Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent til GIN & TONIC butik og bar

ER DU VILD MED GIN & TONIC?

 

DIG:

- Du har en baggrund inden for detailhandel.

- Du kan lide at fordybe dig i produktet og
opgaven du bliver stillet?

- Du kan arbejde i detaljen, så processer bliver fulgt til punkt og prikke?

- Du er opsøgende og interesseret i selv at recherche og dygtigøre dig?

- Du er vild med kundekontakten og den gode kundeservice?

- Du trives i et travlt miljø med skiftene arbejdstider.

- Du skal kunne have flere bolde i luften og samtidigt bevare et roligt overblik i pressede situationer.

- Tage initiativ til at løse daglig opgaver som rengøring, opfyldning mv.

 

OM OS:

Two Socks åbnede den første Gin og Tonic bar i januar 2016 på Vesterbrogade 97, Kbh V. I maj 2016 kom Århus til. Two Socks er bygget op omkring oplevelser og dybdegående viden inden for Gin og Tonic. Two Socks er en ginbar, hvor man kan nyde Gin og Tonic fra menukortet, vi laver Ginsmagninger og Ginenvents, desuden er der en Shop in Shop i butikken, hvor vi sælger alle vores produkter.

Vi er en ekstrem passioneret virksomhed og brænder for at give vores kunder den absolutte bedste oplevelse og viden i Ginnens verden samt Tonic og elsker at nørde os ind i en verden af uendelige muligheder.

Har ovenstående din interesse og kan du sætte V ved punkterne, så høre vi gerne fra dig snarest.

Send dit cv og ansøgning INCL billede til email: frederik@two-socks.com

Har du relevante spørgsmål til stillingsopslaget kan du ringe til Frederik Kristensen Tlf: 81721700

Ansøgningsfristen den 15 maj 2018

Du skal kunne påbegynde 1 juli 2018

Stillingen er en fuldtid på 30-37 timer efter aftale.

Løn efter kvalifikationer


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792734Phoenix-c9e7ef6312018-04-12T00:00:00Salgsassistent til GIN & TONIC butik og bar

ER DU VILD MED GIN & TONIC?

 

DIG:

- Du har en baggrund inden for detailhandel.

- Du kan lide at fordybe dig i produktet og
opgaven du bliver stillet?

- Du kan arbejde i detaljen, så processer bliver fulgt til punkt og prikke?

- Du er opsøgende og interesseret i selv at recherche og dygtigøre dig?

- Du er vild med kundekontakten og den gode kundeservice?

- Du trives i et travlt miljø med skiftene arbejdstider.

- Du skal kunne have flere bolde i luften og samtidigt bevare et roligt overblik i pressede situationer.

- Tage initiativ til at løse daglig opgaver som rengøring, opfyldning mv.

 

OM OS:

Two Socks åbnede den første Gin og Tonic bar i januar 2016 på Vesterbrogade 97, Kbh V. I maj 2016 kom Århus til. Two Socks er bygget op omkring oplevelser og dybdegående viden inden for Gin og Tonic. Two Socks er en ginbar, hvor man kan nyde Gin og Tonic fra menukortet, vi laver Ginsmagninger og Ginenvents, desuden er der en Shop in Shop i butikken, hvor vi sælger alle vores produkter.

Vi er en ekstrem passioneret virksomhed og brænder for at give vores kunder den absolutte bedste oplevelse og viden i Ginnens verden samt Tonic og elsker at nørde os ind i en verden af uendelige muligheder.

Har ovenstående din interesse og kan du sætte V ved punkterne, så høre vi gerne fra dig snarest.

Send dit cv og ansøgning INCL billede til email: frederik@two-socks.com

Har du relevante spørgsmål til stillingsopslaget kan du ringe til Frederik Kristensen Tlf: 81721700

Ansøgningsfristen den 15 maj 2018

Du skal kunne påbegynde 1 juli 2018

Stillingen er en fuldtid på 30-37 timer efter aftale.

