Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent med speciale i guld og sølv

Vi søger snarest muligt en salgsassistent.

Vi kan tilbyde dig:

  • Arbejde i en moderne butik
  • Super gode kolleger
  • Udfordringer
  • Stort ansvar
  • Gode åbningstider

Vi forventer du er:

  • Smilende og imødekommende
  • Dygtig til at sælge og vejlede
  • Pålidelig og fleksibel
  • Gerne branchekendt

Sidste ansøgningsfrist 14. februar 2018.

Er du interesseret, så send eller kom ind med din ansøgning til

 

Nørresundby Guld

Brotorvet 1

9400 Nørresundby


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752312Phoenix-b29c6f9212018-01-31T21:35:45.033Salgsassistent med speciale i guld og sølv

Vi søger snarest muligt en salgsassistent.

Vi kan tilbyde dig:

  • Arbejde i en moderne butik
  • Super gode kolleger
  • Udfordringer
  • Stort ansvar
  • Gode åbningstider

Vi forventer du er:

  • Smilende og imødekommende
  • Dygtig til at sælge og vejlede
  • Pålidelig og fleksibel
  • Gerne branchekendt

Sidste ansøgningsfrist 14. februar 2018.

Er du interesseret, så send eller kom ind med din ansøgning til

 

Nørresundby Guld

Brotorvet 1

9400 Nørresundby

2018-02-15T01:04:08.550 Vi søger snarest muligt en salgsassistent. Vi kan tilbyde dig: Arbejde i en moderne butik Super gode kolleger Udfordringer Stort ansvar Gode åbningstider Vi forventer du er: Smilende og imødekommende Dygtig til at sælge og vejlede Pålidelig og fleksibel Gerne branchekendt Sidste ansøgningsfrist 14. februar 2018. Er du interesseret, så send eller kom ind med din ansøgning til Nørresundby Guld Brotorvet 1 9400 Nørresundby11Jobnetb29c6f92100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-14T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3095613Nørresundby Guld v/M B Lindegren11Brotorvet 19400NørresundbyDKDanmark157.058152009.92222100
Berit.noerresundbyguld@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent517373JobNet47576311000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b29c6f92https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b29c6f92https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b29c6f92&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b29c6f92&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Nørresundby Guld v/M B Lindegren er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel352658155Marianne LindegrenBerit.noerresundbyguld@gmail.comDKDanmarkDKDanmark329937047Butiksassistent til SPORT 24 OUTLET AalborgRobot SPORT 24 OUTLET i Aalborg søger en dedikeret og passioneret sælger på fuldtid med erfaring fra lignende arbejde i sports- eller beklædningsbranchen til Danmarks fedeste og sjoveste sportskæde. Derfor skal du søge job i SPORT 24 OUTLET Hos SPORT 24 OUTLET Aalborg har du mulighed for at blive en del af et helt fantastisk sportsunivers og hjælpe SPORT 24 med at opfylde visionen om at være Danmarks førende sportskæde og familiens foretrukne valg inden for sportstøj og sportsmode. I SPORT 24 OUTLET kan hele familien nemlig finde både sportstøj, udstyr og modetøj til lave priser året rundt. Du får en afvekslende hverdag med masser af fart over feltet og frihed under ansvar. Du bliver en del af et stærkt team, der alle brænder for at give kunderne den bedst mulige oplevelse i SPORT 24 OUTLET Aalborg. Dine opgaver: Betjening af kunder og sørge for den gode kundeoplevelse. Vareopfyldning i butikken. Vareeksponering i butikken. Øvrigt butiksarbejde Din profil: Du er åben, engageret og hjælpsom. Du har overblik og kan lide at arbejde selvstændigt, mens du samtidig er i stand til at arbejde i et lille team. Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og er en person, som er til at regne med. Straffeattest bedes fremvises ved eventuel ansættelse Kan du se dig selv i dette job og genkender forventningerne, så er du måske lige den, vi søger. SPORT 24 blev etableret i 2012 og beskæftiger mere end 1000 medarbejdere på landsplan. Sports 24s værdier er: Leg Vi opfordrer til at udforske legen i sporten. Vi er ikke bange for at gå nye veje og udfordre hinanden til at tænke nyt og anderledes. Fællesskab Vi respekterer alle og spiller på samme hold. Vi udnytter hinandens styrker og motiverer hinanden til hele tiden at blive bedre. Nærvær Vi lytter og indgår i en ærlig dialog med andre både kunder og kollegaer

