Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent, 30 timer - VSCS Slagelse

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ?

Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi VSCS Slagelse måske noget for dig.

Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode.

Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice.

Vores forventninger til dig:

Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning
  • Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde
  • Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046917Phoenix-852fd96012019-06-23T00:00:00Salgsassistent, 30 timer - VSCS Slagelse

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ?

Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi VSCS Slagelse måske noget for dig.

Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode.

Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice.

Vores forventninger til dig:

Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning
  • Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde
  • Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig.

2019-08-16T00:51:21.620 Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ? Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi VSCS Slagelse måske noget for dig. Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode. Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice. Vores forventninger til dig: Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling. Dine ansvarsområder er at: Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad Vi kan tilbyde dig: Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi. Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnet852fd960100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:000000https://www.ball-group.com/career/jobs?hr=show-job/453600EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborgEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3550398Zizzi - VSCS Slagelse11Vestsjællandscentret 10A4200SlagelseDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent781560JobNet5007693500769310020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=852fd960https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=852fd960https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=852fd960&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=852fd960&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSalgsassistent, 30 timer - VSCS Slagelse12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg362112976noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330110716Assistance søges til konceptbutik i SlagelseRobot Vi søger pr. 1. januar 2020 en moden, smilende og ansvarsbevidst assistance til at hjælpe os, når vi har ekstra travlt. Vi forventer, at du er fleksibel og har lyst til salg og service interesse for moden generelt interesse for visual merchandising erfaring fra detail er en fordel I jobbet vil indgå opgaver som: Kundeekspedition Vareeksponering dekoration Lageroptælling m.m. Arbejdstid: under 8 timer uge, med mulighed for flere timer i.f.m. sygdom ferie, julehandel m.v. Arbejdstiden vil primært ligge om eftermiddagen på hverdage og i weekends. Er du frisk på at yde vores kunder en rigtig god kundeservice, så kom ind i butikken, Nytorv 15 i Slagelse, og medbring en skriftlig ansøgning, vedlagt CV og foto. Du skal spørge efter Mia. Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 6 uger, har vi valgt ikke at gå videre med din ansøgning. _____________________________________________________________________________________ Femilet A S er en del af den internationale lingerikoncern Groupe Chantelle i Paris og varetager - udover udvikling, salg og markedsføring af mærket Femilet - også salget af mærkerne Chantelle og Passionata i Skandinavien. Femilets produkter sælges i Femilets konceptbutikker i Danmark, via danske stormagasiner og kæder samt via specialhandelen i Skandinavien og Europa.

Vi søger pr. 1. januar 2020 en moden, smilende og ansvarsbevidst assistance til at hjælpe os, når vi har ekstra travlt.

Vi forventer, at du er fleksibel og har

  • lyst til salg og service
  • interesse for moden generelt
  • interesse for visual merchandising
  • erfaring fra detail er en fordel

I jobbet vil indgå opgaver som:

  • Kundeekspedition
  • Vareeksponering/dekoration
  • Lageroptælling m.m.

Arbejdstid: under 8 timer/uge, med mulighed for flere timer i.f.m. sygdom/ferie, julehandel m.v. Arbejdstiden vil primært ligge om eftermiddagen på hverdage og i weekends.

Er du frisk på at yde vores kunder en rigtig god kundeservice, så kom ind i butikken, Nytorv 15 i Slagelse, og medbring en skriftlig ansøgning, vedlagt CV og foto. Du skal spørge efter Mia.

Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 6 uger, har vi valgt ikke at gå videre med din ansøgning.

_____________________________________________________________________________________

Femilet A/S er en del af den internationale lingerikoncern Groupe Chantelle i Paris og varetager - udover udvikling, salg og markedsføring af mærket Femilet - også salget af mærkerne Chantelle og Passionata i Skandinavien. Femilets produkter sælges i Femilets konceptbutikker i Danmark, via danske stormagasiner og kæder samt via specialhandelen i Skandinavien og Europa.