Løn efter kvalifikationer

2018-06-07T13:57:50.280 ER DU VILD MED GIN TONIC? DIG: - Du har en baggrund inden for detailhandel. - Du kan lide at fordybe dig i produktet og opgaven du bliver stillet? - Du kan arbejde i detaljen, så processer bliver fulgt til punkt og prikke? - Du er opsøgende og interesseret i selv at recherche og dygtigøre dig? - Du er vild med kundekontakten og den gode kundeservice? - Du trives i et travlt miljø med skiftene arbejdstider. - Du skal kunne have flere bolde i luften og samtidigt bevare et roligt overblik i pressede situationer. - Tage initiativ til at løse daglig opgaver som rengøring, opfyldning mv. OM OS: Two Socks åbnede den første Gin og Tonic bar i januar 2016 på Vesterbrogade 97, Kbh V. I maj 2016 kom Århus til. Two Socks er bygget op omkring oplevelser og dybdegående viden inden for Gin og Tonic. Two Socks er en ginbar, hvor man kan nyde Gin og Tonic fra menukortet, vi laver Ginsmagninger og Ginenvents, desuden er der en Shop in Shop i butikken, hvor vi sælger alle vores produkter. Vi er en ekstrem passioneret virksomhed og brænder for at give vores kunder den absolutte bedste oplevelse og viden i Ginnens verden samt Tonic og elsker at nørde os ind i en verden af uendelige muligheder. Har ovenstående din interesse og kan du sætte V ved punkterne, så høre vi gerne fra dig snarest. Send dit cv og ansøgning INCL billede til email: frederik@two-socks.com Har du relevante spørgsmål til stillingsopslaget kan du ringe til Frederik Kristensen Tlf: 81721700 Ansøgningsfristen den 15 maj 2018 Du skal kunne påbegynde 1 juli 2018 Stillingen er en fuldtid på 30-37 timer efter aftale. Løn efter kvalifikationer11Jobnetc9e7ef63100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-11T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3214118Two Socks Aarhus11Klostertorvet 48000Århus CDKDanmark0
susanne@two-socks.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent554145JobNet48083851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9e7ef63https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9e7ef63https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9e7ef63&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9e7ef63&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg354319848Frederik Kristensenfrederik@two-socks.comDKDanmarkDKDanmark329921607Dygtig sælger til My Home Møbler i AarhusRobot Hos My Home Møbler forsætter den positive udvilking og vi søger derfor endnu en dygtig sælger til vores butik i Aarhus Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål: - Salg og kundeservice - Reklamationsbehandling i samarbejde med butikchefen og reklamationsafdelingen - Udleveringer af møbler fra butikkens lager, når kunden afhenter - Skabe en pæn og inspirerende udstilling Vi forventer at du: - Har lysten til at sælge og give alle kunder en god oplevelse - Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt. Der er tale om en deltidstilling, hvor der primært arbejdes eftermiddage og weekender. Forventet 12-30 timer om månden, med mulighed for flere timer, bl.a. i forbindelse med ferie. Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling? My home møbler åbnede sin første butik i 2006 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 32 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm. Vores fælles lager og hovedkontor er placeret i Fårup, hvor vi bl.a. har vores egen indkøbsafdeling der køber varer fra hele verden. For flere informationer se vores hjemmeside www.myhomemøbler.dk Vil du være en del af vores team? Er du vores nye super sælger og kan du bidrage til vores forsatte positive udvikling? Så vil jeg med glæde modtage din Ansøgning og CV på rs@mhls.dk Jeg ser frem til at høre fra dig

Hos My Home Møbler forsætter den positive udvilking og vi søger derfor endnu en dygtig sælger til vores butik i Aarhus

Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål:

- Salg og kundeservice

- Reklamationsbehandling i samarbejde med butikchefen og reklamationsafdelingen

- Udleveringer af møbler fra butikkens lager, når kunden afhenter

- Skabe en pæn og inspirerende udstilling

Vi forventer at du:

- Har lysten til at sælge og give alle kunder en god oplevelse

- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.

Der er tale om en deltidstilling, hvor der primært arbejdes eftermiddage og weekender. Forventet 12-30 timer om månden, med mulighed for flere timer, bl.a. i forbindelse med ferie. 

Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?

My home møbler åbnede sin første butik i 2006 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 32 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm. Vores fælles lager og hovedkontor er placeret i Fårup, hvor vi bl.a. har vores egen indkøbsafdeling der køber varer fra hele verden. For flere informationer se vores hjemmeside www.myhomemøbler.dk

Vil du være en del af vores team?