SPORT 24 OUTLET i Aalborg søger en dedikeret og passioneret sælger på fuldtid med erfaring fra lignende arbejde i sports- eller beklædningsbranchen til Danmarks fedeste og sjoveste sportskæde. Derfor skal du søge job i SPORT 24 OUTLET

Hos SPORT 24 OUTLET Aalborg har du mulighed for at blive en del af et helt fantastisk sportsunivers og hjælpe SPORT 24 med at opfylde visionen om at være Danmarks førende sportskæde og familiens foretrukne valg inden for sportstøj og sportsmode. I SPORT 24 OUTLET kan hele familien nemlig finde både sportstøj, udstyr og modetøj til lave priser året rundt.

Du får en afvekslende hverdag med masser af fart over feltet og frihed under ansvar. Du bliver en del af et stærkt team, der alle brænder for at give kunderne den bedst mulige oplevelse i SPORT 24 OUTLET Aalborg.

Dine opgaver:

  • Betjening af kunder og sørge for den gode kundeoplevelse.
  • Vareopfyldning i butikken.
  • Vareeksponering i butikken.
  • Øvrigt butiksarbejde

Din profil:

  • Du er åben, engageret og hjælpsom.
  • Du har overblik og kan lide at arbejde selvstændigt, mens du samtidig er i stand til at arbejde i et lille team.
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og er en person, som er til at regne med.
  • Straffeattest bedes fremvises ved eventuel ansættelse

Kan du se dig selv i dette job og genkender forventningerne, så er du måske lige den, vi søger.

SPORT 24 blev etableret i 2012 og beskæftiger mere end 1000 medarbejdere på landsplan.

Sports 24s værdier er:

  • Leg – Vi opfordrer til at udforske legen i sporten. Vi er ikke bange for at gå nye veje og udfordre hinanden til at tænke nyt og anderledes.
  • Fællesskab – Vi respekterer alle og spiller på samme hold. Vi udnytter hinandens styrker og motiverer hinanden til hele tiden at blive bedre.
  • Nærvær – Vi lytter og indgår i en ærlig dialog med andre – både kunder og kollegaer
SPORT 24 OUTLET AalborgAalborg SV2019-01-04T00:00:002019-01-27T00:00:00
329943379BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg CRobot I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C. Vi søger derfor en lederassistent der kan indgå i samarbejdet med 2 andre medarbejdere. Vi søger: Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C, der sammen med lederen og den anden lederassistent, kan være med til opstart og udvikle af vores nye afdeling. Som lederassistent har du sammen med dine 2 kollegaer i huset ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne. Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Herudover vil du i opstarten få en primær rolle i forhold til at finde lejere til vores Flexoffice faciliteter. Den rette kandidat: Har et godt drive og en positiv livsindstilling. Brænder for service og har erfaring med personlig salg. Har erfaring med opsøgende salg. Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken. Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen. Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift. Har et grundlæggende kendskab til it. Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen. Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene. Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere. Vi tilbyder: En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst. Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker. Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold. En fast løn med bonusordning. Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. Især i opstarten af huset skal du forvente skæve arbejdstider og deltagelse på diverse messer med henblik på at finde lejere til Flexoffice faciliteterne. Du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort til kategori B. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk Er det dig vi søger? Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. lederassistent Aalborg C senest den 15. februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A S se www.BOXIT.dk For yderligere information om BOXIT Flexoffice se her www.boxit.dk kontorhotel-aalborg BOXIT udlejer depotrum efter self-storage princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A S.

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C. Vi søger derfor en lederassistent der kan indgå i samarbejdet med 2 andre medarbejdere.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C, der sammen med lederen og den anden lederassistent, kan være med til opstart og udvikle af vores nye afdeling.

Som lederassistent har du sammen med dine 2 kollegaer i huset ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Herudover vil du i opstarten få en primær rolle i forhold til at finde lejere til vores Flexoffice faciliteter. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med personlig salg.
  • Har erfaring med opsøgende salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. Især i opstarten af huset skal du forvente skæve arbejdstider og deltagelse på diverse messer med henblik på at finde lejere til Flexoffice faciliteterne.