 

FEMILET A/SSlagelse2019-10-23T00:00:002019-11-30T00:00:00
330119603Makker til vores dygtigt butikschefRobot Soucshef Vores dygtige forretningschef på Shell i Næstved mangler en topmotiveret makker! Har du mod på at prøve kræfter med en spændende stilling ved shell, som souschef, så er det måske lige dig, at vi står og mangler. Vi leder efter en ny kollega, der skal være forretningschefens højre hånd. Du vil komme til at indgå i den daglige ledelse sammen med forretningschefen og du vil få dine egne ansvarsområder. Du skal deltage i realiseringen af butikkens salgsmål og være med til at skabe fortsat vækst. Du er som person serviceminded og sætter en ære i at give kunderne en oplevelse ud over det forventede. Du er udadvendt og fleksibel du er en figther, der ved at det kræver hårdt og dedikeret arbejde at nå i mål. Det er naturligt for dig, at være med til at gå forrest og vise vejen som det gode eksempel ifht kundeservice og standarter i butikken. Du deltager også i udvikling af den øvrige medarbejderstab, så vi tilsikre at hele teamet altid er top motiveret og klar. Du vil få rig mulighed for at udfolde dit lederpotentiale og udvikle dig, i samarbejde med forretningschefen og dine øvrige kollegaer, ud fra dine kompetencer. Vi er en virksomhed i konstant udvikling og har fokus på at opdyrke og udvikle de talenter, som vi får i vores fold- så skulle lysten og evnerne til at nå næste skridt på karriestigen være der, så er du landet det rette sted. . Dine opgaver består bl.a. af: * Daglig ledelse af personale samt ansvar for butikken * Sikre, at butikken lever op til kundernes forventninger samt Shell 7-elevens standarter - rengøring * Salg af brændstof, vask, tips og lotto, dagligvarer, konfekture, mad og drikke samt meget andet. * Bestilling og opfyldning af varer -trimning af butik og forplads * Bogholderi Så er du frisk og positiv, har du mod lyst til at prøve kræfter med at meget selvstændigt job, i en virksomhed under stor udvikling og har du sans for salg og evt. erfaring fra tidligere jobs, så glæder vi os til at høre fra dig. Straffeattest skal fremvises.

Soucshef

Vores dygtige forretningschef på Shell i Næstved mangler en topmotiveret makker!

Har du mod på at prøve kræfter med en spændende stilling ved shell, som souschef, så er det måske lige dig, at vi står og mangler.

Vi leder efter en ny kollega, der skal være forretningschefens højre hånd. Du vil komme til at indgå i den daglige ledelse sammen med forretningschefen og du vil få dine egne ansvarsområder. Du skal deltage i realiseringen af butikkens salgsmål og være med til at skabe fortsat vækst.

Du er som person serviceminded og sætter en ære i at give kunderne en oplevelse ud over det forventede. Du er udadvendt og fleksibel – du er en figther, der ved at det kræver hårdt og dedikeret arbejde at nå i mål.

Det er naturligt for dig, at være med til at gå forrest og vise vejen som det gode eksempel ifht kundeservice og standarter i butikken. Du deltager også i udvikling af den øvrige medarbejderstab, så vi tilsikre at hele teamet altid er top motiveret og klar. Du vil få rig mulighed for at udfolde dit lederpotentiale og udvikle dig, i samarbejde med forretningschefen og dine øvrige kollegaer, ud fra dine kompetencer.

Vi er en virksomhed i konstant udvikling og har fokus på at opdyrke og udvikle de talenter, som vi får i vores fold- så skulle lysten og evnerne til at nå næste skridt på karriestigen være der, så er du landet det rette sted.

. Dine opgaver består bl.a. af:

* Daglig ledelse af personale samt ansvar for butikken

* Sikre, at butikken lever op til kundernes forventninger samt Shell/7-elevens standarter - rengøring

* Salg af brændstof, vask, tips og lotto, dagligvarer, konfekture, mad og drikke samt meget andet.

* Bestilling og opfyldning af varer -trimning af butik og forplads

* Bogholderi

Så er du frisk og positiv, har du mod/lyst til at prøve kræfter med at meget selvstændigt job, i en virksomhed under stor udvikling og har du sans for salg og evt. erfaring fra tidligere jobs, så glæder vi os til at høre fra dig.

Straffeattest skal fremvises.

