Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SALGS- OG SERVICEKONSULENT - Vi søger en person med håndværksmæssig baggrund til salg og service - herunder at optimere driften af dampkedler, kølesystemer og fjernvarmeanlæg

Stillingsbeskrivelse:
Du arbejder meget selvstændigt i denne spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde både som salgs- og servicetekniker. Du får god mulighed for at være med til både at skabe succes for virksomheden og samtidig være med til på et højere plan at gøre en forskel for at skabe et renere og bedre miljø nu og i fremtiden. 

Du repræsenterer en af de førende virksomheder indenfor industriel vandbehandling, der med sine unikke kemiske produkter til vandbehandling i industrien har stor succes indenfor sit felt. Ønsker du at blive en del af denne succes, der forventes at blive endnu større i fremtiden, er muligheden nu tilstede. 

Som den ansvarlige for både salget og for leveringen af serviceydelser til bryggerier, kraftvarme- og fjernvarmeværker, frysehuse, foderfabrikker, vaskerier og store industrier beliggende Midt- og Nordjylland, har du hele det marked som din ”legeplads”. 

Der vil være en portefølje af eksisterende kunder, som du starter med at servicere og udbygge relationerne til. Efterfølgende og sammenkoblet med din løbende uddannelse/træning, er det bare at komme der ud af, med massevis af kundebesøg i regionen. Dette både hos de eksisterende, men også de mange potentielle kundeemner. 

Du arbejder med udgangspunkt fra din hjemmearbejdsplads, men forventes at være ude hos kunderne det meste af dagen, hvor du bruger tiden på at opsøge og opbygge gode relationer til kunderne. 

Du forstår at skabe de gode kunderelationer bl.a. ved at videreformidle din store viden om produkterne både i forbindelse med salget, men også når du går ud og yder service på anlæggene. 

Løn:
Du vil få løn efter kvalifikationer samt pension, gulpladebil, sundhedsforsikring m.v.

Egenskaber:
Du er en målrettet og resultatsøgende person, der er god til at skabe, opbygge og vedligeholde gode kunderelationer. 
Du har en systematisk tilgang til arbejdet, og mestrer både teknisk rådgivning og salg på en og samme tid.

For dig er det de gode resultater der tæller, og du er derfor både forretningsorienteret og en døråbner, der arbejder vedholdende og ihærdigt for at nå dine mål. 
Derudover er du god til at tale med alle typer mennesker. 

Erhvervserfaring:
Vi forventer, at du har erfaring med det industrielle B2B-marked, og at du har beskæftiget dig med teknisk rådgivning og salg af tekniske løsninger.

Uddannelser:
Du har en håndværksmæssig baggrund/erfaring, som elektriker, VVSer eller måske smed, da du forventes at kunne forstå og se sammenhænge på tekniske anlæg (pumper/rør/kedler/kølesystemer mv) og være hands-on. 
Mulighederne er flere og du kan have oparbejdet din tekniske viden på anden vis. 

Sprogkundskaber / IT:
Du kan dansk i skrift og tale og du kan klare dig på engelsk. Det forventes, at du er vant til at arbejde med IT.

Du tilbydes:
En selvstændig stilling, i en velkonsolideret og succesfuld virksomhed, hvor alle arbejder med frihed under ansvar. 
Du planlægger selv din arbejdsdag og man forventer, at du selv planlægger og styrer din arbejdstid. 
Grundig træning/uddannelse indenfor en spændende branche, hvor der i fremtiden kun bliver et større og større behov for din/vores viden og knowhow. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330080654Phoenix-9b01975812019-08-29T00:00:00SALGS- OG SERVICEKONSULENT - Vi søger en person med håndværksmæssig baggrund til salg og service - herunder at optimere driften af dampkedler, kølesystemer og fjernvarmeanlæg

Stillingsbeskrivelse:
Du arbejder meget selvstændigt i denne spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde både som salgs- og servicetekniker. Du får god mulighed for at være med til både at skabe succes for virksomheden og samtidig være med til på et højere plan at gøre en forskel for at skabe et renere og bedre miljø nu og i fremtiden. 

