Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salg og Servicemedarbejder til legetøjsvirksomhed

MM Action søger en servicemedarbejder med gåpåmod og drive. En som forstår at kunder er vigtige og service derfor skal være i top!

Vil du være en del af et energisk team, hvor vi med en blanding af leg, nysgerrighed og engagement, skaber glade kunder? Så er det dig MM Action søger.

Med nye kunder hver dag, ny stor butik, udvidelse til Sverige, og mange nye produkter, må vi endnu engang udvide bemandingen.

Derfor søger vi en servicemedarbejder, til at sikre den gode kundeoplevelse.

I MM Action har vi et bredt sortiment af underholdningsprodukter lige fra spændende børnesenge til el biler, trampoliner, droner, fjernstyrede biler m.m.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Passe butikken:
    • Ekspedere kunder
    • Fylde op
    • Holde varer og hylder rene og ordentlige
    • Skifte udstilling efter sæson
    • Opstille udstillinger
  •  Administration:
    • Svare telefoner
    • Svare emails
    • Fragthåndtering
    • Service og support, også via chat
    • RMA-sager
    • Ordrehåndtering
  • Værkstedet:
    • Moduludskiftning på elbiler, løbehjul og lign.
  • Lager:
    • Hjælpe til med at plukke varer
    • Varebestilling

Derudover div. forefaldende arbejde, for at få hverdagen til at glide for alle.

Du vil med andre ord, komme til at arbejde med alle aspekter i virksomheden, dog med nogle primære arbejdsopgaver og ansvarsområder.

Faglige kvalifikationer:

Du skal have interesse for og kendskab til el-køretøjer, fjernstyrede produkter eller benzinkøretøjer. Du har måske en knallert/MC/bil du skruer lidt på. Eller du kender Ohms lov, og ved hvordan man betjener et multimeter.

Du har måske en kontorfaglig uddannelse, eller en HF/HG.

Du er vant til at arbejde ved en computer, og er hurtig til at skrive på tastaturet.

Dig som person:

Ansvarsbevidst og pligtopfyldende:

Du er mødestabil, energisk og du mener ligesom os andre, at vi hjælper hvor der er behov. Du forstår at en utilfreds kunde sjældent kommer igen, så du gør hvad du kan for at få glade kunder.

Empatisk:

Du er glad og smilende, og kan sætte dig ind i, når en kunde en sjælden gang bliver frustreret over at have modtaget en forkert, eller en defekt vare, som fragtmanden måske har kastet med, og barnet har fødselsdag i morgen. Derfor gør du alt hvad du kan for at løse situationen for kunden.

Nysgerrig:

Du sætter en ære i at vide alt om alle vores produkter, så du kan svare på kundernes spørgsmål. Dette vil give kunderne et godt grundlag for at træffe deres valg, og samtidig vil det fremme ekspeditionen, så den næste kunde ikke skal vente længere end nødvendigt.

Vi er en stor virksomhed, med få ansatte, så vi løber til tider meget stærkt. Du skal derfor kunne lide at have travlt, og kunne håndtere stressede situationer. Du er god til at bevare overblikket over opgaver og kunder, og kan dermed prioritere mellem opgaverne, eller kunderne.

Du skal tale og skrive flydende dansk, og gerne svensk.

Straffeattest skal forevises ved samtale.

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer
  • Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med dygtige og erfarne medarbejdere
  • Rig mulighed for at være med til at præge din hverdag

Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt

Vi holder samtaler løbende, og vil ansætte, når vi har fundet den rette kandidat.

Send ansøgningen til Personalechef Dennis Larsen, MM Action, Alfarvejen 57, Osted, 4320 Lejre, eller mail til job@mmaction.dk

Har du spørgsmål, kan du kontakte Dennis Larsen på 91531747


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944034Phoenix-d715692512019-01-17T00:00:00Salg og Servicemedarbejder til legetøjsvirksomhed

MM Action søger en servicemedarbejder med gåpåmod og drive. En som forstår at kunder er vigtige og service derfor skal være i top!

Vil du være en del af et energisk team, hvor vi med en blanding af leg, nysgerrighed og engagement, skaber glade kunder? Så er det dig MM Action søger.

Med nye kunder hver dag, ny stor butik, udvidelse til Sverige, og mange nye produkter, må vi endnu engang udvide bemandingen.

Derfor søger vi en servicemedarbejder, til at sikre den gode kundeoplevelse.

