Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent - også med lagerfunktion

Salgsmedarbejder kombineret med lagermedarbejder søges

 

Arbejdsopgaver

Vi har brug for en kollega der har lyst til at arbejde med både salg og lager.

Vi forstiller os:

- at du er første kontakt til alle vores kunder (både på mail, chat og telefon)

- at du er den der har det store overblik over alle indkomne ordrer

- at du planlægger pakning af ordrer og pakker ordrer

- at du planlægger dagen for vores ungarbejdere på lageret og er bindeledet mellem dem 

  og kontoret

- at du opsøger nye salgsområder og kunder

  Faglige krav/kompetencer

flydende engelsk i skrift og tale (95% af kommunikation med vores kunder foregår på 

  engelsk)

- kan arbejde selvstændigt

- flair for IT, især office pakken

                     

Personlige krav/kompetencer

- Udadvendt med lyst til meget kundekontakt

- Fleksibel og frisk på at lære nyt

- Arbejder struktureret

- Indstillet på en omskiftelig hverdag, hvor der sker mange forskellige ting

 

Forhold

- Fast stilling på 37 timer med kontorplads i Vorgod-Barde

- Løn efter kvalifikationer

 

Om virksomheden: Cuddles and friends er en international virksomhed, der designer og sælger bamser med tilbehør til andre virksomheder i hele verden. Vi har lager i Videbæk og kontor I Vorgod-Barde, hvor vi deler kontorfællesskab med ansatte i Luthersk Mission Vestjylland. 

Vil du se lidt mere om virksomheden er du velkommen til at besøge www.cuddlesandfriends.com

 

Eventuelle spørgsmål til annoncen sendes til:

rikke@skyplush.com

Ansøgning sendes til: lars@skyplush.com

Startdato: 1. marts 2020

Jobsamtaler afholdes i uge 5

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330152522Phoenix-6382d94912020-01-09T00:00:00Salgsassistent - også med lagerfunktion

Salgsmedarbejder kombineret med lagermedarbejder søges

 

Arbejdsopgaver

Vi har brug for en kollega der har lyst til at arbejde med både salg og lager.

Vi forstiller os:

- at du er første kontakt til alle vores kunder (både på mail, chat og telefon)

- at du er den der har det store overblik over alle indkomne ordrer

- at du planlægger pakning af ordrer og pakker ordrer

- at du planlægger dagen for vores ungarbejdere på lageret og er bindeledet mellem dem 

  og kontoret

- at du opsøger nye salgsområder og kunder

  Faglige krav/kompetencer

flydende engelsk i skrift og tale (95% af kommunikation med vores kunder foregår på 

  engelsk)

- kan arbejde selvstændigt

- flair for IT, især office pakken

                     

Personlige krav/kompetencer

- Udadvendt med lyst til meget kundekontakt

- Fleksibel og frisk på at lære nyt

- Arbejder struktureret

- Indstillet på en omskiftelig hverdag, hvor der sker mange forskellige ting

 

Forhold

- Fast stilling på 37 timer med kontorplads i Vorgod-Barde

- Løn efter kvalifikationer

 

Om virksomheden: Cuddles and friends er en international virksomhed, der designer og sælger bamser med tilbehør til andre virksomheder i hele verden. Vi har lager i Videbæk og kontor I Vorgod-Barde, hvor vi deler kontorfællesskab med ansatte i Luthersk Mission Vestjylland. 

Vil du se lidt mere om virksomheden er du velkommen til at besøge www.cuddlesandfriends.com

 

Eventuelle spørgsmål til annoncen sendes til:

rikke@skyplush.com

Ansøgning sendes til: lars@skyplush.com

Startdato: 1. marts 2020

Jobsamtaler afholdes i uge 5

 

