Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgs supporter

Kan du lide at håndtere mange forskellige aspekter af kundehåndtering? Vil du gerne hjælpe os med at yde fremragende service og support til vores softwareprodukter? Og er det vigtigt for dig, at være en del af et dynamisk og sprudlende team? Hvis ja, kan vi tilbyde dig en udfordrende position, gode kolleger og muligheden for at forme og udvikle dit job i et virkelig internationalt firma - engageret i at løse verdens udfordringer i vandmiljøer?

Ansvar og udfordringer

Du vil være en del af et dedikeret team med 3-4 kolleger, hvis kompetencer spænder fra at administrere kundeoplysninger til at håndtere lincens vedligeholdelse. Du vil også skulle arbejde tæt sammen med vores team i Tjekkiet og andre kolleger globalt, der beskæftiger sig med salgsaktiviteter.Ansvaret og udfordringerne i jobbet er typisk:

  • Håndter hele salgsprocessen fra leads til fakturaer og til levering
  • Supportere med agentaftaler og kundeaftaler
  • Lave salgsrapporter
  • Deltage i fornyelsen og vedligeholdelse af software licensaftaler
  • Udføre kundesupport til installation og licensproblemer
  • Hjælpe kollegaer over hele verden, fordi du vil være ekspert
     

Kvalifikationer og personlige kompetencer

Vi leder efter en ny kollega, der vil være en del af vores sprudlende team. Hvis du kan genkende dig selv i størstedelen af punkterne nedenfor håber vi at høre fra dig:

  • Du har dokumenteret erfaring med at arbejde med salgs support i et internationalt miljø
  • Du er serviceindstillet og har en fleksibel tilgang og gode interpersonelle færdigheder.
  • Selvmotiveret med evnen til at arbejde uden direkte styring af ledelsen
  • Du har stærke kommunikationsfærdigheder på engelsk og dansk
  • Du har opmærksomhed på detaljer og kvalitet - du er struktureret og har evnen til at multi-taske
  • Det ville være en fordel, hvis du har grundlæggende kendskab til Maconomy og / eller Dynamics 365 eller lignende systemer
     

Vi tilbyder

At arbejde hos DHI betyder at være en del af en formålsdrevet organisation, der er verdens førende indenfor løsninger af verdens udfordringer i vandmiljøet. Vi er et globalt firma med kontorer i hele verdenen, og med mange dedikerede multikulturelle kollegaer. Det som kendtegner os alle på tværs af lande grænser, er, at alle er dedikeret i at arbejde for at gøre verdenen et bedre sted for vores vandmiljøer på en professionel måde. Her er højt til loftet og en åben atmosfære.

Office location

Stillingen er til Hørsholm, som er vores hovedkontor. Her sidder vi over 200 ansatte i en helt ny bygning med moderne interiør og nye smarte løsninger.Hørsholm ligger 25 km nord for København, og der er direkte bus forbindelse og gratis parkering. 

Næste skridt

Send din ansøgning inklusiv CV via den relevante job annonce på DHI’s hjemmeside: http://www.dhigroup.com/careersVi evaluerer ansøninger løbende, og håber at høre fra dig.Hvis du har nogle spørgsmål kan du kontakte Ann Jeanette Skou (ajs@dhigroup.com), som er en del af salg support teamet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330041741Phoenix-5f57799312019-06-14T00:00:00Salgs supporter

Kan du lide at håndtere mange forskellige aspekter af kundehåndtering? Vil du gerne hjælpe os med at yde fremragende service og support til vores softwareprodukter? Og er det vigtigt for dig, at være en del af et dynamisk og sprudlende team? Hvis ja, kan vi tilbyde dig en udfordrende position, gode kolleger og muligheden for at forme og udvikle dit job i et virkelig internationalt firma - engageret i at løse verdens udfordringer i vandmiljøer?

