Salg og Servicemedarbejder til legetøjsvirksomhed

MM Action søger en servicemedarbejder med gåpåmod og drive. En som forstår at kunder er vigtige og service derfor skal være i top!

Vil du være en del af et energisk team, hvor vi med en blanding af leg, nysgerrighed og engagement, skaber glade kunder? Så er det dig MM Action søger.

Med nye kunder hver dag, ny stor butik, udvidelse til Sverige, og mange nye produkter, må vi endnu engang udvide bemandingen.

Derfor søger vi en servicemedarbejder, til at sikre den gode kundeoplevelse.

I MM Action har vi et bredt sortiment af underholdningsprodukter lige fra spændende børnesenge til el biler, trampoliner, droner, fjernstyrede biler m.m.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Passe butikken:
    • Ekspedere kunder
    • Fylde op
    • Holde varer og hylder rene og ordentlige
    • Skifte udstilling efter sæson
    • Opstille udstillinger
  •  Administration:
    • Svare telefoner
    • Svare emails
    • Fragthåndtering
    • Service og support, også via chat
    • RMA-sager
    • Ordrehåndtering
  • Værkstedet:
    • Moduludskiftning på elbiler, løbehjul og lign.
  • Lager:
    • Hjælpe til med at plukke varer
    • Varebestilling

Derudover div. forefaldende arbejde, for at få hverdagen til at glide for alle.

Du vil med andre ord, komme til at arbejde med alle aspekter i virksomheden, dog med nogle primære arbejdsopgaver og ansvarsområder.

Faglige kvalifikationer:

Du skal have interesse for og kendskab til el-køretøjer, fjernstyrede produkter eller benzinkøretøjer. Du har måske en knallert/MC/bil du skruer lidt på. Eller du kender Ohms lov, og ved hvordan man betjener et multimeter.

Du har måske en kontorfaglig uddannelse, eller en HF/HG.

Du er vant til at arbejde ved en computer, og er hurtig til at skrive på tastaturet.

Dig som person:

Ansvarsbevidst og pligtopfyldende:

Du er mødestabil, energisk og du mener ligesom os andre, at vi hjælper hvor der er behov. Du forstår at en utilfreds kunde sjældent kommer igen, så du gør hvad du kan for at få glade kunder.

Empatisk:

Du er glad og smilende, og kan sætte dig ind i, når en kunde en sjælden gang bliver frustreret over at have modtaget en forkert, eller en defekt vare, som fragtmanden måske har kastet med, og barnet har fødselsdag i morgen. Derfor gør du alt hvad du kan for at løse situationen for kunden.

Nysgerrig:

Du sætter en ære i at vide alt om alle vores produkter, så du kan svare på kundernes spørgsmål. Dette vil give kunderne et godt grundlag for at træffe deres valg, og samtidig vil det fremme ekspeditionen, så den næste kunde ikke skal vente længere end nødvendigt.

Vi er en stor virksomhed, med få ansatte, så vi løber til tider meget stærkt. Du skal derfor kunne lide at have travlt, og kunne håndtere stressede situationer. Du er god til at bevare overblikket over opgaver og kunder, og kan dermed prioritere mellem opgaverne, eller kunderne.

Du skal tale og skrive flydende dansk, og gerne svensk.

Straffeattest skal forevises ved samtale.

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer
  • Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med dygtige og erfarne medarbejdere
  • Rig mulighed for at være med til at præge din hverdag

Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt

Vi holder samtaler løbende, og vil ansætte, når vi har fundet den rette kandidat.

Send ansøgningen til Personalechef Dennis Larsen, MM Action, Alfarvejen 57, Osted, 4320 Lejre, eller mail til job@mmaction.dk

Har du spørgsmål, kan du kontakte Dennis Larsen på 91531747


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944034Phoenix-d715692512019-01-17T00:00:00Salg og Servicemedarbejder til legetøjsvirksomhed

MM Action søger en servicemedarbejder med gåpåmod og drive. En som forstår at kunder er vigtige og service derfor skal være i top!

Vil du være en del af et energisk team, hvor vi med en blanding af leg, nysgerrighed og engagement, skaber glade kunder? Så er det dig MM Action søger.

Med nye kunder hver dag, ny stor butik, udvidelse til Sverige, og mange nye produkter, må vi endnu engang udvide bemandingen.

Derfor søger vi en servicemedarbejder, til at sikre den gode kundeoplevelse.

