Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salessupport medarbejder

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • Besvarelse af telefoniske og skriftlige kundehenvendelser.
  • Generelle administrative opgaver.
  • Kontakt med vores pakkedistributører.

Behandling af returvarer

Som kundeservicemedarbejder hos emma.dk vil du indgå i et ungt dynamisk team, hvor ikke to dage er ens. Du vil sammen med vores øvrige kundeservicemedarbejdere have en vigtig rolle i forhold til relationen til vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er serviceminded og løsningsorienteret, og kan holde hovedet koldt selv i stressede situationer.

 

Faglige- og personlige kvalifikationer:

Du har gerne erfaring med kundeservice fra et tidligere arbejde, og ved hvad det vil sige at yde en god service. Det er vigtigt, at du har gode evner for samarbejde og dialog, og kan tale med mange forskellige mennesker.

Erfaring med retention og outbound marketing vil være en fordel, men ikke et krav.

Som person har du smil i stemmen og kan bevare roen og overblikket selv i svære situationer.

Derudover skal du have flair for IT og let ved at sætte dig ind i interne systemer.

Det er ligeledes et krav at du behersker dansk og engelsk      

både i skrift og tale.

Hvis du synes det lyder som noget for dig, så send en mail med din ansøgning og CV, gerne med et vellignende billede, til vores Chief Commercial Officer på anders@emma.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792301Phoenix-9f6c047f12018-04-12T15:01:11.677Salessupport medarbejder

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • Besvarelse af telefoniske og skriftlige kundehenvendelser.
  • Generelle administrative opgaver.
  • Kontakt med vores pakkedistributører.

Behandling af returvarer

Som kundeservicemedarbejder hos emma.dk vil du indgå i et ungt dynamisk team, hvor ikke to dage er ens. Du vil sammen med vores øvrige kundeservicemedarbejdere have en vigtig rolle i forhold til relationen til vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er serviceminded og løsningsorienteret, og kan holde hovedet koldt selv i stressede situationer.

 

Faglige- og personlige kvalifikationer:

Du har gerne erfaring med kundeservice fra et tidligere arbejde, og ved hvad det vil sige at yde en god service. Det er vigtigt, at du har gode evner for samarbejde og dialog, og kan tale med mange forskellige mennesker.

Erfaring med retention og outbound marketing vil være en fordel, men ikke et krav.

Som person har du smil i stemmen og kan bevare roen og overblikket selv i svære situationer.

Derudover skal du have flair for IT og let ved at sætte dig ind i interne systemer.

Det er ligeledes et krav at du behersker dansk og engelsk      

både i skrift og tale.

Hvis du synes det lyder som noget for dig, så send en mail med din ansøgning og CV, gerne med et vellignende billede, til vores Chief Commercial Officer på anders@emma.dk