Ansvar og udfordringer

Du vil være en del af et dedikeret team med 3-4 kolleger, hvis kompetencer spænder fra at administrere kundeoplysninger til at håndtere lincens vedligeholdelse. Du vil også skulle arbejde tæt sammen med vores team i Tjekkiet og andre kolleger globalt, der beskæftiger sig med salgsaktiviteter.Ansvaret og udfordringerne i jobbet er typisk:

  • Håndter hele salgsprocessen fra leads til fakturaer og til levering
  • Supportere med agentaftaler og kundeaftaler
  • Lave salgsrapporter
  • Deltage i fornyelsen og vedligeholdelse af software licensaftaler
  • Udføre kundesupport til installation og licensproblemer
  • Hjælpe kollegaer over hele verden, fordi du vil være ekspert
     

Kvalifikationer og personlige kompetencer

Vi leder efter en ny kollega, der vil være en del af vores sprudlende team. Hvis du kan genkende dig selv i størstedelen af punkterne nedenfor håber vi at høre fra dig:

  • Du har dokumenteret erfaring med at arbejde med salgs support i et internationalt miljø
  • Du er serviceindstillet og har en fleksibel tilgang og gode interpersonelle færdigheder.
  • Selvmotiveret med evnen til at arbejde uden direkte styring af ledelsen
  • Du har stærke kommunikationsfærdigheder på engelsk og dansk
  • Du har opmærksomhed på detaljer og kvalitet - du er struktureret og har evnen til at multi-taske
  • Det ville være en fordel, hvis du har grundlæggende kendskab til Maconomy og / eller Dynamics 365 eller lignende systemer
     

Vi tilbyder

At arbejde hos DHI betyder at være en del af en formålsdrevet organisation, der er verdens førende indenfor løsninger af verdens udfordringer i vandmiljøet. Vi er et globalt firma med kontorer i hele verdenen, og med mange dedikerede multikulturelle kollegaer. Det som kendtegner os alle på tværs af lande grænser, er, at alle er dedikeret i at arbejde for at gøre verdenen et bedre sted for vores vandmiljøer på en professionel måde. Her er højt til loftet og en åben atmosfære.

Office location

Stillingen er til Hørsholm, som er vores hovedkontor. Her sidder vi over 200 ansatte i en helt ny bygning med moderne interiør og nye smarte løsninger.Hørsholm ligger 25 km nord for København, og der er direkte bus forbindelse og gratis parkering. 

Næste skridt

Send din ansøgning inklusiv CV via den relevante job annonce på DHI’s hjemmeside: http://www.dhigroup.com/careersVi evaluerer ansøninger løbende, og håber at høre fra dig.Hvis du har nogle spørgsmål kan du kontakte Ann Jeanette Skou (ajs@dhigroup.com), som er en del af salg support teamet.

