Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Salgsassistent til Kundeservice, Skanderborg N

Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og –sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor.

SOLINA Denmark arbejder bredt indenfor fødevarebranchen med at skabe ingrediensløsninger til brug i detailhandlen, industrien, food service og catering. Hertil arbejdes der med salg af krydderier, marinader og funktionelle ingredienser mm. Virksomheden har succes på grund af sine særlige kompetencer inden for fødevareindustrien,og er i en positiv udvikling samt solidt økonomisk funderet.

Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og –sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor.

Du får

  • En vækstorienteret virksomhed med et stærkt brand i industrien
  • Et stort, velrenommeret produktsortiment
  • En grundig introduktion og relevant efteruddannelse
  • Reference til Site Manager

 

Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte

  • Ordremodtagelse, – behandling og salgsbackup for intercompany salg til søsterselskaber samt fra nationale og internationale industrikunder.
  • Intern opfølgning på ordrer i forhold til indkøb, produktionsplanlægning og lager
  • Oversættelse af produktblade og behandling af eksportdokumenter.
  • Backup til salgskonsulenter samt salgschef i form af analyser og rapportering
  • Vedligeholdelse af stamdata (produkter, priser, kundeinformation)
  • Diverse adhoc opgaver – mødedeltagelse, være opdateret på systemændringer, forslag til optimeringsmuligheder – IT/processer osv.

 

Dine kvalifikationer

  • Har solid erfaring af min. 3-5 års varighed fra en tilsvarende funktion i en produktionsvirksomhed, gerne indenfor fødevarebranchen.
  • Har gode sprogkundskaber, herunder engelsk flydende, i både skrift og tale.
  • Er en habil IT-bruger, MSOffice, ERP-systemer (C5)
  • Har generelt god forretningsforståelse og –interesse.
     

Din personlighed

  • Du er initiativrig, positiv og udadvendt.
  • Du arbejder selvstændigt, tager ansvar og har fokus på detaljen og levering af kvalitet i din opgaveløsning.
  • Du trives i et konstant dynamisk miljø, hvor du formår at bevare overblikket
  • Du kan agere struktureret i en travl hverdag med flere simultane opgaver og uforudsigelighed uden at miste tempo.
  • Du skal være dygtig til samarbejde med den store kontaktflade eksternt og internt

 

Se hele jobopslaget her!

Sådan ansøger du

Ansøgningsfrist: Send gerne din ansøgning med det samme, da vi vurderer ansøgerfeltet løbende.
Tiltrædelse: Snarest muligt, senest 1. august 2019

Send din ansøgning og dit cv pr. e-mail i PDF-format til trapez@trapezjob.dk. Mærk ansøgningen 2197. Ring til Lisbeth Lauridsen på telefon 86 76 00 28, hvis du ønsker yderligere oplysninger. Læs eventuelt mere på www.solina-group.dk eller www.solina-retail.dk
Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031581Phoenix-7a46019212019-06-03T00:00:00Salgsassistent til Kundeservice, Skanderborg N

Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og –sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor.

SOLINA Denmark arbejder bredt indenfor fødevarebranchen med at skabe ingrediensløsninger til brug i detailhandlen, industrien, food service og catering. Hertil arbejdes der med salg af krydderier, marinader og funktionelle ingredienser mm. Virksomheden har succes på grund af sine særlige kompetencer inden for fødevareindustrien,og er i en positiv udvikling samt solidt økonomisk funderet.

Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og –sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor.

Du får

  • En vækstorienteret virksomhed med et stærkt brand i industrien
  • Et stort, velrenommeret produktsortiment
  • En grundig introduktion og relevant efteruddannelse
  • Reference til Site Manager

 

Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte

  • Ordremodtagelse, – behandling og salgsbackup for intercompany salg til søsterselskaber samt fra nationale og internationale industrikunder.
  • Intern opfølgning på ordrer i forhold til indkøb, produktionsplanlægning og lager
  • Oversættelse af produktblade og behandling af eksportdokumenter.
  • Backup til salgskonsulenter samt salgschef i form af analyser og rapportering
  • Vedligeholdelse af stamdata (produkter, priser, kundeinformation)
  • Diverse adhoc opgaver – mødedeltagelse, være opdateret på systemændringer, forslag til optimeringsmuligheder – IT/processer osv.