Tcb Retail ApSNæstved2019-11-07T00:00:002019-12-04T00:00:00
3301206431 Butiksassistent og 1 Butiksansvarlig i nyåbnet tøj-outletRobot VI ER PÅ UDKIG EFTER 2 NYE MEDARBEJDERE: 1 - BUTIKSASSISTENT 2 - BUTIKANSVARLIG LIDT OM OS COME OUT LET S SHOP er et nyt skud på et tøjoutlet i Danmark, som havde første åbningsdag fredag den 14. juni 2019. Vi er en kæde med pt. 3 butikker, som udelukkende handler med europæiske brands. Butikkerne er gjort meget overskuelige, sådan så 90 af alt tøj hænger på bøjler i kategorier og størrelser - så vi gør det så nemt som muligt for vores kunder! Hos os vil du få en kæmpe mulighed for at lære en masse om outlet-branchen og termet fast-business, samtidig med at du vil få en masse frihed til at udfolde dig kreativt. Vi tilbyder tøj til hele familien og får nyt tøj ind i butikkerne næsten hver uge. Vi har kunder, der besøger os ugentligt for at få fingre på vores lækre varer til en fast rabat 50-90 på normalprisen. Vi konkurrerer ikke med butikkerne ved siden af os, men dem online og sørger altid for at tilbyde tøjet lige det billigere. Hos os er der noget for enhver smag og vi får derfor en masse forskellige kunder ind i butikken. Derfor vil du som medarbejder hos os automatisk udvikle dit service- og salgsgen og nyde selskabet af en masse forskellige mennesker I løbet af din arbejdsdag. BUTIKSASSISTENT (FOR BUTIKSANSVARLIG SE PNKT. 2) I vores afdeling i Slagelse er vi nu på udkig efter en butiksassistent på over 18 år til en deltidsstilling på 2-3 dage om ugen, hverdage kl. 10-18 og lørdage 10-14 (du skal også være klar på søndagsvagter i december). Vi er på udkig efter en medarbejder som på egen hånd kan tage ansvar for butikken. Man vil blive oplært i hvordan vi driver butikkerne, i kassen, samt åbne- og lukkeprocedure. Man vil det meste af tiden stå alene og vi ser derfor gerne at man er yderst selvstændig, kan tage ansvar og kan yde service på alle niveauer. Vi ser gerne at man er iderig og kan lige det ekstra visuelt, da man vil være med til at dekorere og få butikken til at fremstå så pæn og samtidig overskuelig som muligt. I bund og grund får vores medarbejdere en masse frihed under ansvar og vi forventer derfor at man er energisk og selvstartende - at man er drevet af gode ideer og giver sig 110 ! Man har en høj arbejdsmoral , har talegaverne i orden og er fleksibel. Arbejdsopgaver inkluderer: At holde butikken pæn og ren Lagerstyring over, hvad der bliver solgt og begynder at mangle At fylde butikken op, dvs. finde tøj frem, stryge og hænge på bøjler Betjene kassen Åbne og lukke butikken Det er et krav, at ansøgeren: Ikke har planer om at starte uddannelse i den nærmeste fremtid Det er et plus, hvis ansøgeren har erfaring fra en tøjbutik. Lyder du som den vi står og mangler, så skynd dig at sende en motiveret ansøgning og dit CV til mothaibesh@gmail.com. Noter Assistent, Slagelse i emnefelt. Tiltrædelse er hurtigst muligt. Vi ser frem til at høre fra dig og byde vores nye medarbejder velkommen. COME OUT LET S SHOP Nytorv 2D, 4200 Slagelse (ud til parkeringspladsen på Langes Gård) BUTIKSANSVARLIG I vores afdeling i Slagelse er vi nu på udkig efter en butiksansvarlig på over 18 år til en fuldtidsstilling eller minimum 32 timer om ugen, hverdage kl. 10-18 og lørdage 10-14 (du skal også være klar på at kunne arbejde om søndagen i december). Vi leder efter dig med minimum 2 års erfaring fra en tøjbutik. Vi forventer, at du er selvstartende og ved præcis, hvordan en butik skal indrettes, da vi går meget op i, at butikken er nem tilgængelig for kunderne. Vi leder derfor efter dig, der kan det ekstra visuelt og drives af orden på alt du foretager dig. Du skal kende hvert hjørne af butikken og være i stand til at udnytte hver kvadratmeter, da vi som outlet lever af mængdesalg. Det betyder, at du til hver en tid skal holde lagerstyring på varerne i butikken og være i god tid, når der skal bestilles varer hjem dvs. før du løber tør! Det kræver at du er iderig og kan bruge din erfaring fra tidligere stilling(er) i tøjbutik til at nå målet om at være med til at skabe den fedeste butik i Slagelse. Vi er helt nye, så her får du uden tvivl muligheden for frit at udfolde dig kreativ! Du vil få en masse frihed under ansvar og vi forventer, at du er god med tal, lærenem, selvstartende og giver dig altid 110 ! Ligeledes har du en høj arbejdsmoral, har talegaverne i orden og er fleksibel. Du skal være klar til at tage ejerskab og blive en vigtig del af vores team. Krav for ansøger er: Erfaring fra tøjbutik - minimum 2 år (manager stilling er plus) Ingen planer om uddannelsesstart eller rejse i den nærmeste fremtid Mener du, at stilling er lige dig, så skynd dig at sende en motiveret ansøgning og dit CV til mothaibesh@gmail.com. Noter Ansvarlig, Slagelse i emnefelt. Tiltrædelse er hurtigst muligt, men vi venter helt sikkert på den rette. Vi ser frem til at høre fra dig og byde vores nye medarbejder velkommen. COME OUT LET S SHOP Nytorv 2D, 4200 Slagelse (ud til parkeringspladsen på Langes Gård)