I MM Action har vi et bredt sortiment af underholdningsprodukter lige fra spændende børnesenge til el biler, trampoliner, droner, fjernstyrede biler m.m.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Passe butikken:
    • Ekspedere kunder
    • Fylde op
    • Holde varer og hylder rene og ordentlige
    • Skifte udstilling efter sæson
    • Opstille udstillinger
  •  Administration:
    • Svare telefoner
    • Svare emails
    • Fragthåndtering
    • Service og support, også via chat
    • RMA-sager
    • Ordrehåndtering
  • Værkstedet:
    • Moduludskiftning på elbiler, løbehjul og lign.
  • Lager:
    • Hjælpe til med at plukke varer
    • Varebestilling

Derudover div. forefaldende arbejde, for at få hverdagen til at glide for alle.

Du vil med andre ord, komme til at arbejde med alle aspekter i virksomheden, dog med nogle primære arbejdsopgaver og ansvarsområder.

Faglige kvalifikationer:

Du skal have interesse for og kendskab til el-køretøjer, fjernstyrede produkter eller benzinkøretøjer. Du har måske en knallert/MC/bil du skruer lidt på. Eller du kender Ohms lov, og ved hvordan man betjener et multimeter.

Du har måske en kontorfaglig uddannelse, eller en HF/HG.

Du er vant til at arbejde ved en computer, og er hurtig til at skrive på tastaturet.

Dig som person:

Ansvarsbevidst og pligtopfyldende:

Du er mødestabil, energisk og du mener ligesom os andre, at vi hjælper hvor der er behov. Du forstår at en utilfreds kunde sjældent kommer igen, så du gør hvad du kan for at få glade kunder.

Empatisk:

Du er glad og smilende, og kan sætte dig ind i, når en kunde en sjælden gang bliver frustreret over at have modtaget en forkert, eller en defekt vare, som fragtmanden måske har kastet med, og barnet har fødselsdag i morgen. Derfor gør du alt hvad du kan for at løse situationen for kunden.

Nysgerrig:

Du sætter en ære i at vide alt om alle vores produkter, så du kan svare på kundernes spørgsmål. Dette vil give kunderne et godt grundlag for at træffe deres valg, og samtidig vil det fremme ekspeditionen, så den næste kunde ikke skal vente længere end nødvendigt.

Vi er en stor virksomhed, med få ansatte, så vi løber til tider meget stærkt. Du skal derfor kunne lide at have travlt, og kunne håndtere stressede situationer. Du er god til at bevare overblikket over opgaver og kunder, og kan dermed prioritere mellem opgaverne, eller kunderne.

Du skal tale og skrive flydende dansk, og gerne svensk.

Straffeattest skal forevises ved samtale.

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer
  • Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med dygtige og erfarne medarbejdere
  • Rig mulighed for at være med til at præge din hverdag

Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt

Vi holder samtaler løbende, og vil ansætte, når vi har fundet den rette kandidat.

Send ansøgningen til Personalechef Dennis Larsen, MM Action, Alfarvejen 57, Osted, 4320 Lejre, eller mail til job@mmaction.dk