 

Dine kvalifikationer

  • Har solid erfaring af min. 3-5 års varighed fra en tilsvarende funktion i en produktionsvirksomhed, gerne indenfor fødevarebranchen.
  • Har gode sprogkundskaber, herunder engelsk flydende, i både skrift og tale.
  • Er en habil IT-bruger, MSOffice, ERP-systemer (C5)
  • Har generelt god forretningsforståelse og –interesse.
     

Din personlighed

  • Du er initiativrig, positiv og udadvendt.
  • Du arbejder selvstændigt, tager ansvar og har fokus på detaljen og levering af kvalitet i din opgaveløsning.
  • Du trives i et konstant dynamisk miljø, hvor du formår at bevare overblikket
  • Du kan agere struktureret i en travl hverdag med flere simultane opgaver og uforudsigelighed uden at miste tempo.
  • Du skal være dygtig til samarbejde med den store kontaktflade eksternt og internt

 

Se hele jobopslaget her!

Sådan ansøger du

Ansøgningsfrist: Send gerne din ansøgning med det samme, da vi vurderer ansøgerfeltet løbende.
Tiltrædelse: Snarest muligt, senest 1. august 2019

Send din ansøgning og dit cv pr. e-mail i PDF-format til trapez@trapezjob.dk. Mærk ansøgningen 2197. Ring til Lisbeth Lauridsen på telefon 86 76 00 28, hvis du ønsker yderligere oplysninger. Læs eventuelt mere på www.solina-group.dk eller www.solina-retail.dk
Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.

