Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent 25 timer, barselsvikariat

Til vores lækre butik Nanna XL i  Storcenter Nord, søger vi en topmotiveret, salgsorienteret kollega til vores team. Stillingen er et barselsvikariat. Det er vigtigt at du er fleksibel og kan tage flere timer ved ferier og sygdom.

Som salgsassistent i Nanna XL skal du være ambitiøs og se jobbet som en livsstil. Du skal være parat til at indgå i et team hvor der er fokus på salg, kundeservice og et godt kollegialt fællesskab. Enhver kunde der går ud af butikken, skal have en god oplevelse med i posen og blive en god ambasadør for Nanna XL. Du skal selvfølgelig kunne identificere dig med vores koncept og du må gerne selv være plussize.

Du er en person med:

  • en glad og imødekommende udstråling
  • en teamplayer ånd
  • masser af initiativ, dynamik og engagement
  • en resultatorienteret indstilling
  • god til sociale medier, herunder Facebook
  • uddannelse som salgsassistent eller solid salgserfaring
  • drive for salg

Du får:

  • et spændende job i en uformel organisation
  • et afvekslende job
  • engagerede og dygtige kolleger
  • en god personaletøj ordning

Lyder dette som en spændende udfordring for dig, så send os hurtigst muligt din ansøgning med relevante oplysninger samt CV, udtalelser og gerne foto. Vi holder sansynligvis samtaler inden ansøgningsfristens udløb. Du skal derfor ikke vente med at sende din ansøgning. Har du ikke hørt fra os inden 11. marts, er stillingen besat til anden side.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Nanna XL er en kæde på 13 butikker fordelt rundt i Danmark samt en WEB shop som sælger modetøj i str. 42-58. Vi forhandler populære danske mærker samt vores egne brands Nanna XL og Blue Daisy

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329759517Phoenix-35e6f98612018-02-12T11:02:37.237Salgsassistent 25 timer, barselsvikariat

Til vores lækre butik Nanna XL i  Storcenter Nord, søger vi en topmotiveret, salgsorienteret kollega til vores team. Stillingen er et barselsvikariat. Det er vigtigt at du er fleksibel og kan tage flere timer ved ferier og sygdom.

Som salgsassistent i Nanna XL skal du være ambitiøs og se jobbet som en livsstil. Du skal være parat til at indgå i et team hvor der er fokus på salg, kundeservice og et godt kollegialt fællesskab. Enhver kunde der går ud af butikken, skal have en god oplevelse med i posen og blive en god ambasadør for Nanna XL. Du skal selvfølgelig kunne identificere dig med vores koncept og du må gerne selv være plussize.

Du er en person med:

  • en glad og imødekommende udstråling
  • en teamplayer ånd
  • masser af initiativ, dynamik og engagement
  • en resultatorienteret indstilling
  • god til sociale medier, herunder Facebook
  • uddannelse som salgsassistent eller solid salgserfaring
  • drive for salg

Du får:

  • et spændende job i en uformel organisation
  • et afvekslende job
  • engagerede og dygtige kolleger
  • en god personaletøj ordning

Lyder dette som en spændende udfordring for dig, så send os hurtigst muligt din ansøgning med relevante oplysninger samt CV, udtalelser og gerne foto. Vi holder sansynligvis samtaler inden ansøgningsfristens udløb. Du skal derfor ikke vente med at sende din ansøgning. Har du ikke hørt fra os inden 11. marts, er stillingen besat til anden side.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Nanna XL er en kæde på 13 butikker fordelt rundt i Danmark samt en WEB shop som sælger modetøj i str. 42-58. Vi forhandler populære danske mærker samt vores egne brands Nanna XL og Blue Daisy

 