Du repræsenterer en af de førende virksomheder indenfor industriel vandbehandling, der med sine unikke kemiske produkter til vandbehandling i industrien har stor succes indenfor sit felt. Ønsker du at blive en del af denne succes, der forventes at blive endnu større i fremtiden, er muligheden nu tilstede. 

Som den ansvarlige for både salget og for leveringen af serviceydelser til bryggerier, kraftvarme- og fjernvarmeværker, frysehuse, foderfabrikker, vaskerier og store industrier beliggende Midt- og Nordjylland, har du hele det marked som din ”legeplads”. 

Der vil være en portefølje af eksisterende kunder, som du starter med at servicere og udbygge relationerne til. Efterfølgende og sammenkoblet med din løbende uddannelse/træning, er det bare at komme der ud af, med massevis af kundebesøg i regionen. Dette både hos de eksisterende, men også de mange potentielle kundeemner. 

Du arbejder med udgangspunkt fra din hjemmearbejdsplads, men forventes at være ude hos kunderne det meste af dagen, hvor du bruger tiden på at opsøge og opbygge gode relationer til kunderne. 

Du forstår at skabe de gode kunderelationer bl.a. ved at videreformidle din store viden om produkterne både i forbindelse med salget, men også når du går ud og yder service på anlæggene. 

Løn:
Du vil få løn efter kvalifikationer samt pension, gulpladebil, sundhedsforsikring m.v.

Egenskaber:
Du er en målrettet og resultatsøgende person, der er god til at skabe, opbygge og vedligeholde gode kunderelationer. 
Du har en systematisk tilgang til arbejdet, og mestrer både teknisk rådgivning og salg på en og samme tid.

For dig er det de gode resultater der tæller, og du er derfor både forretningsorienteret og en døråbner, der arbejder vedholdende og ihærdigt for at nå dine mål. 
Derudover er du god til at tale med alle typer mennesker. 

Erhvervserfaring:
Vi forventer, at du har erfaring med det industrielle B2B-marked, og at du har beskæftiget dig med teknisk rådgivning og salg af tekniske løsninger.

Uddannelser:
Du har en håndværksmæssig baggrund/erfaring, som elektriker, VVSer eller måske smed, da du forventes at kunne forstå og se sammenhænge på tekniske anlæg (pumper/rør/kedler/kølesystemer mv) og være hands-on. 
Mulighederne er flere og du kan have oparbejdet din tekniske viden på anden vis. 

Sprogkundskaber / IT:
Du kan dansk i skrift og tale og du kan klare dig på engelsk. Det forventes, at du er vant til at arbejde med IT.

Du tilbydes:
En selvstændig stilling, i en velkonsolideret og succesfuld virksomhed, hvor alle arbejder med frihed under ansvar. 
Du planlægger selv din arbejdsdag og man forventer, at du selv planlægger og styrer din arbejdstid. 
Grundig træning/uddannelse indenfor en spændende branche, hvor der i fremtiden kun bliver et større og større behov for din/vores viden og knowhow. 

