Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent

Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik i Bilka i Kolding.

Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.

Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen:

  • Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.
  • Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.
  • Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer.


Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.

Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.

Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.

Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, opfordrer vi dig endelig til at kontakte butikkens chef og få lejlighed til at høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.

En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Der vil løbende blive indkaldt til samtale.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786457Phoenix-fab9c03b12018-04-03T16:06:49.850Salgsassistent

Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik i Bilka i Kolding.

Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.

Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen:

  • Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.
  • Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.
  • Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer.


Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.

Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.

Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.

Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, opfordrer vi dig endelig til at kontakte butikkens chef og få lejlighed til at høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.

En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Der vil løbende blive indkaldt til samtale.

 

2018-04-23T17:50:06.677 Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik i Bilka i Kolding.Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen: Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer. Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.KontaktHvis du har spørgsmål til stillingen, opfordrer vi dig endelig til at kontakte butikkens chef og få lejlighed til at høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Der vil løbende blive indkaldt til samtale.10Phoenixfab9c03b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-29T00:00:000000https://louisnielsen.easycruit.com/vacancy/application/2042095/751220EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3204104Louis Nielsen Kolding DS116000KoldingDKDanmark155.505457509.43830810
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent548300LouisNielsenGrund Jobannonce på Ofir.dk0000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fab9c03bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fab9c03bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fab9c03b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fab9c03b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12008001Dansk3Læse/ tale413208Salgsassistent2Salg354140184jesper.jensen@louisnielsen.dkDKDanmarkDKDanmark329928929Salgsassistent/produktionsplanlægger - DESKLINEBasic Vi søger en ny kollega, der i en kombineret rolle som salgsassistent og produktionsplanlægger, kan bidrage til vores fortsatte høje service og leveringsniveau overfor vore kunder.DESKLINE er inde i en konstant vækst og udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer, kundenærhed samt godt samarbejde. For at kunne håndtere den stigende mængde opgaver søger vi en ny kollega, der sætter en ære i at give kunder den bedste kundeoplevelse og samtidigt sikre optimal planlægning, for optimal udnyttelse af produktionskapaciteten.Du bliver en del af et logistik team på 4 salgsassistenter, 4 disponenter og 1 lagerspecialist, og du vil primært få ansvaret for ordrebehandling, samt planlægning af ordrer til udvalgte datterselskaber.Du har en koordinerende rolle mellem kunder og produktionen, og i dit arbejde skal der tages højde for hele forsyningskæden lige fra leverandører til kunder. Det er derfor en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet skal du elske at skabe overblik i indkomne kundeordrer og kommunikere med salgsselskaberne for at afklare spørgsmål og leveringstider. Samtidigt skal du elske at gå i detaljerne, nedbryde ordrer mht. komponenter og kapacitet i vores AXAPTA system, når du planlægger ordrer i produktionen. Vigtigt er det, at du bevarer overblikket i et omskifteligt miljø og en travl hverdag. Primære arbejdsopgaverBehandling af modtagne ordrer, der bookes af datterselskaber i Axapta. Herunder også produktionsplanlægning af ordrer, hvor tilgængelighed af materialer og kapacitet afdækkesDaglig kommunikation med datterselskaber omkring ordrebehandlingKoordinering med disponenter, Produktion og Lager omkring daglig drift og løsninger generelt for kundenOprettelse og igangsætning af nye varenr.Vedligeholdelse af stamdataMånedligt forecast valideringDeltage i nye projekterDiverse ad hoc opgaverDuer ansvarsbevidst, selvstændig og proaktiv i dine opgaveløsningerer struktureret og bevarer overblikket i en hverdag med mange bolde i luftenfinder stor tilfredsstillelse, når du i en travl og dynamisk hverdag får løst mange konkrete opgaverer selvkørende og tager initiativ for at få styr på de daglige udfordringerer en god teamplayer, der forstår vigtigheden af, at alle er godt informereter en erfaren bruger af Office pakkenhar erfaring med Axapta alternativt erfaring med andre MRP systemertaler og skriver dansk og engelsk taler du tysk er det en fordelHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Logistics Kamilla Hviid Struve på tlf. 5077 1064. Tryk på linket for at få et indblik i vores arbejdsplads.Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og er ikke fastsat af LINAK).LINAK A SGroup HeadquartersSmedevænget 8, Guderup6430 Nordborg Apply for this job***LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.Vi søger en ny kollega, der i en kombineret rolle som salgsassistent og produktionsplanlægger, kan bidrage til vores fortsatte høje service og leveringsniveau overfor vore kunder.