2018-03-12T00:51:00.187 Til vores lækre butik Nanna XL i Storcenter Nord, søger vi en topmotiveret, salgsorienteret kollega til vores team. Stillingen er et barselsvikariat. Det er vigtigt at du er fleksibel og kan tage flere timer ved ferier og sygdom. Som salgsassistent i Nanna XL skal du være ambitiøs og se jobbet som en livsstil. Du skal være parat til at indgå i et team hvor der er fokus på salg, kundeservice og et godt kollegialt fællesskab. Enhver kunde der går ud af butikken, skal have en god oplevelse med i posen og blive en god ambasadør for Nanna XL. Du skal selvfølgelig kunne identificere dig med vores koncept og du må gerne selv være plussize. Du er en person med: en glad og imødekommende udstråling en teamplayer ånd masser af initiativ, dynamik og engagement en resultatorienteret indstilling god til sociale medier, herunder Facebook uddannelse som salgsassistent eller solid salgserfaring drive for salg Du får: et spændende job i en uformel organisation et afvekslende job engagerede og dygtige kolleger en god personaletøj ordning Lyder dette som en spændende udfordring for dig, så send os hurtigst muligt din ansøgning med relevante oplysninger samt CV, udtalelser og gerne foto. Vi holder sansynligvis samtaler inden ansøgningsfristens udløb. Du skal derfor ikke vente med at sende din ansøgning. Har du ikke hørt fra os inden 11. marts, er stillingen besat til anden side. Vi glæder os til at høre fra dig! Nanna XL er en kæde på 13 butikker fordelt rundt i Danmark samt en WEB shop som sælger modetøj i str. 42-58. Vi forhandler populære danske mærker samt vores egne brands Nanna XL og Blue Daisy11Jobnet35e6f986100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-11T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3109764Nanna XL11Finlandsgade 778200Århus NDKDanmark156.1730931010.19117210
ansogning@nanna-xl.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset524647JobNet47698831000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e6f986https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e6f986https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e6f986&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e6f986&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgHos Nanna XL søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel353001844Maria Kroeransogning@nanna-xl.dkDKDanmarkDKDanmark329934898Butiksassistent - 25 timer om ugen - Århus City VestRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Århus-City-Vest-3057?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Århus-City-Vest-3057?rdeLocaleAttr=da 

Lidl Danmark K/S AdministrationBrabrand2019-01-02T00:00:002019-02-01T00:00:00
329937117Butiks AnsvarligRobot Er du resultatorienteret, og brænder du for mode sko og butiksdrift? Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord Århus. Som butiks ansvarlig har du i samarbejde med ledelsen ansvaret for butikkens daglige drift, det vil sige alt fra lagerbeholdning og salgstal til udvikling og ledelse af medarbejderne. Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværende, altid går forrest salgsmæssigt, og det er vigtigt, at du er god til at fastholde fokus og bevare overblikket. ARBEJDSOMRÅDEDER: I samarbejde med ledelsen har du ansvaret for butikkens drift, og får herigennem muligheden for at yde dit bedste og udvikle dig hver dag. Dine ansvarsområder inkluderer alt fra salg, merchandising, nøgletal samt daglig ledelse af butikken. Yderligere vil du: Beskæftige dig med driftsmæssige opgaver som planlægning og prioritering Sikre at vores kunder er i fokus, så de altid føler sig velkomne Motivere og coache medarbejderne i et åbent og dynamisk miljø Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening Sørge for en dynamisk og salgsklar butik KVALIFIKATIONER: Gerne erfaring fra lignende stilling Nytænkende, motiverende og igangsættende Salgserfaring Dokumenterede resultater fra lignende jobs Interesse for mode sko Flair for tal og godt købmandskab Evnen til at gå forrest i hverdagen og kan omsætte ideer til handling Fortrolig med Microsoft Office Pakken Sociale egenskaber samt holdspiller Du ser muligheder fremfor begrænsninger

Er du resultatorienteret, og brænder du for mode / sko og butiksdrift?

Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord Århus.

Som butiks ansvarlig har du i samarbejde med ledelsen ansvaret for butikkens daglige drift, det vil sige alt fra lagerbeholdning og salgstal til udvikling og ledelse af medarbejderne.

Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværende, altid går forrest salgsmæssigt, og det er vigtigt, at du er god til at fastholde fokus og bevare overblikket. 

ARBEJDSOMRÅDEDER

I samarbejde med ledelsen har du ansvaret for butikkens drift, og får herigennem muligheden for at yde dit bedste og udvikle dig hver dag. Dine ansvarsområder inkluderer alt fra salg, merchandising, nøgletal samt daglig ledelse af butikken.

Yderligere vil du: 

  • Beskæftige dig med driftsmæssige opgaver som planlægning og prioritering  
  • Sikre at vores kunder er i fokus, så de altid føler sig velkomne 
  • Motivere og coache medarbejderne i et åbent og dynamisk miljø
  • Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening 
  • Sørge for en dynamisk og salgsklar butik 

