Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sales supporter som brænder for digital markedsføring

Om jobbet
Som sales supporter hos Søgemedier bliver du ansvarlig for at supportere vores erhvervsrådgivere med blandt andet rådgivning i vores produkter, udarbejdelse af tilbud ved større kunder og koordinering af salgsmateriale. Mere præcist involverer jobbet:

  • Koordinering af materiale til erhvervsrådgiverne
  • Udarbejdelse af tilbud til såvel nye som eksisterende kunder
  • Deltagelse i større kundemøder
  • Forberedelse af materiale til Erhvervsrådgivere
  • Udarbejdelse af kravspecifikationer til tilbud
  • Rådgive i hvilke produkter vores kunder vil få mest ud af

Du vil arbejde tæt sammen med vores fire produktionsafdelinger (web, Google, Facebook og SEO) og vores erhvervsrådgivere.

Dine styrker
Udover det åbenlyse – nemlig at du er tosset med digital markedsføring og trives at være en koordinerende rolle – forestiller vi os, at din profil er som følgende:

  • Du er struktureret og griber alle de bolde, der spilles til dig
  • Du har ben i næsen og tager styringen, når det forventes af dig
  • Du er proaktiv og sidder ikke ved telefonen og venter
  • Du er servicemindet og god til at tale med alle slags mennesker
  • Du kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt
  • God forståelse for digital markedsføring

Vi forventer ikke, at du har et bredt kendskab til hele vores vifte af produkter. Dog bør du interessere dig for online markedsføring og have lysten til at dygtiggøre dig inden for området.

Jobbet kræver ingen speciel uddannelse, men du har måske to års erfaring fra en lignende stilling samt en solid forretningsforståelse.

Job hos Søgemedier
Vi tilbyder dig en alsidig hverdag, hvor du vil skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Der arbejdes seriøst, og tempoet er højt, men vi husker ALTID at gøre plads til et godt grin.

Søgemedier består af over 100 kollegaer, hvoraf ca. 60 af dem sidder på produktionskontoret i Aarhus, hvor du også vil have din daglige gang. Vi er en dynamisk virksomhed, og vi vægter det sociale sammenhold højt. Sommerfester, julefrokost, fredagsbarer, DHL-stafet og en årlig weekendtur for hele virksomheden er aktiviteter, som gentager sig år for år.

Skal du med på holdet? Så send din ansøgning samt CV til Mette Jensen på job@sgme.dk. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329814720Phoenix-4436d2a612018-05-17T00:00:00Sales supporter som brænder for digital markedsføring

Om jobbet
Som sales supporter hos Søgemedier bliver du ansvarlig for at supportere vores erhvervsrådgivere med blandt andet rådgivning i vores produkter, udarbejdelse af tilbud ved større kunder og koordinering af salgsmateriale. Mere præcist involverer jobbet:

  • Koordinering af materiale til erhvervsrådgiverne
  • Udarbejdelse af tilbud til såvel nye som eksisterende kunder
  • Deltagelse i større kundemøder
  • Forberedelse af materiale til Erhvervsrådgivere
  • Udarbejdelse af kravspecifikationer til tilbud
  • Rådgive i hvilke produkter vores kunder vil få mest ud af

Du vil arbejde tæt sammen med vores fire produktionsafdelinger (web, Google, Facebook og SEO) og vores erhvervsrådgivere.

Dine styrker
Udover det åbenlyse – nemlig at du er tosset med digital markedsføring og trives at være en koordinerende rolle – forestiller vi os, at din profil er som følgende:

  • Du er struktureret og griber alle de bolde, der spilles til dig
  • Du har ben i næsen og tager styringen, når det forventes af dig
  • Du er proaktiv og sidder ikke ved telefonen og venter
  • Du er servicemindet og god til at tale med alle slags mennesker
  • Du kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt
  • God forståelse for digital markedsføring

Vi forventer ikke, at du har et bredt kendskab til hele vores vifte af produkter. Dog bør du interessere dig for online markedsføring og have lysten til at dygtiggøre dig inden for området.

Jobbet kræver ingen speciel uddannelse, men du har måske to års erfaring fra en lignende stilling samt en solid forretningsforståelse.

Job hos Søgemedier
Vi tilbyder dig en alsidig hverdag, hvor du vil skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Der arbejdes seriøst, og tempoet er højt, men vi husker ALTID at gøre plads til et godt grin.

