Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent

Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik på Frederiksberg.

Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.

Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen:

  • Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.
  • Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.
  • Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer.


Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.

Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.

Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.

Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Partner Michael Bode Hansen på telefon: 3038 1892 og høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.

En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329781156Phoenix-291c348312018-03-21T16:06:12.347Salgsassistent

Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik på Frederiksberg.

Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.

Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen:

  • Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.
  • Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.
  • Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer.


Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.

Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.

Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.

Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Partner Michael Bode Hansen på telefon: 3038 1892 og høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.

En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

2018-04-18T02:00:16.870 Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik på Frederiksberg.Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen: Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer. Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.KontaktHvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Partner Michael Bode Hansen på telefon: 3038 1892 og høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.Vi glæder os til at modtage din ansøgning.10Phoenix291c3483100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:000000https://louisnielsen.easycruit.com/vacancy/application/2034823/542610EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3154232Louis Nielsen Frederiksberg ApS112000FrederiksbergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent543739LouisNielsenGrund Jobannonce på Ofir.dk0000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=291c3483https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=291c3483https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=291c3483&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=291c3483&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgEr du en fagligt stærk Salgsassistent?12008001Dansk3Læse/ tale413208Salgsassistent2Salg353850136jesper.jensen@louisnielsen.dkDKDanmarkDKDanmark329913505Salgsassistent - butik og webshopBasic Hvem er du? Som person er du nysgerrig på dialog med kunderne og tager altid udgangspunkt i deres behov, kombineret med dine erfaringer og bedst mulige rådgivning. Du har en struktureret og effektiv tilgang til, at levere den bedst mulige service over for vores kunder. Du er nysgerrig på, at dygtiggøre dig såvel fagligt som personligt. Feedback kultur ser du som noget positivt og det ligger dig naturligt, at møde udfordringer med en løsningsorienteret tilgang. Du har en del erfaring fra et lignende job. Du har om muligt erfaring inden for netbutik, og vil være med til drift af denne. Den er nuværende under opstart Ud over vores butik har vi kørende montører, der i løbet af dagen kommer forbi for at hente materialer o.lign. Har du en del års butikserfaring - gerne inden for lamper eller isenkram, lyst til at yde god kundeservice og ved du bare hvordan man sætter en stikprop og en fatning på en ledning, - så er det lige dig vi søger! Du skal sammen med kollega sørge for at få løst opgaverne og ekspederet kunderne i butikken. Vi giver dig den specialviden, der er nødvendig for, at du skal føle dig til rette her. Vi tilbyder dig Ansættes som deltidsmedarbejder til fast stilling 25-30 timer pr. uge, med mulighed for udvidelse. Ved ferier og sygdom vil vi trække ekstra på dig. Butikkens åbningstid er mandag til torsdag 9:30 til 17:30, fredag 9:30 til 18 og lørdage 9:30 til 13:30. Godt arbejdsklima og en del gode kolleger. Vi tilbyder en god løn der modsvarer dine kvalifikationer Vi forventer: Du er initiativrig, smilende og serviceminded Du er præsentabel Du har mod på leverandør kontakt og bestilling af varer til butikken Branche kendskab en fordel Du har en del erfaring fra butik Pligtopfyldende Mødestabil Taler og skriver dansk Glad, smilende samt en god kollega. Arbejdsopgaver: Diverse ad hook opgaver, så som renholdelse, rengøring af produkter, opvask m.m.Har edb-evner, og mod til hjælpe med at opbygge netbutik. Når denne er aktiv, behandling af webshoppens ordrer Opdatering og vedligehold af varer samt varebeskrivelser på webshoppenOpfyldning, ændre udstilling af lamperLettere kontorarbejde Send venligst ansøgning med CV via funktionen Ansøg Send ansøgning mærket Butik Vi glæder os til at høre fra dig www.bella-el.dk (http: www.bella-el.dk) Se mere på vores ansøgersite: https: 3el.brandero.com

Hvem er du? 

Som person er du nysgerrig på dialog med kunderne og tager altid udgangspunkt i deres behov, kombineret med dine erfaringer og bedst mulige rådgivning. Du har en struktureret og effektiv tilgang til, at levere den bedst mulige service over for vores kunder. Du er nysgerrig på, at dygtiggøre dig såvel fagligt som personligt.