2019-06-25T00:51:40.123 Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor. SOLINA Denmark arbejder bredt indenfor fødevarebranchen med at skabe ingrediensløsninger til brug i detailhandlen, industrien, food service og catering. Hertil arbejdes der med salg af krydderier, marinader og funktionelle ingredienser mm. Virksomheden har succes på grund af sine særlige kompetencer inden for fødevareindustrien,og er i en positiv udvikling samt solidt økonomisk funderet. Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor. Du får En vækstorienteret virksomhed med et stærkt brand i industrien Et stort, velrenommeret produktsortiment En grundig introduktion og relevant efteruddannelse Reference til Site Manager Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte Ordremodtagelse, behandling og salgsbackup for intercompany salg til søsterselskaber samt fra nationale og internationale industrikunder. Intern opfølgning på ordrer i forhold til indkøb, produktionsplanlægning og lager Oversættelse af produktblade og behandling af eksportdokumenter. Backup til salgskonsulenter samt salgschef i form af analyser og rapportering Vedligeholdelse af stamdata (produkter, priser, kundeinformation) Diverse adhoc opgaver mødedeltagelse, være opdateret på systemændringer, forslag til optimeringsmuligheder IT processer osv. Dine kvalifikationer Har solid erfaring af min. 3-5 års varighed fra en tilsvarende funktion i en produktionsvirksomhed, gerne indenfor fødevarebranchen. Har gode sprogkundskaber, herunder engelsk flydende, i både skrift og tale. Er en habil IT-bruger, MSOffice, ERP-systemer (C5) Har generelt god forretningsforståelse og interesse. Din personlighed Du er initiativrig, positiv og udadvendt. Du arbejder selvstændigt, tager ansvar og har fokus på detaljen og levering af kvalitet i din opgaveløsning. Du trives i et konstant dynamisk miljø, hvor du formår at bevare overblikket Du kan agere struktureret i en travl hverdag med flere simultane opgaver og uforudsigelighed uden at miste tempo. Du skal være dygtig til samarbejde med den store kontaktflade eksternt og internt Se hele jobopslaget her! Sådan ansøger du Ansøgningsfrist: Send gerne din ansøgning med det samme, da vi vurderer ansøgerfeltet løbende. Tiltrædelse: Snarest muligt, senest 1. august 2019 Send din ansøgning og dit cv pr. e-mail i PDF-format til trapez@trapezjob.dk. Mærk ansøgningen 2197. Ring til Lisbeth Lauridsen på telefon 86 76 00 28, hvis du ønsker yderligere oplysninger. Læs eventuelt mere på www.solina-group.dk eller www.solina-retail.dk Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.11jobnet7a460192100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-24T00:00:000000http://trapezjob.dk/salgsassistent-kundeservice-solina-denmark-skanderborg-n/0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3534769Solina Denmark11Niels Bohrs Vej 55, Stilling8660SkanderborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767443JobNet4994839499483910024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a460192https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a460192https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a460192&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a460192&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSalgsassistent til Kundeservice, Skanderborg N12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361891396Lisbethlla@trapezjob.dkDKDanmarkDKDanmark330161513Studiejob til Online KundeserviceBasic Har du lyst til at arbejde med kundeservice i en IT-virksomhed med fart på, og er du en struktureret og empatisk teamplayer? Så er du vores nye kollega. Om jobbetSom kollega i vores kundeserviceteam kan du forvente en afvekslende arbejdsdag med både mundtlig og skriftlig kundekontakt, administrative opgaver som del af vores kvalitetssikring af indholdet på BoligPortal og inddragelse i virksomhedens igangværende projekter. Kundeservice er omdrejningspunktet i dit arbejde, og din hovedopgave er at hjælpe vores kunder med de spørgsmål og problemstillinger, der løbende dukker op. Da vores kundebase består af både boligsøgende og udlejere, kan det være alt fra gode råd til ansøgninger og udlejningsannoncer til tekniske udfordringer og afmelding af abonnementer. Som studerende indgår du på lige fod med dine øvrige kolleger i teamet. Du bliver repræsentant for virksomheden, og du får et stærkt mandat til at finde den bedste løsning for kunden indenfor virksomhedens retningslinjer. Vi er et ungt og dedikeret team med stort sammenhold, som består af både fuldtidsmedarbejdere og studerende. Arbejdstiden vil dels være sammen med dine kolleger i dagstimerne, dels selvstændigt på hverdagsaftener og i weekender. Om digVi søger to-tre studerende, som har min 1½ år tilbage af deres videregående uddannelse og som ønsker at arbejde cirka 15 timer om ugen (vagter på 4-8 timers varighed fordelt på dags-, aften- og weekendvagter). Det er derfor et krav, at du har minimum en undervisningsfri dag om ugen. Vi forventer desuden, at du:Kan lide at arbejde og møder ind med god energiEr empatisk og til tider tålmodigKan tilpasse dine stærke kommunikative evner til kundens behovTrives med ansvar og er struktureretEr initiativrig og formår at tilpasse generelle retningslinjer til målrettede løsningerArbejder godt i teams, tager ansvar for dine kolleger og de generelle mål i afdelingen såvel som virksomhedenEr fleksibel i forhold til vagterOm osHos BoligPortal får du engagerede kolleger, som brænder for deres fagområder og for at nå virksomhedens mål. Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø, hvor tværfagligt samarbejde og intern vidensdeling er en selvfølge, og hvor vi inkluderer hinanden i fremtidige planer, udfordringer og resultater. Vi motiverer hinanden til at gøre vores bedste, og vi sørger altid for at have det sjovt imens. Vi spiser frokost sammen (vi har frokostordning), og vi prioriterer sociale begivenheder højt. Det kan være bordtennis i pausen, firmafodbold og CS-turneringer, fredagsbar, fejring af gode resultater osv. Er du vores nye kollega?Er du vores nye kollega, så send din motiverede ansøgning, CV og evt. referencer udtalelser via linket. Ansøgningsfristen er d. 9. februar. Vi holder dog løbende samtaler, så tøv ikke med at få sendt din ansøgning afsted. Forventet start er marts 2020. Ved spørgsmål er du velkommen til at skrive til Customer Service Manager Else Gaarde Fisker på egf@boligportal.dk. Se mere på vores ansøgersite: https: boligportal.ofir.com
Har du lyst til at arbejde med kundeservice i en IT-virksomhed med fart på, og er du en struktureret og empatisk teamplayer? Så er du vores nye kollega.

Om jobbet
Som kollega i vores kundeserviceteam kan du forvente en afvekslende arbejdsdag med både mundtlig og skriftlig kundekontakt, administrative opgaver som del af vores kvalitetssikring af indholdet på BoligPortal og inddragelse i virksomhedens igangværende projekter.