2019-08-08T00:52:52.610 Kan du lide at håndtere mange forskellige aspekter af kundehåndtering? Vil du gerne hjælpe os med at yde fremragende service og support til vores softwareprodukter? Og er det vigtigt for dig, at være en del af et dynamisk og sprudlende team? Hvis ja, kan vi tilbyde dig en udfordrende position, gode kolleger og muligheden for at forme og udvikle dit job i et virkelig internationalt firma - engageret i at løse verdens udfordringer i vandmiljøer? Ansvar og udfordringer Du vil være en del af et dedikeret team med 3-4 kolleger, hvis kompetencer spænder fra at administrere kundeoplysninger til at håndtere lincens vedligeholdelse. Du vil også skulle arbejde tæt sammen med vores team i Tjekkiet og andre kolleger globalt, der beskæftiger sig med salgsaktiviteter.Ansvaret og udfordringerne i jobbet er typisk: Håndter hele salgsprocessen fra leads til fakturaer og til levering Supportere med agentaftaler og kundeaftaler Lave salgsrapporter Deltage i fornyelsen og vedligeholdelse af software licensaftaler Udføre kundesupport til installation og licensproblemer Hjælpe kollegaer over hele verden, fordi du vil være ekspert Kvalifikationer og personlige kompetencer Vi leder efter en ny kollega, der vil være en del af vores sprudlende team. Hvis du kan genkende dig selv i størstedelen af punkterne nedenfor håber vi at høre fra dig: Du har dokumenteret erfaring med at arbejde med salgs support i et internationalt miljø Du er serviceindstillet og har en fleksibel tilgang og gode interpersonelle færdigheder. Selvmotiveret med evnen til at arbejde uden direkte styring af ledelsen Du har stærke kommunikationsfærdigheder på engelsk og dansk Du har opmærksomhed på detaljer og kvalitet - du er struktureret og har evnen til at multi-taske Det ville være en fordel, hvis du har grundlæggende kendskab til Maconomy og eller Dynamics 365 eller lignende systemer Vi tilbyder At arbejde hos DHI betyder at være en del af en formålsdrevet organisation, der er verdens førende indenfor løsninger af verdens udfordringer i vandmiljøet. Vi er et globalt firma med kontorer i hele verdenen, og med mange dedikerede multikulturelle kollegaer. Det som kendtegner os alle på tværs af lande grænser, er, at alle er dedikeret i at arbejde for at gøre verdenen et bedre sted for vores vandmiljøer på en professionel måde. Her er højt til loftet og en åben atmosfære. Office location Stillingen er til Hørsholm, som er vores hovedkontor. Her sidder vi over 200 ansatte i en helt ny bygning med moderne interiør og nye smarte løsninger.Hørsholm ligger 25 km nord for København, og der er direkte bus forbindelse og gratis parkering. Næste skridt Send din ansøgning inklusiv CV via den relevante job annonce på DHI s hjemmeside: http: www.dhigroup.com careersVi evaluerer ansøninger løbende, og håber at høre fra dig.Hvis du har nogle spørgsmål kan du kontakte Ann Jeanette Skou (ajs@dhigroup.com), som er en del af salg support teamet.11jobnet5f577993100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-07T00:00:000000https://dhi.emply.net/recruitment/vacancyAd.aspx?publishingId=5388a20f-e100-439f-9640-91b3d7fc34b80EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholm3545781DHI A/S11Agern Alle 52970HørsholmDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent776786JobNet5003493500349310012-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f577993https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f577993https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f577993&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f577993&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSalgs supporter12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362078396noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330094544Norsktalende juleassistance til kundeservice hos Legeakademiet WebshopRobot Hos Legetanterne står julen for døren. Vi har derfor brug for et sæt ekstra hænder til vores norske kundeservice på kontoret i Hørsholm. Stillingen er begrænset frem til 15 1-2020, evt. med mulighed for at fortsætte. Arbejdstid mellem 30-37 timer, efter aftale. Hvem er vi? Vi er en nichevirksomhed med et stort sortiment indenfor legetøj, som er både lærerigt, udviklende og sjovt. Vi leger ganske enkelt børn klogere. Vores legetøj giver barnet mulighed for at være kreativ, nysgerrig samt træne vigtige evner indenfor motorik og sanser. Det er det, vi brænder for hos Legeakademiet. Vores mission, koncept og passion for det vi laver, har i mere end 14 år resulteret i kontinuerlig vækst og vigtigst af alt tusindvis af glade kunder. Siden 2017 har vi også leget børn klogere på det norske marked. Hvem er du? Du er positiv og engageret. Du kan holde hovedet koldt og samtidig mange bolde i luften selvom telefonen bimler og bamler. Du arbejder struktureret og har orden i penalhuset . Du er vild med processer, præcision, stabilitet og at bevare strukturen i en travl hverdag. Du er omhyggelig, selvstændig og kan stille spørgsmål ved processer. Du smiler på telefonen, elsker at hjælpe kunden videre, ligegyldig hvad årsagen er til henvendelsen, og glæder dig til at byde kunden velkommen igen i vores webshop. Du taler og skriver flydende norsk og meget gerne også svensk. Du forstår naturligvis dansk. Dine arbejdsopgaver Have overblik over ordreflowet, fra ordren kommer ind i systemet, til den kommer ned til vores eksterne logistikpartner, som står for pluk pak og udsendelse af ordre Kommunikere med kunden på flydende norsk, hvis der er problemer med en ordre - både på skrift og tale Svare på mails og hjælpe vores norske og nogle gange danske kunder telefonisk Behandling af returordrer Behandling af reklamationer, herunder kommunikation med leverandører Diverse administrative salgsrelaterede opgaver, herunder lettere oversættelsesopgaver. Vi arbejder i Officepakken og Navision, så det er en stor fordel, hvis du allerede er bekendt med disse systemer. Hvis du tidligere har arbejdet i en webshop, er det absolut også en fordel. Hvor skal du arbejde? Vi holder til i Hørsholm tæt ved Kokkedal station. Her er vi et dedikeret team på 9 medarbejdere, der har det sjovt og hyggeligt sammen. Vores lager ligger i Roskilde. Lyder stillingen som noget for dig? Så skynd dig at sende ansøgning samt CV i dag til jane@legeakademiet.dk. Vi holder løbende jobsamtaler, så jo før du søger, jo bedre. Vi ønsker, at du starter hurtigst muligt. Smil fra Legetanterne hos Legeakademiet.dk og Lekeakademiet.no

Hos Legetanterne står julen for døren. Vi har derfor brug for et sæt ekstra hænder til vores norske kundeservice på kontoret i Hørsholm.