Søgemedier består af over 100 kollegaer, hvoraf ca. 60 af dem sidder på produktionskontoret i Aarhus, hvor du også vil have din daglige gang. Vi er en dynamisk virksomhed, og vi vægter det sociale sammenhold højt. Sommerfester, julefrokost, fredagsbarer, DHL-stafet og en årlig weekendtur for hele virksomheden er aktiviteter, som gentager sig år for år.

Skal du med på holdet? Så send din ansøgning samt CV til Mette Jensen på job@sgme.dk. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet.

2018-07-13T00:50:50.467 Om jobbet Som sales supporter hos Søgemedier bliver du ansvarlig for at supportere vores erhvervsrådgivere med blandt andet rådgivning i vores produkter, udarbejdelse af tilbud ved større kunder og koordinering af salgsmateriale. Mere præcist involverer jobbet: Koordinering af materiale til erhvervsrådgiverne Udarbejdelse af tilbud til såvel nye som eksisterende kunder Deltagelse i større kundemøder Forberedelse af materiale til Erhvervsrådgivere Udarbejdelse af kravspecifikationer til tilbud Rådgive i hvilke produkter vores kunder vil få mest ud af Du vil arbejde tæt sammen med vores fire produktionsafdelinger (web, Google, Facebook og SEO) og vores erhvervsrådgivere. Dine styrker Udover det åbenlyse nemlig at du er tosset med digital markedsføring og trives at være en koordinerende rolle forestiller vi os, at din profil er som følgende: Du er struktureret og griber alle de bolde, der spilles til dig Du har ben i næsen og tager styringen, når det forventes af dig Du er proaktiv og sidder ikke ved telefonen og venter Du er servicemindet og god til at tale med alle slags mennesker Du kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt God forståelse for digital markedsføring Vi forventer ikke, at du har et bredt kendskab til hele vores vifte af produkter. Dog bør du interessere dig for online markedsføring og have lysten til at dygtiggøre dig inden for området. Jobbet kræver ingen speciel uddannelse, men du har måske to års erfaring fra en lignende stilling samt en solid forretningsforståelse. Job hos Søgemedier Vi tilbyder dig en alsidig hverdag, hvor du vil skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Der arbejdes seriøst, og tempoet er højt, men vi husker ALTID at gøre plads til et godt grin. Søgemedier består af over 100 kollegaer, hvoraf ca. 60 af dem sidder på produktionskontoret i Aarhus, hvor du også vil have din daglige gang. Vi er en dynamisk virksomhed, og vi vægter det sociale sammenhold højt. Sommerfester, julefrokost, fredagsbarer, DHL-stafet og en årlig weekendtur for hele virksomheden er aktiviteter, som gentager sig år for år. Skal du med på holdet? Så send din ansøgning samt CV til Mette Jensen på job@sgme.dk. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet.11Jobnet4436d2a6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-12T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3260719SØGEMEDIER A/S11Sommervej 23, 18210Århus VDKDanmark156.1731094010.15615800
job@sgme.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent573745JobNet48261411000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4436d2a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4436d2a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4436d2a6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4436d2a6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/4.jpgEr Marketing noget for dig? Søg jobbet som Marketingmedarbejder i dag.12007991Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing355049913Mette Marie Jensenjob@sgme.dkDKDanmarkDKDanmark329940092betterpeople A/S søger Nordic Marketing Manager til Dolle Nordic A/SRobot Har du solid erfaring med E-commerce og stærk kommerciel forståelse? Motiveres du af at skabe gode resultater gennem moderne markedsføring, og er du klar til at sætte dit eget præg på tingene og bidrage til succes som