Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Costumer Service Leader

Vores klient er en del af en velkonsolideret og verdensomspændende organisation med over 6000 ansatte på verdensplan, og har en imponerende, 80 år lang, historik bag sig. Kontoret i Danmark servicerer de nordiske kunder med markedets bredeste og stærkeste sortiment fra mere end 2500 forskellige leverandører, hvilket gør virksomheden til en yderst attraktiv samarbejdspartner. Virksomheden, som omsætter for et trecifret millionbeløb, opleves absolut som ”best in class” på flere parametre. I bestræbelserne på at styrke sin position som Skandinaviens bedste kundeservicecenter søges nu en Customer Service Leader til kontoret i København. 

Vil du stå i spidsen for Skandinaviens bedste kundeservice?

Salg og service pr. telefon * Ledelse af callcenter * International karrierestilling

Jobbet:

Til kontoret i København søges en inspirerende og nærværende leder til kundeserviceafdelingen, som kan udfordre tankemønstre og få kundetilfredsheden til at nå nye højder. Afdelingen, som tæller ca. 13 medarbejdere hvoraf en tredjedel af medarbejderstaben er svensk- eller norsk talende, kendetegnes af høj medarbejdertrivsel, høj performance og rigtig flot servicering af sine over 20.000 kunder.

Du skal sikre den fortsatte udvikling af teamet bl.a. ved at udvikle den enkelte medarbejders potentiale gennem god ledelse og træning. Du er en af de få, som kan skabe en servicekultur, der gør, at kunderne, uanset hvem de taler med i afdelingen, får en oplevelse, der overgår forventningerne – hver gang.

Din afdeling skal blive så suveræn stærk og agil, og skal levere service på så højt niveau, at tiltag fra ledergruppen bliver eksekveret med stor begejstring og med en præcision, som sætter nye standarder i organisationen – og for kundeservice i Danmark og i Skandinavien.

Kvalifikationer:

Du er passioneret omkring kundeservice pr. telefon, e-commerce, chat og e-mail og sidder måske allerede i en lignende lederstilling i dag. Det kan også være, at du ikke er leder, men er den bedste i din afdeling, og som bare ikke har fået chancen som leder endnu. Det vigtigste er, at du er særdeles dygtig ”på telefonen”, du er ekstremt bevidst om samtalens systematik, er umådelig ferm til samtalestyring og indvendingsbehandling – og er hjemmevant med KPI- og målopfølgning – samt evner at skabe synergi og en positiv servicekultur i afdelingen, således at alle spiller hinanden bedre.

Din personlighed er afgørende for, at du lykkes i denne stilling. Du er empatisk, proaktiv og evner at få folk med dig i en travl, og til tider, meget hektisk hverdag. Du evner at bevare overblikket, elsker at tage initiativet, er konsekvent og vedholdende – og ved hvad der skal til, for at den enkelte lykkes med sine opgaver.

Du tilbydes:

En utrolig spændende lederstilling, hvor du får opbakning og værktøjer til at lykkes og selv udvikle dig som leder. Du får en dynamisk og kompetent leder som hjælp og støtte, samt tålmodighed fra virksomheden til at nå dine resultater. Du bliver en del af en international koncern og en vigtig brik i den danske organisation, hvor du får lov til at få det fulde ansvar for afdelingens resultater. Virksomheden påskønner konstruktiv, ligefrem og ærlig kommunikation. Løn- og ansættelsesvilkår bliver forhandlet individuelt.

Er du den rette kandidat til dette job, skal du maile din ansøgning og dit CV, mærket ”04.03.24”, til stilling@eandersen.dk. Al henvendelse behandles fortroligt.

Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her