Feedback kultur ser du som noget positivt og det ligger dig naturligt, at møde udfordringer med en løsningsorienteret tilgang. Du har en del erfaring fra et lignende job.

Du har om muligt erfaring inden for  netbutik, og vil være med til drift af denne. Den er nuværende under opstart

Ud over vores butik har vi kørende montører, der i løbet af dagen kommer forbi for at hente materialer o.lign.

Har du en del års butikserfaring - gerne inden for lamper eller isenkram, lyst til at yde god kundeservice og ved du bare hvordan man sætter en stikprop og en fatning på en ledning, - så er det lige dig vi søger!

Du skal sammen med kollega sørge for at få løst opgaverne og ekspederet kunderne i butikken.
Vi giver dig den specialviden, der er nødvendig for, at du skal føle dig til rette her.


Vi tilbyder dig

Ansættes som deltidsmedarbejder til fast stilling 25-30 timer pr. uge, med mulighed for udvidelse.

Ved ferier og sygdom vil vi trække ekstra på dig. Butikkens åbningstid er mandag til torsdag 9:30 til 17:30, fredag 9:30 til 18 og lørdage 9:30 til 13:30.

  • Godt arbejdsklima og en del gode kolleger.
  • Vi tilbyder en god løn der modsvarer dine kvalifikationer


 
Vi forventer:

  • Du er initiativrig, smilende og serviceminded
  • Du er præsentabel
  • Du har mod på leverandør kontakt og bestilling af varer til butikken
  • Branche kendskab en fordel
  • Du har en del erfaring fra butik
  • Pligtopfyldende
  • Mødestabil
  • Taler og skriver dansk
  • Glad, smilende samt en god kollega.


Arbejdsopgaver:

  •           Diverse ad hook opgaver, så som renholdelse, rengøring af produkter, opvask m.m.
  • Har edb-evner, og mod til hjælpe med at opbygge netbutik. Når denne er aktiv, behandling af webshoppens ordrer 
  • Opdatering og vedligehold af varer samt varebeskrivelser på webshoppen
  • Opfyldning, ændre udstilling af lamper
  • Lettere kontorarbejde 


Send venligst ansøgning med CV via funktionen "Ansøg/Send ansøgning" mærket ”Butik” Vi glæder os til at høre fra dig

www.bella-el.dk (http://www.bella-el.dk) 

Se mere på vores ansøgersite: https://3el.brandero.com

ORS/Small/207c22f4_logo.jpegBella Elektrik & 3 EL-Teknik2018-11-16T14:00:15.9332018-12-20T00:00:00
329921962AFDELINGSLEDER - MODETØJ OG ACCESSORIESRobot Bahne på Frederiksberg søger en dygtig og erfaren afdelingsleder til modetøjsafdelingen snarest muligt i januar 2019. Du får det daglige ansvar, herunder salg og alle de praktiske opgaver, der er forbundet hermed. Du vil deltage aktivt i samarbejdet på tværs i butikken og i fælles erfaringsudveksling, modemesse osv. - i tæt samarbejde med afdelingsledere fra vores øvrige 20 butikker. Det er vigtigt, at du har erfaring som sælger, og at du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus. Du brænder for SALG generelt og kender vigtigheden af GOD SERVICE. Du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du har samtidig et godt humør og er indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima. Du er engageret og har stor interesse for modetøj og mærkevarer. Du kender det tøj, vi forhandler, og følger modens udvikling som en naturlig del af din hverdag. Du er den fødte sælger - er en god team-player - har masser af livserfaring - og higer efter at skabe din egen gruppe af faste kunder. Bahnes tøjkoncept består af mærkevarer til modebevidste piger. Vi forhandler By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Calvin Klein, Custommade, Lala Berlin, Heartmade, Mos Mosh, Samsøe Samsøe, Second Female, Stine Goya, Lee, Vila m.fl. Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed. Skriftlig ansøgning (Word PDF med foto) sendes pr. mail til frederiksberg@bahne.dk hurtigst muligt. Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side. Frederiksberg Centret, Falkoner All 21, 2000 Frederiksberg Bahne er en kapitalkæde med 21 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk. Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier: Teamwork, rlighed, Faglig Dygtighed, Præstation og Glæde.

