Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent Maxi Zoo i Tilst, 15-20 timer om ugen

Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr?
Vi er lige flyttet til ny adresse, Anelystparken 15, så butikken fremstår så flot og lækker, og teamet består af passionerede og motiverende medarbejdere, der glæder sig til at tage imod dig i vores team i Tilst.

Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser.

Vi forventer:

Vi forventer selvfølgelig noget af vores medarbejdere, blandt andet ser vi gerne, at du har nogle af nedenstående kvaliteter:

  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Hvis du trives med at tage fat og have travlt og elsker dyr, så er du i hvert fald et godt bud på en ny kollega.

Vigtigst af alt er dog, at du skal brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi har brug for dig i en stilling på mellem 15-20 timer om ugen, så hvis du er studerende så kunne stillingen være oplagt for dig.

Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend.

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330131698Phoenix-d0c736b212019-11-27T00:00:00Salgsassistent Maxi Zoo i Tilst, 15-20 timer om ugenBrænder du for kundeservice og elsker du også dyr?
Vi er lige flyttet til ny adresse, Anelystparken 15, så butikken fremstår så flot og lækker, og teamet består af passionerede og motiverende medarbejdere, der glæder sig til at tage imod dig i vores team i Tilst.

Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser.

Vi forventer:

Vi forventer selvfølgelig noget af vores medarbejdere, blandt andet ser vi gerne, at du har nogle af nedenstående kvaliteter:

  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Hvis du trives med at tage fat og have travlt og elsker dyr, så er du i hvert fald et godt bud på en ny kollega.

Vigtigst af alt er dog, at du skal brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi har brug for dig i en stilling på mellem 15-20 timer om ugen, så hvis du er studerende så kunne stillingen være oplagt for dig.

Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend.

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.

2019-12-19T00:51:09.120 Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er lige flyttet til ny adresse, Anelystparken 15, så butikken fremstår så flot og lækker, og teamet består af passionerede og motiverende medarbejdere, der glæder sig til at tage imod dig i vores team i Tilst. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser. Vi forventer: Vi forventer selvfølgelig noget af vores medarbejdere, blandt andet ser vi gerne, at du har nogle af nedenstående kvaliteter: Salgs- og serviceminded Selvstændig og initiativrig Passioneret og hjælpsom Udadvendt og smilende Fleksibel og forandringsparat Hvis du trives med at tage fat og have travlt og elsker dyr, så er du i hvert fald et godt bud på en ny kollega. Vigtigst af alt er dog, at du skal brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr. Vi har brug for dig i en stilling på mellem 15-20 timer om ugen, så hvis du er studerende så kunne stillingen være oplagt for dig. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend. Er du interesseret? Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet. Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.11jobnetd0c736b2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-18T00:00:000000https://www.maxizoo.dk/job?hr=show-job/515940EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3664314Maxi Zoo11Anelystparken 288381TilstDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent862245JobNet5079167507916710027-11-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0c736b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0c736b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0c736b2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0c736b2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSalgsassistent Maxi Zoo i Tilst, 15-20 timer om ugen1Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg363625886Tennanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330143824Salgskonsulent hos HARO Competence Center - DanmarkProfile Vi søger snarest muligt en engageret og fleksibel intern sælger til forstærkning af vores team til stillingen som:Dine opgaverSom kontaktflade for vores salgsafdeling i Tyskland skal du servicere vores kunder samt deres kunder så som arkitekter, byggeherrer og byggefirmaer både personligt og telefonisk i det nyoprettede kompetencecenter i AarhusDu skal holde kompetencecentret ajourVed kundeevents skal du servicere vores kunder og sælgereStillingen omfatter desuden generelle kontoropgaver og administrative opgaverDin profilDu er uddannet og har arbejdserfaring inden for salg eller inden for detailhandlenDu trives med aktiv kundekontaktDu er god til at organisere, kommunikere og til at tage initiativDu er rutineret i brugen af MS-Office, og du er klar til at lære meget om parket, laminat og vores designgulveUd over dansk behersker du både tysk og engelsk på højt niveauBliv en del af vores succeshistorie i Danmark! Vi glæder os til at modtage din ansøgning med angivelse af dine lønforestillinger og en eventuel startdato. Vores personaleafdeling står til rådighed i tilfælde af spørgsmål på tlf. 49 (8031) 700 157. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning Vi anmoder om CV og ansøgning på engelsk eller tysk.Virksomheden Hamberger, der blev grundlagt i 1866, er i dag med sine 2.700 medarbejdere en førende producent af gulvbelægning af træ og toiletsæder og er repræsenteret i mere end 90 lande globalt. Den internationale firmakoncern omsætter hvert år, med en eksportandel på 50 , mere end 325 mio. € og er en af de mest betydningsfulde arbejdsgivere i regionen Rosenheim i det sydlige Bayern. Hamberger Flooring har siden 1950 med sit gulvbelægningsmærke HARO udviklet sig til at blive den førende producent på markedet i Tyskland inden for området parket. Til produktporteføljen hører også laminat- og designgulve, korkgulve samt træfliser i stenlook.Vi søger snarest muligt en engageret og fleksibel intern sælger til forstærkning af vores team til stillingen som:

Dine opgaver
  • Som kontaktflade for vores salgsafdeling i Tyskland skal du servicere vores kunder samt deres kunder så som arkitekter, byggeherrer og byggefirmaer både personligt og telefonisk i det nyoprettede kompetencecenter i Aarhus
  • Du skal holde kompetencecentret ajour
  • Ved kundeevents skal du servicere vores kunder og sælgere
  • Stillingen omfatter desuden generelle kontoropgaver og administrative opgaver

Din profil
  • Du er uddannet og har arbejdserfaring inden for salg eller inden for detailhandlen
  • Du trives med aktiv kundekontakt
  • Du er god til at organisere, kommunikere og til at tage initiativ
  • Du er rutineret i brugen af MS-Office, og du er klar til at lære meget om parket, laminat og vores designgulve
  • Ud over dansk behersker du både tysk og engelsk på højt niveau
  • Bliv en del af vores succeshistorie i Danmark! Vi glæder os til at modtage din ansøgning med angivelse af dine lønforestillinger og en eventuel startdato. Vores personaleafdeling står til rådighed i tilfælde af spørgsmål på tlf. +49 (8031) 700 – 157.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Vi anmoder om CV og ansøgning på engelsk eller tysk.

Virksomheden Hamberger, der blev grundlagt i 1866, er i dag med sine 2.700 medarbejdere en førende producent af gulvbelægning af træ og toiletsæder og er repræsenteret i mere end 90 lande globalt. Den internationale firmakoncern omsætter hvert år, med en eksportandel på 50%, mere end 325 mio. € og er en af de mest betydningsfulde arbejdsgivere i regionen Rosenheim i det sydlige Bayern.
 
Hamberger Flooring har siden 1950 med sit gulvbelægningsmærke HARO udviklet sig til at blive den førende producent på markedet i Tyskland inden for området parket. Til produktporteføljen hører også laminat- og designgulve, korkgulve samt træfliser i stenlook.

ORS/Small/ae6d63c1_logo.pngHamberger Flooring GmbH & Co KGAarhus C2020-01-14T00:00:002020-01-31T00:00:00
330138142Butiksassistent - morgen - 20 timer om ugen - SkejbyRobot Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Vareopfyldning Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale Om dig Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne Du trives i et tempofyldt job Du er mødestabil og pligtopfyldende Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet Vi tilbyder Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger En grundig og målrettet oplæring God løn og pension Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. Er du interesseret i denne stilling? Tryk på Send ansøgning for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Send ansøgning https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-morgen-20-timer-om-ugen-Skejby-4115?rdeLocaleAttr da

Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer?

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

 

Om jobbet

  • Vareopfyldning
  • Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale

 Om dig

  • Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen
  • Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne
  • Du trives i et tempofyldt job
  • Du er mødestabil og pligtopfyldende
  • Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet

 Vi tilbyder

  •  Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger
  • En grundig og målrettet oplæring
  • God løn og pension
  • Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Send ansøgning

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-morgen-20-timer-om-ugen-Skejby-4115?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus N2019-12-11T00:00:002020-02-01T00:00:00
330149902Butiksassistent søgesRobot Medarbejder søges til et deltidsjob på 20-25 timer om ugen. Vagterne er om eftermiddagen i hverdagene (Mandag-Fredag). Superkiosken Stavtrup søger en ny medarbejder, som er smilende, mødestabil og trives i en travl hverdag. Vi forhandler kioskvarer, Lotto Spil og har Pakkeservice blandt andet Postnord og GLS. Dine arbejdsopgaver vil være følgende: At bidrage til en høj kundetilfredshed i butikken At ekspedere kunderne ved kassen Udlevere pakker til kunder i butikken Modtage pakker, der skal sendes Lotto Spil Vi kan tilbyde dig: En god opstart, hvor du lærer rutiner og opgaver En arbejdsplads hvor der er styr på tingene Erhvervserfaring Venlige og imødekommende kollegaer Hvis du er interesseret i stillingen bedes du sende en mail med en ansøgning til: Superkioskenstavtrup@hotmail.com Tiltrædelse: Snarest muligt