VI ER PÅ UDKIG EFTER 2 NYE MEDARBEJDERE:

1 - BUTIKSASSISTENT

2 - BUTIKANSVARLIG

 

LIDT OM OS

COME OUT LET'S SHOP er et nyt skud på et tøjoutlet i Danmark, som havde første åbningsdag fredag den 14. juni 2019. Vi er en kæde med pt. 3 butikker, som udelukkende handler med europæiske brands. Butikkerne er gjort meget overskuelige, sådan så 90% af alt tøj hænger på bøjler i kategorier og størrelser - så vi gør det så nemt som muligt for vores kunder!

Hos os vil du få en kæmpe mulighed for at lære en masse om outlet-branchen og termet fast-business, samtidig med at du vil få en masse frihed til at udfolde dig kreativt. Vi tilbyder tøj til hele familien og får nyt tøj ind i butikkerne næsten hver uge. Vi har kunder, der besøger os ugentligt for at få fingre på vores lækre varer til en fast rabat á 50-90% på normalprisen. Vi konkurrerer ikke med butikkerne ved siden af os, men dem online og sørger altid for at tilbyde tøjet lige det billigere. Hos os er der noget for enhver smag og vi får derfor en masse forskellige kunder ind i butikken. Derfor vil du som medarbejder hos os automatisk udvikle dit service- og salgsgen og nyde selskabet af en masse forskellige mennesker I løbet af din arbejdsdag.

 

  1. BUTIKSASSISTENT

(FOR BUTIKSANSVARLIG SE PNKT. 2)

I vores afdeling i Slagelse er vi nu på udkig efter en butiksassistent på over 18 år til en deltidsstilling på 2-3 dage om ugen, hverdage kl. 10-18 og lørdage 10-14 (du skal også være klar på søndagsvagter i december).

Vi er på udkig efter en medarbejder som på egen hånd kan tage ansvar for butikken. Man vil blive oplært i hvordan vi driver butikkerne, i kassen, samt åbne- og lukkeprocedure. Man vil det meste af tiden stå alene og vi ser derfor gerne at man er yderst selvstændig, kan tage ansvar og kan yde service på alle niveauer. Vi ser gerne at man er iderig og kan lige det ekstra visuelt, da man vil være med til at dekorere og få butikken til at fremstå så pæn og samtidig overskuelig som muligt. I bund og grund får vores medarbejdere en masse frihed under ansvar og vi forventer derfor at man er energisk og selvstartende - at man er drevet af gode ideer og giver sig 110%! Man har en høj arbejdsmoral , har talegaverne i orden og er fleksibel.

