Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent hos iHelp.DK i Center Syd Tranbjerg (deltid)

Vi søger en person til at udfylde en deltidsstilling som salgsassistent i vores butik i Center Syd Tranbjerg J.

Jobbet som salgsassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal sørge for at besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der også være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift.

Da en stor del af jobbet består i at sælge tilbehør, så er det vigtigt, at du har flair for at sælge og har en naturlig interesse for smartphone- og tablet-produkter og har en grundlæggende viden herom.
Derudover er det vigtigt, at du forstår at formulere dig på skrift og i tale, da du som salgsassistent i mange tilfælde er den første medarbejder vores kunder kommer i kontakt med, og vi selvfølgelig ønsker, at de får det rigtige førstehåndsindtryk af iHelp.DK.

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig.
Send ansøgning, CV og et vellignende billede til info@iHelp.dk –
skriv venligst ”Salgsassistent Tranbjerg” i emnefeltet. Vi behandler ansøgninger løbende, så tøv endelig ikke med at ansøge hurtigst muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329807317Phoenix-13b27e7c12018-05-07T00:00:00Salgsassistent hos iHelp.DK i Center Syd Tranbjerg (deltid)

Vi søger en person til at udfylde en deltidsstilling som salgsassistent i vores butik i Center Syd Tranbjerg J.

Jobbet som salgsassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal sørge for at besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der også være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift.

Da en stor del af jobbet består i at sælge tilbehør, så er det vigtigt, at du har flair for at sælge og har en naturlig interesse for smartphone- og tablet-produkter og har en grundlæggende viden herom.
Derudover er det vigtigt, at du forstår at formulere dig på skrift og i tale, da du som salgsassistent i mange tilfælde er den første medarbejder vores kunder kommer i kontakt med, og vi selvfølgelig ønsker, at de får det rigtige førstehåndsindtryk af iHelp.DK.

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig.
Send ansøgning, CV og et vellignende billede til info@iHelp.dk –
skriv venligst ”Salgsassistent Tranbjerg” i emnefeltet. Vi behandler ansøgninger løbende, så tøv endelig ikke med at ansøge hurtigst muligt.

2018-07-03T00:50:24.460 Vi søger en person til at udfylde en deltidsstilling som salgsassistent i vores butik i Center Syd Tranbjerg J. Jobbet som salgsassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal sørge for at besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der også være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift. Da en stor del af jobbet består i at sælge tilbehør, så er det vigtigt, at du har flair for at sælge og har en naturlig interesse for smartphone- og tablet-produkter og har en grundlæggende viden herom.Derudover er det vigtigt, at du forstår at formulere dig på skrift og i tale, da du som salgsassistent i mange tilfælde er den første medarbejder vores kunder kommer i kontakt med, og vi selvfølgelig ønsker, at de får det rigtige førstehåndsindtryk af iHelp.DK. Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til info@iHelp.dk skriv venligst Salgsassistent Tranbjerg i emnefeltet. Vi behandler ansøgninger løbende, så tøv endelig ikke med at ansøge hurtigst muligt.11Jobnet13b27e7c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-02T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3239869iHelp ApS11Kirketorvet 6B8310Tranbjerg JDKDanmark156.0908124010.13580120
info@ihelp.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent567157JobNet48199701000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=13b27e7chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=13b27e7chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=13b27e7c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=13b27e7c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job som Butiksassistent? Hos iHelp ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg354840135Sami Hashemiinfo@ihelp.dkDKDanmarkDKDanmark329926542ButiksassistentRobot DYGTIG EKSPEDIENT SØGES til vores butik i Århus. VI HAR TRAVLT... Er du en god sælger med nogle års butikserfaring, og kan du give kunderne god service og vejledning, så har vi jobbet til dig. Du må gerne være brancheuddannet eller have kendskab til lignende butiksarbejde. Vi lægger vægt på et godt arbejdsklima, og i at have gode medarbejdere. Fuldtidsarbejde eller evt. deltidsarbejde efter ønske. Løn efter kvalifikationer. Send din ansøgning, vedlagt foto til: Anette@Aaskov.dk eller Dorte@aaskov.dk Har du ikke hørt fra os senest 14 dage efter ansøgningsfristen, skal du betragte stillingen som besat til anden side.

DYGTIG EKSPEDIENT SØGES til vores butik i Århus.

VI HAR TRAVLT...

Er du en god sælger med nogle års butikserfaring, og kan du give kunderne god service og vejledning, så har vi jobbet til dig.

Du må gerne være brancheuddannet eller have kendskab til lignende butiksarbejde.

Vi lægger vægt på et godt arbejdsklima, og i at have gode medarbejdere.

Fuldtidsarbejde eller evt. deltidsarbejde efter ønske.