2019-10-25T00:51:18.497 Stillingsbeskrivelse:Du arbejder meget selvstændigt i denne spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde både som salgs- og servicetekniker. Du får god mulighed for at være med til både at skabe succes for virksomheden og samtidig være med til på et højere plan at gøre en forskel for at skabe et renere og bedre miljø nu og i fremtiden. Du repræsenterer en af de førende virksomheder indenfor industriel vandbehandling, der med sine unikke kemiske produkter til vandbehandling i industrien har stor succes indenfor sit felt. Ønsker du at blive en del af denne succes, der forventes at blive endnu større i fremtiden, er muligheden nu tilstede. Som den ansvarlige for både salget og for leveringen af serviceydelser til bryggerier, kraftvarme- og fjernvarmeværker, frysehuse, foderfabrikker, vaskerier og store industrier beliggende Midt- og Nordjylland, har du hele det marked som din legeplads . Der vil være en portefølje af eksisterende kunder, som du starter med at servicere og udbygge relationerne til. Efterfølgende og sammenkoblet med din løbende uddannelse træning, er det bare at komme der ud af, med massevis af kundebesøg i regionen. Dette både hos de eksisterende, men også de mange potentielle kundeemner. Du arbejder med udgangspunkt fra din hjemmearbejdsplads, men forventes at være ude hos kunderne det meste af dagen, hvor du bruger tiden på at opsøge og opbygge gode relationer til kunderne. Du forstår at skabe de gode kunderelationer bl.a. ved at videreformidle din store viden om produkterne både i forbindelse med salget, men også når du går ud og yder service på anlæggene. Løn:Du vil få løn efter kvalifikationer samt pension, gulpladebil, sundhedsforsikring m.v. Egenskaber:Du er en målrettet og resultatsøgende person, der er god til at skabe, opbygge og vedligeholde gode kunderelationer. Du har en systematisk tilgang til arbejdet, og mestrer både teknisk rådgivning og salg på en og samme tid.For dig er det de gode resultater der tæller, og du er derfor både forretningsorienteret og en døråbner, der arbejder vedholdende og ihærdigt for at nå dine mål. Derudover er du god til at tale med alle typer mennesker. Erhvervserfaring:Vi forventer, at du har erfaring med det industrielle B2B-marked, og at du har beskæftiget dig med teknisk rådgivning og salg af tekniske løsninger. Uddannelser:Du har en håndværksmæssig baggrund erfaring, som elektriker, VVSer eller måske smed, da du forventes at kunne forstå og se sammenhænge på tekniske anlæg (pumper rør kedler kølesystemer mv) og være hands-on. Mulighederne er flere og du kan have oparbejdet din tekniske viden på anden vis. Sprogkundskaber IT:Du kan dansk i skrift og tale og du kan klare dig på engelsk. Det forventes, at du er vant til at arbejde med IT. Du tilbydes:En selvstændig stilling, i en velkonsolideret og succesfuld virksomhed, hvor alle arbejder med frihed under ansvar. Du planlægger selv din arbejdsdag og man forventer, at du selv planlægger og styrer din arbejdstid. Grundig træning uddannelse indenfor en spændende branche, hvor der i fremtiden kun bliver et større og større behov for din vores viden og knowhow.11jobnet9b019758100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-24T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3596484PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 813460BirkerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent814767JobNet5036690503669010029-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b019758https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b019758https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b019758&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b019758&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSALGS- OG SERVICEKONSULENT - Vi søger en person med håndværksmæssig baggrund til salg og service - herunder at optimere driften af dampkedler, kølesystemer og fjernvarmeanlæg12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362484260noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330123963danbolig Bagsværd søger SalgstraineeProfile Skal du være en del af danbolig Holm Hauberg ? Vi søger en M K til en ledig stilling som Salgstrainee. Du har erfaring med salg og eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæder. Du vil blive en del af et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på 40 medarbejdere fordelt på 8 butikker i København, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet, troværdighed og hårdt arbejde er en selvfølge. DU SKAL LÆRE OG VIL FÅ FØLGENDE OPGAVER:Indsigt i sagsbehandling fra ejendommen kommer til salg og til den er solgt og sagen er afsluttet.Kundebetjening i forretning og pr. telefon.Annoncestyring.Kommissionering og salg af villaer og ejerlejligheder.Opsøgende salg.VI FORVENTER, AT DU:Kan lide udfordringer. Har en god ordenssans. Er kundeorienteret og kan skabe tillid.Kan arbejde selvstændigt.Er velformuleret i skrift og tale og er fortrolig med brug af PC på brugerniveau, samt finder det naturligt at følge vores uddannelsesaktiviteter i danbolig.Du er indstillet på weekendarbejde.Er villig til at yde en engageret indsats og er indstillet på fleksible arbejdstider.Det er desuden krav at du har kørekort og bil.VI TILBYDER:Uddannelse på kontoret og i marken.En spændende, travl og afvekslende hverdag med selvstændige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil i en seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere.HVIS DU ER INTERESSERET:Send din ansøgning og dit CV via knappen Send ansøgning . Ansøgningen vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt, og kun ansøgere som tilbydes en samtale, vil modtage skriftligt svar fra os. Se mere på vores ansøgersite: https: danbolig-holmhauberg.ofir.com
Skal du være en del af danbolig Holm & Hauberg ?