Er du vores nye super sælger og kan du bidrage til vores forsatte positive udvikling? Så vil jeg med glæde modtage din Ansøgning og CV på rs@mhls.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig

 

My Home ÅrhusAarhus2018-12-03T00:00:002019-01-28T00:00:00
329925657Butiksleder søges til VækstvirksomhedRobot Interesserer du dig for motivationsskabende ledelse, og brænder du for at skabe gode resultater? Så har vi måske jobbet til dig. For vores kunde Pixizoo søger vi en kompetent Butiksleder til deres butik i Tilst ved Århus Pixizoo er Danmarks største webshop inden for baby- og børneudstyr, hvor du finder alt, hvad du behøver som forældre. Online er Pixizoo tilstede i Danmark, Norge og Sverige, og derudover har de en fysisk butik i Tilst ved Århus. Som butiksleder er det vigtigt, du tager ansvar og går forrest. Det er forventeligt, du kan lede og motivere sælgerne i butikken. Du vil varetage opfølgning på budgetter, arbejdsopgaver og sikre fokus på kunderne i dagligdagen. Vi søger dig, som har et stort engagement og et naturligt ledergen. Du skal kunne afgøre hvad der er vigtigt, for at drive og udvikle butikken. Som person er det vigtigt, at du fungerer godt sammen med andre mennesker både kollegaer og kunder. Derfor er du også indstillet på, at yde dit bedste hver dag, både som sælger og som leder. Du skal kunne motivere medarbejderne til at yde deres bedste, for derigennem at skabe gode resultater. Det er et krav, at du har salgserfaring og ledelseserfaring, fra enten butik, eller andet steds fra. Du har haft ansvaret for at opnå resultater igennem motiverende ledelse. Din succes ligger i at du formår at lede sælgerne til at lykkes med deres mål. Som medarbejder i Pixizoo-butikken tilbydes der gode rammer, med mulighed for udvikling og ansvar. Du vil være med til at sætte det rigtige hold, og forme den rette strategi, for derigennem at skabe den bedst mulige butik fremadrettet. Du får mulighed for at sikre at medarbejderne lykkes med at nå i mål med deres budgetter og opgaver. Personlige kompetencer: Du har overblik, ro i maven og en tro på at du kan lede andre mod målet Du brænder for at sælge i en konkurrencedrevet branche Du motiverer dine medarbejdere, for i fællesskab at nå målet Du er proaktiv, arbejder selvstændigt og målrettet Du er arbejdsom, og yder den nødvendige indsats Virksomheden tilbyder: Fast løn (niveauet afhænger af evner og erfaring) samt en attraktiv bonusmodel Plads og tillid, så du kan skabe gode resultater En sund og spændende arbejdsplads Gode kollegaer og uformel omgangstone Ansvar, forskelligartede opgaver og råderum til at skabe imponerende resultater PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via SØG STILLINGEN her på siden. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon 45 2877 0070 eller konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914

Interesserer du dig for motivationsskabende ledelse, og brænder du for at skabe gode resultater? Så har vi måske jobbet til dig. For vores kunde Pixizoo søger vi en kompetent Butiksleder til deres butik i Tilst ved Århus

Pixizoo er Danmarks største webshop inden for baby- og børneudstyr, hvor du finder alt, hvad du behøver som forældre. Online er Pixizoo tilstede i Danmark, Norge og Sverige, og derudover har de en fysisk butik i Tilst ved Århus.

Som butiksleder er det vigtigt, du tager ansvar og går forrest. Det er forventeligt, du kan lede og motivere sælgerne i butikken. Du vil varetage opfølgning på budgetter, arbejdsopgaver og sikre fokus på kunderne i dagligdagen.

Vi søger dig, som har et stort engagement og et naturligt ledergen. Du skal kunne afgøre hvad der er vigtigt, for at drive og udvikle butikken.

Som person er det vigtigt, at du fungerer godt sammen med andre mennesker – både kollegaer og kunder. Derfor er du også indstillet på, at yde dit bedste hver dag, både som sælger og som leder. Du skal kunne motivere medarbejderne til at yde deres bedste, for derigennem at skabe gode resultater.

Det er et krav, at du har salgserfaring og ledelseserfaring, fra enten butik, eller andet steds fra.