Medarbejder søges til et deltidsjob på 20-25 timer om ugen. Vagterne er om eftermiddagen i hverdagene (Mandag-Fredag). 

Superkiosken Stavtrup søger en ny medarbejder, som er smilende, mødestabil og trives i en travl hverdag. 

Vi forhandler kioskvarer, Lotto & Spil og har Pakkeservice blandt andet Postnord og GLS. 

 

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • At bidrage til en høj kundetilfredshed i butikken
  • At ekspedere kunderne ved kassen
  • Udlevere pakker til kunder i butikken 
  • Modtage pakker, der skal sendes
  • Lotto & Spil

 

Vi kan tilbyde dig:

  • En god opstart, hvor du lærer rutiner og opgaver 
  • En arbejdsplads hvor der er styr på tingene
  • Erhvervserfaring
  • Venlige og imødekommende kollegaer

 

Hvis du er interesseret i stillingen bedes du sende en mail med en ansøgning til: 

Superkioskenstavtrup@hotmail.com

Tiltrædelse: Snarest muligt

 

 

Superkiosken Stavtrup v/Shahwali NasseryViby J2020-01-06T00:00:002020-02-02T00:00:00
330150620Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres butik i HørsholmRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 28 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens butik i Hørsholm søger en salgskonsulent sengespecialist, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTRÆDELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet Søg job nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 28 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens butik i Hørsholm søger en salgskonsulent/sengespecialist, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

PersonaleBørsenAarhus V2020-01-06T00:00:002020-03-02T00:00:00
330150747Part-time Sales AssociateRobot Would you like to be a part of an international concept business with more than 100 years of history, where design and exceptional customer service are in focus? For immediate hire, Georg Jensen is looking for a part-time Sales Associate for the store in Aarhus, Denmark. Do you have experience delivering unrivalled customer service? Do you have excellent English Danish language skills? Would you like to be a part of a premium brand, with a strong heritage and a proud tradition of craftsmanship? Last, but not least, are you a passionate retailer? Then you might just be the Sales Associate that Georg Jensen is looking for. The weekly hours will be approx. 8 hours. You will report to the Store Manager, Aarhus. Your key responsibilities: Ensuring professional and unique customer experience Focus on agreed deliverables by the Store Manager in order to achieve the required financial results Be responsible together with a team of sales associates for sales service inventory visual merchandising, and achievement of desired financial results Reflect the leading and trend-setting brand in order to delight and surprise the customers The candidate has the following competences: Minimum one-year experience from a similar position Experience with other luxury brands Proficient language skills in Danish and English Basic computer skills Your profile being: If you possess the abovementioned competencies, and are, not only motivated by sales and performance, but also are extremely service minded and a team player, then you might be our next Sales Associate. Furthermore, we look for a person who matches this profile: Fast learner, proactive, result oriented and a self-starter Is well groomed, well spoken and well mannered, while being able to apply luxury behaviour and luxury standards to all activities in the store Is energetic, enthusiastic and positive Is outgoing, hardworking and responsible Your application Please click on this link to apply for the job. Submit the application no later than January 26, 2020. We will be performing interviews throughout the process and look to fill the position as soon as possible. Further information For further information, please contact Christina Christensen at chl@georgjensen.com. We also recommend you to visit our website at www.georgjensen.com. Work location: Søndergade 1, 8000 Aarhus, Denmark. Georg Jensen is a Danish design house renowned for its timeless Scandinavian aesthetics, superior craftsmanship and visionary collaborations with leading artists and designers. Founded in Copenhagen in 1904 by master silversmith Georg Jensen, the company creates products ranging from jewellery, watches and homeware to silver hollowware and Christmas Collectables. We pride ourselves on our more than 1.300 highly skilled, service minded and passionate employees, stationed both at our Headquarter in Copenhagen, Denmark and throughout our global presence with 10 international subsidiaries, representing close to 100 stores and 2.000 wholesale accounts globally. As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure we can do that, we seek talented, qualified employees in our operations around the world regardless of race, colour, sex gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under country or local law.

