, som har kunden i centrum i alt hvad du foretager dig. Dine opgaver som kundekoordinator skadebehandler i vores kundecenter i Hammelev er: Fakturering og afslutningssamtale med kunden. Sikre fremdrift og løbende opfølgning på sagerne. Kommunikation med kunder, forsikringsselskaber og håndværkere. Koordinering og planlægning af aftaler kundebesøg. At sikre en høj grad af kundetilfredshed. Telefonisk back up i kundecentret. Vores nye kundekoordinator skadebandler er vant til at anvende IT som arbejdsredskab og kan lide en ofte hektisk arbejdsdag med mange korte ind- udgående telefonopkald samt kontakter til både kunder og montører. Du er god til at lytte og sætte dig ind i kundens behov og få skabt en troværdig dialog. Med et godt overblik og systematik, sikrer du en optimalt planlægning af arbejdsdagen for vores montører. Du er vedholden og ihærdig, når planerne skal ændres og med din løsningsorienterede tilgang får du planen til at gå op trods en hektisk hverdag med mange telefonopkald og bolde i luften. Den ideelle kandidat har erfaring fra forsikringsbranchen, hvor du har arbejdet med bygningsskader. Du har kendskab til systemer som Scalepoint og In4mo, og en udpræget sans for kundeservice. Du har en god økonomisk forståelse og viljen og evnen til at være en del af en travl hverdag med mange bolde i luften. Søberg teamet Som ansat i Søberg Gruppen er du med i et team af dygtige medarbejdere med stor erfaring inden for VVS- og Energiservice. Vi har energi og en stor kærlighed til faget og for os er kunden altid i centrum hvad enten det drejer sig om store opgaver eller mindre reparationer. I teamet bygger vi vores samarbejde op omkring vores fem værdier ansvarlighed, engagement, troværdighed, effektivitet og positivitet. Vi arbejder løbende på at udvikle hinanden og i fællesskab give vores kunder en god oplevelse. I VVS Søberg tilbyder vi service og installationsløsninger inden for energi, bad, sanitet samt øvrige VVS- opgaver. VVS Søberg er en del af Søberg Gruppen, som er grundlagt i 1990. Søberg Gruppen består ud over VVS Søberg også af energiservicevirksomhederne Energiservice og Syd Gas. Der er samlet ca. 200 medarbejdere i Søberg Gruppen. Hovedkontoret er beliggende i Hammelev, Vojens lige ved motorvejen.

Til nyoprettet stilling søger vi en kundekoordinator/skadesbehandler, der kan være med til at sikre tilfredse kunder ved forsikringsskader, og samtidig skabe tillid og sympati igennem telefonen.

Hos VVS Søberg er kundetilfredshed altafgørende, og sammen med resten af forsikringsteamet, bliver det din opgave at sikre, at hjælpe kunden på en smidig og enkel måde med høj kvalitet, så kundetilfredsheden er i top. Du opleves som venlig med empatisk stemme, og leverer unik kundeservice i hver eneste samtale.

Din store interesse er kundeservice og planlægning af opgaver. Du motiveres af en arbejdsdag, hvor du får mulighed for at gå foran og tage ansvaret for at følge op, holde styr på og samle alle trådene, så vi sammen giver kunden en god oplevelse.

Da stillingen indebærer stor kontakt til forsikringskunder, forsikringsselskaber og håndværkere, er det naturligt for dig at kommunikere tydeligt både på skrift og i tale og samtidig bevare overblikket i en travl hverdag. Du skal kunne arbejde struktureret og have et mindset, som har kunden i centrum i alt hvad du foretager dig.

Dine opgaver som kundekoordinator/skadebehandler i vores kundecenter i Hammelev er:

  • Fakturering og afslutningssamtale med kunden.
  • Sikre fremdrift og løbende opfølgning på sagerne.
  • Kommunikation med kunder, forsikringsselskaber og håndværkere.
  • Koordinering og planlægning af aftaler/kundebesøg.
  • At sikre en høj grad af kundetilfredshed.
  • Telefonisk back up i kundecentret.

Vores nye kundekoordinator/skadebandler er vant til at anvende IT som arbejdsredskab og kan lide en ofte hektisk arbejdsdag med mange korte ind- & udgående telefonopkald samt kontakter til både kunder og montører.
Du er god til at lytte og sætte dig ind i kundens behov og få skabt en troværdig dialog. Med et godt overblik og systematik, sikrer du en optimalt planlægning af arbejdsdagen for vores montører. Du er vedholden og ihærdig, når planerne skal ændres og med din løsningsorienterede tilgang får du planen til at gå op – trods en hektisk hverdag med mange telefonopkald og bolde i luften.

Den ideelle kandidat har erfaring fra forsikringsbranchen, hvor du har arbejdet med bygningsskader. Du har kendskab til systemer som Scalepoint og In4mo, og en udpræget sans for kundeservice. Du har en god økonomisk forståelse og viljen og evnen til at være en del af en travl hverdag med mange bolde i luften.

Søberg teamet
Som ansat i Søberg Gruppen er du med i et team af dygtige medarbejdere med stor erfaring inden for VVS- og Energiservice. Vi har energi og en stor kærlighed til faget og for os er kunden altid i centrum – hvad enten det drejer sig om store opgaver eller mindre reparationer. I teamet bygger vi vores samarbejde op omkring vores fem værdier ansvarlighed, engagement, troværdighed, effektivitet og positivitet. Vi arbejder løbende på at udvikle hinanden og i fællesskab give vores kunder en god oplevelse.

I VVS Søberg tilbyder vi service og installationsløsninger inden for energi, bad, sanitet samt øvrige VVS- opgaver. VVS Søberg er en del af Søberg Gruppen, som er grundlagt i 1990. Søberg Gruppen består ud over VVS Søberg også af energiservicevirksomhederne Energiservice og Syd Gas. Der er samlet ca. 200 medarbejdere i Søberg Gruppen. Hovedkontoret er beliggende i Hammelev, Vojens lige ved motorvejen.

VVS Søberg A/SVojens2019-12-13T00:00:002020-02-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundekoordinator/skadesbehandler

VVS Søberg A/S

Vojens
Til nyoprettet stilling søger vi en kundekoordinator skadesbehandler, der kan være med til at sikre tilfredse kunder ved forsikringsskader, og samtidig skabe tillid og sympati igennem telefonen. Hos VVS Søberg er kundetilfredshed altafgørende, og sa...
Indrykket:13. december 2019
Udløbsdato:5. februar 2020