Vi søger en M/K til en ledig stilling som Salgstrainee.

Du har erfaring med salg og/eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæder. Du vil blive en del af et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på 40 medarbejdere fordelt på 8 butikker i København, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet, troværdighed og hårdt arbejde er en selvfølge.

DU SKAL LÆRE OG VIL FÅ FØLGENDE OPGAVER:
  • Indsigt i sagsbehandling fra ejendommen kommer til salg og til den er solgt og sagen er afsluttet.
  • Kundebetjening i forretning og pr. telefon.
  • Annoncestyring.
  • Kommissionering og salg af villaer og ejerlejligheder.
  • Opsøgende salg.
VI FORVENTER, AT DU:
  • Kan lide udfordringer. Har en god ordenssans. Er kundeorienteret og kan skabe tillid.
  • Kan arbejde selvstændigt.
  • Er velformuleret i skrift og tale og er fortrolig med brug af PC på brugerniveau, samt finder det naturligt at følge vores uddannelsesaktiviteter i danbolig.
  • Du er indstillet på weekendarbejde.
  • Er villig til at yde en engageret indsats og er indstillet på fleksible arbejdstider.
  • Det er desuden krav at du har kørekort og bil.
VI TILBYDER:
  • Uddannelse på kontoret og i marken.
  • En spændende, travl og afvekslende hverdag med selvstændige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil i en seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere.
HVIS DU ER INTERESSERET:
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning". Ansøgningen vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt, og kun ansøgere som tilbydes en samtale, vil modtage skriftligt svar fra os.

Se mere på vores ansøgersite: https://danbolig-holmhauberg.ofir.com

ORS/Small/8e838ba0_logo.pngdanbolig - Holm & HaubergBagsværd2019-12-10T00:00:002019-12-27T00:00:00
330117388Account Manager / Sælger - med overbevisende huntergenProfile Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, og brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet? Så læs med her. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. For at fortsætte den positive vækst har vi brug for endnu en talentfuld Account Manager. Om jobbetDu bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Din opgave bliver at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder, for at tilbyde dem løsninger inden for jobannoncering og employer branding og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter. Dine primære opgaver bliver:Rådgivning og salg af jobannoncering til små og mellemstore virksomhederOpbygning og videreudvikling af kundeporteføljeTil at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald. Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante. Om digDu har et højt drive, arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning. Jobbet er for dig der:Kan sælge via telefonenEr udadvendt og har en sælgende profilEr resultatorienteret og brænder for salgHar et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nejHar et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaverErfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til dine opgaver. Vil du med på rejsen?MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk. Hos os får du:Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeserEn Great Place To Work-certificeret arbejdspladsEn god sundheds- og pensionsordningEn lækker kantineordning fra MeyersKontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladserMotionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamtureHvad nu?Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Se mere på vores ansøgersite: https: karriere.ofir.com
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, og brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet? Så læs med her.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. For at fortsætte den positive vækst har vi brug for endnu en talentfuld Account Manager.

Om jobbet
Du bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Din opgave bliver at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder, for at tilbyde dem løsninger inden for jobannoncering og employer branding – og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter.

Dine primære opgaver bliver:
  • Rådgivning og salg af jobannoncering til små og mellemstore virksomheder
  • Opbygning og videreudvikling af kundeportefølje
Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.

Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.

Om dig
Du har et højt drive, arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning.

Jobbet er for dig der:
  • Kan sælge via telefonen
  • Er udadvendt og har en sælgende profil
  • Er resultatorienteret og brænder for salg
  • Har et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nej
  • Har et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaver
Erfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til dine opgaver.

Vil du med på rejsen?
MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk.