Du har haft ansvaret for at opnå resultater igennem motiverende ledelse. Din succes ligger i at du formår at lede sælgerne til at lykkes med deres mål.

Som medarbejder i Pixizoo-butikken tilbydes der gode rammer, med mulighed for udvikling og ansvar. Du vil være med til at sætte det rigtige hold, og forme den rette strategi, for derigennem at skabe den bedst mulige butik fremadrettet. Du får mulighed for at sikre at medarbejderne lykkes med at nå i mål med deres budgetter og opgaver.

Personlige kompetencer:

  • Du har overblik, ro i maven og en tro på at du kan lede andre mod målet
  • Du brænder for at sælge i en konkurrencedrevet branche
  • Du motiverer dine medarbejdere, for i fællesskab at nå målet
  • Du er proaktiv, arbejder selvstændigt og målrettet
  • Du er arbejdsom, og yder den nødvendige indsats

Virksomheden tilbyder:

  • Fast løn (niveauet afhænger af evner og erfaring) samt en attraktiv bonusmodel
  • Plads og tillid, så du kan skabe gode resultater
  • En sund og spændende arbejdsplads
  • Gode kollegaer og uformel omgangstone
  • Ansvar, forskelligartede opgaver og råderum til at skabe imponerende resultater

PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via ”SØG STILLINGEN” her på siden.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon +45 2877 0070 eller konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914

PersonaleBørsenAarhus2018-12-10T00:00:002019-02-04T00:00:00
329926542ButiksassistentRobot DYGTIG EKSPEDIENT SØGES til vores butik i Århus. VI HAR TRAVLT... Er du en god sælger med nogle års butikserfaring, og kan du give kunderne god service og vejledning, så har vi jobbet til dig. Du må gerne være brancheuddannet eller have kendskab til lignende butiksarbejde. Vi lægger vægt på et godt arbejdsklima, og i at have gode medarbejdere. Fuldtidsarbejde eller evt. deltidsarbejde efter ønske. Løn efter kvalifikationer. Send din ansøgning, vedlagt foto til: Anette@Aaskov.dk eller Dorte@aaskov.dk Har du ikke hørt fra os senest 14 dage efter ansøgningsfristen, skal du betragte stillingen som besat til anden side.

DYGTIG EKSPEDIENT SØGES til vores butik i Århus.

VI HAR TRAVLT...

Er du en god sælger med nogle års butikserfaring, og kan du give kunderne god service og vejledning, så har vi jobbet til dig.

Du må gerne være brancheuddannet eller have kendskab til lignende butiksarbejde.

Vi lægger vægt på et godt arbejdsklima, og i at have gode medarbejdere.

Fuldtidsarbejde eller evt. deltidsarbejde efter ønske.

Løn efter kvalifikationer.

 

Send din ansøgning, vedlagt foto til:

Anette@Aaskov.dk

 eller

Dorte@aaskov.dk

Har du ikke hørt fra os senest 14 dage efter ansøgningsfristen, skal du betragte stillingen som besat til anden side.

AASKOV MODETØJ A/SAarhus2018-12-12T00:00:002019-02-06T00:00:00
329927008BUTIKSCHEF HAVANNA SHOES AARHUSRobot Havanna Shoes i Aarhus søger butikschef Til vores butik Søndergade (Strøget) Vi en sko kæde med et spændende udvalg af gode og kendte mærker. Vi leder efter en engageret og positiv sælger der brænder for at stå i butik og som kan lide at have travlt Vi forventer: - at du er udadvendt og kan takle en hektisk hverdag med et smil - at du har erfaring med salg - at du er samarbejdsvillig og en teamplayer - at du er fleksibel omkring arbejdstider og gerne vil arbejde i weekender Vi tilbyder: - en god stilling i en travl butik - en arbejdsplads med et solidt team og gode kolleger - en spændende hverdag med mange udfordringer - løn efter overenskomst Hvis du tror dette er noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Skriftlig ansøgning, mrk butikschef Aarhus sendes til -gerne vedlagt foto email: job@havanna-shoes.dk eller til: Havanna shoes - Aarhus Søndergade 4 8000 Aarhus C Tlf. 50779108

Havanna Shoes i Aarhus søger butikschef

Til vores butik Søndergade (Strøget)

Vi en sko kæde med et spændende udvalg af gode og kendte mærker.

