Salgsassistent søges til virksomhed i vækst

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Du har lyst til at arbejde i en virksomhed med store ambitioner, har gode sprogkundskaber, har flair for salg og kundeservice. Du tager ansvar, er holdspiller og bliver ansvarlig som både salgssupport, kundepleje og for egne markeder.

Vi søger:

En kompetent og salgskonsulent, der kan understøtte vores salgsarbejde og kunder.

Du brænder for at yde vores kunder branchens bedste service på telefonen og på mail, eller når du møder dem på messer, hvor vi udstiller.

Vi forventer:

At du har en relevant uddannelse eller erfaring, behersker Office-pakken og er villig til at lære vores CRM system. Du kan supportere vores kunder og – sælgere professionelt på telefonen og på mail.

Det er klart en fordel, hvis du også behersker engelsk på højt niveau. Du har lyst til at arbejde i et positivt arbejdsmiljø.

Primære arbejdsopgaver:

  • Support af kunder i Danmark og Emiraterne
  • Ordrebearbejdning og fakturering
  • Telefonsalg og -servicering
  • Messedeltagelse, ca. 5 udedage pr. år

Din arbejdsplads er i Vejle med mulighed for remotedage, og arbejdstiden er ca 32 timer pr. uge. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende vurderer kandidater.

Læs mere om os her: www.learnlet.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Salgsassistent søges til virksomhed i vækst

Du har lyst til at arbejde i en virksomhed med store ambitioner, har gode sprogkundskaber, har flair for salg og kundeservice. Du tager ansvar, er holdspiller og bliver ansvarlig som både salgssupport, kundepleje og for egne markeder.

Vi søger:

En kompetent og salgskonsulent, der kan understøtte vores salgsarbejde og kunder.

Du brænder for at yde vores kunder branchens bedste service på telefonen og på mail, eller når du møder dem på messer, hvor vi udstiller.

Vi forventer:

At du har en relevant uddannelse eller erfaring, behersker Office-pakken og er villig til at lære vores CRM system. Du kan supportere vores kunder og – sælgere professionelt på telefonen og på mail.

Det er klart en fordel, hvis du også behersker engelsk på højt niveau. Du har lyst til at arbejde i et positivt arbejdsmiljø.

Primære arbejdsopgaver:

  • Support af kunder i Danmark og Emiraterne
  • Ordrebearbejdning og fakturering
  • Telefonsalg og -servicering
  • Messedeltagelse, ca. 5 udedage pr. år

Din arbejdsplads er i Vejle med mulighed for remotedage, og arbejdstiden er ca 32 timer pr. uge. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende vurderer kandidater.

Læs mere om os her: www.learnlet.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.