Kundeservice er omdrejningspunktet i dit arbejde, og din hovedopgave er at hjælpe vores kunder med de spørgsmål og problemstillinger, der løbende dukker op. Da vores kundebase består af både boligsøgende og udlejere, kan det være alt fra gode råd til ansøgninger og udlejningsannoncer til tekniske udfordringer og afmelding af abonnementer.

Som studerende indgår du på lige fod med dine øvrige kolleger i teamet. Du bliver repræsentant for virksomheden, og du får et stærkt mandat til at finde den bedste løsning for kunden indenfor virksomhedens retningslinjer.

Vi er et ungt og dedikeret team med stort sammenhold, som består af både fuldtidsmedarbejdere og studerende. Arbejdstiden vil dels være sammen med dine kolleger i dagstimerne, dels selvstændigt på hverdagsaftener og i weekender.

Om dig
Vi søger to-tre studerende, som har min 1½ år tilbage af deres videregående uddannelse og som ønsker at arbejde cirka 15 timer om ugen (vagter på 4-8 timers varighed fordelt på dags-, aften- og weekendvagter). Det er derfor et krav, at du har minimum en undervisningsfri dag om ugen.

Vi forventer desuden, at du:
  • Kan lide at arbejde og møder ind med god energi
  • Er empatisk og til tider tålmodig
  • Kan tilpasse dine stærke kommunikative evner til kundens behov
  • Trives med ansvar og er struktureret
  • Er initiativrig og formår at tilpasse generelle retningslinjer til målrettede løsninger
  • Arbejder godt i teams, tager ansvar for dine kolleger og de generelle mål i afdelingen såvel som virksomheden
  • Er fleksibel i forhold til vagter
Om os
Hos BoligPortal får du engagerede kolleger, som brænder for deres fagområder og for at nå virksomhedens mål. Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø, hvor tværfagligt samarbejde og intern vidensdeling er en selvfølge, og hvor vi inkluderer hinanden i fremtidige planer, udfordringer og resultater.

Vi motiverer hinanden til at gøre vores bedste, og vi sørger altid for at have det sjovt imens. Vi spiser frokost sammen (vi har frokostordning), og vi prioriterer sociale begivenheder højt. Det kan være bordtennis i pausen, firmafodbold og CS-turneringer, fredagsbar, fejring af gode resultater osv.

Er du vores nye kollega?
Er du vores nye kollega, så send din motiverede ansøgning, CV og evt. referencer/udtalelser via linket. Ansøgningsfristen er d. 9. februar. Vi holder dog løbende samtaler, så tøv ikke med at få sendt din ansøgning afsted. Forventet start er marts 2020.

Ved spørgsmål er du velkommen til at skrive til Customer Service Manager Else Gaarde Fisker på egf@boligportal.dk.

Se mere på vores ansøgersite: https://boligportal.ofir.com

ORS/Small/7b8805ca_logo.pngBoligPortalAarhus N2020-01-21T14:04:05.2802020-02-09T00:00:00
330150932Intern sælger med erfaring i autobranchen.Profile Vil du bruge din viden om autobranchen til at give vores kunder rigtig god service.Bliv en del af et velfungerende team af interne sælgere i Horsens, og vær med til at opretholde og udbygge vores relationer til B2B kunder i autobranchen.Velkommen til Burchardt Autodele A SI rigtig mange år har vi solgt autoreservedele, - tilbehør værktøj og maskiner til autobranchen, hvor vi lægger stor vægt på at levere de rigtige dele, på det rigtige tidspunkt og til den rigtige pris. Her er troværdighed og god service alfa og omega og vi arbejder hver dag for at skabe glade kunder og gode leverandøraftaler.Du får en hverdag på salgskontor sammen med 4 interne sælgere, hvor vi arbejder tæt sammen for at løse de daglige opgaver. Ekspedere kunder ved disk og pr. telefon. Du får ansvaret for indkøb og vedligeholdelse af flere produktgrupper.Når du starter, sørger vi for en god introduktion til vores produkter og til virksomheden. Der er mange erfarne kollegaer som er klar til at hjælpe dig i gang Udadvendt og serviceminded intern sælgerDu har erfaring med autobranchen Gerne med en baggrund som intern eller ekstern sælger, eller med en mekanisk baggrund.Du taler og forstår dansk og du kan begå dig på engelskDu har IT forståelse og kendskab til ERP systemer Løn efter kvalifikationer Pensionsordning - sundhedsforsikring.Lyder det som noget for dig, så send en ansøgning samt dit CV via knappen Send ansøgning Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Benjamin Thisted på telefon 75623400Vil du bruge din viden om autobranchen til at give vores kunder rigtig god service.
Bliv en del af et velfungerende team af interne sælgere i Horsens, og vær med til at opretholde og udbygge vores relationer til B2B kunder i autobranchen.