I MM Action har vi et bredt sortiment af underholdningsprodukter lige fra spændende børnesenge til el biler, trampoliner, droner, fjernstyrede biler m.m.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Passe butikken:
    • Ekspedere kunder
    • Fylde op
    • Holde varer og hylder rene og ordentlige
    • Skifte udstilling efter sæson
    • Opstille udstillinger
  •  Administration:
    • Svare telefoner
    • Svare emails
    • Fragthåndtering
    • Service og support, også via chat
    • RMA-sager
    • Ordrehåndtering
  • Værkstedet:
    • Moduludskiftning på elbiler, løbehjul og lign.
  • Lager:
    • Hjælpe til med at plukke varer
    • Varebestilling

Derudover div. forefaldende arbejde, for at få hverdagen til at glide for alle.

Du vil med andre ord, komme til at arbejde med alle aspekter i virksomheden, dog med nogle primære arbejdsopgaver og ansvarsområder.

Faglige kvalifikationer:

Du skal have interesse for og kendskab til el-køretøjer, fjernstyrede produkter eller benzinkøretøjer. Du har måske en knallert/MC/bil du skruer lidt på. Eller du kender Ohms lov, og ved hvordan man betjener et multimeter.

Du har måske en kontorfaglig uddannelse, eller en HF/HG.

Du er vant til at arbejde ved en computer, og er hurtig til at skrive på tastaturet.

Dig som person:

Ansvarsbevidst og pligtopfyldende:

Du er mødestabil, energisk og du mener ligesom os andre, at vi hjælper hvor der er behov. Du forstår at en utilfreds kunde sjældent kommer igen, så du gør hvad du kan for at få glade kunder.

Empatisk:

Du er glad og smilende, og kan sætte dig ind i, når en kunde en sjælden gang bliver frustreret over at have modtaget en forkert, eller en defekt vare, som fragtmanden måske har kastet med, og barnet har fødselsdag i morgen. Derfor gør du alt hvad du kan for at løse situationen for kunden.

Nysgerrig:

Du sætter en ære i at vide alt om alle vores produkter, så du kan svare på kundernes spørgsmål. Dette vil give kunderne et godt grundlag for at træffe deres valg, og samtidig vil det fremme ekspeditionen, så den næste kunde ikke skal vente længere end nødvendigt.

Vi er en stor virksomhed, med få ansatte, så vi løber til tider meget stærkt. Du skal derfor kunne lide at have travlt, og kunne håndtere stressede situationer. Du er god til at bevare overblikket over opgaver og kunder, og kan dermed prioritere mellem opgaverne, eller kunderne.

Du skal tale og skrive flydende dansk, og gerne svensk.

Straffeattest skal forevises ved samtale.

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer
  • Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med dygtige og erfarne medarbejdere
  • Rig mulighed for at være med til at præge din hverdag

Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt

Vi holder samtaler løbende, og vil ansætte, når vi har fundet den rette kandidat.

Send ansøgningen til Personalechef Dennis Larsen, MM Action, Alfarvejen 57, Osted, 4320 Lejre, eller mail til job@mmaction.dk

