Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent

Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik på Frederiksberg.

Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.

Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen:

  • Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.
  • Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.
  • Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer.


Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.

Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.

Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.

Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Partner Michael Bode Hansen på telefon: 3038 1892 og høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.

En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329781156Phoenix-291c348312018-03-21T16:06:12.347Salgsassistent

Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik på Frederiksberg.

Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.

Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen:

  • Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.
  • Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.
  • Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer.


Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.

Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.

Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.

Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Partner Michael Bode Hansen på telefon: 3038 1892 og høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.

En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

2018-04-18T02:00:16.870 Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik på Frederiksberg.Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen: Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer. Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.KontaktHvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Partner Michael Bode Hansen på telefon: 3038 1892 og høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.Vi glæder os til at modtage din ansøgning.10Phoenix291c3483100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:000000https://louisnielsen.easycruit.com/vacancy/application/2034823/542610EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3154232Louis Nielsen Frederiksberg ApS112000FrederiksbergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent543739LouisNielsenGrund Jobannonce på Ofir.dk0000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=291c3483https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=291c3483https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=291c3483&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=291c3483&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgEr du en fagligt stærk Salgsassistent?12008001Dansk3Læse/ tale413208Salgsassistent2Salg353850136jesper.jensen@louisnielsen.dkDKDanmarkDKDanmark329967264SalgsassistentBasic KLUNS søger en salgsassistent 37 t uge til vores butik på Gammel Kongevej 51. Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har mange skønne kunder og ingen dage er ens. Det er derfor vigtig for os at finde en erfaren og lokal salgsassistent, da der er mange opgaver at håndtere. Du er en erfaren, inspirerende og moden sælger, som har hjertet på rette sted og er god til at skabe en dejlig og varm stemning i butikken. Du brænder for at give vores kunder en dejlig oplevelse og service, så de har lyst at komme tilbage. Du kommer til at være en stor del af den daglige drift af hele butikken med dine egne ansvarsområder. Dit samarbejde med resten af teamet er top prioritet, da i fokusere på et optimeret salg. Dine arbejdsområder vil være: Personligt salg i butikken med service på højt niveauStyling af butikkenBidrage til aktiviteter i butikken, varehåndtering og genbestillingBidrage med opslag til div. sociale medier Vi har brug for dig, som en del af vores team, hvis du kan svare ja til følgende: Du har erfaring inde for tøjbranchen, brænder for at style både vores kunder og butikkenDu er udadvendt, smilende og har et godt humørDu er ordensmenneske, struktureret og fyldt med god energiDu elsker at sælge og yde service på højeste niveau til alle vores kunder Er du interesseret i stillingen? Send din motiverede ansøgning og CV via knappen Send ansøgning - gerne som PDF-fil. Tiltrædelse snarest. Vi glæder os til, at modtage din ansøgning! Se mere på vores ansøgersite: https: kluns.brandero.com

KLUNS søger en salgsassistent 37 t/uge til vores butik på Gammel Kongevej 51.

Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har mange skønne kunder og ingen dage er ens. Det er derfor vigtig for os at finde en erfaren og lokal salgsassistent, da der er mange opgaver at håndtere.

Du er en erfaren, inspirerende og moden sælger, som har hjertet på rette sted og er god til at skabe en dejlig og varm stemning i butikken. Du brænder for at give vores kunder en dejlig oplevelse og service, så de har lyst at komme tilbage.

Du kommer til at være en stor del af den daglige drift af hele butikken med dine egne ansvarsområder. Dit samarbejde med resten af teamet er top prioritet, da i fokusere på et optimeret salg.

Dine arbejdsområder vil være:

  • Personligt salg i butikken med service på højt niveau
  • Styling af butikken
  • Bidrage til aktiviteter i butikken, varehåndtering og genbestilling
  • Bidrage med opslag til div. sociale medier

Vi har brug for dig, som en del af vores team, hvis du kan svare ja til følgende:

  • Du har erfaring inde for tøjbranchen, brænder for at style både vores kunder og butikken
  • Du er udadvendt, smilende og har et godt humør
  • Du er ordensmenneske, struktureret og fyldt med god energi
  • Du elsker at sælge og yde service på højeste niveau til alle vores kunder

Er du interesseret i stillingen?

Send din motiverede ansøgning og CV via knappen "Send ansøgning" - gerne som PDF-fil.