Du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort til kategori B.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Aalborg C” senest den 15. februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

For yderligere information om BOXIT Flexoffice se her www.boxit.dk/kontorhotel-aalborg

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.

ESCOT A/SAalborg2019-01-16T00:00:002019-02-15T00:00:00
329943388BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i NørresundbyRobot I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby. Vi søger: Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen. Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne. Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. Den rette kandidat: Har et godt drive og en positiv livsindstilling. Brænder for service og har erfaring med salg. Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken. Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen. Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift. Har et grundlæggende kendskab til it. Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen. Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene. Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere. Vi tilbyder: En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst. Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker. Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold. En fast løn med bonusordning. Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk Er det dig vi søger? Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. lederassistent Nørresundby senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A S se www.BOXIT.dk BOXIT udlejer depotrum efter self-storage princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A S.

I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby.

 

Vi søger:

Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby, der sammen med lederen fra afdelingen, kan fortsætte den gode drift af afdelingen.

Som lederassistent har du sammen med lederen ansvaret for tilrettelæggelsen og udførelsen af de mangeartede opgaver, der er nødvendige for at levere en god service til kunderne.

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, tilbehørssalg, rengøring og varebestilling. 

Den rette kandidat:

  • Har et godt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er engageret og tager ansvar i samarbejde med lederen af afdelingen.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift.
  • Har et grundlæggende kendskab til it.
  • Du er fleksibel og imødekommende i forhold til opgaverne i afdelingen.
  • Du er en holdspiller, der kan samarbejde med kollegaerne i hele koncernen, men også er i stand til at arbejde alene.
  • Du har som medarbejder en rolig og positiv fremtoning i forhold til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og varierende hverdag i en virksomhed der på mange fronter er i vækst.
  • Et alsidigt job, hvor du vil have berøring med mange emner og mange mennesker.
  • Gode kollegaer, hvor der er et godt socialt sammenhold.
  • En fast løn med bonusordning.

Du skal forvente at der ca. på hver anden lørdag vil være weekendarbejde, og at du vil indgå i en vagttelefonturnus.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Allan Pedersen på tlf. 51 17 25 66 eller send en mail til ap@boxit.dk

 

Er det dig vi søger?

Så send din ansøgning til job@BOXIT.dk mrk. ”lederassistent Nørresundby” senest den 15 februar. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse vil være fra den 1. april. Der forhandles løn i forhold til kvalifikationer. For yderligere information om BOXIT A/S se www.BOXIT.dk

 

BOXIT udlejer depotrum efter “self-storage” princippet, og har 10 afdelinger i Jylland og på Fyn. Herfra sælger vi flyttekasser og andet tilbehør til opbevaring og flytning. Derudover udlejer vi skibscontainere i hele Danmark til erhverv og private. I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT-afdeling i Aalborg C. Her bliver der udlejning af depotrum, Flexoffice kontorhotel og domicil for Escot A/S.

ESCOT A/SNørresundby2019-01-16T00:00:002019-02-15T00:00:00
329939039Deltids ekspedientRobot Hvis du elsker at have travlt og mange bolde i luften er sød og smilende ,så er du måske den vi står og mangler! Du mestrer super god kundeservice og er selvfølgelig en god kollega. Vi mangler en ny medarbejder i ca 15-20 timer om ugen.Arbejdstiden vil være formiddag og eftermiddag.Du har efaring fra branchen. Du kommer til at arbejde i en butik, hvor brød og kager er vores speciale.

Hvis du elsker at have travlt og mange bolde i luften er sød og smilende ,så er du måske den vi står og mangler! Du mestrer super god kundeservice og er selvfølgelig en god kollega. Vi mangler en ny medarbejder i ca 15-20 timer om ugen.Arbejdstiden vil være formiddag og eftermiddag.Du har efaring fra branchen.

 

Du kommer til at arbejde i en butik, hvor brød og kager er vores speciale. 