Would you like to be a part of an international concept business with more than 100 years of history, where design and exceptional customer service are in focus? For immediate hire, Georg Jensen is looking for a part-time Sales Associate for the store in Aarhus, Denmark.

Do you have experience delivering unrivalled customer service? Do you have excellent English & Danish language skills? Would you like to be a part of a premium brand, with a strong heritage and a proud tradition of craftsmanship? Last, but not least, are you a passionate retailer? Then you might just be the Sales Associate that Georg Jensen is looking for. The weekly hours will be approx. 8 hours. You will report to the Store Manager, Aarhus.

Your key responsibilities:

  • Ensuring professional and unique customer experience
  • Focus on agreed deliverables by the Store Manager in order to achieve the required financial results
  • Be responsible together with a team of sales associates for sales & service; inventory; visual merchandising, and achievement of desired financial results
  • Reflect the leading and trend-setting brand in order to delight and surprise the customers

The candidate has the following competences:

  • Minimum one-year experience from a similar position
  • Experience with other luxury brands
  • Proficient language skills in Danish and English
  • Basic computer skills

Your profile being:

If you possess the abovementioned competencies, and are, not only motivated by sales and performance, but also are extremely service minded and a team player, then you might be our next Sales Associate. Furthermore, we look for a person who matches this profile:

  • Fast learner, proactive, result oriented and a self-starter
  • Is well groomed, well spoken and well mannered, while being able to apply luxury behaviour and luxury standards to all activities in the store
  • Is energetic, enthusiastic and positive
  • Is outgoing, hardworking and responsible

Your application
Please click on this link to apply for the job. Submit the application no later than January 26, 2020. We will be performing interviews throughout the process and look to fill the position as soon as possible.

Further information
For further information, please contact Christina Christensen at chl@georgjensen.com. We also recommend you to visit our website at www.georgjensen.com.    

Work location:
Søndergade 1, 8000 Aarhus, Denmark.

Georg Jensen is a Danish design house renowned for its timeless Scandinavian aesthetics, superior craftsmanship and visionary collaborations with leading artists and designers. Founded in Copenhagen in 1904 by master silversmith Georg Jensen, the company creates products ranging from jewellery, watches and homeware to silver hollowware and Christmas Collectables.

We pride ourselves on our more than 1.300 highly skilled, service minded and passionate employees, stationed both at our Headquarter in Copenhagen, Denmark and throughout our global presence with 10 international subsidiaries, representing close to 100 stores and 2.000 wholesale accounts globally.

As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure we can do that, we seek talented, qualified employees in our operations around the world regardless of race, colour, sex/gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under country or local law. 

GEORG JENSEN RETAIL A/SÅrhus C2020-01-07T00:00:002020-01-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent hos HARO Competence Center - Danmark

Hamberger Flooring GmbH & Co KG

Aarhus C
Vi søger snarest muligt en engageret og fleksibel intern sælger til forstærkning af vores team til stillingen som:Dine opgaverSom kontaktflade for vores salgsafdeling i Tyskland skal du servicere vores kunder samt deres kunder så som arkitekter, byg...
Indrykket:14. januar 2020

Butiksassistent - morgen - 20 timer om ugen - Skejby

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus N
Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens...
Indrykket:11. december 2019

Butiksassistent søges

Superkiosken Stavtrup v/Shahwali Nassery

Viby J
Medarbejder søges til et deltidsjob på 20-25 timer om ugen. Vagterne er om eftermiddagen i hverdagene (Mandag-Fredag). Superkiosken Stavtrup søger en ny medarbejder, som er smilende, mødestabil og trives i en travl hverdag. Vi forhandler kioskvarer,...
Indrykket:6. januar 2020

Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres butik i Hørsholm

PersonaleBørsen

Aarhus V
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 28 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkrin...
Indrykket:6. januar 2020

Part-time Sales Associate

GEORG JENSEN RETAIL A/S

Århus C
Would you like to be a part of an international concept business with more than 100 years of history, where design and exceptional customer service are in focus? For immediate hire, Georg Jensen is looking for a part-time Sales Associate for the sto...
Indrykket:7. januar 2020