Har du spørgsmål, kan du kontakte Dennis Larsen på 91531747

2019-03-17T01:50:02.203 MM Action søger en servicemedarbejder med gåpåmod og drive. En som forstår at kunder er vigtige og service derfor skal være i top! Vil du være en del af et energisk team, hvor vi med en blanding af leg, nysgerrighed og engagement, skaber glade kunder? Så er det dig MM Action søger. Med nye kunder hver dag, ny stor butik, udvidelse til Sverige, og mange nye produkter, må vi endnu engang udvide bemandingen. Derfor søger vi en servicemedarbejder, til at sikre den gode kundeoplevelse. I MM Action har vi et bredt sortiment af underholdningsprodukter lige fra spændende børnesenge til el biler, trampoliner, droner, fjernstyrede biler m.m. Dine arbejdsopgaver vil være følgende: Passe butikken: Ekspedere kunder Fylde op Holde varer og hylder rene og ordentlige Skifte udstilling efter sæson Opstille udstillinger Administration: Svare telefoner Svare emails Fragthåndtering Service og support, også via chat RMA-sager Ordrehåndtering Værkstedet: Moduludskiftning på elbiler, løbehjul og lign. Lager: Hjælpe til med at plukke varer Varebestilling Derudover div. forefaldende arbejde, for at få hverdagen til at glide for alle. Du vil med andre ord, komme til at arbejde med alle aspekter i virksomheden, dog med nogle primære arbejdsopgaver og ansvarsområder. Faglige kvalifikationer: Du skal have interesse for og kendskab til el-køretøjer, fjernstyrede produkter eller benzinkøretøjer. Du har måske en knallert MC bil du skruer lidt på. Eller du kender Ohms lov, og ved hvordan man betjener et multimeter. Du har måske en kontorfaglig uddannelse, eller en HF HG. Du er vant til at arbejde ved en computer, og er hurtig til at skrive på tastaturet. Dig som person: Ansvarsbevidst og pligtopfyldende: Du er mødestabil, energisk og du mener ligesom os andre, at vi hjælper hvor der er behov. Du forstår at en utilfreds kunde sjældent kommer igen, så du gør hvad du kan for at få glade kunder. Empatisk: Du er glad og smilende, og kan sætte dig ind i, når en kunde en sjælden gang bliver frustreret over at have modtaget en forkert, eller en defekt vare, som fragtmanden måske har kastet med, og barnet har fødselsdag i morgen. Derfor gør du alt hvad du kan for at løse situationen for kunden. Nysgerrig: Du sætter en ære i at vide alt om alle vores produkter, så du kan svare på kundernes spørgsmål. Dette vil give kunderne et godt grundlag for at træffe deres valg, og samtidig vil det fremme ekspeditionen, så den næste kunde ikke skal vente længere end nødvendigt. Vi er en stor virksomhed, med få ansatte, så vi løber til tider meget stærkt. Du skal derfor kunne lide at have travlt, og kunne håndtere stressede situationer. Du er god til at bevare overblikket over opgaver og kunder, og kan dermed prioritere mellem opgaverne, eller kunderne. Du skal tale og skrive flydende dansk, og gerne svensk. Straffeattest skal forevises ved samtale. Vi tilbyder En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med dygtige og erfarne medarbejdere Rig mulighed for at være med til at præge din hverdag Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt Vi holder samtaler løbende, og vil ansætte, når vi har fundet den rette kandidat. Send ansøgningen til Personalechef Dennis Larsen, MM Action, Alfarvejen 57, Osted, 4320 Lejre, eller mail til job@mmaction.dk Har du spørgsmål, kan du kontakte Dennis Larsen på 9153174711Jobnetd7156925100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskildeEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøgeEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejre3437550MM Action ApS11Alfarvejen 574320LejreDKDanmark0job@mmaction.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent695469JobNet493183549318351000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7156925https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7156925https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7156925&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7156925&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360168366Dennis Larsenjob@mmaction.dkDKDanmarkDKDanmark330067600Studiejob som brander i RoskildeRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SRoskilde2019-08-02T00:00:002019-09-27T00:00:00
330062383Kundeservicemedarbejder til returafdelingRobot Vil du være med til at styrke en af branchens bedste onlineforhandlere?Bliv en del af vores stærke Service Team, hvor du får medansvar for vores kunder i Norden. Vi håndterer alle former for After Sales Service , dog primært håndtering af returvarer som fortrudt køb samt reklamationer der skal sendes til garanti service. Velkommen til ComputerSalg.dk Et Online Mega Varehus med 1,5 mio. varer på webshoppenVi har en af branchens bedste ratings på Trustpilot.dk og vi er en af de mest populære butikker på prisportalen Pricerunner.dk, vi udmærker os på Computer, Mobiltelefoner samt på Tilbehør . Vi er et firma i konstant udvikling og så brænder vi for at give den bedste kundeservice! Det kan vi tilbydeVi er en moderne virksomhed med goder som frugt- og frokostordning, pension og god sundhedsforsikring. Vi har afslappede rammer med mulighed for hygge i pauser og efter job med bordtennis, bordfodbold og fitnessrum. Her i sommervarmen starter vi vores slushice-maskine for at køle medarbejderne ned Omgangstonen i huset er åbent og humoristisk, og du vil indgå i et velfungerende team med 6 kollegaer. Opgaverne er blandt andet? Sagshåndtering af reklamationer og returvarer? Fejlmelding og simpel test? Opfølgning på kundesager? Telefon og mail support af vores kunder? Betjening af kunder i vores fysiske butik samme adresse? Daglig kontakt med leverandører og producenter? Installation og eller opgradering af diverse produkter Vores ønsker til dig? Erfaring med kundeservice og kundehåndtering.? Bred erfaring interesse for IT hardware, gadgets og elektronisk udstyr. Se vores sortiment online!? Det er et krav at du er stærk i skrift og tale på dansk og engelsk, norsk vil give dig en stor fordel.? Har du erfaring fra lignende job opgaver, vil det også være en stor fordel.? Du skal brænde for at yde den bedste kundeservice og arbejde løsningsorienteret.? Struktureret tilgang til arbejdet og kan holde styr på mange løse tråde i dagligdagen. Arbejdstiden vil være 37 timer ugentligt med varierende mødetider fra kl. 8.00 til kl. 17.30 ifølge vagtplan. Du skal du kunne fremvise straffeattest. Lønnen er på overenskomstniveau.Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig hurtigst muligt til job@Computersalg.dk Ansættelse vil være hurtigst muligt og samtaler vil blive holdt løbende. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vil du være med til at styrke en af branchens bedste onlineforhandlere?
Bliv en del af vores stærke Service Team, hvor du får medansvar for vores kunder i Norden. Vi håndterer alle former for ’After Sales Service’, dog primært håndtering af returvarer som fortrudt køb samt reklamationer der skal sendes til garanti service.