Hos os får du:
  • Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeser
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • En god sundheds- og pensionsordning
  • En lækker kantineordning fra Meyers
  • Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
Hvad nu?
Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen ”Send ansøgning”. Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com

ORS/Small/fde9ff6f_logo.pngOfir A/SSøborg2019-11-19T00:00:002019-12-18T00:00:00
330129820Kørende sælgerRobot Kunne du tænke dig at arbejde som kørende sælger med frihed under ansvar? Er du god til at skabe tillid? Er du menneskekender? Hvis du kan se dig selv skabe din egen hverdag, og brænder du for at skabe resultater, så er dette en oplagt mulighed. Vi søger er kørende sælger, som skal sælge hjælpemidler til ældre (med fokus på hvilestole) til beboere på plejehjem, private hjem samt B2B til institutioner. Arbejdsområderne er: Salg af hjælpemidler specielt hvilestole til private i deres eget hjem Salg af hjælpemidler til private ved institutionsarrangementer Salg af hjælpemidler til institutioner (f.eks. plejehjem, hospice osv.) Telefonisk kontakt til kunder Planlægning og gennemføring salgsarbejdet, herunder rapportering, udarbejdelse af tilbud samt opfølgning Kvalifikationer og kompetencer: Du er tillidsvækkende Du er god til at snakke med ældre og seniorer Du trives i en flexibel hverdag Du brænder for at skabe resultater inden for salg Du har erfaring med salg Du kan køre en større varebil (kræver almindeligt B-kørekort til personbil) Vi tilbyder: Grundløn med provision En flexibel hverdag og frihed under ansvar Et godt arbejdsmiljø i en familevirksomhed Har ovenstående fanget din interesse? Kontakt Steffen Wedege på sw@seniorshop.dk Praktiske oplysninger Ansøgningsfrist: Ansøgninger behandles løbende Fuldtidsstilling 37 timer ugen.

Kunne du tænke dig at arbejde som kørende sælger med frihed under ansvar? Er du god til at skabe tillid? Er du menneskekender?

Hvis du kan se dig selv skabe din egen hverdag, og brænder du for at skabe resultater, så er dette en oplagt mulighed. Vi søger er kørende sælger, som skal sælge hjælpemidler til ældre (med fokus på hvilestole) til beboere på plejehjem, private hjem samt B2B til institutioner.

Arbejdsområderne er:

  • Salg af hjælpemidler – specielt hvilestole – til private i deres eget hjem
  • Salg af hjælpemidler til private ved institutionsarrangementer
  • Salg af hjælpemidler til institutioner (f.eks. plejehjem, hospice osv.)
  • Telefonisk kontakt til kunder
  • Planlægning og gennemføring salgsarbejdet, herunder rapportering, udarbejdelse af tilbud samt opfølgning

Kvalifikationer og kompetencer:

  • Du er tillidsvækkende
  • Du er god til at snakke med ældre og seniorer
  • Du trives i en flexibel hverdag
  • Du brænder for at skabe resultater inden for salg
  • Du har erfaring med salg
  • Du kan køre en større varebil (kræver almindeligt B-kørekort til personbil)

Vi tilbyder:

  • Grundløn med provision
  • En flexibel hverdag og frihed under ansvar
  • Et godt arbejdsmiljø i en familevirksomhed

Har ovenstående fanget din interesse? Kontakt Steffen Wedege på sw@seniorshop.dk

Praktiske oplysninger
Ansøgningsfrist: Ansøgninger behandles løbende

Fuldtidsstilling 37 timer/ugen.

