Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgs- og Servicekoordinator med lederpotentiale

Er du en dygtig og struktureret sælger, der proaktivt kan eksekvere og afslutte salget? Trives du med salgsprocesser fra start til slut i et højt tempo? Har du interesse for god service, og kan du være bindeled mellem et team og ledelsen? Så er du formentlig den rette, vi leder efter!

 

Virksomheden

Kronings ApS er en specialiseret virksomhed, der producerer og distribuerer tekniske produkter indenfor RV, Marine og Industry sektoren. Virksomheden er global og beskæftiger ca. 70 medarbejdere fordelt i henholdsvis Esbjerg og Ning-bo Kina.

 

Ved Kronings ApS bliver du en del af et dedikeret team, hvor der er højt til loft, plads til humor, og hvor man behandler hinanden med respekt. Vi tror på en uformel og flad organisation, hvor vi ser punktlighed, rettidig omhu og et godt samarbejde skabe vejen til fælles succes.

 

Salg og samarbejde på tværs af værdikæden

Som teamkoordinator bliver du en del af virksomhedens salgs- og serviceafdeling. Her vil du få ansvaret for at koordinere alle interne salgsopgaver samt sikre, at aktiviteter bliver fulgt til dørs. Du kommer til at følge ordrerne fra start til slut og vejlede kunder omkring løsninger og muligheder i forbindelse med produktprogrammet. Du får gennem dialog med produktionen og lageret sikret, at ordrerne registreres korrekt, ligesom alle stamdata løbende bliver vedligeholdt korrekt. Som teamansvarlig yder du support til de interne sælgere i forbindelse med tilbud, ordreopfølgning og lignende.

 

Udadvendt koordinator

Dine kvalifikationer har du opnået gennem nogle års erfaring fra lignende stillinger, med faglige afsæt og erfaringer indenfor salg, service og kommunikation. Af type er du lidt af en selvstarter, der kan gå forrest og kan danne sig et overblik over de samlede opgaver og processer. Vigtigst af alt er dog din evne til at koordinere, eksekvere og afslutte et salg enten internt i huset eller ude ved et besøg hos en kunde. Vi ser gerne, at du har erfaringer med Navision, der anvendes som ERP-system, samt har indgående forståelse for Microsoft Office programmer.

 

Som person er du udadvendt, struktureret, omhyggelig og detaljeorienteret. Du trives i et dynamisk miljø med højt tempo, hvor ikke to dage er ens. Du motiveres af at være i en selvstændig position med egne ansvarsområder. Det er et krav, at du foruden dansk, kan kommunikere sikkert på engelsk og gerne tysk (ikke et krav), idet virksomheden opererer på et globalt marked.

 

Send din ansøgning allerede i dag, idet vi løbende vil afholde samtaler, men gerne venter på den rette person. Al henvendelse behandles fortroligt.

 

Send din ansøgning mærket ”Intern salgskoordinator“ på mail til job@kronings.com. For yderligere information kontakt venligst CSO, Klaus Rasmussen på telefon 5230 2966. 

 

Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.