en del af ledergruppen hos Dolle Nordic A S? Så er det måske dig, vi leder efter. Dolle Nordic er i dag bosiddende i Aalborg, men flytter pr. 1 5 2019 til Aarhus, hvor du efterfølgende vil have din daglige gang sammen med teamet af 22 dygtige medarbejdere og konsulenter inden for salg og marketing.Central rolle tæt på beslutningerneSom Nordic Marketing Manager bliver du daglig leder for virksomhedens Content Writer og marketingpraktikant, og du får, med eget budget, ansvaret for alle virksomhedens marketingaktiviteter i norden. Gennem dit virke i ledergruppen, bestående af virksomhedens administrerende direktør, nordiske salgschef og økonomichef, tager du aktivt del i den daglige forretning, hvor du kommer helt tæt på beslutningerne. Din primære opgave bliver i tæt samarbejde med salgsafdelingen at udarbejde og eksekvere en stærk marketingstrategi, der sikrer vedligeholdelse og udvikling af virksomhedens tre salgskanaler Retail, Prof og E-commerce. Arbejdsopgaverne omfatter alt lige fra daglige indsatser på salgskanalerne, udarbejdelse af relevante kataloger, markedsføring på de sociale medier til samarbejde med virksomhedens fasttilknyttede E-commerce bureau og marketingchefer i Dolles andre selskaber. Herudover får du en central kommerciel rolle i form af salgs- og marketingbesøg hos de nordiske kæder, samarbejde med eksisterende kunder samt deltagelse i årsforhandlinger og messer i norden. Ambitiøs marketingprofil med kommerciel forståelseDine kvalifikationer har du opnået gennem flere års arbejde med marketing og afsætning til de nordiske markeder, hvilket har givet dig en bred, hands-on erfaring og gjort dig klar til at tage det næste skridt i din karriere. Du har en relevant uddannelse, er fagligt skarp og stærk online. Du har solid erfaring med E-commerce og forstår dig på diverse salgskanaler, og er du allerede bekendt med branchen, er det naturligvis en fordel. Din styrke er dog klart din evne til at tænke kommercielt, se mulighederne og eksekvere på disse. Du er drevet af vejen til målet, hvor du arbejder strategisk, resultatorienteret og med øje for konvertering. Dit syn på salg og marketing er moderne, og du elsker at opsøge ny viden og følge med tiden. Som person er du ambitiøs, du går af natur forrest, skaber retning og ikke mindst god energi omkring dig. Det er ikke en forudsætning, at du kan svensk eller norsk på højt niveau, men det er et krav, at du evner at tage dialogen med de nordiske kæder, og at du altid er klar på en lærerig udfordring.Verdensførende koncern med en sund performancekulturDolle er med sine 65 års erfaring i dag verdens største producent af lofttrapper. Den nordiske salgsorganisation, Dolle Nordic, er ansvarlig for salg og markedsføring af hele koncernens produktportefølje. Herforuden sælger og markedsfører Dolle Nordic ovenlysvinduer og facadebeklædning. Du bliver en del af et velfungerende team med vindermentalitet og en dagligdag præget af gejst, vilje og engagement. Du tilbydes et spændende og udfordrende job med plads til nytænkning og en stor grad af selvstændighed og medbestemmelse. Der er tale om en virksomhed med en sund performancekultur, hvor det er okay at lave fejl, og hvor respekt såvel som sammenhold og tryghed kollegaerne imellem gør, at albuerne altid er nede. Du vil opleve et miljø, hvor der er plads til at byde ind, udfordre og gøre en markant forskel. Sagt med andre ord er det her din mulighed for at komme helt tæt på beslutningerne, og arbejde resultatorienteret med markedsføring, i en alsidig stilling med stort råderum og direkte reference til den administrerende direktør.Rekrutteringen varetages af betterpeople Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Team Lead, Gitte Højlund på 5382 4466 eller gh@betterpeople.dk eller direktør Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.(C) betterpeople A S