DESKLINE er inde i en konstant vækst og udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer, kundenærhed samt godt samarbejde. For at kunne håndtere den stigende mængde opgaver søger vi en ny kollega, der sætter en ære i at give kunder den bedste kundeoplevelse og samtidigt sikre optimal planlægning, for optimal udnyttelse af produktionskapaciteten.

Du bliver en del af et logistik team på 4 salgsassistenter, 4 disponenter og 1 lagerspecialist, og du vil primært få ansvaret for ordrebehandling, samt planlægning af ordrer til udvalgte datterselskaber.

Du har en koordinerende rolle mellem kunder og produktionen, og i dit arbejde skal der tages højde for hele forsyningskæden – lige fra leverandører til kunder. Det er derfor en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet skal du elske at skabe overblik i indkomne kundeordrer og kommunikere med salgsselskaberne for at afklare spørgsmål og leveringstider. Samtidigt skal du elske at gå i detaljerne, nedbryde ordrer mht. komponenter og kapacitet i vores AXAPTA system, når du planlægger ordrer i produktionen. Vigtigt er det, at du bevarer overblikket i et omskifteligt miljø og en travl hverdag.  

Primære arbejdsopgaver
  • Behandling af modtagne ordrer, der bookes af datterselskaber i Axapta. Herunder også produktionsplanlægning af ordrer, hvor tilgængelighed af materialer og kapacitet afdækkes
  • Daglig kommunikation med datterselskaber omkring ordrebehandling
  • Koordinering med disponenter, Produktion og Lager omkring daglig drift og løsninger generelt for kunden
  • Oprettelse og igangsætning af nye varenr.
  • Vedligeholdelse af stamdata
  • Månedligt forecast validering
  • Deltage i nye projekter
  • Diverse ad hoc opgaver

Du
  • er ansvarsbevidst, selvstændig og proaktiv i dine opgaveløsninger
  • er struktureret og bevarer overblikket i en hverdag med mange bolde i luften
  • finder stor tilfredsstillelse, når du i en travl og dynamisk hverdag får løst mange konkrete opgaver
  • er selvkørende og tager initiativ for at få styr på de daglige udfordringer
  • er en god teamplayer, der forstår vigtigheden af, at alle er godt informeret
  • er en erfaren bruger af Office pakken
  • har erfaring med Axapta – alternativt erfaring med andre MRP systemer
  • taler og skriver dansk og engelsk – taler du tysk er det en fordel

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Logistics Kamilla Hviid Struve på tlf. 5077 1064. 

Tryk på linket for at få et indblik i vores arbejdsplads.

Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og er ikke fastsat af LINAK).

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
 
***

LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.

De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.

LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE & CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.
ORS/Small/7d37f58f_logo.pngLinak A/SNordborg2018-12-17T16:00:32.5902019-01-20T00:00:00
329939137Tysktalende intern sælger søges til WOCA Denmark A/S i LunderskovBasic Er du serviceminded, og har du erfaring med internt salg og kundeservice? Taler du tysk og ønsker du at blive en del af en virksomhed som er én af verdens førende leverandører på markedet? Så er det dig, vi søger som vores nye interne sælger hos WOCA Denmark A S. Om stillingen Med reference til Product Manager bliver du en del af et team på 4 interne sælgere, hvor dine primære opgaver vil være at yde den bedst mulige service til kunder i ind-og udland samt assistere vores sælgere med salgsadministrative opgaver som ordrebehandling, kunderådgivning, fakturahåndtering, tilbudsgivning og diverse koordineringsopgaver i tæt samarbejde med indkøbsafdelingen, lageret, bogholderiet og produktionen, som er lokaliseret sammen med administrationen i Lunderskov. Om dig Du har erfaring med internt salg og kundeservice, og du er velformuleret i skrift og tale på tysk, engelsk og dansk. Du er en erfaren bruger af Office-pakken, og har du erfaring med Navision er det en fordel, men ikke et krav. Som person har du særdeles gode servicegener, du er udadvendt, kundeorienteret og struktureret, og du har en positiv indstilling til dine omgivelser og brænder for at gøre kunderne glade. Virksomheden tilbyder En attraktiv stilling i en international og velrenommeret virksomhed i vækst, kendetegnet ved et godt og uformelt arbejdsmiljø. Du tilbydes løn efter kvalifikationer, pensionspakke samt sundhedsforsikring. Ansøgning JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag ved at klikke på Søg stillingen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon 45 3085 1331. Om WOCA Denmark A S WOCA Denmark blev grundlagt i 1969 som en del af Trip Trap Denmark A S. I mange år bestod sortimentet af trapper, gulvplanker og møbler i træ. 35 år senere, i 2004, blev vi en selvstændig virksomhed med speciale i miljøvenlig træpleje. I dag sætter vi en stor ære i at være et anerkendt dansk brand med navnet Trip Trap WoodCare i Danmark og med eksport til mere end 60 lande verden over under navnet WOCA Denmark . WOCA Denmark beskæftiger 65 ansatte i Danmark og 100 ansatte på verdensplan. Du kan læse mere om virksomheden på www.wocadenmark.comEr du serviceminded, og har du erfaring med internt salg og kundeservice? Taler du tysk og ønsker du at blive en del af en virksomhed som er én af verdens førende leverandører på markedet? Så er det dig, vi søger som vores nye interne sælger hos WOCA Denmark A/S.
 
 
Om stillingen 
Med reference til Product Manager bliver du en del af et team på 4 interne sælgere, hvor dine primære opgaver vil være at yde den bedst mulige service til kunder i ind-og udland samt assistere vores sælgere med salgsadministrative opgaver som ordrebehandling, kunderådgivning, fakturahåndtering, tilbudsgivning og diverse koordineringsopgaver i tæt samarbejde med indkøbsafdelingen, lageret, bogholderiet og produktionen, som er lokaliseret sammen med administrationen i Lunderskov. 
 
Om dig 
Du har erfaring med internt salg og kundeservice, og du er velformuleret i skrift og tale på tysk, engelsk og dansk. Du er en erfaren bruger af Office-pakken, og har du erfaring med Navision er det en fordel, men ikke et krav. Som person har du særdeles gode servicegener, du er udadvendt, kundeorienteret og struktureret, og du har en positiv indstilling til dine omgivelser og brænder for at gøre kunderne glade. 
 
Virksomheden tilbyder 
En attraktiv stilling i en international og velrenommeret virksomhed i vækst, kendetegnet ved et godt og uformelt arbejdsmiljø. Du tilbydes løn efter kvalifikationer, pensionspakke samt sundhedsforsikring. 
 
Ansøgning  
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag ved at klikke på Søg stillingen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon +45 3085 1331. 
 
Om WOCA Denmark A/S 
WOCA Denmark blev grundlagt i 1969 som en del af Trip Trap Denmark A/S. I mange år bestod sortimentet af trapper, gulvplanker og møbler i træ. 35 år senere, i 2004, blev vi en selvstændig virksomhed med speciale i miljøvenlig træpleje. I dag sætter vi en stor ære i at være et anerkendt dansk brand med navnet 'Trip Trap WoodCare' i Danmark og med eksport til mere end 60 lande verden over under navnet 'WOCA Denmark'. WOCA Denmark beskæftiger 65 ansatte i Danmark og 100 ansatte på verdensplan. 
 
