Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent

Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik i Randers.

Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.

Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen:

  • Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.
  • Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.
  • Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer.


Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.

Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.

Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.

Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, opfordrer vi dig endelig til at kontakte Partner Hans Præst på telefon 30381937 og få lejlighed til at høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.

En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Bemærk vi indkalder løbende til samtaler.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329789792Phoenix-278d5a3a12018-04-09T14:05:37.343Salgsassistent

Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik i Randers.

Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.

Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen:

  • Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.
  • Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.
  • Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer.


Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.

Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.

Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.

Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, opfordrer vi dig endelig til at kontakte Partner Hans Præst på telefon 30381937 og få lejlighed til at høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.

En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.

Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Bemærk vi indkalder løbende til samtaler.

 

2018-05-14T13:51:24.667 Louis Nielsen har forrygende succes og søger derfor endnu en kundeglad og serviceminded Salgsassistent til vores butik i Randers.Som Salgsassistent vil du med din store produktviden, samt interesse for mode og personlig fremtoning, hjælpe kunderne med at vælge den rigtige løsning imellem Louis Nielsens store kvalitetsudvalg og muligheder omkring brillestel, glas eller kontaktlinser. Med andre ord får du gennem din egen personlige indsats et stort ansvar for, at sælge fordele til vores kunder og løse et individuelt behov, så vores kunder får en positiv oplevelse.Hos Louis Nielsen er kunderne livsnerven i vores forretning. Det er derfor afgørende, at du kan se dig selv udfylde disse forventninger, for at være den helt rigtige til stillingen: Den rigtige kandidat til stillingen har allerede stor erfaring i personligt salg og forstår at levere en formidabel service i tæt dialog med kunderne.Det er endvidere helt essentielt, at du er positiv og tillidsvækkende i din omgang med kunder, og at du motiveres af at give alle kunder en positiv oplevelse.Kandidaten, vi søger, skal være en ambitiøs team player, der udviser engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel hver dag - både for kunderne og sine kollegaer. Du vil naturligvis få en grundig intern oplæring, der inkluderer introduktion til produkter mv. Du vil ligeledes vedligeholde og opdatere din viden og kompetencer ved deltagelse i vores kontinuerlige trænings- og efteruddannelsesprogrammer gennem professionel undervisning i vores eget interne akademi. Sammen med dig tager vi ansvar for, at du derved i høj grad styrker dit personlige og faglige niveau, så du til enhver tid kan give kunderne en ekstraordinær god service.Som Salgsassistent hos Louis Nielsen får du en travl og spændende hverdag i en virksomhed i vækst. Det er derfor vigtigt du besidder evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Når der ikke er kunder i butikken hjælper du med varebestilling og indretning af butikken, samt ordne lettere administration, hvorfor det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af pc på brugerniveau.Hos Louis Nielsen bliver du en del af et stærkt og professionelt team med dygtige og engagerede kolleger, som med fælles støtte og motivation sørger for at bibeholde Louis Nielsens velkendte høje kundeservice og kliniske standard. Omgangstonen er uformel, og vores firmakultur er præget af pionerånd og en positiv indstilling til fremtiden.Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive Partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt. En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.KontaktHvis du har spørgsmål til stillingen, opfordrer vi dig endelig til at kontakte Partner Hans Præst på telefon 30381937 og få lejlighed til at høre mere om de muligheder vi tilbyder dig. Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt.En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer.Fremtiden tegner sig således rigtig spændende, og vil du med på vinderholdet, skal du søge via linket her på siden.Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Bemærk vi indkalder løbende til samtaler.10Phoenix278d5a3a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-14T00:00:000000https://louisnielsen.easycruit.com/vacancy/application/2046049/542860EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3210220Louis Nielsen Randers ApS118900RandersDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent551713LouisNielsenGrund Jobannonce på Ofir.dk0000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=278d5a3ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=278d5a3ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=278d5a3a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=278d5a3a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008221Dansk3Læse/ tale413208Salgsassistent2Salg354269370jesper.jensen@louisnielsen.dkDKDanmarkDKDanmark329921592Oplæringsansvarlig til detailuddannelsenRobot Vil du være med til at sikre, at eleverne på EUX Business EUD Business ved Aarhus Business College får en alsidig og spændende uddannelse? Har du erfaring med at oplære elever og udfordre dem? Så er du måske den oplæringsansvarlige til detailuddannelsen, vi søger. Aarhus Business College, EUX Business EUD Business, søger snarest muligt en detailuddannet medarbejder til praktisk oplæring af detailelever i vores Praktikcenter. Der arbejdes i et tværfagligt team, som står for oplæring af detail-, handels- og kontorelever. Oplæringen foregår i Aarhus Business Colleges detailbutik, i en simuleret detailverden og i samarbejde med det lokale erhvervsliv. Om jobbet Jobbet indebærer en daglig oplæring af detailelever, hvor du skal sikre, at eleverne får en alsidig og spændende uddannelse i henhold til uddannelsesbekendtgørelsen. Ud over den daglige oplæring skal du indgå i relationsskabende arbejde med eleverne. Du skal vejlede og hjælpe dem til den bedste uddannelse for dem via fx elevsamtaler, optagelsessamtaler, informationsmøder, fagprøver samt forberedelse til skoleophold. Du kommer til at have din gang på en arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling. Hos os har du mulighed for at indgå i et solidt fagligt miljø med gode muligheder for faglig og pædagogisk udvikling i rollen som oplæringsansvarlig. Vi har fokus på elevernes meget forskellige ressourcer og forudsætninger samt, at vi sammen kan oplære højt kvalificerede elever til erhvervslivet. Vi mener, at dine faglige såvel som personlige kompetencer spiller en stor rolle i det relationsskabende arbejde med eleverne i Praktikcentret. Din profil Du har en faglig uddannelse inden for detail det vil sige, at du er uddannet salgsassistent og har erfaring inden for fagområder som butikkens værktøjer, -indsats, -drift Du har gerne erfaring inden for kontor eller handel, da vi arbejder tværfagligt Du har før arbejdet med erhvervslivet inden for detailhandel Du har erfaring med webshops og e-handelsløsninger samt salg og markedsføring via sociale medier Du kan oplære elever og udfordre dem Du er nyskabende og nytænkende Du trives og agerer godt i en til tider hektisk hverdag Du har en lederprofil, der kan sætte rammer for eleverne i Praktikcentret Du har et godt kendskab til Windows-miljøer, de nyeste Officepakker og økonomisystemer Det er en fordel, hvis du er interesseret i at undervise. Fortæl gerne, hvilke fagområder du vil kunne undervise i. Løn og ansættelsesforhold Ansættelsen er med tiltrædelse den 1.2.19 eller efter aftale og med tilknytning til EUX Business EUD Business på Aarhus Business College, Campus Sønderhøj i Viby. Ansættelse og løn vil ske efter gældende overenskomst mellem HK-Stat og Finansministeriet. Stillingen er på fuld tid. Samtaler forventes afholdt onsdag den 19 12 og evt. også den 20 12. Ansøgning Send dit CV sammen med en motiveret ansøgning senest mandag den 17 12 2018, kl. 8.00 til uddannelsessekretær, Suzana Simonovic på skos@aabc.dk Alle interesserede uanset alder, køn eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte teamleder af Skolepraktik, Jeanette Thomadsen, tlf. 2230 3588 Yderligere oplysninger om Aarhus Business College, EUX Business EUD Business kan fås på http: www.aabc.dk