Stillingen er begrænset frem til 15/1-2020, evt. med mulighed for at fortsætte. Arbejdstid mellem 30-37 timer, efter aftale.

Hvem er vi?

Vi er en nichevirksomhed med et stort sortiment indenfor legetøj, som er både lærerigt, udviklende og sjovt. Vi leger ganske enkelt børn klogere. Vores legetøj giver barnet mulighed for at være kreativ, nysgerrig samt træne vigtige evner indenfor motorik og sanser. Det er det, vi brænder for hos Legeakademiet. Vores mission, koncept og passion for det vi laver, har i mere end 14 år resulteret i kontinuerlig vækst og vigtigst af alt tusindvis af glade kunder. Siden 2017 har vi også leget børn klogere på det norske marked.

Hvem er du?

Du er positiv og engageret. Du kan holde hovedet koldt og samtidig mange bolde i luften selvom telefonen bimler og bamler. Du arbejder struktureret og har ”orden i penalhuset”. Du er vild med processer, præcision, stabilitet og at bevare strukturen i en travl hverdag. Du er omhyggelig, selvstændig og kan stille spørgsmål ved processer. Du smiler på telefonen, elsker at hjælpe kunden videre, ligegyldig hvad årsagen er til henvendelsen, og glæder dig til at byde kunden velkommen igen i vores webshop.

Du taler og skriver flydende norsk og meget gerne også svensk. Du forstår naturligvis dansk.

Dine arbejdsopgaver

• Have overblik over ordreflowet, fra ordren kommer ind i systemet, til den kommer ned til vores eksterne logistikpartner, som står for pluk/pak og udsendelse af ordre

• Kommunikere med kunden på flydende norsk, hvis der er problemer med en ordre - både på skrift og tale

• Svare på mails og hjælpe vores norske og nogle gange danske kunder telefonisk

• Behandling af returordrer

• Behandling af reklamationer, herunder kommunikation med leverandører

• Diverse administrative salgsrelaterede opgaver, herunder lettere oversættelsesopgaver.

Vi arbejder i Officepakken og Navision, så det er en stor fordel, hvis du allerede er bekendt med disse systemer. Hvis du tidligere har arbejdet i en webshop, er det absolut også en fordel. Hvor skal du arbejde?

Vi holder til i Hørsholm tæt ved Kokkedal station. Her er vi et dedikeret team på 9 medarbejdere, der har det sjovt og hyggeligt sammen. Vores lager ligger i Roskilde.

Lyder stillingen som noget for dig? Så skynd dig at sende ansøgning samt CV i dag til jane@legeakademiet.dk.

Vi holder løbende jobsamtaler, så jo før du søger, jo bedre.

Vi ønsker, at du starter hurtigst muligt.