 

Bahne på Frederiksberg søger en dygtig og erfaren afdelingsleder til modetøjsafdelingen snarest muligt i januar 2019.

 

Du får det daglige ansvar, herunder salg og alle de praktiske opgaver, der er forbundet hermed. Du vil deltage aktivt i samarbejdet på tværs i butikken og i fælles erfaringsudveksling, modemesse osv. - i tæt samarbejde med afdelingsledere fra vores øvrige 20 butikker.

 

Det er vigtigt, at du har erfaring som sælger, og at du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus.

 

Du brænder for SALG generelt og kender vigtigheden af GOD SERVICE. Du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du har samtidig et godt humør og er indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima.

 

Du er engageret og har stor interesse for modetøj og mærkevarer. Du kender det tøj, vi forhandler, og følger modens udvikling som en naturlig del af din hverdag. Du er den fødte sælger - er en god team-player - har masser af livserfaring - og higer efter at skabe din egen gruppe af faste kunder.

 

Bahnes tøjkoncept består af mærkevarer til modebevidste piger. Vi forhandler By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Calvin Klein, Custommade, Lala Berlin, Heartmade, Mos Mosh, Samsøe & Samsøe, Second Female, Stine Goya, Lee, Vila m.fl.

 

Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed.

 

Skriftlig ansøgning (Word/PDF – med foto) sendes pr. mail til frederiksberg@bahne.dk hurtigst muligt.

 

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side.

 

Frederiksberg Centret, Falkoner Allé 21, 2000 Frederiksberg

 

Bahne er en kapitalkæde med 21 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.  Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Teamwork, Ærlighed, Faglig Dygtighed, Præstation og Glæde.

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping CenterFrederiksberg2018-12-03T00:00:002018-12-20T00:00:00
329921953Sælger/Kunderådgiver - Shurgard Self-Storage centerRobot Retail Knowledge søger for Shurgard Kundeansvarlig til Shurgard Self-Storage Vil du: • dele din tid mellem service og salg, administration og en smule vedligeholdelse? • have faste arbejdstider alle hverdage og kun arbejde hver anden lørdag? • udvikle dig gennem dedikeret ugentlig salgstræning af vores distriktschefer og daglig sparring med din nærmeste chef? Velkommen til Shurgard Hos Shurgard hjælper de private og virksomheder med at opbevare deres ting. Shurgard har 10 butikker i København, Hørsholm og Roskilde og får hele tiden flere. Nu har vi brug for dig til at hjælpe Shurgards kunder. Målet er mersalg Du bliver en del af et regionalt team med både erfarne og unge kolleger, men du har din daglige gang i en af vores butikker i København, hvor du holder overblikket over 3 hovedområder: • Service og salg er dit hovedfokus. Når kunderne ringer ind, rådgiver du dem om de bedste løsninger, og når folk bestiller over nettet, ringer du til dem og færdiggør deres ordre. Her rådgiver du også kunden til at vælge den bedste løsning, ligesom du sælger kunderne det flyttetilbehør og de forsikringer, de har brug for. • Administration fylder også en del. Du holder overblikket over vores kunders kontrakter og sørger for, at vi lever op til vores aftaler, samt at kunderne overholder deres forpligtelser. • Vedligeholdelse af anlæg er en vigtig men mindre del af jobbet. Du sikrer, at anlægget fremstår rent og pænt, Dedikeret træning og oplæring Hver uge får du 1-1-træning med Shurgards vores distriktschefer, og du får din egen udviklingsplan. Herudover får du provision, udover din faste grundløn, som er baseret på dit salg, opsalg og mersalg. Når du starter, får du en måneds grundig oplæring sammen med en certificeret træner og store manager. Salgserfaring og øjnene på resultatet • Du har kunde- eller salgserfaring, som du sikkert har fået i en butik restaurant eller anden kundeservice rolle • Du er drevet af at opnå resultater og kan lide salgsprocessen, hvor du udfordrer kunden, så de får den rigtige rådgivning. Stillingen kan søges på http: www.retailknowledge.dk Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Retail Knowledge Kim Aaskov på telefon 21175760. Shurgard Self Storage er Europas markedsleder inden for self storage løsninger for private og virksomheder. Shurgard er etableret i 1994 og har over 220 lokationer i syv europæiske lande og flere end 550 medarbejdere. 10 af butikkerne er placeret i Danmark Købehavn, Hørsholm og Roskilde og de ekspanderer stadig.