Velkommen til ComputerSalg.dk – Et Online Mega Varehus med 1,5 mio. varer på webshoppen
Vi har en af branchens bedste ratings på Trustpilot.dk og vi er en af de mest populære butikker på prisportalen Pricerunner.dk, vi udmærker os på ”Computer, Mobiltelefoner samt på Tilbehør”. Vi er et firma i konstant udvikling og så brænder vi for at give den bedste kundeservice!

Det kan vi tilbyde
Vi er en moderne virksomhed med goder som frugt- og frokostordning, pension og god sundhedsforsikring. Vi har afslappede rammer med mulighed for hygge i pauser og efter job med bordtennis, bordfodbold og fitnessrum. Her i sommervarmen starter vi vores slushice-maskine for at køle medarbejderne ned… Omgangstonen i huset er åbent og humoristisk, og du vil indgå i et velfungerende team med 6 kollegaer.

Opgaverne er blandt andet
? Sagshåndtering af reklamationer og returvarer
? Fejlmelding og simpel test
? Opfølgning på kundesager
? Telefon og mail support af vores kunder
? Betjening af kunder i vores fysiske butik samme adresse
? Daglig kontakt med leverandører og producenter
? Installation og/eller opgradering af diverse produkter


Vores ønsker til dig
? Erfaring med kundeservice og kundehåndtering.
? Bred erfaring/interesse for IT hardware, gadgets og elektronisk udstyr. Se vores sortiment online!
? Det er et krav at du er stærk i skrift og tale på dansk og engelsk, norsk vil give dig en stor fordel.
? Har du erfaring fra lignende job/opgaver, vil det også være en stor fordel.
? Du skal brænde for at yde den bedste kundeservice og arbejde løsningsorienteret.
? Struktureret tilgang til arbejdet og kan holde styr på mange løse tråde i dagligdagen.


Arbejdstiden vil være 37 timer ugentligt med varierende mødetider fra kl. 8.00 til kl. 17.30 ifølge vagtplan. Du skal du kunne fremvise straffeattest. Lønnen er på overenskomstniveau.
Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig hurtigst muligt til job@Computersalg.dk 

Ansættelse vil være hurtigst muligt og samtaler vil blive holdt løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig!

ComputerSalg A/SBorup2019-07-22T00:00:002019-09-12T00:00:00
330067404Studiejob som brander i IshøjRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SIshøj2019-08-02T00:00:002019-09-27T00:00:00
330067525Studiejob som brander i HolbækRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SHolbæk2019-08-02T00:00:002019-09-27T00:00:00
330067497Studiejob som brander i RingstedRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SRingsted2019-08-02T00:00:002019-09-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob som brander i Roskilde

RELATIONMEDIA A/S

Roskilde
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Kundeservicemedarbejder til returafdeling

ComputerSalg A/S

Borup
Vil du være med til at styrke en af branchens bedste onlineforhandlere?Bliv en del af vores stærke Service Team, hvor du får medansvar for vores kunder i Norden. Vi håndterer alle former for After Sales Service , dog primært håndtering af returvarer...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:12. september 2019

Studiejob som brander i Ishøj

RELATIONMEDIA A/S

Ishøj
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Studiejob som brander i Holbæk

RELATIONMEDIA A/S

Holbæk
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Studiejob som brander i Ringsted

RELATIONMEDIA A/S

Ringsted
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019