Tiltrædelse snarest.

Vi glæder os til, at modtage din ansøgning!

Se mere på vores ansøgersite: https://kluns.brandero.com

ORS/Small/8cb75871_logo.pngKLUNSKøbenhavn V2019-02-27T15:13:01.9902019-04-02T00:00:00
329963915Salgsassistent i PhotograficaBasic Er du udlært fotosælger eller tilsvarende? Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr? Er du resultatorienteret og målrettet? Elsker du at have med mennesker og gøre? Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends indenfor fotobranchen? Trives du i et travlt, udfordrende miljø hvor vi stiller skarpt på kunden? Så vil jobbet her være noget for dig. Photografica søger en engageret og dynamisk kollega. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge vores kvalitetsprodukter. Dig, som brænder for salget og elsker at servicere kunderne. Job og udfordring: Du vil få ansvaret for at servicere virksomhedens kunder i vores butik i Skindergade i indre København. Du skal via din personlighed og faglige egenskaber være i stand til at afdække og forstå kundernes behov. Sikre at kunden får en professionel oplevelse både hvad angår produktet men også dig som rådgiver. God service og faglig rådgivning har været Photograficas DNA og omdømme siden 1979. Det har skabt tilfredse kunder i 40 år. Som ny kollega skal du være med til at fastholde og udbygge denne position. Jobfunktion og opgaver: Du skal servicere og vejlede vores kunder professionelt Du møder kunderne med et imødekommende sind som viser engagement og involvering Du skal rådgive alle typer af kunder. De skal føle sig velkomne og opleve at deres behov bliver imødekommet og løst til fælles tilfredshed. Du skal bidrage til at butikken altid står skarpt og altid præsenterer produkterne på bedste vis. Du skal deltage i, og bidrage til, at vores succesfulde team fortsat udvikler sig til gavn for både os selv, men vigtigst at kunderne kan mærke det når de besøger os. Om dig og dine kvalifikationer: Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed. Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker, og forstår vigtigheden i at sikre kundetilfredshed. Du er god til, og kan hurtigt, sætte dig ind i kundens behov og omsætte viden til salg. Du arbejder målrettet med fokus på kundens ønsker og behov. Du er i stand til at have mange bolde i luften, uden at miste overblikket, energien og humøret Du trives i et travlt miljø, hvor sunde værdier er en del af hverdagen. Photografica tilbyder: God lønpakke efter kvalifikationer Gode og velfungerende kolleger, som med såvel fagligt som personligt humør gør dagligdagen sjov og motiverende. 37,5 timers arbejdsuge med respekt for butikstider. Weekendarbejde 2-3 gange pr. måned Pensionsordning og sundhedsforsikring (efter 3 måneders ansættelse) Lyder det spændende? Så klik på GO ! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter og i første omgang du behøver ikke bruge tid på at skrive en ansøgning eller tilrette et CV! Photografica er en af Danmarks ældste, men også største fotohandlere i Danmark. Virksomheden blev etableret i 1979 og er kendt for såvel den høje produktkvalitet men i høj grad også af professionel service og rådgivning. Phofografica er beliggende i indre København på en af de mest eftertragtede adresser og beskæftiger ca. 15 medarbejdere som alle er passioneret for virksomhedens værdier. Vi forhandler high-end fotoudstyr og stuedielys, men har samtidig speciale i salg af brugt udstyr. Se mere på www.photografica.dk
  • Er du udlært fotosælger eller tilsvarende?
  • Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr?
  • Er du resultatorienteret og målrettet?
  • Elsker du at have med mennesker og gøre?
  • Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends indenfor fotobranchen?
  • Trives du i et travlt, udfordrende miljø hvor vi stiller ”skarpt” på kunden?

Så vil jobbet her være noget for dig.

Photografica søger en engageret og dynamisk kollega. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge vores kvalitetsprodukter. Dig, som brænder for salget og elsker at servicere kunderne.

Job og udfordring:

Du vil få ansvaret for at servicere virksomhedens kunder i vores butik i Skindergade i indre København. Du skal via din personlighed og faglige egenskaber være i stand til at afdække og forstå kundernes behov. Sikre at kunden får en professionel oplevelse både hvad angår produktet men også dig som rådgiver. 