SENIORSHOP ApSHerlev2019-11-25T00:00:002020-01-16T00:00:00
330111212Solution Sales Specialist - Azure Application DevelopmentRobot Azure is the most innovative cloud platform in computing today and Microsoft is hiring a Specialist for Azure Application Development. As a Specialist, you will be working in our enterprise sales organization helping our most important customers become successful in their cloud journey. You will lead the technical discussions for application and infrastructure related workloads in your assigned accounts. You will be a trusted advisor and a cloud application development subject matter expert. You will work within a virtual team of technical, partner and consulting resources to help educate your customers at a technical level, demonstrate and prove our solutions, to win the technical decision. Being part of this team will allow you to maintain and develop your deep technical expertise across Microsoft and non-Microsoft cloud-based application development technologies. Responsibilities 40 of your time will be spent with customers identifying and surfacing new projects that align with the customer s business strategy. 40 of your time will be spent on being the key technical leader, trusted advisor and influencer in shaping customer decisions to buy, architect and adopt Microsoft Application Development solutions. You will own winning the technical decision at customers for sales opportunities and usage scenarios, through tailoring your message, bringing ideas to customers, engaging with them to show our technology differentiation, and guiding them in decision making. You will lead presentations, demonstrations and architecture design sessions to explain, demonstrate, and prove to our largest customers the capabilities of Microsoft s products and services, and how we can make their businesses more successful. 20 of your time will be spent on influencing the Microsoft Application Development platform go to market strategies by providing feedback to sales, marketing, and engineering on current and future product requirements and sales blockers you encounter. Sharing practical knowledge with partners to drive the sale, deployment, and adoption of Microsoft solutions. You will stay sharp, attaining and maintaining required certifications. You will be recognized for sharing, learning and driving individual work that all result in business impact for customers, partners and within Microsoft. We encourage thought leadership and leadership from every employee and we encourage all our employees to continuously maintain and enhance their technical, sales, professional skills and competitive readiness. Qualifications Problem Solver. Ability to solve customer problems through cloud technologies, specifically solutions related to cloud native apps containers serverless, microservices, migration to cloud Application development platform experience on public clouds and or Azure in development languages such as Java, JavaScript, Python, PHP, C , Node.JS targeting Android, iOS, Linux, Windows, public clouds or Azure. Experience of scalable architectures using Azure App Service, API management, serverless technologies, container orchestration (e.g. AKS, Kubernetes, Red Hat OpenShift, Pivotal Cloud Foundry etc.), microservice frameworks etc. Software development practices like DevOps and CI CD tool chains (i.e. Jenkins, Spinnaker, Azure DevOps, GitHub). Knowledge of cloud development platforms Certification in the following technologies preferred: Cloud, mobile, web application development, cloud-native application architecture (i.e. containers, microservices, API management), modern software development techniques like DevOps and CI CD tool chains (i.e. Jenkins, Spinnaker, Azure developer services, GitHub) and container orchestration systems (i.e. Docker, Kubernetes, Red Hat OpenShift, Cloud Foundry, Azure Kubernetes Service, GitHub). Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.

Azure is the most innovative cloud platform in computing today and Microsoft is hiring a Specialist for Azure Application Development.

 

As a Specialist, you will be working in our enterprise sales organization helping our most important customers become successful in their cloud journey. You will lead the technical discussions for application and infrastructure related workloads in your assigned accounts. You will be a trusted advisor and a cloud application development subject matter expert. You will work within a virtual team of technical, partner and consulting resources to help educate your customers at a technical level, demonstrate and prove our solutions, to win the technical decision. Being part of this team will allow you to maintain and develop your deep technical expertise across Microsoft and non-Microsoft cloud-based application development technologies.

Responsibilities

  • 40% of your time will be spent with customers identifying and surfacing new projects that align with the customer’s business strategy. 
  • 40% of your time will be spent on being the key technical leader, trusted advisor and influencer in shaping customer decisions to buy, architect and adopt Microsoft Application Development solutions. You will own winning the technical decision at customers for sales opportunities and usage scenarios, through tailoring your message, bringing ideas to customers, engaging with them to show our technology differentiation, and guiding them in decision making. You will lead presentations, demonstrations and architecture design sessions to explain, demonstrate, and prove to our largest customers the capabilities of Microsoft's products and services, and how we can make their businesses more successful.
  • 20% of your time will be spent on influencing the Microsoft Application Development platform go to market strategies by providing feedback to sales, marketing, and engineering on current and future product requirements and sales blockers you encounter. Sharing practical knowledge with partners to drive the sale, deployment, and adoption of Microsoft solutions. You will stay sharp, attaining and maintaining required certifications. You will be recognized for sharing, learning and driving individual work that all result in business impact for customers, partners and within Microsoft.  We encourage thought leadership and leadership from every employee and we encourage all our employees to continuously maintain and enhance their technical, sales, professional skills and competitive readiness.

