Salg med hjertet - vil du arbejde hjemmefra. !

 

Måske verdens bedste salgsjob !!!

I over 20 år har vi været med til at gøre en forskel , og indsamlet over 120 millioner kroner til humanitært arbejde.  Vort koncept er enkelt ,  vi tilbyder virksomheder varer , som de før eller siden skal bruge, og køber de varerne hos os , så doneres 10 % direkte til vore humanitære partnere. Dette benytter mere end 12000 virksomheder sig af i dag.

I Danmark samarbejder vi med Folkekirkens Nødhjælp, Børnehjertefonden, Make a Wish Danmark samt Kirkens Korshær. 

Vi kan tilbyde virksomhederne at købe kaffe, te, kildevand, kontorartikler, mødechokolade , elektroniske artikler mv. Vort sortiment er begrænset , men tilgengæld er alle vore produkter høj kvalitet og med fokus på en etisk produktion.

Du kommer til at have base hjemmefra , så du kan være bosiddende i Vejle, Nakskov eller på Bornholm. Og du har derved også mulighed for at kombinere dette job - med et andet arbejde. Vi har kontor i Helsingør , hvor du altid er velkommen. 

Du skal have hjertet på rette sted, være selvstændig , vide at alt salg kræver hårdt arbejde - og elske at tale med kunder. Vi tilbyder dig mobil, kundegrundlag samt mulighed for at arbejde ud fra vores CRM system. Vi sørger for, at du " bliver klædt på" til jobbet og al administartion , fakturering og udsendelse af varer varetages af kolleger på kontoret i Helsingør. Vi står til disposition 24/7 , så du altid kan få support og et godt råd med på vejen.

Du får 11 danske kolleger, spredt ud over det danske land - de fleste har været ansat i over 10 år, og er altid parat til at bistå dig.

Du kan læse mere om vort arbejde på www.buy-aid.com

Vi ser frem til at høre fra dig !

 

 

 

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330080442Phoenix-3bcbe37f12019-08-29T00:00:00Salg med hjertet - vil du arbejde hjemmefra. !

 

Måske verdens bedste salgsjob !!!

I over 20 år har vi været med til at gøre en forskel , og indsamlet over 120 millioner kroner til humanitært arbejde.  Vort koncept er enkelt ,  vi tilbyder virksomheder varer , som de før eller siden skal bruge, og køber de varerne hos os , så doneres 10 % direkte til vore humanitære partnere. Dette benytter mere end 12000 virksomheder sig af i dag.

I Danmark samarbejder vi med Folkekirkens Nødhjælp, Børnehjertefonden, Make a Wish Danmark samt Kirkens Korshær. 

Vi kan tilbyde virksomhederne at købe kaffe, te, kildevand, kontorartikler, mødechokolade , elektroniske artikler mv. Vort sortiment er begrænset , men tilgengæld er alle vore produkter høj kvalitet og med fokus på en etisk produktion.

Du kommer til at have base hjemmefra , så du kan være bosiddende i Vejle, Nakskov eller på Bornholm. Og du har derved også mulighed for at kombinere dette job - med et andet arbejde. Vi har kontor i Helsingør , hvor du altid er velkommen. 

Du skal have hjertet på rette sted, være selvstændig , vide at alt salg kræver hårdt arbejde - og elske at tale med kunder. Vi tilbyder dig mobil, kundegrundlag samt mulighed for at arbejde ud fra vores CRM system. Vi sørger for, at du " bliver klædt på" til jobbet og al administartion , fakturering og udsendelse af varer varetages af kolleger på kontoret i Helsingør. Vi står til disposition 24/7 , så du altid kan få support og et godt råd med på vejen.

Du får 11 danske kolleger, spredt ud over det danske land - de fleste har været ansat i over 10 år, og er altid parat til at bistå dig.

Du kan læse mere om vort arbejde på www.buy-aid.com

Vi ser frem til at høre fra dig !