God service og faglig rådgivning har været Photograficas DNA og omdømme siden 1979. Det har skabt tilfredse kunder i 40 år. Som ny kollega skal du være med til at fastholde og udbygge denne position.

 Jobfunktion og opgaver:

  • Du skal servicere og vejlede vores kunder professionelt
  • Du møder kunderne med et imødekommende sind som viser engagement og involvering
  • Du skal rådgive alle typer af kunder. De skal føle sig velkomne og opleve at deres behov bliver imødekommet og løst til fælles tilfredshed.
  • Du skal bidrage til at butikken altid står skarpt og altid præsenterer produkterne på bedste vis.
  • Du skal deltage i, og bidrage til, at vores succesfulde team fortsat udvikler sig til gavn for både os selv, men vigtigst at kunderne kan mærke det når de besøger os.

Om dig og dine kvalifikationer:

  • Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed.
  • Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker, og forstår vigtigheden i at sikre kundetilfredshed.
  • Du er god til, og kan hurtigt, sætte dig ind i kundens behov og omsætte viden til salg.
  • Du arbejder målrettet med fokus på kundens ønsker og behov.
  • Du er i stand til at have mange bolde i luften, uden at miste overblikket, energien og humøret
  • Du trives i et travlt miljø, hvor sunde værdier er en del af hverdagen.

Photografica tilbyder:

  • God lønpakke efter kvalifikationer
  • Gode og velfungerende kolleger, som med såvel fagligt som personligt humør gør dagligdagen sjov og motiverende.
  • 37,5 timers arbejdsuge med respekt for butikstider. Weekendarbejde 2-3 gange pr. måned
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring (efter 3 måneders ansættelse)

Lyder det spændende?

Så klik på ”GO”! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter – og i første omgang du behøver ikke bruge tid på at skrive en ansøgning eller tilrette et CV!

Photografica er en af Danmarks ældste, men også største fotohandlere i Danmark. Virksomheden blev etableret i 1979 og er kendt for såvel den høje produktkvalitet men i høj grad også af professionel service og rådgivning. Phofografica er beliggende i indre København på en af de mest eftertragtede adresser og beskæftiger ca. 15 medarbejdere som alle er passioneret for virksomhedens værdier. Vi forhandler high-end fotoudstyr og stuedielys, men har samtidig speciale i salg af brugt udstyr.

Se mere på www.photografica.dk

 

 

 

ORS/Small/af817eff_logo.jpegPhotografica ApSKøbenhavn K2019-02-21T11:00:37.1272019-03-28T00:00:00
329981013Dygtig butikssælger til håndværkerisenkram søges til Fog Trælast i LyngbyBasic Johannes Fog er en virksomhed, som beskæftiger sig med salg af værktøj, beslag og byggematerialer til både professionelle håndværkere og private. Vi sætter en stor ære i at kunne betjene vores kunder på et højt fagligt niveau og i at kunne tilbyde vores kunder et meget bredt sortiment af varer. Vi har en stor forretning, der huser flere end 10.000 varenumre inkl. tøjafdeling, malerafdeling og udlejningsafdeling. Vi er i alt 25 medarbejdere i vores team. Vi har en travl og spændende hverdag, der er præget at et meget stort antal afhenter kunder hver eneste dag. Dine arbejdsopgaver: Dine primære opgaver vil omfatte rådgivning og servicering af både håndværkere og private kunder med udgangspunkt i vores afdeling med beslag og befæstigelse. Du vil komme til at arbejde med tilbudsgivning, salg, indkøb disponering, rådgivning og ekspedition. Ugentlig opfølgning på vores markedsføring samt planlægning af håndværkermesser bliver ligeledes en del af jobbet. Dig som person: Du har erfaring med salg af beslag og befæstigelse til den professionelle brugerDu er resultatorienteretDu kan træffe beslutninger og tage ansvaret for demDu kan arbejde selvstændigt og også indgå i et teamDu er disciplineret og grundig i dit arbejdeDu er åben og brænder for at rådgive kunderneDu er positiv og smilende Vi tilbyder: Du bliver en del af et dynamisk team i en uformel organisation. Du får et udfordrende job, hvor du vil være med til at præge udviklingen i en forretning, der står stærkt overfor håndværkere og entreprenører, og som har ambitioner om at blive endnu bedre. Et spændende job med masser af udfordringer og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Et positivt og uformelt miljø med dygtige kollegaer og gode arbejdsforhold, hvor vi kun arbejder hver fjerde weekend. Lørdag og søndag har vi åbent til kl. 14:00. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer. Derudover har vi favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse. Er du interesseret i at høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte salgsleder Camilla Lerche på telefon 45 26 62 15 for at høre mere. Send din ansøgning via linket i dette opslag. Send din ansøgning så hurtigt som muligt og senest 14. april 2019. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.brandero.com