Smil fra Legetanterne hos Legeakademiet.dk og Lekeakademiet.no

LEGEAKADEMIET ApSHørsholm2019-09-24T00:00:002019-11-15T00:00:00
330105834Deltidsjob som brander i HørsholmRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SHørsholm2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
330107078Medarbejder til kundeserviceRobot ServicePartner Danmark A S søger en kundeservicemedarbejder. Som kundeservicemedarbejder hos os, vil du få en bred rolle med ansvar for en lang række forefaldende administrative og praktiske opgaver, som spænder vidt: Besvarelse af mail Telefonbetjening af kunder Registrering af service sager Modtagelse af kunder i vores kundemodtagelse Andre forefaldende kundeservice opgaver Vi er en virksomhed, hvor service er i højsæde. Vi udfører mere end 20.000 reparationer om året, på vores service værksted i Hørsholm. Vi udfører reparationer af Computere, tablet s og smartphones af alle mærker, men er autoriseret Apple Fujitsu værksted. Vi har en afslappet tone i et godt arbejdsklima, med stor vægt på humor og et godt sammenhold. Vi lægger meget stor vægt på at vores nye kollega har høj moral, et stort engagement, samt mod på en til tider meget travl hverdag. Hvad forventer vi af dig? Serviceminded og fleksibel Struktureret Mødestabil Godt humør Dansk og Engelsk i tale og skrift IT - forståelse Hvad tilbyder vi? Løn efter kvalifikationer. Pensions ordning (Efter 1 år) Frokost ordning Fleksibel hverdag. Straffeattest skal vises Tiltrædelse snarest, men vi venter gerne på den rette. Eventuelle spørgsmål om stillingen kan rettes til Theis Døj på tlf: 49181177 dagligt ml.9-11. Skriftlig ansøgning sendes pr. brev eller email, vær opærksom på at vi løbende kalder ind til samtaler. Servicepartner Danmark A S, Ved Klædebo 15, 2970 Hørsholm. e-mail: job@servicepartner.dk Mailen skal mærkes Kundeservicemedarbejder

ServicePartner Danmark A/S søger en kundeservicemedarbejder.

Som kundeservicemedarbejder hos os, vil du få en bred rolle med ansvar for en lang række forefaldende administrative og praktiske opgaver, som spænder vidt:

  • Besvarelse af mail
  • Telefonbetjening af kunder
  • Registrering af service sager
  • Modtagelse af kunder i vores kundemodtagelse
  • Andre forefaldende kundeservice opgaver

Vi er en virksomhed, hvor service er i højsæde.

Vi udfører mere end 20.000 reparationer om året, på vores service værksted i Hørsholm.

Vi udfører reparationer af Computere, tablet’s og smartphones af alle mærker, men er autoriseret Apple & Fujitsu værksted.

Vi har en afslappet tone i et godt arbejdsklima, med stor vægt på humor og et godt sammenhold.

Vi lægger meget stor vægt på at vores nye kollega har høj moral, et stort engagement, samt mod på en til tider meget travl hverdag.

Hvad forventer vi af dig?

  • Serviceminded og fleksibel
  • Struktureret
  • Mødestabil
  • Godt humør
  • Dansk og Engelsk i tale og skrift
  • IT - forståelse

 Hvad tilbyder vi?

  • Løn efter kvalifikationer.
  • Pensions ordning (Efter 1 år)
  • Frokost ordning
  • Fleksibel hverdag.

Straffeattest skal vises

Tiltrædelse snarest, men vi venter gerne på den rette.

Eventuelle spørgsmål om stillingen kan rettes til Theis Døj på tlf: 49181177 dagligt ml.9-11. Skriftlig ansøgning sendes pr. brev eller email, vær opærksom på at vi løbende kalder ind til samtaler.

Servicepartner Danmark A/S, Ved Klædebo 15, 2970 Hørsholm.

e-mail: job@servicepartner.dk

Mailen skal mærkes "Kundeservicemedarbejder

SERVICEPARTNER DANMARK A/SHørsholm2019-10-15T00:00:002019-12-06T00:00:00
330105821Deltidsjob som brander i HelsingørRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SHelsingør2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
330105771Deltidsjob som brander i GentofteRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SGentofte2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Norsktalende juleassistance til kundeservice hos Legeakademiet Webshop

LEGEAKADEMIET ApS

Hørsholm
Hos Legetanterne står julen for døren. Vi har derfor brug for et sæt ekstra hænder til vores norske kundeservice på kontoret i Hørsholm. Stillingen er begrænset frem til 15 1-2020, evt. med mulighed for at fortsætte. Arbejdstid mellem 30-37 timer, e...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Deltidsjob som brander i Hørsholm

RELATIONMEDIA A/S

Hørsholm
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Medarbejder til kundeservice

SERVICEPARTNER DANMARK A/S

Hørsholm
ServicePartner Danmark A S søger en kundeservicemedarbejder. Som kundeservicemedarbejder hos os, vil du få en bred rolle med ansvar for en lang række forefaldende administrative og praktiske opgaver, som spænder vidt: Besvarelse af mail Telefonbetje...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Deltidsjob som brander i Helsingør

RELATIONMEDIA A/S

Helsingør
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Deltidsjob som brander i Gentofte

RELATIONMEDIA A/S

Gentofte
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019