2018-05-01T00:51:33.380 Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af: Besvarelse af telefoniske og skriftlige kundehenvendelser. Generelle administrative opgaver. Kontakt med vores pakkedistributører. Behandling af returvarer Som kundeservicemedarbejder hos emma.dk vil du indgå i et ungt dynamisk team, hvor ikke to dage er ens. Du vil sammen med vores øvrige kundeservicemedarbejdere have en vigtig rolle i forhold til relationen til vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er serviceminded og løsningsorienteret, og kan holde hovedet koldt selv i stressede situationer. Faglige- og personlige kvalifikationer: Du har gerne erfaring med kundeservice fra et tidligere arbejde, og ved hvad det vil sige at yde en god service. Det er vigtigt, at du har gode evner for samarbejde og dialog, og kan tale med mange forskellige mennesker. Erfaring med retention og outbound marketing vil være en fordel, men ikke et krav. Som person har du smil i stemmen og kan bevare roen og overblikket selv i svære situationer. Derudover skal du have flair for IT og let ved at sætte dig ind i interne systemer. Det er ligeledes et krav at du behersker dansk og engelsk både i skrift og tale. Hvis du synes det lyder som noget for dig, så send en mail med din ansøgning og CV, gerne med et vellignende billede, til vores Chief Commercial Officer på anders@emma.dk11Jobnet9f6c047f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxe3213721Anonym arbejdsgiver11Råsøvej 114160Herlufmagle77344157DKDanmark155.3578840011.79960300
anders@emma.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent553995JobNet48082141000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f6c047fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f6c047fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f6c047f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f6c047f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Anonym arbejdsgiver er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354318617Anders Emmaanders@emma.dkDKDanmarkDKDanmark329936526Finsktalende Kundeservicemedarbejder - EksportmarkederRobot Finsktalende Kundeservicemedarbejder Eksportmarkeder For Plastmo A S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk. Stillingen: Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa. Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en engageret måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne. Plastmo A S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen. Du kan læse mere om Plastmo A S på www.plastmo.dk Højt serviceniveau Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering. Primære opgaver: Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere Udregning af tilbud samt opfølgning Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning Løbende optimering af arbejdsprocesser Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge Polen Vedligehold af CRM database Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale Booking af transporter Diverse ad hoc opgaver Erfaring: Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling. Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag. Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel Profil: Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og eller engelsk Du ved, at kunden er det primære aktiv Du er lydhør og har en god diplomatisk sans Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines Du kan bevare overblikket, når det går stærkt Du tænder på kundeservice og en travl hverdag Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog. Ansøgningerne håndteres af PEEQ, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket Finsk Kundeservice - Plastmo . Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb. Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 e-mail helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

Finsktalende Kundeservicemedarbejder – Eksportmarkeder

For Plastmo A/S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk.

Stillingen:

Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa.

Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en  engageret  måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne.

Plastmo A/S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen.

Du kan læse mere om Plastmo A/Swww.plastmo.dk

Højt serviceniveau
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.

Primære opgaver:

  • Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere
  • Udregning af tilbud samt opfølgning
  • Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning
  • Løbende optimering af arbejdsprocesser
  • Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge & Polen
  • Vedligehold af CRM database
  • Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale
  • Booking af transporter
  • Diverse ad hoc opgaver

Erfaring:

Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling.

Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.

Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel

Profil:

  • Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og/eller engelsk
  • Du ved, at kunden er det primære aktiv
  • Du er lydhør og har en god diplomatisk sans
  • Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines
  • Du kan bevare overblikket, når det går stærkt
  • Du tænder på kundeservice og en travl hverdag
  • Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere

Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog.

Ansøgningerne håndteres af PEEQ,  og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket  ”Finsk Kundeservice - Plastmo”.

Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.

Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 – e-mail helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

PEEQ ApSRingsted2019-01-28T00:00:002019-03-05T00:00:00
329942328Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SNæstved2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329952224Smagsprøveuddeler i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet Interesse for gode råvarer og kvalitet Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Smagsprøveuddeler i detailbutikker . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet
  • Interesse for gode råvarer og kvalitet
  • Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Smagsprøveuddeler i detailbutikker”. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SNæstved2019-01-31T00:00:002019-03-28T00:00:00
329958908Studenter med sabbatår søges til fuldtidsjob i kundeservicefunktion i NæstvedRobot Er du vild med at tale i telefon og samtidig pligtopfyldende og serviceminded af natur? Mere skal der ikke til. Vi lærer dig resten. TopCall lever af at yde markedets bedste kundeservice. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for vores glade stemmer og vores vilje til at gøre vores bedste, hver gang vi servicerer en kunde. Det vil vi gerne lære dig. Vi søger lige nu studenter med sabbatår, som kan arbejde fuldtid eller næsten fuldtid på hverdage i tidsrummet kl. 08.00 - 16.00. Dit spændende, alsidige studiejob i TopCall Du taler i telefon det meste af din arbejdstid omgivet af dine supersøde og imødekommende kolleger. Med din glade stemme besvarer du opkald på vores mange forskellige kunders vegne. Du tager imod beskeder, booker aftaler i vores kunders kalendere og besvarer deres spørgsmål. Hvert opkald eller opgave er forskellig, fordi de kommer fra personer med vidt forskellige behov. Lige fra den unge mand som gerne vil vide mere om den seneste nye Ferrari, til den ældre dame der har behov for at bestille en tid hos en fysioterapeut. Det er din opgave at tale med dem og med hjælp fra din grundige oplæring og vores fabelagtige it-system at vide, hvad der kræves i hver enkelt situation, så du kan løse kundernes individuelle behov på den bedst mulige måde. Hver gang. Det hjælper vi dig med at få styr på. Vi tilbyder Vi tilbyder studerende med et godt servicegen mulighed for at lære en masse om kundeservice på den gode måde i en kvalitetsbevidst vækstvirksomhed, der tager sig ekstra godt af sine kunder og medarbejdere. Ansøgning Send din ansøgning med CV og billede til Kenneth Steen via mail til job@topcall.dk Spørgsmål Kontakt gerne Kenneth Steen, hvis du har spørgsmål, på telefon 4822 1000. Andre kvalitetsbevidste receptionister kan blive dine nye kolleger TopCall passer telefoner for mere end 650 danske virksomheder i alle brancher og geografiske områder. Vi sørger for, at deres kundeopkald bliver besvaret på præcis den måde, de ønsker det - hver gang. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor vi er imødekommende, hjælpsomme og kvalitetsbevidste både over for vores kunder og hinanden. Vi husker at have det sjovt, samtidig med at vi servicerer vores støt voksende kundegruppe. Læs mere på http: www.topcall.dk