Har du solid erfaring med E-commerce og stærk kommerciel forståelse? Motiveres du af at skabe gode resultater gennem moderne markedsføring, og er du klar til at sætte dit eget præg på tingene og bidrage til succes som en del af ledergruppen hos Dolle Nordic A/S? Så er det måske dig, vi leder efter.

Dolle Nordic er i dag bosiddende i Aalborg, men flytter pr. 1/5 2019 til Aarhus, hvor du efterfølgende vil have din daglige gang sammen med teamet af 22 dygtige medarbejdere og konsulenter inden for salg og marketing.Central rolle tæt på beslutningerneSom Nordic Marketing Manager bliver du daglig leder for virksomhedens Content Writer og marketingpraktikant, og du får, med eget budget, ansvaret for alle virksomhedens marketingaktiviteter i norden. Gennem dit virke i ledergruppen, bestående af virksomhedens administrerende direktør, nordiske salgschef og økonomichef, tager du aktivt del i den daglige forretning, hvor du kommer helt tæt på beslutningerne. Din primære opgave bliver i tæt samarbejde med salgsafdelingen at udarbejde og eksekvere en stærk marketingstrategi, der sikrer vedligeholdelse og udvikling af virksomhedens tre salgskanaler; Retail, Prof og E-commerce. Arbejdsopgaverne omfatter alt lige fra daglige indsatser på salgskanalerne, udarbejdelse af relevante kataloger, markedsføring på de sociale medier til samarbejde med virksomhedens fasttilknyttede E-commerce bureau og marketingchefer i Dolles andre selskaber. Herudover får du en central kommerciel rolle i form af salgs- og marketingbesøg hos de nordiske kæder, samarbejde med eksisterende kunder samt deltagelse i årsforhandlinger og messer i norden. Ambitiøs marketingprofil med kommerciel forståelseDine kvalifikationer har du opnået gennem flere års arbejde med marketing og afsætning til de nordiske markeder, hvilket har givet dig en bred, hands-on erfaring og gjort dig klar til at tage det næste skridt i din karriere. Du har en relevant uddannelse, er fagligt skarp og stærk online. Du har solid erfaring med E-commerce og forstår dig på diverse salgskanaler, og er du allerede bekendt med branchen, er det naturligvis en fordel. Din styrke er dog klart din evne til at tænke kommercielt, se mulighederne og eksekvere på disse. Du er drevet af vejen til målet, hvor du arbejder strategisk, resultatorienteret og med øje for konvertering. Dit syn på salg og marketing er moderne, og du elsker at opsøge ny viden og følge med tiden. Som person er du ambitiøs, du går af natur forrest, skaber retning og ikke mindst god energi omkring dig. Det er ikke en forudsætning, at du kan svensk eller norsk på højt niveau, men det er et krav, at du evner at tage dialogen med de nordiske kæder, og at du altid er klar på en lærerig udfordring.Verdensførende koncern med en sund performancekulturDolle er med sine 65 års erfaring i dag verdens største producent af lofttrapper. Den nordiske salgsorganisation, Dolle Nordic, er ansvarlig for salg og markedsføring af hele koncernens produktportefølje. Herforuden sælger og markedsfører Dolle Nordic ovenlysvinduer og facadebeklædning. Du bliver en del af et velfungerende team med vindermentalitet og en dagligdag præget af gejst, vilje og engagement. Du tilbydes et spændende og udfordrende job med plads til nytænkning og en stor grad af selvstændighed og medbestemmelse. Der er tale om en virksomhed med en sund performancekultur, hvor det er okay at lave fejl, og hvor respekt såvel som sammenhold og tryghed kollegaerne imellem gør, at albuerne altid er nede. Du vil opleve et miljø, hvor der er plads til at byde ind, udfordre og gøre en markant forskel. Sagt med andre ord er det her din mulighed for at komme helt tæt på beslutningerne, og arbejde resultatorienteret med markedsføring, i en alsidig stilling med stort råderum og direkte reference til den administrerende direktør.Rekrutteringen varetages af betterpeople Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Team Lead, Gitte Højlund på 5382 4466 eller gh@betterpeople.dk eller direktør Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SBrabrand2019-01-10T00:00:002019-01-27T00:00:00
329938220Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?Robot Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver. Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du... Få ansvar for dine egne kunders resultater. Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik. Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi. Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker. Dine styrker Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du: Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker. Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google. Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker. Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger. Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords. Hvem er vi? Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.

Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum!

Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver.

Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater.
  • Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning
  • Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik.
  • Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi.
  • Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker.

Dine styrker

Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker.
  • Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google.
  • Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker.
  • Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger.
  • Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords.

Hvem er vi?