Vil du være med til at sikre, at eleverne på EUX Business & EUD Business ved Aarhus Business College får en alsidig og spændende uddannelse? Har du erfaring med at oplære elever og udfordre dem? Så er du måske den oplæringsansvarlige til detailuddannelsen, vi søger.

Aarhus Business College, EUX Business & EUD Business, søger snarest muligt en detailuddannet medarbejder til praktisk oplæring af detailelever i vores Praktikcenter. Der arbejdes i et tværfagligt team, som står for oplæring af detail-, handels- og kontorelever. Oplæringen foregår i Aarhus Business Colleges detailbutik, i en simuleret detailverden og i samarbejde med det lokale erhvervsliv.

Om jobbet

Jobbet indebærer en daglig oplæring af detailelever, hvor du skal sikre, at eleverne får en alsidig og spændende uddannelse i henhold til uddannelsesbekendtgørelsen. Ud over den daglige oplæring skal du indgå i relationsskabende arbejde med eleverne. Du skal vejlede og hjælpe dem til den bedste uddannelse for dem via fx elevsamtaler, optagelsessamtaler, informationsmøder, fagprøver samt forberedelse til skoleophold.

Du kommer til at have din gang på en arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling. Hos os har du mulighed for at indgå i et solidt fagligt miljø med gode muligheder for faglig og pædagogisk udvikling i rollen som oplæringsansvarlig. Vi har fokus på elevernes meget forskellige ressourcer og forudsætninger samt, at vi sammen kan oplære højt kvalificerede elever til erhvervslivet.

Vi mener, at dine faglige såvel som personlige kompetencer spiller en stor rolle i det relationsskabende arbejde med eleverne i Praktikcentret.

Din profil

  • Du har en faglig uddannelse inden for detail – det vil sige, at du er uddannet salgsassistent – og har erfaring inden for fagområder som butikkens værktøjer, -indsats, -drift
  • Du har gerne erfaring inden for kontor eller handel, da vi arbejder tværfagligt
  • Du har før arbejdet med erhvervslivet inden for detailhandel
  • Du har erfaring med webshops og e-handelsløsninger samt salg og markedsføring via sociale medier
  • Du kan oplære elever og udfordre dem
  • Du er nyskabende og nytænkende
  • Du trives og agerer godt i en til tider hektisk hverdag
  • Du har en lederprofil, der kan sætte rammer for eleverne i Praktikcentret
  • Du har et godt kendskab til Windows-miljøer, de nyeste Officepakker og økonomisystemer
  • Det er en fordel, hvis du er interesseret i at undervise. Fortæl gerne, hvilke fagområder du vil kunne undervise i.

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelsen er med tiltrædelse den 1.2.19 eller efter aftale og med tilknytning til EUX Business & EUD Business på Aarhus Business College, Campus Sønderhøj i Viby. Ansættelse og løn vil ske efter gældende overenskomst mellem HK-Stat og Finansministeriet.

Stillingen er på fuld tid.

Samtaler forventes afholdt onsdag den 19/12 og evt. også den 20/12.

Ansøgning

Send dit CV sammen med en motiveret ansøgning senest mandag den 17/12 2018, kl. 8.00 til uddannelsessekretær, Suzana Simonovic på skos@aabc.dk

Alle interesserede uanset alder, køn eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte teamleder af Skolepraktik, Jeanette Thomadsen, tlf.  2230 3588

Yderligere oplysninger om Aarhus Business College, EUX Business & EUD Business kan fås på http://www.aabc.dk

Aarhus Business CollegeAarhus2018-12-03T00:00:002018-12-17T00:00:00
329919682Fuldtids butiksassistent i ØstjyllandRobot Decadent Vapours by Mvapers søger en fuldtids butiksassistent til vores butikker i Østjylland. Brænder du for at give den bedste service? Har du en stor interesse for e-cigaretter eller kunne du tænke dig at lære mere om dem? Så er det dig vi søger! Decadent Vapours by Mvapers er en virksomhed i stor vækst og udvikling. Vi har 8 butikker, der dækker det meste af Jylland og Fyn, og de er alle i løbet af 2017 blevet udviklet til vores konceptbutikker. Internt har vi altid fokus på at skabe et godt arbejdsmiljø for vores ansatte, samt udvikle vores butikker og service til glæde for vores kunder. Således vil din tid hos være karakteriseret af vækst på både den faglige og personlige front. Vi har brug for en fuldtidsmedarbejder til vores butikker i Østjylland. Vi forestiller os 30-37 timer ugentlig. Vi vil gerne fortsætte den gode udvikling for vores butikker i det Østjyske samt fortsætte med at give kunderne i butikkerne den bedste service og det er der du kommer ind i billedet. Du skal som person synes, at det er spændende at understøtte og udvikle sådanne butikker. Vi leder efter en, der i disse opgaver ser en mulighed for, dels at udvikle sig selv og samtidig ønsker at blive del af et dynamisk og aktivt team af dygtige butiksansatte. Vi giver selvfølgelig den fulde oplæring i vores produkter, så en stor erfaring inden for e-cigaretter er ikke nødvendigt. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Produktvejledning Kassebetjening Opfyldning Bestilling af varer Daglig rengøring Som person forestiller vi os at du er: Serviceminded Arbejdsom Klar til at stå på egne ben Klar til at lære Mobil og klar til at tage vagter i nogle af vores andre butikker Vi tilbyder et job i et godt arbejdsmiljø, der stiller store krav til engagement og indlevelse i jobbet. Stillingen er en unik mulighed for at prøve kræfter med e-cigaret verdenen, samt bruge den viden du opbygger, til at give vores kunder den bedste service. Send en motiveret skriftlig ansøgning og dit CV til Decadent Vapours by Mvapers (Mvapers A S): m@mvapers.dk. Ansøgningsfristen er løbende, og slutter når vi har fundet den rette til stillingen. Eventuelle spørgsmål kan stilles til direktør Michael Larsen på tlf. 40769990 eller på førnævnte mailadresse.