2020-02-17T12:50:36.270 Salgsmedarbejder kombineret med lagermedarbejder søges Arbejdsopgaver Vi har brug for en kollega der har lyst til at arbejde med både salg og lager. Vi forstiller os: - at du er første kontakt til alle vores kunder (både på mail, chat og telefon) - at du er den der har det store overblik over alle indkomne ordrer - at du planlægger pakning af ordrer og pakker ordrer - at du planlægger dagen for vores ungarbejdere på lageret og er bindeledet mellem dem og kontoret - at du opsøger nye salgsområder og kunder Faglige krav kompetencer - flydende engelsk i skrift og tale (95 af kommunikation med vores kunder foregår på engelsk) - kan arbejde selvstændigt - flair for IT, især office pakken Personlige krav kompetencer - Udadvendt med lyst til meget kundekontakt - Fleksibel og frisk på at lære nyt - Arbejder struktureret - Indstillet på en omskiftelig hverdag, hvor der sker mange forskellige ting Forhold - Fast stilling på 37 timer med kontorplads i Vorgod-Barde - Løn efter kvalifikationer Om virksomheden: Cuddles and friends er en international virksomhed, der designer og sælger bamser med tilbehør til andre virksomheder i hele verden. Vi har lager i Videbæk og kontor I Vorgod-Barde, hvor vi deler kontorfællesskab med ansatte i Luthersk Mission Vestjylland. Vil du se lidt mere om virksomheden er du velkommen til at besøge www.cuddlesandfriends.com Eventuelle spørgsmål til annoncen sendes til: rikke@skyplush.com Ansøgning sendes til: lars@skyplush.com Startdato: 1. marts 2020 Jobsamtaler afholdes i uge 511Jobnet6382d949100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-29T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3688397SKY PLUSH ApS11Bardevej 106920VidebækDKDanmark0lars@skyplush.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000881356JobNet5095880509588010008-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6382d949https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6382d949https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6382d949&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6382d949&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/341523-43-1.jpgSalgsassistent - også med lagerfunktion12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg363891894Rikke Brosbøllars@skyplush.comDKDanmarkDKDanmark330176506Antons Campingcenter søger fuldtids sælgerRobot Vi har gang i butikken og søger en fuldtids sælger til salg autocampere, campingvogne og udstyr Antons Campingcenter er en forretning i rivende udvikling, og vi har derfor brug for en ekstra sælger med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi er forhandlere af Benimar og Knaus autocampere og forhandler også de 3 største campingvognsmærker i Danmark Adria, Hobby og Knaus. Vi kan tilbyde en innovativ arbejdsplads med masser af godt humør og fantastiske kunder. Hvis du vil se lidt mere om os og vores produkter kan du gå ind på vores Youtube kanal: www.youtube.com antonscamping Ansøgning kan sendes til tk@antonscamping.dk hvis du har nogen spørgsmål kan du kontakte Thomas på 26 11 33 55

Vi har gang i butikken og søger en fuldtids sælger til salg autocampere, campingvogne og udstyr

Antons Campingcenter er en forretning i rivende udvikling, og vi har derfor brug for en ekstra sælger med tiltrædelse hurtigst muligt.

Vi er forhandlere af Benimar og Knaus autocampere og forhandler også de 3 største campingvognsmærker i Danmark – Adria, Hobby og Knaus.

Vi kan tilbyde en innovativ arbejdsplads med masser af godt humør og fantastiske kunder.

Hvis du vil se lidt mere om os og vores produkter kan du gå ind på vores Youtube kanal: www.youtube.com/antonscamping

Ansøgning kan sendes til tk@antonscamping.dk – hvis du har nogen spørgsmål kan du kontakte Thomas på 26 11 33 55

ANTONS CAMPINGCENTER ApSVidebæk2020-02-12T00:00:002020-04-04T00:00:00
330171595SalgskonsulentRobot Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores butik AUBO Køkken Bad i Randers Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores AUBO butik i Randers. Hos AUBO er vores vigtigste opgave at gøre vores kunders drømme til virkelighed. Derfor leder vi efter en erfaren køkkenkonsulent, der kan tyde en kundes drøm og oversætte den til konkrete ideer til et nyt køkken, der overrasker kunden positivt. Se butikken her https: aubo.dk find-forhandler aubo-koekken-bad-randers Vi tilbyder: Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, og giver dig en målrettet uddannelse gennem intern oplæring og deltagelse i kursusprogrammer hos AUBO Academy Dine kvalifikationer og personlighed: Du forstår og oversætter dine kunders drømme til konkrete køkken bad løsninger Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den den røde tråd , så kunden er tryg fra start til slut Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne Løn: Vi tilbyder løn bonusordning efter kvalifikationer, gode arbejdsforhold, samt et uhøjtideligt miljø. Vi lægger stor vægt på samspil, humor og gode kollegaer. Hvornår starter du: Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen. Hvem er AUBO? AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten. Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet. Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service. Hvem skal jeg sende min ansøgning til: Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 29-02-2020. Vi afholder samtaler løbende. Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte Lone Amstrup tel.: 20 35 47 70

Dygtig & ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores butik AUBO Køkken & Bad i Randers

Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores AUBO butik i Randers.