Faunø DFL Food ApSNørresundby2019-01-09T00:00:002019-01-20T00:00:00
329934171SalgsassistentRobot Brænder du for at være en del af en virksomhed med V KST TRAVLHED - og har mod på at give den gas, så har jeg her jobbet til dig. Vi forventer at du besidder en solid portion engagement, overblik og handlekraft. Desuden forvantes det, at du aktivt medvirker til at skabe godt samarbejde, movivation og høj trivsel blandt butikkens øvrige medarbejdere. I SPAR er vi lokale helte. Det vil sige at vi er aktive medspillere i lokalsamfundet. SPAR er det lokale indkøbssted og det betyder, at vi kender vores kunder og tager tiden til at hjælpe og vejlede dem. Hos os er service en del af vores natur. Ansvarsområder : Du vil få ansvar for dine egne afdelinger og stå for optemering af den samlede drift. Fokus på salgs og indtjeningsoptimering Medvirke til at butikkens høje serviceniveau bibeholdes Opfølgning på rutiner, opgaver og varedisponering Gerne erfaring fra stilling i detailbranchen, meget gerne som faglært Kan arbejde aften og Weekend Kan arbejde 42 timer om ugen over en 14 dages periode

Brænder du for at være en del af en virksomhed med VÆKST & TRAVLHED - og har mod på at give den gas, så har jeg her jobbet til dig.

Vi forventer at du besidder en solid portion engagement, overblik og handlekraft.

Desuden forvantes det, at du aktivt medvirker til at skabe godt samarbejde, movivation og høj trivsel blandt butikkens øvrige medarbejdere.

I SPAR er vi lokale helte. Det vil sige at vi er aktive medspillere i lokalsamfundet. SPAR er det lokale indkøbssted og det betyder, at vi kender vores kunder og tager tiden til at hjælpe og vejlede dem. Hos os er service en del af vores natur.

Ansvarsområder : 

Du vil få ansvar for dine egne afdelinger og stå for optemering af den samlede drift.

Fokus på salgs og indtjeningsoptimering

Medvirke til at butikkens høje serviceniveau bibeholdes 

Opfølgning på rutiner, opgaver og varedisponering

Gerne erfaring fra stilling i detailbranchen, meget gerne som faglært 

Kan arbejde aften og Weekend

Kan arbejde 42 timer om ugen over en 14 dages periode 

VESTPARKENS SUPERMARKED A/SAalborg2018-12-28T00:00:002019-01-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent til SPORT 24 OUTLET Aalborg

SPORT 24 OUTLET Aalborg

Aalborg SV
SPORT 24 OUTLET i Aalborg søger en dedikeret og passioneret sælger på fuldtid med erfaring fra lignende arbejde i sports- eller beklædningsbranchen til Danmarks fedeste og sjoveste sportskæde. Derfor skal du søge job i SPORT 24 OUTLET Hos SPORT 24 O...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:27. januar 2019

BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C

ESCOT A/S

Aalborg
I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C. Vi søger derfor en lederassistent der kan indgå i samarbejdet med 2 andre medarbejdere. Vi søger: Vi søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Aalborg C, der sammen med...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:15. februar 2019

BOXIT A/S søger en lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby

ESCOT A/S

Nørresundby
I første halvår 2019 indvier vi en nybygget BOXIT afdeling i Aalborg C, hvor vores 2 dygtige medarbejdere fra Nørresundbyafdelingen får ansvaret. Vi søger derfor en ny lederassistent til vores BOXIT afdeling i Nørresundby. Vi søger: Vi søger en lede...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:15. februar 2019

Deltids ekspedient

Faunø DFL Food ApS

Nørresundby
Hvis du elsker at have travlt og mange bolde i luften er sød og smilende ,så er du måske den vi står og mangler! Du mestrer super god kundeservice og er selvfølgelig en god kollega. Vi mangler en ny medarbejder i ca 15-20 timer om ugen.Arbejdstiden ...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:20. januar 2019

Salgsassistent

VESTPARKENS SUPERMARKED A/S

Aalborg
Brænder du for at være en del af en virksomhed med V KST TRAVLHED - og har mod på at give den gas, så har jeg her jobbet til dig. Vi forventer at du besidder en solid portion engagement, overblik og handlekraft. Desuden forvantes det, at du aktivt m...
Indrykket:28. december 2018
Udløbsdato:20. januar 2019