Johannes Fog er en virksomhed, som beskæftiger sig med salg af værktøj, beslag og byggematerialer til både professionelle håndværkere og private. Vi sætter en stor ære i at kunne betjene vores kunder på et højt fagligt niveau og i at kunne tilbyde vores kunder et meget bredt sortiment af varer. Vi har en stor forretning, der huser flere end 10.000 varenumre – inkl. tøjafdeling, malerafdeling og udlejningsafdeling. Vi er i alt 25 medarbejdere i vores team. Vi har en travl og spændende hverdag, der er præget at et meget stort antal afhenter kunder hver eneste dag.

Dine arbejdsopgaver:

Dine primære opgaver vil omfatte rådgivning og servicering af både håndværkere og private kunder – med udgangspunkt i vores afdeling med beslag og befæstigelse. Du vil komme til at arbejde med tilbudsgivning, salg, indkøb/disponering, rådgivning og ekspedition. Ugentlig opfølgning på vores markedsføring samt planlægning af håndværkermesser bliver ligeledes en del af jobbet.

Dig som person:

  • Du har erfaring med salg af beslag og befæstigelse til den professionelle bruger
  • Du er resultatorienteret
  • Du kan træffe beslutninger og tage ansvaret for dem
  • Du kan arbejde selvstændigt og også indgå i et team
  • Du er disciplineret og grundig i dit arbejde
  • Du er åben og brænder for at rådgive kunderne
  • Du er positiv og smilende

Vi tilbyder:

Du bliver en del af et dynamisk team i en uformel organisation. Du får et udfordrende job, hvor du vil være med til at præge udviklingen i en forretning, der står stærkt overfor håndværkere og entreprenører, og som har ambitioner om at blive endnu bedre. Et spændende job med masser af udfordringer og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Et positivt og uformelt miljø med dygtige kollegaer og gode arbejdsforhold, hvor vi kun arbejder hver fjerde weekend. Lørdag og søndag har vi åbent til kl. 14:00.

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer. Derudover har vi favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse.

Er du interesseret i at høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte salgsleder Camilla Lerche på telefon 45 26 62 15 for at høre mere.  Send din ansøgning via linket i dette opslag. Send din ansøgning så hurtigt som muligt – og senest 14. april 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com

ORS/Small/f506e7e1_logo.pngJohannes FogKongens Lyngby2019-03-19T18:05:57.0572019-04-22T00:00:00
329976637Sales Consultant - Wolford, Copenhagen AirportRobot Do you want to be part of a global fashion label and gain experience in creating and selling fashion dreams? By using cutting-edge knitting technology, finest materials and creative ideas, Wolford creates innovative products for the modern, self-assured woman. We combine tranquil elegance with sheer luxury at any time of day. Become a part of our international team and step into the world of Wolford! Wolford Boutique in Copenhagen Airport (Taxfree area). We are looking for interested and fashion-conscious sales personalities to be part of the store sales team. We are now recruiting for the following position: SALES CONSULTANT PART-TIME Assistance (25 hours month) As sales consultant you take our customers into the world of Wolford. You are enthusiastic, fascinated by our products and a real fashionist who is able to convince customers through customer centric service and a creative presentation of our products. What we offer?- an exciting work place, attractive diverse responsiblities in a worldwide re-known fashion company- numerous opportunities for personal and professional development- a pleasant working environment characterized by customer orientation and self-responsibility- high-quality products and most innovative technologies What are we looking for?- a high affinity for fashion and trends- excellent communication skills- outstanding service-orientation- good Danish and English language skills- assured and friendly manner In Wolford you will experience a dedicated and team oriented working climate, with good and well organized working conditions. Wolford offers a competitive salary package and thorough introduction to the role. The store opening hours will be between 06:00-22:00 7 days a week. The working hours are typically during late afternoon evening and weekends. The role requires that you pass a security approval from Copenhagen Airport. You can apply for the position using the link in the advert or at www.retailknowledge.dk ledige-stillinger We are looking forward to receiving your application - we welcome applications both in Danish or English!