Hos AUBO er vores vigtigste opgave at gøre vores kunders drømme til virkelighed. Derfor leder vi efter en erfaren køkkenkonsulent, der kan tyde en kundes drøm og oversætte den til konkrete ideer til et nyt køkken, der overrasker kunden positivt.

Se butikken her https://aubo.dk/find-forhandler/aubo-koekken-bad-randers/

Vi tilbyder:

  • Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette

  • Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, og giver dig en målrettet uddannelse gennem intern oplæring og deltagelse i kursusprogrammer hos AUBO Academy

Dine kvalifikationer og personlighed:

  • Du forstår og oversætter dine kunders drømme til konkrete køkken & bad løsninger   

  • Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet

  • Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den "den røde tråd", så kunden er tryg fra start til slut

  • Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles

  • Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne

Løn:

Vi tilbyder løn/bonusordning efter kvalifikationer, gode arbejdsforhold, samt et uhøjtideligt miljø. Vi lægger stor vægt på samspil, humor og gode kollegaer.

Hvornår starter du:

Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen.

Hvem er AUBO?

AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten.

Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet.

Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service.

Hvem skal jeg sende min ansøgning til:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 29-02-2020. Vi afholder samtaler løbende.

Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte Lone Amstrup tel.: 20 35 47 70

Aubo Production A/SAulum2020-02-05T00:00:002020-02-29T00:00:00
330173519SalgskonsulentRobot Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores butik AUBO Køkken Bad i Aarhus Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores AUBO butik i Aarhus. Hos AUBO er vores vigtigste opgave at gøre vores kunders drømme til virkelighed. Derfor leder vi efter en erfaren køkkenkonsulent, der kan tyde en kundes drøm og oversætte den til konkrete ideer til et nyt køkken, der overrasker kunden positivt. Se butikken her https: aubo.dk find-forhandler aubo-koekken-bad-aarhus Vi tilbyder: Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, og giver dig en målrettet uddannelse gennem intern oplæring og deltagelse i kursusprogrammer hos AUBO Academy Dine kvalifikationer og personlighed: Du forstår og oversætter dine kunders drømme til konkrete køkken bad løsninger Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den den røde tråd , så kunden er tryg fra start til slut Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne Løn: Vi tilbyder løn bonusordning efter kvalifikationer, gode arbejdsforhold, samt et uhøjtideligt miljø. Vi lægger stor vægt på samspil, humor og gode kollegaer. Hvornår starter du: Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen. Hvem er AUBO? AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten. Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet. Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service. Hvem skal jeg sende min ansøgning til: Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 29-02-2020. Vi afholder samtaler løbende. Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Kristian Vinther Kristensen tel.: 86 20 44 40

Dygtig & ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores butik AUBO Køkken & Bad i Aarhus

Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores AUBO butik i Aarhus.

Hos AUBO er vores vigtigste opgave at gøre vores kunders drømme til virkelighed. Derfor leder vi efter en erfaren køkkenkonsulent, der kan tyde en kundes drøm og oversætte den til konkrete ideer til et nyt køkken, der overrasker kunden positivt.

Se butikken her https://aubo.dk/find-forhandler/aubo-koekken-bad-aarhus/

Vi tilbyder:

  • Et spændende og ansvarsfuldt job for den rette

  • Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, og giver dig en målrettet uddannelse gennem intern oplæring og deltagelse i kursusprogrammer hos AUBO Academy

Dine kvalifikationer og personlighed:

  • Du forstår og oversætter dine kunders drømme til konkrete køkken & bad løsninger   

  • Du bidrager med din personlighed og kompetencer således at kunden altid er i centrum med fokus på værdierne: troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet

  • Din personlighed og dygtighed gør en forskel, hvor vi altid arbejder efter den "den røde tråd", så kunden er tryg fra start til slut

  • Et job hvor dine evner, menneskelige som kreative, udvikles

  • Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har en høj grad af faglig stolthed i det arbejde du laver og i den kvalitet, du ønsker at levere til kunderne

Løn:

Vi tilbyder løn/bonusordning efter kvalifikationer, gode arbejdsforhold, samt et uhøjtideligt miljø. Vi lægger stor vægt på samspil, humor og gode kollegaer.