 

Arbejdsopgaver inkluderer:

At holde butikken pæn og ren

Lagerstyring over, hvad der bliver solgt og begynder at mangle

At fylde butikken op, dvs. finde tøj frem, stryge og hænge på bøjler

Betjene kassen

Åbne og lukke butikken

 

Det er et krav, at ansøgeren:

Ikke har planer om at starte uddannelse i den nærmeste fremtid

 

Det er et plus, hvis ansøgeren har erfaring fra en tøjbutik.

 

Lyder du som den vi står og mangler, så skynd dig at sende en motiveret ansøgning og dit CV til mothaibesh@gmail.com. Noter 'Assistent, Slagelse' i emnefelt.

Tiltrædelse er hurtigst muligt.

 

Vi ser frem til at høre fra dig og byde vores nye medarbejder velkommen.

COME OUT LET'S SHOP

Nytorv 2D, 4200 Slagelse (ud til parkeringspladsen på Langes Gård)

 

 

 

  1. BUTIKSANSVARLIG

I vores afdeling i Slagelse er vi nu på udkig efter en butiksansvarlig på over 18 år til en fuldtidsstilling eller minimum 32 timer om ugen, hverdage kl. 10-18 og lørdage 10-14 (du skal også være klar på at kunne arbejde om søndagen i december).

Vi leder efter dig med minimum 2 års erfaring fra en tøjbutik. Vi forventer, at du er selvstartende og ved præcis, hvordan en butik skal indrettes, da vi går meget op i, at butikken er nem tilgængelig for kunderne. Vi leder derfor efter dig, der kan det ekstra visuelt og drives af orden på alt du foretager dig. Du skal kende hvert hjørne af butikken og være i stand til at udnytte hver kvadratmeter, da vi som outlet lever af mængdesalg. Det betyder, at du til hver en tid skal holde lagerstyring på varerne i butikken og være i god tid, når der skal bestilles varer hjem – dvs. før du løber tør! Det kræver at du er iderig og kan bruge din erfaring fra tidligere stilling(er) i tøjbutik til at nå målet om at være med til at skabe den fedeste butik i Slagelse.

Vi er helt nye, så her får du uden tvivl muligheden for frit at udfolde dig kreativ!

Du vil få en masse frihed under ansvar og vi forventer, at du er god med tal, lærenem, selvstartende og giver dig altid 110%! Ligeledes har du en høj arbejdsmoral, har talegaverne i orden og er fleksibel. Du skal være klar til at tage ejerskab og blive en vigtig del af vores team.

 

Krav for ansøger er:

Erfaring fra tøjbutik - minimum 2 år (manager stilling er plus)

Ingen planer om uddannelsesstart eller rejse i den nærmeste fremtid

 

Mener du, at stilling er lige dig, så skynd dig at sende en motiveret ansøgning og dit CV til mothaibesh@gmail.com. Noter 'Ansvarlig, Slagelse' i emnefelt.

Tiltrædelse er hurtigst muligt, men vi venter helt sikkert på den rette.

 

Vi ser frem til at høre fra dig og byde vores nye medarbejder velkommen.

COME OUT LET'S SHOP

Nytorv 2D, 4200 Slagelse (ud til parkeringspladsen på Langes Gård)

 

 

EUROPA NEW FASHION ApSSlagelse2019-11-08T00:00:002019-12-01T00:00:00
330122743Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshopRobot Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop Butiksassistent på 30-37 timer. Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega? Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. En vigtig medarbejder Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer (adskillige timer dagligt), ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod. For at få succes i jobbet er det afgørende at du er: - meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen - bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice - smilende, åben og med en god udstråling og karisma - selvstændig, moden og initiativtagende - Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc. - loyal og fleksibel og vigtigtst af alt mødestabil. Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100 mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en teamplayer . Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 4 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 10 medarbejdere. Løn og ansættelsesforhold Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer. Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende lørdagsfri og hverdagsfri. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00. Ansøgningen I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. februar 2020 eller hurtigst muligt. Ansøgningsfrist Mandag d. 16. december 2019. Vi kan endnu ikke sige hvornår samtaler finder afsted grundet jul og travlhed i butikken hermed. Ansøgning sendes til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.

Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop

 

Butiksassistent på 30-37 timer.

Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega?

Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder  – en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. 

 

 En vigtig medarbejder

Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer (adskillige timer dagligt), ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod.