Velkommen til Burchardt Autodele A/S
I rigtig mange år har vi solgt autoreservedele, - tilbehør – værktøj og maskiner til autobranchen, hvor vi lægger stor vægt på at levere de rigtige dele, på det rigtige tidspunkt og til den rigtige pris. Her er troværdighed og god service alfa og omega og vi arbejder hver dag for at skabe glade kunder og gode leverandøraftaler.

Du får en hverdag på salgskontor sammen med 4 interne sælgere, hvor vi arbejder tæt sammen for at løse de daglige opgaver.  Ekspedere kunder ved disk og pr. telefon. 

Du får ansvaret for indkøb og vedligeholdelse af flere produktgrupper.

Når du starter, sørger vi for en god introduktion til vores produkter og til virksomheden. Der er mange erfarne kollegaer som er klar til at hjælpe dig i gang – 

Udadvendt og serviceminded intern sælger
Du har erfaring med autobranchen – Gerne med en baggrund som intern eller ekstern sælger, eller med en mekanisk baggrund.

Du taler og forstår dansk og du kan begå dig på engelsk

Du har IT forståelse og kendskab til ERP systemer – 

Løn efter kvalifikationer – Pensionsordning - sundhedsforsikring.

Lyder det som noget for dig, så send en ansøgning samt dit CV via knappen "Send ansøgning"

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Benjamin Thisted på telefon 75623400
ORS/Small/fa472704_logo.pngS. BURCHARDT NIELSEN AUTODELE A/SHorsens2020-01-07T13:00:49.7402020-02-10T00:00:00
330152889KundeservicekonsulentRobot Vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er at udvide og vedligeholde vores kundeportefølje. Derfor søger vi en ny kollega til vores driftsafdeling. Hovedparten af din arbejdstid vil foregå ude hos vores kunder med kvalitetsopfølgning, reklamationsbehandling, samt med instruktion af nye serviceassistenter. Vi forventer: Du læser og kommunikerer på dansk. Du kan fremvise straffeattest og har kørekort. At service og kundetilfredshed, skal ligge dig stærkt på sinde kunden er altid i fokus. Du skal være forandringsvillig og kunne motivere vores serviceassistenter. Du har en fleksibel tilgang til din dagligdag, både når det gælder arbejdstider og typer af opgaver. Du er udadvendt, struktureret, ansvarsbevidst og følger opgaverne til dørs med et smil i pressede situationer. Vi tilbyder: Oplæring og instruktion i jobbet, samt daglig sparring med vores driftsafdeling. Et job med udviklingsmuligheder i et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø. Aktiv personaleforening med sociale arrangementer. Arbejdstid: Stillingen er på 37 timer pr. uge med start hurtigst muligt eller efter aftale. Arbejdstiden vil efter aftale være placeret på hverdage i både dag- og aftentider. Vi indkalder til jobsamtaler løbende men venter gerne på den rette. Kan du se dig selv i overnævnte stillingen, så send os hurtigst muligt en ansøgning til hr@jydan.dk Med venlig hilsen Jydan Rengøringsservice

Vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er at udvide og vedligeholde vores kundeportefølje. Derfor søger vi en ny kollega til vores driftsafdeling.

Hovedparten af din arbejdstid vil foregå ude hos vores kunder med kvalitetsopfølgning, reklamationsbehandling, samt med instruktion af nye serviceassistenter.