Hvornår starter du:

Hurtigst muligt, da vi har travlt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat til stillingen.

Hvem er AUBO?

AUBO er en danskejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten.

Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBOs grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet.

Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service.

Hvem skal jeg sende min ansøgning til:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 29-02-2020. Vi afholder samtaler løbende.

Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Kristian Vinther Kristensen tel.: 86 20 44 40

Aubo Production A/SÅrhus V2020-02-07T00:00:002020-02-29T00:00:00
330174454SalgskonsulentRobot Erhvervskonsulent til AUBO Køkken Bad - Thisted AUBO Køkken Bad i Thisted søger erhvervskonsulent med brancheerfaring AUBO Køkken Bad Thisted er inde i en positiv udvikling og vi søger derfor en erhvervskonsulent som skal hjælpe os med at sikre, at vores erhvervskunder fortsat vil nyde godt af områdets bedste service og flotteste køkkenløsninger. Hos AUBO Køkken Bad Thisted bliver du en vigtig brik i et team hvor vi alle er 100 dedikeret og hver eneste dag yder vores bedste for at sikre vores kunder den bedste service og rådgivning. Hos os vil du opleve et stærkt fællesskab hvor hverdagen bærer præg af både professionalisme, samt en fri, uformel og humoristisk omgangstone. Vi dyrker den gode stemning i alt hvad vi foretager os. Vi er overbevist om, at personlig trivsel og intern sparring er med til at sikre vores kunder en unik oplevelse af høj faglighed og kreative løsninger. En varieret hverdag De opgaver du kommer til at løse, spænder vidt og vil være med til at sikre dig en både varierende og spændende arbejdsdag. Opgaverne strækker sig fra tilbudsgivning og tegning af skræddersyede køkkener til opfølgning på salg samt opmåling. Med andre ord få dage kommer til at ligne hinanden. Erhverv En stor del af dine opgaver kommer du til at løse i tæt samarbejde med vores Erhvervschef, som i dag står for hele erhvervs porteføljen - og her er nok at se til. Planen er, at du skal overtage en del af disse opgaver og gøre dem til dine. Samtidig vil du på sigt få muligheden for at sætte dit individuelle præg på din hverdag og karriere med netop det du brænder for indenfor køkkenløsninger. Udover erhvervssalg sælger vi selvfølgelig også køkkenløsninger til private, hvilket et team på 3 tager sig af. Her vil der forekomme enkelte butiksvagter og weekendvagter for at sikre, du bevarer følingen med både kunder \\ fra gaden\\ og butikken. Dine primære opgaver: Salg og opfølgning til eksisterende kunderDesign og tegning af køkkenløsninger via vores tegneprogram, Winner.Medvirkende til projektsalg, herunder kundemøder og tilbudOpfølgning på diverse tilbudTilvalgs-salg, når et projektsalg er afsluttet, kommer du til at give den enkelte kunde en individuel kundebetjening så netop deres køkken opfylder deres behov og ønskerOprettelse og opfølgning på serviceopgaver reklamationerOpmålinger tjekmåling af køkkenerDeltagelse ved byggemøderKundemøder både lokalt og hos kunden Om dig: Du har lysten til at indgå i et team, hvor alle hjælper hinandenDu har en arbejdsform hvor du har et overblik og en struktur så opgaverne bliver løst som lovetDu har evnen og modet til at udfordre kunderne på en måde så deres behov bliver opfyldtDu er kreativ og er ikke en sådan plejer vi type - du formår at overraske kunderne positivtDu er i stand til selv at tage initiativ og ikke mindst tage ansvarDu er villig til altid at gå den ekstra mil for kunden Du kommer måske fra salg af køkkenløsninger, men det er ikke et krav. Vi ser meget på mennesket bag og potentialet i at kunne ruste dig til og blive den bedste i branchen. Drive og menneskelig forståelse er vigtige parametre. AUBO Køkken Bad Thisted tilbyder Stabile arbejdstiderSundhedsordningPensionsordningFast løn Som led i, at få dig klædt ordentligt på, kommer du selvfølgelig på AUBO intro kursus, hvor vi sikrer os, at du får den rette AUBO DNA og bliver fortrolig med det at sælge AUBO Køkkener. Om AUBO Køkken Bad Thisted Vi er lokale og det nyder vi godt af - men vores netværk er stort, og vi leverer køkkener til både private og projekter i hele landet. AUBO Køkken Bad Thisted byder dig indenfor til inspiration til alle boligens rum. - Vi har områdets flotteste butik og vi sætter barren højt hver eneste dag. Hos os finder du kun 100 dansk design - vi har indrettet butikken med lys, luft og funktionel enkelthed som er tilsvarende den moderne bolig. Inspirationen bag de enkelte udstillinger er mangfoldige og afspejler individualitet, overskud og kreativitet - præcis som det gør sig gældende i vores brede kundekreds. Se butikken her https: aubo.dk find-forhandler aubo-koekken-bad-thisted Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 15-03-2020. Vi afholder samtaler løbende. Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Peter Johnsen Høgh tel.: 60 14 90 00