KVALIFIKATIONER

  • Gerne erfaring fra lignende stilling 
  • Nytænkende, motiverende og igangsættende 
  • Salgserfaring 
  • Dokumenterede resultater fra lignende jobs 
  • Interesse for mode / sko
  • Flair for tal og godt købmandskab  
  • Evnen til at gå forrest i hverdagen og kan omsætte ideer til handling 
  • Fortrolig med Microsoft Office Pakken 
  • Sociale egenskaber samt holdspiller 
  • Du ser muligheder fremfor begrænsninger 
Skechers Storcenter NordAarhus N2019-01-06T00:00:002019-02-04T00:00:00
329941398Supervisor Til JD Sports fashionRobot SUPERVISOR RETAIL Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands. Role Overview: Being part of the store s Junior Management team you will provide managerial support and help maintain and improve the levels of customer service throughout your section. You will provide assistance in the supervison of all staff while maintaining the standards of the shop floor. Furthermore you will deal with certain managerial processes on a daily basis as instructed by Store Management. Customer Service Provide customers with excellent levels of Customer service. Deal with customer complaints and enquires, providing the best possible outcome. Ensure the personal appearance of sales staff is in line with company guidelines. Have an understanding of the Customer Service measuring programme. Sales Ensure that targets are achieved and, where possible, exceeded. Monitor staff service levels in order to maximise store sales. Utilise in store devices, making sure that the customer is offered the whole product range. Use reports to assist you in product placement of key selling lines. Visual Merchandising Attract, engage and motivate customers into making purchases in store by using the latest visual techniques. Provide assistance with the maintenance of standards on the sales floor. Keep stock clean and presentable at all times. Retail Management experience would be advantageous Excellent Time Management skills Strong verbal and written communication skills. IT skills- Microsoft Outlook, Word and Excel. Training Development Encourage personal progression throughout your store Provide assistance with the induction and training of new starters. Assist with the development of existing staff, ensuring that personnel complete the relevant E-Assessments. Skills Experience Knowledge Needed Retail Management experience would be advantageous Excellent Time Management skills Strong verbal and written communication skills. IT skills- Microsoft Outlook, Word and Excel. Send venligst ansøgning til JDDenmark.Jobs@jdplc.com, marker ansøgning Supervisor Århus

SUPERVISOR RETAIL

Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.
The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands.

Role Overview:

Being part of the store’s Junior Management team you will provide managerial support and help maintain and improve the levels of customer service throughout your section. You will provide assistance in the supervison of all staff while maintaining the standards of the shop floor. Furthermore you will deal with certain managerial processes on a daily basis as instructed by Store Management.

Customer Service

  • Provide customers with excellent levels of Customer service.
  • Deal with customer complaints and enquires, providing the best possible outcome.
  • Ensure the personal appearance of sales staff is in line with company guidelines.
  • Have an understanding of the Customer Service measuring programme.

Sales

  • Ensure that targets are achieved and, where possible, exceeded.
  • Monitor staff service levels in order to maximise store sales.
  • Utilise in store devices, making sure that the customer is offered the whole product range.
  • Use reports to assist you in product placement of key selling lines.

Visual Merchandising

  • Attract, engage and motivate customers into making purchases in store by using the latest visual techniques.
  • Provide assistance with the maintenance of standards on the sales floor.
  • Keep stock clean and presentable at all times.
  • Retail Management experience would be advantageous
  • Excellent Time Management skills
  • Strong verbal and written communication skills.
  • IT skills- Microsoft Outlook, Word and Excel.

Training & Development

  • Encourage personal progression throughout your store
  • Provide assistance with the induction and training of new starters.
  • Assist with the development of existing staff, ensuring that personnel complete the relevant E-Assessments.

Skills/Experience/Knowledge Needed 

  • Retail Management experience would be advantageous
  • Excellent Time Management skills
  • Strong verbal and written communication skills.
  • IT skills- Microsoft Outlook, Word and Excel.

Send venligst ansøgning til JDDenmark.Jobs@jdplc.com, marker ansøgning "Supervisor Århus"

JD SPORTS FASHION DENMARK APSAarhus C2019-01-11T00:00:002019-03-01T00:00:00
329941412Sales assistant til JD SPORTRobot Part time Sales Assistant Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe. The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands. Role Overview: Being part of the team you will be responsible for ensuring our customers receive the best possible service each time they visit your store. You will assist in maximising store profitability by exceeding your sales targets and utilising the in-store devices, while contributing to a successful store team. Customer Service Greet all customers in a warm, genuine and friendly manner. Ensure that customers receive the best possible service every time that they enter the store. Understand the process of the Customer Service measuring programme. Sales Drive sales, ensuring that targets are achieved and, where possible, exceeded. Utilise the in-store devices, offering the customer the whole product range. Provide alternatives and add on sales at every opportunity. Visual Merchandising Assist in the maintenance of standards on the shop floor and for all displays and merchandise. Keep stock, clean and presentable at all times. Replenish stock levels when needed, making sure the full size range is on the shop floor where possible. General To deputise for other staff, work within departments, or carry out other duties as required. Represent the company in the most professional manner at all times. Conduct your work in a safe and responsible manner. Skills Experience Knowledge Needed Good communication skills Confident and outgoing Effective selling skills Ansøgning sendes til JDDenmark.Jobs@jdplc.com Market ansøgning Salgs assistent Århus

Part time Sales Assistant

Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe. The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands.