Er du vild med at tale i telefon og samtidig pligtopfyldende og serviceminded af natur?  Mere skal der ikke til. Vi lærer dig resten.   

TopCall lever af at yde markedets bedste kundeservice. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for vores glade stemmer og vores vilje til at gøre vores bedste, hver gang vi servicerer en kunde. Det vil vi gerne lære dig. 

Vi søger lige nu studenter med sabbatår, som kan arbejde fuldtid eller næsten fuldtid på hverdage i tidsrummet kl. 08.00 - 16.00. 

Dit spændende, alsidige studiejob i TopCall  

Du taler i telefon det meste af din arbejdstid omgivet af dine supersøde og imødekommende kolleger. Med din glade stemme besvarer du opkald på vores mange forskellige kunders vegne. Du tager imod beskeder, booker aftaler i vores kunders kalendere og besvarer deres spørgsmål. 

Hvert opkald eller opgave er forskellig, fordi de kommer fra personer med vidt forskellige behov. Lige fra den unge mand som gerne vil vide mere om den seneste nye Ferrari, til den ældre dame der har behov for at bestille en tid hos en fysioterapeut.   

Det er din opgave at tale med dem og med hjælp fra din grundige oplæring og vores fabelagtige it-system at vide, hvad der kræves i hver enkelt situation, så du kan løse kundernes individuelle behov på den bedst mulige måde. Hver gang. Det hjælper vi dig med at få styr på.   

Vi tilbyder  

Vi tilbyder studerende med et godt servicegen mulighed for at lære en masse om kundeservice på den gode måde i en kvalitetsbevidst vækstvirksomhed, der tager sig ekstra godt af sine kunder og medarbejdere.   

Ansøgning  

Send din ansøgning med CV og billede til Kenneth Steen via mail til job@topcall.dk

Spørgsmål  

Kontakt gerne Kenneth Steen, hvis du har spørgsmål, på telefon 4822 1000.   

Andre kvalitetsbevidste receptionister kan blive dine nye kolleger

TopCall passer telefoner for mere end 650 danske virksomheder i alle brancher og geografiske områder. Vi sørger for, at deres kundeopkald bliver besvaret på præcis den måde, de ønsker det - hver gang. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor vi er imødekommende, hjælpsomme og kvalitetsbevidste både over for vores kunder og hinanden. Vi husker at have det sjovt, samtidig med at vi servicerer vores støt voksende kundegruppe. Læs mere på http://www.topcall.dk