Har du spørgsmål, kan du kontakte Dennis Larsen på 91531747

MM Action søger en servicemedarbejder med gåpåmod og drive. En som forstår at kunder er vigtige og service derfor skal være i top! Vil du være en del af et energisk team, hvor vi med en blanding af leg, nysgerrighed og engagement, skaber glade kunder? Så er det dig MM Action søger. Med nye kunder hver dag, ny stor butik, udvidelse til Sverige, og mange nye produkter, må vi endnu engang udvide bemandingen. Derfor søger vi en servicemedarbejder, til at sikre den gode kundeoplevelse. I MM Action har vi et bredt sortiment af underholdningsprodukter lige fra spændende børnesenge til el biler, trampoliner, droner, fjernstyrede biler m.m. Dine arbejdsopgaver vil være følgende: Passe butikken: Ekspedere kunder Fylde op Holde varer og hylder rene og ordentlige Skifte udstilling efter sæson Opstille udstillinger Administration: Svare telefoner Svare emails Fragthåndtering Service og support, også via chat RMA-sager Ordrehåndtering Værkstedet: Moduludskiftning på elbiler, løbehjul og lign. Lager: Hjælpe til med at plukke varer Varebestilling Derudover div. forefaldende arbejde, for at få hverdagen til at glide for alle. Du vil med andre ord, komme til at arbejde med alle aspekter i virksomheden, dog med nogle primære arbejdsopgaver og ansvarsområder. Faglige kvalifikationer: Du skal have interesse for og kendskab til el-køretøjer, fjernstyrede produkter eller benzinkøretøjer. Du har måske en knallert MC bil du skruer lidt på. Eller du kender Ohms lov, og ved hvordan man betjener et multimeter. Du har måske en kontorfaglig uddannelse, eller en HF HG. Du er vant til at arbejde ved en computer, og er hurtig til at skrive på tastaturet. Dig som person: Ansvarsbevidst og pligtopfyldende: Du er mødestabil, energisk og du mener ligesom os andre, at vi hjælper hvor der er behov. Du forstår at en utilfreds kunde sjældent kommer igen, så du gør hvad du kan for at få glade kunder. Empatisk: Du er glad og smilende, og kan sætte dig ind i, når en kunde en sjælden gang bliver frustreret over at have modtaget en forkert, eller en defekt vare, som fragtmanden måske har kastet med, og barnet har fødselsdag i morgen. Derfor gør du alt hvad du kan for at løse situationen for kunden. Nysgerrig: Du sætter en ære i at vide alt om alle vores produkter, så du kan svare på kundernes spørgsmål. Dette vil give kunderne et godt grundlag for at træffe deres valg, og samtidig vil det fremme ekspeditionen, så den næste kunde ikke skal vente længere end nødvendigt. Vi er en stor virksomhed, med få ansatte, så vi løber til tider meget stærkt. Du skal derfor kunne lide at have travlt, og kunne håndtere stressede situationer. Du er god til at bevare overblikket over opgaver og kunder, og kan dermed prioritere mellem opgaverne, eller kunderne. Du skal tale og skrive flydende dansk, og gerne svensk. Straffeattest skal forevises ved samtale. Vi tilbyder En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med dygtige og erfarne medarbejdere Rig mulighed for at være med til at præge din hverdag Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt Vi holder samtaler løbende, og vil ansætte, når vi har fundet den rette kandidat. Send ansøgningen til Personalechef Dennis Larsen, MM Action, Alfarvejen 57, Osted, 4320 Lejre, eller mail til job@mmaction.dk Har du spørgsmål, kan du kontakte Dennis Larsen på 9153174711Jobnetd7156925100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskildeEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøgeEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejre3437550MM Action ApS11Alfarvejen 574320LejreDKDanmark0job@mmaction.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent695469JobNet493183549318351000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7156925https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7156925https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7156925&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7156925&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360168366Dennis Larsenjob@mmaction.dkDKDanmarkDKDanmark329936526Finsktalende Kundeservicemedarbejder - EksportmarkederRobot Finsktalende Kundeservicemedarbejder Eksportmarkeder For Plastmo A S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk. Stillingen: Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa. Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en engageret måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne. Plastmo A S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen. Du kan læse mere om Plastmo A S på www.plastmo.dk Højt serviceniveau Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering. Primære opgaver: Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere Udregning af tilbud samt opfølgning Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning Løbende optimering af arbejdsprocesser Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge Polen Vedligehold af CRM database Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale Booking af transporter Diverse ad hoc opgaver Erfaring: Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling. Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag. Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel Profil: Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og eller engelsk Du ved, at kunden er det primære aktiv Du er lydhør og har en god diplomatisk sans Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines Du kan bevare overblikket, når det går stærkt Du tænder på kundeservice og en travl hverdag Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog. Ansøgningerne håndteres af PEEQ, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket Finsk Kundeservice - Plastmo . Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb. Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 e-mail helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

Finsktalende Kundeservicemedarbejder – Eksportmarkeder

For Plastmo A/S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk.

Stillingen:

Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa.

Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en  engageret  måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne.

Plastmo A/S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen.

Du kan læse mere om Plastmo A/Swww.plastmo.dk

Højt serviceniveau
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.

Primære opgaver:

  • Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere
  • Udregning af tilbud samt opfølgning
  • Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning
  • Løbende optimering af arbejdsprocesser
  • Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge & Polen
  • Vedligehold af CRM database
  • Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale
  • Booking af transporter
  • Diverse ad hoc opgaver

Erfaring:

Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling.

Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.

Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel

Profil:

  • Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og/eller engelsk
  • Du ved, at kunden er det primære aktiv
  • Du er lydhør og har en god diplomatisk sans
  • Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines
  • Du kan bevare overblikket, når det går stærkt
  • Du tænder på kundeservice og en travl hverdag
  • Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere

Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog.

Ansøgningerne håndteres af PEEQ,  og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket  ”Finsk Kundeservice - Plastmo”.

Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.

Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 – e-mail helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

PEEQ ApSRingsted2019-01-28T00:00:002019-03-05T00:00:00
329935417Vi søger kollega til teknisk salgssupportRobot Vi er i hastig udvikling, og søger derfor en ny kollega der kan lide at bruge sin el-tekniske forståelse til at rådgive og vejlede vore kunder til de bedste valg. I tæt samarbejde med afdelingens sælger, som ofte er ude af huset, vil du være en del af en spændende hverdag med industrielle elektronikprodukter, der anvendes i et hav af interessante installationer som køretøjer, havbøjer, vindparker mv. Om dig: Du har en el- eller elektronik teknisk baggrund evt. elektriker, radiomekaniker eller lignende, og du har lyst til at omsætte din viden til reelle løsninger for kunderne, som primært befinder sig i Norden. Opgaverne vil strække sig over kundekontakt, udregning af tilbud og efterfølgende opbygning af kundespecifikke løsninger og her i ligger, at den nødvendige tekniske forståelse er til stede - for at sikre at vi anvender de rigtige komponenter, ordremodtagelse, planlægning af monteringsopgaver her i virksomheden, hands-on arbejde i nogen af monteringsopgaverne, reklamationshåndtering og en række andre forefaldende administrative opgaver - med andre ord en afvekslende hverdag med kontor og praktiske opgaver. Rejseaktivitet kan forekomme både i form af dagsopgaver ude af huset og enkelte overnatninger. Din profil: Du har forståelse for og erfaring med el eller elektronik Du kan lide at hjælpe kunder til de rigtige løsninger Du er energisk, udadvendt og serviceminded Du kan lide at bruge hænderne til montering når det kræves Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, kendskab til svensk og norsk vil være en fordel Du er erfaren bruger af MS Office Du kan arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kolleger Du befinder dig godt i en dynamisk hverdag med mange forskellige opgaver Sådan ansøger du Send din ansøgning med relevante bilag til ansogning@awilco.dk Ansøgningsfrist: 21 2 2019, ansøgninger vil blive behandlet løbende. Tiltrædelse: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Vi er i hastig udvikling, og søger derfor en ny kollega der kan lide at bruge sin el-tekniske forståelse til at rådgive og vejlede vore kunder til de bedste valg. I tæt samarbejde med afdelingens sælger, som ofte er ude af huset, vil du være en del af en spændende hverdag med industrielle elektronikprodukter, der anvendes i et hav af interessante installationer som køretøjer, havbøjer, vindparker mv.

Om dig: Du har en el- eller elektronik teknisk baggrund – evt. elektriker, radiomekaniker eller lignende, og du har lyst til at omsætte din viden til reelle løsninger for kunderne, som primært befinder sig i Norden.

Opgaverne vil strække sig over kundekontakt, udregning af tilbud og efterfølgende opbygning af kundespecifikke løsninger og her i ligger, at den nødvendige tekniske forståelse er til stede - for at sikre at vi anvender de rigtige komponenter, ordremodtagelse, planlægning af monteringsopgaver her i virksomheden, hands-on arbejde i nogen af monteringsopgaverne, reklamationshåndtering og en række andre forefaldende administrative opgaver - med andre ord en afvekslende hverdag med kontor og praktiske opgaver.  Rejseaktivitet kan forekomme – både i form af dagsopgaver ude af huset og enkelte overnatninger.

Din profil:

  • Du har forståelse for og erfaring med el eller elektronik
  • Du kan lide at hjælpe kunder til de rigtige løsninger
  • Du er energisk, udadvendt og serviceminded
  • Du kan lide at bruge hænderne til montering når det kræves
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, kendskab til svensk og norsk vil være en fordel
  • Du er erfaren bruger af MS Office
  • Du kan arbejde selvstændigt – og i tæt samarbejde med dine kolleger
  • Du befinder dig godt i en dynamisk hverdag med mange forskellige opgaver

 

Sådan ansøger du

Send din ansøgning med relevante bilag til ansogning@awilco.dk

 Ansøgningsfrist: 21/2 2019, ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

AWILCO ApSLille Skensved2019-01-03T00:00:002019-02-21T00:00:00
329942321Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SRoskilde2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942286Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHolbæk2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942275Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/STaastrup2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Finsktalende Kundeservicemedarbejder - Eksportmarkeder

PEEQ ApS

Ringsted
Finsktalende Kundeservicemedarbejder Eksportmarkeder For Plastmo A S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, ...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Vi søger kollega til teknisk salgssupport

AWILCO ApS

Lille Skensved
Vi er i hastig udvikling, og søger derfor en ny kollega der kan lide at bruge sin el-tekniske forståelse til at rådgive og vejlede vore kunder til de bedste valg. I tæt samarbejde med afdelingens sælger, som ofte er ude af huset, vil du være en del ...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Roskilde
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Holbæk
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Taastrup
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019