Vi leder efter en engageret og positiv sælger der brænder for at stå i butik og som kan lide at have travlt

Vi forventer: - at du er udadvendt og kan takle en hektisk hverdag med et smil

- at du har erfaring med salg - at du er samarbejdsvillig og en teamplayer

- at du er fleksibel omkring arbejdstider og gerne vil arbejde i weekender

Vi tilbyder: - en god stilling i en travl butik - en arbejdsplads med et solidt team og gode kolleger - en spændende hverdag med mange udfordringer - løn efter overenskomst

Hvis du tror dette er noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Skriftlig ansøgning, mrk butikschef Aarhus

sendes til -gerne vedlagt foto email: job@havanna-shoes.dk

eller til:

Havanna shoes - Aarhus

Søndergade 4

8000 Aarhus C

Tlf. 50779108

HAVANNA SHOESAarhus2018-12-12T00:00:002018-12-23T00:00:00
329927012Fast nattevagt til 7-Eleven i Århus C.Robot Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer. Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen. Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken. Jobbeskrivelse Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver: Imødekommende kundebetjening Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering. Trimning og vareopfyldning så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik. Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves. Rengøring og egenkontrol Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer Diverse forefaldne opgaver Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra onsdag til tirsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel. Ansøgningsfrist: d. 30. december 2018 Samtaler afholdes: løbende Tiltrædelse: hurtigst muligt Arbejdssted: Nørreport, Århus C. Kontakt: 711dk034@7-Eleven.dk Mærk ansøgningen: Nattevagt til Århus C. Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen indenfor convenience, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http: www.7-eleven.dk eller http: www.reitangruppen.no.

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer. Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen.

Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken.

 

Jobbeskrivelse

Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver:

  • Imødekommende kundebetjening
  • Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering.
  • Trimning og vareopfyldning – så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik.
  • Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves.
  • Rengøring og egenkontrol
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
  • Diverse forefaldne opgaver

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver.

Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra onsdag til tirsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift.

Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

 

Ansøgningsfrist:     d. 30. december 2018
Samtaler afholdes:     løbende
Tiltrædelse:     hurtigst muligt 
Arbejdssted:     Nørreport, Århus C.
Kontakt:     711dk034@7-Eleven.dk
Mærk ansøgningen:   Nattevagt til Århus C.                             

                                                         

Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen indenfor convenience, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http://www.7-eleven.dk eller http://www.reitangruppen.no

Reitan Servicehandel Danmark A/SAarhus2018-12-12T00:00:002018-12-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig sælger til My Home Møbler i Aarhus

My Home Århus

Aarhus
Hos My Home Møbler forsætter den positive udvilking og vi søger derfor endnu en dygtig sælger til vores butik i Aarhus Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål: - Salg og kundeservice - Reklamationsbe...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:28. januar 2019

Butiksleder søges til Vækstvirksomhed

PersonaleBørsen

Aarhus
Interesserer du dig for motivationsskabende ledelse, og brænder du for at skabe gode resultater? Så har vi måske jobbet til dig. For vores kunde Pixizoo søger vi en kompetent Butiksleder til deres butik i Tilst ved Århus Pixizoo er Danmarks største ...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:4. februar 2019

Butiksassistent

AASKOV MODETØJ A/S

Aarhus
DYGTIG EKSPEDIENT SØGES til vores butik i Århus. VI HAR TRAVLT... Er du en god sælger med nogle års butikserfaring, og kan du give kunderne god service og vejledning, så har vi jobbet til dig. Du må gerne være brancheuddannet eller have kendskab til...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:6. februar 2019

BUTIKSCHEF HAVANNA SHOES AARHUS

HAVANNA SHOES

Aarhus
Havanna Shoes i Aarhus søger butikschef Til vores butik Søndergade (Strøget) Vi en sko kæde med et spændende udvalg af gode og kendte mærker. Vi leder efter en engageret og positiv sælger der brænder for at stå i butik og som kan lide at have travlt...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:23. december 2018

Fast nattevagt til 7-Eleven i Århus C.

Reitan Servicehandel Danmark A/S

Aarhus
Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke natteti...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:30. december 2018