Decadent Vapours by Mvapers søger en fuldtids butiksassistent til vores butikker i Østjylland.

Brænder du for at give den bedste service? Har du en stor interesse for e-cigaretter – eller kunne du tænke dig at lære mere om dem? Så er det dig vi søger!

Decadent Vapours by Mvapers er en virksomhed i stor vækst og udvikling. Vi har 8 butikker, der dækker det meste af Jylland og Fyn, og de er alle i løbet af 2017 blevet udviklet til vores konceptbutikker. Internt har vi altid fokus på at skabe et godt arbejdsmiljø for vores ansatte, samt udvikle vores butikker og service til glæde for vores kunder. Således vil din tid hos være karakteriseret af vækst på både den faglige og personlige front.

Vi har brug for en fuldtidsmedarbejder til vores butikker i Østjylland. Vi forestiller os 30-37 timer ugentlig.

Vi vil gerne fortsætte den gode udvikling for vores butikker i det Østjyske – samt fortsætte med at give kunderne i butikkerne den bedste service – og det er der du kommer ind i billedet.

Du skal som person synes, at det er spændende at understøtte og udvikle sådanne butikker. Vi leder efter en, der i disse opgaver ser en mulighed for, dels at udvikle sig selv og samtidig ønsker at blive del af et dynamisk og aktivt team af dygtige butiksansatte. Vi giver selvfølgelig den fulde oplæring i vores produkter, så en stor erfaring inden for e-cigaretter er ikke nødvendigt.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

– Produktvejledning
– Kassebetjening
– Opfyldning
– Bestilling af varer
– Daglig rengøring

Som person forestiller vi os at du er:

– Serviceminded
– Arbejdsom
– Klar til at stå på egne ben
– Klar til at lære
– Mobil og klar til at tage vagter i nogle af vores andre butikker

Vi tilbyder et job i et godt arbejdsmiljø, der stiller store krav til engagement og indlevelse i jobbet. Stillingen er en unik mulighed for at prøve kræfter med e-cigaret verdenen, samt bruge den viden du opbygger, til at give vores kunder den bedste service.

Send en motiveret skriftlig ansøgning og dit CV til Decadent Vapours by Mvapers (Mvapers A/S): m@mvapers.dk.

Ansøgningsfristen er løbende, og slutter når vi har fundet den rette til stillingen.

Eventuelle spørgsmål kan stilles til direktør Michael Larsen på tlf. 40769990 eller på førnævnte mailadresse.

Mvapers A/SRanders2018-11-28T00:00:002019-01-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Oplæringsansvarlig til detailuddannelsen

Aarhus Business College

Aarhus
Vil du være med til at sikre, at eleverne på EUX Business EUD Business ved Aarhus Business College får en alsidig og spændende uddannelse? Har du erfaring med at oplære elever og udfordre dem? Så er du måske den oplæringsansvarlige til detailuddanne...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:17. december 2018

Fuldtids butiksassistent i Østjylland

Mvapers A/S

Randers
Decadent Vapours by Mvapers søger en fuldtids butiksassistent til vores butikker i Østjylland. Brænder du for at give den bedste service? Har du en stor interesse for e-cigaretter eller kunne du tænke dig at lære mere om dem? Så er det dig vi søger!...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:23. januar 2019