Qualifications

  • Problem Solver. Ability to solve customer problems through cloud technologies, specifically solutions related to cloud native apps – containers & serverless, microservices, migration to cloud
  • Application development platform experience on public clouds and/or Azure in development languages such as Java, JavaScript, Python, PHP, C#, Node.JS targeting Android, iOS, Linux, Windows, public clouds or Azure.
  • Experience of scalable architectures using Azure App Service, API management, serverless technologies, container orchestration (e.g.  AKS, Kubernetes, Red Hat OpenShift, Pivotal Cloud Foundry etc.), microservice frameworks etc.
  • Software development practices like DevOps and CI/CD tool chains (i.e. Jenkins, Spinnaker, Azure DevOps, GitHub).
  • Knowledge of cloud development platforms
  • Certification in the following technologies preferred: Cloud, mobile, web application development, cloud-native application architecture (i.e. containers, microservices, API management), modern software development techniques like DevOps and CI/CD tool chains (i.e. Jenkins, Spinnaker, Azure developer services, GitHub) and container orchestration systems (i.e. Docker, Kubernetes, Red Hat OpenShift, Cloud Foundry, Azure Kubernetes Service, GitHub).

 

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. 

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-11-18T00:00:002019-12-13T00:00:00
330108767Salgskonsulent byggebranchenRobot Til distrikt Sjælland søger vi en salgskonsulent med talent for salgsoptimering hos en af vores kunder. Du kender byggebranchen indefra, er stærk i at opbygge relationer og er generelt drevet af et hunter-gen ud over det sædvanlige. Om dig Til denne stilling går vi målrettet efter en resultatorienteret salgskonsulent, der har byggebranchen som sin hjemmebane. Vi søger dig, der befinder sig godt i bilen på kundebesøg over hele Sjælland, hvor du sælger produkter indenfor vådrumsmaterialer og beton. En stor del af opgaven er rådgivning, så du skal have en baggrund indenfor faget. Du har et højt personligt drive, solid byggeteknisk forståelse og forstår at opbygge og vedligeholde relationer blandt entreprenører, arkitekter, byggemarkeder, boligselskaber mv. Du har erfaring med opsøgende salg og kan dokumentere salgsresultater fra din hidtidige karriere, hvor du har stået for at opbygge solide relationer. Du får et stærkt produktsortiment i denne stilling, som du via dit købmandskab sætter effektivt ind på det danske marked. Nogle af produktlinjerne er velkendte i Danmark og fælles for samtlige produkter er, at de kommer fra internationale leverandører, som er globalt førende indenfor byggematerialer. Du skal kunne planlægge en effektiv hverdag, hvor du får det maximale ud af den tid, du kører rundt til kunder. Der er som udgangspunkt beregnet en dag om ugen på kontoret, hvor du får sparring med kollegaer og kan planlægge resten af ugens salgsdage Din baggrund kan evt. være en uddannelse indenfor byggebranchen suppleret med salgserfaring. Vi vægter ikke din uddannelsesmæssige baggrund højt, men udvælger ud fra personligt drive og byggeteknisk forståelse. Helt basalt skal du konkret vide, hvordan hverdagen ser ud som hunter. Dine vigtigste kvalifikationer: Byggeteknisk forståelse Salgserfaring Hunterprofil Højt personligt drive Resultatorienteret Relationsskabende Humor og højt energiniveau Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV på dansk sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-1921KL i emnefeltet. Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at ringe til den ansvarlige headhunter for denne stilling: Charlotte Schimmelmann tlf 4090 3700. Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymitet er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os. Udvælgelseskriterier I udvælgelsen vægter vi salgsdrive som den vigtigste egenskab. Det er mest af alt personligheden vi udvælger efter så vi håber din ansøgning og CV vil afspejle det. Desuden tæller byggeteknisk forståelse højt i denne stilling. Det er en forudsætning for at komme i betragtning, at du som minimum behersker dansk på højt niveau i skrift og tale. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

Til distrikt Sjælland søger vi en salgskonsulent med talent for salgsoptimering hos en af vores kunder. Du kender byggebranchen indefra, er stærk i at opbygge relationer og er generelt drevet af et hunter-gen ud over det sædvanlige.