Retail Knowledge søger for Shurgard;

Kundeansvarlig til Shurgard Self-Storage

Vil du:

• dele din tid mellem service og salg, administration og en smule vedligeholdelse?
• have faste arbejdstider alle hverdage og kun arbejde hver anden lørdag?
• udvikle dig gennem dedikeret ugentlig salgstræning af vores distriktschefer og daglig sparring med din nærmeste chef?

Velkommen til Shurgard
Hos Shurgard hjælper de private og virksomheder med at opbevare deres ting.
Shurgard har 10 butikker i København, Hørsholm og Roskilde – og får hele tiden flere. Nu har vi brug for dig til at hjælpe Shurgards kunder.

Målet er mersalg
Du bliver en del af et regionalt team med både erfarne og unge kolleger, men du har din daglige gang i en af vores butikker i København, hvor du holder overblikket over 3 hovedområder:
• Service og salg er dit hovedfokus. Når kunderne ringer ind, rådgiver du dem om de bedste løsninger, og når folk bestiller over nettet, ringer du til dem og færdiggør deres ordre. Her rådgiver du også kunden til at vælge den bedste løsning, ligesom du sælger kunderne det flyttetilbehør og de forsikringer, de har brug for.
• Administration fylder også en del. Du holder overblikket over vores kunders kontrakter og sørger for, at vi lever op til vores aftaler, samt at kunderne overholder deres forpligtelser.
• Vedligeholdelse af anlæg er en vigtig men mindre del af jobbet. Du sikrer, at anlægget fremstår rent og pænt,

Dedikeret træning og oplæring
Hver uge får du 1-1-træning med Shurgards vores distriktschefer, og du får din egen udviklingsplan.
Herudover får du provision, udover din faste grundløn, som er baseret på dit salg, opsalg og mersalg.
Når du starter, får du en måneds grundig oplæring sammen med en certificeret træner og store manager.

Salgserfaring og øjnene på resultatet
• Du har kunde- eller salgserfaring, som du sikkert har fået i en butik/restaurant eller anden kundeservice rolle
• Du er drevet af at opnå resultater og kan lide salgsprocessen, hvor du udfordrer kunden, så de får den rigtige rådgivning.

Stillingen kan søges på http://www.retailknowledge.dk

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Retail Knowledge; Kim Aaskov på telefon 21175760.

Shurgard Self Storage er Europas markedsleder inden for self storage løsninger for private og virksomheder. Shurgard er etableret i 1994 og har over 220 lokationer i syv europæiske lande og flere end 550 medarbejdere.
10 af butikkerne er placeret i Danmark – Købehavn, Hørsholm og Roskilde – og de ekspanderer stadig.

RKR-Danmark ApSFrederiksberg2018-12-03T00:00:002018-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsassistent - butik og webshop

Bella Elektrik & 3 EL-Teknik

Hvem er du? Som person er du nysgerrig på dialog med kunderne og tager altid udgangspunkt i deres behov, kombineret med dine erfaringer og bedst mulige rådgivning. Du har en struktureret og effektiv tilgang til, at levere den bedst mulige service ov...
Indrykket:16. november 2018
Udløbsdato:20. december 2018

AFDELINGSLEDER - MODETØJ OG ACCESSORIES

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center

Frederiksberg
Bahne på Frederiksberg søger en dygtig og erfaren afdelingsleder til modetøjsafdelingen snarest muligt i januar 2019. Du får det daglige ansvar, herunder salg og alle de praktiske opgaver, der er forbundet hermed. Du vil deltage aktivt i samarbejdet...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:20. december 2018

Sælger/Kunderådgiver - Shurgard Self-Storage center

RKR-Danmark ApS

Frederiksberg
Retail Knowledge søger for Shurgard Kundeansvarlig til Shurgard Self-Storage Vil du: • dele din tid mellem service og salg, administration og en smule vedligeholdelse? • have faste arbejdstider alle hverdage og kun arbejde hver anden lørdag? • udvik...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:31. december 2018