 

Vi forventer:

  • Du læser og kommunikerer på dansk.
  • Du kan fremvise straffeattest og har kørekort.
  • At service og kundetilfredshed, skal ligge dig stærkt på sinde – kunden er altid i fokus.
  • Du skal være forandringsvillig og kunne motivere vores serviceassistenter.
  • Du har en fleksibel tilgang til din dagligdag, både når det gælder arbejdstider og typer af opgaver.
  • Du er udadvendt, struktureret, ansvarsbevidst og følger opgaverne til dørs med et smil i pressede situationer.

 

Vi tilbyder:

  • Oplæring og instruktion i jobbet, samt daglig sparring med vores driftsafdeling.
  • Et job med udviklingsmuligheder i et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø.
  • Aktiv personaleforening med sociale arrangementer.

 

Arbejdstid:

Stillingen er på 37 timer pr. uge med start hurtigst muligt eller efter aftale.

Arbejdstiden vil efter aftale være placeret på hverdage i både dag- og aftentider.

  

Vi indkalder til jobsamtaler løbende men venter gerne på den rette.

 

Kan du se dig selv i overnævnte stillingen, så send os hurtigst muligt en ansøgning til hr@jydan.dk

 

Med venlig hilsen

Jydan Rengøringsservice 

 

JYDAN RengøringsserviceLystrup2020-01-09T00:00:002020-01-31T00:00:00
330148208Customer Service RepresentativeRobot Who are we? Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage employees into performing better. Every day, we help motivate more than 80,000 users across 50 countries to do just that. Plecto was founded in 2012 and with investors like Jesper Buch, founder of Just-Eat, and Jan Dal Lehrmann, founder of BilBasen, we have ventured upon an exciting journey characterized by growth and expansion - and this is your chance to become a part of it. About the position: We are looking for a highly motivated Customer Service Representative to join our Customer Service and Success team at Plecto. You will be responsible for delivering world class service and technical support to our clients by live chat, phone and e-mail. You are able to work in a high paced environment and ensure each customer s satisfaction by providing quick and professional customer service. Responsibilities: Deliver customer service via live chat, email and phone, as well as perform some online meetings Responding promptly to customer enquiries Responding and acknowledging customer complaints Keeping records of customer interactions, enquiries, feedback and complaints Knowing Plecto inside out and provide professional technical support Ensure customer satisfaction at all times Your qualifications: You have experience in delivering customer service via phone, live chat or email You are comfortable with providing technical support You have a flair for IT and are ready to learn new systems You are smiling, open-minded and outgoing You have a good business understanding and know what an important role customer success plays You are a team player, who can focus on delivering both efficient and professional customer service You are fluent in English, both spoken and written another additional language Knowledge and experience with SQL and API is a plus, but not a requirement What do we offer? You have the opportunity to become a key player in a growing software company. Based from our office in Aarhus, Denmark, you will become part of a dynamic and easy-going team with ambitious goals in an entrepreneurial organization. We have a strong focus on creating a fun and encouraging work environment in which you will gain experience with multiple aspects of customer success and become involved in a wide range of tasks, with possibility to advance inside the company. Other benefits: Attractive salary Free breakfast, drinks, coffee and tea Flexible work hours and vacation periods Social gatherings Relaxed work environment with the occasional game of FIFA Are you up for the challenge? Please send us your CV and motivation letter in English.

Who are we?
Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage employees into performing better. Every day, we help motivate more than 80,000 users across 50 countries to do just that. Plecto was founded in 2012 and with investors like Jesper Buch, founder of Just-Eat, and Jan Dal Lehrmann, founder of BilBasen, we have ventured upon an exciting journey characterized by growth and expansion - and this is your chance to become a part of it.

 

About the position:

We are looking for a highly motivated Customer Service Representative to join our Customer Service and Success team at Plecto. You will be responsible for delivering world class service and technical support to our clients by live chat, phone and e-mail. You are able to work in a high paced environment and ensure each customer’s satisfaction by providing quick and professional customer service.

 

Responsibilities:

  • Deliver customer service via live chat, email and phone, as well as perform some online meetings

  • Responding promptly to customer enquiries

  • Responding and acknowledging customer complaints

  • Keeping records of customer interactions, enquiries, feedback and complaints

  • Knowing Plecto inside out and provide professional technical support 

  • Ensure customer satisfaction at all times

     

Your qualifications:

  • You have experience in delivering customer service via phone, live chat or email

  • You are comfortable with providing technical support

  • You have a flair for IT and are ready to learn new systems

  • You are smiling, open-minded and outgoing

  • You have a good business understanding and know what an important role customer success plays

  • You are a team player, who can focus on delivering both efficient and professional customer service

  • You are fluent in English, both spoken and written + another additional language

  • Knowledge and experience with SQL and API is a plus, but not a requirement

 

What do we offer?