Du kan læse mere om virksomheden på www.wocadenmark.com 
JKS A/SKolding2019-01-09T14:00:18.2002019-02-06T00:00:00
329939964SALGSASSISTENT MED FLAIR FOR MODERobot SALGSASSISTENT MED FLAIR FOR MODE - 20 timer Er du klar til nye udfordringer? Brænder du for at skabe de bedste oplevelser for kunderne? Du kan blive en del af en stærk organisation med en inspirerende arbejdskultur, hvor du samtidig har stor mulighed for at præge din hverdag. Til Like ANNA i Kolding søger vi en udadvendt, serviceminded og skarp sælger. Som salgsassistent er dine primære opgaver at give vores kunder byens bedste service og sørge for, at butikken er præsentabel og salgsklar, samt supportere vores sociale medier. ARBEJDSOMRÅDER Servicere kunder Varetage salgs- og merchandising aktiviteter Planlægge aktiviteter i butikken i samarbejde med butikschefen, herunder også ansvarlig for Facebook Vareregistrering og opfyldning KVALIFIKATIONER Uddannet salgsassistent i butik eller erfaring fra lignende stilling i tøjbranchen Serviceminded Godt overblik i pressede situationer Selvstændig og initiativrig Evne til at gå forrest på gulvet i butikken Ambitiøs og resultatorienteret Teamplayer Bidrage til en positiv stemning i butikken Smilende og energisk Interesse for mode Talforståelse Flair for IT Tiltrædelse: 1. april eller efter aftale Er ovenstående job noget for dig, så send hurtigst muligt din ansøgning og CV til job.retail@btx.dk. Skriv Kolding i emnefeltet. Vi modtager kun ansøgninger per e-mail, og vi behandler dem løbende. I 1935 grundlagde Anna Petersen, sammen med sin mand, en trikotagevirksomhed i Brande. Virksomheden hedder i dag BTX Group A S og skaber med sine stærke brands: Brandtex, Signature, Ciso og Jensen, stadig smukt tøj til kvinder. Ud over at være navnet på den ene af grundlæggerne, står Anna for skønhed og ynde. Gennem historien har mange stærke og beundringsværdige kvinder båret dette navn, som både på skrift og i tale er harmonisk, smukt og positivt. Disse træk karakteriserer også Like Anna butikkerne.

SALGSASSISTENT

MED FLAIR FOR MODE - 20 timer 

Er du klar til nye udfordringer?

Brænder du for at skabe de bedste oplevelser for kunderne?

Du kan blive en del af en stærk organisation med en inspirerende arbejdskultur, hvor du

samtidig har stor mulighed for at præge din hverdag.

Til Like ANNA i Kolding søger vi en udadvendt, serviceminded og skarp sælger.

Som salgsassistent er dine primære opgaver at give vores kunder byens bedste service og sørge for, at butikken er præsentabel og salgsklar, samt supportere vores sociale medier.

ARBEJDSOMRÅDER

  1. Servicere kunder
  2. Varetage salgs- og merchandising aktiviteter
  3. Planlægge aktiviteter i butikken i samarbejde med butikschefen, herunder også ansvarlig for Facebook
  4. Vareregistrering og opfyldning

KVALIFIKATIONER

  1. Uddannet salgsassistent i butik eller erfaring fra lignende stilling i tøjbranchen
  2. Serviceminded
  3. Godt overblik i pressede situationer
  4. Selvstændig og initiativrig
  5. Evne til at gå forrest på gulvet/i butikken
  6. Ambitiøs og resultatorienteret
  7. Teamplayer
  8. Bidrage til en positiv stemning i butikken
  9. Smilende og energisk
  10. Interesse for mode
  11. Talforståelse
  12. Flair for IT

Tiltrædelse: 1. april eller efter aftale

Er ovenstående job noget for dig, så send hurtigst muligt din ansøgning og CV til job.retail@btx.dk. Skriv "Kolding" i emnefeltet. Vi modtager kun ansøgninger per e-mail, og vi behandler dem løbende.

I 1935 grundlagde Anna Petersen, sammen med sin mand, en trikotagevirksomhed i Brande.

Virksomheden hedder i dag BTX Group A/S og skaber med sine stærke brands: Brandtex, Signature, Ciso og Jensen, stadig smukt tøj til kvinder.

Ud over at være navnet på den ene af grundlæggerne, står Anna for skønhed og ynde. Gennem historien har mange stærke og beundringsværdige kvinder båret dette navn, som både på skrift og i tale er harmonisk, smukt og positivt. Disse træk karakteriserer også Like Anna butikkerne.