Løn efter kvalifikationer.

 

Send din ansøgning, vedlagt foto til:

Anette@Aaskov.dk

 eller

Dorte@aaskov.dk

Har du ikke hørt fra os senest 14 dage efter ansøgningsfristen, skal du betragte stillingen som besat til anden side.

AASKOV MODETØJ A/SAarhus C2018-12-12T00:00:002019-02-06T00:00:00
329925657Butiksleder søges til VækstvirksomhedRobot Interesserer du dig for motivationsskabende ledelse, og brænder du for at skabe gode resultater? Så har vi måske jobbet til dig. For vores kunde Pixizoo søger vi en kompetent Butiksleder til deres butik i Tilst ved Århus Pixizoo er Danmarks største webshop inden for baby- og børneudstyr, hvor du finder alt, hvad du behøver som forældre. Online er Pixizoo tilstede i Danmark, Norge og Sverige, og derudover har de en fysisk butik i Tilst ved Århus. Som butiksleder er det vigtigt, du tager ansvar og går forrest. Det er forventeligt, du kan lede og motivere sælgerne i butikken. Du vil varetage opfølgning på budgetter, arbejdsopgaver og sikre fokus på kunderne i dagligdagen. Vi søger dig, som har et stort engagement og et naturligt ledergen. Du skal kunne afgøre hvad der er vigtigt, for at drive og udvikle butikken. Som person er det vigtigt, at du fungerer godt sammen med andre mennesker både kollegaer og kunder. Derfor er du også indstillet på, at yde dit bedste hver dag, både som sælger og som leder. Du skal kunne motivere medarbejderne til at yde deres bedste, for derigennem at skabe gode resultater. Det er et krav, at du har salgserfaring og ledelseserfaring, fra enten butik, eller andet steds fra. Du har haft ansvaret for at opnå resultater igennem motiverende ledelse. Din succes ligger i at du formår at lede sælgerne til at lykkes med deres mål. Som medarbejder i Pixizoo-butikken tilbydes der gode rammer, med mulighed for udvikling og ansvar. Du vil være med til at sætte det rigtige hold, og forme den rette strategi, for derigennem at skabe den bedst mulige butik fremadrettet. Du får mulighed for at sikre at medarbejderne lykkes med at nå i mål med deres budgetter og opgaver. Personlige kompetencer: Du har overblik, ro i maven og en tro på at du kan lede andre mod målet Du brænder for at sælge i en konkurrencedrevet branche Du motiverer dine medarbejdere, for i fællesskab at nå målet Du er proaktiv, arbejder selvstændigt og målrettet Du er arbejdsom, og yder den nødvendige indsats Virksomheden tilbyder: Fast løn (niveauet afhænger af evner og erfaring) samt en attraktiv bonusmodel Plads og tillid, så du kan skabe gode resultater En sund og spændende arbejdsplads Gode kollegaer og uformel omgangstone Ansvar, forskelligartede opgaver og råderum til at skabe imponerende resultater PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via SØG STILLINGEN her på siden. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon 45 2877 0070 eller konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914

Interesserer du dig for motivationsskabende ledelse, og brænder du for at skabe gode resultater? Så har vi måske jobbet til dig. For vores kunde Pixizoo søger vi en kompetent Butiksleder til deres butik i Tilst ved Århus

Pixizoo er Danmarks største webshop inden for baby- og børneudstyr, hvor du finder alt, hvad du behøver som forældre. Online er Pixizoo tilstede i Danmark, Norge og Sverige, og derudover har de en fysisk butik i Tilst ved Århus.

Som butiksleder er det vigtigt, du tager ansvar og går forrest. Det er forventeligt, du kan lede og motivere sælgerne i butikken. Du vil varetage opfølgning på budgetter, arbejdsopgaver og sikre fokus på kunderne i dagligdagen.

Vi søger dig, som har et stort engagement og et naturligt ledergen. Du skal kunne afgøre hvad der er vigtigt, for at drive og udvikle butikken.

Som person er det vigtigt, at du fungerer godt sammen med andre mennesker – både kollegaer og kunder. Derfor er du også indstillet på, at yde dit bedste hver dag, både som sælger og som leder. Du skal kunne motivere medarbejderne til at yde deres bedste, for derigennem at skabe gode resultater.

Det er et krav, at du har salgserfaring og ledelseserfaring, fra enten butik, eller andet steds fra.

Du har haft ansvaret for at opnå resultater igennem motiverende ledelse. Din succes ligger i at du formår at lede sælgerne til at lykkes med deres mål.

Som medarbejder i Pixizoo-butikken tilbydes der gode rammer, med mulighed for udvikling og ansvar. Du vil være med til at sætte det rigtige hold, og forme den rette strategi, for derigennem at skabe den bedst mulige butik fremadrettet. Du får mulighed for at sikre at medarbejderne lykkes med at nå i mål med deres budgetter og opgaver.