 

 

 

 

 

Måske verdens bedste salgsjob !!! I over 20 år har vi været med til at gøre en forskel , og indsamlet over 120 millioner kroner til humanitært arbejde. Vort koncept er enkelt , vi tilbyder virksomheder varer , som de før eller siden skal bruge, og køber de varerne hos os , så doneres 10 direkte til vore humanitære partnere. Dette benytter mere end 12000 virksomheder sig af i dag. I Danmark samarbejder vi med Folkekirkens Nødhjælp, Børnehjertefonden, Make a Wish Danmark samt Kirkens Korshær. Vi kan tilbyde virksomhederne at købe kaffe, te, kildevand, kontorartikler, mødechokolade , elektroniske artikler mv. Vort sortiment er begrænset , men tilgengæld er alle vore produkter høj kvalitet og med fokus på en etisk produktion. Du kommer til at have base hjemmefra , så du kan være bosiddende i Vejle, Nakskov eller på Bornholm. Og du har derved også mulighed for at kombinere dette job - med et andet arbejde. Vi har kontor i Helsingør , hvor du altid er velkommen. Du skal have hjertet på rette sted, være selvstændig , vide at alt salg kræver hårdt arbejde - og elske at tale med kunder. Vi tilbyder dig mobil, kundegrundlag samt mulighed for at arbejde ud fra vores CRM system. Vi sørger for, at du bliver klædt på til jobbet og al administartion , fakturering og udsendelse af varer varetages af kolleger på kontoret i Helsingør. Vi står til disposition 24 7 , så du altid kan få support og et godt råd med på vejen. Du får 11 danske kolleger, spredt ud over det danske land - de fleste har været ansat i over 10 år, og er altid parat til at bistå dig. Du kan læse mere om vort arbejde på www.buy-aid.com Vi ser frem til at høre fra dig !11jobnet3bcbe37f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-22T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3596240BUY AID A/S11Sophie Brahes Gade 503000HelsingørDKDanmark0
mige@buy-aid.comDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent813194JobNet5035330503533010027-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bcbe37fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bcbe37fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bcbe37f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bcbe37f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSalg med hjertet - vil du arbejde hjemmefra. !12007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362482790mige@buy-aid.commige@buy-aid.comDanmarkDanmark330092671Digital salgskonsulentProfile Elsker du digital markedsføring, har du styr på annoncering på sociale medier, og kender du betydningen af advertorials samt native markedsføring? Drømmer du derudover om at arbejde i et lille ambitiøst medieteam, så læs med her. Mediecenter Helsingør søger en talentfuld digital salgskonsulent til salg og videreudvikling af det digitale forretningsområde. Om jobbet Din fornemmeste opgave bliver at lave løsninger, der hjælper dine kunder med at få flere kunder i butikken , ved at optimere deres markedsføring. Du får hovedansvaret for udvalgte digitale områder. Dertil kommer, at du i samarbejde med den kommercielle chef, har stor indflydelse på udvikling og introduktion af nye digitale tiltag, herunder undervisning af kollegaer. Der er tale om salg og udvikling primært til digitale platforme, men printsalg vil også forekomme. Dine primære opgaver bliver: Rådgivning og salg af digitale løsninger og produkter der hører til Mediecenteret Nordsjælland Opbygning og videreudvikling af vores digitale kundeportefølje Om dig Du har erfaring med salg, gerne inden for medier, samt bred digital erfaring. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning, samt stærk på møder. Derudover forventer vi at du: Har digital salgserfaring og stærk digital forståelse Er proaktiv, igangsættende og arbejdsom Er resultatorienteret og brænder for salg Er selvkørende og samtidig fungerer godt i et team Er udadvendt, empatisk og imødekommende Arbejder struktureret og målrettet Har egen bil Om os Vi tilbyder en spændende hverdag med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder i et team, der er vant til at levere resultater, og som støtter og hjælper hinanden gennem faglig sparring, sambesøg og opbakning. Vi kan tilbyde en fordelagtig pensionsordning, sundhedsforsikring og i det hele taget gode og ordnede personaleforhold. Du vil blive ansat i Mediecentret Nordsjælland, som er ejet af North Media A S. Vi udgiver bla. Helsingør Dagblad, Lokalavisen Nordsjælland, Business Nord, med mere. Vi leverer digitale løsninger gennem vores digitale platforme, Helsingordagblad.dk og ForByen.dk, samt sociale medier. Vi har fokus på de lokale historier og er altid i tæt kontakt med både læsere og annoncører, hvilket giver os en unik lokalt forankret position i markedet. Læs mere om vores spændende virksomhed på https: mediecenternordsjaelland.ofir.com . Din ansøgning Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtaler, hvis vi finder den rette. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Kommerciel Chef Peter Fugl på telefon 20 60 63 33 eller mail p.fugl@hdnet.dk.

Elsker du digital markedsføring, har du styr på annoncering på sociale medier, og kender du betydningen af advertorials samt native markedsføring? Drømmer du derudover om at arbejde i et lille ambitiøst medieteam, så læs med her.

Mediecenter Helsingør søger en talentfuld digital salgskonsulent til salg og videreudvikling af det digitale forretningsområde.