Do you want to be part of a global fashion label and gain experience in creating and selling fashion dreams? By using cutting-edge knitting technology, finest materials and creative ideas, Wolford creates innovative products for the modern, self-assured woman. We combine tranquil elegance with sheer luxury at any time of day. Become a part of our international team and step into the world of Wolford!

Wolford Boutique in Copenhagen Airport (Taxfree area). We are looking for interested and fashion-conscious sales personalities to be part of the store sales team. We are now recruiting for the following position:

SALES CONSULTANT

PART-TIME Assistance (25 hours/month)

As sales consultant you take our customers into the world of Wolford. You are enthusiastic, fascinated by our products and a real fashionist who is able to convince customers through customer centric service and a creative presentation of our products.

What we offer?
- an exciting work place, attractive & diverse responsiblities in a worldwide re-known fashion company
- numerous opportunities for personal and professional development
- a pleasant working environment characterized by customer orientation and self-responsibility
- high-quality products and most innovative technologies

What are we looking for?
- a high affinity for fashion and trends
- excellent communication skills
- outstanding service-orientation
- good Danish and English language skills
- assured and friendly manner

In Wolford you will experience a dedicated and team oriented working climate, with good and well organized working conditions. Wolford offers a competitive salary package & and thorough introduction to the role.

The store opening hours will be between 06:00-22:00 – 7 days a week. The working hours are typically during late afternoon/evening and weekends. The role requires that you pass a security approval from Copenhagen Airport.

You can apply for the position using the link in the advert or at www.retailknowledge.dk/ledige-stillinger

We are looking forward to receiving your application - we welcome applications both in Danish or English!

RKR-Danmark ApSKastrup2019-03-13T00:00:002019-03-30T00:00:00
329973871Finnish speaking advisor with a flair for technologyRobot Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further! At Webhelp, we re always looking for the best advisors to help our customers, and we are currently expanding our Nordic Philips Lighting-team! We are looking for Finnish speaking advisors who are ready to take on exciting and challenging tasks in the front lines of Phillips Lightings customer service. We of course seek to offer epic service, and your contribution will be essential to helping others with Phillips Lighting´s products with your knowledge and interest. You will be the first our private and commercial customers interact with and we therefore want you to be confident and secure in your position. Therefore, we will provide you with a two-week training period, so you get up to speed! You are a success in the position when… …within 3 months: Have completed 2 weeks of training in products and customer service. Give a good first impression of yourself and find your place in the Webhelp culture. Manage the relevant everyday routines and tasks. Find your place in the team and are pro-active in the succession of your onboarding-period. …within 6 months: Manage Webhelps way of working. Have gone through training to advance your knowledge and understanding of the position. Seek new information and offer to help and discuss with your colleagues. Are self-going in your own tasks. …within 12 months: Have proven your worth and become an extraordinary advisor. Are motivated to develop within the team and the organization. Participate in social events, help your colleagues and seek new knowledge. Your development: As you develop in the organization, you will get more responsibility. We have a lot of career opportunities internally, and if you have the right engagement and commitment you might find that your future career is right here with us! If you think the above is interesting, you re probably.. … looking for new challenges, where you can truly be a part of building a new team. You ve finished high-school or a tertiary education on a similar level. …you ve probably already worked in customer service, and are ready to be a driving force in developing the team when it comes to performance and team spirit. You know how to deliver excellent service, and you re happy to share your knowledge! About the position: Opening hours: Monday Friday from 09.00-17.00. We are closed on weekends and holidays. The position is full-time, with 37,5 working hours a week, but can be organized to be a part-time position if needed. Our promise to you: We promise you a workplace that lives up to our values Fun Social We love the dynamic between colleagues, customers and our clients. Learning Growing We love to develop and learn new things. Challenges Recognition We believe in giving and receiving recognition for our results. We expect you to see opportunities and develop in the dynamics in our organization, and value long term employments. The recruitment process: Please send your application in English. As soon as you have registered your application, we will ask you to do a personality test. Its important that you take the test as soon as you receive it, so that we can move you forward in the process. A technical test will be sent to you if you are invited to an interview. Non-discrimination: Webhelp see diversity as a resource and encourage all sexes, age, religion or ethnicity to apply. We look forward to receiving your application!Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further!

At Webhelp, we’re always looking for the best advisors to help our customers, and we are currently expanding our Nordic Philips Lighting-team! We are looking for Finnish speaking advisors who are ready to take on exciting and challenging tasks in the front lines of Phillips Lightings customer service. We of course seek to offer epic service, and your contribution will be essential to helping others with Phillips Lighting´s products with your knowledge and interest.

You will be the first our private and commercial customers interact with and we therefore want you to be confident and secure in your position. Therefore, we will provide you with a two-week training period, so you get up to speed!

You are a success in the position when…
…within 3 months:
Have completed 2 weeks of training in products and customer service.
Give a good first impression of yourself and find your place in the Webhelp culture.
Manage the relevant everyday routines and tasks.
Find your place in the team and are pro-active in the succession of your onboarding-period.

…within 6 months:
Manage Webhelps way of working.
Have gone through training to advance your knowledge and understanding of the position.
Seek new information and offer to help and discuss with your colleagues.
Are self-going in your own tasks.

…within 12 months:
Have proven your worth and become an extraordinary advisor.
Are motivated to develop within the team and the organization.
Participate in social events, help your colleagues and seek new knowledge.

Your development:
As you develop in the organization, you will get more responsibility. We have a lot of career opportunities internally, and if you have the right engagement and commitment you might find that your future career is right here with us!
If you think the above is interesting, you’re probably..
… looking for new challenges, where you can truly be a part of building a new team. You’ve finished high-school or a tertiary education on a similar level.
…you’ve probably already worked in customer service, and are ready to be a driving force in developing the team when it comes to performance and team spirit. You know how to deliver excellent service, and you’re happy to share your knowledge!

About the position:
Opening hours: Monday – Friday from 09.00-17.00. We are closed on weekends and holidays.
The position is full-time, with 37,5 working hours a week, but can be organized to be a part-time position if needed.


Our promise to you:
We promise you a workplace that lives up to our values;
Fun & Social – We love the dynamic between colleagues, customers and our clients.
Learning & Growing – We love to develop and learn new things.
Challenges & Recognition – We believe in giving and receiving recognition for our results.
We expect you to see opportunities and develop in the dynamics in our organization, and value long term employments.

The recruitment process:
Please send your application in English. As soon as you have registered your application, we will ask you to do a personality test. Its important that you take the test as soon as you receive it, so that we can move you forward in the process. A technical test will be sent to you if you are invited to an interview.

Non-discrimination:
Webhelp see diversity as a resource and encourage all sexes, age, religion or ethnicity to apply.

We look forward to receiving your application!
GOEXCELLENT DENMARK A/SValby2019-03-16T00:00:002019-04-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsassistent

KLUNS

København V
KLUNS søger en salgsassistent 37 t uge til vores butik på Gammel Kongevej 51. Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har mange skønne kunder og ingen dage er ens. Det er ...
Indrykket:27. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Salgsassistent i Photografica

Photografica ApS

København K
Er du udlært fotosælger eller tilsvarende? Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr? Er du resultatorienteret og målrettet? Elsker du at have med mennesker og gøre? Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends inde...
Indrykket:21. februar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

Dygtig butikssælger til håndværkerisenkram søges til Fog Trælast i Lyngby

Johannes Fog

Kongens Lyngby
Johannes Fog er en virksomhed, som beskæftiger sig med salg af værktøj, beslag og byggematerialer til både professionelle håndværkere og private. Vi sætter en stor ære i at kunne betjene vores kunder på et højt fagligt niveau og i at kunne tilbyde v...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Sales Consultant - Wolford, Copenhagen Airport

RKR-Danmark ApS

Kastrup
Do you want to be part of a global fashion label and gain experience in creating and selling fashion dreams? By using cutting-edge knitting technology, finest materials and creative ideas, Wolford creates innovative products for the modern, self-ass...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:30. marts 2019

Finnish speaking advisor with a flair for technology

GOEXCELLENT DENMARK A/S

Valby
Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further! At Webh...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:1. april 2019