Personlige kompetencer:

  • Du har overblik, ro i maven og en tro på at du kan lede andre mod målet
  • Du brænder for at sælge i en konkurrencedrevet branche
  • Du motiverer dine medarbejdere, for i fællesskab at nå målet
  • Du er proaktiv, arbejder selvstændigt og målrettet
  • Du er arbejdsom, og yder den nødvendige indsats

Virksomheden tilbyder:

  • Fast løn (niveauet afhænger af evner og erfaring) samt en attraktiv bonusmodel
  • Plads og tillid, så du kan skabe gode resultater
  • En sund og spændende arbejdsplads
  • Gode kollegaer og uformel omgangstone
  • Ansvar, forskelligartede opgaver og råderum til at skabe imponerende resultater

PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via ”SØG STILLINGEN” her på siden.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon +45 2877 0070 eller konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914

PersonaleBørsenTilst2018-12-10T00:00:002019-02-04T00:00:00
329934898Butiksassistent - 25 timer om ugen - Århus City VestRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Århus-City-Vest-3057?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Århus-City-Vest-3057?rdeLocaleAttr=da 

Lidl Danmark K/S AdministrationBrabrand2019-01-02T00:00:002019-02-01T00:00:00
329937117Butiks AnsvarligRobot Er du resultatorienteret, og brænder du for mode sko og butiksdrift? Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord Århus. Som butiks ansvarlig har du i samarbejde med ledelsen ansvaret for butikkens daglige drift, det vil sige alt fra lagerbeholdning og salgstal til udvikling og ledelse af medarbejderne. Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværende, altid går forrest salgsmæssigt, og det er vigtigt, at du er god til at fastholde fokus og bevare overblikket. ARBEJDSOMRÅDEDER: I samarbejde med ledelsen har du ansvaret for butikkens drift, og får herigennem muligheden for at yde dit bedste og udvikle dig hver dag. Dine ansvarsområder inkluderer alt fra salg, merchandising, nøgletal samt daglig ledelse af butikken. Yderligere vil du: Beskæftige dig med driftsmæssige opgaver som planlægning og prioritering Sikre at vores kunder er i fokus, så de altid føler sig velkomne Motivere og coache medarbejderne i et åbent og dynamisk miljø Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening Sørge for en dynamisk og salgsklar butik KVALIFIKATIONER: Gerne erfaring fra lignende stilling Nytænkende, motiverende og igangsættende Salgserfaring Dokumenterede resultater fra lignende jobs Interesse for mode sko Flair for tal og godt købmandskab Evnen til at gå forrest i hverdagen og kan omsætte ideer til handling Fortrolig med Microsoft Office Pakken Sociale egenskaber samt holdspiller Du ser muligheder fremfor begrænsninger

Er du resultatorienteret, og brænder du for mode / sko og butiksdrift?

Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord Århus.

Som butiks ansvarlig har du i samarbejde med ledelsen ansvaret for butikkens daglige drift, det vil sige alt fra lagerbeholdning og salgstal til udvikling og ledelse af medarbejderne.

Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværende, altid går forrest salgsmæssigt, og det er vigtigt, at du er god til at fastholde fokus og bevare overblikket. 

ARBEJDSOMRÅDEDER

I samarbejde med ledelsen har du ansvaret for butikkens drift, og får herigennem muligheden for at yde dit bedste og udvikle dig hver dag. Dine ansvarsområder inkluderer alt fra salg, merchandising, nøgletal samt daglig ledelse af butikken.

Yderligere vil du: 

  • Beskæftige dig med driftsmæssige opgaver som planlægning og prioritering  
  • Sikre at vores kunder er i fokus, så de altid føler sig velkomne 
  • Motivere og coache medarbejderne i et åbent og dynamisk miljø
  • Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening 
  • Sørge for en dynamisk og salgsklar butik 

