Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgs-butiks assistent til modetøjs forretning

Til vores modetøjs forretning i Holbæk søges detids salgs-butiks assistent til tiltrædelses hurtigst muligt.

Arbejdstiden vil udgøre ca. 15 timer ugentligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330017877Phoenix-2cd6277412019-06-03T00:00:00Salgs-butiks assistent til modetøjs forretning

Til vores modetøjs forretning i Holbæk søges detids salgs-butiks assistent til tiltrædelses hurtigst muligt.

Arbejdstiden vil udgøre ca. 15 timer ugentligt.

2019-06-16T00:50:47.600 Til vores modetøjs forretning i Holbæk søges detids salgs-butiks assistent til tiltrædelses hurtigst muligt. Arbejdstiden vil udgøre ca. 15 timer ugentligt.11jobnet2cd62774100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborg3521251TIPPY RETAIL A/S11Algade 334300HolbækDKDanmark0job@tippy.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent755065JobNet4983929498392910006-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cd62774https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cd62774https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cd62774&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cd62774&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSalgs-butiks assistent til modetøjs forretning12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel361712191Hans Jepsenjob@tippy.dkDKDanmarkDKDanmark330122743Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshopRobot Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop Butiksassistent på 30-37 timer. Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega? Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. En vigtig medarbejder Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer (adskillige timer dagligt), ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod. For at få succes i jobbet er det afgørende at du er: - meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen - bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice - smilende, åben og med en god udstråling og karisma - selvstændig, moden og initiativtagende - Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc. - loyal og fleksibel og vigtigtst af alt mødestabil. Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100 mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en teamplayer . Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 4 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 10 medarbejdere. Løn og ansættelsesforhold Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer. Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende lørdagsfri og hverdagsfri. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00. Ansøgningen I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. februar 2020 eller hurtigst muligt. Ansøgningsfrist Mandag d. 16. december 2019. Vi kan endnu ikke sige hvornår samtaler finder afsted grundet jul og travlhed i butikken hermed. Ansøgning sendes til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.

Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop

 

Butiksassistent på 30-37 timer.

Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega?

Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder  – en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. 

 

 En vigtig medarbejder

Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer (adskillige timer dagligt), ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod.

For at få succes i jobbet er det afgørende at du er:

- meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen

- bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice

- smilende, åben og med en god udstråling og karisma

- selvstændig, moden og initiativtagende

- Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc.

- loyal og fleksibel og vigtigtst af alt – mødestabil.

 

Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100% mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en ”teamplayer”. Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har/har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 4 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 10 medarbejdere.

 

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer.

Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende lørdagsfri og hverdagsfri. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag – fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00.

 

Ansøgningen

 I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. februar  2020 eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist Mandag d. 16. december 2019.

Vi kan endnu ikke sige hvornår samtaler finder afsted grundet jul og travlhed i butikken hermed.

Ansøgning sendes til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.      

Lundemøllen A/SFuglebjerg2019-11-12T00:00:002019-12-16T00:00:00
330134709Salgsassistent til Maxi Zoo i Næstved, 8 timer om ugenRobot Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Næstved. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser. Vi forventer du er: Salgs- og serviceminded Selvstændig og initiativrig Passioneret og hjælpsom Udadvendt og smilende Fleksibel og forandringsparat Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr. Vi har brug for din hjælp ca 8 timer om ugen, og det er primært aften og weekendarbejde, så du vil kunne kombinere dette job med et evt. studie. I ferieperioder vil vi kunne tilbyde dig flere timer. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend. Er du interesseret? Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet. Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr?

Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Næstved.

Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser.

Vi forventer du er:
  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi har brug for din hjælp ca 8 timer om ugen, og det er primært aften og weekendarbejde, så du vil kunne kombinere dette job med et evt. studie. I ferieperioder vil vi kunne tilbyde dig flere timer. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend.

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.

Maxi ZooNæstved2019-12-03T00:00:002019-12-23T00:00:00
330129842SALGSELEV TIL GÅRDBUTIK MED BESKÆFTIGELSE SØGESRobot Har du afsluttet grundforløbet, og vil du prøve kræfter med en alsidig praksis, hvor du lærer mere end at sætte varer på hylderne? Vi søger en kreativ salgselev med interesse for design, dekoration, blomster og en god sans for farve og indretning. Du vil også få mulighed for at øve dig i online markedsføring særligt på Instagram og facebook. Du vil blive en del af det kompetente team på Nygårdens Gårdbutik i Nykøbing Sjælland, som er en socialt ansvarlig virksomhed, hvor borgere med forskellige forudsætninger deltager i beskæftigelse i gårdbutikken og frugtplantagen. Gårdbutikken fungerer på normale forretningsbetingelser, og medarbejderne har en faglig baggrund indenfor salg og blomster. Nygårdens Gårdbutik er en rummelig arbejdsplads med fokus på kvalitet Du skal kunne arbejde hverdage, weekender og helligdage, og du skal have kørekort. Vi vil helst finde en, der kan starte snart, men vi venter gerne på den rette elev. Nygårdens Gårdbutik er en afdeling under REBOA Rehabiliterings- og aktivitetscenter, som du kan læse mere om nedenfor. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Kundekontakt Oprettelse af varer, bestilling af varer, prissætning mm. Daglig egenkontrol Oplæring af indretning, opsætning af varer mm. Pasning af blomster Kreative arbejdsopgaver med blomster og dekorationer Planlægning af kundeaftener, events mm. Promoveringer på sociale medier Vi forventer, at du: Har afsluttet skoleforløbet Er i stand til at arbejde selvstændigt Er ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig Kan kommunikere tydeligt, stille krav og holde strukturen i hverdagen Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt, samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften Kan fremvise straffeattest og kørekort. Vi tilbyder: Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer Faglige ambitioner og engagement En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Jeanett Weinreich i hverdagene fra kl.10-16 på 50600461. Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Motiveret ansøgning og CV sendes til ansoegning@gran-rh.dk hurtigst muligt og senest 19. januar 2019, da samtaler vil foregå løbende. I emnefeltet skrives: Ansøgning salgselev. Om Nygården og REBOA REBOA Rehabiliterings- og aktivitetscenter koordinerer en helhedsorienteret og professionel indsats omkring beskæftigelsen. REBOA har tilbud bestående af beskæftigelse i forskellige socialt ansvarlige virksomheder, STU og ressourceforløb, beskyttet beskæftigelse samt aktivitets- og samværstilbud. REBOA er en del af koncernen Gran Recovery and Health, som også omfatter Granhøjen Specialpsykiatrisk Behandling, Skovhus Privathospital, Mator og I S Kilden. Gran Recovery and Health har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 250 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud, psykiatriske hospital og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland. Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejder tæt sammen med Granhøjen. Læs mere på www.granhøjen.dk.