Om dig

Til denne stilling går vi målrettet efter en resultatorienteret salgskonsulent, der har byggebranchen som sin hjemmebane. Vi søger dig, der befinder sig godt i bilen på kundebesøg over hele Sjælland, hvor du sælger produkter indenfor vådrumsmaterialer og beton. En stor del af opgaven er rådgivning, så du skal have en baggrund indenfor faget.

Du har et højt personligt drive, solid byggeteknisk forståelse og forstår at opbygge og vedligeholde relationer blandt entreprenører, arkitekter, byggemarkeder, boligselskaber mv.

Du har erfaring med opsøgende salg og kan dokumentere salgsresultater fra din hidtidige karriere, hvor du har stået for at opbygge solide relationer.

Du får et stærkt produktsortiment i denne stilling, som du via dit købmandskab sætter effektivt ind på det danske marked. Nogle af produktlinjerne er velkendte i Danmark og fælles for samtlige produkter er, at de kommer fra internationale leverandører, som er globalt førende indenfor byggematerialer.

Du skal kunne planlægge en effektiv hverdag, hvor du får det maximale ud af den tid, du kører rundt til kunder. Der er som udgangspunkt beregnet en dag om ugen på kontoret, hvor du får sparring med kollegaer og kan planlægge resten af ugens salgsdage

Din baggrund kan evt. være en uddannelse indenfor byggebranchen suppleret med salgserfaring. Vi vægter ikke din uddannelsesmæssige baggrund højt, men udvælger ud fra personligt drive og byggeteknisk forståelse. Helt basalt skal du konkret vide, hvordan hverdagen ser ud som hunter.

Dine vigtigste kvalifikationer:

  • Byggeteknisk forståelse
  • Salgserfaring
  • Hunterprofil
  • Højt personligt drive
  • Resultatorienteret
  • Relationsskabende
  • Humor og højt energiniveau

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV på dansk sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-1921KL i emnefeltet.

Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at ringe til den ansvarlige headhunter for denne stilling: Charlotte Schimmelmann tlf 4090 3700.

Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymitet er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os.

Udvælgelseskriterier

I udvælgelsen vægter vi salgsdrive som den vigtigste egenskab. Det er mest af alt personligheden vi udvælger efter så vi håber din ansøgning og CV vil afspejle det. Desuden tæller byggeteknisk forståelse højt i denne stilling.

Det er en forudsætning for at komme i betragtning, at du som minimum behersker dansk på højt niveau i skrift og tale.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

HeadhunterneLynge2019-10-18T00:00:002019-12-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

danbolig Bagsværd søger Salgstrainee

danbolig - Holm & Hauberg

Bagsværd
Skal du være en del af danbolig Holm Hauberg ? Vi søger en M K til en ledig stilling som Salgstrainee. Du har erfaring med salg og eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæ...
Indrykket:10. december 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Account Manager / Sælger - med overbevisende huntergen

Ofir A/S

Søborg
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, o...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:18. december 2019

Kørende sælger

SENIORSHOP ApS

Herlev
Kunne du tænke dig at arbejde som kørende sælger med frihed under ansvar? Er du god til at skabe tillid? Er du menneskekender? Hvis du kan se dig selv skabe din egen hverdag, og brænder du for at skabe resultater, så er dette en oplagt mulighed. Vi ...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:16. januar 2020

Solution Sales Specialist - Azure Application Development

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Azure is the most innovative cloud platform in computing today and Microsoft is hiring a Specialist for Azure Application Development. As a Specialist, you will be working in our enterprise sales organization helping our most important customers bec...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Salgskonsulent byggebranchen

Headhunterne

Lynge
Til distrikt Sjælland søger vi en salgskonsulent med talent for salgsoptimering hos en af vores kunder. Du kender byggebranchen indefra, er stærk i at opbygge relationer og er generelt drevet af et hunter-gen ud over det sædvanlige. Om dig Til denne...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019