For at få succes i jobbet er det afgørende at du er:

- meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen

- bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice

- smilende, åben og med en god udstråling og karisma

- selvstændig, moden og initiativtagende

- Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc.

- loyal og fleksibel og vigtigtst af alt – mødestabil.

 

Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100% mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en ”teamplayer”. Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har/har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 4 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 10 medarbejdere.

 

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer.

Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende lørdagsfri og hverdagsfri. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag – fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00.

 

Ansøgningen

 I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. februar  2020 eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist Mandag d. 16. december 2019.

Vi kan endnu ikke sige hvornår samtaler finder afsted grundet jul og travlhed i butikken hermed.

Ansøgning sendes til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.      

Lundemøllen A/SFuglebjerg2019-11-12T00:00:002019-12-16T00:00:00
330123621Blue City Slagelse søger deltidsbutiksassistentRobot Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge! Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en deltidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept. Intelligent købmandskab er en livsstil Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil - deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. Store-Trader Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til: Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken.Regelmæssig betjening af kunder i den butik.Test af elektronik.Pakning af onlineordrer.Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver. Om dig Til gengæld forventer vi også følgende af dig: Du er moden og ansvarsbevidst.Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik.Du kan arbejde selvstændigt.Du kan arbejde hurtigt og under tidspres.Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer.Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum.Du kan arbejde ca. 2 lørdage om måneden.Du kan arbejde i ca. 2 dage om ugen i tidsrummet 10-18 Tiltrædelse Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken. Stillingen er ca. 16-20 timer ugentligt med mulighed for mere i travle perioder. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt. Yderligere information Hvis du har spørgsmål til stillingen, så send da en mail til job@bluecity.dk og så vender vi tilbage hurtigst muligt. Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV ved at trykke Ansøg nedenfor.

Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre!

Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge!

Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en deltidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept.

 

Intelligent købmandskab er en livsstil 

Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil - deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. 

 

Store-Trader

Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. 

 

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til:

  • Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken.
  • Regelmæssig betjening af kunder i den butik.
  • Test af elektronik.
  • Pakning af onlineordrer.
  • Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver.

 

Om dig

Til gengæld forventer vi også følgende af dig:

  • Du er moden og ansvarsbevidst.
  • Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du kan arbejde hurtigt og under tidspres.
  • Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer.
  • Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum.
  • Du kan arbejde ca. 2 lørdage om måneden.
  • Du kan arbejde i ca. 2 dage om ugen i tidsrummet 10-18

 

Tiltrædelse

Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken.

Stillingen er ca. 16-20 timer ugentligt med mulighed for mere i travle perioder.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

 

Yderligere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så send da en mail til job@bluecity.dk og så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV ved at trykke "Ansøg" nedenfor.

Blue City - SlagelseSlagelse2019-11-13T00:00:002019-12-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Assistance søges til konceptbutik i Slagelse

FEMILET A/S

Slagelse
Vi søger pr. 1. januar 2020 en moden, smilende og ansvarsbevidst assistance til at hjælpe os, når vi har ekstra travlt. Vi forventer, at du er fleksibel og har lyst til salg og service interesse for moden generelt interesse for visual merchandising ...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:30. november 2019

Makker til vores dygtigt butikschef

Tcb Retail ApS

Næstved
Soucshef Vores dygtige forretningschef på Shell i Næstved mangler en topmotiveret makker! Har du mod på at prøve kræfter med en spændende stilling ved shell, som souschef, så er det måske lige dig, at vi står og mangler. Vi leder efter en ny kollega...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:4. december 2019

1 Butiksassistent og 1 Butiksansvarlig i nyåbnet tøj-outlet

EUROPA NEW FASHION ApS

Slagelse
VI ER PÅ UDKIG EFTER 2 NYE MEDARBEJDERE: 1 - BUTIKSASSISTENT 2 - BUTIKANSVARLIG LIDT OM OS COME OUT LET S SHOP er et nyt skud på et tøjoutlet i Danmark, som havde første åbningsdag fredag den 14. juni 2019. Vi er en kæde med pt. 3 butikker, som udel...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop

Lundemøllen A/S

Fuglebjerg
Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop Butiksassistent på 30-37 timer. Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega? Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores we...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Blue City Slagelse søger deltidsbutiksassistent

Blue City - Slagelse

Slagelse
Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:7. december 2019