Role Overview:

Being part of the team you will be responsible for ensuring our customers receive the best possible service each time they visit your store. You will assist in maximising store profitability by exceeding your sales targets and utilising the in-store devices, while contributing to a successful store team.

 

Customer Service

  • Greet all customers in a warm, genuine and friendly manner.
  • Ensure that customers receive the best possible service every time that they enter the store.
  • Understand the process of the Customer Service measuring programme.

Sales

  • Drive sales, ensuring that targets are achieved and, where possible, exceeded.
  • Utilise the in-store devices, offering the customer the whole product range.
  • Provide alternatives and add on sales at every opportunity.

 Visual Merchandising

  • Assist in the maintenance of standards on the shop floor and for all displays and merchandise.
  • Keep stock, clean and presentable at all times.
  • Replenish stock levels when needed, making sure the full size range is on the shop floor where possible.

General

  • To deputise for other staff, work within departments, or carry out other duties as required.
  • Represent the company in the most professional manner at all times.
  • Conduct your work in a safe and responsible manner.

 Skills/Experience/Knowledge Needed

  • Good communication skills
  • Confident and outgoing
  • Effective selling skills

 

Ansøgning sendes til JDDenmark.Jobs@jdplc.com

Market ansøgning "Salgs assistent Århus"

JD SPORTS FASHION DENMARK APSAarhus C2019-01-11T00:00:002019-03-01T00:00:00
329944477NattevagtRobot Vi står netop nu og søger en energisk og frisk nattevagt til vore butik på Nørrerport i Århus. vi er et ungt og frisk vinderteam med en uformel tone. vi lever efter devisen kunden er vores øverste chef. og går altid efter, at vi skal være kundens fortrukne valg. vi går op i høje standarter og god kundeservice. du skal kunne trives i en travl hverdag med mange bolde i luften. vi arbejder 7-7 ( 7 dages arbejde, og holder 7 dage fri ) som person skal du være - mødestabil og punktlig - servicemeinded og let til smil - kunne arbejde selvstændig, men også team - trives med at arbejde i de sene timer arbejds opgaverne vil være følgende - servicering af kunder - letter rengøring - gøre klar til morgenholdet - opbagning af morgenmad og andre madprodukter kan du se dig selv i ovenstående, så er det måske netop dig vi står og mangler

Vi står netop nu og søger en energisk og frisk nattevagt til vore butik på Nørrerport i Århus.

 

vi er et ungt og frisk vinderteam med en uformel tone. vi lever efter devisen kunden er vores øverste chef. og går altid efter, at vi skal være kundens fortrukne valg. vi går op i høje standarter og god kundeservice. du skal kunne trives i en travl hverdag med mange bolde i luften. vi arbejder 7-7 ( 7 dages arbejde, og holder 7 dage fri )

 

som person skal du være

- mødestabil og punktlig

- servicemeinded og let til smil

- kunne arbejde selvstændig, men også team

- trives med at arbejde i de sene timer   

 

arbejds opgaverne vil være følgende

- servicering af kunder

- letter rengøring

- gøre klar til morgenholdet

- opbagning af morgenmad og andre madprodukter

 

 

kan du se dig selv i ovenstående, så er det måske netop dig vi står og mangler

7-Eleven Butik 34Aarhus C2019-01-17T00:00:002019-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent - 25 timer om ugen - Århus City Vest

Lidl Danmark K/S Administration

Brabrand
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:1. februar 2019

Butiks Ansvarlig

Skechers Storcenter Nord

Aarhus N
Er du resultatorienteret, og brænder du for mode sko og butiksdrift? Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord Århus. Som butiks ansvarlig har du i samarbejde med ledelsen ansv...
Indrykket:6. januar 2019
Udløbsdato:4. februar 2019

Supervisor Til JD Sports fashion

JD SPORTS FASHION DENMARK APS

Aarhus C
SUPERVISOR RETAIL Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.The Group has over 1200 stores across a numbe...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Sales assistant til JD SPORT

JD SPORTS FASHION DENMARK APS

Aarhus C
Part time Sales Assistant Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe. The Group has over 1200 stores acros...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Nattevagt

7-Eleven Butik 34

Aarhus C
Vi står netop nu og søger en energisk og frisk nattevagt til vore butik på Nørrerport i Århus. vi er et ungt og frisk vinderteam med en uformel tone. vi lever efter devisen kunden er vores øverste chef. og går altid efter, at vi skal være kundens fo...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019