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA

Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-01-08T00:00:002019-03-05T00:00:00
329938215Er du SEO-superhelt med administrative evner og partnerpotentiale?Robot Hos Nord Digital leder vi efter en SEO-ekspert, der har styr på projekt ledelse, og som måske går med en lille drøm i maven om en dag at blive partner i et af landets førende mediebureauer. Nord Digital er et datterselskab til mediebureauet nord advertising, som udarbejder alverdens former for markedsføringsmateriale, bl.a. magasiner, profilfilm, videobøger og meget andet. Da nord advertising i sin tid begyndte at tilbyde digitale løsninger, herunder hjemmesider og SEO, opstod behovet for en afdeling, der kunne tage sig af de mange opgaver og sådan opstod Nord Digital. Flere og flere virksomheder ser behovet for digitale løsninger, der kan gøre det nemmere for dem at nå ud til den foretrukne målgruppe, og porteføljen vokser hos Nord Digital. Vi stræber selvfølgelig efter at være de skarpeste på markedet der skal være styr på alle vores projekter, der skal følges op på alle kunderne inden for den lovede tidsramme, og internt skal diverse beskeder overdrages til de rigtige personer. Derfor leder vi efter en person, der både har styr på SEO-universets mange facetter og samtidig har evnerne til at varetage et væld af administrative opgaver. Jobbet kræver, at du er struktureret, ansvarsfuld og har flere års erfaring at trække på. Arbejdsopgaver: Projektledelse samt tidsstyring af projekter kunder Personaleansvarlig over for praktikanter samt øvrige ansatte Bindeled til bogholderi, salgsafdeling og SEO-konsulenter Deltagelse på ledermøder samt ansvarlig for at nye tiltag bliver implementeret Ansvarlig for rapportering over for bestyrelsen Kontrol, kvalitetssikring samt tidsstyring af de ansattes arbejde Udvikling af forbedrede arbejdsgange mødestruktur i afdelingen Styre digitale kampagner Styre retargeting-kampagner, AdWords-kampagner og Facebook-kampagner SEO-arbejde -rapportering for faste kunder Bidrage til fortsat vækst samt sikre fastholdelse af eksisterende kunder Kompetencer: Ledelseserfaring Stor erfaring med projektstyring Er administrativ stærk og har et godt overblik selv i pressede situationer Er punktlig og sætter en dyd i at overholde indgåede aftaler Er innovativ og proaktiv Har flere års erfaring med SEO-arbejde, digitale kampagner, Facebook-kampagner, retargeting-kampagner og AdWords-kampagner Arbejder struktureret, løsningsorienteret og analytisk Du brænder for digital markedsføring og holder dig altid 110 up to date på, hvad der sker inden for SEO-verdenen Du drømmer om på sigt at blive partner i virksomheden Værktøjer du gerne må have kendskab til: HubSpot Accuranker Ahrefs SemRush Ubersuggest Google Keyword Planner Google AdWords Klipfolio (eller andet rapporteringsværktøj) Send din ansøgning og dit CV til Nord Digitals SEO-specialist og partner Mikkel Johansen på mj@nord-digital.dk. Ansøgningsfristen er den 15. marts 2019, og vi behandler ansøgninger løbende.

Hos Nord Digital leder vi efter en SEO-ekspert, der har styr på projekt­ledelse, og som måske går med en lille drøm i maven om en dag at blive partner i et af landets førende mediebureauer.

Nord Digital er et datterselskab til mediebureauet nord advertising, som udarbejder alverdens former for markedsføringsmateriale, bl.a. magasiner, profilfilm, videobøger og meget andet. Da nord advertising i sin tid begyndte at tilbyde digitale løsninger, herunder hjemmesider og SEO, opstod behovet for en afdeling, der kunne tage sig af de mange opgaver – og sådan opstod Nord Digital.

Flere og flere virksomheder ser behovet for digitale løsninger, der kan gøre det nemmere for dem at nå ud til den foretrukne målgruppe, og porteføljen vokser hos Nord Digital. Vi stræber selvfølgelig efter at være de skarpeste på markedet; der skal være styr på alle vores projekter, der skal følges op på alle kunderne inden for den lovede tidsramme, og internt skal diverse beskeder overdrages til de rigtige personer.

Derfor leder vi efter en person, der både har styr på SEO-universets mange facetter og samtidig har evnerne til at varetage et væld af administrative opgaver. Jobbet kræver, at du er struktureret, ansvarsfuld og har flere års erfaring at trække på.

 

Arbejdsopgaver:

  • Projektledelse samt tidsstyring af projekter/kunder
  • Personaleansvarlig over for praktikanter samt øvrige ansatte
  • Bindeled til bogholderi, salgsafdeling og SEO-konsulenter
  • Deltagelse på ledermøder samt ansvarlig for at nye tiltag bliver implementeret
  • Ansvarlig for rapportering over for bestyrelsen
  • Kontrol, kvalitetssikring samt tidsstyring af de ansattes arbejde
  • Udvikling af forbedrede arbejdsgange/mødestruktur i afdelingen
  • Styre digitale kampagner
  • Styre retargeting-kampagner, AdWords-kampagner og Facebook-kampagner
  • SEO-arbejde/-rapportering for faste kunder
  • Bidrage til fortsat vækst samt sikre fastholdelse af eksisterende kunder

 

Kompetencer:

  • Ledelseserfaring
  • Stor erfaring med projektstyring
  • Er administrativ stærk og har et godt overblik selv i pressede situationer
  • Er punktlig og sætter en dyd i at overholde indgåede aftaler
  • Er innovativ og proaktiv
  • Har flere års erfaring med SEO-arbejde, digitale kampagner, Facebook-kampagner, retargeting-kampagner og AdWords-kampagner
  • Arbejder struktureret, løsningsorienteret og analytisk
  • Du brænder for digital markedsføring og holder dig altid 110% up to date på, hvad der sker inden for SEO-verdenen
  • Du drømmer om på sigt at blive partner i virksomheden

 

Værktøjer du gerne må have kendskab til:

  • HubSpot
  • Accuranker
  • Ahrefs
  • SemRush
  • Ubersuggest
  • Google Keyword Planner
  • Google AdWords
  • Klipfolio (eller andet rapporteringsværktøj)

 

Send din ansøgning og dit CV til Nord Digitals SEO-specialist og partner Mikkel Johansen på mj@nord-digital.dk.