Om jobbet

Din fornemmeste opgave bliver at lave løsninger, der hjælper dine kunder med at få ”flere kunder i butikken”, ved at optimere deres markedsføring. Du får hovedansvaret for udvalgte digitale områder. Dertil kommer, at du i samarbejde med den kommercielle chef, har stor indflydelse på udvikling og introduktion af nye digitale tiltag, herunder undervisning af kollegaer. Der er tale om salg og udvikling primært til digitale platforme, men printsalg vil også forekomme.

Dine primære opgaver bliver:

  • Rådgivning og salg af digitale løsninger og produkter der hører til Mediecenteret Nordsjælland
  • Opbygning og videreudvikling af vores digitale kundeportefølje

Om dig

Du har erfaring med salg, gerne inden for medier, samt bred digital erfaring. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning, samt stærk på møder.

Derudover forventer vi at du:

  • Har digital salgserfaring og stærk digital forståelse
  • Er proaktiv, igangsættende og arbejdsom
  • Er resultatorienteret og brænder for salg
  • Er selvkørende og samtidig fungerer godt i et team
  • Er udadvendt, empatisk og imødekommende
  • Arbejder struktureret og målrettet
  • Har egen bil

Om os

Vi tilbyder en spændende hverdag med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder i et team, der er vant til at levere resultater, og som støtter og hjælper hinanden gennem faglig sparring, sambesøg og opbakning. Vi kan tilbyde en fordelagtig pensionsordning, sundhedsforsikring og i det hele taget gode og ordnede personaleforhold.

Du vil blive ansat i Mediecentret Nordsjælland, som er ejet af North Media A/S. Vi udgiver bla. Helsingør Dagblad, Lokalavisen Nordsjælland, Business Nord, med mere. Vi leverer digitale løsninger gennem vores digitale platforme, Helsingordagblad.dk og ForByen.dk, samt sociale medier. Vi har fokus på de lokale historier og er altid i tæt kontakt med både læsere og annoncører, hvilket giver os en unik lokalt forankret position i markedet. Læs mere om vores spændende virksomhed på https://mediecenternordsjaelland.ofir.com/.

Din ansøgning

Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen ”Send ansøgning”. Vi indkalder løbende til samtaler, hvis vi finder den rette.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Kommerciel Chef Peter Fugl på telefon 20 60 63 33 eller mail p.fugl@hdnet.dk.

ORS/Small/c8958104_logo.pngHelsingør DagbladHelsingør2019-10-21T00:00:002019-11-03T00:00:00
330102788Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - HillerødRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SHillerød2019-10-08T00:00:002019-12-03T00:00:00
330102784Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - SlangerupRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SSlangerup2019-10-08T00:00:002019-12-03T00:00:00
330096497Frisk sælger søges til salg af diverse ydelser.Robot Er du frisk på lidt af hvert? Hvad søger vi? Vi søger en frisk sælger, som kan arbejde selvstændigt og målrettet. En som er ærlig, og åben for nye muligheder. Hvad skal du sælge? Vi har flere forskellige koncepter, og du vælger helt selv hvad du vil sælge. Ydelser, såsom: Chiptuning af biler varevogne (relevant til virksomheder og private) Dipping Sprayfolie af biler (relevant til virksomheder og private) Hjemmesideudvikling til virksomheder Og meget mere. Hvordan skal du sælge det? Vi er ikke et callcenter, så du skal ikke ringe til folk som ikke vil ringes op. Derimod ser vi gerne at du bruger dit sociale netværk, og de sociale medier til at skaffe salg. Hvad tjener du? Du vil blive provisionslønnet - så hvert salg du laver, tjener du en procentdel af. Der er tale om alt fra 100kr - 3000kr Gennemsnits provisionen ligger på cirka 500,- pr salg. Kan du arbejde hjemmefra? Sagtens, hvis du føler at du arbejder bedst hjemmefra - så gør du det. Ellers har vi en kontorplads til dig her, hvor du kan komme og arbejde. Hvad er arbejdstiden? Det op til dig selv, hvornår du vil arbejde og hvor længe. Du er selv ansvarlig for din løn. Lyder dette som noget for dig? Så send din ansøgning til os på job@dipcrew.dk eller ring 4540553490 Læs mere om os her: www.dipcrew.dk

Er du frisk på lidt af hvert?

Hvad søger vi?
Vi søger en frisk sælger, som kan arbejde selvstændigt og målrettet.
En som er ærlig, og åben for nye muligheder.

Hvad skal du sælge?
Vi har flere forskellige koncepter, og du vælger helt selv hvad du vil sælge.