TopCall ApSNæstved2019-02-11T00:00:002019-02-24T00:00:00
329942311Ungarbejder søges til Kundeservice i E-Handelsvirksomhed i SorøRobot Ungarbejder til Online Kundeservice og Kontorarbejde i Sorø Er du alt for meget nørd til at skulle arbejde i et supermarked? Har du afsluttet 9 kl. og har minimum et års tid hvor du gerne vil ud og arbejde? Er du super god til Engelsk og har flair for elektronik og IT? Hvis du kan svare ja til alle 3 ovenstående spørgsmål, er det måske dig vi søger! Arbejdstiden er 8-36 timer om ugen, afhængig af den enkelte ansøgers situation. Som ungarbejder hos os, vil du primært arbejde med Besvarelse af kundehenvendelser på Mail Zendesk Forefaldende kontorarbejde Krav og Løn Du er under 18 år, og har afsluttet 9. klasse. Løn jvf. HK Overenskomst (ca. 70kr timen) Ansøgning Besvarelse Startdato Ansøgning og henvendelse kun på mail til job@raasdal.dk … Telefonisk kontakt eller personlig henvendelse på adressen frabedes. Når du sender din ansøgning til os, beder vi dig gøre følgende Skriv i emnet Ansøgning som Ungarbejder - Kontor Vedhæft dit CV og din skriftlige ansøgning som enten PDF eller Word dokument. I selve mailen, behøver du ikke skrive noget. Alle ansøgere vil modtage en modtagelsesbekræftelse. Men efter udløb af ansøgningsfrist vil vi kun kontakte ansøgere som kommer i betragtning til samtale. Startdato er hurtigst muligt men vi venter gerne på den rette medarbejder.

Ungarbejder til Online Kundeservice og Kontorarbejde i Sorø

Er du alt for meget nørd til at skulle arbejde i et supermarked? Har du afsluttet 9 kl. og har minimum et års tid hvor du gerne vil ud og arbejde? Er du super god til Engelsk og har flair for elektronik og IT? 

Hvis du kan svare ja til alle 3 ovenstående spørgsmål, er det måske dig vi søger!

Arbejdstiden er 8-36 timer om ugen, afhængig af den enkelte ansøgers situation.

Som ungarbejder hos os, vil du primært arbejde med;

  • Besvarelse af kundehenvendelser på Mail / Zendesk
  • Forefaldende kontorarbejde

Krav og Løn

Du er under 18 år, og har afsluttet 9. klasse.

Løn jvf. HK Overenskomst (ca. 70kr/timen)

Ansøgning / Besvarelse / Startdato

Ansøgning og henvendelse kun på mail til job@raasdal.dk … Telefonisk kontakt eller personlig henvendelse på adressen frabedes.

Når du sender din ansøgning til os, beder vi dig gøre følgende;

  • Skriv i emnet ”Ansøgning som Ungarbejder - Kontor”
  • Vedhæft dit CV og din skriftlige ansøgning som enten PDF eller Word dokument.
  • I selve mailen, behøver du ikke skrive noget.

Alle ansøgere vil modtage en modtagelsesbekræftelse. Men efter udløb af ansøgningsfrist vil vi kun kontakte ansøgere som kommer i betragtning til samtale.

Startdato er hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette medarbejder.

RAASDAL TRADING ApSSorø2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Finsktalende Kundeservicemedarbejder - Eksportmarkeder

PEEQ ApS

Ringsted
Finsktalende Kundeservicemedarbejder Eksportmarkeder For Plastmo A S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, ...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Næstved
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Smagsprøveuddeler i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Næstved
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

Studenter med sabbatår søges til fuldtidsjob i kundeservicefunktion i Næstved

TopCall ApS

Næstved
Er du vild med at tale i telefon og samtidig pligtopfyldende og serviceminded af natur? Mere skal der ikke til. Vi lærer dig resten. TopCall lever af at yde markedets bedste kundeservice. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for v...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Ungarbejder søges til Kundeservice i E-Handelsvirksomhed i Sorø

RAASDAL TRADING ApS

Sorø
Ungarbejder til Online Kundeservice og Kontorarbejde i Sorø Er du alt for meget nørd til at skulle arbejde i et supermarked? Har du afsluttet 9 kl. og har minimum et års tid hvor du gerne vil ud og arbejde? Er du super god til Engelsk og har flair f...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019