Ansøgningsfristen er den 15. marts 2019, og vi behandler ansøgninger løbende.

NORD ADVERTISING A/SViby J2019-01-08T00:00:002019-03-04T00:00:00
329930490Marketingkoordinator til Nordisk PR- og marketingbureauRobot Marketingkoordinator til Nordisk PR- og marketingbureau Related er det førende Nordiske PR-bureau inden for destinations-repræsentation. Fra vores kontorer i Aarhus, Stockholm, Oslo og Helsinki repræsenterer vi en lang række internationale rejsedestinationer og globale brands i Norden. Og vi har travlt. 2018 har budt på en masse nye kunder og projekter, og 2019 ser mindst lige så travl ud, så til at holde styr på vores mange projekter, events og marketingkampagner søger vi lige nu en marketingkoordinator. Du kommer til at sidde på vores kontor i Aarhus C og stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men en 30 timers-stilling er også en mulighed. Har du erfaring med projektkoordinering, events og marketing, er du struktureret og ansvarsfuld og har du lyst til en hverdag med fart over feltet? Trives du med at arbejde selvstændigt i et supergodt team og har du overblikket til at kunne håndtere mange projekter og opgaver samtidig? Så er du måske vores nye kollega. Dine primære ansvarsområder Koordinere og organisere messer og events for rejsebranchen, medier og eller influencere (herunder styring af invitationer, registrering, budgetter og logistik) Koordinere online og offline marketingkampagner i samarbejde med flyselskaber, rejsearrangører mv. Håndtere og styre social media Researche og gennemføre markedsundersøgelser Udarbejde månedlige kvartalsvise rapporter til og for vores kunder Udføre administrative opgaver (rejsebooking, brochurebestilling, budgetstyring, database management og andre ad hoc-opgaver) Alt sammen i en global kontekst og en dynamisk hverdag, hvor tingene går stærkt, kunderne er fra alle hjørner af verden, og hvor du selv har stor indflydelse på din hverdag. Dine kvalifikationer Udover at være glad, åben og en god kollega leder vi efter en person, der: er flydende på dansk (eller norsk svensk finsk) OG engelsk er ekstremt velorganiseret, struktureret og detaljeorienteret har en uddannelsesmæssig baggrund inden for kommunikation, marketing, eventplanlægning eller lignede har erfaring med projektstyring og eventkoordinering har tilstrækkeligt med overblik til at kunne håndtere mange projekter og opgaver samtidig Erfaring med PR, grafisk flair og eller erfaring fra rejsebranchen er en fordel men slet ikke et krav. Om Related Related arbejder med PR, kommunikation og marketing på hele det nordiske marked primært for kunder i tech- og turisme-branchen, heriblandt Las Vegas, Miami, Malta, Jamaica og Irland. Vi er 12 medarbejdere fordelt på fire kontorer og har kunder fra hele verden. Vi er uformelle, hårdtarbejdende, glade, ansvarlige, og blandt de bedste på vores område. Så hvis du vil være en del af en hverdag, som ofte er travl og hektisk men også sjov og afvekslende, er du måske vores nye kollega? Mere information Send ansøgning og CV vedlagt referencer til Lene Nielsen på lgn@related.dk senest den 6. februar kl. 12. Samtaler forventes afholdt mandag-onsdag i uge 8. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan de rettes til Henrik Koch på tlf. 4522315930. Se mere på related.dk.

Marketingkoordinator til Nordisk PR- og marketingbureau

Related er det førende Nordiske PR-bureau inden for destinations-repræsentation. Fra vores kontorer i Aarhus, Stockholm, Oslo og Helsinki repræsenterer vi en lang række internationale rejsedestinationer og globale brands i Norden. Og vi har travlt.

2018 har budt på en masse nye kunder og projekter, og 2019 ser mindst lige så travl ud, så til at holde styr på vores mange projekter, events og marketingkampagner søger vi lige nu en marketingkoordinator. Du kommer til at sidde på vores kontor i Aarhus C – og stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men en 30 timers-stilling er også en mulighed.