Ydelser, såsom: 

  • Chiptuning af biler & varevogne (relevant til virksomheder og private)
  • Dipping/Sprayfolie af biler (relevant til virksomheder og private)
  • Hjemmesideudvikling til virksomheder
  • Og meget mere.

Hvordan skal du sælge det?
Vi er ikke et callcenter, så du skal ikke ringe til folk som ikke vil ringes op.
Derimod ser vi gerne at du bruger dit sociale netværk, og de sociale medier til at skaffe salg.


Hvad tjener du?
Du vil blive provisionslønnet - så hvert salg du laver, tjener du en procentdel af.

Der er tale om alt fra 100kr - 3000kr
Gennemsnits provisionen ligger på cirka 500,- pr salg.

Kan du arbejde hjemmefra?
Sagtens, hvis du føler at du arbejder bedst hjemmefra - så gør du det.
Ellers har vi en kontorplads til dig her, hvor du kan komme og arbejde.

Hvad er arbejdstiden?
Det op til dig selv, hvornår du vil arbejde og hvor længe.
Du er selv ansvarlig for din løn.

Lyder dette som noget for dig?
Så send din ansøgning til os på job@dipcrew.dk eller ring +4540553490


Læs mere om os her: www.dipcrew.dk

DipCrew ApSKvistgård2019-09-27T00:00:002019-11-20T00:00:00
330104116Er du vores nye Field-medarbejder?Robot Som Field-medarbejder skal du sørge for diverse ad hoc-opgaver. Dette kan indebære vareopfyldning, opbygning af udstillinger, dataindsamling mm. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at ikke to dage bliver ens! Du kommer til at arbejde for forskellige dagligvarebutikker eller industrier, med forskellige varer. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Stillingen er berammet til 30 timer ugentligt. Hvem er du? Som Field-medarbejder skal du være klar på mange forskellige opgaver, da du kan blive sendt på opgave for flere af vores afdelinger. Dette kan indebære merchandise-opgaver og dataindsamling. Derfor søger vi en Field-medarbejder, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med til tider hårdt fysisk arbejde Har kendskab til dansk detail Er vandt til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail Har kørekort Vi stiller bil til rådighed Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og tunge løft. Hvis du derudover har truckcertifikat eller stablerkort, er det et kæmpe plus, men ikke et krav Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Field-medarbejder, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Field-medarbejder. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Field-medarbejder .

Som Field-medarbejder skal du sørge for diverse ad hoc-opgaver. Dette kan indebære vareopfyldning, opbygning af udstillinger, dataindsamling mm. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at ikke to dage bliver ens! Du kommer til at arbejde for forskellige dagligvarebutikker eller industrier, med forskellige varer. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Stillingen er berammet til 30 timer ugentligt.

Hvem er du?

Som Field-medarbejder skal du være klar på mange forskellige opgaver, da du kan blive sendt på opgave for flere af vores afdelinger. Dette kan indebære merchandise-opgaver og dataindsamling. Derfor søger vi en Field-medarbejder, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med til tider hårdt fysisk arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vandt til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail
  • Har kørekort – Vi stiller bil til rådighed
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og tunge løft. Hvis du derudover har truckcertifikat eller stablerkort, er det et kæmpe plus, men ikke et krav

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Field-medarbejder, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Field-medarbejder. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dkMærk emnefeltet ”Field-medarbejder”.

RELATIONMEDIA A/SHillerød2019-10-09T00:00:002019-12-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Digital salgskonsulent

Helsingør Dagblad

Helsingør
Elsker du digital markedsføring, har du styr på annoncering på sociale medier, og kender du betydningen af advertorials samt native markedsføring? Drømmer du derudover om at arbejde i et lille ambitiøst medieteam, så læs med her. Mediecenter Helsing...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Hillerød

RELATIONMEDIA A/S

Hillerød
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:3. december 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Slangerup

RELATIONMEDIA A/S

Slangerup
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:3. december 2019

Frisk sælger søges til salg af diverse ydelser.

DipCrew ApS

Kvistgård
Er du frisk på lidt af hvert? Hvad søger vi? Vi søger en frisk sælger, som kan arbejde selvstændigt og målrettet. En som er ærlig, og åben for nye muligheder. Hvad skal du sælge? Vi har flere forskellige koncepter, og du vælger helt selv hvad du vil...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Er du vores nye Field-medarbejder?

RELATIONMEDIA A/S

Hillerød
Som Field-medarbejder skal du sørge for diverse ad hoc-opgaver. Dette kan indebære vareopfyldning, opbygning af udstillinger, dataindsamling mm. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at ikke to ...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019