Erhvervskonsulent til AUBO Køkken & Bad - Thisted

AUBO Køkken & Bad i Thisted søger erhvervskonsulent med brancheerfaring

AUBO Køkken & Bad Thisted er inde i en positiv udvikling og vi søger derfor en erhvervskonsulent som skal hjælpe os med at sikre, at vores erhvervskunder fortsat vil nyde godt af områdets bedste service og flotteste køkkenløsninger.

Hos AUBO Køkken & Bad Thisted bliver du en vigtig brik i et team hvor vi alle er 100% dedikeret og hver eneste dag yder vores bedste for at sikre vores kunder den bedste service og rådgivning. Hos os vil du opleve et stærkt fællesskab hvor hverdagen bærer præg af både professionalisme, samt en fri, uformel og humoristisk omgangstone. Vi dyrker den gode stemning i alt hvad vi foretager os.  Vi er overbevist om, at personlig trivsel og intern sparring er med til at sikre vores kunder en unik oplevelse af høj faglighed og kreative løsninger.

En varieret hverdag

De opgaver du kommer til at løse, spænder vidt og vil være med til at sikre dig en både varierende og spændende arbejdsdag. Opgaverne strækker sig fra tilbudsgivning og tegning af skræddersyede køkkener til opfølgning på salg samt opmåling. Med andre ord; få dage kommer til at ligne hinanden.

Erhverv

En stor del af dine opgaver kommer du til at løse i tæt samarbejde med vores Erhvervschef, som i dag står for hele erhvervs porteføljen - og her er nok at se til. Planen er, at du skal overtage en del af disse opgaver og gøre dem til dine. Samtidig vil du på sigt få muligheden for at sætte dit individuelle præg på din hverdag og karriere med netop det du brænder for indenfor køkkenløsninger.

Udover erhvervssalg sælger vi selvfølgelig også køkkenløsninger til private, hvilket et team på 3 tager sig af. Her vil der forekomme enkelte butiksvagter og weekendvagter for at sikre, du bevarer følingen med både kunder \\'fra gaden\\' og butikken.

Dine primære opgaver:

  • Salg og opfølgning til eksisterende kunder
  • Design og tegning af køkkenløsninger via vores tegneprogram, Winner.
  • Medvirkende til projektsalg, herunder kundemøder og tilbud
  • Opfølgning på diverse tilbud
  • Tilvalgs-salg, når et projektsalg er afsluttet, kommer du til at give den enkelte kunde en individuel kundebetjening så netop deres køkken opfylder deres behov og ønsker
  • Oprettelse og opfølgning på serviceopgaver/reklamationer
  • Opmålinger/tjekmåling af køkkener
  • Deltagelse ved byggemøder
  • Kundemøder både lokalt og hos kunden

Om dig:

  • Du har lysten til at indgå i et team, hvor alle hjælper hinanden
  • Du har en arbejdsform hvor du har et overblik og en struktur så opgaverne bliver løst som lovet
  • Du har evnen og modet til at udfordre kunderne på en måde så deres behov bliver opfyldt
  • Du er kreativ og er ikke en ’sådan plejer vi’ type - du formår at overraske kunderne positivt
  • Du er i stand til selv at tage initiativ og ikke mindst tage ansvar
  • Du er villig til altid at gå den "ekstra mil" for kunden

Du kommer måske fra salg af køkkenløsninger, men det er ikke et krav. Vi ser meget på mennesket bag og potentialet i at kunne ruste dig til og blive den bedste i branchen. Drive og menneskelig forståelse er vigtige parametre.