You have the opportunity to become a key player in a growing software company. Based from our office in Aarhus, Denmark, you will become part of a dynamic and easy-going team with ambitious goals in an entrepreneurial organization.

We have a strong focus on creating a fun and encouraging work environment in which you will gain experience with multiple aspects of customer success and become involved in a wide range of tasks, with possibility to advance inside the company. 

 

Other benefits:

  • Attractive salary

  • Free breakfast, drinks, coffee and tea

  • Flexible work hours and vacation periods

  • Social gatherings

  • Relaxed work environment with the occasional game of FIFA

 

Are you up for the challenge? Please send us your CV and motivation letter in English.

Plecto ApSViby J2019-12-27T00:00:002020-02-14T00:00:00
330164938Kundeservice Konsulent-deltidRobot Kunne du tænke dig at blive en del af den næste store danske internationale succes? Om jobbet Din primære arbejdsopgaver vil bestå i at kontakte vores samarbejdspartneres (bil forhandlere) kunder (private bilejere) med henblik på at booke et møde. Kunderne er typisk i gang med at sælge eller købe en bil, og her vil det være din primære opgave at booke dem ind til en aftale ved en forhandler. Du skal sætte dig ind i kundens sted, have service i højsædet, samtidig med at få en aftale i kalenderen. Yderligere, skal du følge op på aftalte møder hos samarbejdspartnere og kunden, og sikre et godt samarbejde. AutoUncle vil være onklen, som bilkøbere spørger til råds, når de skal gøre en god bilhandel online. Men bilforhandlerne har også brug for en god onkel, der kan hjælpe dem til succes online. Det er dig, der får det til at ske! Så her er din chance, hvis du vil være en del af en anderledes tænkende, og super moderne virksomhed, der har skyhøje internationale ambitioner! Din baggrund Skal du vide noget om biler? ikke nødvendigvis, men det er da et plus. Vi forestiller os, at du er positiv, udadvendt, serviceminded og ikke lader dig slå ud af et afslag. Vi forventer, at: du har erfaring med telemarketing, mødebooking, salg eller outbound-kundeservice du elsker at arbejde med telefonen, og kommunikationen med kunden du er en fremragende kollega du er passioneret omkring dit job, kollegaer og kunder du taler og skriver flydende dansk så du kan kommunikere med vores danske kunder du er stabil, social, fleksibel og pålidelig Hvad tilbyder AutoUncle Vi tilbyder en udfordrende rolle, der vil have en stor indflydelse på AutoUncles fremtidige succes. Vi er et energisk ungt og internationalt team, og vi arbejder efter Agile metoder og principperne i Lean Startup. Derudover kan nævnes En fast konkurrencedygtig timeløn (10-15t. ugentligt.) Vagter både i hverdage, og i weekenden Gode arbejdsforhold og oplæring Frokostordning og sociale arrangementer At blive en del af et fantastisk team af ambitiøse og internationale kolleger Info og kontakt Ansøgningsfrist: ASAP! Vi leder efter den rigtige profil og har løbende samtaler. Startdato: Efter aftale, men snarest muligt. Vi glæder os til at læse din ansøgning! Who we are AutoUncle is the independent online price-check for used cars with the vision to become the most used platform for making hassle-free deals happen. Our price-check tools are already used in 10 countries, making it smoother for consumers and dealers to agree on prices and shake hands. We re currently 45 employees and have offices in central Aarhus (HQ), Hamburg, Cluj and sales hubs spread across Europe.

Kunne du tænke dig at blive en del af den næste store danske internationale succes?

Om jobbet

Din primære arbejdsopgaver vil bestå i at kontakte vores samarbejdspartneres (bil forhandlere) kunder (private bilejere) med henblik på at booke et møde. Kunderne er typisk i gang med at sælge eller købe en bil, og her vil det være din primære opgave at booke dem ind til en aftale ved en forhandler. Du skal sætte dig ind i kundens sted, have service i højsædet, samtidig med at få en aftale i kalenderen. Yderligere, skal du følge op på aftalte møder hos samarbejdspartnere og kunden, og sikre et godt samarbejde.