Har du afsluttet grundforløbet, og vil du prøve kræfter med en alsidig praksis, hvor du lærer mere end at sætte varer på hylderne? 

Vi søger en kreativ salgselev med interesse for design, dekoration, blomster og en god sans for farve og indretning. Du vil også få mulighed for at øve dig i online markedsføring særligt på Instagram og facebook. 

Du vil blive en del af det kompetente team på Nygårdens Gårdbutik i Nykøbing Sjælland, som er en socialt ansvarlig virksomhed, hvor borgere med forskellige forudsætninger deltager i beskæftigelse i gårdbutikken og frugtplantagen.  

Gårdbutikken fungerer på normale forretningsbetingelser, og medarbejderne har en faglig baggrund indenfor salg og blomster. Nygårdens Gårdbutik er en rummelig arbejdsplads med fokus på kvalitet 

Du skal kunne arbejde hverdage, weekender og helligdage, og du skal have kørekort. Vi vil helst finde en, der kan starte snart, men vi venter gerne på den rette elev. 

Nygårdens Gårdbutik er en afdeling under REBOA Rehabiliterings- og aktivitetscenter, som du kan læse mere om nedenfor. 

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

  • Kundekontakt 
  • Oprettelse af varer, bestilling af varer, prissætning mm. 
  • Daglig egenkontrol  
  • Oplæring af indretning, opsætning af varer mm. 
  • Pasning af blomster 
  • Kreative arbejdsopgaver med blomster og dekorationer 
  • Planlægning af kundeaftener, events mm. 
  • Promoveringer på sociale medier 

Vi forventer, at du: 

  • Har afsluttet skoleforløbet 
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt 
  • Er ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig 
  • Kan kommunikere tydeligt, stille krav og holde strukturen i hverdagen 
  • Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt, samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø 
  • Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften 
  • Kan fremvise straffeattest og kørekort. 

Vi tilbyder: 

  • Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer 
  • Faglige ambitioner og engagement 
  • En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Jeanett Weinreich i hverdagene fra kl.10-16 på 50600461. 

Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Motiveret ansøgning og CV sendes til ansoegning@gran-rh.dk hurtigst muligt og senest 19. januar 2019, da samtaler vil foregå løbende. I emnefeltet skrives: Ansøgning salgselev.  

Om Nygården og REBOA 

REBOA Rehabiliterings- og aktivitetscenter koordinerer en helhedsorienteret og professionel indsats omkring beskæftigelsen.  

REBOA har tilbud bestående af beskæftigelse i forskellige socialt ansvarlige virksomheder, STU og ressourceforløb, beskyttet beskæftigelse samt aktivitets- og samværstilbud. 

REBOA er en del af koncernen Gran Recovery and Health, som også omfatter Granhøjen Specialpsykiatrisk Behandling, Skovhus Privathospital, Mator og I/S Kilden. 

Gran Recovery and Health har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 250 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud, psykiatriske hospital og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland. 

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejder tæt sammen med Granhøjen.  

Læs mere på www.granhøjen.dk

GRANHØJEN A/SNykøbing Sj2019-11-25T00:00:002020-01-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop

Lundemøllen A/S

Fuglebjerg
Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop Butiksassistent på 30-37 timer. Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega? Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores we...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Salgsassistent til Maxi Zoo i Næstved, 8 timer om ugen

Maxi Zoo

Næstved
Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Næstved. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder t...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:23. december 2019

SALGSELEV TIL GÅRDBUTIK MED BESKÆFTIGELSE SØGES

GRANHØJEN A/S

Nykøbing Sj
Har du afsluttet grundforløbet, og vil du prøve kræfter med en alsidig praksis, hvor du lærer mere end at sætte varer på hylderne? Vi søger en kreativ salgselev med interesse for design, dekoration, blomster og en god sans for farve og indretning. D...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:16. januar 2020