AUBO Køkken & Bad Thisted tilbyder

  • Stabile arbejdstider
  • Sundhedsordning
  • Pensionsordning
  • Fast løn

Som led i, at få dig klædt ordentligt på, kommer du selvfølgelig på AUBO intro kursus, hvor vi sikrer os, at du får den rette "AUBO DNA" og bliver fortrolig med det at sælge AUBO Køkkener.

Om AUBO Køkken & Bad Thisted

Vi er lokale og det nyder vi godt af - men vores netværk er stort, og vi leverer køkkener til både private og projekter i hele landet.

AUBO Køkken & Bad Thisted byder dig indenfor til inspiration til alle boligens rum. - Vi har områdets flotteste butik og vi sætter barren højt hver eneste dag.

Hos os finder du kun 100% dansk design - vi har indrettet butikken med lys, luft og funktionel enkelthed som er tilsvarende den moderne bolig. Inspirationen bag de enkelte udstillinger er mangfoldige og afspejler individualitet, overskud og kreativitet - præcis som det gør sig gældende i vores brede kundekreds.

Se butikken her https://aubo.dk/find-forhandler/aubo-koekken-bad-thisted/

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfrist 15-03-2020. Vi afholder samtaler løbende.

Ønskes yderligere information angående stillingen, er du velkommen til at kontakte indehaver Peter Johnsen Høgh tel.: 60 14 90 00

Aubo Production A/SAulum2020-02-07T00:00:002020-03-15T00:00:00
330165542SalgskonsulentBasic ErhvervsWebdesign søger 3 sælgere!Vi vokser og mangler dygtige sælgere i Jylland! Det er et krav, du tidligere har arbejdet succesfuldt med salg. Vi lægger meget vægt på, at du har karisma, er energisk og kan gå ind i folk med træsko på. Det forventes, at du som person er en fighter og at du ikke er bange for at gøre en forskel. Hvis du kan sige ja til dette, så vil vi meget gerne oplære dig i en branche hvor der er fart på hver dag.Vi leder efter stærkt resultatorienteret og ambitiøse sælgere, der arbejder struktureret og systematisk.Hos ErhvervsWebdesign starter du typisk med at booke møder 2 3 dage om ugen og køre på møder 2-3 dage om ugen. Det er klart en fordel, at have arbejdet med salg af hjemmesider eller markedsføring, dette er dog ikke et krav, da oplæring vil finde sted.Du starter i et team, hvor du samtidig starter karriere, hvor der ingen grænser er!Vi skiller os ud fra mængden ved at kunderne altid er i højsædet, hvilket betyder: Altid den bedste service!Altid det bedste produkt når det kommer til hjemmesideløsninger og onlinemarkedsføring!Har du lyst til at slutte dig til et nyt team hvor der ikke er langt fra sælger til chef?Du vil komme til at møde spændende udfordringer, og du vil have ansvar for at pleje dine kunder samt fornyelse af deres løsninger. Vi har stor knowhow på markedet, hvilket gør at du hos os har alle muligheder for at blive den bedste. Vi forventer at du:Er klar til at træde ind i et dynamisk miljø, med store samarbejdspartnere og rivende udviklingEr klar på personlig udvikling og udfordringerHar erfaring med salg, gerne fra branchen.Er udadvendt, med talegaverne i orden.Er stabil, mødepligtig og kan strukturere dine arbejdsopgaver.Har en relevant teoretisk baggrund, dette er en fordel ikke et krav, oplæring vil finde sted.Kan det med at lukke en handel.Når de aftalte mål.Er ambitiøs og har vinderinstinkter Vi tilbyder:En behagelig arbejdsplads med gode lokaler og kollegaer.Attraktiv løn pakke med provision uden loft.Ordentlige forhold med faste møde tider Hvis du er interesseret i jobbet, så send din ansøgning til job@erhvervswebdesign.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os på: 45 82 82 98 98Vi glæder os til at høre fra dig. Kørekort: B

ErhvervsWebdesign søger 3 sælgere!

Vi vokser og mangler dygtige sælgere i Jylland!