KVALIFIKATIONER

  • Gerne erfaring fra lignende stilling 
  • Nytænkende, motiverende og igangsættende 
  • Salgserfaring 
  • Dokumenterede resultater fra lignende jobs 
  • Interesse for mode / sko
  • Flair for tal og godt købmandskab  
  • Evnen til at gå forrest i hverdagen og kan omsætte ideer til handling 
  • Fortrolig med Microsoft Office Pakken 
  • Sociale egenskaber samt holdspiller 
  • Du ser muligheder fremfor begrænsninger 
Skechers Storcenter NordAarhus N2019-01-06T00:00:002019-02-04T00:00:00
329937772Butiksassistent med flair for teknik søges til førende elektronikbutikRobot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C. Stillingen som butiksassistent kan på mange måder betegnes som afdelingens blæksprutte, hvor man skal løse opgaver på tværs af jobfunktioner såsom salg og service, reparation af telefoner, tablets og computere samt administrative opgaver. Der vil dermed være gode muligheder for at tilegne sig kompetencer inden for både salg, service og reparation af elektronik. Til den tekniske del af jobbet vil det være en fordel at have erfaring med reparationer, men det er ikke et krav. Gåpåmod og interesse er klart vigtigst, og så skal vi nok sørge for grundig oplæring. Det er et plus, hvis du har praktisk erfaring fra detailhandlen, og vi forventer, at du er bevidst om, hvad god service er. Det er også afgørende for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Vi går målrettet efter at være den elektronikbutik, som har det sjovest, samtidigt med at succeskriteriet er effektivitet og den gode kundeoplevelse. Vi vil være en butik, hvor kunderne og produkterne har størst fokus, og hvor vores medarbejdere er topmotiveret. Vil du være en del af teamet? Om iRep iRep er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https: www.irep.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… en udfordrende og varieret hverdag, hvor tonen er let og humøret er højt at blive en del af en moderne elektronikbutik, der er i rivende udvikling at skulle arbejde i butikkens åbningstid, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16 en attraktiv delvist firmabetalt pensionsordning Vi forventer, at… du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning du er særdeles servicemindet i din kundekontakt du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Vil du være med? Så skriv din ansøgning med det samme. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk skriv venligst Aarhus butiksassistent fuldtid i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https://irep.dk/karriere/

Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C.

Stillingen som butiksassistent kan på mange måder betegnes som afdelingens blæksprutte, hvor man skal løse opgaver på tværs af jobfunktioner såsom salg og service, reparation af telefoner, tablets og computere samt administrative opgaver. Der vil dermed være gode muligheder for at tilegne sig kompetencer inden for både salg, service og reparation af elektronik.

Til den tekniske del af jobbet vil det være en fordel at have erfaring med reparationer, men det er ikke et krav. Gåpåmod og interesse er klart vigtigst, og så skal vi nok sørge for grundig oplæring.

Det er et plus, hvis du har praktisk erfaring fra detailhandlen, og vi forventer, at du er bevidst om, hvad god service er.

Det er også afgørende for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Vi går målrettet efter at være den elektronikbutik, som har det sjovest, samtidigt med at succeskriteriet er effektivitet og den gode kundeoplevelse. Vi vil være en butik, hvor kunderne og produkterne har størst fokus, og hvor vores medarbejdere er topmotiveret. Vil du være en del af teamet?


Om iRep
iRep er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https://www.irep.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.


Du kan forvente… 

  • en udfordrende og varieret hverdag, hvor tonen er let og humøret er højt
  • at blive en del af en moderne elektronikbutik, der er i rivende udvikling
  • at skulle arbejde i butikkens åbningstid, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16
  • en attraktiv delvist firmabetalt pensionsordning


Vi forventer, at…

  • du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang
  • du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning
  • du er særdeles servicemindet i din kundekontakt
  • du er ansvarsbevidst og møder til tiden


Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Vil du være med? Så skriv din ansøgning med det samme.

Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv venligst ”Aarhus – butiksassistent fuldtid” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk venligst:
Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

iRep.DK - AarhusAarhus C2019-01-07T00:00:002019-03-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent

AASKOV MODETØJ A/S

Aarhus C
DYGTIG EKSPEDIENT SØGES til vores butik i Århus. VI HAR TRAVLT... Er du en god sælger med nogle års butikserfaring, og kan du give kunderne god service og vejledning, så har vi jobbet til dig. Du må gerne være brancheuddannet eller have kendskab til...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:6. februar 2019

Butiksleder søges til Vækstvirksomhed

PersonaleBørsen

Tilst
Interesserer du dig for motivationsskabende ledelse, og brænder du for at skabe gode resultater? Så har vi måske jobbet til dig. For vores kunde Pixizoo søger vi en kompetent Butiksleder til deres butik i Tilst ved Århus Pixizoo er Danmarks største ...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:4. februar 2019

Butiksassistent - 25 timer om ugen - Århus City Vest

Lidl Danmark K/S Administration

Brabrand
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:1. februar 2019

Butiks Ansvarlig

Skechers Storcenter Nord

Aarhus N
Er du resultatorienteret, og brænder du for mode sko og butiksdrift? Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord Århus. Som butiks ansvarlig har du i samarbejde med ledelsen ansv...
Indrykket:6. januar 2019
Udløbsdato:4. februar 2019

Butiksassistent med flair for teknik søges til førende elektronikbutik

iRep.DK - Aarhus

Aarhus C
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C. Stillingen som butiksassistent kan på...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019