Har du erfaring med projektkoordinering, events og marketing, er du struktureret og ansvarsfuld – og har du lyst til en hverdag med fart over feltet? Trives du med at arbejde selvstændigt i et supergodt team – og har du overblikket til at kunne håndtere mange projekter og opgaver samtidig? Så er du måske vores nye kollega.

Dine primære ansvarsområder

  • Koordinere og organisere messer og events for rejsebranchen, medier og/eller influencere (herunder styring af invitationer, registrering, budgetter og logistik)
  • Koordinere online og offline marketingkampagner i samarbejde med flyselskaber, rejsearrangører mv.
  • Håndtere og styre social media
  • Researche og gennemføre markedsundersøgelser
  • Udarbejde månedlige/kvartalsvise rapporter til og for vores kunder
  • Udføre administrative opgaver (rejsebooking, brochurebestilling, budgetstyring, database management og andre ad hoc-opgaver)

Alt sammen i en global kontekst og en dynamisk hverdag, hvor tingene går stærkt, kunderne er fra alle hjørner af verden, og hvor du selv har stor indflydelse på din hverdag.

Dine kvalifikationer
Udover at være glad, åben og en god kollega leder vi efter en person, der:

  • er flydende på dansk (eller norsk/svensk/finsk) OG engelsk
  • er ekstremt velorganiseret, struktureret – og detaljeorienteret
  • har en uddannelsesmæssig baggrund inden for kommunikation, marketing, eventplanlægning eller lignede
  • har erfaring med projektstyring og eventkoordinering
  • har tilstrækkeligt med overblik til at kunne håndtere mange projekter og opgaver samtidig

Erfaring med PR, grafisk flair og/eller erfaring fra rejsebranchen er en fordel – men slet ikke et krav.

Om Related
Related arbejder med PR, kommunikation og marketing på hele det nordiske marked – primært for kunder i tech- og turisme-branchen, heriblandt Las Vegas, Miami, Malta, Jamaica og Irland.

Vi er 12 medarbejdere fordelt på fire kontorer – og har kunder fra hele verden. Vi er uformelle, hårdtarbejdende, glade, ansvarlige, og blandt de bedste på vores område. Så hvis du vil være en del af en hverdag, som ofte er travl og hektisk – men også sjov og afvekslende, er du måske vores nye kollega?

Mere information
Send ansøgning og CV vedlagt referencer til Lene Nielsen på lgn@related.dk senest den 6. februar kl. 12.

Samtaler forventes afholdt mandag-onsdag i uge 8.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan de rettes til Henrik Koch på tlf. +4522315930. Se mere på related.dk.

Related ApsAarhus C2019-01-02T00:00:002019-02-06T00:00:00
329927899Promotion Planner - AarhusRobot Do you want to work with promotions and planning in close cooperation with skilled colleagues? Do you have a commercial mindset and flair for crunching numbers? Then you are perfect for the position as Promotion Planner in Arla Denmark, which is responsible for the production, sales and marketing of Arla Foods products in Denmark. In close cooperation with the Demand Planning team, you will work with dedicated and professional colleagues in sales and planning. It is our goal to ensure that Arla s customers always experience superior customer service and the right amount of fresh goods delivered on time. Optimizing and launching promotions As a Promotion Planner, it is your responsibility to act as a lead advisor for the business and handle the planning and execution of promotions in agreement with our customers and colleagues. You are continually focusing on optimizing the planning process and meeting the CPI goals by analyzing historical data. Your tasks will include: Generating sales forecasts based on customer input as well as analyzing data and knowledge on pricing structures Evaluating completed sales promotions and adjusting planned future promotions accordingly Creating intuitive and relevant reporting for the business using the latest tools i.e. Microsoft PowerBI, Excel, SAP Analysis for Office etc. Contributing to and driving the development of our processes and IT tools that support our workflows forward Independently maintaining and expanding a wide contact surface and communicate with several departments through continuous stakeholder management In close cooperation with your colleagues in Supply Chain, you will work to ensure high delivery accuracy while reducing supply chain costs by complying with deadlines for the planned sales promotion. Additionally, in collaboration with customers and internal stakeholders, you will optimize the planning process for future sales promotions. Logistical experience meets commercial mindset You are likely to have a bachelor in sales, marketing, supply chain, or similar, and 1-2 years of marketing promotion, i.e. from a FMCG company. You are familiar with ERP systems and have experience with PowerPoint and Excel incl. the use of data analysis tools. You use customer focus, detail orientation and analytical skills to provide the best possible results. Additionally, you are a skillful communicator, confident in collaborating across departments and enjoy being held accountable for your area of responsibility. Furthermore, you have strong and well-founded written and verbal English skills. In relation to your work-ethic, you are proactive, able to remain calm under pressure and utilise your analytical skills when solving problems. You enjoy building positive relationships across the organisation and facilitating relevant meetings. You are able to retain a customer and service-oriented approach to your work and possess excellent stakeholder management skills. Application We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found.

Do you want to work with promotions and planning in close cooperation with skilled colleagues? Do you have a commercial mindset and flair for crunching numbers?

Then you are perfect for the position as Promotion Planner in Arla Denmark, which is responsible for the production, sales and marketing of Arla Foods products in Denmark.

In close cooperation with the Demand Planning team, you will work with dedicated and professional colleagues in sales and planning. It is our goal to ensure that Arla's customers always experience superior customer service and the right amount of fresh goods delivered on time.

Optimizing and launching promotions

As a Promotion Planner, it is your responsibility to act as a lead advisor for the business and handle the planning and execution of promotions in agreement with our customers and colleagues. You are continually focusing on optimizing the planning process and meeting the CPI goals by analyzing historical data.

Your tasks will include:

  •  Generating sales forecasts based on customer input as well as analyzing data and knowledge on pricing structures
  •  Evaluating completed sales promotions and adjusting planned future promotions accordingly
  •  Creating intuitive and relevant reporting for the business using the latest tools i.e. Microsoft PowerBI, Excel, SAP Analysis for Office etc.
  •  Contributing to and driving the development of our processes and IT tools that support our workflows forward
  •  Independently maintaining and expanding a wide contact surface and communicate with several departments through continuous stakeholder management

In close cooperation with your colleagues in Supply Chain, you will work to ensure high delivery accuracy while reducing
supply chain costs by complying with deadlines for the planned sales promotion.

Additionally, in collaboration with customers and internal stakeholders, you will optimize the planning process for future sales promotions.

Logistical experience meets commercial mindset

You are likely to have a bachelor in sales, marketing, supply chain, or similar, and 1-2 years of marketing promotion, i.e. from a FMCG company. You are familiar with ERP systems and have experience with PowerPoint and Excel incl. the use of data analysis tools.

You use customer focus, detail orientation and analytical skills to provide the best possible results. Additionally, you are a skillful communicator, confident in collaborating across departments and enjoy being held accountable for your area of responsibility. Furthermore, you have strong and well-founded written and verbal English skills.

In relation to your work-ethic, you are proactive, able to remain calm under pressure and utilise your analytical skills when solving problems. You enjoy building positive relationships across the organisation and facilitating relevant meetings.

You are able to retain a customer and service-oriented approach to your work and possess excellent stakeholder management skills.

Application

We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found.

ARLA FOODS AMBAViby J2018-12-14T00:00:002019-01-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

betterpeople A/S søger Nordic Marketing Manager til Dolle Nordic A/S

betterpeople A/S

Brabrand
Har du solid erfaring med E-commerce og stærk kommerciel forståelse? Motiveres du af at skabe gode resultater gennem moderne markedsføring, og er du klar til at sætte dit eget præg på tingene og bidrage til succes som en del af ledergruppen hos Doll...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:27. januar 2019

Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SE...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Er du SEO-superhelt med administrative evner og partnerpotentiale?

NORD ADVERTISING A/S

Viby J
Hos Nord Digital leder vi efter en SEO-ekspert, der har styr på projekt ledelse, og som måske går med en lille drøm i maven om en dag at blive partner i et af landets førende mediebureauer. Nord Digital er et datterselskab til mediebureauet nord adv...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Marketingkoordinator til Nordisk PR- og marketingbureau

Related Aps

Aarhus C
Marketingkoordinator til Nordisk PR- og marketingbureau Related er det førende Nordiske PR-bureau inden for destinations-repræsentation. Fra vores kontorer i Aarhus, Stockholm, Oslo og Helsinki repræsenterer vi en lang række internationale rejsedest...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:6. februar 2019

Promotion Planner - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Do you want to work with promotions and planning in close cooperation with skilled colleagues? Do you have a commercial mindset and flair for crunching numbers? Then you are perfect for the position as Promotion Planner in Arla Denmark, which is res...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:28. januar 2019