Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent, der brænder for kundeservice og for at levere lidt mere end forventet søges…

Brænder du for at arbejde med en stor kundekontakt og højt serviceniveau, så er du den rette kandidat til vores Contact Center i Varde.


Landal GreenParks er en feriecenterkæde, der består af fem feriecentre i Jylland og mere end 80 i resten af Europa, fordelt på otte lande. Landal GreenParks Danmark omfatter Landal Rønbjerg, Landal Seawest, Landal Ebeltoft, Landal Søhøjlandet og Landal Grønhøj Strand. Læs mere på www.landal.dk


Landal GreenParks har altid gæsten i fokus, samt har en lang erfaring fra feriebranchen med den nødvendige fleksibilitet og omstillingsparathed, som der kræves.


Arbejdsopgaver:
- Kommunikation med gæster før, under og efter deres ferie hos Landal
- Salg og høj standard af service til gæster via telefon, mail og chat
- Deltagelse i messer og bemanding af messestande
- Hjælpe med at optimere interne arbejdsgange i Contact Centeret i samarbejde med kollegaer i Danmark og Holland


Vi tilbyder:
- Et spændende og varierende job, hvor du er vores stemme ud mod gæsterne
- Et team, hvor omgangstonen er uformel og, hvor samarbejde, service og udvikling er nøgleordene. I teamet er der 10 medarbejdere
- Et selvstændigt job med indflydelse på din egen hverdag
- At blive en del af en stærk organisation med mange muligheder og dygtige kollegaer i både Danmark og Holland
- At blive en del en af en flad organisationsstruktur, med fokus på gensidig feedback og kort vej fra idé til handling
- Et harmonisk arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden


Vi forventer, at:
- Du er et smilende, opmærksomt og positivt menneske, og en god kollega – Du er en teamplayer, der ser fordelene ved at være en del af en stor organisation
- Du formår at bevare roen, og skabe tillid og gode relationer til vores gæster og dine kolleager
- Hjælpsomhed, fleksibilitet og god service er en selvfølge for dig – og du er villig til at gå det ekstra skridt for gæster og kollegaer
- Du er ansvarsfuld, detaljeorienteret og omhyggelig med dine arbejdsopgaver
- Du er i stand til at arbejde selvstændigt og har en proaktiv og udviklende tilgang til forandringer – ser muligheder og er løsningsorienteret
- Du fungerer godt i et omskifteligt miljø, med skiftende deadlines
- Du er bruger af MS Word/Outlook, taler og skriver perfekt dansk og engelsk - tysk, nordiske sprog og eventuelt hollandsk er desuden en fordel
- Du er fleksibel og indstillet på varierende arbejdstider – også weekender, aftener og helligdage (efter en fast vagtplan). Branchen er sæsonbestemt og der er derfor mere travlt i nogle perioder


Lyder jobbet spændende?
For mere information om stillingen, kontakt venligst Assistant Sales manager, Lisbeth Alford på lisbeth.alford@landal.com.
Ansøgninger skal sendes til jobs.denmark@landal.com.
Vi ønsker at modtage alle ansøgninger på mail og afholder løbende samtaler.
Skriv i emnefeltet "Salgsassistent Contact Center".


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329778048Phoenix-2cbbafb312018-03-15T18:02:15.310Salgsassistent, der brænder for kundeservice og for at levere lidt mere end forventet søges…

Brænder du for at arbejde med en stor kundekontakt og højt serviceniveau, så er du den rette kandidat til vores Contact Center i Varde.


Landal GreenParks er en feriecenterkæde, der består af fem feriecentre i Jylland og mere end 80 i resten af Europa, fordelt på otte lande. Landal GreenParks Danmark omfatter Landal Rønbjerg, Landal Seawest, Landal Ebeltoft, Landal Søhøjlandet og Landal Grønhøj Strand. Læs mere på www.landal.dk


Landal GreenParks har altid gæsten i fokus, samt har en lang erfaring fra feriebranchen med den nødvendige fleksibilitet og omstillingsparathed, som der kræves.


Arbejdsopgaver:
- Kommunikation med gæster før, under og efter deres ferie hos Landal
- Salg og høj standard af service til gæster via telefon, mail og chat
- Deltagelse i messer og bemanding af messestande
- Hjælpe med at optimere interne arbejdsgange i Contact Centeret i samarbejde med kollegaer i Danmark og Holland


Vi tilbyder:
- Et spændende og varierende job, hvor du er vores stemme ud mod gæsterne
- Et team, hvor omgangstonen er uformel og, hvor samarbejde, service og udvikling er nøgleordene. I teamet er der 10 medarbejdere
- Et selvstændigt job med indflydelse på din egen hverdag
- At blive en del af en stærk organisation med mange muligheder og dygtige kollegaer i både Danmark og Holland
- At blive en del en af en flad organisationsstruktur, med fokus på gensidig feedback og kort vej fra idé til handling
- Et harmonisk arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden


Vi forventer, at:
- Du er et smilende, opmærksomt og positivt menneske, og en god kollega – Du er en teamplayer, der ser fordelene ved at være en del af en stor organisation
- Du formår at bevare roen, og skabe tillid og gode relationer til vores gæster og dine kolleager
- Hjælpsomhed, fleksibilitet og god service er en selvfølge for dig – og du er villig til at gå det ekstra skridt for gæster og kollegaer
- Du er ansvarsfuld, detaljeorienteret og omhyggelig med dine arbejdsopgaver
- Du er i stand til at arbejde selvstændigt og har en proaktiv og udviklende tilgang til forandringer – ser muligheder og er løsningsorienteret
- Du fungerer godt i et omskifteligt miljø, med skiftende deadlines
- Du er bruger af MS Word/Outlook, taler og skriver perfekt dansk og engelsk - tysk, nordiske sprog og eventuelt hollandsk er desuden en fordel
- Du er fleksibel og indstillet på varierende arbejdstider – også weekender, aftener og helligdage (efter en fast vagtplan). Branchen er sæsonbestemt og der er derfor mere travlt i nogle perioder


Lyder jobbet spændende?
For mere information om stillingen, kontakt venligst Assistant Sales manager, Lisbeth Alford på lisbeth.alford@landal.com.
Ansøgninger skal sendes til jobs.denmark@landal.com.
Vi ønsker at modtage alle ansøgninger på mail og afholder løbende samtaler.
Skriv i emnefeltet "Salgsassistent Contact Center".

2018-04-17T14:56:16.900 Brænder du for at arbejde med en stor kundekontakt og højt serviceniveau, så er du den rette kandidat til vores Contact Center i Varde. Landal GreenParks er en feriecenterkæde, der består af fem feriecentre i Jylland og mere end 80 i resten af Europa, fordelt på otte lande. Landal GreenParks Danmark omfatter Landal Rønbjerg, Landal Seawest, Landal Ebeltoft, Landal Søhøjlandet og Landal Grønhøj Strand. Læs mere på www.landal.dk Landal GreenParks har altid gæsten i fokus, samt har en lang erfaring fra feriebranchen med den nødvendige fleksibilitet og omstillingsparathed, som der kræves. Arbejdsopgaver:- Kommunikation med gæster før, under og efter deres ferie hos Landal- Salg og høj standard af service til gæster via telefon, mail og chat- Deltagelse i messer og bemanding af messestande- Hjælpe med at optimere interne arbejdsgange i Contact Centeret i samarbejde med kollegaer i Danmark og Holland Vi tilbyder:- Et spændende og varierende job, hvor du er vores stemme ud mod gæsterne- Et team, hvor omgangstonen er uformel og, hvor samarbejde, service og udvikling er nøgleordene. I teamet er der 10 medarbejdere- Et selvstændigt job med indflydelse på din egen hverdag- At blive en del af en stærk organisation med mange muligheder og dygtige kollegaer i både Danmark og Holland- At blive en del en af en flad organisationsstruktur, med fokus på gensidig feedback og kort vej fra id til handling- Et harmonisk arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden Vi forventer, at:- Du er et smilende, opmærksomt og positivt menneske, og en god kollega Du er en teamplayer, der ser fordelene ved at være en del af en stor organisation- Du formår at bevare roen, og skabe tillid og gode relationer til vores gæster og dine kolleager- Hjælpsomhed, fleksibilitet og god service er en selvfølge for dig og du er villig til at gå det ekstra skridt for gæster og kollegaer- Du er ansvarsfuld, detaljeorienteret og omhyggelig med dine arbejdsopgaver- Du er i stand til at arbejde selvstændigt og har en proaktiv og udviklende tilgang til forandringer ser muligheder og er løsningsorienteret- Du fungerer godt i et omskifteligt miljø, med skiftende deadlines- Du er bruger af MS Word Outlook, taler og skriver perfekt dansk og engelsk - tysk, nordiske sprog og eventuelt hollandsk er desuden en fordel- Du er fleksibel og indstillet på varierende arbejdstider også weekender, aftener og helligdage (efter en fast vagtplan). Branchen er sæsonbestemt og der er derfor mere travlt i nogle perioder Lyder jobbet spændende?For mere information om stillingen, kontakt venligst Assistant Sales manager, Lisbeth Alford på lisbeth.alford@landal.com.Ansøgninger skal sendes til jobs.denmark@landal.com.Vi ønsker at modtage alle ansøgninger på mail og afholder løbende samtaler.Skriv i emnefeltet Salgsassistent Contact Center .11Jobnet2cbbafb3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-10T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandVarde3137480Dayz ApS11Gl Kærvej 156800VardeDKDanmark0
jobs.denmark@landal.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent540930JobNet47966271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cbbafb3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cbbafb3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cbbafb3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cbbafb3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Dayz ApS er dette netop hvad du bliver mødt af.12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg353706213Hanne Toftgaard Pedersenjobs.denmark@landal.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK