Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent i Photografica

  • Er du udlært fotosælger eller tilsvarende?
  • Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr?
  • Er du resultatorienteret og målrettet?
  • Elsker du at have med mennesker og gøre?
  • Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends indenfor fotobranchen?
  • Trives du i et travlt, udfordrende miljø hvor vi stiller ”skarpt” på kunden?

Så vil jobbet her være noget for dig.

Photografica søger en engageret og dynamisk kollega. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge vores kvalitetsprodukter. Dig, som brænder for salget og elsker at servicere kunderne.

Job og udfordring:

Du vil få ansvaret for at servicere virksomhedens kunder i vores butik i Skindergade i indre København. Du skal via din personlighed og faglige egenskaber være i stand til at afdække og forstå kundernes behov. Sikre at kunden får en professionel oplevelse både hvad angår produktet men også dig som rådgiver. 

God service og faglig rådgivning har været Photograficas DNA og omdømme siden 1979. Det har skabt tilfredse kunder i 40 år. Som ny kollega skal du være med til at fastholde og udbygge denne position.

 Jobfunktion og opgaver:

  • Du skal servicere og vejlede vores kunder professionelt
  • Du møder kunderne med et imødekommende sind som viser engagement og involvering
  • Du skal rådgive alle typer af kunder. De skal føle sig velkomne og opleve at deres behov bliver imødekommet og løst til fælles tilfredshed.
  • Du skal bidrage til at butikken altid står skarpt og altid præsenterer produkterne på bedste vis.
  • Du skal deltage i, og bidrage til, at vores succesfulde team fortsat udvikler sig til gavn for både os selv, men vigtigst at kunderne kan mærke det når de besøger os.

Om dig og dine kvalifikationer:

  • Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed.
  • Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker, og forstår vigtigheden i at sikre kundetilfredshed.
  • Du er god til, og kan hurtigt, sætte dig ind i kundens behov og omsætte viden til salg.
  • Du arbejder målrettet med fokus på kundens ønsker og behov.
  • Du er i stand til at have mange bolde i luften, uden at miste overblikket, energien og humøret
  • Du trives i et travlt miljø, hvor sunde værdier er en del af hverdagen.

Photografica tilbyder:

  • God lønpakke efter kvalifikationer
  • Gode og velfungerende kolleger, som med såvel fagligt som personligt humør gør dagligdagen sjov og motiverende.
  • 37,5 timers arbejdsuge med respekt for butikstider. Weekendarbejde 2-3 gange pr. måned
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring (efter 3 måneders ansættelse)

Lyder det spændende?

Så klik på ”GO”! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter – og i første omgang du behøver ikke bruge tid på at skrive en ansøgning eller tilrette et CV!

Photografica er en af Danmarks ældste, men også største fotohandlere i Danmark. Virksomheden blev etableret i 1979 og er kendt for såvel den høje produktkvalitet men i høj grad også af professionel service og rådgivning. Phofografica er beliggende i indre København på en af de mest eftertragtede adresser og beskæftiger ca. 15 medarbejdere som alle er passioneret for virksomhedens værdier. Vi forhandler high-end fotoudstyr og stuedielys, men har samtidig speciale i salg af brugt udstyr.

Se mere på www.photografica.dk

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029429Phoenix-eceb1f4e12019-05-22T17:04:34.973Salgsassistent i Photografica
  • Er du udlært fotosælger eller tilsvarende?
  • Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr?
  • Er du resultatorienteret og målrettet?
  • Elsker du at have med mennesker og gøre?
  • Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends indenfor fotobranchen?
  • Trives du i et travlt, udfordrende miljø hvor vi stiller ”skarpt” på kunden?

Så vil jobbet her være noget for dig.

Photografica søger en engageret og dynamisk kollega. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge vores kvalitetsprodukter. Dig, som brænder for salget og elsker at servicere kunderne.

Job og udfordring:

Du vil få ansvaret for at servicere virksomhedens kunder i vores butik i Skindergade i indre København. Du skal via din personlighed og faglige egenskaber være i stand til at afdække og forstå kundernes behov. Sikre at kunden får en professionel oplevelse både hvad angår produktet men også dig som rådgiver. 

God service og faglig rådgivning har været Photograficas DNA og omdømme siden 1979. Det har skabt tilfredse kunder i 40 år. Som ny kollega skal du være med til at fastholde og udbygge denne position.

 Jobfunktion og opgaver:

  • Du skal servicere og vejlede vores kunder professionelt
  • Du møder kunderne med et imødekommende sind som viser engagement og involvering
  • Du skal rådgive alle typer af kunder. De skal føle sig velkomne og opleve at deres behov bliver imødekommet og løst til fælles tilfredshed.
  • Du skal bidrage til at butikken altid står skarpt og altid præsenterer produkterne på bedste vis.
  • Du skal deltage i, og bidrage til, at vores succesfulde team fortsat udvikler sig til gavn for både os selv, men vigtigst at kunderne kan mærke det når de besøger os.

Om dig og dine kvalifikationer:

  • Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed.
  • Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker, og forstår vigtigheden i at sikre kundetilfredshed.
  • Du er god til, og kan hurtigt, sætte dig ind i kundens behov og omsætte viden til salg.
  • Du arbejder målrettet med fokus på kundens ønsker og behov.
  • Du er i stand til at have mange bolde i luften, uden at miste overblikket, energien og humøret
  • Du trives i et travlt miljø, hvor sunde værdier er en del af hverdagen.

Photografica tilbyder:

  • God lønpakke efter kvalifikationer
  • Gode og velfungerende kolleger, som med såvel fagligt som personligt humør gør dagligdagen sjov og motiverende.
  • 37,5 timers arbejdsuge med respekt for butikstider. Weekendarbejde 2-3 gange pr. måned
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring (efter 3 måneders ansættelse)

Lyder det spændende?

Så klik på ”GO”! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter – og i første omgang du behøver ikke bruge tid på at skrive en ansøgning eller tilrette et CV!

Photografica er en af Danmarks ældste, men også største fotohandlere i Danmark. Virksomheden blev etableret i 1979 og er kendt for såvel den høje produktkvalitet men i høj grad også af professionel service og rådgivning. Phofografica er beliggende i indre København på en af de mest eftertragtede adresser og beskæftiger ca. 15 medarbejdere som alle er passioneret for virksomhedens værdier. Vi forhandler high-end fotoudstyr og stuedielys, men har samtidig speciale i salg af brugt udstyr.

Se mere på www.photografica.dk

 

 

 

2019-06-22T09:52:01.657 Er du udlært fotosælger eller tilsvarende? Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr? Er du resultatorienteret og målrettet? Elsker du at have med mennesker og gøre? Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends indenfor fotobranchen? Trives du i et travlt, udfordrende miljø hvor vi stiller skarpt på kunden? Så vil jobbet her være noget for dig. Photografica søger en engageret og dynamisk kollega. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge vores kvalitetsprodukter. Dig, som brænder for salget og elsker at servicere kunderne. Job og udfordring: Du vil få ansvaret for at servicere virksomhedens kunder i vores butik i Skindergade i indre København. Du skal via din personlighed og faglige egenskaber være i stand til at afdække og forstå kundernes behov. Sikre at kunden får en professionel oplevelse både hvad angår produktet men også dig som rådgiver. God service og faglig rådgivning har været Photograficas DNA og omdømme siden 1979. Det har skabt tilfredse kunder i 40 år. Som ny kollega skal du være med til at fastholde og udbygge denne position. Jobfunktion og opgaver: Du skal servicere og vejlede vores kunder professionelt Du møder kunderne med et imødekommende sind som viser engagement og involvering Du skal rådgive alle typer af kunder. De skal føle sig velkomne og opleve at deres behov bliver imødekommet og løst til fælles tilfredshed. Du skal bidrage til at butikken altid står skarpt og altid præsenterer produkterne på bedste vis. Du skal deltage i, og bidrage til, at vores succesfulde team fortsat udvikler sig til gavn for både os selv, men vigtigst at kunderne kan mærke det når de besøger os. Om dig og dine kvalifikationer: Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed. Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker, og forstår vigtigheden i at sikre kundetilfredshed. Du er god til, og kan hurtigt, sætte dig ind i kundens behov og omsætte viden til salg. Du arbejder målrettet med fokus på kundens ønsker og behov. Du er i stand til at have mange bolde i luften, uden at miste overblikket, energien og humøret Du trives i et travlt miljø, hvor sunde værdier er en del af hverdagen. Photografica tilbyder: God lønpakke efter kvalifikationer Gode og velfungerende kolleger, som med såvel fagligt som personligt humør gør dagligdagen sjov og motiverende. 37,5 timers arbejdsuge med respekt for butikstider. Weekendarbejde 2-3 gange pr. måned Pensionsordning og sundhedsforsikring (efter 3 måneders ansættelse) Lyder det spændende? Så klik på GO ! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter og i første omgang du behøver ikke bruge tid på at skrive en ansøgning eller tilrette et CV! Photografica er en af Danmarks ældste, men også største fotohandlere i Danmark. Virksomheden blev etableret i 1979 og er kendt for såvel den høje produktkvalitet men i høj grad også af professionel service og rådgivning. Phofografica er beliggende i indre København på en af de mest eftertragtede adresser og beskæftiger ca. 15 medarbejdere som alle er passioneret for virksomhedens værdier. Vi forhandler high-end fotoudstyr og stuedielys, men har samtidig speciale i salg af brugt udstyr. Se mere på www.photografica.dk10Phoenixeceb1f4e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-22T00:00:000000https://www.speedrecruiters.com/job-run/jobs/1162/start0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3532075Photografica ApS11Skindergade 411159København KDKDanmarkORS/eceb1f4e_logo.jpegORS/Small/eceb1f4e_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent765685SpeedRecruitersSpecialpakke 1116200122-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eceb1f4ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eceb1f4ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eceb1f4e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eceb1f4e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale413208Salgsassistent2Salg361849530mail@photografica.comDanmarkDanmark3300467612 friske og dygtige handelselever søges!Profile Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Grib chancen og bliv handelselev hos Ofir A S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet. Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig sælger, så vil din toårige uddannelse være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end salg og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du også vil få din daglige gang. Om din rolle Du starter med at få en god oplæring i vores forskellige systemer og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver hovedsageligt en del af Sales, Partners Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med de eksisterende kunder og har ansvar for at skaffe nye. Du kommer hurtigt til at have dialog med eksisterende kunder og skal derfor selvfølgelig lære vores produkter og kundedialogsværktøjer at kende. Senere får du til opgave at hjælpe med at skaffe nye kunder via telefonsalg, som udgør en central del af uddannelsesforløbet derfor skal du have mod på at kontakte nye kunder via telefonen og fortælle dem, hvorfor det er en god idé at være kunde hos os. Du får selvfølgelig god sparring fra din chef og kollegaer, ligesom vores to nuværende elever vil være en støtte for dig. Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!) Du har en HHX eller EUDDu har en drøm om at arbejde med salg, handel og kunderDu både taler og skriver godt dansk og engelskDu gør tingene ordentligt, overholder en aftale og er (næsten) altid i godt humør Om os hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne? Vi er 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores successer og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt i fht. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere. Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture (klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater. Mød vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk - de vil også være her til at tage godt imod dig, når du starter :-) Hvad nu? Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk Send din ansøgning med beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Så længe annoncen er online har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Hvis du er rigtig frisk, så lægger du en kort video ved, hvor du fortæller lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse!Ansøgning sendes via funktionen Send ansøgning . Vi gennemgår løbende modtagne ansøgninger og indkalder til samtale. Forventet tiltrædelse senest 1. oktober 2019. Se mere på vores awesome ansøgersites: https: ofir-elev.brandero.com og https: ofir.brandero.com Ofir.dk er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her Se mere på vores ansøgersite: https: ofir-elev.brandero.comVil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet?

Grib chancen og bliv handelselev hos Ofir A/S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet.

Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig sælger, så vil din toårige uddannelse være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end salg og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du også vil få din daglige gang.

Om din rolle
Du starter med at få en god oplæring i vores forskellige systemer og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver hovedsageligt en del af Sales, Partners & Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med de eksisterende kunder og har ansvar for at skaffe nye.

Du kommer hurtigt til at have dialog med eksisterende kunder og skal derfor selvfølgelig lære vores produkter og kundedialogsværktøjer at kende. Senere får du til opgave at hjælpe med at skaffe nye kunder via telefonsalg, som udgør en central del af uddannelsesforløbet – derfor skal du have mod på at kontakte nye kunder via telefonen og fortælle dem, hvorfor det er en god idé at være kunde hos os. Du får selvfølgelig god sparring fra din chef og kollegaer, ligesom vores to nuværende elever vil være en støtte for dig.

Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)
  • Du har en HHX eller EUD
  • Du har en drøm om at arbejde med salg, handel og kunder
  • Du både taler og skriver godt dansk – og engelsk
  • Du gør tingene ordentligt, overholder en aftale og er (næsten) altid i godt humør
Om os – hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?
Vi er 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores successer og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt i fht. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere.

Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture (klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater.

Mød vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk - de vil også være her til at tage godt imod dig, når du starter :-)

Hvad nu?
Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk

Send din ansøgning med beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Så længe annoncen er online har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Hvis du er rigtig frisk, så lægger du en kort video ved, hvor du fortæller lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse!
Ansøgning sendes via funktionen ”Send ansøgning”.

Vi gennemgår løbende modtagne ansøgninger og indkalder til samtale. Forventet tiltrædelse senest 1. oktober 2019.

Se mere på vores awesome ansøgersites: https://ofir-elev.brandero.com og https://ofir.brandero.com


Ofir.dk er "Great Place To Work" certificeret i 2019

- og det gør os rigtig stolte :-)



Læs mere om Great Place To Work her





Se mere på vores ansøgersite: https://ofir-elev.brandero.com

ORS/Small/2a60740e_logo.pngOfir A/SSøborg2019-06-20T13:00:34.9032019-08-03T00:00:00
330044401Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søgesRobot Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00 10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,- pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. Mvh Simon Wagner Kiosken ApS

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00/10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS

Kiosken ApSKøbenhavn S2019-06-19T00:00:002019-08-11T00:00:00
330039012Sjovt sæsonjob til den friske og imødekommendeRobot Salgsassistent til pandekage og frugtboder Er du frisk og imødekommen . Så der en sjovt job til dig. Vi har salgsboder over det meste af KBH. Derfor søger vi 2-3 friske personer der er Udadvendt, åben, smilende og imødekommende til at lave og sælge de søde ved boderne. Søger både fuldtids og deltid. Krav til ansøger: -Du skal være: Udadvendt, åben, smilende og imødekommen - Vigtigt krav at du salgsorienteret samt proaktivt er god til at fange potentiale kunder Jeg tilbyde: -At du lærer at blive mere selvstændig inden for serviceerhvervet -Et sjovt og hyggeligt job. -En løn, der modsvarer dine kompetencer.-både fuldtids - og deltidsstillinger. Arbejdstid: 10-17. Kontaktes: sommerfrugtcph@gmail.com Hvis dette job lyder som noget for dig, så tøv ikke. Send min en mail: sommerfrugtcph@gmail.com eller send en sms med info omkring digselv 28939294

Salgsassistent til pandekage og frugtboder 

 Er du frisk og imødekommen…. Så der en sjovt job til dig.
Vi har salgsboder over det meste af KBH. 
Derfor søger vi 2-3 friske personer der er Udadvendt, åben, smilende og imødekommende til at lave og sælge de søde ved boderne.
Søger både fuldtids og deltid.

Krav til ansøger:

-Du skal være: Udadvendt, åben, smilende og imødekommen
- Vigtigt krav at du salgsorienteret samt proaktivt er god til at fange potentiale kunder

Jeg tilbyde:  

-At du lærer at blive mere selvstændig inden for serviceerhvervet
-Et sjovt og hyggeligt job. 
-En løn, der modsvarer dine kompetencer.
-både fuldtids - og deltidsstillinger.

Arbejdstid: 10-17.

Kontaktes: sommerfrugtcph@gmail.com

Hvis dette job lyder som noget for dig, så tøv ikke. Send min en mail: sommerfrugtcph@gmail.com eller send en sms med info omkring digselv 28939294

 

SOFTKøbenhavn SV2019-06-06T00:00:002019-08-01T00:00:00
330035594Butiksassistent til natRobot Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer. Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen. Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken. Jobbeskrivelse Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver: Imødekommende kundebetjening Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering. Trimning og vareopfyldning så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik. Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves. Rengøring og egenkontrol Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer Diverse forefaldne opgaver Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København

Nattevagt

Fast nattevagt til 7-Eleven indre København

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer.
Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen.

Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken.

 

Jobbeskrivelse

Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver:

  • Imødekommende kundebetjening
  • Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering.
  • Trimning og vareopfyldning – så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik.
  • Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves.
  • Rengøring og egenkontrol
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
  • Diverse forefaldne opgaver

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver.

Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift.

Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

 

7-Eleven Butik 27København K2019-06-04T00:00:002019-07-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

2 friske og dygtige handelselever søges!

Ofir A/S

Søborg
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Grib chancen og bliv handelselev hos Ofir A S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet. Selvom der s...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:3. august 2019

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Kiosken ApS

København S
Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 ...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Sjovt sæsonjob til den friske og imødekommende

SOFT

København SV
Salgsassistent til pandekage og frugtboder Er du frisk og imødekommen . Så der en sjovt job til dig. Vi har salgsboder over det meste af KBH. Derfor søger vi 2-3 friske personer der er Udadvendt, åben, smilende og imødekommende til at lave og sælge ...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Butiksassistent til nat

7-Eleven Butik 27

København K
Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger ti...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019