Like AnnaKolding2019-01-14T00:00:002019-03-07T00:00:00
329937148Salgsassistent til Skechers i KoldingRobot Vi søger en salgsassistent til vores Skechers store i Kolding Det er en deltids stilling på 25 timer. Skechers er et af de hurtigst voksnede skomærker i verden, hvilket har gjort det til det 2. støreste skomærke i USA. Også herhjemme har det vist sig at være et populært og fantastisk voksende brand. En Skechers Store har sit helt eget univers. Ingen andre steder kan du opleve så stort et udvalg af super lette og bløde sko til mange slags formål. Vi kan tilbyde følgende: Du bliver en del af et super motiveret salgsteam Du bliver involveret i alle opgaver Du får en grundig oplæring i opbygningen og fordelene ved produkterne Du kommer til at være med til at sætte dit præg på butikken Vi forventer af dig: At du har butikserfaring gerne fra sko- eller sportsbranchen. At du er positiv, salgsorienteret og målrettet. At du er serviceminded, initiativrig, sportsintresseret og en holdspiller. At du har vindermentalitet. At du kan identificere dig med Skechers universet og produkter. Mærk din ansøgning Kolding

Vi søger en salgsassistent til vores Skechers store i Kolding

Det er en deltids stilling på 25 timer.

Skechers er et af de hurtigst voksnede skomærker i verden, hvilket har gjort det til det 2. støreste skomærke i USA. Også herhjemme har det vist sig at være et populært og fantastisk voksende brand.

 

En Skechers Store har sit helt eget univers. Ingen andre steder kan du opleve så stort et udvalg af super lette og bløde sko til mange slags formål.

 

Vi kan tilbyde følgende:

    • Du bliver en del af et super motiveret salgsteam
    • Du bliver involveret i alle opgaver
    • Du får en grundig oplæring i opbygningen og fordelene ved produkterne
    • Du kommer til at være med til at sætte dit præg på butikken

Vi forventer af dig:

  • At du har butikserfaring gerne fra sko- eller sportsbranchen.
  • At du er positiv, salgsorienteret og målrettet.
  • At du er serviceminded, initiativrig, sportsintresseret og en holdspiller.
  • At du har vindermentalitet.
  • At du kan identificere dig med Skechers universet og produkter.

 

 Mærk din ansøgning ¨Kolding¨

 

 

Skechers KoldingKolding2019-01-07T00:00:002019-02-04T00:00:00
329935331Salgsassistent - VardeRobot Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ? Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi Varde måske noget for dig. Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode. Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice. Vores forventninger til dig: Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling. Dine ansvarsområder er at: Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad Vi kan tilbyde dig: Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi. Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning. Der er tale om en stilling på 25-37 timer ugentligt og stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ?

Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi Varde måske noget for dig.

Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode.

Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice.

Vores forventninger til dig:

Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning
  • Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde
  • Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.

Der er tale om en stilling på 25-37 timer ugentligt og stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Zizzi - VardeVarde2019-01-03T00:00:002019-02-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsassistent/produktionsplanlægger - DESKLINE

Linak A/S

Nordborg
Vi søger en ny kollega, der i en kombineret rolle som salgsassistent og produktionsplanlægger, kan bidrage til vores fortsatte høje service og leveringsniveau overfor vore kunder.DESKLINE er inde i en konstant vækst og udvikling, hvor der lægges væg...
Indrykket:17. december 2018
Udløbsdato:20. januar 2019

Tysktalende intern sælger søges til WOCA Denmark A/S i Lunderskov

JKS A/S

Kolding
Er du serviceminded, og har du erfaring med internt salg og kundeservice? Taler du tysk og ønsker du at blive en del af en virksomhed som er én af verdens førende leverandører på markedet? Så er det dig, vi søger som vores nye interne sælger hos WOC...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:6. februar 2019

SALGSASSISTENT MED FLAIR FOR MODE

Like Anna

Kolding
SALGSASSISTENT MED FLAIR FOR MODE - 20 timer Er du klar til nye udfordringer? Brænder du for at skabe de bedste oplevelser for kunderne? Du kan blive en del af en stærk organisation med en inspirerende arbejdskultur, hvor du samtidig har stor muligh...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:7. marts 2019

Salgsassistent til Skechers i Kolding

Skechers Kolding

Kolding
Vi søger en salgsassistent til vores Skechers store i Kolding Det er en deltids stilling på 25 timer. Skechers er et af de hurtigst voksnede skomærker i verden, hvilket har gjort det til det 2. støreste skomærke i USA. Også herhjemme har det vist si...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. februar 2019

Salgsassistent - Varde

Zizzi - Varde

Varde
Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ? Så er jobbet som salgsassistent hos Zizzi Varde måske noget for dig. Vi søger en salgsassistent, som s...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019