AutoUncle vil være onklen, som bilkøbere spørger til råds, når de skal gøre en god bilhandel online. Men bilforhandlerne har også brug for en god onkel, der kan hjælpe dem til succes online. Det er dig, der får det til at ske! Så her er din chance, hvis du vil være en del af en anderledes tænkende, og super moderne virksomhed, der har skyhøje internationale ambitioner!

Din baggrund

Skal du vide noget om biler? ikke nødvendigvis, men det er da et plus. Vi forestiller os, at du er positiv, udadvendt, serviceminded og ikke lader dig slå ud af et afslag. Vi forventer, at:

  • du har erfaring med telemarketing, mødebooking, salg eller outbound-kundeservice
  • du elsker at arbejde med telefonen, og kommunikationen med kunden
  • du er en fremragende kollega
  • du er passioneret omkring dit job, kollegaer og kunder
  • du taler og skriver flydende dansk så du kan kommunikere med vores danske kunder
  • du er stabil, social, fleksibel og pålidelig

Hvad tilbyder AutoUncle

Vi tilbyder en udfordrende rolle, der vil have en stor indflydelse på AutoUncles fremtidige succes. Vi er et energisk ungt og internationalt team, og vi arbejder efter Agile metoder og principperne i Lean Startup. Derudover kan nævnes;

  • En fast konkurrencedygtig timeløn (10-15t. ugentligt.)
  • Vagter både i hverdage, og i weekenden
  • Gode arbejdsforhold og oplæring
  • Frokostordning og sociale arrangementer
  • At blive en del af et fantastisk team af ambitiøse og internationale kolleger

Info og kontakt

Ansøgningsfrist: ASAP! Vi leder efter den rigtige profil og har løbende samtaler.

Startdato: Efter aftale, men snarest muligt.

 

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Who we are

AutoUncle is the independent online price-check for used cars with the vision to become the most used platform for making hassle-free deals happen. Our price-check tools are already used in 10 countries, making it smoother for consumers and dealers to agree on prices and shake hands. We're currently +45 employees and have offices in central Aarhus (HQ), Hamburg, Cluj and sales hubs spread across Europe.

AUTOUNCLE ApSÅrhus C2020-01-27T00:00:002020-02-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob til Online Kundeservice

BoligPortal

Aarhus N
Har du lyst til at arbejde med kundeservice i en IT-virksomhed med fart på, og er du en struktureret og empatisk teamplayer? Så er du vores nye kollega. Om jobbetSom kollega i vores kundeserviceteam kan du forvente en afvekslende arbejdsdag med både...
Indrykket:21. januar 2020

Intern sælger med erfaring i autobranchen.

S. BURCHARDT NIELSEN AUTODELE A/S

Horsens
Vil du bruge din viden om autobranchen til at give vores kunder rigtig god service.Bliv en del af et velfungerende team af interne sælgere i Horsens, og vær med til at opretholde og udbygge vores relationer til B2B kunder i autobranchen.Velkommen ti...
Indrykket:7. januar 2020

Kundeservicekonsulent

JYDAN Rengøringsservice

Lystrup
Vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er at udvide og vedligeholde vores kundeportefølje. Derfor søger vi en ny kollega til vores driftsafdeling. Hovedparten af din arbejdstid vil foregå ude hos vores kunder med kvalitetsopfølgning, rekl...
Indrykket:9. januar 2020

Customer Service Representative

Plecto ApS

Viby J
Who are we? Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage employees into performing better. Every day, we help motivate more than 80,000 users across 50 countries to do just that. Plecto was founded in 2012 ...
Indrykket:27. december 2019

Kundeservice Konsulent-deltid

AUTOUNCLE ApS

Århus C
Kunne du tænke dig at blive en del af den næste store danske internationale succes? Om jobbet Din primære arbejdsopgaver vil bestå i at kontakte vores samarbejdspartneres (bil forhandlere) kunder (private bilejere) med henblik på at booke et møde. K...
Indrykket:27. januar 2020