Det er et krav, du tidligere har arbejdet succesfuldt med salg. Vi lægger meget vægt på, at du har karisma, er energisk og kan gå ind i folk med træsko på. Det forventes, at du som person er en fighter og at du ikke er bange for at gøre en forskel. Hvis du kan sige ja til dette, så vil vi meget gerne oplære dig i en branche hvor der er fart på hver dag.

Vi leder efter stærkt resultatorienteret og ambitiøse sælgere, der arbejder struktureret og systematisk.
Hos ErhvervsWebdesign starter du typisk med at booke møder 2–3 dage om ugen og køre på møder 2-3 dage om ugen. Det er klart en fordel, at have arbejdet med salg af hjemmesider eller markedsføring, dette er dog ikke et krav, da oplæring vil finde sted.
Du starter i et team, hvor du samtidig starter karriere, hvor der ingen grænser er!
Vi skiller os ud fra mængden ved at kunderne altid er i højsædet, hvilket betyder:

  • Altid den bedste service!
  • Altid det bedste produkt når det kommer til hjemmesideløsninger og onlinemarkedsføring!
Har du lyst til at slutte dig til et nyt team hvor der ikke er langt fra sælger til chef?
Du vil komme til at møde spændende udfordringer, og du vil have ansvar for at pleje dine kunder samt fornyelse af deres løsninger. Vi har stor knowhow på markedet, hvilket gør at du hos os har alle muligheder for at blive den bedste.
 
Vi forventer at du:
  • Er klar til at træde ind i et dynamisk miljø, med store samarbejdspartnere og rivende udvikling
  • Er klar på personlig udvikling og udfordringer
  • Har erfaring med salg, gerne fra branchen.
  • Er udadvendt, med talegaverne i orden.
  • Er stabil, mødepligtig og kan strukturere dine arbejdsopgaver.
  • Har en relevant teoretisk baggrund, dette er en fordel ikke et krav, oplæring vil finde sted.
  • Kan det med at lukke en handel.
  • Når de aftalte mål.
  • Er ambitiøs og har vinderinstinkter
Vi tilbyder:
  • En behagelig arbejdsplads med gode lokaler og kollegaer.
  • Attraktiv løn pakke med provision uden loft.
  • Ordentlige forhold med faste møde tider  
Hvis du er interesseret i jobbet, så send din ansøgning til job@erhvervswebdesign.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os på: +45 82 82 98 98
Vi glæder os til at høre fra dig.
 
Kørekort: B
ORS/Small/7af71769_logo.pngErhvervswebdesign ApSEsbjerg2020-01-27T18:09:41.5732020-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Antons Campingcenter søger fuldtids sælger

ANTONS CAMPINGCENTER ApS

Videbæk
Vi har gang i butikken og søger en fuldtids sælger til salg autocampere, campingvogne og udstyr Antons Campingcenter er en forretning i rivende udvikling, og vi har derfor brug for en ekstra sælger med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi er forhandlere ...
Indrykket:12. februar 2020

Salgskonsulent

Aubo Production A/S

Aulum
Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores butik AUBO Køkken Bad i Randers Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores AUBO butik i Randers. Hos ...
Indrykket:5. februar 2020

Salgskonsulent

Aubo Production A/S

Århus V
Dygtig ambitiøs køkkenkonsulent søges til vores butik AUBO Køkken Bad i Aarhus Kan du forvandle kunders drømme til unikke og funktionelle køkken og badløsninger? Så er du måske vores nye kreative køkkenkonsulent til vores AUBO butik i Aarhus. Hos AU...
Indrykket:7. februar 2020

Salgskonsulent

Aubo Production A/S

Aulum
Erhvervskonsulent til AUBO Køkken Bad - Thisted AUBO Køkken Bad i Thisted søger erhvervskonsulent med brancheerfaring AUBO Køkken Bad Thisted er inde i en positiv udvikling og vi søger derfor en erhvervskonsulent som skal hjælpe os med at sikre, at ...
Indrykket:7. februar 2020

Salgskonsulent

Erhvervswebdesign ApS

Esbjerg
ErhvervsWebdesign søger 3 sælgere!Vi vokser og mangler dygtige sælgere i Jylland! Det er et krav, du tidligere har arbejdet succesfuldt med salg. Vi lægger meget vægt på, at du har karisma, er energisk og kan gå ind i folk med træsko på. Det forvent...
Indrykket:27. januar 2020